Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6856
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
29 Jun 2024, 23:14:21 @hasans rakstīja:
Tas ir kā? Auto pats atpazīs kurš ir kurš sensors?
Ja brauksi tajā pašā servisā un uz tā paša pacēlāja tad nebūs problēmas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
korumpante | | Kopš: 29. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 609
Braucu ar:
|
29 Jun 2024, 20:05:12 @wanksta rakstīja:
Varbūt stulbs jautājums, bet ir šādas tādas senākas ģimenes bildes melnbaltās, vai ir mūsdienās kādas iespējas viņas pārvērst par krāsainām bez kolosālam laika vai naudas investīcijām?
Un kur vienkārši var iedot lai ieskenē un smuki pārvērš digitālā formātā, varbūt nedaudz uzlabo iespēju robežās?
https://www.myheritage.com/reimagine/
Ir vēl daži AI rīki, kas ļauj veikt foto kolorēšanu, bet ar šo noteikti var sākumā paspēlēties.
Ieskenēs tev jebkurā fotosalonā vai, piemēram, copy pro. Foto restaurāciju piedāvā fotki.lv salonā, bet viņi nav vienīgie. Principā, jebkurš fotogrāfs ar fotošopu, laiku un vēlmi var restaurēt fotogrāfiju un veikt tai kolorēšanu. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1051
Braucu ar:
|
30 Jun 2024, 00:02:40 @ATB rakstīja:
27 Jun 2024, 23:12:47 @elbruss rakstīja:
Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.
Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt?
Jauc vien vaļā un skaties. Labā ziņa tāda, ka diezgan daudz youtube pamācību ir. Tikai visu jādara uzmanīgi, lai kaut ko nesalauztu
Līdzīgā scenārijā ar K5 notrūka viens no trim spiediena vārstiem- spiediens stipri samazinājās un bija pamatīga vibrācija uz pistoli. Torx+seškanšu komplekts, pusstunda darba un vārstu remontkomplekts par pāris EUR no yellowservice Katrīnas dambī atrisināja problēmu uz ilgu laiku. Vārsti ir viens variants, kà otrs sprūstoš virzulīti kas pārslēdz no maza uz augstu spiedienu. Var pamēģināt caur ķīmijas uzsūkšanas cauruli pabarot ar ūdeni lai pa skalojas. Citu filtru iekšā vairāk nav. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1454
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| 64539248521
Vajag šo kondicioniera augšējo cauruli. Der no vairākiem F SĒRIJAS BMW man konkrēti F11, bet der no daudziem. Šo var saremontēt Hidroskandā vai vnk jāliek jauna?
Kādam ir?
| Offline | | |
kartups | | Kopš: 11. Oct 2023
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 318d 2008
| Tika mainīts motors un pēc motora maiņas kad apgriezieni iet pāri 1500rpm tad parādās skaņa un sajūta ka salonā bez maz vai pūš iekšā(pēc skaņas spriežot) Ar veco motoru tā nebija, tad tik varēja dzirdēt kā turbina sāk griezties, tagad anglis ielikts iekšā, varbūt kāds zin, kas varētu būt par iemeslu tam? Un kur meklēt vainu? N47 | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2662
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Pēc tāda problēmas apraksta drīzāk teiktu, ka problēma jāmeklē servisā | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12112
Braucu ar:
|
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16015
Braucu ar:
|
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: F20 R1200RT
|
02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16015
Braucu ar:
|
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
Es par to ka atplūdēs nebūs vaina ja reila spiediens ir,tur tikpat labi kaut kas cits tājās sprauslās nobeidzies,atplūdes un smidzinātāji nav vienīgie defekti | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: F20 R1200RT
|
02 Jul 2024, 14:04:40 @uldens1 rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
Es par to ka atplūdēs nebūs vaina ja reila spiediens ir,tur tikpat labi kaut kas cits tājās sprauslās nobeidzies,atplūdes un smidzinātāji nav vienīgie defekti
Vispār ja jau tā pieejam pie lietas, tad jāsāk ar oriģinālo softu, jo esmu redzējis šķūninga verisjas, kur aktuālais ar sol rampas spiediens ir vienāds pat pie gaisā pakārta rampas spiediena sensora... un kļūdas neeksistē kā suga
Tapēc variants ar atplūdem ir pats pieejamākais un vieglāk izpildāmais..[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Jul 2024, 14:38:57 ] | Offline | | |
Jantarix | | Kopš: 29. Mar 2006
Ziņojumi: 1738
Braucu ar: Turbo Mersedesu
| Varbut kāds ir saskāries vai zin, kā nodzēst kļūdu kas saistīta ar riepu spiedienu Honda civic 2009
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12112
Braucu ar:
|
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12112
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:
03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...
tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5198
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Jul 2024, 13:35:33 @kexxx rakstīja:
03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:
03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...
tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta?
1. atvienojam obratkas no sprauslām
2. pievienojam caurspīdīgas trubiņas pie sprauslu obratkām (daži izmanto šprices bez virzuļa)
3. aizpiežam obratku, kas iet no sprauslu obratkām uz auto
4. ieslēdzam aizdedzi un skatamies kas notiek, ja no zemspiediena sūkņa kāda sprausla sāk laist garām tad... (mēģinot piedarbināt efekts stipri izteiktāks) | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16015
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
esmu pārliecināts ka tur nebūs vaina,pats rakstīji ka reilā 260 bāri,tātad ražiba sūknim pietiek,pat ja kāda sprausla drusku vairāk laiž atplūdē | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16015
Braucu ar:
|
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
Pag,a kāpēc viņs tev atveras ja pat motoru nevari iedarbināt?? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12112
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 13:49:52 @uldens1 rakstīja:
02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:
27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:
27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos
28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.
updeits vecam jautājumam
paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats
nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
Pag,a kāpēc viņs tev atveras ja pat motoru nevari iedarbināt??
kko būsi pārpratis- motoru var iedarbināt. auksts pielec ok
silts/karsts vai nu slāpst nost vai nu ar n-to reizi sekundes 10 patirinās un tad sāk darbities normāli | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12112
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 13:44:25 @sys9291 rakstīja:
03 Jul 2024, 13:35:33 @kexxx rakstīja:
03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:
03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:
02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:
nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...
tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta?
1. atvienojam obratkas no sprauslām
2. pievienojam caurspīdīgas trubiņas pie sprauslu obratkām (daži izmanto šprices bez virzuļa)
3. aizpiežam obratku, kas iet no sprauslu obratkām uz auto
4. ieslēdzam aizdedzi un skatamies kas notiek, ja no zemspiediena sūkņa kāda sprausla sāk laist garām tad... (mēģinot piedarbināt efekts stipri izteiktāks)
paldies | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|