Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nē nu viss ir lieliski, bet auto ilgi jāgriež jo beigts augstspiediena sūknis. To taču profesoram vajadzēja saprast ne?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kaspar? Kas ar šo?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 22:23:34 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē nu viss ir lieliski, bet auto ilgi jāgriež jo beigts augstspiediena sūknis. To taču profesoram vajadzēja saprast ne?
kad diagnostiku veicu es (tas bija GADU pirms ''defektu'' ar spiedienu it kā diagnosticēju tu) spiediens starta brīdī bija 100 bar. Vai tas ir korekts spiediens - jautājums tev.
Un vēl - arī tas tev tika izskaidrots:
Ja es redzu eļļas badu un avārijas režīmu eļļošanas sistēmai, es jebkuru citu/dziļāku diagnostiku PĀRTRAUCU.
Viena iemesla dēļ - ja izrādās, ka gļuko eļļas spiediena sensors, vai kaut šī spiediena bada (starta brīdī) dēļ dzinējam var radīt NEATGRIEZENISKUS bojājumus. Un man ir paralēli, ka klients ''brauca un viss bija zajebisj''. Ja ar dzinēju darbojos es, tajā brīdī tā ir MANA atbildība.
Šīs eļļas spiediena problēmas dēļ es UZSTĀJU, ka auto tiek nolikts sētā līdz brīdim, ka/kad ir nomainīts sensors (vai pārkontrolēts spiediens ar manometru, bet manometrs kungiem nebija) un novērsts eļļas bads starta brīdī un avārijas režīms bez spiediena regulēšanas.
Lasītāji - jūs variet lemt, vai es rīkojos pareizi. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kā tev ar šito sokās? Kaut kā palagi drukājās par visu ko izņemot šo
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 22:32:43 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 22:23:34 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē nu viss ir lieliski, bet auto ilgi jāgriež jo beigts augstspiediena sūknis. To taču profesoram vajadzēja saprast ne?
kad diagnostiku veicu es (tas bija GADU pirms ''defektu'' ar spiedienu it kā diagnosticēju tu) spiediens starta brīdī bija 100 bar. Vai tas ir korekts spiediens - jautājums tev.
Un vēl - arī tas tev tika izskaidrots:
Ja es redzu eļļas badu un avārijas režīmu eļļošanas sistēmai, es jebkuru citu/dziļāku diagnostiku PĀRTRAUCU.
Viena iemesla dēļ - ja izrādās, ka gļuko eļļas spiediena sensors, vai kaut šī spiediena bada (starta brīdī) dēļ dzinējam var radīt NEATGRIEZENISKUS bojājumus. Un man ir paralēli, ka klients ''brauca un viss bija zajebisj''. Ja ar dzinēju darbojos es, tajā brīdī tā ir MANA atbildība.
Šīs eļļas spiediena problēmas dēļ es UZSTĀJU, ka auto tiek nolikts sētā līdz brīdim, ka/kad ir nomainīts sensors (vai pārkontrolēts spiediens ar manometru, bet manometrs kungiem nebija) un novērsts eļļas bads starta brīdī un avārijas režīms bez spiediena regulēšanas.
Lasītāji - jūs variet lemt, vai es rīkojos pareizi.
Nu superīgi, bet paskatīties, ka mokās degvielas kvantitātes vārsts arī varēji un būtu aiztaupijusies 4 gadus gara epopeja
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 22:52:12 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 22:32:43 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 22:23:34 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē nu viss ir lieliski, bet auto ilgi jāgriež jo beigts augstspiediena sūknis. To taču profesoram vajadzēja saprast ne?
kad diagnostiku veicu es (tas bija GADU pirms ''defektu'' ar spiedienu it kā diagnosticēju tu) spiediens starta brīdī bija 100 bar. Vai tas ir korekts spiediens - jautājums tev.
Un vēl - arī tas tev tika izskaidrots:
Ja es redzu eļļas badu un avārijas režīmu eļļošanas sistēmai, es jebkuru citu/dziļāku diagnostiku PĀRTRAUCU.
Viena iemesla dēļ - ja izrādās, ka gļuko eļļas spiediena sensors, vai kaut šī spiediena bada (starta brīdī) dēļ dzinējam var radīt NEATGRIEZENISKUS bojājumus. Un man ir paralēli, ka klients ''brauca un viss bija zajebisj''. Ja ar dzinēju darbojos es, tajā brīdī tā ir MANA atbildība.
Šīs eļļas spiediena problēmas dēļ es UZSTĀJU, ka auto tiek nolikts sētā līdz brīdim, ka/kad ir nomainīts sensors (vai pārkontrolēts spiediens ar manometru, bet manometrs kungiem nebija) un novērsts eļļas bads starta brīdī un avārijas režīms bez spiediena regulēšanas.
Lasītāji - jūs variet lemt, vai es rīkojos pareizi.
Nu superīgi, bet paskatīties, ka mokās degvielas kvantitātes vārsts arī varēji un būtu aiztaupijusies 4 gadus gara epopeja
es būtu paskatījies, tiklīdz kā eļļošana ir savesta kārtībā, ja mēs būtu turpinājuši sadarbību.
Kāpēc mēs to neturpinājām? Jo pusotragada laikā tu man nespēji samaksāt ne centa. Tieši tā. Es no tevis nespēju ''izspiest'' nevienu centu par ndesmit (pat 3 ciparu skaitlis sanāk) veiktajām diagnostikām. Vienīgais - tu katru dienu staigāji kunkstēdams, ka tev nepatīk būt parādā.
Kāpēc vēl mēs pārtraucām sadarbību? Vairāku tavu (manuprāt) skarbi cūcisku manevru dēļ.
Bet, ja atgriežamies pie abiem diag gadījumiem - tu pats redzi, ar ko to ''razbor poļota'' ir beidzies?
p.s. pag, un no rakstītā es saprotu, ka tāds specs kā tu (un/vai kas nu tur diagnosticē) to vārsta problēmu nespējāt diagnosticēt ČETRUS gadus?
Bet, novērtēts, ka saki - man būtu bijis uzreiz jāredz [ Šo ziņu laboja Elna, 11 Jul 2024, 23:04:40 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ā, saki neesmu ne centa samaksājis
Bet nu kaspar neesi gļēvulis Izstāsti kā tur ar to laupīšanu ar dienesta ieroci, radinieku Latgales oligarhu, sadarbības partneriem kas neko nedod un patstāvīgi bloķētu kontu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 23:05:26 @RSAWorkshop rakstīja:
ā, saki neesmu ne centa samaksājis
jā, nevienu centu. Vienīgais, ko spēju izsist - barteris Andra DARBĀ.
Pat rezerves daļas es apmaksāju no savas naudas, neskatoties uz 4 ciparu virtuālo skaitli, ko biji parādā.
| Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 22:39:47 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kā tev ar šito sokās? Kaut kā palagi drukājās par visu ko izņemot šo
Kaspar, kā ar šo?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 23:12:44 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 22:39:47 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kā tev ar šito sokās? Kaut kā palagi drukājās par visu ko izņemot šo
Kaspar, kā ar šo?
Kristiān, šoreiz tu akadēmiski precīzi nofeiloji. Zinātnē, ko pats esi mācījies un lepojies, ka esi labi apguvis
Kā tas izpaužas?
Elementāri.
Piemēram: cilvēks, kurš nav sodīts par īpaši smagu kriminālu nodarījumu apstākļos, kā es aprakstīju - kā viņš reaģētu? Nu, iedomajamies - ''normālam'' cilvēkam vnk tēma - wtf? Saspiedies esi? Kāds krimināls? Kāds uzbrukums? Da es mentenē 3 reizes esmu bijis, i to kā cietējs. Tā? Tā! Prasot precizēt kaut kādu veikala adresi un radiatoru skaitu, tu netieši atzīsti pašu notikumu.
Tieši tas pats ar partneriem un naudas lietām. Cilvēki, kuru uzņēmumiem regulāri nav inkaso, reaģē savādāk. Arī par naudas lietām - ja man nebūtu taisnība, tu lepni nobļautos: da man X kredītlīnja Y, Z dod uz 2 mēnešu nomaksu. Tev uz pēcmaksu nedod neviens. No tiem, kas vispār ko dod
Par kantora veiksmi katrs var paskatīt LURSOFT. Tepat forumā bija vairāki kadri, kas apstiprināja, ka esi lūdzis maksāt ne uz kontu, ne tagad, utjpr. Cilvēki taču nav akli un pilnīgi stulbi!
Kristiān, tu nofeiloji. Nevainīgs cilvēks pauž sašutumu pēc būtības. Cilvēks, ko pieceptu mēģina ''piežmiegt'', prasa pierādīt detaļas. Tev taču šo no kriminālistikas psiholoģijas vajadzēja atcerēties! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tad nav to faktu? Nu kā tā?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
| Nu, ja vēlaties faktus, Kristiāns ir (arī) vnk prasts zaglis.
Viņa kantora FB lapā joprojām ir vesela čupa ar problēmkeisu aprakstiem ar bildēm, kas ir prasti nozagti no mana bloga.
Savulaik viņš bez manas ziņas sāka pārpublicēt manu blogu. Kad to pamanīju, teicu - tā neder, obligāti jābūt norādei uz source. Jā, izlabošot. Vienreiz solīja, otreiz. Neizlaboja. Zagšana turpinājās.
Nākošais mēģinājums - piedāvāju - ok, ja tev tā vajag tos ierakstus, nav problēmu, simboliskas 25 naudas par ierakstu. Ok, derot. Nesanaksāja neko pat virtuāli.
Man ir Messenger sarakste, kurā Kristiāns vairāku dienu garumā sola izlabot. Tad sola izdzēst. Problēmu netrūkst - tad no tleefona īsti to nevar izdarīt. Tad ''būs mājās'' un nevis labos, bet tomēr dzēsīs.
Līdz šim brīdim - nav ne izdzēsts, ne izlabots.
Secinājumus izdariet paši.
p.s. Kristiān - saraksti un screenshotus no tava veba likt? Vajag pierādījumus?
p.s. atradu saraksti par F07, N55.
Tātad, par:
a. vizīte uz pārDaugavu, ātrā diagnostika - identificētas IBS problēmas;
b. atkārtota vizīte uz pārDaugavu, aukstais starts - identificētas eļļas spiediena problēmas (datu savākšana + skaidrojošais darbs Kristiānam)
man pienācās 25 virtuālās naudas, ko nekad dzīvē neredzēju
Par auto gumijām - šāda versija parādījās tikai tagad, pirmo reizi dzirdu. Un atkal - kāpēc nekas netika teikts ne uzreiz, ne pirmā gada laikā, kad komunicējām???
Toties par ko Kristiāns noklusē (ja jau par gumijām).
Viņa darbinieks, ņemot ārā un liekot iekšā mana auto beņķi:
a. pārcirta LIN vadus salonā. Problēmu risināt braucu pie Ulda;
b. sabojāja paneļa plastmasas un blakussēdētāja durvju ādas apšuvumu.
Kristiāns lažas atzina, apsolīja sagādāt detaļas no Marihuāna, nomainīt. Neizdarīja. Kādu laiku skraidīju pakaļ, apnika.
Pēc kāda laika pārDaugavā tikāmies atkal. Solīja atkal - šoreiz 100% visu sakārtošot. Marihuāns jau rīt būšot gatavībā. Uzmeta vēlreiz. Nekas nav sakārtots līdz pat šai dienai
Par sprauslām (8 gab.) visi stāstu zina, jādomā. ''oficiālā'' iegāde no DE dīlera (viņam esot īpašs, personisks kontakts) izrādījās pirkšana kešā (jo - nē, viņš nav nevienam parādā, vnk patīk lieki starpnieki un skaidra nauda + viņš neieredz jebkādus pirkumu apstiprinošus dokumentus) no kaut kādiem lokālajiem čomiem, kas kaut ko pērk no Handler. Kad sprauslām sākās problēmas (jo tās bija pirmās refurbišotās) solītās ''garantijas'' vietā mani prasti pasūtīja nahuj.
Nee, es saprotu, 2.5K EUR - nieka summa, nav stresa vērta.
Mjā, bet tā durvju gumija
[ Šo ziņu laboja Elna, 12 Jul 2024, 06:12:38 ] | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
| Par gumijām.
Cilvēkiem, kas nav tankā, varētu rasties jautājums - kāpēc gan Kaspars plēsa tās nost?
Atbilde ir sekojoša.
Ja auto tiek veikta pirmspirkšanas pārbaude, es pārbaudu arī mehāniskas lietas. Piem., kuzovu.
Ja aizdomas rada kāda nemaināmā detaļa, noteikti jāskatās dziļāk.
Kādas ir tipiskas nemaināmās detaļas? Nu, piem., jumta statnes, aizmugurējie spārni.
Ko nozīmē - ''aizdomīgs''?
Loģiski - krāsas biezums. Bet ne tikai. Lakas faktūra. Krāsas tonis. Vēl dažas specifiskas lietas, ko publiski neatklāšu.
Jā, it īpaši dārgākiem auto - krāsas biezums bieži vien ir korekts, bet atšķiras faktūra (citrons, vai mazāks grubulītis) vai nedaudz atšķiras tonis (kaut vai tikai dēļ tā, ka pārējais auto ir nedaudz pabalējis saulē). Kā tas iespējams? Tiek metināta jauna detaļa. Vai donora detaļa, to notīrot līdz bleķim.
Kāpēc jārauj nost plastmasas? Lai redzētu punktmetinājuma vietas un krāsas biezumu uz kantītes, zem gumijas. Protams, arī detaļu formu, metinājumu vietu.
Ja gumija pēc noņemšanas un uzlikšanas atpakaļ tomēr nav bijusi labi ''uzsēdusies'' un ir kādas problēmas atkārtoti atverot durvis (keiss, kuru nu piemin Kristiāns), tas ir viens no kritērijiem, kas apstiprina - te kaut kas nav lāgā! Rūpnieciski uzlikta un pielāgojusies gumija iesēžas perfekti.
Otra tēma - par ''neeksistējošām'' problēmām.
Kristiāns, laikam, piemirst, kā pats lielījās, kā viņa kantorī (nez,kurš gan to izdarīja) tika atklāti skarbie tīteņi (F sērijas) no ex RU vēstniecības klerka un ex Air Baltic valdes choma īpašuma. Jā, tas bija Kaspars, kurš staigāja apkārt ar savu aprīkojumu un rāva nost durvju gumijas.
Kaspars bija arī tas, kurš uzķēra zagto E9X, ko pa 11K no LT cilvēki bija nopirkuši (šajā solīdajā mājaslapā savulaik bija ļoti populārs topiks).
Kaspars arī uzķēra no 2 mašīnām kopā salipinātu F10. Kurai visi krāsu biezumi bija ideāli, krāsas tonis un faktūra arī. Kā tas iespējams? Zagts/sists donors tādā pašā krāsā. Šuve - pa jumta malu, zem reliņu līstes. Viss pēc gostiem.
Jā, ir vēl daudzi citi interesanti keisi arī, info nevaru publiskot, jo to lūdza auto bijušie/esošie īpašnieki.
p.s. jā, pēdējā laikā vilto gan ''rūpnīcas'' silikona šuves, gan punktveida metinājumu vietas. Pēdējam darbiņam toolis izmaksā 5 centus, pieejams katrā lielākā veikalā. | Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 242
Braucu ar: e91
| Sprogaini Kasēn! Sāc ar pamatiem, kas ir DI, kāpēc Tev nav īsts 530i, kāpēc sprogaini mati un, kāpēc nevienas atbildes, tikai purpināšana palagos? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Labrīt Tomēr saņēmies un saģenerēji palagus. Kaspar, tev taču uzreiz, šeit pat, tika pateikts, ka ar savām plastmasām vari iet nahuj, tā arī Marihuanam uzrakstiju, ka plastmasas tomēr nevajadzēs
Un tātad:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Jul 2024, 06:39:43 @Elna rakstīja:
Par gumijām.
Cilvēkiem, kas nav tankā, varētu rasties jautājums - kāpēc gan Kaspars plēsa tās nost?
Atbilde ir sekojoša.
Ja auto tiek veikta pirmspirkšanas pārbaude, es pārbaudu arī mehāniskas lietas. Piem., kuzovu.
Ja aizdomas rada kāda nemaināmā detaļa, noteikti jāskatās dziļāk.
Kādas ir tipiskas nemaināmās detaļas? Nu, piem., jumta statnes, aizmugurējie spārni.
Ko nozīmē - ''aizdomīgs''?
Loģiski - krāsas biezums. Bet ne tikai. Lakas faktūra. Krāsas tonis. Vēl dažas specifiskas lietas, ko publiski neatklāšu.
Jā, it īpaši dārgākiem auto - krāsas biezums bieži vien ir korekts, bet atšķiras faktūra (citrons, vai mazāks grubulītis) vai nedaudz atšķiras tonis (kaut vai tikai dēļ tā, ka pārējais auto ir nedaudz pabalējis saulē). Kā tas iespējams? Tiek metināta jauna detaļa. Vai donora detaļa, to notīrot līdz bleķim.
Kāpēc jārauj nost plastmasas? Lai redzētu punktmetinājuma vietas un krāsas biezumu uz kantītes, zem gumijas. Protams, arī detaļu formu, metinājumu vietu.
Ja gumija pēc noņemšanas un uzlikšanas atpakaļ tomēr nav bijusi labi ''uzsēdusies'' un ir kādas problēmas atkārtoti atverot durvis (keiss, kuru nu piemin Kristiāns), tas ir viens no kritērijiem, kas apstiprina - te kaut kas nav lāgā! Rūpnieciski uzlikta un pielāgojusies gumija iesēžas perfekti.
Otra tēma - par ''neeksistējošām'' problēmām.
Kristiāns, laikam, piemirst, kā pats lielījās, kā viņa kantorī (nez,kurš gan to izdarīja) tika atklāti skarbie tīteņi (F sērijas) no ex RU vēstniecības klerka un ex Air Baltic valdes choma īpašuma. Jā, tas bija Kaspars, kurš staigāja apkārt ar savu aprīkojumu un rāva nost durvju gumijas.
Kaspars bija arī tas, kurš uzķēra zagto E9X, ko pa 11K no LT cilvēki bija nopirkuši (šajā solīdajā mājaslapā savulaik bija ļoti populārs topiks).
Kaspars arī uzķēra no 2 mašīnām kopā salipinātu F10. Kurai visi krāsu biezumi bija ideāli, krāsas tonis un faktūra arī. Kā tas iespējams? Zagts/sists donors tādā pašā krāsā. Šuve - pa jumta malu, zem reliņu līstes. Viss pēc gostiem.
Jā, ir vēl daudzi citi interesanti keisi arī, info nevaru publiskot, jo to lūdza auto bijušie/esošie īpašnieki.
p.s. jā, pēdējā laikā vilto gan ''rūpnīcas'' silikona šuves, gan punktveida metinājumu vietas. Pēdējam darbiņam toolis izmaksā 5 centus, pieejams katrā lielākā veikalā.
Super, tas ir tikai slavējami, ka darbam piegāji rūpīgi, bet atpakaļ kāpēc nevarēji salikt korekti? Paņemt piemēru no AngelZ, kurš visas salona detaļas vienmēr ņem nost rūpīgi un tikpat rūpīgi saliek atpakaļ?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
bokens | | Kopš: 07. Feb 2012
Ziņojumi: 532
Braucu ar: E84
| Sveiki BMW draudze! Vajag padomu: BMW 530d. 2000.g. sedans, ja braucot vajag strauji paātrināties, no izpūtēja melni dūmi (ļoti daudz) un nav arī jauda. TA (līdz 2025.05) izgāja atgāzes. Diagnostiku ar INPA nevaru uztaisīt lai gan ir pāreja ar ko pieslēgties, iespējams ar kādu pina kontaktu problēma. Ar ko sākt izmeklēšanu? Vai pie slodzes piesūc gaisu klāt? Saprotu ka M57 ir neaktuāls, bet ja ir iespēja, vēlos savest uz pārdošanu puslīdz kārtībā. Auto ģimenē no 2006.gada, laiks atdot kādam kuram būs laiks metināt un ņemties Nobraukums reāls 330 000 km. Kārbā eļļa mainīta vismaz trīs reizes. Divas reizes Baložos (RIP Raģikam). Kāds softs virsū tagad pat nezinu: 2007.g Jelgavas Incs bija pirmais čipotājs, pēc tam vēl pāris darbojās. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ar ADS štepseli tā var gadīties, ka nevar pieslēgties, viņš bišku jāpārtaisa, bet bieži vien ir truba pušu pie ieplūdes kolektora
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
12 Jul 2024, 08:39:32 @RSAWorkshop rakstīja:
12 Jul 2024, 06:39:43 @Elna rakstīja:
Par gumijām.
Cilvēkiem, kas nav tankā, varētu rasties jautājums - kāpēc gan Kaspars plēsa tās nost?
Atbilde ir sekojoša.
Ja auto tiek veikta pirmspirkšanas pārbaude, es pārbaudu arī mehāniskas lietas. Piem., kuzovu.
Ja aizdomas rada kāda nemaināmā detaļa, noteikti jāskatās dziļāk.
Kādas ir tipiskas nemaināmās detaļas? Nu, piem., jumta statnes, aizmugurējie spārni.
Ko nozīmē - ''aizdomīgs''?
Loģiski - krāsas biezums. Bet ne tikai. Lakas faktūra. Krāsas tonis. Vēl dažas specifiskas lietas, ko publiski neatklāšu.
Jā, it īpaši dārgākiem auto - krāsas biezums bieži vien ir korekts, bet atšķiras faktūra (citrons, vai mazāks grubulītis) vai nedaudz atšķiras tonis (kaut vai tikai dēļ tā, ka pārējais auto ir nedaudz pabalējis saulē). Kā tas iespējams? Tiek metināta jauna detaļa. Vai donora detaļa, to notīrot līdz bleķim.
Kāpēc jārauj nost plastmasas? Lai redzētu punktmetinājuma vietas un krāsas biezumu uz kantītes, zem gumijas. Protams, arī detaļu formu, metinājumu vietu.
Ja gumija pēc noņemšanas un uzlikšanas atpakaļ tomēr nav bijusi labi ''uzsēdusies'' un ir kādas problēmas atkārtoti atverot durvis (keiss, kuru nu piemin Kristiāns), tas ir viens no kritērijiem, kas apstiprina - te kaut kas nav lāgā! Rūpnieciski uzlikta un pielāgojusies gumija iesēžas perfekti.
Otra tēma - par ''neeksistējošām'' problēmām.
Kristiāns, laikam, piemirst, kā pats lielījās, kā viņa kantorī (nez,kurš gan to izdarīja) tika atklāti skarbie tīteņi (F sērijas) no ex RU vēstniecības klerka un ex Air Baltic valdes choma īpašuma. Jā, tas bija Kaspars, kurš staigāja apkārt ar savu aprīkojumu un rāva nost durvju gumijas.
Kaspars bija arī tas, kurš uzķēra zagto E9X, ko pa 11K no LT cilvēki bija nopirkuši (šajā solīdajā mājaslapā savulaik bija ļoti populārs topiks).
Kaspars arī uzķēra no 2 mašīnām kopā salipinātu F10. Kurai visi krāsu biezumi bija ideāli, krāsas tonis un faktūra arī. Kā tas iespējams? Zagts/sists donors tādā pašā krāsā. Šuve - pa jumta malu, zem reliņu līstes. Viss pēc gostiem.
Jā, ir vēl daudzi citi interesanti keisi arī, info nevaru publiskot, jo to lūdza auto bijušie/esošie īpašnieki.
p.s. jā, pēdējā laikā vilto gan ''rūpnīcas'' silikona šuves, gan punktveida metinājumu vietas. Pēdējam darbiņam toolis izmaksā 5 centus, pieejams katrā lielākā veikalā.
Super, tas ir tikai slavējami, ka darbam piegāji rūpīgi, bet atpakaļ kāpēc nevarēji salikt korekti? Paņemt piemēru no AngelZ, kurš visas salona detaļas vienmēr ņem nost rūpīgi un tikpat rūpīgi saliek atpakaļ?
tu šo nopietni?
Desmiti mašīnu tika pārbaudītas pirms pirkšanas.
Vakar ir pirmā reize, kad vispār par šādu problēmu uzzinu.
Uzreiz - bija klusums.
9 mēnešus draudzīgi komunicējām 2020.gadā - klusums.
Pirms 2 gadiem te bija razbor poljota - klusums.
Vakar pēkšņi - durvīm gumija ne tā
Kristiān, tu nopietni?
Tu runā par vienu gumiju, es runāju:
a. rupji nozagts mans blogs;
b. pusotra gada laikā visu laiku parādā, nespēj samaksāt ne centa reālā naudā;
c. sapists mana auto salons;
d. šajā forumā bezfiltra bazars līdz pat aizvakardienai. 2 konkrētie keisi - izrādās, ka pie vainas vienā esi tu pats; otrā - es vispār dzinēju (pēc 2 dienu driftēšanas un veiksmīga remonta) neesmu pat redzējis;
e. metiens ar sprauslām, u.t.t.
Tev šķiet, ka šis ir kaut kas salīdzināms?
Kas te par klaunādi notiek? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Jul 2024, 09:49:25 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar ADS štepseli tā var gadīties, ka nevar pieslēgties, viņš bišku jāpārtaisa, bet bieži vien ir truba pušu pie ieplūdes kolektora
pirmais ar ko sākt ir visu vakuma trubiņu pārbaude - un nomaiņa. Tur nevajag ne datoru ne arī kaut ko citu...Tālāk kā RSA raksta - ieplūdes trubu pārbaude, jo dieseļi nevis piesūc gaisu - bet gan pūš ārā...tapēc bojāto vietu var pazīt pēc eļļas noplūdes ap bojāto vietu...
Kas attiecas uz ADS štepseli - tad šo gadu E39 lasās bez problēmām ar parasto pāreju. PAmēģini panelim vai automātam pieslēgties... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|