Online

Pašreiz BMWPower skatās 258 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
Didzis
22. May 2009, 11:47 #1121

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


22 May 2009, 11:45:55 GirtzB rakstīja:

22 May 2009, 11:06:29 Didzis rakstīja:
Spōrta auto tehniskā pase.

Kur var par prasībām palasīties?

LAF


:klanīties:

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
stereophonic
22. May 2009, 14:22 #1122

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

ir doma .... doma 4.27 reduktoraa ielikt 2.65 reduktora zobratus utt... vai tam varetu buut kaadi šķēršļi vai visam jabut normaali un man buus vecais labais 2.65?

-----------------

Offline
ladaking
22. May 2009, 14:40 #1123

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: VAZ 2105

E-36 sedans, nevar atvērt bagāžnieka vāku, ne atslēdzot ar pulti, ne ar atslēgu. Kas tam varētu būt par iemeslu??

[ Šo ziņu laboja ladaking, 22 May 2009, 14:47:39 ]

Offline
baigais
22. May 2009, 15:23 #1124

Kopš: 31. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

E39 - pieslēghts tika pie kompja! Pateica kreisā pusē abi ABS devēji beigti!
Nomainīju, bet vienalga deg ASC un ABS lampiņas...
Kļūdas ir jādzēš vai pašas pazudīs?
Offline
sasha_belijs
22. May 2009, 15:25 #1125

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


22 May 2009, 15:23:54 baigais rakstīja:
E39 - pieslēghts tika pie kompja! Pateica kreisā pusē abi ABS devēji beigti!
Nomainīju, bet vienalga deg ASC un ABS lampiņas...
Kļūdas ir jādzēš vai pašas pazudīs?
hujova nomainīja, tātad nav kontakta or smthng

[ Šo ziņu laboja Amaru, 22 May 2009, 15:25:36 ]

Offline
baigais
22. May 2009, 15:26 #1126

Kopš: 31. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

pļe!
Offline
sasha_belijs
22. May 2009, 15:28 #1127

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


22 May 2009, 15:26:21 baigais rakstīja:
pļe!
nu nekas briesmīgs, vēlreiz jāskrūvē ritenis nost un jāpačakarē, jāiztīra, jāiesprauž kārtīgāk un tad visam vajdzētu būt ok
Offline
baigais
22. May 2009, 15:29 #1128

Kopš: 31. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Ļeņins saproties darīt!

[ Šo ziņu laboja baigais, 22 May 2009, 15:29:26 ]

Offline
Kashelz
22. May 2009, 15:30 #1129

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


22 May 2009, 14:22:39 stereophonic rakstīja:
ir doma .... doma 4.27 reduktoraa ielikt 2.65 reduktora zobratus utt... vai tam varetu buut kaadi šķēršļi vai visam jabut normaali un man buus vecais labais 2.65?

Kas tev tam 2.65 notika? Kads defekts, korpuss saluuza vai iekshas sashkjiida? Ja zobrati labi bez robiem, ir ari gultnji un shaibas, tad teoretiski var arii parlikt uz citu korpusu, bet nu ja grib lai ilgi kalpo, negaudo, tad tas nebuus tik vienakrshi
Offline
Modrs
22. May 2009, 16:09 #1130

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


22 May 2009, 14:22:39 stereophonic rakstīja:
ir doma .... doma 4.27 reduktoraa ielikt 2.65 reduktora zobratus utt... vai tam varetu buut kaadi šķēršļi vai visam jabut normaali un man buus vecais labais 2.65?


Nē, tev tur viss būs slikti!!!

paskates uz bildi

galvenā pārvada hipoedālajam zobradam pie katra zobu skaita būs savs diametrs, modulis utt utj. faktiski tev tur nekas nesanāks, nebūs nekāda sazobe.
sazobe arī izmainās, ja divu indentisku reduktoru zobratus samaina vietām, jo, rūpnieciski ražojot tiek salāgota zazobe, tobiš, abi zobrati tiek reizē izgatavoti - tēsti frēzēti utt. Tāpēc katram zobratam ir savs nr, ar kuru viņš dzīvo kopā, un pat ražotājs paredz mainīt abus zobratus reizē, nevis pa vienam.

protams, ja ir pokuj uz to, ka pēc kāda laika sāks gaudot vai luftēties, vai arī auto iet uz pārdošanu, tad var likt. un ķīmiķot (identisku zobratu zobu skaita gadījumā)

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 22 May 2009, 16:11:55 ]

Offline
roliks
22. May 2009, 19:57 #1131

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


22 May 2009, 11:33:25 Driver rakstīja:

22 May 2009, 08:36:06 vadims rakstīja:

22 May 2009, 08:12:57 roliks rakstīja:
Kā pareizi pārbaudīt automāta kārbā eļļas līmeni?
p.s auto neBMW, ščups ir
piedarbinātam siltam motoram pārbaudi vai ir līmenis

visiem auto japarbauda pec brauciena, kad karbas ella uzsilusi, bet bija kautkadas lamatas, kuram tas bija jadara nevis P vai N pozicija, bet gan kautkada atruma turot selektortu. ja vinjam parbaudija kaa visiem uz P vai N, tad radijas cits limenis (laikam par daudz) uz scupa.



paldies
Offline
zap
22. May 2009, 20:10 #1132

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:

Ko šādu ir jēga likt iekš e36? Ko viņš dod? tikai +10cm
Offline
otomars
22. May 2009, 20:19 #1133

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


22 May 2009, 20:10:10 zap rakstīja:
Ko šādu ir jēga likt iekš e36? Ko viņš dod? tikai +10cm

domats ataalums no breloka liidz uztveereej antenai
Offline
zap
22. May 2009, 20:21 #1134

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:


22 May 2009, 20:19:49 otomars rakstīja:

22 May 2009, 20:10:10 zap rakstīja:
Ko šādu ir jēga likt iekš e36? Ko viņš dod? tikai +10cm

domats ataalums no breloka liidz uztveereej antenai


tas +10cm nebija tā jāsaprot - tam bija domāta savādāka nozīme
Jautājums paliek spēkā
Offline
Aigis
22. May 2009, 20:40 #1135

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


22 May 2009, 15:23:54 baigais rakstīja:
E39 - pieslēghts tika pie kompja! Pateica kreisā pusē abi ABS devēji beigti!
Nomainīju, bet vienalga deg ASC un ABS lampiņas...
Kļūdas ir jādzēš vai pašas pazudīs?

kļūdas ir jādzēš, pašas nepazūd
Offline
otomars
22. May 2009, 20:44 #1136

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


22 May 2009, 20:21:53 zap rakstīja:

22 May 2009, 20:19:49 otomars rakstīja:

22 May 2009, 20:10:10 zap rakstīja:
Ko šādu ir jēga likt iekš e36? Ko viņš dod? tikai +10cm

domats ataalums no breloka liidz uztveereej antenai


tas +10cm nebija tā jāsaprot - tam bija domāta savādāka nozīme
Jautājums paliek spēkā

Tev vinju nevajag buus par sarezhgjitu lietosanaa .vinjsh neko nedod,tikai atsleedz vai sasleedz.....
Offline
artys
23. May 2009, 01:16 #1137

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

eu spečuki, cik e36 328i izmaksātu jauns sajūga komplekts+darbs? aptuvenās vērtības

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
svs
23. May 2009, 01:45 #1138

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: bmw

sajūga komplekts no 80, darbs no +/- 40
Offline
Driver
23. May 2009, 04:06 #1139

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 May 2009, 00:16:38 Edzhhhaa rakstīja:
kads zin uz e39 panela kada krasa ir airbega vads kas iet kopa ar daudziem citiem! un iestepselejas paneli!???

kur var buut tadi laukji ja nevar saremontet, tad ir janokniebj vads!?
skuju jums!
vadus kniebt nav jegas, jo SRS bloks ar paneli komunicee caur CAN tiiklu, tapat ka daudzi citi bloki.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. May 2009, 04:10 #1140

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 May 2009, 20:10:10 zap rakstīja:
Ko šādu ir jēga likt iekš e36? Ko viņš dod? tikai +10cm

ja uzliksi pats, tad 90% toch nebus jeega un tas apgrutinas tikai auto lietosanu pasham, ne aizdzisanu zaglim.
bet ja gribesi but gudraks un nopirksi to sudu pats un aizstiepsi meistaram, lai uzliek, tad beigas sanaks vel dargak, ka vienkarshi aizvest auto meistaram un pateikt gribu to un to.

P.S. tas viss no pieredzes. esmu gan redzejis kaa dazi pashi megina likt sigas un imo, kaa ari esmu uzjautrinajies par tiem "gudrajiem", kas pashi noperk kautko un cer, ka bus letak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo