Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
PASSATizhi
21. Jan 2015, 23:39 #11081

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

coķis termosā palīdz. daudziem auto tas ir jau no rūpnīcas, bet bez viņa mierīgi var iztikt.
Offline
Maa
21. Jan 2015, 23:41 #11082

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


21 Jan 2015, 23:37:32 funkyasshit rakstīja:
Vienkārši maini abus un nebūs nekādu problēmu. Ja iet runa par termostatu, tad kāds varbūt var pateikt vai kāds ir darījis, ko tādu? Šķūnējis savu termostatu?
Te iet runa par M52 motoru vairāk.



Vini tac neko nemaksa pie viena darba apmaina abus
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 23:41 #11083

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tad sanāk, ka tas viss ir legit un par ļaunu nenāks nekādā gadijumā? Man pašam būtu slinkums kaut ko tur urbt, bet kādreiz laikam būs jāizdara, lai saprastu, cik no tā visa jēga.
Motora apkopes ziņā BMW patiesība ir samērā lēts. Tāds neliels off-topic par Opeli, bet šitai zarazai termostats maksā 50E, jo nāk kopā ar korpusu un sūda sensoru.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 23:43:43 ]

Offline
PASSATizhi
21. Jan 2015, 23:45 #11084

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pēc tam kripatu ilgāk sils. bet pie dzeses šķidruma ieliešanas, atgaisojas daudz vieglāk un atrāk. jautājums vai konkrētajam dzinējam tas ir vajadzīgs
Offline
PASSATizhi
21. Jan 2015, 23:46 #11085

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 Jan 2015, 23:41:34 funkyasshit rakstīja:
Tad sanāk, ka tas viss ir legit un par ļaunu nenāks nekādā gadijumā? Man pašam būtu slinkums kaut ko tur urbt, bet kādreiz laikam būs jāizdara, lai saprastu, cik no tā visa jēga.
Motora apkopes ziņā BMW patiesība ir samērā lēts. Tāds neliels off-topic par Opeli, bet šitai zarazai termostats maksā 50E, jo nāk kopā ar korpusu un sūda sensoru.
voyagera dīzeļiem termos maksā pie 150eur
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 23:47 #11086

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Jan 2015, 23:46:04 PASSATizhi rakstīja:

21 Jan 2015, 23:41:34 funkyasshit rakstīja:
Tad sanāk, ka tas viss ir legit un par ļaunu nenāks nekādā gadijumā? Man pašam būtu slinkums kaut ko tur urbt, bet kādreiz laikam būs jāizdara, lai saprastu, cik no tā visa jēga.
Motora apkopes ziņā BMW patiesība ir samērā lēts. Tāds neliels off-topic par Opeli, bet šitai zarazai termostats maksā 50E, jo nāk kopā ar korpusu un sūda sensoru.
voyagera dīzeļiem termos maksā pie 150eur


Es arī biju uz mutes, kad uzzināju, ka Opeļa EGR maksā kā 2 vai pat 3 M57 EGRi.
Par nelaimi es arī to sūdu nopirku, vienīgi lieki laikam...

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 23:47:46 ]

Offline
Maa
21. Jan 2015, 23:48 #11087

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


21 Jan 2015, 23:41:34 funkyasshit rakstīja:
Tad sanāk, ka tas viss ir legit un par ļaunu nenāks nekādā gadijumā? Man pašam būtu slinkums kaut ko tur urbt, bet kādreiz laikam būs jāizdara, lai saprastu, cik no tā visa jēga.
Motora apkopes ziņā BMW patiesība ir samērā lēts. Tāds neliels off-topic par Opeli, bet šitai zarazai termostats maksā 50E, jo nāk kopā ar korpusu un sūda sensoru.

Bmw ar un msksa 30€
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 23:50 #11088

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ja vajag termosus, varam sarunāt kaut ko. Uzsitīšu vienam čali pa kādu cenu piedāvā. Cena būs zem veikala noteikti. PM, ja kas. Tikai vajag gadu, motoru un labākajā gadijumā arī VIN, var sarunāt jebkuras detaļas vispār un jebkam.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 23:52:01 ]

Offline
kaspars71
22. Jan 2015, 10:11 #11089

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


21 Jan 2015, 23:33:59 jims rakstīja:
ar kura termostata maiņu sākt 530d, ja stāvot temperatūra biš zem vidus un uz 100 braucot nokrīt vēl zemāk?mazais egr vai lielais?


M57 (525D) arī nesila un temp. pie mīn. grādiem braucot necēlās vairāk par 60-65 grādiem, uz vietas, korķos 70-75. Pirmo nomainīju ERG termostatu (BEHR - 19 EUR) un temp. jau braucot turējās 80-85 grādos. Vakar saņēmu lielo termostatu (OM - 50 EUR) kuru brīvdienās mainīšu.

Ps. Ja pilsētas režīmā temp. nesasniedz darba temp. tad beigts lielais termostats. Ja temp. krīt braucot pa šoseju (ārpus pilsētas) tad beigts ERG. Nu tipa ja pilsētā nesilst, bet nekrīt braucot ārpus pilsētas tad lielais, ja pilsēta silsts, bet krīt uz štrāses tad beigts ERG. Ja nesislt pilsētā un vel krītas uz štrāses tad abi...
Offline
Frikadele
22. Jan 2015, 11:05 #11090

Kopš: 19. Aug 2012

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e39, e36


21 Jan 2015, 06:30:17 V_V rakstīja:
Iemet arī kādu bildi, lai redz, kā tas viss iekš E39 izskatās. Un cik tas kopā izmaksāja?
Palasīju, ka tomēr ar DSP kopā neiet

Bildes būs vēlāk, izmaksāja 800E ar visiem vadiem un kamerām uz priekšu un pakaļu.
Izskatās kā 16:9 navi (pogām virsū vienīgi citi uzraksti ).
Un ar DSP var, gan apejot pastūzi un ieliekot savējo, gan atstājot DSP (Tad tikai jāatstāj arī radio modulis, lai pasūzis saprot, ka vajag viņam būt ieslēgtam).
Offline
Rizza
22. Jan 2015, 11:46 #11091

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Veči, kur Maskavas ielas rajonā pārpresē priekšējās līkās atsaites lodbalstu ? zinu ka maksā ap 35eur, nevaru atrast kontaktus. Vēl arī viens esot kkur mārupē
Offline
Maa
22. Jan 2015, 12:03 #11092

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


22 Jan 2015, 11:46:15 Rizza rakstīja:
Veči, kur Maskavas ielas rajonā pārpresē priekšējās līkās atsaites lodbalstu ? zinu ka maksā ap 35eur, nevaru atrast kontaktus. Vēl arī viens esot kkur mārupē

Restaure pa 20€
Jauns bij ap50€
Ko tu gribi par35€ nesaprotu
Offline
gunbox
22. Jan 2015, 12:10 #11093

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Varētu kāds pastāstīt kā teorijā pareizi jādarbojas pašam lietus sensoram attiecībā pret lietus intensitāti? Iekšā ir tikai divi ledi ar uztvērējiem, bet uz pārslēdzēja pozīcījas ir 4gab.
Tas varētu būt, ka uz 1. un 3. pozīcīju ir vienkārši tupa lielāks laika sprīdis, pazūdod signalam, kā uz 2./4.?

Vai arī sensori nav dalīti un darbojas kopā? Un 4 pozīcijas ir tikai slotiņu reaģēšanas ātrums, biežums?

[ Šo ziņu laboja gunbox, 22 Jan 2015, 12:31:29 ]

Offline
Rizza
22. Jan 2015, 12:43 #11094

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


22 Jan 2015, 12:03:14 Maa rakstīja:

22 Jan 2015, 11:46:15 Rizza rakstīja:
Veči, kur Maskavas ielas rajonā pārpresē priekšējās līkās atsaites lodbalstu ? zinu ka maksā ap 35eur, nevaru atrast kontaktus. Vēl arī viens esot kkur mārupē

Restaure pa 20€
Jauns bij ap50€
Ko tu gribi par35€ nesaprotu


Zinu pa jauniem Topraniem, bet restaurētās esot ilgākdzīvojošas. Mehs uzreiz pteica, ja izvēle starp Topranu vai restaurēto, tad protams, ka otrs variants. Un tā sēkla ko tur iespež lodbalstā zem spiediena nav tas ko domāju.
Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 14:54 #11095

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Topran ir mēsls pilnīgs.
Var restaurēt Vienības gatvē (28303319). Krievu tautības čalis. Ir bijis neliels sakars, viss bija kārtībā, sazvanies sarunā. Viens te kaut ko teica, ka galīgā dirsā taisot, bet nevarēju neko tādu teikt.
Offline
Rizza
22. Jan 2015, 14:57 #11096

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Vienības gatves galā, ir tie sviras.lv gandrīz jau nodevos viņiem, bet tad sapratu ar ko viņi nodarbojas. vienu restaurēja pie džeka kurš pārpresē lodbalstu un dod viņam garantiju, ka turpmākajā e39 dzīvē tas vairs nebūs jāaiztiek nu gandrīz...
Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 15:28 #11097

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Man liekas, ka tie ir citi. Tur tāds čalis servisā ar vienu pacēlāju. Pat grūti bija atrast un blakus viņam vēl kaut kāds servisņiks. Pētiju to sviru no visām pusēm, nevarēju atrast neko, lai piepistos darbam.
Man viņš uz apmaiņu iedeva, bet čomam e46 M plauktam atrestaurēja šarnīru un reiku. Nav sūdzējies. Jau pusgads kā riņķī gandrīz.
Offline
Maa
22. Jan 2015, 15:37 #11098

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


22 Jan 2015, 14:54:00 funkyasshit rakstīja:
Topran ir mēsls pilnīgs.
Var restaurēt Vienības gatvē (28303319). Krievu tautības čalis. Ir bijis neliels sakars, viss bija kārtībā, sazvanies sarunā. Viens te kaut ko teica, ka galīgā dirsā taisot, bet nevarēju neko tādu teikt.

50€=trw
Profit bij pus cena

[ Šo ziņu laboja Maa, 22 Jan 2015, 15:39:10 ]

Offline
djpassion
22. Jan 2015, 17:08 #11099

Kopš: 06. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: E39

Is it true, kā visiem 540i ir open diff ar 3.15 attiecību?

[ Šo ziņu laboja djpassion, 22 Jan 2015, 17:25:14 ]

Offline
BeeDoo
22. Jan 2015, 17:27 #11100

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`


22 Jan 2015, 14:57:16 Rizza rakstīja:
Vienības gatves galā, ir tie sviras.lv gandrīz jau nodevos viņiem, bet tad sapratu ar ko viņi nodarbojas. vienu restaurēja pie džeka kurš pārpresē lodbalstu un dod viņam garantiju, ka turpmākajā e39 dzīvē tas vairs nebūs jāaiztiek nu gandrīz...


sviras.lv pazīstams aizdzina savu e39, restaurēja pakaļējās augšējās aizmugurējās sviras. Nu jau gads kā riņķi un viss ok ~45k nobraukti.

[ Šo ziņu laboja BeeDoo, 22 Jan 2015, 17:27:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo