Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
16. Mar 2013, 22:13 #11001

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un pusei taisito sadalenes stav skiibi, jo speci taisijusi ar "markjiera metodi"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
16. Mar 2013, 22:16 #11002

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


16 Mar 2013, 22:13:14 Driver rakstīja:
un pusei taisito sadalenes stav skiibi, jo speci taisijusi ar "markjiera metodi"
un ja turpina nakamais ar marķieri tad pec remonta ir vel šķibāk
Offline
seeingman
16. Mar 2013, 22:21 #11003

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

nu daudziem motoriem tur var salikt tikai pēc zobenes/ķēdes zobiem, jāņem vērā tikai ir tas, ka slīpējot galvu/bloku attālums starp kloķenes un sadalenes zobratiem samazinās par noslīpēto vērtību un "taimings" izmainās, tāpēc arī tiek norādīts maksimālā pieļaujamā slīpēšanas vērtība
Offline
ar4ibalc
17. Mar 2013, 01:16 #11004

Kopš: 26. May 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 143

Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe


16 Mar 2013, 22:11:53 seeingman rakstīja:

16 Mar 2013, 21:30:03 ar4ibalc rakstīja:

15 Mar 2013, 00:13:18 wanksta rakstīja:

14 Mar 2013, 22:38:02 ar4ibalc rakstīja:
5w30 vai 5w40 sintetiku. Protams var liet kko krutaku, bet vai vajag?


Interesanti zināt, kāds ir pamatojums liet 5w-30 miljonu nobraukušam TDS?

Cilvēks prasa un es atbildu nevis rakstu bezjēdzīgus komentārus, kāda starpība cik mašīna nogājusi, tad jau autiņam, kas nogājis miljonu vispār eļļu nelejam?

nē autiņam, kas nogājis miljonu ir jālej tīra nafta, savādāk būs par šķidru
tak lielākā daļa motoru automašīnām ar "200k" un "tikko no vācijas" ir jau kādreiz bijuši rauti vaļā un taisīti, tā kā nav gluži norbraukts, vecs un viss slikti, nu vismaz daļai
Ā man reiz viens vecs opis no laukiem, tipa motorists, teica, ka eļļu var nemainīt tik ilgi kamēr to ar pikstiem no ščupa nobraukot, pabrezējot pirkstus un izplešot tā tā kā bišķi uztaisa stiepienu, nevis vienkārši sadalas 2 pilienos kā ūdens
p.s. atceramies, ka mainot eļļu pietiekami bieži un lejot ražotāja norādīto specifikāciju, nevis izdomāt, ka motors ir tipa vecs un tāpēc jālej biezāka eļļa vai jāmaina retāk vai vēl kādas muļķības, tad var ļoti attālināt šāļu apiešanu ripā

Ir dzirdēti tādi joki, bet mainot dabūsi karteri sildīt vai ar špakteļlāpstu kasīt ārā
Offline
is3
17. Mar 2013, 09:42 #11005

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:


16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.

Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju.
Offline
ar4ibalc
17. Mar 2013, 11:58 #11006

Kopš: 26. May 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 143

Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe


17 Mar 2013, 09:42:59 is3 rakstīja:

16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.

Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju.

Ar normālu presi var miegīgi izspiest, nu ja galīgi nenāk vēl ar svarku var iemetināt gūltņa iekšpusē lai nedaudz saraaujas, abs birst nost no sitieniem(lielas vibracijas), ja zvana ar kuvaldu veco gūltni ārā tad jau visticamāk abesam čau!
Offline
hasans
17. Mar 2013, 12:18 #11007

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt.
Offline
Digital
17. Mar 2013, 12:25 #11008

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


17 Mar 2013, 12:18:02 hasans rakstīja:
Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt.

Sakot ar kaadi 3k ls!
Offline
hasans
17. Mar 2013, 12:44 #11009

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


17 Mar 2013, 12:25:00 Digital rakstīja:

17 Mar 2013, 12:18:02 hasans rakstīja:
Kāda varētu būt cena par e30 M3 S14B23 motoru labā stāvoklī ar kārbu, labu sajūga komplektu, spararatu, ir visa pravodka, karoc viss priekš plug&play. Motors atjaukts vaļā un pārbaudīts, samainīti visi saļņiki, blīves, galva savesta kārtībā, utt.

Sakot ar kaadi 3k ls!

Viela pārdomām
Offline
wanksta
17. Mar 2013, 13:30 #11010

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


16 Mar 2013, 21:30:03 ar4ibalc rakstīja:
Cilvēks prasa un es atbildu nevis rakstu bezjēdzīgus komentārus, kāda starpība cik mašīna nogājusi, tad jau autiņam, kas nogājis miljonu vispār eļļu nelejam?


Iesaku painterisēties, kas vispār ir eļļas viskozitāte un kāpēc ir vajadzīga eļļas kārtiņa starp cilindra sienām un virzuli, tad parunāsim tālāk
Offline
seeingman
17. Mar 2013, 14:11 #11011

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

a kāda tev tur eļļas filmiņa veidojas, ja cilindra siena ir izdilusi gluda no honējuma?
Offline
morris
17. Mar 2013, 14:19 #11012

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


17 Mar 2013, 11:58:36 ar4ibalc rakstīja:

17 Mar 2013, 09:42:59 is3 rakstīja:

16 Mar 2013, 18:57:46 morris rakstīja:
Vai nav kāds kas var Mersedesam pieslēgt kompi un nolasīt vai abs devējs ir izbeidzies? Pēc gultņa maiņas abs atslēdzās.

Esi redzējis, kā ar urbīti to gultni tīra ārā? Vnk normāli meistari bez līkām rokām saprot, ka arī abs devējs(tā rotējošā daļa) ir jānomaina vai vismaz jāpasaka klientam, ka būs problēmas. Jo vesalu to gultni ārā parasti nedabū un ielienot ar urbi, sačakarē arī abs devēju.

Ar normālu presi var miegīgi izspiest, nu ja galīgi nenāk vēl ar svarku var iemetināt gūltņa iekšpusē lai nedaudz saraaujas, abs birst nost no sitieniem(lielas vibracijas), ja zvana ar kuvaldu veco gūltni ārā tad jau visticamāk abesam čau!


Viss kārtībā, paldies Draiveram
Sensors vesels, tikai pielikts bija pa augstu
Offline
vlajer
17. Mar 2013, 16:44 #11013

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

Vai kāds nav lietas kursā vai deres automātiska kārba no dzinēja M57 uz dzinēju M57N?
Offline
Black_russian
17. Mar 2013, 17:04 #11014

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


17 Mar 2013, 16:44:40 vlajer rakstīja:
Vai kāds nav lietas kursā vai deres automātiska kārba no dzinēja M57 uz dzinēju M57N?


Ne.
Offline
vlajer
17. Mar 2013, 17:30 #11015

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

Skaidrs paldies! Tad jautājums vai deres automāta kārba no e60 dzinējs m57n uz e46 2004.gads dzinejs arī m57n?
Offline
sta
17. Mar 2013, 18:36 #11016

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: 330d

Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu.
Offline
morris
17. Mar 2013, 18:51 #11017

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


17 Mar 2013, 18:36:03 sta rakstīja:
Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu.


Kādu laiku atpakaļ bija dīzeļauto, pēc kaktu kantora apmeklējuma, kurā noteica diagnozi, kas sprauslām psg, aizdzinu uz dīzeļcentru, tur cilvēki uztaisīja diagnostiku, izrādījās, kad bija kkāda siena kolektora vai kkur izlūzusi. Saremontēja ar diagnostiku pa 28ls

Tādēļ tagad es vismaz cenšos plaša profila spečukiem neuzticēties.. Labāk lai katrs dara savu darbu
Offline
sta
17. Mar 2013, 19:29 #11018

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: 330d


17 Mar 2013, 18:51:33 morris rakstīja:

17 Mar 2013, 18:36:03 sta rakstīja:
Sveiki,kur ieteiktu restaureet sprauslas 3l diizelim?ar visu servisu,atdodu auto un sanjemu jau gatavu.


Kādu laiku atpakaļ bija dīzeļauto, pēc kaktu kantora apmeklējuma, kurā noteica diagnozi, kas sprauslām psg, aizdzinu uz dīzeļcentru, tur cilvēki uztaisīja diagnostiku, izrādījās, kad bija kkāda siena kolektora vai kkur izlūzusi. Saremontēja ar diagnostiku pa 28ls

Tādēļ tagad es vismaz cenšos plaša profila spečukiem neuzticēties.. Labāk lai katrs dara savu darbu

uz kaadu diizelcentru dzini? interesee tieshi uz kurieni vareetu dziit,lai nav taa ka aizbraucu un pasaka ka visam psc un noplees 9aadas
Offline
morris
17. Mar 2013, 19:49 #11019

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tas kas Bukaišu ielā. Bet es tikai dalos ar savu pieredzi..
Offline
sta
17. Mar 2013, 19:55 #11020

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: 330d

Valmiera?
paldies,gaidu veel kaadu ar savu pieredzi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo