Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
ParaTr00per
08. Feb 2015, 15:30 #11021

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


08 Feb 2015, 14:56:00 Alien666 rakstīja:

08 Feb 2015, 13:30:38 zarins rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/dknxo.html
ko subaru zinošie cilvēki var pastāstīt par šo modeli un ekseplāru kā tādu? ir vērts, vai nav?
paldies

ir kautkādi zirgi ap 160
nebūs jāliek galdā reizi pusgadā dēļ turbo
piekare pa lēto

ko var dir$+ par "reizi pusgadā uz galda dēļ turbo"? subāram maini regulāri reizi 100kkm zobsiksnu/ruļļus, neaiztiec turbospiedienu un brauc 400-500kkm bez bēdu...

par konkrēto neturbo - hvz... es par 2l atmo motoru un manuālo kārbu nemaksātu 7k€... 4.5k€ - jā, būtu saruna.
bet tā, neko sliktu, atskaitot cenu, pateikt nevar.
Offline
StraiF
08. Feb 2015, 15:41 #11022

Kopš: 18. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: #379


05 Feb 2015, 10:51:22 SmokeAndRide rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/bgphe.html
Hawkeye vai tad nāca arī ar 2l dzinēju ?
Varbūt kādam uz tirdziņu ir labs begemots WRX ? ja tāds LV vispār ir... Palasot subarupower jau nemaz negribas pirkt tos subārus, pieredze ir bijusi tikai ar atdzītu WRX gc8, bet runā, ka pārējie nav diži labāki evo tādu problēmu nav *tm


Hawkeye ir ar 2.0L Turbo bet tikai jdM versija, atšķirt var pēc jumta antenas (labaja puse) un jumta luka

šis no ss.lv ir kaut kāds pārbūvetais, stūre no 2005g, motors no 2002-2005 JDM, bunža no atmosfera imprezas 1.5-1.8L. spriežot pēc bildem, pat labais priekšējais durvis vai no cita auto, vai slikti pārkrāsots.
tas nav īstais wrx

nezināmo iemeslu pēc jāskatas
šeit viņiem kaut kā arī cenas labāk un sortiments ir
Offline
Zigmars
08. Feb 2015, 23:15 #11023

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Sodi par ātrumu lielāki...
Offline
evaldsa
09. Feb 2015, 09:10 #11024

Kopš: 03. Feb 2010

Ziņojumi: 127

Braucu ar: 3.0 ALPINU


04 Feb 2015, 22:00:43 evaldsa rakstīja:
vajag zinošu cilvēku padomu turbo lietās. Tiek būvēts virsspiedienam sagatavots m20 3.0 strokeris (gandrīz pabeigts). Plāns ir iepūst 1bāru. Sava stulbuma pēc jau esmu iegādājies divas pilnīgi nederīgas turbīnas (viena par mazu otra par lielu). Dārga gala variantus nepavilkšu un ķīniešu sūdu arī netaisos likt. Pēdējā doma ir uzbūvēt hibrīdu no k26, bet vai k26 karstais gals nebūs par mazu 3.0l un 1bar??? varbūt kāds var ieteikt kādu citu price/performance variantu?


help!
Offline
JZ
09. Feb 2015, 13:37 #11025

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

palīdzēt neviens nesteidzas jo jautājums skan aptuveni šādi - gribu paspēlēties, smilškaste 2x2m, bet nevaru saprast vai gumijnieki vajadzīgi vai nē?

motora tilpums un iedomātais virsspiediens neveido nepieciešamo kontekstu, kā minimums ir vajadzīgs vēl apgriezienu diapazons, kurā paredzēts motoru darbināt, un dati par sadales vārpstu - jaudas līknes, kur redz kur tā vislabāk strādā, nepieciešams priekš VE aprēķina, ko tālāk izmanto motoram nepieciešamā gaisa daudzuma rēķināšanas jau virsspiediena variantā, ar šo info jau varētu kaut ko iesākt, bet tāpat tā būs zīlēšana kafijas biezumos, tas tikai palīdzēs saprast virzienu, kurā rakt, nevis sniegs konkrētu atbildi par to kāds turbo būs vispiemērotākais

tavā gadījumā - par k26, kas startā ir paredzēta 300-350zs, var ļoti aptuveni teikt ka, neskatoties uz aukstās puses kompresoru, tā uz tāda 3l motora iegriezīsies ātri, bet nespēs efektīvi pūst tajā apgriezienu diapazonā, kurā tava sadalene (droši vien no N/A motora) sāks reāli strādāt - jo karstajā pusē būs pārāk liels pretspiediens

lūk kādēļ speciālistam nav vēlmes tērēt laiku uz šādu jautājumu apspriešanu par velti, tā nav vienkārša tēma, kad jāsāk ir no nekā, tādēļ ieteiktu meklēt googlē par visādiem tamlīdzīgiem samopaliem un domāt kurš variants (hp/nm vs rpm) ir piemērotākais taviem dzelžiem un paredzētajam izmantošanas veidam
Offline
evaldsa
09. Feb 2015, 16:11 #11026

Kopš: 03. Feb 2010

Ziņojumi: 127

Braucu ar: 3.0 ALPINU


09 Feb 2015, 13:37:56 JZ rakstīja:
palīdzēt neviens nesteidzas jo jautājums skan aptuveni šādi - gribu paspēlēties, smilškaste 2x2m, bet nevaru saprast vai gumijnieki vajadzīgi vai nē?

motora tilpums un iedomātais virsspiediens neveido nepieciešamo kontekstu, kā minimums ir vajadzīgs vēl apgriezienu diapazons, kurā paredzēts motoru darbināt, un dati par sadales vārpstu - jaudas līknes, kur redz kur tā vislabāk strādā, nepieciešams priekš VE aprēķina, ko tālāk izmanto motoram nepieciešamā gaisa daudzuma rēķināšanas jau virsspiediena variantā, ar šo info jau varētu kaut ko iesākt, bet tāpat tā būs zīlēšana kafijas biezumos, tas tikai palīdzēs saprast virzienu, kurā rakt, nevis sniegs konkrētu atbildi par to kāds turbo būs vispiemērotākais

tavā gadījumā - par k26, kas startā ir paredzēta 300-350zs, var ļoti aptuveni teikt ka, neskatoties uz aukstās puses kompresoru, tā uz tāda 3l motora iegriezīsies ātri, bet nespēs efektīvi pūst tajā apgriezienu diapazonā, kurā tava sadalene (droši vien no N/A motora) sāks reāli strādāt - jo karstajā pusē būs pārāk liels pretspiediens

lūk kādēļ speciālistam nav vēlmes tērēt laiku uz šādu jautājumu apspriešanu par velti, tā nav vienkārša tēma, kad jāsāk ir no nekā, tādēļ ieteiktu meklēt googlē par visādiem tamlīdzīgiem samopaliem un domāt kurš variants (hp/nm vs rpm) ir piemērotākais taviem dzelžiem un paredzētajam izmantošanas veidam


Liels paldies par izsmeļošu argumentētu atbildi
Tieši par karstās puses pretspiedienu arī domāju, lai turbīnas karstā daļa nav pārāk maza un motors pie 6000-6500 rpm nosmok.
Mērķis ir uzbūvēt turbo motoru, kas labi grieztos jau pie salīdzinoši zemiem RPM ar minimālu turbo bedri. Samazināt pretspiedienu ceru ka sanāks izmanntojot salīdzinoši lielu 50mm veistgeitu un uzbūvēt viņam atseviķu izplūdi, lai veistgeita gāzes vairs nesatiekas ar turbīnas gāzēm.

Saprotu, ka tā ir kā zīlēšana kafijas biezumos, bet nu gribās dzirdēt pieredzējušāku cilvēku domas šajā jautājumā, lai vismaz galīgi neiebraukt auzās.

No līdzīgiem projektiem ļoti patīk rezultāts, ko cilvēki ir ieguvuši izmantojot td06-20g turbokompresoru. Turbīna kas tiek rekomendēta dzinējiem 1,8-2,2l lieliski darbojas arī uz 2,5-2,8l motoriem.


[ Šo ziņu laboja evaldsa, 09 Feb 2015, 16:12:51 ]

Offline
JZ
09. Feb 2015, 16:37 #11027

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

to, ko tu vēlies tur panākt, realizē ar mazu+lielu turbo vai kompresoru+lielu turbo, vai liels turbo + als, tur nav citu variantu

mazs turbo un milzīgs wastegate nav labs variants, rezultāts būs nedaudz vairāk griezes pie zemiem/vidējiem rpm, un pilnīgi nekāda augšgala, pateicoties tam milzīgajam wastegate un niecīgajam turbo, kas nespēs sapumpēt pietiekami gaisa, vienīgie, kas tā darija ir saab savulaik, un daļa dīzeļu ar mainīgās ģeometrijas turbo - milzīgs čakars un daudz problēmu (amatieru līmeņa projekta kontekstā) pret to nelielo ieguvumu apgriezienos, kam vienmēr mēģina vienkārši tikt pāri lai tiktu pie "labuma"

labs projekts priekš mācīšanās, bet pilnīgi bezjēdzīgs jebkā citādi uz to skatoties
Offline
martinssirants
09. Feb 2015, 17:29 #11028

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


08 Feb 2015, 13:30:38 zarins rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/dknxo.html
ko subaru zinošie cilvēki var pastāstīt par šo modeli un ekseplāru kā tādu? ir vērts, vai nav?
paldies


Vaitad shitaa nav taa beediigi slavenaa kortu mauka? :njebitaja: :nekrashenaja: vismaz pec nobraukuma taa izskataas
Offline
StraiF
09. Feb 2015, 18:29 #11029

Kopš: 18. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: #379


09 Feb 2015, 17:29:20 martinssirants rakstīja:

08 Feb 2015, 13:30:38 zarins rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/dknxo.html
ko subaru zinošie cilvēki var pastāstīt par šo modeli un ekseplāru kā tādu? ir vērts, vai nav?
paldies


Vaitad shitaa nav taa beediigi slavenaa kortu mauka? :njebitaja: :nekrashenaja: vismaz pec nobraukuma taa izskataas


tieš tā arī varbūt
jo 2008 gada viņa nu nekādīgi nevar būt, jo no 2008 sākas jau cits model
Offline
Maa
09. Feb 2015, 18:32 #11030

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Bij vecs video ar subaru impreza vs janeka bmw nevar nekur atrast
Offline
janeks7
09. Feb 2015, 19:12 #11031

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


09 Feb 2015, 18:32:26 Maa rakstīja:
Bij vecs video ar subaru impreza vs janeka bmw nevar nekur atrast



https://www.youtube.com/watch?v=QYlvQ1LLNIE
Offline
evaldsa
09. Feb 2015, 20:19 #11032

Kopš: 03. Feb 2010

Ziņojumi: 127

Braucu ar: 3.0 ALPINU


09 Feb 2015, 16:37:11 JZ rakstīja:
to, ko tu vēlies tur panākt, realizē ar mazu+lielu turbo vai kompresoru+lielu turbo, vai liels turbo + als, tur nav citu variantu

mazs turbo un milzīgs wastegate nav labs variants, rezultāts būs nedaudz vairāk griezes pie zemiem/vidējiem rpm, un pilnīgi nekāda augšgala, pateicoties tam milzīgajam wastegate un niecīgajam turbo, kas nespēs sapumpēt pietiekami gaisa, vienīgie, kas tā darija ir saab savulaik, un daļa dīzeļu ar mainīgās ģeometrijas turbo - milzīgs čakars un daudz problēmu (amatieru līmeņa projekta kontekstā) pret to nelielo ieguvumu apgriezienos, kam vienmēr mēģina vienkārši tikt pāri lai tiktu pie "labuma"

labs projekts priekš mācīšanās, bet pilnīgi bezjēdzīgs jebkā citādi uz to skatoties


Niecīga pēc manas idejas būtu tikai turbīnas karstajā daļa(Hibrīds). Kompresora daļa būtu no teiksim no tā pat td06 g20 vai kaut kas ļoti līdzīga pēc raksturlielumiem, kas spēj saražot pietiekami daudz gaisa priekš mana dzinēja. Manā gadījumā tie būtu aptuveni 585 CFM @1bar @6500 (VE ņēmu 85)



Tie ir 120 000 kompresora apgriezieni un 70% kompresora efektivitātes, kas būtu ļoti labs rādītājs manuprāt.

Ja es nerunāju pilnīgas aplamības un rezultāts būtu 350-380 hp es būtu 100% apmierināts.

Ja es kautkur stipri ķļūdos lūdzu pasaki kur, jau iepriekš paldies

Offline
JZ
10. Feb 2015, 10:58 #11033

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kompresora efektivitāte šobrīd nav būtiska

gaisa plūsmas aprēķins ~ pareizs

kas ir nepareizi saknē - domāt ka turbīnas izmēram nav nekādas nozīmes, jo tai vienmēr pietiks spēka paņemt pietiekami enerģijas no izplūdes gāzēm, lai uzgrieztu kompresoru līdz nepieciešamajiem rpm un "liekās" gāzes vienkārši palaist garām caur w/g - tā ir tā sarežģītā lieta, par ko praktiski nekur weba forumos nerunā

ja viss būtu tik vienkārši - paņemt mazāko turbīnu un kabināt virsū kompresoru pēc vajadzības, tad to veiksmīgi darītu kurš katrs, bet tā nav

kas, visdrīzākais, notiks ar tevis iecerēto kombināciju - būs ļoti grūti regulējams virsspiediens pie tik lieliem motora rpm, un rezultāts būs - aplauzti kompresora spārni dēļ pastāvīgas tā raustīšanas - kas ir tipiski šādiem garāžas variantiem

p.s. manuprāt tā k26 turbīna vispār nav paredzēta 120k rpm, tabulās ir kaut kas ap 40-60k, es tieši par turbīnu, ne kompresoru, runāju - lāpstu ģeometrija var vienkārši nebūt paredzēta tādiem ātrumiem, un tur tad arī radīsies tie efektivitātes zudumi, nevēlami pretspiedieni un citas problēmas, par ko es iepriekš jau runāju

[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Feb 2015, 11:02:22 ]

Offline
evaldsa
10. Feb 2015, 11:35 #11034

Kopš: 03. Feb 2010

Ziņojumi: 127

Braucu ar: 3.0 ALPINU

Nekādā hadījumā negribu domāt vai apgalvot, ka turbīnas(hot side) izmēram nav nekādas nozīmes, tas ir skaidrs man ka nozīme ir. Tāpēc jau arī uzsāku šo diskusiju.

Ok izkatīsim otru man pieejamo variantu. Ir šāds holsets H1C twin scroll, turbīnas izejas caurums 60mm. Turbīna ir diezgan liela (kompresora pusi jneņemam vērā) Ar šito man pabail ka var iebraukt pretējā grāvi pat uztaisot pilnvērtīgu twin scroll sistēmu.




protams tas nav nekāds HX35. Ja būtu kautkāda pārliecība ka no 3000 RPM sāksies jautrība varētu izmantot šo, bet vairāk liekas ka bedre būs paliela
Offline
JZ
10. Feb 2015, 12:46 #11035

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tā h1c turbīna izskatās daudz sakarīgāk par k26, arī turbīnas ass apgriezienu diapazons daudz maz sakrīt ar to td06h-20g kompresoru, tikai nevis 1bar (kas ir daudz par daudz priekš 3l un tikai 350hp), bet 0,5-0,6bar, tas, cik daudz tavi virzuļi un degviela atļaus pagriezt agrāku aizdedzi noteiks iegūto griezes momentu, kas arī nozīmēs cik daudz jaudas beigu beigās iegūsi, jo lielāku rezervi beigās atstāsi, jo ilgāk kalpos viss tas pasākums

tev tikai ap 400nm pie 4500rpm vajag priekš 350hp, kas no 3l motora ir ļoti maz

izskatās tik ka ar to h1c nekas zem 3000k rpm nenotiks, kas nav arī slikti, varēsi kruizēt pa šoseju ar 2400rpm eko režīmā

p.s. standarta s50b32 pārregulēts ar labu vadības bloku sniedz labāku rezultātu un iet simtiem tūkstošu km... tādēļ teicu - šādus frankenšteinus ir vērts taisīt tikai mācīšanās dēļ

p.s.s. twin scroll kolektoru nav vērts taisīt, tas ir daudz daudz grūtāk kā webā raksta un efekts nav pieejams visā rpm diapazonā

[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Feb 2015, 12:51:43 ]

Offline
RWD
10. Feb 2015, 13:32 #11036

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Varbūt kādam interesē. sūdbeks bez endžina, bet ar skati puslīdz normālā stāvoklī. Vizuāli neperfekts, bet tekniski +/- ok.
Offline
evaldsa
10. Feb 2015, 14:34 #11037

Kopš: 03. Feb 2010

Ziņojumi: 127

Braucu ar: 3.0 ALPINU


10 Feb 2015, 12:46:23 JZ rakstīja:
tā h1c turbīna izskatās daudz sakarīgāk par k26, arī turbīnas ass apgriezienu diapazons daudz maz sakrīt ar to td06h-20g kompresoru, tikai nevis 1bar (kas ir daudz par daudz priekš 3l un tikai 350hp), bet 0,5-0,6bar, tas, cik daudz tavi virzuļi un degviela atļaus pagriezt agrāku aizdedzi noteiks iegūto griezes momentu, kas arī nozīmēs cik daudz jaudas beigu beigās iegūsi, jo lielāku rezervi beigās atstāsi, jo ilgāk kalpos viss tas pasākums

tev tikai ap 400nm pie 4500rpm vajag priekš 350hp, kas no 3l motora ir ļoti maz

izskatās tik ka ar to h1c nekas zem 3000k rpm nenotiks, kas nav arī slikti, varēsi kruizēt pa šoseju ar 2400rpm eko režīmā

p.s. standarta s50b32 pārregulēts ar labu vadības bloku sniedz labāku rezultātu un iet simtiem tūkstošu km... tādēļ teicu - šādus frankenšteinus ir vērts taisīt tikai mācīšanās dēļ

p.s.s. twin scroll kolektoru nav vērts taisīt, tas ir daudz daudz grūtāk kā webā raksta un efekts nav pieejams visā rpm diapazonā


Liels paldies par argumentētu viedokli
Offline
KF
14. Feb 2015, 14:20 #11038

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Kādam nemētājas evo 7/8/9 vadības bloks (ECU) ?

Labprāt iegādātos!
Offline
edijzz
19. Feb 2015, 10:31 #11039

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

kadam nemetajas/ir pardosana hawkeye imprai panna?
der visadas

pm
Offline
Siipols
19. Feb 2015, 11:02 #11040

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Mikimausa stiklšķiedras bamperis Front ,ir apakšā plaisa. Varu iemainit pret kaut ko hvz ko

legacy 2.5 mators- pliks 250e sborā 350e

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex