Autors | Ziņojums |
Ekimons | 13. Mar 2009, 18:09 |
#1121
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| blin, kur Jums tā slēgtā |
Offline | |
|
us | 13. Mar 2009, 18:10 |
#1122
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| ejiet taču jūs ar visu savu slēgto topicu Slēgtais topics ir mīts, tāpat kā salātu mazgāšana Mahimā [ Šo ziņu laboja us, 13 Mar 2009, 18:10:48 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 18:14 |
#1123
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| skype - what is that?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
us | 13. Mar 2009, 18:16 |
#1124
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Igauņu IT industrijas lepnums |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 18:18 |
#1125
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 18:11:55 adolfs rakstīja:
nu uz paarbaudes laiku vareetu juus pievienot skype doma biedru chata grupinjai
~~~~***AiCiNiEt plzzzz***~~~~~
|
Offline | |
|
us | 13. Mar 2009, 18:20 |
#1126
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Pauter klaņi?
http://www.importperformanceparts.net/imports/mitsu-rods.html[ Šo ziņu laboja us, 13 Mar 2009, 18:22:37 ] |
Offline | |
|
Spok5 | 13. Mar 2009, 18:23 |
#1127
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Nu tak samēri. Ja jau virzulis ir OEM (kautvai pēc OEM mēriem), tad jau po.
A ko, trollis podus uz baigo šķirbu uzlicis ? Vienīgi vajadzētu ielūrēt, cik tam podam ir domāts likt spraugu, tur dažreiz brīnumi ir.
edit: tb. spraugas prasības ir redzētas aš no 3 sotkām līdz pat 14 (Omega).[ Šo ziņu laboja Spok5, 13 Mar 2009, 18:24:59 ] |
Offline | |
|
RaimisK | 13. Mar 2009, 18:29 |
#1128
|
|
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
|
13 Mar 2009, 18:19:43 adolfs rakstīja:
ee gudriishi - shchuunjeri
shchuunja klanji
[IMG]klaņi[/IMG]
norm sader ar OE virzuljiem
Man kaut kādi līdzīgi tūna klaņi "Corillo" un "JEpistons" virzuļi plauktā jau nopu†ējuši mētējās, kopā vēl neesu stellējis
|
Offline | |
|
|
RaimisK | 13. Mar 2009, 18:35 |
#1129
|
|
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Uzlika man šodien 9" izplūdi visā garumā, pljac ķeras pie kārdāna, izskatās, ka nāksies ar fleksi darboties |
Offline | |
|
Spok5 | 13. Mar 2009, 18:37 |
#1130
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Pā pā pā, oem prasa spraugu 0.08-0.15 mm ? Boļno liela starpība...(nu tb no līdz) Jo nu pēc pieredzes, ja uzliek 0.08 un ir padilis vaļīgāk par .15 tad smuki fffirzuļiem jubkas sāk gribēt lūzt.
Carillo un JE jau ir baig ok. |
Offline | |
|
Spok5 | 13. Mar 2009, 18:44 |
#1131
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Nu a ko tu gribi, viņi vismaz saprot, ka iepūš 2 bari, tak karst vairāk. Nu jā, baigā šaize, sezonā vismaz reizi motors jāatpogā
A to iepūš normāli saliktam (nu tie paši .05) bezmaz 2 bari un tad skatās kā virzuļi pa izpūtēju brēkdami skrien prom |
Offline | |
|
Spok5 | 13. Mar 2009, 18:51 |
#1132
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Kā kuram. Protams, ja OEM ir labs un tur, tad vispār uz visu pajāt. Bet ja gribās iepūst vairāk, tad atkal bedres jārok un jāčikājās. A vairāk iepūst bez bedres imho neir labi. Iesprauž šķūni un sezonu guļ mierīgi. |
Offline | |
|
PG | 13. Mar 2009, 19:12 |
#1133
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
|
13 Mar 2009, 16:50:48 1414 rakstīja:
Nu tā viņš taisītu sev antireklāmu, jo tme šķiet ir no tā paša cilvēka
p.s. Torni, Tev tme jau nav ar sūnām apaudzis vai jau atdevi kādās gādīgās rokās
nav apaudzis, nesen rucinaaju, viss chiki briki, tik viena riepa laizh gaisu
atshkjiriibas starp gsr un tme, liekas ka ir: interjers, exterjers, turbiine, reika(shajaa gadijuma tas ir po ) un nedaudz piekare aa un protaams gunaara izmeeri [ Šo ziņu laboja tornis, 13 Mar 2009, 19:13:24 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
Erx | 13. Mar 2009, 20:31 |
#1134
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
13 Mar 2009, 18:35:28 RaimisK rakstīja:
Uzlika man šodien 9" izplūdi visā garumā, pljac ķeras pie kārdāna, izskatās, ka nāksies ar fleksi darboties
Kardānu griezīsi mazāku |
Offline | |
|
Erx | 13. Mar 2009, 20:34 |
#1135
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
13 Mar 2009, 18:23:26 Spok5 rakstīja:
Nu tak samēri. Ja jau virzulis ir OEM (kautvai pēc OEM mēriem), tad jau po.
A ko, trollis podus uz baigo šķirbu uzlicis ? Vienīgi vajadzētu ielūrēt, cik tam podam ir domāts likt spraugu, tur dažreiz brīnumi ir.
edit: tb. spraugas prasības ir redzētas aš no 3 sotkām līdz pat 14 (Omega).
Tā kā man kadetā ir omegas virzuļi, tad es arī par šito biju uz pakaļas. Kādu laiku domāju vai ticēt. |
Offline | |
|
Spok5 | 13. Mar 2009, 21:57 |
#1136
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Za to aukstu piešķiļot vismaz dzīve nešķiet tik vienmuļa. |
Offline | |
|
|
Ruff | 13. Mar 2009, 22:30 |
#1137
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| spok, Jusejie CO tadi pashi? shitas ir Bilstein/H&R self-made hibriids
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
plakanais | 13. Mar 2009, 22:33 |
#1138
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| uz doto bridi tiek izmantoti orig apaksejie kulaki, bet principa tiks taisitas plaksnes ka dotaja zimejuma, pie resnas trubas, plaksnes klaat.
un tiek izmantotas 2as atsperes principa, liela atspere + papildus atspere (lineara vai progresiva)
dd[ Šo ziņu laboja Bute, 13 Mar 2009, 22:33:21 ] |
Offline | |
|
Siipols | 14. Mar 2009, 00:07 |
#1139
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
JZ | 14. Mar 2009, 00:07 |
#1140
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu gan jūs te putru sarakstijāt par tiem restriktoriem, bernoulli utt
restriktors nav nekas vairāk ka apgrūtinātājs, tieši apgrūtinātājs, nevis - ierobežotājs
restriktors apgrūtina gaisa pieplūdi kompresoram (jeb aukstajai turbīnas daļai), lai to apgrūtinājumu pārvarētu, ir jārada lielāks retinājums starp kompresoru un restriktoru, lai to retinājumu tur panāktu, parasti, sāk ar lielāka kompresora uzstādīšanu, ceļ turbīnas apgriezienus, samazina atstarpes starp kompresora propelleri un korpusiem (vienkārši runājot - lai nepūš garām, bet viss šis prasa vairāk enerģijas izplūdes gāzu veidā, lai to grieztu), bet ierobežojums iestājas tanī brīdī, kad, vienkārši, parāk liels spēks ir jāpieliek, lai uzturētu to retinājumu pēc restriktora
un rallija auto turbo motoros izmantotie materiāli un paņēmieni kā uzturēt to spiedienu ieplūdes kolektorā arī "ierobežo" to maksimālo jaudu, tādēļ WRC motoru izplūdē izmanto visādu kosmosu, kas atļauj darba temperatūru turēt ~1000+C
pieļauju gan, ka ir kaut kāda teorētiska robeža (aizmirstot par tām max pieļaujamām temperatūrām), starp maksimālo gaisa/degvielas daudzumu, ko iespējams noteiktā laika periodā iedzīt, izdabūt laukā no 2l motora cilindra, un attiecīgi pa vidam darbināt pašu turbīnu, kas atļauj to max sasniegt un piedevām pats sevi nenosmacēt (ar vai bez restriktora), bet, manuprāt, viss mūsdienās atduras pret cenām un efektīvu tās jaudas izmantošanu - tb nav būtiski iegūt vairs 500zs no tā motora, jo ātrāku ātrumposmu laiku uzstādīšanā parādīsies citur - seguma īpatnības, pilotu prasme, ne jau visu nosaka tie zs un nm
savukārt par JE virzuļiem atceros tādu lietu, ka tiem bija nopērkami dažādi varianti, kas atšķīrās viens no otra ar izmantoto sakausējumu un speciālajiem pārklājumiem, un overbori bija jātaisa tādu, kādu norādija ražotājs (atkarībā no izvēlētā materiāla), un, tā kā to motoru skrūvēja sportam, nevienu galīgi neinteresēja kā tas motors skan auksts, svarīgi ka virzuļi izplešas līdz paredzētajam diametram un nenoķīlē :P
dajoš vairāk faktus par to kādēl X ražotie virzuļi ir sliktāki par kaut kādiem oem, par kuros izmantotajiem materiāliem pat īsti ziņas dabūt nevar :P
par sadalenēm un turbo motoriem, cik es toreiz lasiju, un cik stāstija soms - efektu var panākt, bet tas būtiski ir tad, kad rezultātu dopā iespaido vairs tikai motors, un tas galīgi nav noteicošais mūsu banānrepublikā sakarības ir, pārsvarā, tās pašas, kas atmosfēriskajiem dzinējiem, ar pāris niansēm |
Offline | |
|