Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 164 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Sancix
19. Jun 2024, 21:40 #11001

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6897

Braucu ar: to kas pa rokai


19 Jun 2024, 20:39:30 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2024, 20:18:29 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2024, 20:06:52 @Indo rakstīja:
Nu gan Ameriku atklāja! Es dzīvē neesmu redzējies "vienmērīgi" izstaipītu ķēdi. Moto ķēdes izstaipās tieši tāpat. Pietiek ar vienu posmu, lai vis aizietu pa pī..
Tas skaidrs,bet 80tajos ja motoram bij ķede,tad nojuka jebkas cits,tikai ne ķēde

Nu ķēde nestiepjās, bet dilst un tapēc arī tā dilšana ir nevienmērīga jo viņa jau visu laiku lokās turpu šurpu, bet ne ar pilnu apgriezienu. Tā trakā dilšana jau bija pirmās versijas ķēdēm uz BMW, pēc tam ieviesa papildus rullīti un drenāžu un pēdējais bija TRITAN pārklājums un viņas kalpo krietni labāk. Tāpat ķēdes mūžu galīgi neuzlaboja retās eļļas maiņas+drenāžas neesamība, tad visi sūdi palika iekšā un ātrāk deldēja. 80to gadu ķēdes daudz bija duplex, attiecīgi daudz daudz izturīgākas, varbūt arī eļļas maiņas intervāli īsāki

Duplex ir domāta divrindu ? Es tikko vecam mocītim HONDA ķēdei spriegotāju mainīju, ķēde ir krietni masīvāka kā n sērijas BMW, manuprāt, BMW laža ir smalkā riteņa ķēde uz spēka agregāta sadales mehānismu. P.s vag grupas siksnas iet ilgāk, turklāt vag zobratu piedziņa sadalei, neliek par sevi manīt patr pie 700k km.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
cipargalva
19. Jun 2024, 21:49 #11002

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: quattro

Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet.
Offline
RSAWorkshop
19. Jun 2024, 21:51 #11003

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jun 2024, 21:40:29 @Sancix rakstīja:

19 Jun 2024, 20:39:30 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2024, 20:18:29 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2024, 20:06:52 @Indo rakstīja:
Nu gan Ameriku atklāja! Es dzīvē neesmu redzējies "vienmērīgi" izstaipītu ķēdi. Moto ķēdes izstaipās tieši tāpat. Pietiek ar vienu posmu, lai vis aizietu pa pī..
Tas skaidrs,bet 80tajos ja motoram bij ķede,tad nojuka jebkas cits,tikai ne ķēde

Nu ķēde nestiepjās, bet dilst un tapēc arī tā dilšana ir nevienmērīga jo viņa jau visu laiku lokās turpu šurpu, bet ne ar pilnu apgriezienu. Tā trakā dilšana jau bija pirmās versijas ķēdēm uz BMW, pēc tam ieviesa papildus rullīti un drenāžu un pēdējais bija TRITAN pārklājums un viņas kalpo krietni labāk. Tāpat ķēdes mūžu galīgi neuzlaboja retās eļļas maiņas+drenāžas neesamība, tad visi sūdi palika iekšā un ātrāk deldēja. 80to gadu ķēdes daudz bija duplex, attiecīgi daudz daudz izturīgākas, varbūt arī eļļas maiņas intervāli īsāki

Duplex ir domāta divrindu ? Es tikko vecam mocītim HONDA ķēdei spriegotāju mainīju, ķēde ir krietni masīvāka kā n sērijas BMW, manuprāt, BMW laža ir smalkā riteņa ķēde uz spēka agregāta sadales mehānismu. P.s vag grupas siksnas iet ilgāk, turklāt vag zobratu piedziņa sadalei, neliek par sevi manīt patr pie 700k km.

Jā, duplex ir dubultā
Nu nav nemaz tik sūdīgi ar tām BMW ķēdēm, mierīgi iet 400-500tk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
19. Jun 2024, 22:36 #11004

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16090

Braucu ar:

Pirmie M57 motoriem ķedes mūzīgas,pēdējiem M57,tiem kam alumīnija bloks,ķedes jau problemātiskas,300k reti kad novelk.Kaut kas tur aizgāja ar kvalitāti pakaļā
Offline
kkas
20. Jun 2024, 09:32 #11005

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9249

Braucu ar: zviedru ledusskapi


19 Jun 2024, 21:49:24 @cipargalva rakstīja:
Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet.


vēl jau ir arī cīņa par degvielas ekomomiju. vieglāka ķēde = mazāk degvielas. tā pa komponentei ''optimizē'' un katrs nākamais modelis nedaudz mazāk tērē. ražotāji cīnās par katru sīkumu motorā un auto vispār, lai tik auto būtu mazāk izmešu.
piem pežo un vēl daži savos mikro motoros zobeni liek eļļā, jo tā esot mazāki enerģijas zudumi. droži vien pa kapeiku mazāki.
Offline
uldens1
20. Jun 2024, 12:51 #11006

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16090

Braucu ar:


20 Jun 2024, 09:32:09 @kkas rakstīja:

19 Jun 2024, 21:49:24 @cipargalva rakstīja:
Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet.


vēl jau ir arī cīņa par degvielas ekomomiju. vieglāka ķēde = mazāk degvielas. tā pa komponentei ''optimizē'' un katrs nākamais modelis nedaudz mazāk tērē. ražotāji cīnās par katru sīkumu motorā un auto vispār, lai tik auto būtu mazāk izmešu.
piem pežo un vēl daži savos mikro motoros zobeni liek eļļā, jo tā esot mazāki enerģijas zudumi. droži vien pa kapeiku mazāki.
problēma jau ka sadilst daži posmi,citi kā jauni,tām ķēdēm problēma materiālu kvalitātē
Offline
integral
20. Jun 2024, 17:54 #11007

Kopš: 05. Mar 2021

Ziņojumi: 176

Braucu ar:

Pirms pērku, labāk pajautāju - Latvijā māk n52 (n52k 160kW)? Galvenos kritiskos mezglus (vārstu vāka blīve, kartera blīve, vanos skrūves/solenoīds(?), el.ūdenssūknis) plus mīnus zinu, varbūt ir vēl kaut kas, kam jāpievērš uzmanība.
Offline
RSAWorkshop
20. Jun 2024, 18:38 #11008

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir tur savi knifi, bet tā visā visumā labs motors

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
20. Jun 2024, 21:26 #11009

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2762

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Jun 2024, 17:54:51 @integral rakstīja:
Pirms pērku, labāk pajautāju - Latvijā māk n52 (n52k 160kW)? Galvenos kritiskos mezglus (vārstu vāka blīve, kartera blīve, vanos skrūves/solenoīds(?), el.ūdenssūknis) plus mīnus zinu, varbūt ir vēl kaut kas, kam jāpievērš uzmanība.
Ja pērc 2.5, tad stipri liela uzmanība jāpievērš eļļas patēriņam. Pa lielam līdzīgs stāsts, kas ar M54B25. Citādi zbis motors. Tām blīvēm vēl papildus rēķinies ar Vanos solenoīdiem un Disa vārstiem, kā arī kartera vent, ja nezini vai mainīta. Ja kāds vanos neiet vai arī disa vārsts ir salūzis, tad viņš ies dahera sūdīgāk.

Retos gadījumos sadaleņu blīves sataisa gropes sadaleņu sēžās.
Offline
vrz
27. Jun 2024, 12:11 #11010

Kopš: 06. Sep 2008

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Turbo

Kur iegādājaties bmw oem detalas ?
Savācies palielāks pirkums - ir kautkas izdevīgāks par handler, eparts un etk ?
Offline
cipargalva
27. Jun 2024, 12:22 #11011

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: quattro

Cik bijusi pieredze ar handler, tad nekādu izdevīgumu tur neredzēju. Praktiski tās pašas cenas dabūju pie dīlera vai pat nedaudz lētāk.
Runa gan nav par bmw detaļām.

Vēl ir DTS.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 27 Jun 2024, 12:22:24 ]

Offline
PhO3n1X
27. Jun 2024, 12:27 #11012

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: F36

Pēdējā laikā pasūtu oem detaļas tikai te
http://www.bmparts.lv/jaunas-detalas-pasutit/
Offline
RSAWorkshop
27. Jun 2024, 13:17 #11013

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Jun 2024, 12:11:10 @vrz rakstīja:
Kur iegādājaties bmw oem detalas ?
Savācies palielāks pirkums - ir kautkas izdevīgāks par handler, eparts un etk ?

Varu pačekot, reizēm ir bijuši labi piedāvājumi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
elbruss
27. Jun 2024, 23:12 #11014

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 985

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.

Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt?
Offline
wanksta
29. Jun 2024, 20:05 #11015

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7338

Braucu ar: muti

Varbūt stulbs jautājums, bet ir šādas tādas senākas ģimenes bildes melnbaltās, vai ir mūsdienās kādas iespējas viņas pārvērst par krāsainām bez kolosālam laika vai naudas investīcijām?

Un kur vienkārši var iedot lai ieskenē un smuki pārvērš digitālā formātā, varbūt nedaudz uzlabo iespēju robežās?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 29 Jun 2024, 20:08:14 ]

Offline
hasans
29. Jun 2024, 22:58 #11016

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7693

Braucu ar:

Servisā, kad mainīju ziemas diskus ar riepām uz vasaras, neatzīmēja uz ziemenēm, kurš ritenis ir kurš, jo ziemas ripuļiem ir spiediena sensori. Liekot atpakaļ ziemas ripuļus, kā lai zinu, kurš ir kurš lai paneli rāda pareizo ratu ar attiecīgo spiedienu
Offline
RSAWorkshop
29. Jun 2024, 23:04 #11017

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

pilnīgi vienalga

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
hasans
29. Jun 2024, 23:14 #11018

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7693

Braucu ar:

Tas ir kā? Auto pats atpazīs kurš ir kurš sensors?
Offline
crime
29. Jun 2024, 23:53 #11019

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8493

Braucu ar: m635csi

neviens no tiem sensoriem nav "piesiets" kādai konkrētai no četrām iespējamām pozīcijām
Offline
ATB
30. Jun 2024, 00:02 #11020

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5253

Braucu ar: ♛ ♛


27 Jun 2024, 23:12:47 @elbruss rakstīja:
Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.

Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt?


Jauc vien vaļā un skaties. Labā ziņa tāda, ka diezgan daudz youtube pamācību ir. Tikai visu jādara uzmanīgi, lai kaut ko nesalauztu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo