Online
Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Zusurs | 30. Jan 2020, 08:39 |
#1101
|
| Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Vajadzētu pirmāmkārtām saprast to, ka ir ciema čipotāji, kas nopirkuši Aļikā kabeli, torrentos noslaukuši standarta konfigurācijas, un bakstās tajos auto vispār bez nekādas sajēgas, visu sajājot. Un ir normāli čipotāji servisos, kas strādā ar atbilstošu aparatūru, pie kuriem strādā dzinēju meistari, kas visu tipu dzinēju tuninga iespējas (un sekas) pazīst līdz intīmam līmenim, kur pēc čipošanas tiek veiktas gan visas nepieciešamās adaptācijas un tvīkošanas, un kur ir jaudas testa stendi.
Tie otrie parasti sajēdz, ko dara, un nekas nekur nedūmo, sensori neatņirdzas un netiek kodēti ārā, un auto resurss samazinās minimāli.
Par pašu kodēšanas procesu lai pastāsta Kaross, RSA, Kaspičš vai kāds cits, kurš ar to ir pazīstams. Bet divos vārdos čipošana ir auto ECU bloka parametru maiņa - aizdedzes taiminga, iešprices, boost'a un fuel map izmaiņas, kuru rezultātā tiek no motora izspiests vairāk jaudas.
Atšķirība starp ciema Vasju un tuninga servisu ir tajā, ka Vasja iekopē gatavu konfigurāciju, kas principā nekad neder as-is - katrs dzinējs un auto ir unikāls, un katram ir jāveic smalka regulēšana augšminētajiem parametriem, ar ko nodarbojas normālos servisos. Vasja vienkārši iebliež konfigu, kas uz īsu brīdi ļauj auto saimniekam domāt, ka dampis baigi cērt, bet pēc īsa brīža sāk izlīst visas Tavas augšminētās problēmas.[ Šo ziņu laboja Zusurs, 30 Jan 2020, 08:42:45 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 30. Jan 2020, 08:49 |
#1102
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
30 Jan 2020, 08:39:56 @Zusurs rakstīja:
Vajadzētu pirmāmkārtām saprast to, ka ir ciema čipotāji, kas nopirkuši Aļikā kabeli, torrentos noslaukuši standarta konfigurācijas, un bakstās tajos auto vispār bez nekādas sajēgas, visu sajājot. Un ir normāli čipotāji servisos, kas strādā ar atbilstošu aparatūru, pie kuriem strādā dzinēju meistari, kas visu tipu dzinēju tuninga iespējas (un sekas) pazīst līdz intīmam līmenim, kur pēc čipošanas tiek veiktas gan visas nepieciešamās adaptācijas un tvīkošanas, un kur ir jaudas testa stendi.
Tie otrie parasti sajēdz, ko dara, un nekas nekur nedūmo, sensori neatņirdzas un netiek kodēti ārā, un auto resurss samazinās minimāli.
Par pašu kodēšanas procesu lai pastāsta Kaross, RSA, Kaspičš vai kāds cits, kurš ar to ir pazīstams. Bet divos vārdos čipošana ir auto ECU bloka parametru maiņa - aizdedzes taiminga, iešprices, boost'a un fuel map izmaiņas, kuru rezultātā tiek no motora izspiests vairāk jaudas.
Atšķirība starp ciema Vasju un tuninga servisu ir tajā, ka Vasja iekopē gatavu konfigurāciju, kas principā nekad neder as-is - katrs dzinējs un auto ir unikāls, un katram ir jāveic smalka regulēšana augšminētajiem parametriem, ar ko nodarbojas normālos servisos. Vasja vienkārši iebliež konfigu, kas uz īsu brīdi ļauj auto saimniekam domāt, ka dampis baigi cērt, bet pēc īsa brīža sāk izlīst visas Tavas augšminētās problēmas.
ir dzirdēts, ka čurājošā sprausla pēc čipošanas izdedzina virzuli, bet nečipotam tas nenotiek, kaut kā tas process tiek pasargāts softā, tā ir ? kāpēc ? | Offline | | |
sys9291 | 30. Jan 2020, 10:44 |
#1103
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Jan 2020, 08:49:27 @HiJaCKeR rakstīja:
30 Jan 2020, 08:39:56 @Zusurs rakstīja:
Vajadzētu pirmāmkārtām saprast to, ka ir ciema čipotāji, kas nopirkuši Aļikā kabeli, torrentos noslaukuši standarta konfigurācijas, un bakstās tajos auto vispār bez nekādas sajēgas, visu sajājot. Un ir normāli čipotāji servisos, kas strādā ar atbilstošu aparatūru, pie kuriem strādā dzinēju meistari, kas visu tipu dzinēju tuninga iespējas (un sekas) pazīst līdz intīmam līmenim, kur pēc čipošanas tiek veiktas gan visas nepieciešamās adaptācijas un tvīkošanas, un kur ir jaudas testa stendi.
Tie otrie parasti sajēdz, ko dara, un nekas nekur nedūmo, sensori neatņirdzas un netiek kodēti ārā, un auto resurss samazinās minimāli.
Par pašu kodēšanas procesu lai pastāsta Kaross, RSA, Kaspičš vai kāds cits, kurš ar to ir pazīstams. Bet divos vārdos čipošana ir auto ECU bloka parametru maiņa - aizdedzes taiminga, iešprices, boost'a un fuel map izmaiņas, kuru rezultātā tiek no motora izspiests vairāk jaudas.
Atšķirība starp ciema Vasju un tuninga servisu ir tajā, ka Vasja iekopē gatavu konfigurāciju, kas principā nekad neder as-is - katrs dzinējs un auto ir unikāls, un katram ir jāveic smalka regulēšana augšminētajiem parametriem, ar ko nodarbojas normālos servisos. Vasja vienkārši iebliež konfigu, kas uz īsu brīdi ļauj auto saimniekam domāt, ka dampis baigi cērt, bet pēc īsa brīža sāk izlīst visas Tavas augšminētās problēmas.
ir dzirdēts, ka čurājošā sprausla pēc čipošanas izdedzina virzuli, bet nečipotam tas nenotiek, kaut kā tas process tiek pasargāts softā, tā ir ? kāpēc ?
tekoša sprausla izdedzinās virzuli arī bez čipšošanas - kapēc? a tapēc, ka tā vietā lai izsmidzinātu degvielu viņa to vienkārši uzlej uz virzuļa un tās degšana turpinās arī pēc darba gājiena...
čipšotam dzinējam tas notiks ātrāk... | Offline | | |
abyss | 30. Jan 2020, 10:51 |
#1104
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
|
30 Jan 2020, 08:39:56 @Zusurs rakstīja:
Vajadzētu pirmāmkārtām saprast to, ka ir ciema čipotāji, kas nopirkuši Aļikā kabeli, torrentos noslaukuši standarta konfigurācijas, un bakstās tajos auto vispār bez nekādas sajēgas, visu sajājot. Un ir normāli čipotāji servisos, kas strādā ar atbilstošu aparatūru, pie kuriem strādā dzinēju meistari, kas visu tipu dzinēju tuninga iespējas (un sekas) pazīst līdz intīmam līmenim, kur pēc čipošanas tiek veiktas gan visas nepieciešamās adaptācijas un tvīkošanas, un kur ir jaudas testa stendi.
Tie otrie parasti sajēdz, ko dara, un nekas nekur nedūmo, sensori neatņirdzas un netiek kodēti ārā, un auto resurss samazinās minimāli.
Par pašu kodēšanas procesu lai pastāsta Kaross, RSA, Kaspičš vai kāds cits, kurš ar to ir pazīstams. Bet divos vārdos čipošana ir auto ECU bloka parametru maiņa - aizdedzes taiminga, iešprices, boost'a un fuel map izmaiņas, kuru rezultātā tiek no motora izspiests vairāk jaudas.
Atšķirība starp ciema Vasju un tuninga servisu ir tajā, ka Vasja iekopē gatavu konfigurāciju, kas principā nekad neder as-is - katrs dzinējs un auto ir unikāls, un katram ir jāveic smalka regulēšana augšminētajiem parametriem, ar ko nodarbojas normālos servisos. Vasja vienkārši iebliež konfigu, kas uz īsu brīdi ļauj auto saimniekam domāt, ka dampis baigi cērt, bet pēc īsa brīža sāk izlīst visas Tavas augšminētās problēmas.
Unikāla konfigurācija ir nepieciešama tikai tāpēc, ka tās čipojamās miskastes ir nojātas līdz pēdējam. No rūpnīcas taču visi 530d ar vienādu motora kodu un ecu versiju, taču izripo ar vienu softu. Tur neviens individuāli katram 530d nebaksta parametrus. Idealā kārtibā esošiem 530d taču pietiek ar vienu un to pašu softu. Čakars sākās tad, kad viens no mezgliem ir kaut nedaudz nojāts. Vienīgi individuāla pieeja var būt tad, ja grib no auto izspiest absolūti max.jaudu manāmi saīsinot dažādu izpildelementu mūžu | Offline | | |
sys9291 | 30. Jan 2020, 10:57 |
#1105
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Jan 2020, 10:51:01 @abyss rakstīja:
30 Jan 2020, 08:39:56 @Zusurs rakstīja:
Vajadzētu pirmāmkārtām saprast to, ka ir ciema čipotāji, kas nopirkuši Aļikā kabeli, torrentos noslaukuši standarta konfigurācijas, un bakstās tajos auto vispār bez nekādas sajēgas, visu sajājot. Un ir normāli čipotāji servisos, kas strādā ar atbilstošu aparatūru, pie kuriem strādā dzinēju meistari, kas visu tipu dzinēju tuninga iespējas (un sekas) pazīst līdz intīmam līmenim, kur pēc čipošanas tiek veiktas gan visas nepieciešamās adaptācijas un tvīkošanas, un kur ir jaudas testa stendi.
Tie otrie parasti sajēdz, ko dara, un nekas nekur nedūmo, sensori neatņirdzas un netiek kodēti ārā, un auto resurss samazinās minimāli.
Par pašu kodēšanas procesu lai pastāsta Kaross, RSA, Kaspičš vai kāds cits, kurš ar to ir pazīstams. Bet divos vārdos čipošana ir auto ECU bloka parametru maiņa - aizdedzes taiminga, iešprices, boost'a un fuel map izmaiņas, kuru rezultātā tiek no motora izspiests vairāk jaudas.
Atšķirība starp ciema Vasju un tuninga servisu ir tajā, ka Vasja iekopē gatavu konfigurāciju, kas principā nekad neder as-is - katrs dzinējs un auto ir unikāls, un katram ir jāveic smalka regulēšana augšminētajiem parametriem, ar ko nodarbojas normālos servisos. Vasja vienkārši iebliež konfigu, kas uz īsu brīdi ļauj auto saimniekam domāt, ka dampis baigi cērt, bet pēc īsa brīža sāk izlīst visas Tavas augšminētās problēmas.
Unikāla konfigurācija ir nepieciešama tikai tāpēc, ka tās čipojamās miskastes ir nojātas līdz pēdējam. No rūpnīcas taču visi 530d ar vienādu motora kodu un ecu versiju, taču izripo ar vienu softu. Tur neviens individuāli katram 530d nebaksta parametrus. Idealā kārtibā esošiem 530d taču pietiek ar vienu un to pašu softu. Čakars sākās tad, kad viens no mezgliem ir kaut nedaudz nojāts. Vienīgi individuāla pieeja var būt tad, ja grib no auto izspiest absolūti max.jaudu manāmi saīsinot dažādu izpildelementu mūžu
visi 530 izripo ar vienādu softu nu nokaunies taču - ja nezināji tad nedaudz apgaismošu ir 4 dažādi DDE (EDC16) un katram pa ~30 softiem...pietiks?
P.S kādreiz ar čipšošanu jaudu cēla - a tagad remontē auto jo čipsis pa 60EUR ir lētāk kā drosele pa 400EUR... | Offline | | |
sys9291 | 30. Jan 2020, 11:02 |
#1106
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| dīlera čipšošana nav tikai softa maņa.... Uz N sērijas dīzeļiem čipšojot pie dīlera tu saņem citu intercooler, CITU DDE, un protams arī softu...un maksā tas virs 1K , kas Ludzai nav aktuāli... | Offline | | |
streetking | 30. Jan 2020, 11:14 |
#1107
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
30 Jan 2020, 07:37:11 @Modrs rakstīja:
... lopā dūmo.
stock dīzelis, kas ir bez jebkādiem dpf'iem ir noregulēts liess, varbūt pilnā jaudā tuvu ideālam AFR. Dīzelis ar ideālu AFR arī dūmo pelēcīgiem dūmiem (laikam). Čipšotāji vnk paceļ (varbut ari nepaceļ) spiedienu ieplūdē un pieliek klāt degvielu padarot maisījumu bagātu. bagāts maisijums - nesadegusi degviela - kvēpi.
nelielu jaudas pieaugumu varētu iegūt arī nepalielinot dūmošanu, bet kam ir vajadzīgi 10-20zs, vajag tak +70zs un +100NM
bagāts dīzelis pretēji benzīna dzinējam sadeg ļoti karsts, tāpēc dūmotāji lieki noslogo vārstus, virzuļus, kolektoru, turbīnu utt... | Offline | | |
sys9291 | 30. Jan 2020, 11:34 |
#1108
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Jan 2020, 11:14:11 @streetking rakstīja:
30 Jan 2020, 07:37:11 @Modrs rakstīja:
... lopā dūmo.
stock dīzelis, kas ir bez jebkādiem dpf'iem ir noregulēts liess, varbūt pilnā jaudā tuvu ideālam AFR. Dīzelis ar ideālu AFR arī dūmo pelēcīgiem dūmiem (laikam). Čipšotāji vnk paceļ (varbut ari nepaceļ) spiedienu ieplūdē un pieliek klāt degvielu padarot maisījumu bagātu. bagāts maisijums - nesadegusi degviela - kvēpi.
nelielu jaudas pieaugumu varētu iegūt arī nepalielinot dūmošanu, bet kam ir vajadzīgi 10-20zs, vajag tak +70zs un +100NM
bagāts dīzelis pretēji benzīna dzinējam sadeg ļoti karsts, tāpēc dūmotāji lieki noslogo vārstus, virzuļus, kolektoru, turbīnu utt...
atklāšu vēl vienu noslēpumu - visi dieseļi iet uz lieso... Jo pēc būtības dieseļa rpm regulē ar degvielas daudzumu - a benzīnam ar degmaisījuma daudzumu...
Kas attiecas par pašiem čipšotājiem, tad ko var gribēt no keksiem, kas dzīvu virzuli nekad nav redzējuši, un kuriem likas, ka padodot vairāk degvielas rodas lielāka jauda...
Par temperatūrām runājot arī nav īsti kā tu saki, benzīna dzinējā benzīns iztvaikojot dzesē virzuli un pašu kameru - bet sadeg ar vislielāko temperatūru pie normāla maisījuma. Uztaisot trekno niecīgais jaudas pieaugums saistīta ar temperatūras kritumu cilindrā un rezultāts ir iesūktā maisījuma masas pieaugums..
Dīzeļa gadījumā lai padotu vairāk degvielas būs nepieciešams ilgāks laiks - tātad degvielas degšana turpināz izplūdē - kā rezultātā kvēps un temperatūra... | Offline | | |
|
Montana | 30. Jan 2020, 12:43 |
#1109
|
| Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500? | Offline | | |
sys9291 | 30. Jan 2020, 13:46 |
#1110
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Jan 2020, 12:43:48 @Montana rakstīja:
un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500?
zini uz F15 ir tāds M5D, kas pēc būtības ir max izzīsts 3 litru dieselis, un kā daži čipšotāji ar pieredzi teica, ka darīt tur vairs nav ko, jo pat stock izpildījumā šis dzinējs ir jau pārzīsts un nav spējīgs nokalpot pat 200K... | Offline | | |
FFL | 30. Jan 2020, 16:28 |
#1111
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
30 Jan 2020, 13:46:40 @sys9291 rakstīja:
30 Jan 2020, 12:43:48 @Montana rakstīja:
un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500?
zini uz F15 ir tāds M5D, kas pēc būtības ir max izzīsts 3 litru dieselis, un kā daži čipšotāji ar pieredzi teica, ka darīt tur vairs nav ko, jo pat stock izpildījumā šis dzinējs ir jau pārzīsts un nav spējīgs nokalpot pat 200K...
