Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
TOSOLS
17. Mar 2013, 20:05 #11021

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39

Sveiki...
Jautājums, kādas firmas labāk pirkt uz m52b25 galvas blīvi ?
Vnk cenas ļoti dažādas, un gribu zināt kāda atšķirība starp kvalitāti;
ELWIS ROYAL
REINZ
ELRING
GLASER
TOPRAN
Offline
andisp
17. Mar 2013, 20:10 #11022

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 553

Braucu ar:

Ir tāda problēma ar e46, braucot ilgstoši uz 90-100 km/h un tad paātrinoties nekas nenotiek. Teiksim apgriezieni nedaudz pakāpj un tad ļoti lēni kāpj(taka aizture kaut kāda), un pēc tam atkal ir normāli, paātrinājums strādā normāli. To pašu var novērot degvielas patēriņa rādījumā, ka apstajas teiksim pie 8l un nekāpj, un tad kad viss aiziet ir atkal viss kārtībā. Kur tieši varētu būt problēma?
Paldies.

[ Šo ziņu laboja andisp, 17 Mar 2013, 20:10:33 ]

Offline
morris
17. Mar 2013, 20:36 #11023

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

http://www.dizel.lv/contact.php
Offline
Jonix
17. Mar 2013, 20:36 #11024

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

2.0D? 136 vai 150ZS dzinējs?
Bez diagnostikas neiztikt. Ticamākie varianti - mērītājs, egr, turbo..
Normāli šādos gadījumos diagnostika jāveic ar auto braucot un atkārtojot problēmu, nevis uz vietas tikai nolasot kļūdas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
andisp
18. Mar 2013, 08:11 #11025

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 553

Braucu ar:

136 hp motors.
Offline
zardoss
18. Mar 2013, 09:19 #11026

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

kaads var paliidzeet? veletos uzzinaat vai diagnostikaa uzraada ka shiis lietas nestradaa, gaisa masas meritajs, sprauslas, zonde, indukcijas spoles uz katras sveces un kura nestradaa? ja taa pareizi saucaas iisti nezinu, motors m50b25...??? vienkaarshi mashiina saaka riit no videejaa 10 litri uz simta, tagad saaka ap 17 litri riit uz simta... citu neko nevaru iedomaaaties kas pie vainas!!!! ja ir idejas par kautko citu, tad raxtat netieku gudrs!
Offline
Laoshi
18. Mar 2013, 10:28 #11027

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Mar 2013, 09:19:18 zardoss rakstīja:
kaads var paliidzeet? veletos uzzinaat vai diagnostikaa uzraada ka shiis lietas nestradaa, gaisa masas meritajs, sprauslas, zonde, indukcijas spoles uz katras sveces un kura nestradaa? ja taa pareizi saucaas iisti nezinu, motors m50b25...??? vienkaarshi mashiina saaka riit no videejaa 10 litri uz simta, tagad saaka ap 17 litri riit uz simta... citu neko nevaru iedomaaaties kas pie vainas!!!! ja ir idejas par kautko citu, tad raxtat netieku gudrs!


Diagnostika var neuzrādīt pusmirušu zondi, gaismasnieku, garām sitošu spoli, pusmirušas sveces. Uzrādīs, ja pilnībā nobeigsies. Es internetā lieku vainu uz zondi, bet labāk aizved dzīvē normālam specam parādīt (kas māk kko vairāk par kļūdu nolasīšanu un pusauto nomainīšanu)
Offline
Driver
18. Mar 2013, 10:35 #11028

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Mar 2013, 20:36:51 Jonix rakstīja:
Normāli šādos gadījumos diagnostika jāveic ar auto braucot un atkārtojot problēmu, nevis uz vietas tikai nolasot kļūdas.

pec sha posta saprotu, ka laikam ir vesels bars gudrinieku, kas to nedara, kuri savai vajadzibai caur ebay nopirkusi "kautkadu vadu" un tagad uzskata sevi par diagnostiem ar sapratni par sho teemu tuvu nullei, tik vien cik saprot iztulkot teksu no anglju valodas

[ Šo ziņu laboja Driver, 18 Mar 2013, 10:36:11 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
runiigais
18. Mar 2013, 11:03 #11029

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

kāds te ņemas ar tipogrāfijas darbiem?
vajag ~30 Lpp A4 lapām 160g/m2 iesist/iespiest 2 iegriezuma vietas, lai pēc tam pa tām varētu ērti noplēst lapas daļu.
PM ar piedāvājumiem
Offline
akmentinsh
18. Mar 2013, 11:32 #11030

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


18 Mar 2013, 10:35:26 Driver rakstīja:

17 Mar 2013, 20:36:51 Jonix rakstīja:
Normāli šādos gadījumos diagnostika jāveic ar auto braucot un atkārtojot problēmu, nevis uz vietas tikai nolasot kļūdas.

pec sha posta saprotu, ka laikam ir vesels bars gudrinieku, kas to nedara, kuri savai vajadzibai caur ebay nopirkusi "kautkadu vadu" un tagad uzskata sevi par diagnostiem ar sapratni par sho teemu tuvu nullei, tik vien cik saprot iztulkot teksu no anglju valodas
pilnigi piekritu .diagnostikas kļudas norada virzienu kurā virzienā rakt,bet tas nenozime ka tiesi tas kas kļudā rakstits tas arī ir.
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 11:44 #11031

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Un, interesantākie gadījumi sākas kad kļūdu nav, bet dzinējs darbojas slikti.

Piemēram, to pašu gaisa masas mērītāju pilnībā var pārbaudīt tikai pie max slodzes pilnā RPM diapazonā - tikai kārtīgi atvelkot. Otra iespēja uz atbilstoša stenda, kura LV nav.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
eposs
18. Mar 2013, 11:47 #11032

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

Sveiki!
Interesē kvalitatīvas signalizācijas/slepenā slēdža uzstādīšana Rīgā priekš 2004.gada X5
Liepajā bēdīga pieredze.
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 11:48 #11033

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Mar 2013, 10:35:26 Driver rakstīja:

17 Mar 2013, 20:36:51 Jonix rakstīja:
Normāli šādos gadījumos diagnostika jāveic ar auto braucot un atkārtojot problēmu, nevis uz vietas tikai nolasot kļūdas.

pec sha posta saprotu, ka laikam ir vesels bars gudrinieku, kas to nedara, kuri savai vajadzibai caur ebay nopirkusi "kautkadu vadu" un tagad uzskata sevi par diagnostiem ar sapratni par sho teemu tuvu nullei, tik vien cik saprot iztulkot teksu no anglju valodas
Nu, pie manis bieži brauc šādu "diagnostiķu" upuri, parasti nomainīta 101 detaļa, kura saistīta ar kļūdu ecu, bet efekta nez kāpēc nav. Jo īpaši ar VW markas automašīnām.
Vag-Com vienkāršāko kabeli var par ~3-5Ls nopirkt ebay un programmu palaist ir pat ļoti vienkārši, un "Auto-Scan" poga ir pašā centrā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 11:49 #11034

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Mar 2013, 11:47:21 eposs rakstīja:
Sveiki!
Interesē kvalitatīvas signalizācijas/slepenā slēdža uzstādīšana Rīgā priekš 2004.gada X5
Liepajā bēdīga pieredze.

Uzjautā Driver, te pat dažus postus augstāk.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Montana
18. Mar 2013, 12:07 #11035

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

vajag tādu sikretku ka karstu sāli dirsā iešauj, ja nenospiež slepeno pogu
Offline
Icikinsh
18. Mar 2013, 12:57 #11036

Kopš: 16. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: A;B Kategoriju

Spečuki! Palīgā!

Cik latus ir normāli maksāt par e46 priekšējiem bremžu suprotiem? 330i vai 330d, (325mm bremžmašīnas)

+kur tādus meklēt!
Offline
IngusSeflers
18. Mar 2013, 13:07 #11037

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


18 Mar 2013, 11:48:34 Jonix rakstīja:

18 Mar 2013, 10:35:26 Driver rakstīja:

17 Mar 2013, 20:36:51 Jonix rakstīja:
Normāli šādos gadījumos diagnostika jāveic ar auto braucot un atkārtojot problēmu, nevis uz vietas tikai nolasot kļūdas.

pec sha posta saprotu, ka laikam ir vesels bars gudrinieku, kas to nedara, kuri savai vajadzibai caur ebay nopirkusi "kautkadu vadu" un tagad uzskata sevi par diagnostiem ar sapratni par sho teemu tuvu nullei, tik vien cik saprot iztulkot teksu no anglju valodas
Nu, pie manis bieži brauc šādu "diagnostiķu" upuri, parasti nomainīta 101 detaļa, kura saistīta ar kļūdu ecu, bet efekta nez kāpēc nav. Jo īpaši ar VW markas automašīnām.
Vag-Com vienkāršāko kabeli var par ~3-5Ls nopirkt ebay un programmu palaist ir pat ļoti vienkārši, un "Auto-Scan" poga ir pašā centrā
piekrītu par VAG,nenodiagnosticējamas un neremontējamas automašīnas!
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 13:58 #11038

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

:P
Vispār jau ļoti viegli remontējamas, jo devēju rādījumi ir apbrīnojami precīzi, un citiem tas netraucē nevarēt noteikt pareizu diagnozi. Protams, ir arī īpašie gadījumi, bet tas ir ļoti reti.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
IngusSeflers
18. Mar 2013, 15:05 #11039

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


18 Mar 2013, 13:58:11 Jonix rakstīja:
:P
Vispār jau ļoti viegli remontējamas, jo devēju rādījumi ir apbrīnojami precīzi, un citiem tas netraucē nevarēt noteikt pareizu diagnozi. Protams, ir arī īpašie gadījumi, bet tas ir ļoti reti.
Komfortblokā nevienas kļūdas, bet centrālā atslēga dzīvo savu dzīvi...
BMW diagnosticējot iegūsti informāciju kurās durvīs ir problēma utt...
Offline
zardoss
18. Mar 2013, 15:14 #11040

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


18 Mar 2013, 10:28:31 Laoshi rakstīja:

18 Mar 2013, 09:19:18 zardoss rakstīja:
kaads var paliidzeet? veletos uzzinaat vai diagnostikaa uzraada ka shiis lietas nestradaa, gaisa masas meritajs, sprauslas, zonde, indukcijas spoles uz katras sveces un kura nestradaa? ja taa pareizi saucaas iisti nezinu, motors m50b25...??? vienkaarshi mashiina saaka riit no videejaa 10 litri uz simta, tagad saaka ap 17 litri riit uz simta... citu neko nevaru iedomaaaties kas pie vainas!!!! ja ir idejas par kautko citu, tad raxtat netieku gudrs!


Diagnostika var neuzrādīt pusmirušu zondi, gaismasnieku, garām sitošu spoli, pusmirušas sveces. Uzrādīs, ja pilnībā nobeigsies. Es internetā lieku vainu uz zondi, bet labāk aizved dzīvē normālam specam parādīt (kas māk kko vairāk par kļūdu nolasīšanu un pusauto nomainīšanu)


nu jaa varbuut jekabpilii ir kadam zinams labs serviss kas to vareetu izdariit, jo shobriid taa ir tuvaakaa vieta, un ar taadu autinju negribaas braukt, ka tik kautkas veel nenotiek
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo