Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| un pusei taisito sadalenes stav skiibi, jo speci taisijusi ar "markjiera metodi"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
16 Mar 2013, 22:13:14 Driver rakstīja:
un pusei taisito sadalenes stav skiibi, jo speci taisijusi ar "markjiera metodi"
un ja turpina nakamais ar marķieri tad pec remonta ir vel šķibāk | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| nu daudziem motoriem tur var salikt tikai pēc zobenes/ķēdes zobiem, jāņem vērā tikai ir tas, ka slīpējot galvu/bloku attālums starp kloķenes un sadalenes zobratiem samazinās par noslīpēto vērtību un "taimings" izmainās, tāpēc arī tiek norādīts maksimālā pieļaujamā slīpēšanas vērtība | Offline | | |
ar4ibalc | | Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
|
16 Mar 2013, 22:11:53 seeingman rakstīja:
16 Mar 2013, 21:30:03 ar4ibalc rakstīja:
15 Mar 2013, 00:13:18 wanksta rakstīja:
14 Mar 2013, 22:38:02 ar4ibalc rakstīja:
5w30 vai 5w40 sintetiku. Protams var liet kko krutaku, bet vai vajag?
Interesanti zināt, kāds ir pamatojums liet 5w-30 miljonu nobraukušam TDS?
Cilvēks prasa un es atbildu nevis rakstu bezjēdzīgus komentārus, kāda starpība cik mašīna nogājusi, tad jau autiņam, kas nogājis miljonu vispār eļļu nelejam?
nē autiņam, kas nogājis miljonu ir jālej tīra nafta, savādāk būs par šķidru
tak lielākā daļa motoru automašīnām ar "200k" un "tikko no vācijas" ir jau kādreiz bijuši rauti vaļā un taisīti, tā kā nav gluži norbraukts, vecs un viss slikti, nu vismaz daļai
Ā man reiz viens vecs opis no laukiem, tipa motorists, teica, ka eļļu var nemainīt tik ilgi kamēr to ar pikstiem no ščupa nobraukot, pabrezējot pirkstus un izplešot tā tā kā bišķi uztaisa stiepienu, nevis vienkārši sadalas 2 pilienos kā ūdens
p.s. atceramies, ka mainot eļļu pietiekami bieži un lejot ražotāja norādīto specifikāciju, nevis izdomāt, ka motors ir tipa vecs un tāpēc jālej biezāka eļļa vai jāmaina retāk vai vēl kādas muļķības, tad var ļoti attālināt šāļu apiešanu ripā
Ir dzirdēti tādi joki, bet mainot dabūsi karteri sildīt vai ar špakteļlāpstu kasīt ārā | Offline | | |
is3 | | Kopš: 17. Feb 2013
Ziņojumi: 77
Braucu ar:
|
16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.
Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju. | Offline | | |
ar4ibalc | | Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
|
17 Mar 2013, 09:42:59 is3 rakstīja:
16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.
Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju.
Ar normālu presi var miegīgi izspiest, nu ja galīgi nenāk vēl ar svarku var iemetināt gūltņa iekšpusē lai nedaudz saraaujas, abs birst nost no sitieniem(lielas vibracijas), ja zvana ar kuvaldu veco gūltni ārā tad jau visticamāk abesam čau! | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
17 Mar 2013, 12:18:02 hasans rakstīja:
Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt.
Sakot ar kaadi 3k ls! | Offline | | |
|
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
17 Mar 2013, 12:25:00 Digital rakstīja:
17 Mar 2013, 12:18:02 hasans rakstīja:
Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt.
Sakot ar kaadi 3k ls!
Viela pārdomām | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
16 Mar 2013, 21:30:03 ar4ibalc rakstīja:
Cilvēks prasa un es atbildu nevis rakstu bezjēdzīgus komentārus, kāda starpība cik mašīna nogājusi, tad jau autiņam, kas nogājis miljonu vispār eļļu nelejam?
Iesaku painterisēties, kas vispār ir eļļas viskozitāte un kāpēc ir vajadzīga eļļas kārtiņa starp cilindra sienām un virzuli, tad parunāsim tālāk | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| a kāda tev tur eļļas filmiņa veidojas, ja cilindra siena ir izdilusi gluda no honējuma? | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
17 Mar 2013, 11:58:36 ar4ibalc rakstīja:
17 Mar 2013, 09:42:59 is3 rakstīja:
16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.
Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju.
Ar normālu presi var miegīgi izspiest, nu ja galīgi nenāk vēl ar svarku var iemetināt gūltņa iekšpusē lai nedaudz saraaujas, abs birst nost no sitieniem(lielas vibracijas), ja zvana ar kuvaldu veco gūltni ārā tad jau visticamāk abesam čau!
Viss kārtībā, paldies Draiveram
Sensors vesels, tikai pielikts bija pa augstu | Offline | | |
vlajer | | Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: e46 330D
| Vai kāds nav lietas kursā vai deres automātiska kārba no dzinēja M57 uz dzinēju M57N? | Offline | | |
Black_russian | | Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
17 Mar 2013, 16:44:40 vlajer rakstīja:
Vai kāds nav lietas kursā vai deres automātiska kārba no dzinēja M57 uz dzinēju M57N?
Ne. | Offline | | |
vlajer | | Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: e46 330D
| Skaidrs paldies! Tad jautājums vai deres automāta kārba no e60 dzinējs m57n uz e46 2004.gads dzinejs arī m57n? | Offline | | |
sta | | Kopš: 09. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: 330d
| Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu. | Offline | | |
|
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
17 Mar 2013, 18:36:03 sta rakstīja:
Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu.
Kādu laiku atpakaļ bija dīzeļauto, pēc kaktu kantora apmeklējuma, kurā noteica diagnozi, kas sprauslām psg, aizdzinu uz dīzeļcentru, tur cilvēki uztaisīja diagnostiku, izrādījās, kad bija kkāda siena kolektora vai kkur izlūzusi. Saremontēja ar diagnostiku pa 28ls
Tādēļ tagad es vismaz cenšos plaša profila spečukiem neuzticēties.. Labāk lai katrs dara savu darbu | Offline | | |
sta | | Kopš: 09. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: 330d
|
17 Mar 2013, 18:51:33 morris rakstīja:
17 Mar 2013, 18:36:03 sta rakstīja:
Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu.
Kādu laiku atpakaļ bija dīzeļauto, pēc kaktu kantora apmeklējuma, kurā noteica diagnozi, kas sprauslām psg, aizdzinu uz dīzeļcentru, tur cilvēki uztaisīja diagnostiku, izrādījās, kad bija kkāda siena kolektora vai kkur izlūzusi. Saremontēja ar diagnostiku pa 28ls
Tādēļ tagad es vismaz cenšos plaša profila spečukiem neuzticēties.. Labāk lai katrs dara savu darbu
uz kaadu diizelcentru dzini? interesee tieshi uz kurieni vareetu dziit,lai nav taa ka aizbraucu un pasaka ka visam psc un noplees 9aadas | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Tas kas Bukaišu ielā. Bet es tikai dalos ar savu pieredzi.. | Offline | | |
sta | | Kopš: 09. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: 330d
| Valmiera?
paldies,gaidu veel kaadu ar savu pieredzi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|