Tāpat ir volvo d5, motori daudz kw versijās, un spēcīgākajai tur tikpat kā vairs nav ko piečipot | Offline | | |
Elviss | 30. Jan 2020, 17:02 |
#1112
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22119
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Kaut kāda herņa. Wessā teica, ka ar DPF viss ok.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Mar4ello | 30. Jan 2020, 18:45 |
#1113
|
| Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Par Volvo, ir tur ko piečipot,pēc pieredzes saku,tik manuālajai kārbai sajūgs un spararats izturēja nedēļas divas pēc čipošanas....Par automātu dzirdēju ka pusasis birst nost,bet ko čipot tur ir, un jūtami.
Konkrēti bija 120kw D5 2003gada V70.
30 Jan 2020, 16:28:09 @FFL rakstīja:
30 Jan 2020, 13:46:40 @sys9291 rakstīja:
30 Jan 2020, 12:43:48 @Montana rakstīja:
un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500?
zini uz F15 ir tāds M5D, kas pēc būtības ir max izzīsts 3 litru dieselis, un kā daži čipšotāji ar pieredzi teica, ka darīt tur vairs nav ko, jo pat stock izpildījumā šis dzinējs ir jau pārzīsts un nav spējīgs nokalpot pat 200K...
Tāpat ir volvo d5, motori daudz kw versijās, un spēcīgākajai tur tikpat kā vairs nav ko piečipot
[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 30 Jan 2020, 18:46:47 ] | Offline | | |
FFL | 30. Jan 2020, 19:28 |
#1114
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
30 Jan 2020, 18:45:23 @Mar4ello rakstīja:
Par Volvo, ir tur ko piečipot,pēc pieredzes saku,tik manuālajai kārbai sajūgs un spararats izturēja nedēļas divas pēc čipošanas....Par automātu dzirdēju ka pusasis birst nost,bet ko čipot tur ir, un jūtami.
Konkrēti bija 120kw D5 2003gada V70.
30 Jan 2020, 16:28:09 @FFL rakstīja:
30 Jan 2020, 13:46:40 @sys9291 rakstīja:
30 Jan 2020, 12:43:48 @Montana rakstīja:
un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500?
zini uz F15 ir tāds M5D, kas pēc būtības ir max izzīsts 3 litru dieselis, un kā daži čipšotāji ar pieredzi teica, ka darīt tur vairs nav ko, jo pat stock izpildījumā šis dzinējs ir jau pārzīsts un nav spējīgs nokalpot pat 200K...
Tāpat ir volvo d5, motori daudz kw versijās, un spēcīgākajai tur tikpat kā vairs nav ko piečipot
Tu izlasīji ko es rakstīju? 120kw - tā jau ir vārga versija[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Jan 2020, 19:30:40 ] | Offline | | |
kexxx | 30. Jan 2020, 20:03 |
#1115
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Volgo tā sauktajiem D5 dībeļiem ir 120, 136 un 147 kw versijas
Un visus sauc par "leģendāro D5" un "labāko motoru savā klasē"
Tas, ka pēc čipošanas nojūk spararats vai vēl kkas- nebrīnos, jo laimīgais īpašnieks ar pedāli grīdā sāk testēt cik tad liela ir jaunā jauda | Offline | | |
wxy | 30. Jan 2020, 20:16 |
#1116
|
| Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
30 Jan 2020, 18:45:23 @Mar4ello rakstīja:
Par Volvo, ir tur ko piečipot,pēc pieredzes saku,tik manuālajai kārbai sajūgs un spararats izturēja nedēļas divas pēc čipošanas....Par automātu dzirdēju ka pusasis birst nost,bet ko čipot tur ir, un jūtami.
Konkrēti bija 120kw D5 2003gada V70.
30 Jan 2020, 16:28:09 @FFL rakstīja:
30 Jan 2020, 13:46:40 @sys9291 rakstīja:
30 Jan 2020, 12:43:48 @Montana rakstīja:
un rezumē beigās ir kāds ? ja Vaņa no 272zs var uzcelt uz 390, tad dīleris teorijā to varētu izdarīt līdz 500?
zini uz F15 ir tāds M5D, kas pēc būtības ir max izzīsts 3 litru dieselis, un kā daži čipšotāji ar pieredzi teica, ka darīt tur vairs nav ko, jo pat stock izpildījumā šis dzinējs ir jau pārzīsts un nav spējīgs nokalpot pat 200K...
Tāpat ir volvo d5, motori daudz kw versijās, un spēcīgākajai tur tikpat kā vairs nav ko piečipot
Acīmredzot sajūgs jau bija tuvu beigām.
Es savulaik nopirku XC90 manuāli kurš bija jau čipots Vācijā no 120 uz 140kw. Nobraucu 150k bēdu nezinādams. | Offline | | |
|
CP17 | 30. Jan 2020, 20:27 |
#1117
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| nezinu kur juus savas tachkas chipojat, bet iesaku useri INC, upgreidoja 535d no 272 uz 330zs un nekas pa shitiem pieciem vai septinjiem gadiem, nav noticis saistiits ar resursu. tik pateerinjs nokrities
ak jaa drukaaja no jauna cik saprotu visas adaptaacijas un citas hernjas no 0 prieksh mana e60, neviss brutaali iepiljiia kko no internaata.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Modrs | 30. Jan 2020, 20:31 |
#1118
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Par iepriekš sarakstītajām atbildēm par čipsošanu - paldies, bet es teoriju jau zināju. Es pats esmu pietiekami ilgi darbojies ar megasquirt un ļoti ilgā laikā nonācu līdz tādam stāvoklim, kad iedarbinot aukstu motoru nepeldēja apgriezieni un bija ikdienā ērti braukt. Līdz tam es izbaudīju visu iespējamo sākot no rij/neiet, rij/iet, nerij/neit, detonācijas, kvēlaizdedzi utt.
Bet, nekādas adaptācijas, gandrīz nekādi fail safe, tikai iestatītas korekcijas.
Mani vairāk interesē, kā visi šie čipsotāji ar "individuālo pieeju", kas neko nepārkopē, pa 60 jevrām sačakarē ecu un sagrauj visu to ecu hierarhiju.
Es atceros, ka reiz viens kkur forumā iemeta vecā labā 1,9 tdi elektriskā sūkņa BOSCH blokshēmu. Tā bija kkāda nopludināta pdf formātā uz 200 lapām. Jau priekš tā laika tur bija visi auto parametri tik sasaistīti savstarpēji, ka vnk pāris stundu laikā nočipsojot un izmainot vērtības defaltā kļūst skaidrs, ka motors pēc tam strādā avārijas režīmā. Vai var kāds palīdzēt atrast to? | Offline | | |
Modrs | 30. Jan 2020, 20:35 |
#1119
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
30 Jan 2020, 20:27:58 @CP17 rakstīja:
nezinu kur juus savas tachkas chipojat, bet iesaku useri INC, upgreidoja 535d no 272 uz 330zs un nekas pa shitiem pieciem vai septinjiem gadiem, nav noticis saistiits ar resursu. tik pateerinjs nokrities
ak jaa drukaaja no jauna cik saprotu visas adaptaacijas un citas hernjas no 0 prieksh mana e60, neviss brutaali iepiljiia kko no internaata.
dalabi. visas reizes, cik esmu manījis tavu 518 ielās, tam ir bijis nokvēpis skurstenis un tu pat pats šeit esi reiz taisnojies kādam citam jūzerim, ka tev kūp tāpēc, ka pirms tam esi ķipa sēņojis.
izskatās, ka katram ir sava izpratne par auto tehnisko stāvokli
P.S. nu nobildē savu izpūtēja galu un auto aizmuguri | Offline | | |
HiJaCKeR | 30. Jan 2020, 20:39 |
#1120
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
30 Jan 2020, 20:27:58 @CP17 rakstīja:
nezinu kur juus savas tachkas chipojat, bet iesaku useri INC, upgreidoja 535d no 272 uz 330zs un nekas pa shitiem pieciem vai septinjiem gadiem, nav noticis saistiits ar resursu. tik pateerinjs nokrities
ak jaa drukaaja no jauna cik saprotu visas adaptaacijas un citas hernjas no 0 prieksh mana e60, neviss brutaali iepiljiia kko no internaata.
jā jā, mazāk tērē un labāk iet | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|