Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tīteņi (attītie auto nobraukumi)
Autors | Ziņojums |
smudo | 03. Jan 2020, 10:47 |
#1101
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Es, piemeram, braucu maz (10-15k km gada) un kad beidzas garantija, auto tirgoju nost. Mazakais nobraukums, ar kadu notirgoju 2 gadus vecu auto bija 27k km un lielakais bija 4,5 gadi un 68k km. Tagad ir 2,5 gadi vecs auto ar 32k km un vel 2,5 gadi garantija. Auto parasti tiek pardoti nedelas laika. Cenu gan lieku videjo tirgu, jo LV reti kurs gatavs maksat vairak pa zemu nobraukumu, bet ja ir mazs nobraukums un videja tirgus cena, tad pardot viegli. Vel ir tada nianse, ka lietotu auto cenā virs 15-20k ir grutak pardot - tad labak atdot dilerim, lai tirgo nost. | Offline | | |
chaboska | 03. Jan 2020, 10:54 |
#1102
|
| Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| Malacis | Offline | | |
smudo | 03. Jan 2020, 11:29 |
#1103
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Kadu laiku ta vairs nav - tagad cenas B un D ir lidzigas vai ari parasti tomer lidzigas dzineja konfirguracijas gadijuma benzins pa kadu tukstoti ir dargaks (toties ari jaudigaks) par dizeli - uz 40+.....k eur jauna BMW/Audi/MB gadijuma tas gan neko neizsaka. | Offline | | |
smudo | 03. Jan 2020, 11:48 |
#1104
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Vacija visi aizliegumi par pilsetu centriem ir uz EURO5 uz zemaku klasi. EURO6 B un D tie neskar un vel kadu laiku neskars - nav ari pamata, jo izmesi gandriz identiski. D nedaudz mazaks CO2 un D nedaudz mazaks NOx. Nu jau abu veidu dzineji ir ar kvepu/sodreju filtriem. Bijusi kolege, kas tagad strada M, stastija, ka esot grutak dabut kvotas uz mazajiem benziniem (1,5 un 2,0tsi VAG gadijuma), jo vacija pec siem skandaliem ir pieaudzis pieprasijums pec B auto. Bet VAG atkal tas rada galvas sapes, jo ar tiem grutak sasniegt ES regula noteiktos CO2 apjomus (no 2021 zem 100g/km visai modelu gammai), tadel tuvakaja laika, lai del B auto nemaksatu soda naudas, bus liels uzsvars uz loti plasu EV modelu gammu. | Offline | | |
michals1 | 03. Jan 2020, 11:55 |
#1105
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
03 Jan 2020, 11:00:23 @DM-101 rakstīja:
03 Jan 2020, 08:45:31 @michals1 rakstīja:
03 Jan 2020, 08:37:24 @cufiks rakstīja:
Kur dabūsi tos "reālos" mazos nobraukumus?
Tad būs jāsadzīvo ar faktu, ka auto visdrīzāk ir šķiltenis, jo tik mazi nobraukumi principā neeksistē tik vecām misenēm
Par ko arī rakstu.Pašlaik pats meklēju sev trešo bembi.DE kāda 16 gada autiņš maksās vismaz 16+k.eur.+1k.ceļa izdevumi,tb cena būs ne mazāka par 17k.un nobraukums ap 150k.
LV kam tādam būtu jāmaksā ne dārgāk par 13 pakām,tāds ir vidējā statistiskā latvieša viedoklis
cik, cik?
Es pirms laicinja skatiijos 2010.gada E63/64, ari tie maksaa 16K.
Cilveek, pa 16K tu NEKAADI nevari dabuut ne tuvu to gadu un/vai nobraukumu. NEKAADI.
veel vairaak - tu arii esi viens no tiem, kas skataas diizeli, tev nav ne mazakaas sajeegas ne no shii branda ne uztureshanas izmaksaam. Nevajag Tev F seeriju. neaaksties.
Lai kā arī cienu tavu viedokli,taču atļaušos nepiekrist,ka DE 16 gads ar 150k./km atrast par 16+k. nav reāli.
Tas ka fkai izmaksas var būt palielas,zinu.
Taču nekad neesmu braucis ar autiņu vairāk par 2 gadiem,tāpēc tas nebaida.
Kāpēc dirselis-tāpēc ka pa gadu nobraucu vismaz 30-40k./km | Offline | | |
FisherS | 03. Jan 2020, 23:58 |
#1106
|
| Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
|
03 Jan 2020, 10:11:21 @ran rakstīja:
Lasu un nebeidzu brīnīties... no kurienes mums tādi "eksperti"?
Labi (CSDD reģistrēti) auto tirgotāji auto iegādā izsolēs un tur tos nobraukumus tīt tiešām nevienam neinteresē. Ir prece - gribi pērc/nepērc.
Psc. Pārsvarā tieši izsoles sūdiem ir tīti odometri, it īpaši komplektācijās kādi ir michels1 gaumē un tas darīts pirms apkopju apmeklējumiem. Tipiskam vācietim praktiski viss ir uz aizdevuma rēķina - mājoklis, auto, dators, telefons, TV, airpodi u.c. (Arī latviešiem, bet par to otrajā atkāpē) Attiecīgi viņš rēķinās uz aptuveniem izdevumiem mēnesī, tāpēc vecs nopists bezgarantijas dranduļets neder, jo remonta gadījumā(vaļeras garažas summas x4) būs jātērē iekrājumi sliktām dienām(tādi ir lielākajai daļai vāciešu). Viņš paņem jaunu aparātu, kas iekļaujas vēlamajā mēnešmaksā un hujarī nedomājot, bet kautkā garantijas noteiktajos km jāiekļaujas līzītes termiņā, tāpēc tuvojoties apkopei, labi, ka rajonā ir viens ahmeds vai polis, kurš savā servisā var nedaudz pielabot km. Nu ko zaibis vācietis nolauzis visu savu līzes gadus, še dīler, ņem manu tarataiku kā pirmo iemaksu es ņemu nākamo. Sākam nākamo ciklu.
Pēc statistikas, latvietim izdzīvošanai pietiek 1,5-2k eur, vācietim ~5k eur. Tur arī ir atšķirība, jo abiem gan auto, gan tv, iphoons, kompis utt. maksās vienādu summu mēnesī. Tik vienam pāri vēl paliek uzkrājumiem, bet otram plika dirsa un nākamās algas datuma gaidīšana. Bet visu tak gribas ne?
Tā kautkā.
| Offline | | |
uldens1 | 04. Jan 2020, 00:34 |
#1107
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| bet katram poweristam ir auto no pirmā saimnieka un ar pierādāmu vēsturi | Offline | | |
ran | 04. Jan 2020, 00:34 |
#1108
|
| Kopš: 05. Feb 2018
Ziņojumi: 113
Braucu ar: kW
|
03 Jan 2020, 23:58:59 @FisherS rakstīja:
03 Jan 2020, 10:11:21 @ran rakstīja:
Lasu un nebeidzu brīnīties... no kurienes mums tādi "eksperti"?
Labi (CSDD reģistrēti) auto tirgotāji auto iegādā izsolēs un tur tos nobraukumus tīt tiešām nevienam neinteresē. Ir prece - gribi pērc/nepērc.
Psc. Pārsvarā tieši izsoles sūdiem ir tīti odometri, it īpaši komplektācijās kādi ir michels1 gaumē un tas darīts pirms apkopju apmeklējumiem. Tipiskam vācietim praktiski viss ir uz aizdevuma rēķina - mājoklis, auto, dators, telefons, TV, airpodi u.c. (Arī latviešiem, bet par to otrajā atkāpē) Attiecīgi viņš rēķinās uz aptuveniem izdevumiem mēnesī, tāpēc vecs nopists bezgarantijas dranduļets neder, jo remonta gadījumā(vaļeras garažas summas x4) būs jātērē iekrājumi sliktām dienām(tādi ir lielākajai daļai vāciešu). Viņš paņem jaunu aparātu, kas iekļaujas vēlamajā mēnešmaksā un hujarī nedomājot, bet kautkā garantijas noteiktajos km jāiekļaujas līzītes termiņā, tāpēc tuvojoties apkopei, labi, ka rajonā ir viens ahmeds vai polis, kurš savā servisā var nedaudz pielabot km. Nu ko zaibis vācietis nolauzis visu savu līzes gadus, še dīler, ņem manu tarataiku kā pirmo iemaksu es ņemu nākamo. Sākam nākamo ciklu.
Pēc statistikas, latvietim izdzīvošanai pietiek 1,5-2k eur, vācietim ~5k eur. Tur arī ir atšķirība, jo abiem gan auto, gan tv, iphoons, kompis utt. maksās vienādu summu mēnesī. Tik vienam pāri vēl paliek uzkrājumiem, bet otram plika dirsa un nākamās algas datuma gaidīšana. Bet visu tak gribas ne?
Tā kautkā.
Zini kā.. lielākoties piekrītu Tevis teikajam, bet par to, ka tur katrs ierindas pilsonis ņemot fin.plānu tur ņemsies ar kādu nobraukumu koriģēšanu, nedomāju gan.. Es nerunāju par atsevišķiem gadījumiem, bet gan vispārējām tendencēm, jo padomā pats.. kamēr Tu iekļaujies visos tajos līguma punktos, Tevi pašu pi* cik tam braucamajam ir reālais nobraukums, ja zini, ka atdosi pēc sava termiņa atpakaļ “x” dīlerim? Nu ne tak! [ Šo ziņu laboja ran, 04 Jan 2020, 00:37:37 ] | Offline | | |
|
ran | 04. Jan 2020, 00:41 |
#1109
|
| Kopš: 05. Feb 2018
Ziņojumi: 113
Braucu ar: kW
|
04 Jan 2020, 00:36:30 @DM-101 rakstīja:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=odometer...orrection%20tool
paskatiet kaut eBay: SIMTIEM dazhaadu amatieriem domaatu risinaajumu cenu kategorijaa 20..1000 naudas.
katram: ruupniecisks korpuss, savi, ruupnieciski razhoti pa areju vadi!
Katram savs softs. Taas iekaartas tiek miljoniem tirgotas!
Tas, ka “Aļiks” pilns ar led lampiņām, nenozīmē, ka ieskrūvēšu to viesistabas lustrā. Tomēr negribas lai nosvilst mājoklis. Stāsta morāli cerams saprati.. | Offline | | |
Lafter | 04. Jan 2020, 00:44 |
#1110
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Es nobraukumu ari esmu tinis. Bmw. Del apdrošināšanas. Jo apdrošināšana uz km. Notina powerists un kvalitatīvi. Kaut gan nācās pierunāt! Bet par cik normali komunicējām. No problem. Auto tika notirgots tālāk un pateicu godīgi, cik notīts kopumā
Pircejs var apstiprināt, izrādās no powera bij
Bet! Visu cieņu tinējam. Uzreiz jautaja- tirgosi? Saku nē. Toč? Ja uz tirgošanu tad ej dirst. Pastastiju situāciju. Varda pa vārdam beigās piekrita.
Bet tur ari no 208 tina uz 160 cik atceros. Nekas tads[ Šo ziņu laboja Lafter, 04 Jan 2020, 00:49:22 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mizx | 04. Jan 2020, 00:51 |
#1111
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Es arī pastarpināti zinu šveicieti, kas saviem auto mērķtiecīgi tin odometrus. Viņam naudas daudz, bet arī nobraucamo kilometru daudz. Naudu nopelnijis ne jau tāpēc, ka ir muļkis, attiecīgi odometri ir papildu veids kā lieki naudu nezaudēt. Konkrētā shēma tika parādīta uz Mercedes-Benz SL. Viņš to paņem jaunu pie dīlera, uz pirmo apkopi neaizbrauc, bet uztaisa eļļas maiņu vietējā mazā servisā. Vēlāk notin atpakaļ un aizbrauc pie dīlera kā uz pirmo apkopi. Šie izdara visu, kas darāms, piefiksē datubāzē apkopes faktu. Uz nākamo apkopi atkal šveicietis neaizbrauc, bet to taisa "pie sevis", tad attin atpakaļ un brauc pie dīlera vēlāk. Šādi viņš pakāpeniski noslēpa apmēram 2/3 auto patiesā nobraukuma. Kad tam bija krietni pāri reāliem 300000 km, auto tika pārdots ar smuku mazu ciparu odometrā un "tīru" vēsturi oficiālajā datubāzē. Skaidrs, ka MB SL sērijai nobraukuma atšķirība par 200000 km cenai atšķirību nozīmē 20000-25000 EUR un krāmēšanās ap odometru noteikti atmaksājas. Oficiālajās apkopēs neviens nemēģina pārbaudīt, vai nejauši kāds nav kaut ko kruķījis, jo īpaši ja pats pirmais naudīgais klients arī atved savu pie viņiem pirkto auto un skaidrs, ka vēlāk pie viņiem pirks arī nākamo dārgo auto — visi ieguvēji! Auto apkopti labi, laicīgi, tikai OEM detaļas, tāpēc nekad neviens neko nav pārmetis. Un pilnīgi skaidrs, ka ne viņš tāds vienīgais. | Offline | | |
FisherS | 04. Jan 2020, 01:13 |
#1112
|
| Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
|
04 Jan 2020, 00:51:08 @Mizx rakstīja:
Es arī pastarpināti zinu šveicieti, kas saviem auto mērķtiecīgi tin odometrus. Viņam naudas daudz, bet arī nobraucamo kilometru daudz. Naudu nopelnijis ne jau tāpēc, ka ir muļkis, attiecīgi odometri ir papildu veids kā lieki naudu nezaudēt. Konkrētā shēma tika parādīta uz Mercedes-Benz SL. Viņš to paņem jaunu pie dīlera, uz pirmo apkopi neaizbrauc, bet uztaisa eļļas maiņu vietējā mazā servisā. Vēlāk notin atpakaļ un aizbrauc pie dīlera kā uz pirmo apkopi. Šie izdara visu, kas darāms, piefiksē datubāzē apkopes faktu. Uz nākamo apkopi atkal šveicietis neaizbrauc, bet to taisa "pie sevis", tad attin atpakaļ un brauc pie dīlera vēlāk. Šādi viņš pakāpeniski noslēpa apmēram 2/3 auto patiesā nobraukuma. Kad tam bija krietni pāri reāliem 300000 km, auto tika pārdots ar smuku mazu ciparu odometrā un "tīru" vēsturi oficiālajā datubāzē. Skaidrs, ka MB SL sērijai nobraukuma atšķirība par 200000 km cenai atšķirību nozīmē 20000-25000 EUR un krāmēšanās ap odometru noteikti atmaksājas. Oficiālajās apkopēs neviens nemēģina pārbaudīt, vai nejauši kāds nav kaut ko kruķījis, jo īpaši ja pats pirmais naudīgais klients arī atved savu pie viņiem pirkto auto un skaidrs, ka vēlāk pie viņiem pirks arī nākamo dārgo auto — visi ieguvēji! Auto apkopti labi, laicīgi, tikai OEM detaļas, tāpēc nekad neviens neko nav pārmetis. Un pilnīgi skaidrs, ka ne viņš tāds vienīgais.
Varu droši apgalvot, ka vismaz 1/3 vāciešu pēc šādas shēmas rīkojas, kautgan reālais procents varētu būt daudz lielāks
Paši vācieši par to skaļi nerunā, arī neslēpj, bet tā ir viņu mūsdienu sērga. Tāpat, kā LV politika, visi zin, ka viss dirsā, bet ko nu padarīsi. Otrs aspekts ir tas, ka pēc 180k km nāk klāt nobrauktā auto nodoklītis.
04 Jan 2020, 00:39:40 @DM-101 rakstīja:
vecais staasts: choms pirms gada ss.com skatiija F10/11 diizeljus.
42 no 44 bija PIERAADAAMS tiits nobraukums [vinjam bija/ir piekljuve BMW Online datiem].
Vienu no 2 potenciaali netiitajiem vinjsh nopirka.
Globaalaas probleemas 1.nedeeljaa:
a) viens cilindrs straadaaja nekorekti/detoneeja. labaakajaa gadiijumaa - sprausla, sliktaakajaa - bija aizdomas par shaalju klabeeshanu;
b) probleemas ar kaarbu. aizdomas, ka pirmajiem robiem pasvilinaati frikciju diski. uz 220kkm kaarbaa ellja mainiita nebija.
Auto nosvila, remontu probleemas atkrita.
F sērijai nobraukums saglabājas 3 vietās - motors, kārba atslēgas. Tinējiem lielākās problēmas sagadā atslēgu notīrīšana, jo pastāv risks tās nodedzināt. Tāpēc uz pirmspirkšanas diagnostiku nebūtu slikti palūgt tirgotājam paņemt visas atslēgas un arī aizbraukt pie dīlera uzmest uz lasītāja.
Vienu auto pārbaudot sanāca tā, ka visur gudri notīts, bet dārzciema ielā pēc atslēgām nesakrita km. [ Šo ziņu laboja FisherS, 04 Jan 2020, 01:34:13 ] | Offline | | |
Mizx | 04. Jan 2020, 01:19 |
#1113
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
04 Jan 2020, 01:13:37 @FisherS rakstīja:
Otrs aspekts ir tas, ka pēc 180k km nāk klāt nobrauktā auto nodoklītis.
Un pēc 300k Vācijā tehniskā apskate kļūst tik piekasīga, ka arī visbiežāk lētāk ir laicīgi uzlabot odometra rādījumu. | Offline | | |
ezis_ | 04. Jan 2020, 02:08 |
#1114
|
| Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
04 Jan 2020, 00:44:32 @Lafter rakstīja:
Es nobraukumu ari esmu tinis. Bmw. Del apdrošināšanas. Jo apdrošināšana uz km. Notina powerists un kvalitatīvi. Kaut gan nācās pierunāt! Bet par cik normali komunicējām. No problem. Auto tika notirgots tālāk un pateicu godīgi, cik notīts kopumā
Pircejs var apstiprināt, izrādās no powera bij
Bet! Visu cieņu tinējam. Uzreiz jautaja- tirgosi? Saku nē. Toč? Ja uz tirgošanu tad ej dirst. Pastastiju situāciju. Varda pa vārdam beigās piekrita.
Bet tur ari no 208 tina uz 160 cik atceros. Nekas tads
Nu fuj kaa taa var veseli 50 K
Man viens zinams tina savu E60 pirms skates, kautkadus 10K nema nost... isti nerubiju priekskam,neprsiju man tadi zamuti nesaista. Brauc vins ar vienu auto ne ilgak ka kadi 2-3 gadi un nobraukumi pa LV ir mazi. Un tirija vinam visus blokus un ne tikai km jo tas nav vienigais kas tur jatira ja gribas kvalitativi.
Vispar gribetos dzirdet kas Salaspilij ir sakams sini sakara bez najezdiem, man tiesam intrese. | Offline | | |
Lafter | 04. Jan 2020, 03:00 |
#1115
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Fisher. Nav tikai 3 pozicijas. Ja advancēts pārbaudītājs. Pec airbagu darbīnas stundām atkodīs, un vēl pēc 5 citām pozīcijām lai to visu šūtu nost- auto jābūt eksluzīvam. Lai jēga ņemties būtu. Advancēts čalis, kas cērt tirgu ja čekos. Vari arī servisa atslēgu manuāli ar āmuru izdzēst- tāpat pateiks aptuveno reālo
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
ezis_ | 04. Jan 2020, 03:32 |
#1116
|
| Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
04 Jan 2020, 03:00:45 @Lafter rakstīja:
Fisher. Nav tikai 3 pozicijas. Ja advancēts pārbaudītājs. Pec airbagu darbīnas stundām atkodīs, un vēl pēc 5 citām pozīcijām lai to visu šūtu nost- auto jābūt eksluzīvam. Lai jēga ņemties būtu. Advancēts čalis, kas cērt tirgu ja čekos. Vari arī servisa atslēgu manuāli ar āmuru izdzēst- tāpat pateiks aptuveno reālo
he he he.. skaidrite, esi temaa. Te jau sakas tas joks ka tas ir pietiekami laikietilpigi un mozgam jaavelk atiecigi tas $$... prastos variantus diagnosts kurs šarī atkodis uzreiz, problema ir ta ka lielaka dala pirceju negrib maksat labam diagnostam.
lab sito temu of savadak powers saks trakot | Offline | | |
|
-Edm- | 04. Jan 2020, 08:52 |
#1117
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
04 Jan 2020, 01:19:06 @Mizx rakstīja:
04 Jan 2020, 01:13:37 @FisherS rakstīja:
Otrs aspekts ir tas, ka pēc 180k km nāk klāt nobrauktā auto nodoklītis.
Un pēc 300k Vācijā tehniskā apskate kļūst tik piekasīga, ka arī visbiežāk lētāk ir laicīgi uzlabot odometra rādījumu.
Pēc izmisīgām batālijām vairāku lapu garumā,esam nonākuši pie slēdziena ka visa ļaunuma sakne ir īsteno āriešu pēcteču negodprātīgajās izdarībās
proti visa ļaunuma sakne ir paši friči
p.s. kaislīgo diskusiju sākumā ieliktajā vidēo,gan cilvēks ar pieredzi milzīgu šajā jomā minēja ka tīšana tur nenotiek un nav vajadzīga nevienam un ir sodāma kā minemums ar milzīgiem sodiem kā maksimums ar torbeli,(friči gan kā azartiska tauta būdama metoties bezbailīgi šai avantūrā,riskē ar torbeli,lai ieekonomētu pāris līzinga maksājumus)un pauera cienījamā kolēģija noskaidroja ka tas viss ir pizdjošž un provokacija,vācieši visi kā viens tin,brauc neizkāpjot no mašīnas apstājās tikai lai iebrauktu notīt atpakaļ un brauc tālāk
p.s.2 un pēc elementāras dedukcijas sanāk,ka kāreiz no vācijas kategoriski nedrīkst pirkt auto,jo tur viņi visi ir tīt jau startā [ Šo ziņu laboja -Edm-, 04 Jan 2020, 09:07:40 ]
-----------------
| Offline | | |
equations | 04. Jan 2020, 10:01 |
#1118
|
| Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
|
03 Jan 2020, 10:16:24 @chaboska rakstīja:
Veči var atrast autiņus ar labu un realu nobraukumu. Pasam sanāca iepirkt lv pirktu x1 2010.gada ar 90k nobraukumu. Ja kāds vēlas pārbaudīt, varu iedot vin. Nenopirku protams par kapeikām.
Sis bij viss labakais - ccuvaks drosi vien, vel tic ziemassvetku vecim un lieldienu rukkiem | Offline | | |
chaboska | 04. Jan 2020, 10:38 |
#1119
|
| Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
|
04 Jan 2020, 10:08:20 @DM-101 rakstīja:
04 Jan 2020, 10:01:52 @equations rakstīja:
03 Jan 2020, 10:16:24 @chaboska rakstīja:
Veči var atrast autiņus ar labu un realu nobraukumu. Pasam sanāca iepirkt lv pirktu x1 2010.gada ar 90k nobraukumu. Ja kāds vēlas pārbaudīt, varu iedot vin. Nenopirku protams par kapeikām.
Sis bij viss labakais - ccuvaks drosi vien, vel tic ziemassvetku vecim un lieldienu rukkiem
nu, shis ir pilniigas nejeegas piemeers. tb., cilveeks uzticaas mistiskaam datubaazeem/Online serveriem..
taa ir pilniiga nejeegshana, kaa vispaar notiek odometra modificeeshana un kaads ir taas meerkjis. variants, ka ievedot LV churkas notik -150.000, ir tupaakais no iespeejamajiem un der Balvu rajonam. Jeb Chaboskai un co.
Ka minēju mans autiņš nav ne no kurienes vests, ir pirkts uz vietas bm auto, visas apkopes reģistrētas online serveri, visi nobraukumi redzami arī csdd datu bāzē. Man tev nekas nav jāpierāda, dzīvo ar savu domu ka visus vienmēr kāds appišs un visiem viss slikti. [ Šo ziņu laboja chaboska, 04 Jan 2020, 10:39:39 ] | Offline | | |
-Edm- | 04. Jan 2020, 10:47 |
#1120
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| Nē viņš pateica to ka ja viņu vai jebkuru torgašu pieķerot,viņa bizītis būs šākātā beidzies,un loģikas nodarboties ar huiņu viņam nava!
cilvēki skatās video neklausoties ko tur saka tiri tā bildīte pa ekrānu lēkā.
nemaz nerunājot par šo postpadomju domāšanu kā tādu kuru ari tai video pieminēja,ka ar tadu huiņu nodarbojas tikai vot tadi postpadomju sapisto galvu īpašnieki kuri pat neaptver ka ir cilvēki kam vienkārši pec mentalitātes kaukada tada huiņa galva pat ienākt nevar kauko tur tit pisties piedirst galvu ar kaukādu huiņu.[ Šo ziņu laboja -Edm-, 04 Jan 2020, 10:55:38 ]
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|