Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
30. Jun 2024, 01:11 #11021

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Jun 2024, 23:14:21 @hasans rakstīja:
Tas ir kā? Auto pats atpazīs kurš ir kurš sensors?

Ja brauksi tajā pašā servisā un uz tā paša pacēlāja tad nebūs problēmas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
korumpante
30. Jun 2024, 01:31 #11022

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 609

Braucu ar:


29 Jun 2024, 20:05:12 @wanksta rakstīja:
Varbūt stulbs jautājums, bet ir šādas tādas senākas ģimenes bildes melnbaltās, vai ir mūsdienās kādas iespējas viņas pārvērst par krāsainām bez kolosālam laika vai naudas investīcijām?

Un kur vienkārši var iedot lai ieskenē un smuki pārvērš digitālā formātā, varbūt nedaudz uzlabo iespēju robežās?

https://www.myheritage.com/reimagine/
Ir vēl daži AI rīki, kas ļauj veikt foto kolorēšanu, bet ar šo noteikti var sākumā paspēlēties.
Ieskenēs tev jebkurā fotosalonā vai, piemēram, copy pro. Foto restaurāciju piedāvā fotki.lv salonā, bet viņi nav vienīgie. Principā, jebkurš fotogrāfs ar fotošopu, laiku un vēlmi var restaurēt fotogrāfiju un veikt tai kolorēšanu.
Offline
cmax
30. Jun 2024, 07:59 #11023

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1051

Braucu ar:


30 Jun 2024, 00:02:40 @ATB rakstīja:

27 Jun 2024, 23:12:47 @elbruss rakstīja:
Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.

Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt?


Jauc vien vaļā un skaties. Labā ziņa tāda, ka diezgan daudz youtube pamācību ir. Tikai visu jādara uzmanīgi, lai kaut ko nesalauztu

Līdzīgā scenārijā ar K5 notrūka viens no trim spiediena vārstiem- spiediens stipri samazinājās un bija pamatīga vibrācija uz pistoli. Torx+seškanšu komplekts, pusstunda darba un vārstu remontkomplekts par pāris EUR no yellowservice Katrīnas dambī atrisināja problēmu uz ilgu laiku. Vārsti ir viens variants, kà otrs sprūstoš virzulīti kas pārslēdz no maza uz augstu spiedienu. Var pamēģināt caur ķīmijas uzsūkšanas cauruli pabarot ar ūdeni lai pa skalojas. Citu filtru iekšā vairāk nav.
Offline
Negantelis
30. Jun 2024, 19:24 #11024

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1454

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

64539248521


Vajag šo kondicioniera augšējo cauruli. Der no vairākiem F SĒRIJAS BMW man konkrēti F11, bet der no daudziem. Šo var saremontēt Hidroskandā vai vnk jāliek jauna?

Kādam ir?

Offline
kartups
30. Jun 2024, 22:46 #11025

Kopš: 11. Oct 2023

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 318d 2008

Tika mainīts motors un pēc motora maiņas kad apgriezieni iet pāri 1500rpm tad parādās skaņa un sajūta ka salonā bez maz vai pūš iekšā(pēc skaņas spriežot) Ar veco motoru tā nebija, tad tik varēja dzirdēt kā turbina sāk griezties, tagad anglis ielikts iekšā, varbūt kāds zin, kas varētu būt par iemeslu tam? Un kur meklēt vainu? N47
Offline
vadjiksBMW
30. Jun 2024, 22:56 #11026

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2662

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Pēc tāda problēmas apraksta drīzāk teiktu, ka problēma jāmeklē servisā
Offline
kexxx
02. Jul 2024, 11:33 #11027

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12112

Braucu ar:


27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi
Offline
uldens1
02. Jul 2024, 12:37 #11028

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16015

Braucu ar:


02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi
Offline
sys9291
02. Jul 2024, 13:16 #11029

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:

02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
Offline
uldens1
02. Jul 2024, 14:04 #11030

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16015

Braucu ar:


02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:

02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
Es par to ka atplūdēs nebūs vaina ja reila spiediens ir,tur tikpat labi kaut kas cits tājās sprauslās nobeidzies,atplūdes un smidzinātāji nav vienīgie defekti
Offline
sys9291
02. Jul 2024, 14:37 #11031

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jul 2024, 14:04:40 @uldens1 rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

02 Jul 2024, 12:37:15 @uldens1 rakstīja:

02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

ja būtu atplūdes vaļā tad reila spiediena nebūtu pietiekama,rauj sprauslas arā un uz pārbaudi

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...
Es par to ka atplūdēs nebūs vaina ja reila spiediens ir,tur tikpat labi kaut kas cits tājās sprauslās nobeidzies,atplūdes un smidzinātāji nav vienīgie defekti

Vispār ja jau tā pieejam pie lietas, tad jāsāk ar oriģinālo softu, jo esmu redzējis šķūninga verisjas, kur aktuālais ar sol rampas spiediens ir vienāds pat pie gaisā pakārta rampas spiediena sensora... un kļūdas neeksistē kā suga
Tapēc variants ar atplūdem ir pats pieejamākais un vieglāk izpildāmais..

[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Jul 2024, 14:38:57 ]

Offline
Jantarix
03. Jul 2024, 11:19 #11032

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1738

Braucu ar: Turbo Mersedesu

Varbut kāds ir saskāries vai zin, kā nodzēst kļūdu kas saistīta ar riepu spiedienu Honda civic 2009

Offline
kexxx
03. Jul 2024, 12:26 #11033

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12112

Braucu ar:


02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
Offline
sys9291
03. Jul 2024, 13:27 #11034

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?

varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...
Offline
kexxx
03. Jul 2024, 13:35 #11035

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12112

Braucu ar:


03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:

03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?

varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...


tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta?
Offline
sys9291
03. Jul 2024, 13:44 #11036

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jul 2024, 13:35:33 @kexxx rakstīja:

03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:

03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?

varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...


tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta?

1. atvienojam obratkas no sprauslām
2. pievienojam caurspīdīgas trubiņas pie sprauslu obratkām (daži izmanto šprices bez virzuļa)
3. aizpiežam obratku, kas iet no sprauslu obratkām uz auto
4. ieslēdzam aizdedzi un skatamies kas notiek, ja no zemspiediena sūkņa kāda sprausla sāk laist garām tad... (mēģinot piedarbināt efekts stipri izteiktāks)
Offline
uldens1
03. Jul 2024, 13:47 #11037

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16015

Braucu ar:


03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?
esmu pārliecināts ka tur nebūs vaina,pats rakstīji ka reilā 260 bāri,tātad ražiba sūknim pietiek,pat ja kāda sprausla drusku vairāk laiž atplūdē
Offline
uldens1
03. Jul 2024, 13:49 #11038

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16015

Braucu ar:


02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

Pag,a kāpēc viņs tev atveras ja pat motoru nevari iedarbināt??
Offline
kexxx
03. Jul 2024, 14:04 #11039

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12112

Braucu ar:


03 Jul 2024, 13:49:52 @uldens1 rakstīja:

02 Jul 2024, 11:33:17 @kexxx rakstīja:

27 May 2024, 21:45:57 @uldens1 rakstīja:

27 May 2024, 11:34:22 @kexxx rakstīja:
varbūt kādam dīzelistam būs idejas, kur rakt tālāk...
2005 vai 2006 gada huidai dīzelis, problēma ar piedarbināšanu
auksts pielec ok
darbinot siltu/karstu, ir tāda sajūta it kā tūlīt tūlīt pieleks, bet pielec "ne līdz galam", t.i. pārtraucot griezt vai nu noslāpst vai kaut kā purinās uz kkādiem 500rpm, uz gāzi nereaģē, pēc kādām 5-10 sek apgriezieni pieaug līdz normālai tukšgaitai un viss strādā OK
kļūdu dzinēja ECU nav nekādu
vienīgais,ko parametros izdevās saskatīt jocīgu- kad pielec normāli, tad praktiski uzreiz degvielas spiediens uzlec uz 280-290bar. bet kad purinās, spiediens ir ~260 bar
hvz pat, kur vest un kādā virzienā skatīties- pirmais, kas nāk prātā, ir sprauslas?
egr palicis šķirbā,smok savos dūmos



28 May 2024, 23:43:29 @Kaross rakstīja:
ar 260bar tas auto pilnīgi normāli rūks tukšgaitā.
Es sāktu ar EGR. Ūdens liešana uz sūkņa strādās TDS gadījumā.


updeits vecam jautājumam

paldies par ieteikumu, beidzot tiku līdz tam drapakam un izjaucu EGR vārstu- kvēpu ļoti maz, vārsts ir noslēgts, pievadot vakuumu korekti atveras. profilaksei visu izmazgāju, saliku atpakaļ, problēma nepazuda. pamēģināju arī vispār atvienot vārstu- tas pats

nākamā ideja ir atvienot sprauslu atplūdi un salīdzināt vai visas pil vienādi

Pag,a kāpēc viņs tev atveras ja pat motoru nevari iedarbināt??


kko būsi pārpratis- motoru var iedarbināt. auksts pielec ok
silts/karsts vai nu slāpst nost vai nu ar n-to reizi sekundes 10 patirinās un tad sāk darbities normāli
Offline
kexxx
03. Jul 2024, 14:08 #11040

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12112

Braucu ar:


03 Jul 2024, 13:44:25 @sys9291 rakstīja:

03 Jul 2024, 13:35:33 @kexxx rakstīja:

03 Jul 2024, 13:27:59 @sys9291 rakstīja:

03 Jul 2024, 12:26:49 @kexxx rakstīja:

02 Jul 2024, 13:16:13 @sys9291 rakstīja:

nu kapēc jārauj ārā? Causpīdīgas trubiņas atplūdēs un aizspiesta atplūdes maģistrāle visu parādīs uzreiz... Pie kam ir bijuši precedenti, kur sprauslu remontētāji smidzinātājus samaina, kas absolūti nerisina esošo problēmu...


emm, sorry par dumju jautājumu- bet kā īsti biji domājis veikt to atplūdes mērīšanu?
es to biju sapratis, ka pievieno pie katras sprauslas atplūdes trauciņu, padarbini motoru un tad salīdzini vai no visām sprauslām satecēja puslīdz vienāds daudzums- ja kāda/s pil izteikti vairāk, tad tā ir jāmaina/jāremontē
bet priekš tam jau nevajag caurspīdīgas trubiņas... tad varbūt ir kāda advancētāka procedūra?

varbūt arī ir,bet kam tas vajadzīgs? Šeit uzdevums ir nevis veikt mērījumus vai zinātnisko laboratorijas darbu ar aprakstu bloga veidā, bet vienkārši panākt, lai dzinēju var iedarbināt...


tad kā īsti jāveic procedūra pēc Tava apraksta?

1. atvienojam obratkas no sprauslām
2. pievienojam caurspīdīgas trubiņas pie sprauslu obratkām (daži izmanto šprices bez virzuļa)
3. aizpiežam obratku, kas iet no sprauslu obratkām uz auto
4. ieslēdzam aizdedzi un skatamies kas notiek, ja no zemspiediena sūkņa kāda sprausla sāk laist garām tad... (mēģinot piedarbināt efekts stipri izteiktāks)



paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo