Online
Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
chuvaks | | Kopš: 10. Aug 2017
Ziņojumi: 29
Braucu ar: setra
| svejki
vēlos m54 noņemt galvu, man nav tā aluminija sūda ar ko vanosus "cepures?" atlikt pectam īstajā vietā (ķipa viss pārejais ir, sadalenes nobloķēt ir, ķēdes spriegotāju ganjau izdomāšu kautko) un jautājums sekojošs: cik tālu man jāatbīda tās vanos "cepures" kas pieskrūvējas pie paša vanosa sadalenes galā, ar pretējās vītnes torx? pa lielam pohuj? Galvenais lai ņemot nost, vanosa cilindrus no paša vanos unita nepabīda, un tad liekot atpakaļ kopā, galvenais lai uzķer torxus uz vītnes? es biju domājis arī vnk ieskrāpēt uz tās cepures pirms ņemu nost, līniju lai +- redz cik tālu bija izbīdīts, un liekot kopā atlikšu tā pat. kā izklausās? | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2435
Braucu ar: Veciem BMW
| Iznomā tūli, uz "aci" ar +/- mm kļūdu nekas labs nesanāks. Tas vairs nav single vanos ar on/off darbību, šeit konstrukcija ir daudz sarežģītāka, "precīzāka".
Parocies pa ss.lv, zinu, ka vairāki kantori, kas tirgo tūļus, piedāvā arī nomu par demokrātiskiem cipariem.
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| bez instrumenta nesaliks un būs visu laiku kļūda
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
chuvaks | | Kopš: 10. Aug 2017
Ziņojumi: 29
Braucu ar: setra
|
05 Jul 2024, 06:00:55 @HE9600 rakstīja:
Iznomā tūli, uz "aci" ar +/- mm kļūdu nekas labs nesanāks. Tas vairs nav single vanos ar on/off darbību, šeit konstrukcija ir daudz sarežģītāka, "precīzāka".
Parocies pa ss.lv, zinu, ka vairāki kantori, kas tirgo tūļus, piedāvā arī nomu par demokrātiskiem cipariem.
kur var iznomat? neprasas 130eur nomest par vienu izpustu galvas blivi. esmu izmeklejies, un vienigais kur (mosh) man iedos ir valmiera, un tur degviela turp atpakal sanaks gandriz tas pats kas nopirkt, pat ar 1.9tdi braucot. | Offline | | |
Danis_e36 | | Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1300
Braucu ar: OPC
|
Ir caurums kondicioniera salona radiatora caurulē - jaunu radiatoru nopirkt nevar, visi apzvanītie metinātāji uz sitiena sataisīt nevar, taču ieteica caurumu aiztaisīt ar to divkomponentu epoksīda plastalīnu.
Ir kādam bijusi pieredze ar ko šādu? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
05 Jul 2024, 14:04:53 @chuvaks rakstīja:
05 Jul 2024, 06:00:55 @HE9600 rakstīja:
Iznomā tūli, uz "aci" ar +/- mm kļūdu nekas labs nesanāks. Tas vairs nav single vanos ar on/off darbību, šeit konstrukcija ir daudz sarežģītāka, "precīzāka".
Parocies pa ss.lv, zinu, ka vairāki kantori, kas tirgo tūļus, piedāvā arī nomu par demokrātiskiem cipariem.
kur var iznomat? neprasas 130eur nomest par vienu izpustu galvas blivi. esmu izmeklejies, un vienigais kur (mosh) man iedos ir valmiera, un tur degviela turp atpakal sanaks gandriz tas pats kas nopirkt, pat ar 1.9tdi braucot.
Varu izīrēt, Rīgā
Ķīla 300eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
chuvaks | | Kopš: 10. Aug 2017
Ziņojumi: 29
Braucu ar: setra
|
05 Jul 2024, 15:26:52 @RSAWorkshop rakstīja:
05 Jul 2024, 14:04:53 @chuvaks rakstīja:
05 Jul 2024, 06:00:55 @HE9600 rakstīja:
Iznomā tūli, uz "aci" ar +/- mm kļūdu nekas labs nesanāks. Tas vairs nav single vanos ar on/off darbību, šeit konstrukcija ir daudz sarežģītāka, "precīzāka".
Parocies pa ss.lv, zinu, ka vairāki kantori, kas tirgo tūļus, piedāvā arī nomu par demokrātiskiem cipariem.
kur var iznomat? neprasas 130eur nomest par vienu izpustu galvas blivi. esmu izmeklejies, un vienigais kur (mosh) man iedos ir valmiera, un tur degviela turp atpakal sanaks gandriz tas pats kas nopirkt, pat ar 1.9tdi braucot.
Varu izīrēt, Rīgā
Ķīla 300eur
done gaidi zvanu | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1454
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| 34 32 6 853 525
34 30 2 283 699
Vajadzīgas metāla bremžu trubiņas.e90 aizmugurei. Droši vien ka parasti valcē uz vietas bet man nav tāds rīks. IC tikai oem un jāgaida.Ir kur ātrāk dabūt? | Offline | | |
|
lalalala123 | | Kopš: 29. Oct 2010
Ziņojumi: 68
Braucu ar: e90
| Sveiki. Iesakaiet vietu Rīgā, kur varētu aizvest pārbaudīt četras dīzeļa sprauslas (sprauslas jau izņemtas). Nepieciešama vieta, kur iedos atsaiti par katras sprauslas darbību. Iepriekš paldies
| Offline | | |
Grim55 | | Kopš: 07. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 603
Braucu ar: ML 500
| Jautājums BMW kodēšanas ekspertiem par moduļa resetošanu ar NCS Expert.
Manam e64 jumta modulī (CVM) kaut kad bija ticis iekšā mitrums un viņš sapuvis tā ka nekādas reakcijas no viņa nebija, jumts, protams, nevērās un caur ISTA modulis vispār nenolasījās (rādījās sarkans). Nomainīju moduli ar lietotu ar identisku kodu, un tagad jumts tā kā strādā, bet ne līdz galam, it kā nepietiktu jaudas. Bet ar otro piegājienu vai mazliet manuāli piepalīdzot var gan attaisīt, gan aiztaisīt. Cik atradu ārzemju forumos no dažādiem avotiem, kalibrēšana/piekodēšana/noresetošana to varētu atrisināt.
Mēģināju noresetot ar NCS Expert uz "factory settings", nolasīju šasiju, izvēlējos moduli, tad "SG codieren" > Execute, kam vajadzējo viņu noresetot, bet tad man izlec kļūda vāciski, ka modulis vai nu nav pievienots vai nekomunicē...
Google iztulkoja erroru angliski:
E64_#0305&LEGE%0894*EK72$1CA$205$216$302$387$388$4
COAPI-2020: SG does not respond IFH-0009: SG
not connected or does not respond CVM_64
COAPI-2020: SG does not respond CODIERINDEX_RESEN
COAPI-2020: SG does not respond IFH-0009:
SG not connected or does not respond CVM_64
COAPI-2020: SG does not respond SG_CODE
Arī, kad veicu diagnostiku caur ISTA, tad CVM modulis sākumā parādās zaļš, it kā viss kārtībā, bet kad mēģinu atvērt viņu lai tiktu pie funkcijām, tad viņš tā kā uzkarās un izmet kļūdu, ka nevar nolasīt. Un tajā kokā modulis paliek sarkans.
Izskatās, ka viņš komunicē, lai izpildītu jumta atvēršanas un aizvēršanas funkcijas, bet neļaujās nolasīt/noresetot.
Es kaut ko daru nepareizi, vai kas varētu būt par problēmu?
Paldies | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pamēģini vēl kādu moduli, iespējams, ka šitais jau ir pusmiris, tomēr jau antīkais spēkrats
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3090
Braucu ar: Puf-puf
| Citi bloki lasās/kodējas normāli? IFH-0009 kļūda parastu norāda uz problēmām ar kabeli, vai, teiksim, ka draiverī nav uzstādīts latency parametrs uz 1.
| Offline | | |
iwj | | Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Sveiki. N14 sāk niķoties, lai dabūtu spiedienu jāiedarbina un janoslapē 2-3 reizes, tad auto iet, spiediens tukšgaitā ap 50bar dotot virsū braucot līdz 120bar. Brauc ļoti labi, kļūdas nemet. Ja piedarbina un atļauj darboties tad tad motors vibrē, apgriezieni peld, spiediens pēc apmēram 20-30sek parādās un viss ok, tik deg chek engine, ir kļūdas par misfire visos cilindros, misfire dēļ nepietiekama degvielas daudzuma, zems spiediens reilā.
Iet gulēt augstspiediena sūknis? Zemspiediena sūknis ieslēdzot aizdedzi uzpumpe uz kādi 7bar. Silts auto iet bez problēmām. Pastāvot apmēram stundu spiedienu reilā rāda 0, ir vēl citi varianti bez hpfp?
Paldies. | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
05 Jul 2024, 14:26:27 @Danis_e36 rakstīja:
Ir caurums kondicioniera salona radiatora caurulē - jaunu radiatoru nopirkt nevar, visi apzvanītie metinātāji uz sitiena sataisīt nevar, taču ieteica caurumu aiztaisīt ar to divkomponentu epoksīda plastalīnu.
Ir kādam bijusi pieredze ar ko šādu?
Bija identisks scenārijs, bet ar plaisu kārbā (līkrocis ieskrūvēja garo skrūvi īsajā caurumā un ieplēsa korpusu).
Atradu citu kārbu, nopirku, bet kamēr gaidīju rindā uz mainīšanu, aizlīmēju ar to metālam domāto 2komponentu plastilīnu.
Kārbu tā arī nesamainīju - nogāja ar epoxy kādu 4 gadus un viss turējās baigi stabili Kārbā gan nav tāds spiediens, kā kondiķī. Vienu reizi apkures siltā ūdens tankam arī pinhole-caurumiņu pēc tam ar tādu aizlīmēju.
Ja spečuki saka, ka tā var, varbūt ir vērts mēģināt. Galvenais ļoti kārtīgi attauko un notīri jebkādu oksidāciju. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
08 Jul 2024, 23:36:20 @iwj rakstīja:
Sveiki. N14 sāk niķoties, lai dabūtu spiedienu jāiedarbina un janoslapē 2-3 reizes, tad auto iet, spiediens tukšgaitā ap 50bar dotot virsū braucot līdz 120bar. Brauc ļoti labi, kļūdas nemet. Ja piedarbina un atļauj darboties tad tad motors vibrē, apgriezieni peld, spiediens pēc apmēram 20-30sek parādās un viss ok, tik deg chek engine, ir kļūdas par misfire visos cilindros, misfire dēļ nepietiekama degvielas daudzuma, zems spiediens reilā.
Iet gulēt augstspiediena sūknis? Zemspiediena sūknis ieslēdzot aizdedzi uzpumpe uz kādi 7bar. Silts auto iet bez problēmām. Pastāvot apmēram stundu spiedienu reilā rāda 0, ir vēl citi varianti bez hpfp?
Paldies.
Pilnīgi iespējams, ka tas ir augstspiediena sūknis, pamēģini iedarbināt ar norautu reikas sensora štepseli, lai iet avārijas režīmā, ja vairs nevibrē un nepeld apgriezieni, tad visticamāk būs LPFP. Man savulaik vienam N55, kurš bija ilgi jāstartē lai pielektu, viens amatieris, kurš sevis uzskatija par ahujennāko elektrības profesoru šitā nopisa nejēdzīgi daudz laiku un līdzekļus ar savām fantāzijām par visādām akumulatora strāvas testēšanām un mistiskiem eļļas spiedieniem. Kaut arī risinājums bija pavisam vienkāršs un diagnostika arī
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Jul 2024, 10:46:26 @halloween rakstīja:
05 Jul 2024, 14:26:27 @Danis_e36 rakstīja:
Ir caurums kondicioniera salona radiatora caurulē - jaunu radiatoru nopirkt nevar, visi apzvanītie metinātāji uz sitiena sataisīt nevar, taču ieteica caurumu aiztaisīt ar to divkomponentu epoksīda plastalīnu.
Ir kādam bijusi pieredze ar ko šādu?
Bija identisks scenārijs, bet ar plaisu kārbā (līkrocis ieskrūvēja garo skrūvi īsajā caurumā un ieplēsa korpusu).
Atradu citu kārbu, nopirku, bet kamēr gaidīju rindā uz mainīšanu, aizlīmēju ar to metālam domāto 2komponentu plastilīnu.
Kārbu tā arī nesamainīju - nogāja ar epoxy kādu 4 gadus un viss turējās baigi stabili Kārbā gan nav tāds spiediens, kā kondiķī. Vienu reizi apkures siltā ūdens tankam arī pinhole-caurumiņu pēc tam ar tādu aizlīmēju.
Ja spečuki saka, ka tā var, varbūt ir vērts mēģināt. Galvenais ļoti kārtīgi attauko un notīri jebkādu oksidāciju.
Piekrītu, notīri oksīdu ar smilšpapīru, attauko un smērē virsū, pilnīgi iespējams, ka nekad tā vieta vairs nebūs jāaiztiek
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Jul 2024, 11:24:34 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Jul 2024, 23:36:20 @iwj rakstīja:
Sveiki. N14 sāk niķoties, lai dabūtu spiedienu jāiedarbina un janoslapē 2-3 reizes, tad auto iet, spiediens tukšgaitā ap 50bar dotot virsū braucot līdz 120bar. Brauc ļoti labi, kļūdas nemet. Ja piedarbina un atļauj darboties tad tad motors vibrē, apgriezieni peld, spiediens pēc apmēram 20-30sek parādās un viss ok, tik deg chek engine, ir kļūdas par misfire visos cilindros, misfire dēļ nepietiekama degvielas daudzuma, zems spiediens reilā.
Iet gulēt augstspiediena sūknis? Zemspiediena sūknis ieslēdzot aizdedzi uzpumpe uz kādi 7bar. Silts auto iet bez problēmām. Pastāvot apmēram stundu spiedienu reilā rāda 0, ir vēl citi varianti bez hpfp?
Paldies.
Pilnīgi iespējams, ka tas ir augstspiediena sūknis, pamēģini iedarbināt ar norautu reikas sensora štepseli, lai iet avārijas režīmā, ja vairs nevibrē un nepeld apgriezieni, tad visticamāk būs LPFP. Man savulaik vienam N55, kurš bija ilgi jāstartē lai pielektu, viens amatieris, kurš sevis uzskatija par ahujennāko elektrības profesoru šitā nopisa nejēdzīgi daudz laiku un līdzekļus ar savām fantāzijām par visādām akumulatora strāvas testēšanām un mistiskiem eļļas spiedieniem. Kaut arī risinājums bija pavisam vienkāršs un diagnostika arī
es lieku uz augstspiediena sūkni.... pie tam tas ir N14... (USA bija pat asaukums)
| Offline | | |
iwj | | Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm.
Ar hpfp tikai oem vai iet arī aftermarkets? | Offline | | |
iwj | | Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
|
09 Jul 2024, 11:24:34 @RSAWorkshop rakstīja:
08 Jul 2024, 23:36:20 @iwj rakstīja:
Sveiki. N14 sāk niķoties, lai dabūtu spiedienu jāiedarbina un janoslapē 2-3 reizes, tad auto iet, spiediens tukšgaitā ap 50bar dotot virsū braucot līdz 120bar. Brauc ļoti labi, kļūdas nemet. Ja piedarbina un atļauj darboties tad tad motors vibrē, apgriezieni peld, spiediens pēc apmēram 20-30sek parādās un viss ok, tik deg chek engine, ir kļūdas par misfire visos cilindros, misfire dēļ nepietiekama degvielas daudzuma, zems spiediens reilā.
Iet gulēt augstspiediena sūknis? Zemspiediena sūknis ieslēdzot aizdedzi uzpumpe uz kādi 7bar. Silts auto iet bez problēmām. Pastāvot apmēram stundu spiedienu reilā rāda 0, ir vēl citi varianti bez hpfp?
Paldies.
Pilnīgi iespējams, ka tas ir augstspiediena sūknis, pamēģini iedarbināt ar norautu reikas sensora štepseli, lai iet avārijas režīmā, ja vairs nevibrē un nepeld apgriezieni, tad visticamāk būs LPFP. Man savulaik vienam N55, kurš bija ilgi jāstartē lai pielektu, viens amatieris, kurš sevis uzskatija par ahujennāko elektrības profesoru šitā nopisa nejēdzīgi daudz laiku un līdzekļus ar savām fantāzijām par visādām akumulatora strāvas testēšanām un mistiskiem eļļas spiedieniem. Kaut arī risinājums bija pavisam vienkāršs un diagnostika arī
Man ar dzinēja iedarbināšanu problēma nav, tik vai nu jāiedarbina un jānoslāpē 2-3 reizes vai arī 20-30 sekundes ļoti nestabili strādā un ir chek engine un kļūdas. Silts dzinējs darbojas bez problēmām. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tam n55 arī pēc tam vairs nebija problēmas, tikai aukstu iedarbinot
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|