Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājums spečukiem 19

AutorsZiņojums
kross
24. May 2010, 19:47 #1121

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 19:38:05 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 19:31:47 kross rakstīja:
Lec ārā no pirmā roba ar diezgan iespaidīgi blīkšķi. Kādreiz pa retam leca ārā, bet tagad tas notiek katru oto reizi.Kulise izļurkāta nav.
Vai šis proces ir remontējams vai labāk mainīt kārbu ? Un cik tas varētu izskatīties ciparos ?


Vaina ir karba!



Kas jādara tālāk ? Mainīt kārbu vai remontēt veco ? Kas un kādās summās to var izdarīt ?
Auto atrodas Berlīnē, vai var ar tādu braukt atpakaļ, nepalikšu pa ceļam?
Offline
jurxx
24. May 2010, 19:48 #1122

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 19:46:22 mastermind rakstīja:
Piedāvājumus izlaist autoskolu uz PM. Bablo jestj.

EJ un mācies.. nefig te nevienam nevajag lauķus uz ceļiem ar rokām no pakaļas un vēl noteikumus nezin... + neīstais topic...

[ Šo ziņu laboja jurxx, 24 May 2010, 19:48:44 ]

Offline
sasha_belijs
24. May 2010, 19:51 #1123

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


24 May 2010, 19:40:37 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 19:39:27 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:37:26 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 18:57:44 murmurs rakstīja:
Cieto riekstu cienīgs jautājums-vai lambda zonde(ja tā ir pizdohen)negatīvi ietekmē motora darbību?Respektīvi motors neiet raustās kaut ko,tukgšgaitā motors rej-> staigā apgriezieni,vai zonde varētu izmest šādus simptomus???
Auto E34 92' 525i(vanos)


Bet logiski!
vai tad penzīna patēriņam arī tad nevajadzētu mainīties?


Benzina paterins jau tads stiepjams jedziens!
nu tomēr, parasti jūt atšķirību
piem. volgo 2.9 biTurbo benzīnu ar beigtu zondi ar 14L varēju nobraukt ~40km pilsētā

[ Šo ziņu laboja Amaru, 24 May 2010, 19:52:55 ]

Offline
jurxx
24. May 2010, 19:53 #1124

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 19:51:27 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:40:37 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 19:39:27 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:37:26 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 18:57:44 murmurs rakstīja:
Cieto riekstu cienīgs jautājums-vai lambda zonde(ja tā ir pizdohen)negatīvi ietekmē motora darbību?Respektīvi motors neiet raustās kaut ko,tukgšgaitā motors rej-> staigā apgriezieni,vai zonde varētu izmest šādus simptomus???
Auto E34 92' 525i(vanos)


Bet logiski!
vai tad penzīna patēriņam arī tad nevajadzētu mainīties?


Benzina paterins jau tads stiepjams jedziens!
nu tomēr, parasti jūt atšķirību
piem. ar volgo 2.9 biTurbo ar beigtu zondi ar 14L varēju nobraukt ~40km pilsētā

mana stulbā smadzene saka, lai sāk skatīties pie MAF, un ieplūdes trubas, vai gaissu nepierauj, ja jūtami nav palielinājies patēriņš
Offline
kross
24. May 2010, 19:54 #1125

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 19:43:18 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 19:39:15 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:35:42 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:31:47 kross rakstīja:
Lec ārā no pirmā roba ar diezgan iespaidīgi blīkšķi. Kādreiz pa retam leca ārā, bet tagad tas notiek katru oto reizi.Kulise izļurkāta nav.
Vai šis proces ir remontējams vai labāk mainīt kārbu ? Un cik tas varētu izskatīties ciparos ?
es nomainīju sajūga disku/kurvi/izspiedējgultni un šāda problēma pazuda e39
p.s. bet man arī slīdēja sajūgs

man izspiedējgultnis ir izbeidzies jau labu laiku,bet vai kārbai nekas nevar būt nobeidzies ?

izpiedēj gultnis izbeidzies - un tu pohuja braukā ? 3ls tas sūds maksā (maiņa ap 30 ) kārba tavam arī ap 25ls būs, lietots labs kurvis (jo jutu, kad esošais būs beigts ap 10ls) sajūga disks jauns ap 20ls
Un kārba varētu būt nobeigta, ja jau ir defekti un tu turpini krāmēt 1mo robu parasti iznīcina wanabe drifteri, kuri uz parmetieniem palielā atruma liek pirmajā robā...


Kam tagad viegli ?
Jautājums ir, ko darīt tālāk ?
Offline
sasha_belijs
24. May 2010, 19:55 #1126

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


24 May 2010, 19:53:01 jurxx rakstīja:

mana stulbā smadzene saka, lai sāk skatīties pie MAF, un ieplūdes trubas, vai gaissu nepierauj, ja jūtami nav palielinājies patēriņš
nu labi, moška kau kāds tukšgaitas regulātors arī var būt, dzen kau kur uz servisu, nav ko zīlēt kafijas biezumos
Offline
jurxx
24. May 2010, 19:57 #1127

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 19:54:22 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:43:18 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 19:39:15 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:35:42 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:31:47 kross rakstīja:
Lec ārā no pirmā roba ar diezgan iespaidīgi blīkšķi. Kādreiz pa retam leca ārā, bet tagad tas notiek katru oto reizi.Kulise izļurkāta nav.
Vai šis proces ir remontējams vai labāk mainīt kārbu ? Un cik tas varētu izskatīties ciparos ?
es nomainīju sajūga disku/kurvi/izspiedējgultni un šāda problēma pazuda e39
p.s. bet man arī slīdēja sajūgs

man izspiedējgultnis ir izbeidzies jau labu laiku,bet vai kārbai nekas nevar būt nobeidzies ?

izpiedēj gultnis izbeidzies - un tu pohuja braukā ? 3ls tas sūds maksā (maiņa ap 30 ) kārba tavam arī ap 25ls būs, lietots labs kurvis (jo jutu, kad esošais būs beigts ap 10ls) sajūga disks jauns ap 20ls
Un kārba varētu būt nobeigta, ja jau ir defekti un tu turpini krāmēt 1mo robu parasti iznīcina wanabe drifteri, kuri uz parmetieniem palielā atruma liek pirmajā robā...


Kam tagad viegli ?
Jautājums ir, ko darīt tālāk ?

tehniski ir tā riskēt ar braukšanu vari - pirmais izbeigsies, tam sekos 3ais un tad visi pārēji
Maini nost.. ja pats daudz maz saproti no autiņiem un ir iespēja tikt uz bedres vai pacēlāja, to arī pats vari izdarīt, ja jau tik spiedīgi ar naudām... cenas LV es tev jau aptuveni uzrakstīju...
Offline
kross
24. May 2010, 19:59 #1128

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 19:47:25 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:38:05 Reinis29 rakstīja:

24 May 2010, 19:31:47 kross rakstīja:
Lec ārā no pirmā roba ar diezgan iespaidīgi blīkšķi. Kādreiz pa retam leca ārā, bet tagad tas notiek katru oto reizi.Kulise izļurkāta nav.
Vai šis proces ir remontējams vai labāk mainīt kārbu ? Un cik tas varētu izskatīties ciparos ?


Vaina ir karba!



Kas jādara tālāk ? Mainīt kārbu vai remontēt veco ? Kas un kādās summās to var izdarīt ?
Auto atrodas Berlīnē, vai var ar tādu braukt atpakaļ, nepalikšu pa ceļam?
kādas tālākās darbības, vai kāds var apskaidrot ?
Offline
kross
24. May 2010, 20:03 #1129

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 19:57:08 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 19:54:22 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:43:18 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 19:39:15 kross rakstīja:

24 May 2010, 19:35:42 Amaru rakstīja:

24 May 2010, 19:31:47 kross rakstīja:
Lec ārā no pirmā roba ar diezgan iespaidīgi blīkšķi. Kādreiz pa retam leca ārā, bet tagad tas notiek katru oto reizi.Kulise izļurkāta nav.
Vai šis proces ir remontējams vai labāk mainīt kārbu ? Un cik tas varētu izskatīties ciparos ?
es nomainīju sajūga disku/kurvi/izspiedējgultni un šāda problēma pazuda e39
p.s. bet man arī slīdēja sajūgs

man izspiedējgultnis ir izbeidzies jau labu laiku,bet vai kārbai nekas nevar būt nobeidzies ?

izpiedēj gultnis izbeidzies - un tu pohuja braukā ? 3ls tas sūds maksā (maiņa ap 30 ) kārba tavam arī ap 25ls būs, lietots labs kurvis (jo jutu, kad esošais būs beigts ap 10ls) sajūga disks jauns ap 20ls
Un kārba varētu būt nobeigta, ja jau ir defekti un tu turpini krāmēt 1mo robu parasti iznīcina wanabe drifteri, kuri uz parmetieniem palielā atruma liek pirmajā robā...


Kam tagad viegli ?
Jautājums ir, ko darīt tālāk ?

tehniski ir tā riskēt ar braukšanu vari - pirmais izbeigsies, tam sekos 3ais un tad visi pārēji
Maini nost.. ja pats daudz maz saproti no autiņiem un ir iespēja tikt uz bedres vai pacēlāja, to arī pats vari izdarīt, ja jau tik spiedīgi ar naudām... cenas LV es tev jau aptuveni uzrakstīju...


Pats no shādām lietām neko nesaprotu, Berlīnē par kārbas maiņu man ielomīja 500 eiro
Offline
jurxx
24. May 2010, 20:09 #1130

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

[ Šo ziņu laboja jurxx, 24 May 2010, 20:13:17 ]

Offline
kross
24. May 2010, 20:12 #1131

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto


Un kur lai polijā braucu, vai jebkurā servisā ?
Poļi pārmetīs vienā satā...
Offline
rosigais
24. May 2010, 20:12 #1132

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


22 May 2010, 21:31:49 Driver rakstīja:
tu ari saldzinaji A6 un normalu auto
normals auto, deveja defekta gadijuma, konkreto deveju ignore un iet avarijas rezima, bet ja to deveju novieno nost, tad paliek tas pats avarijas rezims, bet nak klat velviena kljuda...

22 May 2010, 21:25:36 323daavis rakstīja:

22 May 2010, 21:21:37 Driver rakstīja:
laukjis. Mosh kad sap roka pa vienam ir jasak cirst nost pirksti

22 May 2010, 21:18:08 Puika rakstīja:

22 May 2010, 19:54:16 rosigais rakstīja:
kā pārbaudīt vai gais maērītājs ir vesels? neizmantojot diagnostiku


Atslēdz nost un skaties, kas notiek?



nu tā jau arī var pārbaudīt, atslēdz nost un kompis neizmantos kļūdainos mērījumus, ja mērītājs ir beigts un mašīna ies labāk ļoti iespējams. Man A6 bija beigts mērītājs, es vispār pabraukt nevarēju, kamēr neatslēdzu viņu. Protams tas ir risinājums kamēr nopērk jaunu vai kā pārbaudīt.


ko man darit, ar to auto nesanak laika braukt un dzit uz kaut kadu diagnostiku varbūt man pasam apgūt diagnostikas mākslu?
Offline
jurxx
24. May 2010, 20:25 #1133

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 20:12:31 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto


Un kur lai polijā braucu, vai jebkurā servisā ?
Poļi pārmetīs vienā satā...

nu nezinu izvēlies maksā pa trekno vai stāvi blakus un lūri uz knaģiem to visu nomainīt nav raķešzinātne
Offline
kross
24. May 2010, 20:30 #1134

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 20:25:12 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 20:12:31 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto


Un kur lai polijā braucu, vai jebkurā servisā ?
Poļi pārmetīs vienā satā...

nu nezinu izvēlies maksā pa trekno vai stāvi blakus un lūri uz knaģiem to visu nomainīt nav raķešzinātne


Nu nezinu, man Whittaker & Watson matemātiskā analīze ir saprotama, bet auto remonts ir melnais caurums...
Offline
kross
24. May 2010, 20:39 #1135

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

vai pats saprati ko uzrakstīji
par kādu tēmu Tavs raksts bija
Offline
jurxx
24. May 2010, 20:49 #1136

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 20:39:48 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

vai pats saprati ko uzrakstīji
par kādu tēmu Tavs raksts bija

uz ātru roku rakstīts, kā noņem kārbu protams ir biki vairāk visādi aizsargi utt pa ceļam moš k.kur secība sajuka bet nu aptuveni tā bija, kad sev ņēmu nost..
Offline
kross
24. May 2010, 20:52 #1137

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 20:49:00 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 20:39:48 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

vai pats saprati ko uzrakstīji
par kādu tēmu Tavs raksts bija

uz ātru roku rakstīts, kā noņem kārbu protams ir biki vairāk visādi aizsargi utt pa ceļam moš k.kur secība sajuka bet nu aptuveni tā bija, kad sev ņēmu nost..


Varbūt šo procedūru gribi atkārtor manam autiņam ?
Cik tas maksā ?
Offline
jurxx
24. May 2010, 20:58 #1138

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 20:52:09 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:49:00 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 20:39:48 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

vai pats saprati ko uzrakstīji
par kādu tēmu Tavs raksts bija

uz ātru roku rakstīts, kā noņem kārbu protams ir biki vairāk visādi aizsargi utt pa ceļam moš k.kur secība sajuka bet nu aptuveni tā bija, kad sev ņēmu nost..


Varbūt šo procedūru gribi atkārtor manam autiņam ?
Cik tas maksā ?

man nav kur pats īrēju boksu uz nakti, lai visu izdarītu.. bet kā jau teicu LV procedūra maksā ap 30ls moš čut vairāk
Offline
kross
24. May 2010, 21:15 #1139

Kopš: 30. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


24 May 2010, 20:58:24 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 20:52:09 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:49:00 jurxx rakstīja:

24 May 2010, 20:39:48 kross rakstīja:

24 May 2010, 20:09:10 jurxx rakstīja:
tiec līdz Polijai un tur pa lēto
PS: nekā sarežģīta tur nav kārbas kronšteins... moš stabilizatora stienis.. - atlaid kardānu karājošo gultni arī lai varētu izvilkt... (ak jā laikam izpūtējs ar bija janoņem... tad izskrūvē sjūga slave cilindīti.. tad atkabini vadus no kārbas un novieno no kloķa... atlaid skruves pa peremetru kārbai - bija k.kādas 8+ pie divām augšējajām sūdaini tikt..
un volā kārba ir nost..

vai pats saprati ko uzrakstīji
par kādu tēmu Tavs raksts bija

uz ātru roku rakstīts, kā noņem kārbu protams ir biki vairāk visādi aizsargi utt pa ceļam moš k.kur secība sajuka bet nu aptuveni tā bija, kad sev ņēmu nost..


Varbūt šo procedūru gribi atkārtor manam autiņam ?
Cik tas maksā ?

man nav kur pats īrēju boksu uz nakti, lai visu izdarītu.. bet kā jau teicu LV procedūra maksā ap 30ls moš čut vairāk

Man ir pieejams box ar pacēlāju, instrumentiem, diagnostikas iekārtu un visu pārējo.
Man nav jaunas kārbas, sajūga kurvis ar visu pārējo.
Kur to dabūt un cik tas viss maksā ?
Offline
jurxx
24. May 2010, 21:36 #1140

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


24 May 2010, 21:15:46 kross rakstīja:

Man ir pieejams box ar pacēlāju, instrumentiem, diagnostikas iekārtu un visu pārējo.
Man nav jaunas kārbas, sajūga kurvis ar visu pārējo.
Kur to dabūt un cik tas viss maksā ?

Vācijā kārbu šrotā lv cena ir ap 25ls.. LV viss prieks (m20) domājams m50 līdzīgi jauns izpiedēj gultnis+ sajuga disks + kurvis 70ls (kurvi ari var lietotu tad viss ir +/- 30ls +10ls pa kurvi)
vienk ja taisi tad stingri iesaku mainīt visu lai pec paris nedēļam nav atkal jājauc..
un njem to čomu, kam tas boks palīgos uzsauc alu lai stāsta, kas jaskrūvē..
PS: pasham tā procedūra dēļ divām skrūvēm nepatīk (augšējām)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo