Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
shirminieks
17. Jun 2024, 18:51 #1101

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.


Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Offline
RSAWorkshop
17. Jun 2024, 18:58 #1102

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

kurā stacijā mēra DPF? Līdz 5dienai gribu skati iziet...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mizx
17. Jun 2024, 19:00 #1103

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:

17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.


Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā).
Offline
shirminieks
17. Jun 2024, 19:16 #1104

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


17 Jun 2024, 19:00:25 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:

17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.


Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā).


Ja Tu domā, ka šī stūre ir drošāka par modernu stūri, kam nestrādā AIRBAG, tad man Tev ir sliktas ziņas

Offline
abyss
17. Jun 2024, 19:33 #1105

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Ir, ir vecie dzelži mūžīgi
Offline
martins_usars
17. Jun 2024, 19:36 #1106

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Pie avārijas stūri var noliekt, noturot ar rokām - šo manuprāt ir stāstījis katrs X paaudzes un būmeru dalbojobs
Offline
Mizx
17. Jun 2024, 19:42 #1107

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


17 Jun 2024, 19:16:10 @shirminieks rakstīja:

Ja Tu domā, ka šī stūre ir drošāka par modernu stūri, kam nestrādā AIRBAG, tad man Tev ir sliktas ziņas


Ja Tu domā, ka šai jau nākamajā versijā tika uzstādīts airbags un šī ir ilustrācija situācijai pirms airbagiem, tad man arī ir sliktas ziņas.
Offline
ATB
17. Jun 2024, 20:12 #1108

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


17 Jun 2024, 19:00:25 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:

17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.


Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā).


Tas izklausās loģiski.

Pie tam "pēc sajūtām" vecie dīzeļi, jā iepūš dūmu, un ir smaķelis, bet tas nav salīdzināmsa ar čipotu m5killeri vai ko tamlīdzīgu. Izravēts EURO5 ož trakāk nekā vecs EURO4/3
Offline
Locis
17. Jun 2024, 21:25 #1109

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis

Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina

Offline
martins_usars
17. Jun 2024, 21:58 #1110

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Jaunajiem dīzeļiem ir augstāka sadegšanas temperatūra. Viszemākā tā laikam sanāk priekškameras dīzelim. Dūms būs vienmēr, jo dīzelis nekad nesadeg pilnībā.
Offline
Kasics
17. Jun 2024, 23:22 #1111

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:

16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?


Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.


Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…

Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla.
Offline
sliir
18. Jun 2024, 00:16 #1112

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Izpūtējam ir jākūp. Priekš tam tas ir paredzēts. Tāpat kā dūmenis krāsnij. Neviens taču neliek elpot gaisu pie izpūtēja.

Ja kaut kādas iedomātas daļiņas neļauj naktīs gulēt, ir opcija pamest pilsētu un dzīvot laukos svaigā gaisā.
Offline
Celtnieks7
18. Jun 2024, 00:25 #1113

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


17 Jun 2024, 21:25:23 @Locis rakstīja:

17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis

Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina




Oficiāli nekādu jaunumu nav. Tikai info no Mods youtube video, tjipa esot viņam gali CSDD.
Offline
badmoon
18. Jun 2024, 00:25 #1114

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar


17 Jun 2024, 23:22:12 @Kasics rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:

16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?


Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.


Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…

Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla.


Man 2008 euro4, gribēju nahrenizēt DPF - "lai dzinējs elpo" (TM) Specs pateica, ka tur viss vēl bumbās, pretspiediens ok nshit.. Tā arī braucu, TA joprojām pa 0
Offline
hofmann
18. Jun 2024, 00:31 #1115

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: Saab

Nesanāks svaigs gaiss! Belarus kaimiņu sētā pie slodzes kūpēs kā lokomotīve
E5 jau nāk no 2010 gada, tad ir pārejas periods . No 10-13 gadam ir e5a
Sākot ar 2013 E5 b utt. Tos visus testēs uz cietajām daļiņām. Īsāk sakot, ja autiņa pirmā reģistrācija ir 2012 decembris, tad e5a - tos gāzēs pa vecam. Pirmā reģ. 2013 1.janvāris , E5b- aiziet pēc jaunās metodes
Galvenais nesaprotu, ko panāks?! Nu neizies tehnisko- nodušīs ar programmu,izies, iemetīs iepriekšējo softu un tāpat brauks tip ar sliktām atgāzēm!
Offline
Mizx
18. Jun 2024, 01:43 #1116

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Auto Īle arī savulaik iedomājās, ka tikai paspēlēšanās ar programmiņām atrisinās izplūdes gāzu neatbilstību. Var jau būt, ka programmiņas kopš tā laika ir attīstījušās, bet es nebūtu tik optimistisks.

P.S. Lēti tas sanāktu tikai ja pats var šo manipulāciju veikt. Ja maksās speciālistam no malas, tad baigi dārga TA sanāks. Ja maksās Vasjam no garāžām, tad vēlāk var sanākt baigi dārgie remonti.
Offline
Agritis
18. Jun 2024, 08:08 #1117

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST


17 Jun 2024, 23:22:12 @Kasics rakstīja:

17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…

Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla.


Savs sūds jau parasti nesmird
Offline
josi
18. Jun 2024, 08:34 #1118

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

VAG Pumpe-Deuse dīzelīši bija Euro4 atbilstoši arī bez visiem DPF. Bet parādījās Commonrail dīzeļi ar augstāku iešprices spiedienu, labāku degvielas atomizāciju un sadegšanu, bet līdz ar to arī krietni augstākiem NOx un mikrodaļiņām, un tad arī sākās tā DPF tēma.
Offline
esteban
18. Jun 2024, 10:04 #1119

Kopš: 10. Sep 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: N57


18 Jun 2024, 00:25:05 @Celtnieks7 rakstīja:

17 Jun 2024, 21:25:23 @Locis rakstīja:

17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis

Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina




Oficiāli nekādu jaunumu nav. Tikai info no Mods youtube video, tjipa esot viņam gali CSDD.
principā oficiāli jaunumi no CSDD pārstāvjiem, diemžēl gan tikai rus.lsm https://rus.lsm.lv/statja/novosti/ekonomika/14....ndartov.a557994/

īsumā: no 2025. pārbaudīs euro 6 dīzeļus sākot no 2013. izlaiduma gada, robeža 1M daļiņu/cm3. ja neizies, 2025. gadā vēl divnieku neliks, bet pēc tam liks.

[ Šo ziņu laboja esteban, 18 Jun 2024, 10:08:44 ]

Offline
shirminieks
18. Jun 2024, 11:16 #1120

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


18 Jun 2024, 00:16:45 @sliir rakstīja:
Izpūtējam ir jākūp. Priekš tam tas ir paredzēts. Tāpat kā dūmenis krāsnij. Neviens taču neliek elpot gaisu pie izpūtēja.

Ja kaut kādas iedomātas daļiņas neļauj naktīs gulēt, ir opcija pamest pilsētu un dzīvot laukos svaigā gaisā.


Tas, ka Tev patīk vārtīties savos sūdos, nenozīmē, ka citi vēlas to pašu; gribi ostīt dūmus - nopērc DEPO dārza šļauteni, piespraud vienu galu pie izpūtēja un otru galu caur restoto pirmā stāva logu ielaid savā mikrorajona deviņstāvenes restotajā dzīvoklī
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo