Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
v1b20
15. Apr 2015, 12:52 #11181

Kopš: 15. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: daudz zirgiem


15 Apr 2015, 12:09:17 Raceris rakstīja:
Dots 2005. gada subaru legacy amurikānis ar 2.5 turbo motoru. Neizgāju TA pirms pāris nedēļām dēļ CO - norma 0,3, dabā tukšgaitā 0,6. Iepriekšējos gados problēmu nebij. Apgriezienos ir ok, problēma ir tikai tukšgaitā. Servisā paskatījās, pamērīja un teica, ka katalizators auksts bijis (lambda zondes utt ir ok). Vakar, braucot uz atkārtoto skati tika zāģēts zemos pārnesumos un pirms braukšanas boxā ar, bet rezultāts identisks. TA džeks pat boxā paturēja bik apgriezienos, bet jēga nekāda. Sanāk, ka jāmaina katalizators? Ja jā, tad ir idejas kur un kā to pa lēto izveikt?


Aizbrauc uz Lukoil, nopērc E85 degvielu ( bioetanols), sajauc ar benzīnu 50 uz 50. Dabūn uzlīmi. Pielej pilnu bāku ar benzīmu.
Offline
us
17. Apr 2015, 11:44 #11182

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Varat ieteikt kādu kantori, kur pasūtīt dzesēšanas radiātoru un interkūleri pēc saviem izmēriem?
Offline
PASSATizhi
17. Apr 2015, 11:46 #11183

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

http://nitram.lv/auto-radiatori/
Offline
boldrixx
17. Apr 2015, 13:02 #11184

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

http://www.oppozit.lv/
Offline
St21
17. Apr 2015, 14:40 #11185

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″


17 Apr 2015, 11:46:42 PASSATizhi rakstīja:
http://nitram.lv/auto-radiatori/

Noteikti ieteiktu Nitram! Ieteiks kā labāk, samērīs, piemērīs. Ātri un kavlitatīvi. Uzcepa gan tosola/eļļas radiatoru ar ventilatoru + bāku. 10/10
Offline
Siipols
17. Apr 2015, 16:14 #11186

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


15 Apr 2015, 12:09:17 Raceris rakstīja:
Dots 2005. gada subaru legacy amurikānis ar 2.5 turbo motoru. Neizgāju TA pirms pāris nedēļām dēļ CO - norma 0,3, dabā tukšgaitā 0,6. Iepriekšējos gados problēmu nebij. Apgriezienos ir ok, problēma ir tikai tukšgaitā. Servisā paskatījās, pamērīja un teica, ka katalizators auksts bijis (lambda zondes utt ir ok). Vakar, braucot uz atkārtoto skati tika zāģēts zemos pārnesumos un pirms braukšanas boxā ar, bet rezultāts identisks. TA džeks pat boxā paturēja bik apgriezienos, bet jēga nekāda. Sanāk, ka jāmaina katalizators? Ja jā, tad ir idejas kur un kā to pa lēto izveikt?

Ad-parts ir jauns universalais par 150e ,bet tauta runā ka diez vai 2 gadus velk

Meklē vienkarši citu katalizatoru no tāda paša modeļa lai mazak jametina. vai no jebkura bendzinnieka ar 2.3-2.8 motoru un parmetini. Tiko svaigam mondeo ari ne par ko nedeva skati,kaut katalizators bija iekšā un nesadrupis iemetinaju pusdrupušu,bet lielaku un izgaja.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
JZ
17. Apr 2015, 16:39 #11187

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pieņemot ka katalizātors nav bojāts:
neiet viss kopā tajā stāstā, ja zondes strādā pareizi (pat ja tās ir tikai pirms katalizātora), tad paaugstināts CO un pārējie izmeši normas robežās ir neiespējama kombinācija - paaugstināts CO būs dēļ trekna maisījuma, ko ECU kompensē pats, un, ja nespēj, tad degas iekšā check engine vai būs ar to saistītas kļūdas iekš OBD

līdz ar to melo vai nu serviss, kas nespēj/neprot pārbaudīt lambda zondes, vai arī pažas zondes, kas vēl "strādā", bet mērījums vairs neatbilst patiesībai

vēl var pamēģināt izņemt gaisa filtru ārā pavisam un paskatīties vai tas uzlabo CO tukšgaitā

motoram nav bijuši defekti? beigta galvas blīve, dzesēšanas šķidruma zudums caur degkameru?
Offline
mandariins
19. Apr 2015, 17:32 #11188

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri

Pārdod Tein Flex koiloverus, bez regulējamas cietības. Bija uz 2005g subāra. Der BMW, u.c modeļiem. Mazlietoti.Paredzēti driftam, autošosejai. Sīkāk zvanot 27755550 - Edgars. Atrodas Rīgā. 600 EUR.
Offline
Raceris
20. Apr 2015, 12:34 #11189

Kopš: 27. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: Legacy 2,5 GT


17 Apr 2015, 16:39:31 JZ rakstīja:
pieņemot ka katalizātors nav bojāts:
neiet viss kopā tajā stāstā, ja zondes strādā pareizi (pat ja tās ir tikai pirms katalizātora), tad paaugstināts CO un pārējie izmeši normas robežās ir neiespējama kombinācija - paaugstināts CO būs dēļ trekna maisījuma, ko ECU kompensē pats, un, ja nespēj, tad degas iekšā check engine vai būs ar to saistītas kļūdas iekš OBD

līdz ar to melo vai nu serviss, kas nespēj/neprot pārbaudīt lambda zondes, vai arī pažas zondes, kas vēl "strādā", bet mērījums vairs neatbilst patiesībai

vēl var pamēģināt izņemt gaisa filtru ārā pavisam un paskatīties vai tas uzlabo CO tukšgaitā

motoram nav bijuši defekti? beigta galvas blīve, dzesēšanas šķidruma zudums caur degkameru?


Nu nez - šitas variants ar paaugstinātu CO tieši tukšgaitā esot klasiska katalizatora vaina - tā man te vairāki cilvēki apskaidroja (katrā gadījumā tas risinot problēmu).

Par blīvēm - jā pirms 1/2 gada ~20 000 tika mainītas galvas blīves un šāles. Toreiz degās iekšā check engine un rādīja kļūdu 1. cilindrā, antifrīzs tika cilindrā.
Offline
JZ
20. Apr 2015, 13:54 #11190

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tad, visdrīzākais, tā antifrīza noplūde bija pietiekami liela/ilga un katalizātora šūnas ir pārklājušās ar silīciju, viens no risinājumiem ir nodedzināt to nost - tādēļ arī ieteica pabraukt pa šoseju un pamocīt motoru, lai kats kārtīgi dabū izsilt, bet ar pāris paātrinājumiem no 70-120 var būt par maz, vajag paslogot to motoru ilgāk

jebkurā gadījumā - zaudēt tur īsti nav ko, sliktākais, kas var notikt - tas beigtais kats sabruks pilnībā, bet, ja paveicas - tas silīcijs nodegs un kats atsāks strādāt
Offline
ParaTr00per
20. Apr 2015, 13:59 #11191

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

Raceri, izdali auto Jansonam uz kādu nedēļu, lai izdzen sūnas no izpūtēja!
Offline
tolx
20. Apr 2015, 14:10 #11192

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

eu,viedie - cik tērē 2001. gada H6 outback ar gāzi, pilsētā?
10eur/100km var ierakstīties?

p.s. un kas vēl ļoti slikts/dārgs tam auto var notikt?

[ Šo ziņu laboja tolx, 20 Apr 2015, 14:11:17 ]

Offline
Kidd
20. Apr 2015, 14:32 #11193

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


20 Apr 2015, 14:10:44 tolx rakstīja:
eu,viedie - cik tērē 2001. gada H6 outback ar gāzi, pilsētā?
10eur/100km var ierakstīties?

p.s. un kas vēl ļoti slikts/dārgs tam auto var notikt?


man ņammāja 22 litri E98. Bet man ir pasmaga kāja. Cik tas ir gāzē - rēķini pats. Man aizdirsās radiātors dēļ iepriekšējā umņika-īpašnieka un uzvāriju to brīnumu. Blīvju maiņa bija ap 600Ls , ja nekļūdos. Motors jāceļ ārā. Sveces tam aparātam ar bija pa dārgo - irīdija, ja nekļūdos. Un arī - lai nomainītu - motors augšā jāpaceļ, sānos neesot vieta, lai nomainītu. pārējais viss man kalpoja, kā tankam, komentēt nevarēšu.

P.S - tas 4 ātrumu automāts gan bija pastulbs
Offline
ParaTr00per
20. Apr 2015, 14:47 #11194

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

22litri izklausās pēc kapiem motoram...

sveces "pa dārgo" - tādas pašas kā imprezai, tik cik sešas gabalas ņemot vērā nomaiņas pisuāru, vēlams likt irīdija, tās ies vismaz 50-60kkm (90kkm uz papīra)...
Offline
JZ
20. Apr 2015, 14:49 #11195

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

22l pa pilsētu jau nav nekāds brīnums, sevišķi kad auto smags, un gāzes pedāli lieto on/off režīmā
Offline
ParaTr00per
20. Apr 2015, 14:55 #11196

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

nu labi, mums gan ir bišķi jaunāks, `04. gada 3l ar jau grozāmām sadalenēm un 5-robu tomātu, bet nu tas dzīvojas tīri pa pilsētu 13-14l/100km e98. uz šosejas zem 10 mierīgi braucot, sencim vidēji ~12l/100km.

kad es pirmo nedēļu testēju to auto, man bija 15-16l vidējais, bet nu tur mašīna taisni brauca reti

ja pie normālas braukšanas būtu 20l, es noteikti pētītu, vai nav beigtas sveces, aizmests gaisa filtrs, ciet katalizators, vai neķīlē bremzes un vai normāli slēdzas kārba...
Offline
JZ
20. Apr 2015, 15:02 #11197

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

visu nosaka braukšanas stils, un arī pilsēta ne vienmēr visiem ir viens un tas pats, reizēm Rīgai turp atpakaļ cauri var izbraukt ar vidējo 30, citreiz 10, un tur tad arī patēriņa atšķirības...

jebkurā gadījumā, nedomāju ka 20l pilsētā ~3l motoram ar automātu un pie 1700kg pašmasas uzreiz nozīmētu ka kaut kas nav kārtībā, man 728 tā arī tērē pa Rīgu, ārpus ir 6-7l pa šoseju, vidējais 10,5
Offline
Kidd
20. Apr 2015, 15:03 #11198

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

errori nekādi nebija, tik vien, ka ārā bija rudens/ziema/pavasaris kamēr ar to auto vizinājos ā, laikam katiņi bija izgriezti, neatceros točna. Bet sveces bija svaigas,mafs nečakarēja, kārba slēdzās ok un lambdas ar nelamājās
Offline
tolx
20. Apr 2015, 15:08 #11199

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

Izklausās slikti
Par šo konkrēto ir komentāri:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/ejkdc.html
?
Offline
Kidd
20. Apr 2015, 15:28 #11200

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


20 Apr 2015, 15:08:02 tolx rakstīja:
Izklausās slikti
Par šo konkrēto ir komentāri:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/ejkdc.html
?


izskatās, ka ir bijis kārtīgs darba zirgs. Nepatīk man tā stūre ar to milzīgo šķirbu un temperatūra, kura uzgriezta uz max. labi, temperatūra nav rādītājs, bet nu tai stūrei nav tā jāizskatās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex