Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
restar79 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2867
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| Kur Lv var uztaisīt xr4i crossword aizmugurējo spoileri. Lv lauku tjūnim
| Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
09 Jul 2024, 23:01:07 @Elna rakstīja:
09 Jul 2024, 13:05:28 @sys9291 rakstīja:
09 Jul 2024, 11:24:34 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Jul 2024, 23:36:20 @iwj rakstīja:
Sveiki. N14 sāk niķoties, lai dabūtu spiedienu jāiedarbina un janoslapē 2-3 reizes, tad auto iet, spiediens tukšgaitā ap 50bar dotot virsū braucot līdz 120bar. Brauc ļoti labi, kļūdas nemet. Ja piedarbina un atļauj darboties tad tad motors vibrē, apgriezieni peld, spiediens pēc apmēram 20-30sek parādās un viss ok, tik deg chek engine, ir kļūdas par misfire visos cilindros, misfire dēļ nepietiekama degvielas daudzuma, zems spiediens reilā.
Iet gulēt augstspiediena sūknis? Zemspiediena sūknis ieslēdzot aizdedzi uzpumpe uz kādi 7bar. Silts auto iet bez problēmām. Pastāvot apmēram stundu spiedienu reilā rāda 0, ir vēl citi varianti bez hpfp?
Paldies.
Pilnīgi iespējams, ka tas ir augstspiediena sūknis, pamēģini iedarbināt ar norautu reikas sensora štepseli, lai iet avārijas režīmā, ja vairs nevibrē un nepeld apgriezieni, tad visticamāk būs LPFP. Man savulaik vienam N55, kurš bija ilgi jāstartē lai pielektu, viens amatieris, kurš sevis uzskatija par ahujennāko elektrības profesoru šitā nopisa nejēdzīgi daudz laiku un līdzekļus ar savām fantāzijām par visādām akumulatora strāvas testēšanām un mistiskiem eļļas spiedieniem. Kaut arī risinājums bija pavisam vienkāršs un diagnostika arī
es lieku uz augstspiediena sūkni.... pie tam tas ir N14... (USA bija pat asaukums)
Bimmerprofs ir bloga ieraksts par šo auto.
Atrodams kā: F07 N55. Long cranking
[diemžēl, linkus likt nevaru, moderus lūgums šo salabot].
Ja speciem šķiet, ka tur nebija problēmu ar eļļas spiedienu, auto īpašniekam novēlu lielu veiksmi.
Protams, ka bloga turētājam ir pilns info par konkrēto auto.
p.s. lielie izdevumi bija IBS sensors. Ar to arī auto ''remonts'' beidzās, tas viarāk kā pusgadu nostāvēja sētmalē. Iemesls - tika atvests nepareizais eļļas spiediena sensors, u.t.t. Nekādi citi remonti/izdevumi nebija. Diagnostam, tāpat kā par citiem auto, samaksāts netika (jo, kā parasti, šis serviss bija parādā visai pasaulei, arī viņam).
Nosaukt šo par kārtējo prasto apmelošanu - maigi teikts. Veiksmi poweram un cienījamiem servisiem.
bimmerprofs.com/f07-n55-long-cranking
Lūdzu. Attēli. Video. Apraksts.
Apstiprina to, ka Kristiāns melo par visu. Pilnīgi par visu.
Viss pārējais par visiem nekonkrētajiem gadījumiem - meli. VISI auto (izņemot šo dolgostroju) tika atdoti klientiem. Pēc mūsu sadarbības beigām vēl vismaz 8..9 mēnešus mēs uzturējām saziņu Messenger (Kristiāns konsultējās) un NEKUR/NEKAD Kristiāns šo 9 mēnešu laikā pat nepieminēja kaut kādas ''neveiksmes''.
Man ir Messenger sarakstes, man ir visu diag keisu reporti. Kristiāns mani tupa apmelo. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nabadziņš, nu jau apbižoto ieslēdza, glābiet mani, ļaunais Kristiāns melo
Melo visi, Riddlers meloja, es meloju, vēlāk Uldis meloja, tālāk vairs nebija dzirdēts
Tos faktus ta kad vilksi ārā? Velc ārā manu Latgales oligarhu un pelēko kardinālu miljonāru un veikala laupīšanas faktus arī velc ārā No agra rīta bija ultimāts, vilkšot visu ko ārā, 12h vēlāk jau glābiet, mani apmelo. Nu akurāt kā vienai slavenai valstij kura vienu pilsētu ieņemšot 3 dienās, bet 3 gadā pierobežā taisa evakuācijas mācības
Palagu ģenerators ieslēdzās tas ir labi, tikai auto kā neleca uzreiz tā neleca, eļļas spiediens redz vainīgs, ļaunais BMW tapēc ilgi startējas[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Jul 2024, 21:06:27 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Par to pirmo auto vienu brīdi tev pat uzplaiksnija ideja, kas beigu beigās izrādijās praktiski pareiza, tikai vēlāk tu viņu noraidiji, bet nu beigu beigās izrādijās, ka jā, ja auto pisās motors un grab kompensatori, tad tā var gadīties, ka sāk mest missfire, vējš par maz, degviela par daudz. Sevišķi ja no rokeriem atperu daļas jau ir sabirušas karterī un sasūknētas eļļas sūknī Un pēc tam ne motors grab, ne missfire met
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 21:02:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Par to pirmo auto vienu brīdi tev pat uzplaiksnija ideja, kas beigu beigās izrādijās praktiski pareiza, tikai vēlāk tu viņu noraidiji, bet nu beigu beigās izrādijās, ka jā, ja auto pisās motors un grab kompensatori, tad tā var gadīties, ka sāk mest missfire, vējš par maz, degviela par daudz. Sevišķi ja no rokeriem atperu daļas jau ir sabirušas karterī un sasūknētas eļļas sūknī Un pēc tam ne motors grab, ne missfire met
https://bimmerprofs.com/injector-or-engine/
lūdzu, lasam - mācamies.
Un, protams, zinu šo auto. Jā, ir visi screeni no diagnostikām.
p.s. piedevām man ir Messenger sarakste, kurā Kristiāns ar mani sazinās, apstiprinot, ka (tas bija 2 dienas pēc pēdējā remonta, kas balstīts uz manu diagnostiku) auto ir ''nosmirdējis'' pie Ikea.
Protams, šo saraksti varu šeit pievienot.
Tātad, 2 dienas auto strādāja, trešajā - saplīsa mehāniski? Teorētiski - iespējams, bet tajā vainot mani????? WTF te notiek?[ Šo ziņu laboja Elna, 11 Jul 2024, 21:17:22 ] | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
| Ņemot vērā, ka es aktīvi darbojos ārpus lokālās smilšu kastes, varu padalīties ar info (šis būs mans neliels bonuss vietējiem ‘’speciem’’) par sprauslu tēmu.
201X gadu sākumā VDO sāka 048/079 sprauslu rūpniecisku refurbišošanu. Šīs sprauslas (ar tābrīža kodu *937) bija paredzētas N43/N53/N54 dzinēju sprauslu nomaiņai garantijas laikā. SB nav atrodams, kods datubāzēs – arī sen dzēsts.
201X gados (ap 2018.) VDO sāka rūpnieciski atjaunot *261 sprauslas, kas paredzētas N54/N63. Saskaņā ar SB, šīs sprauslas bija paredzētas S63 dzinējiem, nomaiņai garantijas laikā (jāpiebilst, ka tad vēl *079 bija pieejamas/jaunas). Šīm refurbišotajām sprauslām parādās 12.relīze (oriģinālajām *261 pēdējā bija 11.tā), jo termokompensācija u.c. nianses tiek veidotas uz *079 sprauslu aktuālās (12.) relīzes bāzes.
Ap 2020.gadu noliktavās izsīka *079 un *048 jaunu sprauslu atlikumi. Iekārtas šo sprauslu pamatdetaļu izgatavošanai jau bija demontētas 10 gadus atpakaļ. Nekas cits neatlika kā sākt šo sprauslu rūpniecisku atjaunošanu.
Visas sprauslas *048 un *079 pēc 2020. gada ‘’krīzes’’ ir rūpnieciski atjaunotas. Jā, ar lista cenu ap 560 EUR.
Par sprauslu iegādi no cienījamā RSA/Kristiāna. Kā atcerieties, es sapirkos veselu čupiņu ar sprauslām no šī pilsoņa, arī pāris klientiem bija problēmas ar šīm sprauslām. Saskaņā ar ražošanas datumiem uz sprauslām, tās ir no pirmajām atjaunoto sprauslu partijām. Šo sprauslu kvalitāte bija kritiski zema. VISĀM šīm sprauslām bija ‘’atsaukums’’. Nē, SB nav atrodams, bet ir info, ka dīleri ir saņēmuši ierobežotas piekļuves info (un PUMA keisos bez aizķeršanās) mainīt šīs sprauslas, ja ir misfires, kļūdas par degvielas maisījumu, īpašnieka pretenzijas par nevienmērīgu darbību. Tie, kas sprauslas bija korekti pirkuši pie dīlera, tās pie dīlera uzstādījuši – nekādu problēmu. Ja kāds ‘’kešā’’ nopirka vai uzstādīja pie RSA – piedodiet. Kāpēc ‘’kešā’’ un caur kaut kādiem džekiem, kas it kā pirka no Handler, vai no kurienes? Nu, tāpēc, ka Kristiāns bija un ir parādā visai pasaulei, oficiāli vairs neviens neko jau sen nepārdod. Attiecīgi arī – garantija vai pretenzijas: paši esiet lasījuši šeit, kā tiek risinātas problēmsituācijas.
Pēc skandāla 2022.gadā ar Inchcape, kad tas pārdeva jau rupji noķēpātas sprauslas (tēma tika pacelta ārpus LV, jo lokālais dīleris problēmu nerisināja. Notīrīja sprauslas un pārdeva kādam citam. Mani iemeta ‘’speciālo’’ klientu sarakstā) aptuveni pēc mēneša (sagadīšanās, protams) dīleri saņēma atsaukumu sprauslām, kas izsūtītas uz viņu noliktavām. Un atsaukumu visām kopš 2020.gada pārdotajām refurbišētajām sprauslām.
Ir dīleri, kas bez jautājumiem šīs sprauslas mainīja. Ir tādi, kas mainīja tikai pie viņiem uzstādītās sprauslas. Ir tādi, kas visus sūtīja nah. LV dīlera attieksmi variet minēt 3 reizes.
Kopš pēdējā atsaukuma (ap 2022.gada Q3) atjaunoto sprauslu kvalitāte ir relatīvi laba. Sprauslas joprojām ir netīras, aprūsējušas, ar pirkstu nospiedumiem – nekas nav mainījies. Kas tiek mainīts šīm sprauslām? Nulle info. Pat insaideri klusē. Vai tiek mainīts? Kāpēc korpusi netiek nomazgāti ultraskaņā? Vai kaut noslaucīti pēc montāžas? Jautājumu vairāk kā atbilžu.
[ Šo ziņu laboja Elna, 11 Jul 2024, 21:23:10 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Jul 2024, 21:28:52 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 21:06:50 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 21:02:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Par to pirmo auto vienu brīdi tev pat uzplaiksnija ideja, kas beigu beigās izrādijās praktiski pareiza, tikai vēlāk tu viņu noraidiji, bet nu beigu beigās izrādijās, ka jā, ja auto pisās motors un grab kompensatori, tad tā var gadīties, ka sāk mest missfire, vējš par maz, degviela par daudz. Sevišķi ja no rokeriem atperu daļas jau ir sabirušas karterī un sasūknētas eļļas sūknī Un pēc tam ne motors grab, ne missfire met
https://bimmerprofs.com/injector-or-engine/
lūdzu, lasam - mācamies.
Un, protams, zinu šo auto. Jā, ir visi screeni no diagnostikām.
p.s. piedevām man ir Messenger sarakste, kurā Kristiāns ar mani sazinās, apstiprinot, ka (tas bija 2 dienas pēc pēdējā remonta, kas balstīts uz manu diagnostiku) auto ir ''nosmirdējis'' pie Ikea.
Protams, šo saraksti varu šeit pievienot.
Tātad, 2 dienas auto strādāja, trešajā - saplīsa mehāniski? Teorētiski - iespējams, bet tajā vainot mani????? WTF te notiek?
Tevi neviens nevaino pie saplīšanas Nekur un nekad neesmu teicis, ka esi kaut ko sapisis, lai gan gadijumi ir bijuši (nu tiem auto kam meties maniakāli virsū plēst nost dažādus apšuvumus un blīvgumijas, lai meklētu kaut kādas remonta pēdas virsbūvei), tie gadijumi gan bija salīdzinoši sīkumi un mums kaut kā izdevās pašiem sariktēt atpakaļ, bet vispār varēji arī pats kā noplēsi, tā salikt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
raiviiitis | | Kopš: 27. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: 30 gadīgu piekabi aizmugurē
| Nu ja būtu tāds metējs kā stāsta un pusei pasaules parādā kaut kur taču pavīdētu kāds raksts , lai neiesaistās darījumos ar šo cilvēku , tagad jau dēļ 20 eiro parādā liek visās uzmetēju grupās iekšā , bet nu aiz gara laika aliņu dzerot , ne google , ne facebook atskaitot to vienu e46 kur piedāvājās problēmu risināt , nekas tāds nu neparādās ... | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6914
Braucu ar: to kas pa rokai
|
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 21:31:16 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 21:06:50 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 21:02:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Par to pirmo auto vienu brīdi tev pat uzplaiksnija ideja, kas beigu beigās izrādijās praktiski pareiza, tikai vēlāk tu viņu noraidiji, bet nu beigu beigās izrādijās, ka jā, ja auto pisās motors un grab kompensatori, tad tā var gadīties, ka sāk mest missfire, vējš par maz, degviela par daudz. Sevišķi ja no rokeriem atperu daļas jau ir sabirušas karterī un sasūknētas eļļas sūknī Un pēc tam ne motors grab, ne missfire met
https://bimmerprofs.com/injector-or-engine/
lūdzu, lasam - mācamies.
Un, protams, zinu šo auto. Jā, ir visi screeni no diagnostikām.
p.s. piedevām man ir Messenger sarakste, kurā Kristiāns ar mani sazinās, apstiprinot, ka (tas bija 2 dienas pēc pēdējā remonta, kas balstīts uz manu diagnostiku) auto ir ''nosmirdējis'' pie Ikea.
Protams, šo saraksti varu šeit pievienot.
Tātad, 2 dienas auto strādāja, trešajā - saplīsa mehāniski? Teorētiski - iespējams, bet tajā vainot mani????? WTF te notiek?
Tevi neviens nevaino pie saplīšanas Nekur un nekad neesmu teicis, ka esi kaut ko sapisis, lai gan gadijumi ir bijuši (nu tiem auto kam meties maniakāli virsū plēst nost dažādus apšuvumus un blīvgumijas, lai meklētu kaut kādas remonta pēdas virsbūvei), tie gadijumi gan bija salīdzinoši sīkumi un mums kaut kā izdevās pašiem sariktēt atpakaļ, bet vispār varēji arī pats kā noplēsi, tā salikt
Stop.
tikko bija daudzas fail diagnostikas.
tad - divi gadījumi.
Vienam - raksts par eļļas spiedienu. Ar pierādījumiem.
Otram - raksts par to auto. Sarakste Messenger. Defekts 3 dienas pēc pēdējā remonta un atdota auto (diagnostika - nedēļu+ atpakaļ).
Tad - izrādās, ka abi keisi ir tupa apmelošana.
Uzrodas durvju gumijas?
Kristiān, tu kādas narkotikas lieto? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nepareiza diagnostika tagad skaitās pie sabojāšanas? Laikam jau nē
N55 tika sataisīts? Nu nē, tikai pēc augstspiediena sūkņa (lietota) uzlikšanas, kopš tās dienas ne reizi defekts vairs neparādijās
otrs auto tika sataisīts līdz brīdim kad izdomāju, ka jāgriež nost diagnostikas pakalpojumi? Nu tak nē, bet beidza čakarēties kad auto tika pie jauna eļļas sūkņa, šālēm, kompensatoriem, rokeriem un vārstu blīvslēgiem
A durvju gumijas rāvi nost vairākiem auto, ar to atpakaļ likšanu gan kaut kā negāja, vienam pat iecirti viņu durvīs, tur metāls iekšā kas deformējās, bet nu izdevās salikt atpakaļ, bet Andris nebija sajūsmā, ka jādara pēc tevis[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Jul 2024, 21:49:11 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kaspar, netaisi šitpostingu un neizvairies no jautājumiem. Kā paliek ar šo?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 21:47:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Nepareiza diagnostika tagad skaitās pie sabojāšanas? Laikam jau nē
N55 tika sataisīts? Nu nē, tikai pēc augstspiediena sūkņa (lietota) uzlikšanas, kopš tās dienas ne reizi defekts vairs neparādijās
otrs auto tika sataisīts līdz brīdim kad izdomāju, ka jāgriež nost diagnostikas pakalpojumi? Nu tak nē, bet beidza čakarēties kad auto tika pie jauna eļļas sūkņa, šālēm, kompensatoriem, rokeriem un vārstu blīvslēgiem
A durvju gumijas rāvi nost vairākiem auto, ar to atpakaļ likšanu gan kaut kā negāja, vienam pat iecirti viņu durvīs, tur metāls iekšā kas deformējās, bet nu izdevās salikt atpakaļ, bet Andris nebija sajūsmā, ka jādara pēc tevis
Kristiān, N55 nomētājās sētmalē.. gadu? GADU? links ir 2 postus augstāk. Nav problēmas ar eļļas spiedienu? NAV?
IR? Tās tika atrisinātas? NE?
Par otro - es tev lūdzu diag datus. Ir sarakste. Diag datu NAV.
Attiecīgi - par ko mēs runājam? Kādi ir sprauslu dati? Banku dati? To NAV.
2 dienas auto strādāja (ar visu defektu)? Kā tas iespējams? KAA?
Vaarstu atsperes sabira driftējot 2 dienas (brīvdienās, kad Armandam nav daļā jābūt)? Es tur pricom? Es to dzinēju pat redzējis vairs neesmu!
Kristiān - beidz ostīt dīzeļu atgāzes! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| jā, nu protams, ka nav, 2020 gads nav gluži vakar. Ja n55 stāvēja ilgi, ja uzreiz būtu noskaidrojis, ka beigts vārsts augstspiediena sūknim būtu stāvējis dienu vai nedēļu
Kādu eļļas spiediena problēmu gribi atrisināt motoram, kuru pēc tavas ''rekomendācijas'', jo norādes tu nedod, pārāk divkosīgs un gļēvs, un kuru apskatot ir secinājums, ka ja šāles ir kā jaunas, eļļas sūknis ir kā jauns un jauns eļļas spiediena/daudzuma regulācijas vārsts, tad acīmredzot problēma ir citur. Problēma risinās ar augstspiediena sūkni, tāds bija pie rokas un auto iespējams, ka ar to sūkni brauc vēl šodien[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Jul 2024, 22:03:55 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 22:02:30 @RSAWorkshop rakstīja:
jā, nu protams, ka nav, 2020 gads nav gluži vakar. Ja n55 stāvēja ilgi, ja uzreiz būtu noskaidrojis, ka beigts vārsts augstspiediena sūknim būtu stāvējis dienu vai nedēļu
Kādu eļļas spiediena problēmu gribi atrisināt motoram, kuru pēc tavas ''rekomendācijas'', jo norādes tu nedod, pārāk divkosīgs un gļēvs, un kuru apskatot ir secinājums, ka ja šāles ir kā jaunas, eļļas sūknis ir kā jauns un jauns eļļas spiediena/daudzuma regulācijas vārsts, tad acīmredzot problēma ir citur. Problēma risinās ar augstspiediena sūkni, tāds bija pie rokas un auto iespējams, ka ar to sūkni brauc vēl šodien
lieku linku 3.reizi.
https://bimmerprofs.com/f07-n55-long-cranking/
p.s. ja tu šim auto jauci dzinēju ārā, par šo esi atbildīgs TU. Jo mēs ar tevi 117 reizes izrunājām (es tev skaidroju vēl un vēl) - ja problēma ir aukstam dzinējam, tad šāļu un/vai sūkņa izdilums NAV problēmas iemesls. NAV.
Jo tad eļļa ir bieza!
Vēl vairāk - ja 5 sekundes pēc dzinēja starta sļļas spiediens sasniedz 7(!) bar, vēl jo vairāk - tas ir apstiprinājums, ka ar eļļas sūkni, šālēm viss ir IDEĀLI!
KĀPĒC TU JAUCI DZINĒJU??? Kāpēc?
Kristān, tu sāc saprast, ka tavs posts apstiprina, ka TU PATS esi rīkojies nepareizi, radījis lielus izdevumus klientam? [ Šo ziņu laboja Elna, 11 Jul 2024, 22:10:52 ] | Offline | | |
|
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| a te visam pa vidu var fašiku vismaz iemest?
kur tas palicis?
tas jau man arī solīja pa muti, ka fleksi neatdodu, beigās neatbrauca, kad vajadzēja, es jau biju noskatījies ufc, kā pareizi jākiko
stulbi papists laiks bij
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 21:28:10 @RSAWorkshop rakstīja:
Varētu lūdzu sarakstu ar pārdevējiem un sadarbības partneriem kuri jau sen man neko oficiāli nepārdod?
Kā arī kaut ko taustāmāku par saviem slima kamieļa murgiem par patstāvīgi bloķēto kontu
Kā arī kaut ko taustāmu par informāciju, kur esot valsts amatpersona ar dienesta ieroci esmu veicis smagu noziegumu
Un velc ārā manu oligarhu radinieku, kur ir, kā sauc, naudu gribu
Šitpostingu pietaupi vēlākam laikam, jau ir redzēts, ka konkrētus jautājumus atšķaidi ar palagiem, lai pazūd
Kaspar, neesi tik gļēvs un neizvairies
Es pieņemšu arī atbildi, ka sorry, esmu lohs un sarakstiju galīgi garām un nekad vairs neaiztikšu tavu ģimeni
Vispār man bērnībā mācija nekad neaiztikt čalim ģimeni un maizes pelnīšanu. Tev gribās kā vienu tā otru
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Jul 2024, 22:05:10 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 22:02:30 @RSAWorkshop rakstīja:
jā, nu protams, ka nav, 2020 gads nav gluži vakar. Ja n55 stāvēja ilgi, ja uzreiz būtu noskaidrojis, ka beigts vārsts augstspiediena sūknim būtu stāvējis dienu vai nedēļu
Kādu eļļas spiediena problēmu gribi atrisināt motoram, kuru pēc tavas ''rekomendācijas'', jo norādes tu nedod, pārāk divkosīgs un gļēvs, un kuru apskatot ir secinājums, ka ja šāles ir kā jaunas, eļļas sūknis ir kā jauns un jauns eļļas spiediena/daudzuma regulācijas vārsts, tad acīmredzot problēma ir citur. Problēma risinās ar augstspiediena sūkni, tāds bija pie rokas un auto iespējams, ka ar to sūkni brauc vēl šodien
lieku linku 3.reizi.
https://bimmerprofs.com/f07-n55-long-cranking/
p.s. ja tu šim auto jauci dzinēju ārā, par šo esi atbildīgs TU. Jo mēs ar tevi 117 reizes izrunājām (es tev skaidroju vēl un vēl) - ja problēma ir aukstam dzinējam, tad šāļu un/vai sūkņa izdilums NAV problēmas iemesls. NAV.
Jo tad eļļa ir bieza!
Vēl vairāk - ja 5 sekundes pēc dzinēja starta sļļas spiediens sasniedz 7(!) bar, vēl jo vairāk - tas ir apstiprinājums, ka ar eļļas sūkni, šālēm viss ir IDEĀLI!
KĀPĒC TU JAUCI DZINĒJU??? Kāpēc?
Kristān, tu sāc saprast, ka tavs posts apstiprina, ka TU PATS esi rīkojies nepareizi, radījis lielus izdevumus klientam?
Nu ja, ka atbildīgs, pārbaudiju visu kas saistīts ar eļļošanas sistēmu, jo tak profesors izzīda no pirksta, ka motors ilgi griežot jo eļļas spiediens par zemu. Tas, ka augstspiediena sūknis pie vainas, tas taču sīkums
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 58
Braucu ar:
|
11 Jul 2024, 22:15:08 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Jul 2024, 22:05:10 @Elna rakstīja:
11 Jul 2024, 22:02:30 @RSAWorkshop rakstīja:
jā, nu protams, ka nav, 2020 gads nav gluži vakar. Ja n55 stāvēja ilgi, ja uzreiz būtu noskaidrojis, ka beigts vārsts augstspiediena sūknim būtu stāvējis dienu vai nedēļu
Kādu eļļas spiediena problēmu gribi atrisināt motoram, kuru pēc tavas ''rekomendācijas'', jo norādes tu nedod, pārāk divkosīgs un gļēvs, un kuru apskatot ir secinājums, ka ja šāles ir kā jaunas, eļļas sūknis ir kā jauns un jauns eļļas spiediena/daudzuma regulācijas vārsts, tad acīmredzot problēma ir citur. Problēma risinās ar augstspiediena sūkni, tāds bija pie rokas un auto iespējams, ka ar to sūkni brauc vēl šodien
lieku linku 3.reizi.
https://bimmerprofs.com/f07-n55-long-cranking/
p.s. ja tu šim auto jauci dzinēju ārā, par šo esi atbildīgs TU. Jo mēs ar tevi 117 reizes izrunājām (es tev skaidroju vēl un vēl) - ja problēma ir aukstam dzinējam, tad šāļu un/vai sūkņa izdilums NAV problēmas iemesls. NAV.
Jo tad eļļa ir bieza!
Vēl vairāk - ja 5 sekundes pēc dzinēja starta sļļas spiediens sasniedz 7(!) bar, vēl jo vairāk - tas ir apstiprinājums, ka ar eļļas sūkni, šālēm viss ir IDEĀLI!
KĀPĒC TU JAUCI DZINĒJU??? Kāpēc?
Kristān, tu sāc saprast, ka tavs posts apstiprina, ka TU PATS esi rīkojies nepareizi, radījis lielus izdevumus klientam?
Nu ja, ka atbildīgs, pārbaudiju visu kas saistīts ar eļļošanas sistēmu, jo tak profesors izzīda no pirksta, ka motors ilgi griežot jo eļļas spiediens par zemu. Tas, ka augstspiediena sūknis pie vainas, tas taču sīkums
Šo ir vērts nocitēt un ielikt šīs solīdās mājaslapas zelta fondā.
Cilvēks vnk vispār nesaprot, par ko ir runa!
Es taču skaidroju:
a. profilaktiski/vairāk drošības labad - spiediena sensors (izdevumi: 50 EUR). Ja nu kādi netīrumi tikuši iekšā, sasalst;
b. eļļas atplūdes vārsts zem eļļas filtra. Ja tas tek, eļļa iztek no filtra, satek karterī. Aukstais starts - skarbs, ar eļļas badu pirmajās sekundēs.
AAAAAAAAAAA. Šis stāsts ir episks. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|