Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Ruudis
18. Dec 2019, 14:37 #11061

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


18 Dec 2019, 14:35:13 @robobots rakstīja:
Kādam ir bijis tā, ka bagāžnieka logs kūtij braucot pats lec vaļā?

Jā!
Offline
robobots
18. Dec 2019, 14:39 #11062

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

vienriezējs prikols vai reāla problēma?
Offline
Ruudis
18. Dec 2019, 14:42 #11063

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Pogā zaļais
Offline
robobots
18. Dec 2019, 14:48 #11064

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Krč bomžiem bomžu problēmas, paldies, nākamreiz servisā palūgšu lai paskatās! Jo pārsteigums normāls bija, domāju, kāds kāps iekšā.
Offline
robobots
18. Dec 2019, 14:49 #11065

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Krč bomžiem bomžu problēmas, paldies, nākamreiz servisā palūgšu lai paskatās! Jo pārsteigums normāls bija, domāju, kāds kāps iekšā.
Offline
Deivid
08. Jan 2020, 11:17 #11066

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kādam ir komentārs par šiem garadarbiem
Vajag dzīvu M54B30

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/...f.html#send-mail

Motorzona EU / ANK Alliance

Atradu FB vienu sudzibu par kaut kada busa remontu, bet tas ari viss
Offline
RSAWorkshop
08. Jan 2020, 11:58 #11067

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kaut kam bija motors Polijā izbeidzies
Dažiem motoriem cenas ir vienā ciparā ar detaļu pašizmaksu. Hz tad kas iekšā salikts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
08. Jan 2020, 12:55 #11068

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tur rakstīts ka cena spēkā dodot veco atpakaļ, tur kaut kāda kapeika sanāk, bet nu kapitalka izklausās parspileti.

Pagaidām sliecos ņemt kādu angļa motoru cerībā ka tur neviens nav līdis un ja būs problemas vares risināt no nulles.
Offline
3AKOH
27. Feb 2020, 00:44 #11069

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Sveicinati! vai prieks e46 pirms FL sedana, der M bamperi/sparni/kapots no e46 FL kupejas ar M paku.

[ Šo ziņu laboja 3AKOH, 27 Feb 2020, 00:45:48 ]

Offline
girts-s
27. Feb 2020, 08:19 #11070

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;

E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu?
Offline
Kanjo
27. Feb 2020, 15:48 #11071

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


27 Feb 2020, 08:19:37 @girts-s rakstīja:
E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu?

Savējo izjaucu un sasmērēju riktīgi. Strādā labi. Bet varot būt, ka vadības bloks iet uz beigām. Man bija tā, ka tīrītājs dienu nestrādā, nākošajā strādā un beigās pats non-stopā tīrīja un špricēja šķidrumu.
Offline
girts-s
27. Feb 2020, 16:22 #11072

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;


27 Feb 2020, 15:48:10 @Kanjo rakstīja:

27 Feb 2020, 08:19:37 @girts-s rakstīja:
E46 touring's - aizmugures logtīrītājs iet uz beigām - ik pa laikam mēdz apstāties - netīra. Kāds var padalīties pieredzē - izjaukt un sasmērēt vai labāk likt jaunu?

Savējo izjaucu un sasmērēju riktīgi. Strādā labi. Bet varot būt, ka vadības bloks iet uz beigām. Man bija tā, ka tīrītājs dienu nestrādā, nākošajā strādā un beigās pats non-stopā tīrīja un špricēja šķidrumu.


Strādāt strādā tik reizēm ir jāiekustina ar roku
Ok - paliks siltāks būs jāizjauc
Offline
chuvaks
11. Mar 2020, 22:00 #11073

Kopš: 10. Aug 2017

Ziņojumi: 29

Braucu ar: setra

Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.

PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?

edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants?
Offline
gacciZm
22. Mar 2020, 21:33 #11074

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314

E46 330d
Bojāta gofra.


Vai ir nopērkama gatava šāda gofra, kuru iemetināt vecās vietā?
Paldies!
Offline
Eidzy
26. Mar 2020, 10:55 #11075

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi

Labas rītas, dāmas un kungi. Manam 2006. gada e46 kabrim ir, jau pāris mēnešus, piemeties gremlins. Pasažiera spogulis nolaižās uz leju, pat ja slēdzis ir uzlikts uz pasažiera spoguli. Bet ne vienmēr, kas kaitina visvairāk. Ieleikot atpakaļgaitā tagad šis nolaižās un neceļās atpakaļ. Bija pat viens brīdis, kad šis, pēc izņemšanas no atpakaļgaitas,nolaidās uz leju un tad pacēlās maksimāli uz augšu debesīs. Ir reizes kad viņš strādā nenoliecās, kad ielieku atpakaļgaitā. Neviens no spoguļiem elektriski neregulējās vispār. Biju lasījis informāciju šur un tur. Bet neviens tā īsti nav ticis ar to galā. Man ir arī atmiņas krēsli, bet tie strādā. Vecākiem e46 esot krēslu atmiņas un spoguļu modulis kopīgs pasažiera durvīs. Es paskatījos un man tāds nav. Mehānoķis teica ka zem pasažiera kreēsla. Bija, noņēmu un izrādijās, ka tas ir airbag modulis. Šad tad dzirdu, ka pasažiera spoguļa motoriņš parūc un grib kko darīt... Tā kā esmu spiests pavadīt laiku mājās - nolēmu visu izrakt un atrast problēmu. Vai ir kāds, kas ir mocījis ar līdzīgu, vai ceru, tieši manu problēmu? lūdzu!
Offline
marcis74
26. Mar 2020, 11:47 #11076

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


11 Mar 2020, 22:00:41 @chuvaks rakstīja:
Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.

PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?

edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants?


