Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| vecā plate atkal | Online | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| vakar paskatijos pa logu,redzēju pulnmēnesi,domāju jāpaskatās kas palātā,viss tik paredzams ka nakāda pārsteiguma | Online | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 17:21:50 @DM-101 rakstīja:
precizeesim.
tu nepareizi noteici misfiru iemeslu. nevis spolju driver, bet nekorekts degmaisijums.
tu paarlodeeji driver no citua DME/donora - nesekmiigi.
Tad tika mekleets cits DME, jo alja beidzaas driveri.
tad tika nokauts DME.
tad beigaas iemauci stock softu [arii to nesaprati, ka ielaadets ne-stock softs].
tad klients peec rekjina sanjemshanas sanjeema alja saremonteetu auto, kuram naakoshajaa diena/startaa atkal mija EML panelii.
klients atveda auto, kur sanjeema zinju, ka ir pisec CO katiem n shit, un proveeja savaakt auto, jo kantoris to neatdeva.
un jaa, patiesiibai neatbilst neviens no nosauktajiem datumiem. tas auto seetaa bija vismaz 2 meeneshus aatraak tajaa laikaa Kristiaans proveeja pielauzt mani, lai kjeros klaat...
arii pasaakuma beigu datums rupji neatbilst patiesibai!
Kaspar, tu toč jebal esi slims? Kādi vēl mēneši? Kādi vēl kati? Ko tu te dzejo?
Esošam DME bija beigti trīs spoļu draiveri un manipulēts softs, atslēgtas zondes un kļūdu tabula tīra. Pārlejot stock softu tika konstatēta flash degradācija, kā rezultātā ar klientu tika saskaņots ņemt donora DME, kuram par nelaimi arī viens spoles draiveris bija beigts. Es, sirds mieram gribēju arī pārējos trīs nomainīt uz jauniem, bet toreiz galīgi nebiju informēts kāds Kaspars ir lipīgs sūds un pielaidu mega kļūdu, uzrakstīju Kasparam ar jautājumu vai jamam ir tādi pieejami. Jebal, ja būtu zinājis ka šāda polūcija tev nāks ārā vispār būtu tevi nakuj pasūtījis un nekad nepazinis.
Vecīt, tev par visu šito neslavas celšanas bazāru būs jāatbild, jej bogu noķeršu tevi dzīvajā būs tev manipulācijas...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 18:07:13 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 17:58:13 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 17:21:50 @DM-101 rakstīja:
precizeesim.
tu nepareizi noteici misfiru iemeslu. nevis spolju driver, bet nekorekts degmaisijums.
tu paarlodeeji driver no citua DME/donora - nesekmiigi.
Tad tika mekleets cits DME, jo alja beidzaas driveri.
tad tika nokauts DME.
tad beigaas iemauci stock softu [arii to nesaprati, ka ielaadets ne-stock softs].
tad klients peec rekjina sanjemshanas sanjeema alja saremonteetu auto, kuram naakoshajaa diena/startaa atkal mija EML panelii.
klients atveda auto, kur sanjeema zinju, ka ir pisec CO katiem n shit, un proveeja savaakt auto, jo kantoris to neatdeva.
un jaa, patiesiibai neatbilst neviens no nosauktajiem datumiem. tas auto seetaa bija vismaz 2 meeneshus aatraak tajaa laikaa Kristiaans proveeja pielauzt mani, lai kjeros klaat...
arii pasaakuma beigu datums rupji neatbilst patiesibai!
Kaspar, tu toč jebal esi slims? Kādi vēl mēneši? Kādi vēl kati? Ko tu te dzejo?
Esošam DME bija beigti trīs spoļu draiveri un manipulēts softs, atslēgtas zondes un kļūdu tabula tīra. Pārlejot stock softu tika konstatēta flash degradācija, kā rezultātā ar klientu tika saskaņots ņemt donora DME, kuram par nelaimi arī viens spoles draiveris bija beigts. Es, sirds mieram gribēju arī pārējos trīs nomainīt uz jauniem, bet toreiz galīgi nebiju informēts kāds Kaspars ir lipīgs sūds un pielaidu mega kļūdu, uzrakstīju Kasparam ar jautājumu vai jamam ir tādi pieejami. Jebal, ja būtu zinājis ka šāda polūcija tev nāks ārā vispār būtu tevi nakuj pasūtījis un nekad nepazinis.
Vecīt, tev par visu šito neslavas celšanas bazāru būs jāatbild, jej bogu noķeršu tevi dzīvajā būs tev manipulācijas...
muhahaa
brauc shup, salduminj! es tevi gaidu!
4 cilindru dzineejam 3 beigti, bet dzineeju var pielaist
Alen, tu, davai, melo mazaak
Izlasi pareizāk auto 02.01.2020 atveda ne jau paša spēkiem tas atbrauca, mudak! [ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2022, 18:08:54 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Fu bļa, ielaidies tik ar tevi, automātiski viss ar sūdiem nosmērējies.
Karoch vāries pats savos mēslos, tev tiešām ar galvu viss nav kārtībā.
Kā tādu sūdu kā tu tavi apkārtējie pacieš? Noteikti dubultstandarti visur.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 18:12:46 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 18:08:16 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 18:07:13 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 17:58:13 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 17:21:50 @DM-101 rakstīja:
precizeesim.
tu nepareizi noteici misfiru iemeslu. nevis spolju driver, bet nekorekts degmaisijums.
tu paarlodeeji driver no citua DME/donora - nesekmiigi.
Tad tika mekleets cits DME, jo alja beidzaas driveri.
tad tika nokauts DME.
tad beigaas iemauci stock softu [arii to nesaprati, ka ielaadets ne-stock softs].
tad klients peec rekjina sanjemshanas sanjeema alja saremonteetu auto, kuram naakoshajaa diena/startaa atkal mija EML panelii.
klients atveda auto, kur sanjeema zinju, ka ir pisec CO katiem n shit, un proveeja savaakt auto, jo kantoris to neatdeva.
un jaa, patiesiibai neatbilst neviens no nosauktajiem datumiem. tas auto seetaa bija vismaz 2 meeneshus aatraak tajaa laikaa Kristiaans proveeja pielauzt mani, lai kjeros klaat...
arii pasaakuma beigu datums rupji neatbilst patiesibai!
Kaspar, tu toč jebal esi slims? Kādi vēl mēneši? Kādi vēl kati? Ko tu te dzejo?
Esošam DME bija beigti trīs spoļu draiveri un manipulēts softs, atslēgtas zondes un kļūdu tabula tīra. Pārlejot stock softu tika konstatēta flash degradācija, kā rezultātā ar klientu tika saskaņots ņemt donora DME, kuram par nelaimi arī viens spoles draiveris bija beigts. Es, sirds mieram gribēju arī pārējos trīs nomainīt uz jauniem, bet toreiz galīgi nebiju informēts kāds Kaspars ir lipīgs sūds un pielaidu mega kļūdu, uzrakstīju Kasparam ar jautājumu vai jamam ir tādi pieejami. Jebal, ja būtu zinājis ka šāda polūcija tev nāks ārā vispār būtu tevi nakuj pasūtījis un nekad nepazinis.
Vecīt, tev par visu šito neslavas celšanas bazāru būs jāatbild, jej bogu noķeršu tevi dzīvajā būs tev manipulācijas...
muhahaa
brauc shup, salduminj! es tevi gaidu!
4 cilindru dzineejam 3 beigti, bet dzineeju var pielaist
Alen, tu, davai, melo mazaak
Izlasi pareizāk auto 02.01.2020 atveda ne jau paša spēkiem tas atbrauca, mudak!
1. dzineejs bija iedarbinaams
2. kas notika triis driveriem?
3. kaapeec cits/paarlodeets deva 0 efektu?
Alen, davai, nemelo. Tev suudiigi sanaak, jo sajeegas tev maz!
Katrs tavs lamuvaards, katrs personisks apvainojums, ko te izspied, paraada tavu liimeni. Visi tavi klienti var no malas paskatiities: ja vinjiem kas nepatiks, vai piekjers tevi kraapjamies [nu, brinums gadiisies], tu uzvediisies shaadi. Un izdariis secinaajumus.
Bet, kaa jau rakstiiju - es tevi gaidu. Brauc shurp!
Ar maniem klientiem viss ir kārtībā, es neesmu tāds sūdu brālis kā tu.
Man diemžēl nav laika, bet nedod dievs trāpīsies man ceļā... Par katru sūdu atbildēsi kretīn.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 18:19:20 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 18:16:13 @Angelz rakstīja:
Fu bļa, ielaidies tik ar tevi, automātiski viss ar sūdiem nosmērējies.
Karoch vāries pats savos mēslos, tev tiešām ar galvu viss nav kārtībā.
Kā tādu sūdu kā tu tavi apkārtējie pacieš? Noteikti dubultstandarti visur.
dubultstandarti?
nee, visi iesaistiitie ir lietas kursaa, ko es par vinjiem domaaju
ee, nu, brauc shurp, mutes bajaar!
kas atkal par obratku? kaarteejo reizi sanaak, ka tu melo, ka es tevi te suudiem nosmeereeju... kaarteejo reizi palaidi savu muti, un? nekas? kas tev pilmeeness ciklos uznaak? nesavaldiishana?
Nejauc puses. Tici man, būs iespēja būs tev modernizācija...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
18 May 2022, 16:43:51 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 16:07:37 @DM-101 rakstīja:
Alen, sanjemies, miiljuminj
Lai tu vari biku ielaist bikisņās, īsumā atsvaidzināšu tavu sajukušo realitāti, sakarā ar šo detaļu.
Servisā 02.01.2020 tika atvesta un atstāta nestrādājoša a/m BMW E87 N45 1.6i.
Es palīdzēju servisam, 2020 gada janvāra vidū, sakārtot šīs a/m elektroniskās un programmatiskās problēmas.
No servisa 26.01.2020, a/m īpašnieks aizbrauca ar to tehniskā darba kārtībā.
Rezumē, serviss guva negatīvu pieredzi, materiālos un finansiālos zaudējumus. Tika ierosināta krimināllieta pret a/m īpašnieku.
Sorry, ka iejaucos. Es pareizi saprotu, klientam piestaadiits reekjins, vinsh vinju apamskaa, naakamaa dienaa ir EML panelii, klients atved atpakalj auto, serviss saak dzejot par katiem u.t.t. un finaala kad klients grib savaakt auto, vinjam vinju neatdod? Un beigaas ir kriminaalieta pret klientu ?
Serviss guva negatiivu pieredzi? Tieshi kaa? Es sheit redzu to, ka negatiiva pieredze bij tikai un vienigi klientam.[ Šo ziņu laboja JDS, 18 May 2022, 18:36:05 ] | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 18:34:40 @JDS rakstīja:
18 May 2022, 16:43:51 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 16:07:37 @DM-101 rakstīja:
Alen, sanjemies, miiljuminj
Lai tu vari biku ielaist bikisņās, īsumā atsvaidzināšu tavu sajukušo realitāti, sakarā ar šo detaļu.
Servisā 02.01.2020 tika atvesta un atstāta nestrādājoša a/m BMW E87 N45 1.6i.
Es palīdzēju servisam, 2020 gada janvāra vidū, sakārtot šīs a/m elektroniskās un programmatiskās problēmas.
No servisa 26.01.2020, a/m īpašnieks aizbrauca ar to tehniskā darba kārtībā.
Rezumē, serviss guva negatīvu pieredzi, materiālos un finansiālos zaudējumus. Tika ierosināta krimināllieta pret a/m īpašnieku.
Sorry, ka iejaucos. Es pareizi saprotu, klientam piestaadiits reekjins, vinsh vinju apamskaa, naakamaa dienaa ir EML panelii, klients atved atpakalj auto, serviss saak dzejot par katiem u.t.t. un finaala kad klients grib savaakt auto, vinjam vinju neatdod? Un beigaas ir kriminaalieta pret klientu ?
Serviss guva negatiivu pieredzi? Tieshi kaa? Es sheit redzu to, ka negatiiva pieredze bij tikai un vienigi klientam.
Tu arī pavelcies uz Kaspara huiņu?
Kāds vēl check engine panelī?
Ja klients aizbrauc prom neapmaksājot rēķinu, kas bija jau ar iepriekšējo nodomu, un ar manā īpašumā esošu DME tad tas ir kā, pozitīva pieredze vai arī jūs abi kopā kaut ko pīpējat?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 19:02:24 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 18:56:25 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 18:34:40 @JDS rakstīja:
18 May 2022, 16:43:51 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 16:07:37 @DM-101 rakstīja:
Alen, sanjemies, miiljuminj
Lai tu vari biku ielaist bikisņās, īsumā atsvaidzināšu tavu sajukušo realitāti, sakarā ar šo detaļu.
Servisā 02.01.2020 tika atvesta un atstāta nestrādājoša a/m BMW E87 N45 1.6i.
Es palīdzēju servisam, 2020 gada janvāra vidū, sakārtot šīs a/m elektroniskās un programmatiskās problēmas.
No servisa 26.01.2020, a/m īpašnieks aizbrauca ar to tehniskā darba kārtībā.
Rezumē, serviss guva negatīvu pieredzi, materiālos un finansiālos zaudējumus. Tika ierosināta krimināllieta pret a/m īpašnieku.
Sorry, ka iejaucos. Es pareizi saprotu, klientam piestaadiits reekjins, vinsh vinju apamskaa, naakamaa dienaa ir EML panelii, klients atved atpakalj auto, serviss saak dzejot par katiem u.t.t. un finaala kad klients grib savaakt auto, vinjam vinju neatdod? Un beigaas ir kriminaalieta pret klientu ?
Serviss guva negatiivu pieredzi? Tieshi kaa? Es sheit redzu to, ka negatiiva pieredze bij tikai un vienigi klientam.
Tu arī pavelcies uz Kaspara huiņu?
Kāds vēl check engine panelī?
Ja klients aizbrauc prom neapmaksājot rēķinu, kas bija jau ar iepriekšējo nodomu, un ar manā īpašumā esošu DME tad tas ir kā, pozitīva pieredze vai arī jūs abi kopā kaut ko pīpējat?
ak taa
klients ar visu auto bija teritorijaa. kaapeec? Jo Kristiaans ar citu auto aizskjeersoja celju un neljaava izbraukt.
tad arii klients sauca mentus.
Jautaajums - kaa gan vinjsh aizbrauca, ja atradaas seetaa?
a seetaa vinjsh atradaas tieshi taapeec, ka brauca atkal, jo peec ''pirmaas daljas'' samaksaashanas [nu, taa man Kristiaans teica, konta izdruku neesmu redzeejis] atbrauca atkal, jo KOMBI bija EML.
Kak bi saliip shii versija, jo citaadi - kaapeec lai vinji buutu seetaa?
A par DME - par to jau staasts - klienta DME tika nokauts delj nepamatotiem ekesperimentiem, bet par visu - ielomiits labs reekjins
Kaspar tu ne ahujel? Pelnies...
No manis nebūs komentāru, tāpēc ka tas ir kā bezdibenī saki ko gribi bet otrā pusē šizofrēniķis, šēmo tikai savas versijas un šēmas. Manis pēc, būs tev saldumiņš...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Es gan no visa šitā zinu tikai tik ,cik šajā topikā par to desmitiem lpp aizdirsts, bet atļaušos pirmo x ielikt arī savu komentu no lasītā.
Loģika kopumā šķiet tāda, ka parasti cilvēki randomā nesauc mentus atrodoties autoservisā. Es pat teiktu, ka lielākajā daļā gadījumu, kur kāds kādu appis ar sliktu remontu par to paprasot naudu, klients vienkārši samierinās samaksā vai arī kārtīgi izlamā visus un vienojas par citu samaksu vai par nekādu samaksu neiedod, jo tā pat darbs bez čeka un neviena iesaistītā puse neko nevar pierādīt.
Ja cilvēks iesaista policiju dēļ auto remonta značet tur kautkas nopietns jābūt.
Vai nu jābūt mega appisienam uz naudu vai kautkam citam kā piemēram auto neatdošana pēc pieprasījuma, tāpēc, ka serviss grib paši tikt galā un nepazaudēt varku. Jo izņemot gadījumus, kur noslēgts kāds līgums trešajai pusei nav tiesību pēc īpašnieka pieprasījuma neatdot tam piederošu mantu kustamu vai nekustamu poh. Līdz ar to loģiski uzreiz menti un process.
Tādi gadījumi ir dzirdēti/bijuši, bet samērā reti.
Katrā ziņā izklausās pēc Bez Tabu cienīga sižeta.
Neko nekomentēsu par iesaistītajām pusēm, jo nezinu, bet skaidrs ir viens, ka ja samaksa notikusi bez čeka, tad serviss to4 nebūs tas, kas sauks mentus. mentus sauktu klients, jo no viņa puses nespīd sods, jo nav pārkapums, bet drīzak notiek pārkapums pret viņu. Kāds nu to mēs te varam minēt, jo katrs saka savu versiju.
Es tik nesaprotu vienu. Ja ir tā, ka salabo, bet nākošā dienā pisec deg lampiņas utt, lab klients atbrauc atpakaļ, bet nevarot/negribot tālāk labot , kur problēma vienkārši atdot auto?
Vai tad klients sauktu mentus par to ka tupa nesalaboja auto tā, kā pienākas?
Tak Latvijā katru dienu kādam auto nesalabo normāli un bieži vien par labām summām, bet kautkā nedzirdu , ka par to būtu kriminālprocesi...[ Šo ziņu laboja maasters, 18 May 2022, 19:21:19 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 19:12:51 @maasters rakstīja:
Es gan no visa šitā zinu tikai tik ,cik šajā topikā par to desmitiem lpp aizdirsts, bet atļaušos pirmo x ielikt arī savu komentu no lasītā.
Loģika kopumā šķiet tāda, ka parasti cilvēki randomā nesauc mentus atrodoties autoservisā. Es pat teiktu, ka lielākajā daļā gadījumu, kur kāds kādu appis ar sliktu remontu par to paprasot naudu, klients vienkārši samierinās samaksā vai arī kārtīgi izlamā visus un vienojas par citu samaksu vai par nekādu samaksu neiedod, jo tā pat darbs bez čeka un neviena iesaistītā puse neko nevar pierādīt.
Ja cilvēks iesaista policiju dēļ auto remonta značet tur kautkas nopietns jābūt.
Vai nu jābūt mega appisienam uz naudu vai kautkam citam kā piemēram auto neatdošana pēc pieprasījuma, tāpēc, ka serviss grib paši tikt galā un nepazaudēt varku. Jo izņemot gadījumus, kur noslēgts kāds līgums trešajai pusei nav tiesību pēc īpašnieka pieprasījuma neatdot tam piederošu mantu kustamu vai nekustamu poh. Līdz ar to loģiski uzreiz menti un process.
Tādi gadījumi ir dzirdēti/bijuši, bet samērā reti.
Katrā ziņā izklausās pēc Bez Tabu cienīga sižeta.
Neko nekomentēsu par iesaistītajām pusēm, jo nezinu, bet skaidrs ir viens, ka ja samaksa notikusi bez čeka, tad serviss to4 nebūs tas, kas sauks mentus. mentus sauktu klients, jo no viņa puses nespīd sods, jo nav pārkapums, bet drīzak notiek pārkapums pret viņu. Kāds nu to mēs te varam minēt, jo katrs saka savu versiju.
Es tik nesaprotu vienu. Ja ir tā, ka salabo, bet nākošā dienā pisec deg lampiņas utt, lab klients atbrauc atpakaļ, bet nevarot/negribot tālāk labot , kur problēma vienkārši atdot auto?
Vai tad klients sauktu mentus par to ka tupa nesalaboja auto tā, kā pienākas?
Tak Latvijā katru dienu kādam auto nesalabo normāli un bieži vien par labām summām, bet kautkā nedzirdu , ka par to būtu kriminālprocesi...
Hallo? Vēl viens pīpē kapronu, vai kā?
Kādas vēl klients bija apmaksājis summas? Kāds vēl EML?
Šajā lietā klients jau startā bija ar nodomu cerējis salabot a/m par max 50€ skaidrā. Policiju izsauca serviss un attiecīgi lietu ierosināja arī, ne jau klients. Interesanti jamam ta par ko?
Es šo DME lietu esmu jau sen norakstījis, gadās ka arī par negatīvu pieredzi ir jāmaksā.
Šajā keisā Kasparam nez kāpēc dupsis sūrst un ntās versijas rodas.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Serviss izsauca policiju jo pats bija noblokjeejis celju lai klients nevar aizbraukt? Izskataas, ka vieniigais kas piipee, sheit esi Tu
Bet no malas skatoties: DM101 visu izklaasta siiki un ar faktiem un konkreetiem piemeeriem u.t.t. , Angelz tik blauj, viss suuds, Tu dirs, pilnmeenes u.t.t. Un tad sola ik pa briidim braukt dot pa purnu, bet kad saka braquc shurp, ir 100 visaadas atrunasa
Bet turpinat, interesanti
p.s. pie jebkura razklada, kaadas tiesiibas servisam neatdot auto klientam? [ Šo ziņu laboja JDS, 18 May 2022, 19:51:07 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 19:19:57 @DM-101 rakstīja:
..... Un sarakste ar tevi
Sarakste ar Mani, kāda ta? Man nu ļoti interesanti.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 19:50:06 @JDS rakstīja:
Serviss izsauca policiju jo pats bija noblokjeejis celju lai klients nevar aizbraukt? Izskataas, ka vieniigais kas piipee, sheit esi Tu
Bet no malas skatoties: DM101 visu izklaasta siiki un ar faktiem un konkreetiem piemeeriem u.t.t. , Angelz tik blauj, viss suuds, Tu dirs, pilnmeenes u.t.t. Un tad sola ik pa briidim braukt dot pa purnu, bet kad saka braquc shurp, ir 100 visaadas atrunasa
Bet turpinat, interesanti
p.s. pie jebkura razklada, kaadas tiesiibas servisam neatdot auto klientam?
Kas teica ka klientam netika atdots auto? Es tak rakstīju klients ar auto aizbrauca pats, varu piebilst tajā pašā dienā.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Tas gan tiesa, likums nosaka kādā kārtībā risināms strīds par parādu, bet tas nedod tiesības skartajai pusei pieturēt otras puses īpašumu, jo tad tā ir vienkārši izspiešana.
Vienīgie keisi, kur var atņemt tev īpašumu, ja nesamaksā ir tie, kur līgumā jau iepriekš atrunāts, kas notiek nemaksājot, piemēram, krēdītos, līzingos utt.
Vēl var ja ar tiesas lēmumu piespriests atsavināt, piem nesamaksājot sodu VID vai par CSN.
taka tas storijs par neļaušanu aizbraukt pat ja klients bij uzmetējs īsti nav likumisks, jo aizturēt personu LV ar spēku/pret personas gribu drīkst tikai likuma pārstāvis - policists, drošības dienestu darbinieki utt, un arī tad uz likuma pamata, bet ne pēc brīvas gribas vai ārkārtas situācijās utt.[ Šo ziņu laboja maasters, 18 May 2022, 20:30:20 ] | Offline | | |
|
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
18 May 2022, 20:15:42 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 19:50:06 @JDS rakstīja:
Serviss izsauca policiju jo pats bija noblokjeejis celju lai klients nevar aizbraukt? Izskataas, ka vieniigais kas piipee, sheit esi Tu
Bet no malas skatoties: DM101 visu izklaasta siiki un ar faktiem un konkreetiem piemeeriem u.t.t. , Angelz tik blauj, viss suuds, Tu dirs, pilnmeenes u.t.t. Un tad sola ik pa briidim braukt dot pa purnu, bet kad saka braquc shurp, ir 100 visaadas atrunasa
Bet turpinat, interesanti
p.s. pie jebkura razklada, kaadas tiesiibas servisam neatdot auto klientam?
Kas teica ka klientam netika atdots auto? Es tak rakstīju klients ar auto aizbrauca pats, varu piebilst tajā pašā dienā.
Klients uzreiz peec pieprasiijuma sanjeema autro atsleegas un vareeja aizbraukt, vai pa vidu bij visaadi meegjinaajumi nepieljaut klienta aizbraukshanu ?
Taa ari nesapratu, peec remonta un reekjina piestaadiishanas bij checks paneeli vai nee ? | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Eh.. man arī ir “pozitīva” pieredze ar šo iestādi, bet lai jau paliek citam vakaram! | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 20:26:10 @JDS rakstīja:
18 May 2022, 20:15:42 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 19:50:06 @JDS rakstīja:
Serviss izsauca policiju jo pats bija noblokjeejis celju lai klients nevar aizbraukt? Izskataas, ka vieniigais kas piipee, sheit esi Tu
Bet no malas skatoties: DM101 visu izklaasta siiki un ar faktiem un konkreetiem piemeeriem u.t.t. , Angelz tik blauj, viss suuds, Tu dirs, pilnmeenes u.t.t. Un tad sola ik pa briidim braukt dot pa purnu, bet kad saka braquc shurp, ir 100 visaadas atrunasa
Bet turpinat, interesanti
p.s. pie jebkura razklada, kaadas tiesiibas servisam neatdot auto klientam?
Kas teica ka klientam netika atdots auto? Es tak rakstīju klients ar auto aizbrauca pats, varu piebilst tajā pašā dienā.
Klients uzreiz peec pieprasiijuma sanjeema autro atsleegas un vareeja aizbraukt, vai pa vidu bij visaadi meegjinaajumi nepieljaut klienta aizbraukshanu ?
Taa ari nesapratu, peec remonta un reekjina piestaadiishanas bij checks paneeli vai nee ?
Saku vēlreiz tiem kas tankā, "vates" klientam bija jau apzināts mērķis sākumā. Detalizēti nestāstīšu jo kriminālprocess nav pabeigts, bet pēc identitātes noteikšanas un protokola parakstīšanas klients aizbrauca. Rēķins netika apmaksāts, mans donora strādājošs DME klienta mašīnā, var uzskatīt ir nozagts.
PS. Check engine panelī nebija, kas ir tagad hvz divi gadi jau riņķī. [ Šo ziņu laboja Angelz, 18 May 2022, 20:46:59 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
18 May 2022, 20:48:41 @DM-101 rakstīja:
18 May 2022, 20:45:11 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 20:26:10 @JDS rakstīja:
18 May 2022, 20:15:42 @Angelz rakstīja:
18 May 2022, 19:50:06 @JDS rakstīja:
Serviss izsauca policiju jo pats bija noblokjeejis celju lai klients nevar aizbraukt? Izskataas, ka vieniigais kas piipee, sheit esi Tu
Bet no malas skatoties: DM101 visu izklaasta siiki un ar faktiem un konkreetiem piemeeriem u.t.t. , Angelz tik blauj, viss suuds, Tu dirs, pilnmeenes u.t.t. Un tad sola ik pa briidim braukt dot pa purnu, bet kad saka braquc shurp, ir 100 visaadas atrunasa
Bet turpinat, interesanti
p.s. pie jebkura razklada, kaadas tiesiibas servisam neatdot auto klientam?
Kas teica ka klientam netika atdots auto? Es tak rakstīju klients ar auto aizbrauca pats, varu piebilst tajā pašā dienā.
Klients uzreiz peec pieprasiijuma sanjeema autro atsleegas un vareeja aizbraukt, vai pa vidu bij visaadi meegjinaajumi nepieljaut klienta aizbraukshanu ?
Taa ari nesapratu, peec remonta un reekjina piestaadiishanas bij checks paneeli vai nee ?
Saku vēlreiz tiem kas tankā, "vates" klientam bija jau apzināts mērķis sākumā. Detalizēti nestāstīšu jo kriminālprocess nav pabeigts, bet pēc identitātes noteikšanas un protokola parakstīšanas klients aizbrauca. Rēķins netika apmaksāts, mans donora strādājošs DME klienta mašīnā, var uzskatīt ir nozagts.
PS. Check engine panelī nebija, kas ir tagad hvz divi gadi jau riņķī.
nu luuk, kam bija taisniiba?
par check engine - nez gan, kaapeec lai Kristiaans man melotu. Nezin kaapec lai klients brauktu atpakalj
tb., klients atbrauca bez EML, vinjam rekjins par katiem tika piestaadits, jo kljudas un EML nebija? Alen, izklausaas peec KL panta par kraapshanu grupaa
Kaspar, pastāsti kur prikols? Haips?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|