Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
shirminieks | 17. Jun 2024, 18:51 |
#1101
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.
Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas? | Offline | | |
RSAWorkshop | 17. Jun 2024, 18:58 |
#1102
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| kurā stacijā mēra DPF? Līdz 5dienai gribu skati iziet...
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | 17. Jun 2024, 19:00 |
#1103
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:
17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.
Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā). | Offline | | |
shirminieks | 17. Jun 2024, 19:16 |
#1104
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
17 Jun 2024, 19:00:25 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:
17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.
Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā).
Ja Tu domā, ka šī stūre ir drošāka par modernu stūri, kam nestrādā AIRBAG, tad man Tev ir sliktas ziņas
| Offline | | |
abyss | 17. Jun 2024, 19:33 |
#1105
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
| Ir, ir vecie dzelži mūžīgi | Offline | | |
martins_usars | 17. Jun 2024, 19:36 |
#1106
|
| Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Pie avārijas stūri var noliekt, noturot ar rokām - šo manuprāt ir stāstījis katrs X paaudzes un būmeru dalbojobs | Offline | | |
Mizx | 17. Jun 2024, 19:42 |
#1107
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
17 Jun 2024, 19:16:10 @shirminieks rakstīja:
Ja Tu domā, ka šī stūre ir drošāka par modernu stūri, kam nestrādā AIRBAG, tad man Tev ir sliktas ziņas
Ja Tu domā, ka šai jau nākamajā versijā tika uzstādīts airbags un šī ir ilustrācija situācijai pirms airbagiem, tad man arī ir sliktas ziņas. | Offline | | |
ATB | 17. Jun 2024, 20:12 |
#1108
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
17 Jun 2024, 19:00:25 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:51:03 @shirminieks rakstīja:
17 Jun 2024, 18:34:22 @Mizx rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.
Tev ir kādi fakti apakšā vai tikai sajūtas?
Informācija no motoru izstrādes. Tas pats stāsts par airbagiem un drošības sistēmām — nestrādājošs airbags būs bīstamāks par retro auto, kam tāda nav bijis, bet tika rēķināta paļaušanās tīri uz bleķiem (jo tagad bleķu vietā ir ļoti daudz plastmasu un auto purnu var nodot plastmasu pārstrādes konteinerā).
Tas izklausās loģiski.
Pie tam "pēc sajūtām" vecie dīzeļi, jā iepūš dūmu, un ir smaķelis, bet tas nav salīdzināmsa ar čipotu m5killeri vai ko tamlīdzīgu. Izravēts EURO5 ož trakāk nekā vecs EURO4/3 | Offline | | |
|
Locis | 17. Jun 2024, 21:25 |
#1109
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis
Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina
| Offline | | |
martins_usars | 17. Jun 2024, 21:58 |
#1110
|
| Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Jaunajiem dīzeļiem ir augstāka sadegšanas temperatūra. Viszemākā tā laikam sanāk priekškameras dīzelim. Dūms būs vienmēr, jo dīzelis nekad nesadeg pilnībā. | Offline | | |
Kasics | 17. Jun 2024, 23:22 |
#1111
|
| Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:
16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?
Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla. | Offline | | |
sliir | 18. Jun 2024, 00:16 |
#1112
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Izpūtējam ir jākūp. Priekš tam tas ir paredzēts. Tāpat kā dūmenis krāsnij. Neviens taču neliek elpot gaisu pie izpūtēja.
Ja kaut kādas iedomātas daļiņas neļauj naktīs gulēt, ir opcija pamest pilsētu un dzīvot laukos svaigā gaisā. | Offline | | |
Celtnieks7 | 18. Jun 2024, 00:25 |
#1113
|
| Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
17 Jun 2024, 21:25:23 @Locis rakstīja:
17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis
Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina
Oficiāli nekādu jaunumu nav. Tikai info no Mods youtube video, tjipa esot viņam gali CSDD. | Offline | | |
badmoon | 18. Jun 2024, 00:25 |
#1114
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
|
17 Jun 2024, 23:22:12 @Kasics rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:
16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?
Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla.
Man 2008 euro4, gribēju nahrenizēt DPF - "lai dzinējs elpo" (TM) Specs pateica, ka tur viss vēl bumbās, pretspiediens ok nshit.. Tā arī braucu, TA joprojām pa 0 | Offline | | |
hofmann | 18. Jun 2024, 00:31 |
#1115
|
| Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 58
Braucu ar: Saab
| Nesanāks svaigs gaiss! Belarus kaimiņu sētā pie slodzes kūpēs kā lokomotīve
E5 jau nāk no 2010 gada, tad ir pārejas periods . No 10-13 gadam ir e5a
Sākot ar 2013 E5 b utt. Tos visus testēs uz cietajām daļiņām. Īsāk sakot, ja autiņa pirmā reģistrācija ir 2012 decembris, tad e5a - tos gāzēs pa vecam. Pirmā reģ. 2013 1.janvāris , E5b- aiziet pēc jaunās metodes
Galvenais nesaprotu, ko panāks?! Nu neizies tehnisko- nodušīs ar programmu,izies, iemetīs iepriekšējo softu un tāpat brauks tip ar sliktām atgāzēm! | Offline | | |
Mizx | 18. Jun 2024, 01:43 |
#1116
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Auto Īle arī savulaik iedomājās, ka tikai paspēlēšanās ar programmiņām atrisinās izplūdes gāzu neatbilstību. Var jau būt, ka programmiņas kopš tā laika ir attīstījušās, bet es nebūtu tik optimistisks.
P.S. Lēti tas sanāktu tikai ja pats var šo manipulāciju veikt. Ja maksās speciālistam no malas, tad baigi dārga TA sanāks. Ja maksās Vasjam no garāžām, tad vēlāk var sanākt baigi dārgie remonti. | Offline | | |
|
Agritis | 18. Jun 2024, 08:08 |
#1117
|
| Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
|
17 Jun 2024, 23:22:12 @Kasics rakstīja:
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man ir izkastrēts un nočipots euro4. Nekas tur nedūmo un nesmird, tā ir tukša pļūtīšana. Un degvielas patēriņš nokritās par 2 litri uz simtu bez tā aizdirstā DPF mēsla.
Savs sūds jau parasti nesmird | Offline | | |
josi | 18. Jun 2024, 08:34 |
#1118
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| VAG Pumpe-Deuse dīzelīši bija Euro4 atbilstoši arī bez visiem DPF. Bet parādījās Commonrail dīzeļi ar augstāku iešprices spiedienu, labāku degvielas atomizāciju un sadegšanu, bet līdz ar to arī krietni augstākiem NOx un mikrodaļiņām, un tad arī sākās tā DPF tēma.
| Offline | | |
esteban | 18. Jun 2024, 10:04 |
#1119
|
| Kopš: 10. Sep 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: N57
|
18 Jun 2024, 00:25:05 @Celtnieks7 rakstīja:
17 Jun 2024, 21:25:23 @Locis rakstīja:
17 Jun 2024, 18:25:54 @RolandsK rakstīja:
Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis
Kur var atrast jaunumus?
CSDD lapā bija tikai minēts ka mērīs no 2025 gada ,bet nav smalkāk nekas minēts ,tieši no kura gada auto.
Piemēram šeit :
https://www.csdd.lv/jaunumi/nakamaja-ziemas-sez...un-sniegparslina
Oficiāli nekādu jaunumu nav. Tikai info no Mods youtube video, tjipa esot viņam gali CSDD.
principā oficiāli jaunumi no CSDD pārstāvjiem, diemžēl gan tikai rus.lsm https://rus.lsm.lv/statja/novosti/ekonomika/14....ndartov.a557994/
īsumā: no 2025. pārbaudīs euro 6 dīzeļus sākot no 2013. izlaiduma gada, robeža 1M daļiņu/cm3. ja neizies, 2025. gadā vēl divnieku neliks, bet pēc tam liks.[ Šo ziņu laboja esteban, 18 Jun 2024, 10:08:44 ] | Offline | | |
shirminieks | 18. Jun 2024, 11:16 |
#1120
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
18 Jun 2024, 00:16:45 @sliir rakstīja:
Izpūtējam ir jākūp. Priekš tam tas ir paredzēts. Tāpat kā dūmenis krāsnij. Neviens taču neliek elpot gaisu pie izpūtēja.
Ja kaut kādas iedomātas daļiņas neļauj naktīs gulēt, ir opcija pamest pilsētu un dzīvot laukos svaigā gaisā.
Tas, ka Tev patīk vārtīties savos sūdos, nenozīmē, ka citi vēlas to pašu; gribi ostīt dūmus - nopērc DEPO dārza šļauteni, piespraud vienu galu pie izpūtēja un otru galu caur restoto pirmā stāva logu ielaid savā mikrorajona deviņstāvenes restotajā dzīvoklī | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|