Čuvaks....reika...

Vai pakaļējās piekares kustīgie savienojumi ar ar rūpnīcā noteiktajām kustības brīvības pakāpēm vai arī laika gaitā tur ir izveidojušās patvaļīgas papildus kustības brīvības pakāpes?
Pirms ķeries klāt pie stūres 'asuma', Tev jābūt pārliecinātam, ka piekarē nav nevienas luftes. Tad arī stūre paliks, kā vajag. Vēl viena lieta ir riepas - ir ar stingrākiem bortiem, ir ar jēlākiem bortiem. Tas viss ietekmē vadāmību. Nemaz nerunājot, ka riepu spiedienam ir jābūt visās riepās vienādam.
Pārāk asa stūre padara mašīnu nervozu. Tu domā, ka bmw inženieri ir idioti, ka uztaisījuši tik neinformatīvu, nesportisku, nepaklausīgu stūŗes iekārtu?
Ja gribi, lai mašīna smukāk iegrieztu līkumā, uztaisi lielāku sagāzumu priekšējiem riteņiem. Bet tas viss pēc tam, kad izārstēsi mašīnu.
Offline
Mberg
26. Mar 2020, 13:36 #11077

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


26 Mar 2020, 11:47:46 @marcis74 rakstīja:

11 Mar 2020, 22:00:41 @chuvaks rakstīja:
Topiks ļoti vienkāršs, man ir e46 ar S226A pēc vin (sports suspension) kurā, cik esmu dzirdējis, ietilpst īsāki amortizātori, cietākas sēdinātākas atsperes, un resnāki(?) roll/sway bar stieņi.
Jautājums ir par to, vai tur ietilpst šie slavenie "m plaukti" (man pēc vin nav S338A) par kuriem es ļoti daudz dzirdu.
Jautājums tāds ir tapēc ka es nesaprotu ar ko šie plaukti atšķiras, kā tie ietekmē auto vadāmību utt, jo galvenā problēma man pašlaik ir tāda, ka mans sportiskais trīslitrīgais bembis pašlaik stūrē sūdīgāk nekā frigate. Nevaru izprast, jo čomam itkā tāds pats, tikai ar īso dirsu, un pavisam stock bet vadās daudz asāk.
Auto nopirku ar iznīcinātu piekari, un uzreiz mainiju priekšējos plauktus, bukses, utt. Pasūtiju jaunus parastos plauktus, un tie kas atnāca bija vizuāli identiski tiem kas bija virsu mašīnai jau iepriekš. Arī stūre ir jāizkustina diezgan daudz, pirms mašīna sāk reaģet uz manām roku kustībām, bet tas es pieņemu ir saistīts ar reiku.
Ja kāds vel var apgaismot par purpletag/yellowtag reikām, tad vispār būtu ideāli.

PārākGariNelasiju: kas ir lētākais veids kā uzlabot e46 stūres asumu?

edit: stūre arī ir cietāka nekā citiem e46?
edit2: uz ģeometrijas stenda kurā gadijumā jāņem sport suspension variants?


Čuvaks....reika...

Vai pakaļējās piekares kustīgie savienojumi ar ar rūpnīcā noteiktajām kustības brīvības pakāpēm vai arī laika gaitā tur ir izveidojušās patvaļīgas papildus kustības brīvības pakāpes?
Pirms ķeries klāt pie stūres 'asuma', Tev jābūt pārliecinātam, ka piekarē nav nevienas luftes. Tad arī stūre paliks, kā vajag. Vēl viena lieta ir riepas - ir ar stingrākiem bortiem, ir ar jēlākiem bortiem. Tas viss ietekmē vadāmību. Nemaz nerunājot, ka riepu spiedienam ir jābūt visās riepās vienādam.
Pārāk asa stūre padara mašīnu nervozu. Tu domā, ka bmw inženieri ir idioti, ka uztaisījuši tik neinformatīvu, nesportisku, nepaklausīgu stūŗes iekārtu?
Ja gribi, lai mašīna smukāk iegrieztu līkumā, uztaisi lielāku sagāzumu priekšējiem riteņiem. Bet tas viss pēc tam, kad izārstēsi mašīnu.


+ riepas arī daudz dod, ja ir sūdīgas riepas, auto vadāmība izmainās, tas pats, ja neorģināls disku izmērs ..
Offline
Tuloo
27. Mar 2020, 08:25 #11078

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

style 135 uz e46 der bez problēmām? Plānoju nopirkt komplektu jo sakarīgi cipari viņiem, tagad uz pavasara pusi, tik baidos, ka mož neder vai kāda modifikācija jātaisa.
Offline
Ruudis
27. Mar 2020, 08:39 #11079

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Style 135 uz e46 arī nāca.

http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135
Offline
Tuloo
27. Mar 2020, 08:40 #11080

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Super, paldies, es tik pārliecinos, lai nav ieberziens.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo