Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
18. Mar 2013, 15:30 #11041

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Mar 2013, 12:07:26 Montana rakstīja:
vajag tādu sikretku ka karstu sāli dirsā iešauj, ja nenospiež slepeno pogu

uztaisihu par velti, ka iepis ar aribagu sejaa, ja nenopsiedisi pogu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
18. Mar 2013, 15:42 #11042

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Mar 2013, 12:14:20 bokens rakstīja:
Ceru kāds dos padomu: auto brīžiem raustās, šaudās, neiet kā vajag, tukšgaitā brīžiem liekas kāds regulāri uzdod gāzi? Pēdējā pazīme īpaši izteikta ja ar gāzi brauc. Lambda zonde ok, gaisa masas mērītājs ok(vismaz bija), gofra - jauna, tukšgaitas vārstu uzlika bu nejēgas no Putnu ielas(nebija vajadzība). Autiņš BMW 525ix touring, 1993.g., dzinējs M50B25TU.
Priekšvēsture tāda: pirkts no Mobile De dzīvē neapskatot, kad atnāca izrādījās ka nav Vanoss, neoriģinālais kompis ar vadu mudžekli un mistisku pāreju. Vanosu uzlika, bet LATBEMA kļūdījās pārdodot -M50 vietā M52 galvu, tāpēc meistars paņēma tikai sadalenes. Kompi piemeklēja (ar ewf), sadalenes dačiku nomainīju pats pret Nr. 12141740959, kas it kā nāk no 1992/09 gada. Ja vanoss ir no M52, vai man tomēr jāliek tagad virsū sadalenes dačiks Nr.12141703221 kas atbilst M52 motoram? Vai e34 kompis atpazīs? Ļoti ceru ka kāds palīdzēs ieviest skaidrību. Aizmirsu piebilst ka viens ērglis diagnosts piesējās kloķenes devējam - ko ņemot ārā sačakarēja un piemeklēt no cita šrota nevarēja, jo arī tos sačakarēja(uzmanās tauta no Putnu ielas, tur šancē reāli bumbieri un nejēgas ). Rezultātā nopirku kaut kādu noname Apē un autiņu pielaist var.
Uzrakstīju diezgan neskaidri, bet tāda arī notikumu gaita.

brauc ciemos, bet izlasot visu sho murgu izklausas, ka nebus no vienkarshajiem gadijumiem, jo tur ne viens vien cilveks ir jau pabazis savas rokas ieksa. tik rekinies, ka atoshu auto stradajoshu ar benzinu un daleji demontetu gazes iekartu un ar gazi varesi jaties pats

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 16:51 #11043

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Mar 2013, 15:05:15 IngusSeflers rakstīja:

18 Mar 2013, 13:58:11 Jonix rakstīja:
:P
Vispār jau ļoti viegli remontējamas, jo devēju rādījumi ir apbrīnojami precīzi, un citiem tas netraucē nevarēt noteikt pareizu diagnozi. Protams, ir arī īpašie gadījumi, bet tas ir ļoti reti.
Komfortblokā nevienas kļūdas, bet centrālā atslēga dzīvo savu dzīvi...
BMW diagnosticējot iegūsti informāciju kurās durvīs ir problēma utt...
Jāskatās mikroslēdžu pozīcijas vai arī komforta bloks peldās ūdenī.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
zaljsh
18. Mar 2013, 17:45 #11044

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Vai e46 pirms feislifta kupejas priekšējo lukturu reflektori ir vienādi ar sedana lukturu reflektoriem?
Offline
seeingman
18. Mar 2013, 17:50 #11045

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

Da vw tāpat ir neremeontējama miskaste arī tehniski, visa mašīnas uzbūve ir caur dirsu, lai nomainīt kaut kādu vienkāršu lietu traucē vēl 100 un 1 cita lieta
opeļi pat labāki ir
BMW ar motoriem ir kā ir, toties to vadība arī pārējā auto elektrosistēma ir daudz maz ok, ko nevar teikt par frančiem
Offline
Laoshi
18. Mar 2013, 17:55 #11046

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Mar 2013, 17:50:56 seeingman rakstīja:
Da vw tāpat ir neremeontējama miskaste arī tehniski, visa mašīnas uzbūve ir caur dirsu, lai nomainīt kaut kādu vienkāršu lietu traucē vēl 100 un 1 cita lieta
opeļi pat labāki ir
BMW ar motoriem ir kā ir, toties to vadība arī pārējā auto elektrosistēma ir daudz maz ok, ko nevar teikt par frančiem


Tev nav bijusi darīšana ar VAGiem vai arī ir bijusi darīšana ar masķeriem flomasķeriem, kas pat ar VAGu netika galā.

Lai gan par BMW remontu ziņā arī esmu dzirdējis tikai tās labākās atsauksmes no meistariem, tur vāciets ir domājis, kā to auto arī saremontēt.
Offline
seeingman
18. Mar 2013, 18:06 #11047

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

ir gan man bijusi darīšana ar vagīnu grupu.
ja tur viss ir tik labi, nah tad 1.9tdi motoram kloķenes devējam dekodera ripa ir maināma jaucot motoru kopā ar visu korpusu un maksā ne-maz.
nahuju 2. golfam, lai nomainītu kontaktgrupu ir jānojauc puse stūres kolonnas?
nahuj T4 busam kulisi mainot pie kārbas ar rokām nevar normāli tikt klāt tur pie motora vis kaut kas jaapskrūvē un tāpat ir pizģets
nahuj porsche cayenne v8 motoram ir 2 štekeri kas atrodas blakus ir pilnīgi vienādi un tos var saspraust samainot vienu ar otru un auto strādās avārijas režīmā?
Offline
uldens1
18. Mar 2013, 18:12 #11048

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Mar 2013, 18:06:12 seeingman rakstīja:
ir gan man bijusi darīšana ar vagīnu grupu.
ja tur viss ir tik labi, nah tad 1.9tdi motoram kloķenes devējam dekodera ripa ir maināma jaucot motoru kopā ar visu korpusu un maksā ne-maz.
nahuju 2. golfam, lai nomainītu kontaktgrupu ir jānojauc puse stūres kolonnas?
nahuj T4 busam kulisi mainot pie kārbas ar rokām nevar normāli tikt klāt tur pie motora vis kaut kas jaapskrūvē un tāpat ir pizģets
nahuj porsche cayenne v8 motoram ir 2 štekeri kas atrodas blakus ir pilnīgi vienādi un tos var saspraust samainot vienu ar otru un auto strādās avārijas režīmā?
a nahuj bmw taisa v8 motorus un nekur normali nevar tikt klat
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 19:55 #11049

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

nez, man atkal vag šķiet vienkārši un intuitīvi diagnosticējami. Arī zinot konkrētos dzinējus, grūti štekerus ne tā saspraust.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
skasap
18. Mar 2013, 20:41 #11050

Kopš: 02. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: e46

Vai kruīza kontrole no e36 der visiem modeļiem,vai jāņem no tāda paša modeļa/motora?
Offline
Driver
18. Mar 2013, 20:43 #11051

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Mar 2013, 20:41:19 skasap rakstīja:
Vai kruīza kontrole no e36 der visiem modeļiem,vai jāņem no tāda paša modeļa/motora?

visiem benziniem vienada, dizelim "tadas nav", tur tik klokjis ir
tik skaties vai no manuala vai automata, tam ir nozime

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
18. Mar 2013, 20:44 #11052

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Mar 2013, 19:55:02 Jonix rakstīja:
nez, man atkal vag šķiet vienkārši un intuitīvi diagnosticējami. Arī zinot konkrētos dzinējus, grūti štekerus ne tā saspraust.

visus VAGus, kas bus iemaldijusies pie manis un negribeshu krameties ar tiem, zinashu kam forwardet talak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ziema
18. Mar 2013, 20:47 #11053

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

ei spečuki,ir kautkas kas varetu previai 03gada 2.2 dizeļ, but pa problemu,ka neuzkačā spiedienu railā?pumpis uzlikts cits,bet no ta nah nekas nemainas,čo za nah?mosh kads ir saskaries?
Offline
ilmars4998
18. Mar 2013, 20:47 #11054

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

kādās cenās iet spiediena regulatori M57D30 dzinējiem jauni/lietoti?
Offline
uldens1
18. Mar 2013, 20:50 #11055

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Mar 2013, 20:47:15 ziema rakstīja:
ei spečuki,ir kautkas kas varetu previai 03gada 2.2 dizeļ, but pa problemu,ka neuzkačā spiedienu railā?pumpis uzlikts cits,bet no ta nah nekas nemainas,čo za nah?mosh kads ir saskaries?
sprauslas ganjau
Offline
IngusSeflers
18. Mar 2013, 21:07 #11056

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


18 Mar 2013, 16:51:06 Jonix rakstīja:

18 Mar 2013, 15:05:15 IngusSeflers rakstīja:

18 Mar 2013, 13:58:11 Jonix rakstīja:
:P
Vispār jau ļoti viegli remontējamas, jo devēju rādījumi ir apbrīnojami precīzi, un citiem tas netraucē nevarēt noteikt pareizu diagnozi. Protams, ir arī īpašie gadījumi, bet tas ir ļoti reti.
Komfortblokā nevienas kļūdas, bet centrālā atslēga dzīvo savu dzīvi...
BMW diagnosticējot iegūsti informāciju kurās durvīs ir problēma utt...
Jāskatās mikroslēdžu pozīcijas vai arī komforta bloks peldās ūdenī.
Bloks sauss,komunicē... vaitad ja būtu problēma mikroslēdžos tad nerādītu to diagnostika?
Nu es domāju normālai mašīnai
Offline
Vecais
18. Mar 2013, 21:17 #11057

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


nahuj porsche cayenne v8 motoram ir 2 štekeri kas atrodas blakus ir pilnīgi vienādi un tos var saspraust samainot vienu ar otru un auto strādās avārijas režīmā?

Uz N62 ir 1:1
Un uz V8 ģeneratoru nomainīt arī sviestmaize

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 21:28 #11058

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Mar 2013, 21:07:39 IngusSeflers rakstīja:

18 Mar 2013, 16:51:06 Jonix rakstīja:

18 Mar 2013, 15:05:15 IngusSeflers rakstīja:

18 Mar 2013, 13:58:11 Jonix rakstīja:
:P
Vispār jau ļoti viegli remontējamas, jo devēju rādījumi ir apbrīnojami precīzi, un citiem tas netraucē nevarēt noteikt pareizu diagnozi. Protams, ir arī īpašie gadījumi, bet tas ir ļoti reti.
Komfortblokā nevienas kļūdas, bet centrālā atslēga dzīvo savu dzīvi...
BMW diagnosticējot iegūsti informāciju kurās durvīs ir problēma utt...
Jāskatās mikroslēdžu pozīcijas vai arī komforta bloks peldās ūdenī.
Bloks sauss,komunicē... vaitad ja būtu problēma mikroslēdžos tad nerādītu to diagnostika?
Nu es domāju normālai mašīnai
Ļoti reti rāda, jāskatās rādījumi iekš measuring blocks. Visbiežāk 5. druve gļuko.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
ryder_e28
18. Mar 2013, 21:50 #11059

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Varbūt kāds zinošs varētu pakomentēt, vai ja automašīnai (jeep cherokee) ir noņemta bāka un bakas vietā ir uzstādīta neoriģinālā bāka bagāžniekā ejot apskati var dabūt 2 vai 3? Un vai ir kāda iespēja ka inspektors nemaz nepamana, ka automašīnai ir noņemta bāka? Gan no apakša, gan motor telpas viss izskatās ļoti smuki?!
Offline
Huliits
18. Mar 2013, 21:59 #11060

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30

Jautājums,vai dīzeļa ģenerātoram (m51b25)ir oglītes,zinu ka ir bet vai ir tik viegli nomainīt kā otrajam golfam,vai šiem ir jajauc ģenerātors pa reizinātājiem?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo