Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Asch
11. May 2022, 22:17 #11061

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:

Kurs vairak piedirsis vidi- vecais Kamazs vai sacipots audi ceska tedeska?
Offline
HiJaCKeR
11. May 2022, 22:22 #11062

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


11 May 2022, 22:17:11 @Asch rakstīja:
Kurs vairak piedirsis vidi- vecais Kamazs vai sacipots audi ceska tedeska?

zirgs
Offline
maasters
11. May 2022, 23:13 #11063

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


11 May 2022, 19:04:59 @DM-101 rakstīja:

11 May 2022, 19:02:32 @ReinisE46 rakstīja:

11 May 2022, 15:56:30 @Kaross rakstīja:

11 May 2022, 15:52:40 @FFL rakstīja:

11 May 2022, 14:42:36 @ReinisE46 rakstīja:

11 May 2022, 13:27:23 @Kaross rakstīja:
600e ir par ko? Filtra izgriešanu?



No tāmes.
Diagnostika
DPF atslēgšana
EGR atslēgšana
DPF, EGR izprogramēšana
Stage 1 programma
Vad. bloku kontrolsum. Scat.
Vad. pārprogramēsāna
Atkārtota diagnostika
Garantija DPF/EGR : Mūža garantija

Summa apmaksai bez PVN 850 EUR

Čaļi checksummas ietāmējuši?


Jā, par šito es arī normāli ierēcu. Nu nopietni?!
Tādu appisienu pat grūti iztēloties. Galvenais, ka reklāma google cirkulē.


Appisiens ? Nē, ir cena,gribi maksā, gribi nemaksā viss vienkārši. Es arī internetu māku, gan savs uzticams servis ir. Protams interesējos par cenām un čekoju atsauksmes. Baigi daudz šņagas sarakstīts par tiem čipkantoriem. Atlasiju divus uzņēmumus. Chiptuning.lv un mods.lv tiem bija labākā +-attiecība. Mans nosacījums bija, lai visu procedūru gan eko mehanisku atslēgšanu, gan softa rakstīšanu veic viens uzņēmums. Lai variantā ,kad kkas saiet dēlī nēsākas ,,strelkas,, vienam uz otru.
Zvanu chipam. Cena šķiet 300 eur. Jautāju vai viņi var demontēt šīs sistēmas. Saka ,ka jā.tas maksās 50 eur. Es jautāju : ,,Jūs skrūvēsiet ,,padramņiku,, iekārsiet motoru par 50 ērikiem ?,,
Nu nē, a kas tur jāņem nost kkas. Skaidrs, ka čaļiem galīgi nav pieredzes tieši ar šo auto. Bet softu uzrakstīt gatavi. Mani kkā dzirdētais nepārliecināja.
Zvanu savam servisam. Bet viņi liek egr bloķēšanas kitu, ņem ārā egr, egr termoapmaiņas bunduli ( nezinu, kā viņu pareizi sauc)
Dpf bunduli fleksē ,skalda ogli ārā.Metina,krāso) tas maksās 350 eur.un tad vedu čipot uz chiptuning.lv summa 650 eur
Katrs TA darbinieks mani čakarēs, huļi dpf bundulis norūsējis, kur egr ? Tehnisko sūdu iziešu.
Zvanu uz mods, šie var izdarīt visu procesu ar garantiju. Neviens tehniķis nepiejāsies ,ka tur kkas nav stokā.
Pārmaksa 200eur. Nu un, pis viņ zirgs. Kapekpišanas karuseļos pačakarēšu tik laiku un nervus. Vēl risks,ja kkas aizies greizi. No kā prasīt.
Tamdēļ arī tāda mana izvēle. Appistais lohs vai nē, man kkā pajāt.
Ps. Tajā tāmē viņi varēja krustiņus nullītes savilkt, to ieraudzīju tik tad, kad maksāju par auto.
Ar rezultātu esmu ļoti apmierināts un pofig ka esmu ko pārmaksājis, sirdsmiers maksā vairāk.



sirdsmiers... jajebu... degjeneraatu paaudze.


tā sadaļa "pārprogrammēšana" , kas tieši tur tiek pārprogrammēts?... sahujārī citas attiecības degvielai/gaisam? tie nosaukumi jau dikti gudri no malas lasot izklausās ahujenna nopietni,
kaspich noteikti šite gan var, gan grib iekomentēt,

man vispār riebjas, ka tagad visu sauc par programmēšanu. Programmēšana manuprāt ir tad, kad, kādā veic izmaiņas vai raksta no jauna kādā no programmvalodām tam paredzētā vidē, kur rezultāts ir esošas programmas funkciju izmaiņa vai jaunu veidošana vai vispār progas veidošana no nulles.
Nu vēl varētu mikrokontrolierus pieskaitīt pie porgrammēšanas, kur tu izmantojot interfeisu un valodu veido lielumus, kurus tas izpildīs.
Kas ir čipošana? Tu izmanto progu, ko pats neesi rakstījis, kura jau ir tavā vietā izveidota, lai izmainītu vienības citā softā.
To labākajā gadījumā var nosaukt par konfigurēšanu, nu varbūt pielīdzināt mikrokontrolieru setup, manuprāt.

Tad jau iznāk, ka es konfigurējot savam Windows settingus pēc cik ilga laika izslēdzas HDD, vai pēc cik ilga laika monis ieiet energy saving režīmā arī "programmēju"... :

checksum

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 May 2022, 23:15:48 ]

Offline
maasters
11. May 2022, 23:18 #11064

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Un vispār vienīgais veids kā nepieļaut šito huiņu ir tikai un vienīgi CSDD TA iekārtas, kas spēj mērīt PM izplūdē un tieši dīzeļiem un beigta balle.
nu vizuāli tur huj pateiksi, reku džeki jau prot izvilkt caur galu laukā.
Vispār riebjas tie , kam patīk augstāk par dirsu lekt, jā varbūt nabaga domāšana un tomēr, spēlē ir interesantāka, ja visiem ir vienādi noteikumi
Offline
strange_panda
12. May 2022, 05:25 #11065

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


11 May 2022, 23:18:26 @maasters rakstīja:
Un vispār vienīgais veids kā nepieļaut šito huiņu ir tikai un vienīgi CSDD TA iekārtas, kas spēj mērīt PM izplūdē un tieši dīzeļiem un beigta balle.
nu vizuāli tur huj pateiksi, reku džeki jau prot izvilkt caur galu laukā.
Vispār riebjas tie , kam patīk augstāk par dirsu lekt, jā varbūt nabaga domāšana un tomēr, spēlē ir interesantāka, ja visiem ir vienādi noteikumi

Augstāk par pēcpusi savu neuzleksi ... Neredzu nekādas problēmas un to nav ... mūsu TA tā jau ir par biežu un pārāk skrupuloza ... un tai nav nekādu sakara ar CSDD, tā ir pārdota (LR pārdeva savu daļu TA veikšanas biznesā), ir laiks TA biežumu un veicēju atstāt apdrošinātāju un autobraucēju (autoklubi, motoklubi) ziņa ar CSDD kā mediātoru ... ja jau mēs privatizējam drošību u z ceļa (OCTA) ... tad ir laiks to darīt līdz galam novācot nevajadzīgu regulēšanu ar ko CSDD izceļas sk tiesību iegūšanas process totāls pārregulēts process ...
Offline
abyss
12. May 2022, 07:01 #11066

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Csdd pārāk skrupoloza
Offline
Peecis
12. May 2022, 07:30 #11067

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


12 May 2022, 05:25:41 @strange_panda rakstīja:

11 May 2022, 23:18:26 @maasters rakstīja:
Un vispār vienīgais veids kā nepieļaut šito huiņu ir tikai un vienīgi CSDD TA iekārtas, kas spēj mērīt PM izplūdē un tieši dīzeļiem un beigta balle.
nu vizuāli tur huj pateiksi, reku džeki jau prot izvilkt caur galu laukā.
Vispār riebjas tie , kam patīk augstāk par dirsu lekt, jā varbūt nabaga domāšana un tomēr, spēlē ir interesantāka, ja visiem ir vienādi noteikumi

Augstāk par pēcpusi savu neuzleksi ... Neredzu nekādas problēmas un to nav ... mūsu TA tā jau ir par biežu un pārāk skrupuloza ... un tai nav nekādu sakara ar CSDD, tā ir pārdota (LR pārdeva savu daļu TA veikšanas biznesā), ir laiks TA biežumu un veicēju atstāt apdrošinātāju un autobraucēju (autoklubi, motoklubi) ziņa ar CSDD kā mediātoru ... ja jau mēs privatizējam drošību u z ceļa (OCTA) ... tad ir laiks to darīt līdz galam novācot nevajadzīgu regulēšanu ar ko CSDD izceļas sk tiesību iegūšanas process totāls pārregulēts process ...

TA par biežu??? Jau tā pa ielām braukā mēslu čupas un nojātas misenes. TA gandrīz vispār nav kritērijs auto tehniskajam stāvoklim. Apskati var iziet ar pilnīgu graustu.
Ja braucot ar x6 nav naudas/saprašanas to auto uzturēt, tad par ko vēl te runāt
Offline
strange_panda
12. May 2022, 08:34 #11068

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


TA par biežu??? Jau tā pa ielām braukā mēslu čupas un nojātas misenes. TA gandrīz vispār nav kritērijs auto tehniskajam stāvoklim. Apskati var iziet ar pilnīgu graustu.
Ja braucot ar x6 nav naudas/saprašanas to auto uzturēt, tad par ko vēl te runāt

Normāli būtu ja jauns vieglais auto savus pirmos 5 gadus neredzētu TA ... pārējiem reizi 2-4 gadus atkarība no apdrošinātāja (OCTA), reizi gada tikai takšiem vai komercpārvadājumu auto, izņēmuma gadījums.

Ekofani nevar nomierināties kad auto tiek nokonfigurēti tā lai ir ērti to lietotājiem? Melnu dūmu nav ... problēmu arī nav, mazāk par Euro3(pieteikamai augsts standarts emisijas tuvu nullei) norogrammēt nevar, izņemot izrāvējot gaisa sensorus, ko neviens nedara ... jo tad jaudas ciparus nedabūt un būs melni dūmi(nepilnīga sadegšana)
Offline
karro
12. May 2022, 08:48 #11069

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

Nu a kas vainas skatei katru gadu? Dīzelisti nespēj nolikt 31.xx€ gadā? Tak ietaupījuši ir doh

panda, tu trollē, vai tas tiešām ir tavs dzīves redzējums? o_O

Par MP: tas, ko ierindas dpf plēsēji laikam nesaprot, ir tas, ka MP ir dažādos izmēros un dažāda sastāva, kvēps ir tikai viens un ne bīstamākais aspekts.

[ Šo ziņu laboja karro, 12 May 2022, 08:53:18 ]

Offline
gacciZm
12. May 2022, 08:52 #11070

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314

Bolt/Wolt somu vizinātājiem TA jābūt 2x gadā, bez izņēmumiem. Pārējiem gadā reizi kā minimums. Pēdējo reizi riteņa gultņu brīvkustību, mērāmu centimetros, biju redzējis tikai video...

[ Šo ziņu laboja gacciZm, 12 May 2022, 08:54:20 ]

Offline
maasters
12. May 2022, 09:03 #11071

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Tak 90% panda trollis , par tām atgāzēm vēl nē, jo tur tiešam daudzi domā tā, ka tjip kamēr nenāk salonā iekšā, jo bundulis vidū pušu tikmēr kas aizmugurē notiek pohuj rudzi.
Bet kad viņš teica, ka nahuj savu bērnu nesprādzētu sēdeklītī, tad es sapratu, ka ir jack pot. Nu nebūs jau pirmais, kas BMW poweru kādu laiku palasa un tad vienkārši nedaudz papriecājas

Kas attiecas uz TA tur es pat druscīt piekrītu pandai, jo pie mums tiešām tā TA ir ritīgs monopols. Tur palielam Andrim Dambim un vēl CSDD šefam un citiem bizness ka nemaz neliekas.
Sūdi jau tādi, ka no šī monopola nekas labāks nepaliek. Palielam drāž autiņus par sīkumiem, lai tikai nauda ripo kasē, bet lietas, kuras tiešām būtu nopietnas bieži paliek nepamanītas.
Nu reāls gadījums, piepisās par to, ka aizmugurējie lukturi par maz atstarotājs, jo aftermarket ražotājam tur kkas atšķiras, bet tajā pat laikā, to ka nav CO kati tas nevienam neinteresē.

Tieši tas pats ar tiem dīzeļiem. Drīzāk neizies skati dēļ tā, ka grīdā būs 2cm caurums,kas vispār neko neietekmē no satiksmes , bet tas , ka nav DPF paliks nepamanīts. Nu kāda jēga no tādas skates?

Man domāt tā, loģiski būtu pirmkārt, ja ceļa nodoklis, kā leišos iet pie degvielas, nevis tupa maksā visi vienādi, tas nekas, ka es ar vienu auto braucu teiksim 2k km gadā.
Otra lieta, skate beidz būt monopols, kur pelna tikai konkrēti vecie vēži.
Skati var taisīt jebkurā sertificētā servisā.
Treškārt - skatē nevis liek 2niekus par to, ka uz arkas rūsiņa, bet pārveido dažus no noteikumiem tā, lai tiešām tiek vērtēts auto tehniskais nevis vizuālais stāvoklis. Respektīvi balstiekārta/motors/kārba, un eko ierīces EGR/DPF utt. Un pilnīgi pajāt, ka tur kādam arkas maliņa atrūsējusi.

Reāli šobrīd es neiziešu skati dēļ rūsas uz spārna, bet to , ka man nebūs EGR/DPF, kārbā strādā tikai pirmais robs un atpakaļgaita tas viss būs ok un aiziet.

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 09:06:29 ]

Offline
maasters
12. May 2022, 09:13 #11072

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

par to skati 1x divos gados, leišos tak tā bija vai ne? Nu skaidrs ir tas, ka tā varētu darīt, bet tikai valstī, kur vairums cilvēku ir apzinīgi, kas labo auto tad, kad sajūt, ka tas vairs neripo tā, kā nākas, nevis kas brauc kamēr iet.
Mums ir pāŗāk zems ienākumu līmenis un kultūra, lai mēs tik ļoti uzticētos saviem pilsoņiem tā diemžēl ir realitāte.

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 09:14:01 ]

Offline
cipargalva
12. May 2022, 09:25 #11073

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Jaunam vieglajam pasažieru auto dod 2x pa 2 gadiem. Pēc pirmajiem 2 gadiem jāiziet TA, tad vēlreiz iedod uz 2 gadiem.
Offline
maasters
12. May 2022, 09:36 #11074

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

es kaspich saprotu, ka likums to nosaka, vienkāši pierasts saukt saīsinājuma, lai nav tik gari jāraksta. Varu jau nākošreiz teikt - ministru kabineta noteikumi .... tadi taadi karo4 jamaina

Palielam ir tā, ka netikai nemēra tevis minētos amortus uc lietas, bet viss ļoti atkarīgs no individuāla inspektora godaprāta un sakarīguma līmeņa un zināšanām. Ir tādi, kas prosta meklē, kur piepisties, ir tādi kas piekasās tiešām, kur ir reāla problēma.

Skaidrs ka atgāzu mērīšana ir notiekta likumā, kur būtu jāveic izmaiņas, lai tās fiziski stātos spēkā.
Nu ņemot vērā, ka mēs citās nozarēs Eiropai pat dirsā lienam un cenšamies pārsist viņu standartus, tad gan jau pēc laiciņa attapsies, ka var ierubīt arī EU standartus atgāzu mērīšanā, kas papildus gāzu sastāvam mērīs arī partikulu koncentrāciju.

Likumiski es domāju būs drusku problēma noteikt, kam jāmēra, jo vai mērīt tikai sākot no tāda un tāda gada kam paredzēts DPF vai arī vecākiem utt, jo vecākiem diez vai pat no rūpnīcas ir datu par to cik būtu jābūt, jo agrāk manliekas to neviens nemērija. jautājums arī kā ar benzīniem? Tiem tak arī jaunākiem ir tās MP un var iet pāri normai.
Vopšem jāzin kuras kategorijas skatīt.
Gan jau ka tās, kuriem jau ir rūpnīcas dati un mērījumi, cik jābūt, ja visas sistēmas darbojas kā paredzēts

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 09:39:53 ]

Offline
strange_panda
12. May 2022, 09:43 #11075

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Atgadināšu ka valsts ierēdņi ir pilsoņu nolīgtie darbinieki ... un viņi pienākums ir strādat pilsoņu labklājības labā pretēja gadījumā ir durvis un strādājiet privātā sektorā un pelniet to nesānemto algu valsts sektorā ... Stāsts par to ka mūsu pilsoņi esot neapzinīgi un to nevar uzticēties, ir klaji necieņa pret visiem LR pilsoņiem. Papildus nepamatotu saistītu uzlikšanu ir jāprtrauc CSDD -> reizi gada auto nodoklis ... ok TA cik bieži un daudz to vajadzētu noteikt apdrošinātājam vienojoties ar braucēju ieskaitot prasības to pārbaudei, jo dienas beigās tieši apdrošinātajs apmaksas sekas par avāriju ... tāpat ka braucējs apmaksās apdrošināšanas premiju. Valstij jāsak rādīt apstākļu un jāpārstaj regulēt biznesa prcesa dalībniekus, kur nav nepieciešams ja mēs to privatizējam (OCTA). Runājot par PM un jebkuru citu "bīstamu" substanci- jebkurš zinātnieku pētījums it īpaši ja tas ir ar apgalvotu iltermiņa efektu ir subjektīvs un līdz ar to apšaubāms un ignorējams iemesls nevar atkartot vai atkārtojusm ir cits rezultāts. Atceramies sāgu ar ozona caurumiem un pasaules galu un "jauno ekoloģisko " un dārgo freonu, kas nebija ne ar ko labāks par veco Trešais Latvija ir nabadzīga zeme, un ierēdņiem ir laiks saprasts,ja viņi grib šedēt iestādēs,tad lai vismaz netraucē pārējiem ar saviem regulējumiem vai ja tas to neapmierina uzskatu ka ir laiks 90% ierēdņu samazināšana, palīdzes atrisināt šo problēmu ar neaktuālu problēmu risināšanu un makslīgu administratīvu apgrūtinājumu uzlikšanu visur kur vien var...
Offline
Elna
12. May 2022, 09:59 #11076

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


12 May 2022, 09:43:02 @strange_panda rakstīja:
Atgadināšu ka valsts ierēdņi ir pilsoņu nolīgtie darbinieki ... un viņi pienākums ir strādat pilsoņu labklājības labā pretēja gadījumā ir durvis un strādājiet privātā sektorā un pelniet to nesānemto algu valsts sektorā ... Stāsts par to ka mūsu pilsoņi esot neapzinīgi un to nevar uzticēties, ir klaji necieņa pret visiem LR pilsoņiem. Papildus nepamatotu saistītu uzlikšanu ir jāprtrauc CSDD -> reizi gada auto nodoklis ... ok TA cik bieži un daudz to vajadzētu noteikt apdrošinātājam vienojoties ar braucēju ieskaitot prasības to pārbaudei, jo dienas beigās tieši apdrošinātajs apmaksas sekas par avāriju ... tāpat ka braucējs apmaksās apdrošināšanas premiju. Valstij jāsak rādīt apstākļu un jāpārstaj regulēt biznesa prcesa dalībniekus, kur nav nepieciešams ja mēs to privatizējam (OCTA). Runājot par PM un jebkuru citu "bīstamu" substanci- jebkurš zinātnieku pētījums it īpaši ja tas ir ar apgalvotu iltermiņa efektu ir subjektīvs un līdz ar to apšaubāms un ignorējams iemesls nevar atkartot vai atkārtojusm ir cits rezultāts. Atceramies sāgu ar ozona caurumiem un pasaules galu un "jauno ekoloģisko " un dārgo freonu, kas nebija ne ar ko labāks par veco Trešais Latvija ir nabadzīga zeme, un ierēdņiem ir laiks saprasts,ja viņi grib šedēt iestādēs,tad lai vismaz netraucē pārējiem ar saviem regulējumiem vai ja tas to neapmierina uzskatu ka ir laiks 90% ierēdņu samazināšana, palīdzes atrisināt šo problēmu ar neaktuālu problēmu risināšanu un makslīgu administratīvu apgrūtinājumu uzlikšanu visur kur vien var...



Ļauj minēt - Govzema/Šlesera elektorāts?
Offline
Deivid
12. May 2022, 10:16 #11077

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


12 May 2022, 09:55:14 @DM-101 rakstīja:
ee, tu mani reaali saac intereseet!
pastaasti - no kurienes esi, kaada tava izgliitiiba, ar ko naudu pelni? nu, kas esi ''po ziznji''?


+1, neatminos kad pēdējo reizi šādu wtf lasīju Ir uzziedējis rododendrs!
Offline
RR04
12. May 2022, 10:19 #11078

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


11 May 2022, 20:46:26 @strange_panda rakstīja:

11 May 2022, 20:19:49 @DM-101 rakstīja:

11 May 2022, 20:11:50 @strange_panda rakstīja:

11 May 2022, 19:14:14 @DM-101 rakstīja:

11 May 2022, 19:08:36 @GirtzB rakstīja:
Vvz kur ir problēma Diesel, bet melni dūmi katru dienu vairāk un vairāk. T.i rets tas Diesel kam nav melnu dūmu... Tracina.


es esmu no naakotnes. peec 10..20 gadiem buus hajs EU meerogaa par pabeernu LV, kur plaushinieku iipatsvars buus kuda lielaaks par videejo.

Cik daudz ir smēķētāju ... nerunājot par lētās paikas/dzērienu lietotāju ... tur būs labi brīnumi kopā ar mūsu diagnostikas ārstu mazspēju kopā ar pieejamības problēmu (lai izstaigātu ārstus ir jābūt pensionāram ... :mhihi ... Jebkurš Euro 3 (parādas gaisa sensori) ir gana labs problēmas varētu būt ar Euro 2,1,0 motoriem, kuru nav daudz (cik bieži redzam vecus žiguļus,moskvičus un 60,70 gadu auto, ievest krīzes ladas ar euro 2 motoriem (nav gaisa sensoru) nebūs iespējams vai kādu citu ekzotiku no āzijas)


puika, tu turpni stumt galiigu dumumu. luudzu, apguusti pamatlietas!

laiku neteereeshu, tkai links:
speciaali tev

Neredzu problēmas kārtējais ekofans, kurš uztraucās par lietām kuras nav aktuālas vai ietekme ir pārspīlēta un nav precīzi aprēķināma. Skat problēmas ar sāls daudzuma samaziņāšanu produktos kas !!varbūt!! uzlabos veselību nākamajos 20-30 gados, Paskaidrošu sīkāk, galvenā problēma kāpēc mirst Latvijas cilvēki ir sirds problēmas ja protams uzskatam ka statistika ir svarīga... ar ko vajadzētu sākt ar vispārejo veselības profilaksi ... tikt gala ar smēkētajiem, tikt galā ar savalicīgu diagnostiku un tās pieejamību... un tad kad atrisinātu šo problēmu varam skatīties tālak un neizniekot resursus uz nebūtiskam problēmam kā gaisa kvalitāte, kas ņemot vēra esošo situāciju nav problēma, it īpaši ņemot vērā ka 40% cilvēku pilsēta vēlas izvākties āra uz zemak blīvi apdzīvotām vietām ...

tu esi viens no tiem, kas vaino visus citus, tikai ne sevi? Kāds sakars sālij un citām tevis minētajām lietām? Katrs pats izvēlas ko ēst un ko nē.
Te stāsts par to, ka bomāri nopērk auto un nespēj to uzturēt kā vajag. Bet nu tak pačots, teorētiskie zirgi, iet uz gaisa, un pofig, ka smird un kvēps
Offline
maasters
12. May 2022, 10:41 #11079

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


12 May 2022, 09:43:02 @strange_panda rakstīja:
Atgadināšu ka valsts ierēdņi ir pilsoņu nolīgtie darbinieki ... un viņi pienākums ir strādat pilsoņu labklājības labā pretēja gadījumā ir durvis un strādājiet privātā sektorā un pelniet to nesānemto algu valsts sektorā ... Stāsts par to ka mūsu pilsoņi esot neapzinīgi un to nevar uzticēties, ir klaji necieņa pret visiem LR pilsoņiem. Papildus nepamatotu saistītu uzlikšanu ir jāprtrauc CSDD -> reizi gada auto nodoklis ... ok TA cik bieži un daudz to vajadzētu noteikt apdrošinātājam vienojoties ar braucēju ieskaitot prasības to pārbaudei, jo dienas beigās tieši apdrošinātajs apmaksas sekas par avāriju ... tāpat ka braucējs apmaksās apdrošināšanas premiju. Valstij jāsak rādīt apstākļu un jāpārstaj regulēt biznesa prcesa dalībniekus, kur nav nepieciešams ja mēs to privatizējam (OCTA). Runājot par PM un jebkuru citu "bīstamu" substanci- jebkurš zinātnieku pētījums it īpaši ja tas ir ar apgalvotu iltermiņa efektu ir subjektīvs un līdz ar to apšaubāms un ignorējams iemesls nevar atkartot vai atkārtojusm ir cits rezultāts. Atceramies sāgu ar ozona caurumiem un pasaules galu un "jauno ekoloģisko " un dārgo freonu, kas nebija ne ar ko labāks par veco Trešais Latvija ir nabadzīga zeme, un ierēdņiem ir laiks saprasts,ja viņi grib šedēt iestādēs,tad lai vismaz netraucē pārējiem ar saviem regulējumiem vai ja tas to neapmierina uzskatu ka ir laiks 90% ierēdņu samazināšana, palīdzes atrisināt šo problēmu ar neaktuālu problēmu risināšanu un makslīgu administratīvu apgrūtinājumu uzlikšanu visur kur vien var...


Nujau gan sarunāji. Starp citu tieši ozona slāņa mērījumi ir viena no tām lietām, kuru atdzīst gandrīz visi ieskaitot vairums valstu valdību, kas noslēdza Montreālas protokolu.
CFC ķīmiskie savienojumi, kas agrāk tika izmantoti daudzkur, tostarp, dzesēšanas/aukstum iekārtu siltumnesējā , kaut arī smagāki par gaisu pēc molekulārā svara tomēr atsmofēras procesu (gaisa masu kustību) ietekmē tie paceļas līdz stratosfērai, kur satiek ozona slāni. Saules UV starojuma ietekmē noārdās molekulu savienojumi un hlors atdalās no fluora un oglekļa. Hlors reaģē ar ozonu sadalot to 2 skābekļa molekulās.
Kā mēs zinam, ka tas iespaido dzīvi virs zemes?
Nu vienkārši, uz zemes esot var nomērīt UV starojuma intensitāti un redzēt, ka tas paliek vairāk. Kopš aizliedza CFC izmantošanu, mērījumi rāda, ka slānis atjaunojas un situācija uzlabojas.
Saules starojuma ietkemē hlors ar laiku noārdās esot gaisā.

Mūsdienu valstis vairs nevar pastāvēt tikai uz iedzīvotāju iniciatīvu vien, jo zinātne un tehnoloģija ir palikusi tik sarežģītas, ka vidējais cilvēks tās vienkārši nesaprot. Līdz ar to ir nepieciešami regulējumi, kas notur visu līdzsvarā, lai neiestājas haoss.
Tas ka Latvijā ir pusdebīla nodokļu politika nav nekā saistīts ar to, ka auto jābūt tādā kārtībā, lai uz ceļa nenolūzt ritenis un auto nenotriec riteņbrauceju vai gājēju, jo ko tādā situācija palīdzēs apdrošinātāji?
Ja tu paliec kropls tev pohuj pat ja dabūsi kaut druscīt naudu kompensācijā, un par to cik reāli latvijā dabūt normālu kompensāciju tas ir vispār atsevišķs stāsts.
Šeit tu vari iebraukt bedrē uz maģistrāla autoceļa salaužot mašīnu un nedabūt neko.

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 10:46:47 ]

Offline
strange_panda
12. May 2022, 11:46 #11080

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


12 May 2022, 10:41:40 @maasters rakstīja:

Nujau gan sarunāji. Starp citu tieši ozona slāņa mērījumi ir viena no tām lietām, kuru atdzīst gandrīz visi ieskaitot vairums valstu valdību, kas noslēdza Montreālas protokolu.
CFC ķīmiskie savienojumi, kas agrāk tika izmantoti daudzkur, tostarp, dzesēšanas/aukstum iekārtu siltumnesējā , kaut arī smagāki par gaisu pēc molekulārā svara tomēr atsmofēras procesu (gaisa masu kustību) ietekmē tie paceļas līdz stratosfērai, kur satiek ozona slāni. Saules UV starojuma ietekmē noārdās molekulu savienojumi un hlors atdalās no fluora un oglekļa. Hlors reaģē ar ozonu sadalot to 2 skābekļa molekulās.
Kā mēs zinam, ka tas iespaido dzīvi virs zemes?
Nu vienkārši, uz zemes esot var nomērīt UV starojuma intensitāti un redzēt, ka tas paliek vairāk. Kopš aizliedza CFC izmantošanu, mērījumi rāda, ka slānis atjaunojas un situācija uzlabojas.
Saules starojuma ietkemē hlors ar laiku noārdās esot gaisā.

Mūsdienu valstis vairs nevar pastāvēt tikai uz iedzīvotāju iniciatīvu vien, jo zinātne un tehnoloģija ir palikusi tik sarežģītas, ka vidējais cilvēks tās vienkārši nesaprot. Līdz ar to ir nepieciešami regulējumi, kas notur visu līdzsvarā, lai neiestājas haoss.
Tas ka Latvijā ir pusdebīla nodokļu politika nav nekā saistīts ar to, ka auto jābūt tādā kārtībā, lai uz ceļa nenolūzt ritenis un auto nenotriec riteņbrauceju vai gājēju, jo ko tādā situācija palīdzēs apdrošinātāji?
Ja tu paliec kropls tev pohuj pat ja dabūsi kaut druscīt naudu kompensācijā, un par to cik reāli latvijā dabūt normālu kompensāciju tas ir vispār atsevišķs stāsts.
Šeit tu vari iebraukt bedrē uz maģistrāla autoceļa salaužot mašīnu un nedabūt neko.

Tas slānis pats atjaunojās un viena kompaņija visai labi nopelnīja, izmeklēšana atklāja ka šo trauksmi pacēla grupa kuru finansēja minētā kompānija
Demokrātiskas valstis ir radīta to pilsoņu ērtībai un labklājībai ... visi valsts ierēdņi kas stasta ka zinātne/pakalpojums ir sarežģits un izņemot viņus un dažu izredzētos to neviens nesaprot ir atlaižami nekavējoties sakarā ar pilnīgu profesionālo nederīgumu. Jebkurš profesionālis kas saprot ko dara, ko sasniedz var un spēj izskaidrot vienkāršos vārdos kā tas strāda un labumu ja nē atpakaļ pie izstrādes. Iemesls kontrole vai saņem kvalitātīvu pakalpojumu ... Pilsoņi pilnīgi normāli tiek gala ar visu ne velti visi mūsdienu biznesi uzsver un attīstīta tieši horizontālas saites lielā mērogā, neaizraujoties ar vertikālēm ... Vides aizsardzība ir vāji izstrādats risinājumi kurus ir jāsuta atpakaļ izstrādātājiem ...(nevarnormāli to pasakidrot, nepilnīgi modeļi) nav aktuāls un šobrīd ir brāķis. Maz papildus piemērs cilvēks var iemācīties brauk ar auto neko nezinot par dzinēja uzbūvi, ātrumkārbam, veiksmīgi veikt remontus un nebūt zinošam specialistam nevienā no minētajām jomām, kamēr izvēlēsies profesionāļis kas to pastāstīs vienkaršīem vārdiem un to kritiski izvērtēs ... tas attiecas uz visām jomam. Šis mehānism nodrošina to ka mes varam specializēties kāda jomā un droši pārdot darba rezultātus un iepirkt no citiem specialistiem viņu darbus, kuri mums ir nepieciešami, viss pārējais ir liekas struktūras kas traucē attīstībai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4