Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Ruudis
28. May 2020, 09:58 #11101

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


28 May 2020, 09:40:29 @Tuloo rakstīja:
dzeltenā - eļļas līmenis
sarkanā - spiediens/līmenis, laikam jau spiedienam vairāk. Vobšem dzeltenā - brauc, sarkanā - nekusties vairs

vai ir jēga mainīt ? Viņu pie katras eļļas maiņas reāi nočakarē cik man zināms, pats 2 gadus jau braucu, 10 sekundes viņa deg un izdziest.

Liec tikai OEM, kkādi 60-70 eiro bija, neoriģinālie toč pie pirmās eļļas maiņas tev vairs nestrādās.

Gribas, lai viss darbojas čiki puki. Sevišķi, ja tas attiecas uz eļļas līmeni.
Uz ščupa nedaudz pāri min iedaļai šobrīd
Offline
UldisUldis
28. May 2020, 10:01 #11102

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 458

Braucu ar: 528i E39, 535i F10


28 May 2020, 09:40:29 @Tuloo rakstīja:
dzeltenā - eļļas līmenis
sarkanā - spiediens/līmenis, laikam jau spiedienam vairāk. Vobšem dzeltenā - brauc, sarkanā - nekusties vairs

vai ir jēga mainīt ? Viņu pie katras eļļas maiņas reāi nočakarē cik man zināms, pats 2 gadus jau braucu, 10 sekundes viņa deg un izdziest.

Liec tikai OEM, kkādi 60-70 eiro bija, neoriģinālie toč pie pirmās eļļas maiņas tev vairs nestrādās.


oem arī izbeidzās diezgan ātri, tika ielikts ķīnietis pa ~20eur. Nopriecājos, ka iet diezgan ilgi, t.i. dzeltenā lampiņa nedeg. Bet viņa vairs nedeg arī tad, kad vajadzētu, kādu brīdi sanāca nobraukt zem MIN atzīmes Tāpēc droši vien oem ir way to go.
Offline
Ruudis
28. May 2020, 10:04 #11103

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


28 May 2020, 10:01:37 @UldisUldis rakstīja:

28 May 2020, 09:40:29 @Tuloo rakstīja:
dzeltenā - eļļas līmenis
sarkanā - spiediens/līmenis, laikam jau spiedienam vairāk. Vobšem dzeltenā - brauc, sarkanā - nekusties vairs

vai ir jēga mainīt ? Viņu pie katras eļļas maiņas reāi nočakarē cik man zināms, pats 2 gadus jau braucu, 10 sekundes viņa deg un izdziest.

Liec tikai OEM, kkādi 60-70 eiro bija, neoriģinālie toč pie pirmās eļļas maiņas tev vairs nestrādās.


oem arī izbeidzās diezgan ātri, tika ielikts ķīnietis pa ~20eur. Nopriecājos, ka iet diezgan ilgi, t.i. dzeltenā lampiņa nedeg. Bet viņa vairs nedeg arī tad, kad vajadzētu, kādu brīdi sanāca nobraukt zem MIN atzīmes Tāpēc droši vien oem ir way to go.

Dzeltenai nevajadzēja dot signālu tad, kad uz ščupa jau sauss?
Offline
UldisUldis
28. May 2020, 10:07 #11104

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 458

Braucu ar: 528i E39, 535i F10

dzeltenajai teorētiski pie MIN būtu jāiedegas.
Offline
Tuloo
28. May 2020, 10:46 #11105

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Dzeltenā iedegas kad tev ir minimālais līmenis, bet vari vēl braukt. Kad iedegas sarkanā tad ir RIP....


es personīgi reizi nedēļa vienkaŗši eļļas līmeni paskatos kā jau vecam auto, bet nu man eļļu neēd vispār tā kā man to dzelteno lampu nevajag toč



If it comes on yellow while driving- you are at the min oil level and need to check the oil level and add oil within 30 miles. If it comes on yellow after the car is started and the oil level is correct - your sensor is out and needs to be replaced. If it comes on red - stop now! your oil pressure is below minimum.

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 28 May 2020, 10:47:35 ]

Offline
bobertc
28. May 2020, 10:57 #11106

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:

Vakar pajaucām drauga M47N 320d 110kw dzinēju.
Ņemot nost ieplūdes kolektoru, zem tā elektriski pievienots, bet bez pievienotām vakūma trubiņām mētājās spiediena vārsts (detaļa 11).

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=B...p;diagId=11_3327

Tajā brīdī baigi nepētījām, bet izskatījās, ka kautkādas vakūma trubiņas arī ir noglušītas.

Jautājums - kāpēc vispār tā ir? Auto skaitās čipots, varbūt tas dēļ tā?

[ Šo ziņu laboja bobertc, 28 May 2020, 10:59:00 ]

Offline
spriditis
28. May 2020, 11:08 #11107

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Daudziem ir redzets noglusits ta 11. detala,laikam saistits ar egr varstu
Offline
Rockstar
28. May 2020, 11:08 #11108

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


28 May 2020, 10:57:00 @bobertc rakstīja:
Vakar pajaucām drauga M47N 320d 110kw dzinēju.
Ņemot nost ieplūdes kolektoru, zem tā elektriski pievienots, bet bez pievienotām vakūma trubiņām mētājās spiediena vārsts (detaļa 11).

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=B...p;diagId=11_3327

Tajā brīdī baigi nepētījām, bet izskatījās, ka kautkādas vakūma trubiņas arī ir noglušītas.

Jautājums - kāpēc vispār tā ir? Auto skaitās čipots, varbūt tas dēļ tā?

Chiperi taa izdariija, lai buutu "labaak". Taa ka nevajag uztraukties, tik jābrauc
Offline
Rockstar
28. May 2020, 11:12 #11109

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


28 May 2020, 09:58:37 @Ruudis rakstīja:

28 May 2020, 09:40:29 @Tuloo rakstīja:
dzeltenā - eļļas līmenis
sarkanā - spiediens/līmenis, laikam jau spiedienam vairāk. Vobšem dzeltenā - brauc, sarkanā - nekusties vairs

vai ir jēga mainīt ? Viņu pie katras eļļas maiņas reāi nočakarē cik man zināms, pats 2 gadus jau braucu, 10 sekundes viņa deg un izdziest.

Liec tikai OEM, kkādi 60-70 eiro bija, neoriģinālie toč pie pirmās eļļas maiņas tev vairs nestrādās.

Gribas, lai viss darbojas čiki puki. Sevišķi, ja tas attiecas uz eļļas līmeni.
Uz ščupa nedaudz pāri min iedaļai šobrīd


Originaalais ir Hella. Ir jeega mainiit.
53€+piegāde

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 28 May 2020, 11:13:39 ]

Offline
DOPING
28. May 2020, 11:23 #11110

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


28 May 2020, 07:38:55 @Ruudis rakstīja:
Cik ~ maksā 3.0d eļļas spiediena devējs? Sākusi dzeltenā lampiņa neregulāri pēc pielaišanas iedegties uz pāris sekundēm.
Cik dzirdēts, tad samērā izplatīta figņa uz e46
Eļļas spiediens ok


skatījos E46 330d 135kw
Lētais Polis - 25€
HELLA - 50€
Bmw oem - 134€ (uz bmw oem bildes ir redzams HELLA uzraksts )

Ja interesē, tad PM.
Atrodos pie t/c Riga Plaza

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
girts-s
28. May 2020, 11:39 #11111

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;


28 May 2020, 11:23:45 @DOPING rakstīja:

28 May 2020, 07:38:55 @Ruudis rakstīja:
Cik ~ maksā 3.0d eļļas spiediena devējs? Sākusi dzeltenā lampiņa neregulāri pēc pielaišanas iedegties uz pāris sekundēm.
Cik dzirdēts, tad samērā izplatīta figņa uz e46
Eļļas spiediens ok


skatījos E46 330d 135kw
Lētais Polis - 25€
HELLA - 50€
Bmw oem - 134€ (uz bmw oem bildes ir redzams HELLA uzraksts )

Ja interesē, tad PM.
Atrodos pie t/c Riga Plaza


Ja nekļūdos tad tas HELLA arī ir original, jo ir redzēta internetā bilde ar izfrēzētu BMW emblēmu hellas devējam.
Offline
DOPING
28. May 2020, 11:48 #11112

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Es tieši to arī rakstīju



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Tuloo
28. May 2020, 12:34 #11113

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


28 May 2020, 10:57:00 @bobertc rakstīja:
Vakar pajaucām drauga M47N 320d 110kw dzinēju.
Ņemot nost ieplūdes kolektoru, zem tā elektriski pievienots, bet bez pievienotām vakūma trubiņām mētājās spiediena vārsts (detaļa 11).

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=B...p;diagId=11_3327

Tajā brīdī baigi nepētījām, bet izskatījās, ka kautkādas vakūma trubiņas arī ir noglušītas.

Jautājums - kāpēc vispār tā ir? Auto skaitās čipots, varbūt tas dēļ tā?



man gan ir 3.0, aiz tā 6 cilindra baigi biezži nelienu, bet man arī ir tur tāds sūds, aiztaisīts ciet un trubiņas arī, ja nemaldos tas ir domāts EGR, lai netaisa to vārstu vaļā....

Otra lieta pie ieplūdes kolektora arī ir kkas līdzīgs, bet tas laikam bija arī kautkāds boost pressure sensor vai kas tāds, visticamāk tām "klapēm" domāta figņa.

Domāju varat neuztraukties, ja rūc, ripo un viss strādā.
Offline
Rockstar
28. May 2020, 13:46 #11114

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


28 May 2020, 12:34:06 @Tuloo rakstīja:

28 May 2020, 10:57:00 @bobertc rakstīja:
Vakar pajaucām drauga M47N 320d 110kw dzinēju.
Ņemot nost ieplūdes kolektoru, zem tā elektriski pievienots, bet bez pievienotām vakūma trubiņām mētājās spiediena vārsts (detaļa 11).

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=B...p;diagId=11_3327

Tajā brīdī baigi nepētījām, bet izskatījās, ka kautkādas vakūma trubiņas arī ir noglušītas.

Jautājums - kāpēc vispār tā ir? Auto skaitās čipots, varbūt tas dēļ tā?



man gan ir 3.0, aiz tā 6 cilindra baigi biezži nelienu, bet man arī ir tur tāds sūds, aiztaisīts ciet un trubiņas arī, ja nemaldos tas ir domāts EGR, lai netaisa to vārstu vaļā....

Otra lieta pie ieplūdes kolektora arī ir kkas līdzīgs, bet tas laikam bija arī kautkāds boost pressure sensor vai kas tāds, visticamāk tām "klapēm" domāta figņa.

Domāju varat neuztraukties, ja rūc, ripo un viss strādā.

Egr off, flaps off, chip on = pieprasiitaa gaisa masa atskiras no faktiskaas - palasiet DM-101 postus - diezgan detalizeeti paskaidrots par sho teemu.
Offline
none11
28. May 2020, 15:05 #11115

Kopš: 03. Jul 2019

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


28 May 2020, 09:58:37 @Ruudis rakstīja:

28 May 2020, 09:40:29 @Tuloo rakstīja:
dzeltenā - eļļas līmenis
sarkanā - spiediens/līmenis, laikam jau spiedienam vairāk. Vobšem dzeltenā - brauc, sarkanā - nekusties vairs

vai ir jēga mainīt ? Viņu pie katras eļļas maiņas reāi nočakarē cik man zināms, pats 2 gadus jau braucu, 10 sekundes viņa deg un izdziest.

Liec tikai OEM, kkādi 60-70 eiro bija, neoriģinālie toč pie pirmās eļļas maiņas tev vairs nestrādās.

Gribas, lai viss darbojas čiki puki. Sevišķi, ja tas attiecas uz eļļas līmeni.
Uz ščupa nedaudz pāri min iedaļai šobrīd


Stāsts uz dzīves ...
Gadus 10 atpakaļ, man arī sagribējās lai E46 viss darbojas čiki puki
Nomainīju pret oem, tanis laikos vēl spermalata (nedaudz dārgāk kā te Hellu atraduši).
Tas bija labākais lēmums tā e46 liktenim... jo nākošreiz mainot eļļu, meistaram bija iemeties līkrocis, un tika aizkosta eļļas filtra blīve. Protam eļļu izpūta pirmajā diena
No rīta, par eļļas neesamību, paziņoja nesen nomainītais eļļas līmeņa devējs
Offline
meidei
06. Jun 2020, 00:51 #11116

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Kāds ir ņēmis ārā EGR vārstu? Ir vērts?
Offline
spriditis
06. Jun 2020, 11:02 #11117

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


06 Jun 2020, 00:51:54 @meidei rakstīja:
Kāds ir ņēmis ārā EGR vārstu? Ir vērts?

Nav verts. Sataisi to egr. Roku tak ari necert nost,ja nogulj vai salauzh
Offline
sys9291
06. Jun 2020, 13:29 #11118

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jun 2020, 00:51:54 @meidei rakstīja:
Kāds ir ņēmis ārā EGR vārstu? Ir vērts?

Ārā cienītais vinu neviens neņem - lai vinu atslēgtu pilnīgi pietiek ar vakuma trubiņas nonemšanu - BET kapēc tas jādara? kas no tā mainīsies? Paliks tikai sliktāk...
Offline
meidei
11. Jun 2020, 00:31 #11119

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Sakiet lūdzu, vai pie E46 kasešu magnetolas var pieslēgt šo bluetooth adapterim, jeb vajag vēl kādu pāreju, jeb citu maģi?

Paldies
Offline
Tuloo
26. Jun 2020, 10:35 #11120

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

135kw 3.0d, 2001.g - periodiski braucot pa šoseju paliek ciets bremžu pedālis (tā kad ABS kad nostrādā, kad ziemā slid un viņš taka ciets baigi....), iedegās DSC lampas panelī un problēma pazūd, pēc noslāpēšanas problēma atkal pazūd, citreiz parādas...

Kaut kas ar bremžu spiediena sensoriem? Sūds pa to lampu, man galvenais lai bremze nepazūd
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo