Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 īpašnieku topiks II
Autors | Ziņojums |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
18 Dec 2019, 14:35:13 @robobots rakstīja:
Kādam ir bijis tā, ka bagāžnieka logs kūtij braucot pats lec vaļā?
Jā! | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
| vienriezējs prikols vai reāla problēma? | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Pogā zaļais | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
| Krč bomžiem bomžu problēmas, paldies, nākamreiz servisā palūgšu lai paskatās! Jo pārsteigums normāls bija, domāju, kāds kāps iekšā. | Offline | | |
robobots | | Kopš: 14. Nov 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: glanci
| Krč bomžiem bomžu problēmas, paldies, nākamreiz servisā palūgšu lai paskatās! Jo pārsteigums normāls bija, domāju, kāds kāps iekšā. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Kādam ir komentārs par šiem garadarbiem
Vajag dzīvu M54B30
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/...f.html#send-mail
Motorzona EU / ANK Alliance
Atradu FB vienu sudzibu par kaut kada busa remontu, bet tas ari viss | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Kaut kam bija motors Polijā izbeidzies
Dažiem motoriem cenas ir vienā ciparā ar detaļu pašizmaksu. Hz tad kas iekšā salikts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Tur rakstīts ka cena spēkā dodot veco atpakaļ, tur kaut kāda kapeika sanāk, bet nu kapitalka izklausās parspileti.
Pagaidām sliecos ņemt kādu angļa motoru cerībā ka tur neviens nav līdis un ja būs problemas vares risināt no nulles. | Offline | | |
|
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Sveicinati! vai prieks e46 pirms FL sedana, der M bamperi/sparni/kapots no e46 FL kupejas ar M paku. [ Šo ziņu laboja 3AKOH, 27 Feb 2020, 00:45:48 ] | Offline | | |
girts-s | | Kopš: 25. Apr 2017
Ziņojumi: 69
Braucu ar: bmw;
| E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu? | Offline | | |
Kanjo | | Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 255
Braucu ar:
|
27 Feb 2020, 08:19:37 @girts-s rakstīja:
E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu?
Savējo izjaucu un sasmērēju riktīgi. Strādā labi. Bet varot būt, ka vadības bloks iet uz beigām. Man bija tā, ka tīrītājs dienu nestrādā, nākošajā strādā un beigās pats non-stopā tīrīja un špricēja šķidrumu. | Offline | | |
girts-s | | Kopš: 25. Apr 2017
Ziņojumi: 69
Braucu ar: bmw;
|
27 Feb 2020, 15:48:10 @Kanjo rakstīja:
27 Feb 2020, 08:19:37 @girts-s rakstīja:
E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu?
Savējo izjaucu un sasmērēju riktīgi. Strādā labi. Bet varot būt, ka vadības bloks iet uz beigām. Man bija tā, ka tīrītājs dienu nestrādā, nākošajā strādā un beigās pats non-stopā tīrīja un špricēja šķidrumu.
Strādāt strādā tik reizēm ir jāiekustina ar roku
Ok - paliks siltāks būs jāizjauc | Offline | | |
chuvaks | | Kopš: 10. Aug 2017
Ziņojumi: 29
Braucu ar: setra
| Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.
PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?
edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants? | Offline | | |
gacciZm | | Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 504
Braucu ar: 314
| E46 330d
Bojāta gofra.
Vai ir nopērkama gatava šāda gofra, kuru iemetināt vecās vietā?
Paldies! | Offline | | |
Eidzy | | Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1656
Braucu ar: E46 krabi
| Labas rītas, dāmas un kungi. Manam 2006. gada e46 kabrim ir, jau pāris mēnešus, piemeties gremlins. Pasažiera spogulis nolaižās uz leju, pat ja slēdzis ir uzlikts uz pasažiera spoguli. Bet ne vienmēr, kas kaitina visvairāk. Ieleikot atpakaļgaitā tagad šis nolaižās un neceļās atpakaļ. Bija pat viens brīdis, kad šis, pēc izņemšanas no atpakaļgaitas,nolaidās uz leju un tad pacēlās maksimāli uz augšu debesīs. Ir reizes kad viņš strādā nenoliecās, kad ielieku atpakaļgaitā. Neviens no spoguļiem elektriski neregulējās vispār. Biju lasījis informāciju šur un tur. Bet neviens tā īsti nav ticis ar to galā. Man ir arī atmiņas krēsli, bet tie strādā. Vecākiem e46 esot krēslu atmiņas un spoguļu modulis kopīgs pasažiera durvīs. Es paskatījos un man tāds nav. Mehānoķis teica ka zem pasažiera kreēsla. Bija, noņēmu un izrādijās, ka tas ir airbag modulis. Šad tad dzirdu, ka pasažiera spoguļa motoriņš parūc un grib kko darīt... Tā kā esmu spiests pavadīt laiku mājās - nolēmu visu izrakt un atrast problēmu. Vai ir kāds, kas ir mocījis ar līdzīgu, vai ceru, tieši manu problēmu? lūdzu! | Offline | | |
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
11 Mar 2020, 22:00:41 @chuvaks rakstīja:
Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.
PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?
edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants?
Čuvaks....reika...
Vai pakaļējās piekares kustīgie savienojumi ar ar rūpnīcā noteiktajām kustības brīvības pakāpēm vai arī laika gaitā tur ir izveidojušās patvaļīgas papildus kustības brīvības pakāpes?
Pirms ķeries klāt pie stūres 'asuma', Tev jābūt pārliecinātam, ka piekarē nav nevienas luftes. Tad arī stūre paliks, kā vajag. Vēl viena lieta ir riepas - ir ar stingrākiem bortiem, ir ar jēlākiem bortiem. Tas viss ietekmē vadāmību. Nemaz nerunājot, ka riepu spiedienam ir jābūt visās riepās vienādam.
Pārāk asa stūre padara mašīnu nervozu. Tu domā, ka bmw inženieri ir idioti, ka uztaisījuši tik neinformatīvu, nesportisku, nepaklausīgu stūŗes iekārtu?
Ja gribi, lai mašīna smukāk iegrieztu līkumā, uztaisi lielāku sagāzumu priekšējiem riteņiem. Bet tas viss pēc tam, kad izārstēsi mašīnu. | Offline | | |
|
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
26 Mar 2020, 11:47:46 @marcis74 rakstīja:
11 Mar 2020, 22:00:41 @chuvaks rakstīja:
Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.
PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?
edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants?
Čuvaks....reika...
Vai pakaļējās piekares kustīgie savienojumi ar ar rūpnīcā noteiktajām kustības brīvības pakāpēm vai arī laika gaitā tur ir izveidojušās patvaļīgas papildus kustības brīvības pakāpes?
Pirms ķeries klāt pie stūres 'asuma', Tev jābūt pārliecinātam, ka piekarē nav nevienas luftes. Tad arī stūre paliks, kā vajag. Vēl viena lieta ir riepas - ir ar stingrākiem bortiem, ir ar jēlākiem bortiem. Tas viss ietekmē vadāmību. Nemaz nerunājot, ka riepu spiedienam ir jābūt visās riepās vienādam.
Pārāk asa stūre padara mašīnu nervozu. Tu domā, ka bmw inženieri ir idioti, ka uztaisījuši tik neinformatīvu, nesportisku, nepaklausīgu stūŗes iekārtu?
Ja gribi, lai mašīna smukāk iegrieztu līkumā, uztaisi lielāku sagāzumu priekšējiem riteņiem. Bet tas viss pēc tam, kad izārstēsi mašīnu.
+ riepas arī daudz dod, ja ir sūdīgas riepas, auto vadāmība izmainās, tas pats, ja neorģināls disku izmērs .. | Offline | | |
Tuloo | | Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
| style 135 uz e46 der bez problēmām? Plānoju nopirkt komplektu jo sakarīgi cipari viņiem, tagad uz pavasara pusi, tik baidos, ka mož neder vai kāda modifikācija jātaisa. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Style 135 uz e46 arī nāca.
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135 | Offline | | |
Tuloo | | Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
| Super, paldies, es tik pārliecinos, lai nav ieberziens. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|