Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
moro
13. Mar 2009, 15:29 #1101

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Es domāju kontrolētu reakciju

Pie 12.6:1 liesmas frontes izplatīšanai ir vislielākais ātrums. Treknākas un liesākam maisījumam ātrumi ir mazāki.

Tas arī nozīme, kā vislielākais griezes moments tiek sasniegts pie 12.6:1.

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 15:29:41 ]

Offline
PG
13. Mar 2009, 15:36 #1102

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

bobik: materiaals + donors + kauleshanaas + paaris diennaktis garaazhaa

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Erx
13. Mar 2009, 15:37 #1103

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


13 Mar 2009, 09:28:05 MarC rakstīja:
eriks laikam skolā nav mācījies fiziku, jo neko nav dzirdējis par Bernulli likumu


esmu fiziku labi mācījies

Tas ir taisnība tikai līdz noteiktai robežai. Ja pareizi atceros, tad gaisa plūsmas ātrums pie 27-30m/s sāka būtiski bremzēties, proti lielāku ātrumu sasniegt nevar.
Un kad caurplūdes kanāla diametrs vairs nav palielināms, tad nākamais posms, kas nosaka cik daudz gaisa būs cilindrā ir vārsts, jeb laiks ko tas ir vaļā vairāk kā par 1/3 no sava diametra. Laiku mēra grādos. Šis ir universāli visiem motoriem, arī turbo.

Palielinot sadalenēm grādus pirmā cieš tukšgaita, jaudas pīķis nobīdās tālāk apgriezienu diapazonā.

MarC: ja tev būtu taisnība, tad kapēc turbo motorus ar restriktoru negriež līdz 8000rpm? Tā tak varētu ātrāk paatrinaties
Offline
Janchiks
13. Mar 2009, 15:40 #1104

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4413

Braucu ar: 888

Heningam fail Kipraa
Offline
jaks
13. Mar 2009, 16:15 #1105

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


13 Mar 2009, 15:36:29 tornis rakstīja:
bobik: materiaals + donors + kauleshanaas + paaris diennaktis garaazhaa

tad jau labāk shis
Cik zināms braukc nav, un gatavots pamatīgi ar visu mastiku izkasiishanas no shuveem un shuvju paarmetinaashanas bet bibikam nav nauuuudas
Offline
tomick
13. Mar 2009, 16:29 #1106

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


13 Mar 2009, 15:06:42 kaarbis rakstīja:
Uzdevums:
Dota Impreza 02' gada, simptomi sagriežot stūri pa labi vai pa kreisi līdz galam braucot ir parādijušies diezgan nepatīkami klākšķi (braucot gan uz priekšu, gan atpakaļ).
Ir aizdomas uz viskomufti, vai ir iespēja kaut kā to visu pārbaudīt neņemot nost kārbu un nejaucot bloķi pa reizinātājiem??? Thanks


jaabrauc un jaamaina. man mikimausim taapat bija pagaajusho gadu.
Offline
1414
13. Mar 2009, 16:46 #1107

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Kas šai versijaiVIGSR bija pa labumiem iekšā, Varētu būt .jp
Offline
moro
13. Mar 2009, 16:48 #1108

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

tuliit tev tornis paskaidros kaa tas ir meesls un .lv ir tikai viens labs vi

labi, divi

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 16:49:02 ]

Offline
1414
13. Mar 2009, 16:50 #1109

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Nu tā viņš taisītu sev antireklāmu, jo tme šķiet ir no tā paša cilvēka

p.s. Torni, Tev tme jau nav ar sūnām apaudzis vai jau atdevi kādās gādīgās rokās

[ Šo ziņu laboja 1414, 13 Mar 2009, 16:53:40 ]

Offline
spy
13. Mar 2009, 17:05 #1110

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1429

Braucu ar:

sitie nebij tie diski, par kuriem adolfs sapņoja ja ir, ta jau droši vien var piedāvāt pārsimts rubļus, jo to evo notirgot varēs kādā 2011.gadā "kad krīze būs beigusies"tm
Offline
1414
13. Mar 2009, 17:11 #1111

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Po par diskiem (ja nopirksu adolfs vares atpirkt ), bet kas tur iekšā tam gsr tb salidzinot ar tme
Offline
MarC
13. Mar 2009, 17:21 #1112

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


13 Mar 2009, 15:37:37 Erx rakstīja:
ne pa tēmu


es neiebraucu - kur man bija/nebija taisnība?

[ Šo ziņu laboja MarC, 13 Mar 2009, 17:22:01 ]

Offline
1414
13. Mar 2009, 17:27 #1113

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Adolf, beidz izlikties par svarīgu un labāk pastāsti kas tā par VII priekš mineta, ko Strokšs tirgo

[ Šo ziņu laboja 1414, 13 Mar 2009, 17:28:02 ]

Offline
moro
13. Mar 2009, 17:33 #1114

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


13 Mar 2009, 17:08:32 adolfs rakstīja:
q: kaa uz sietiena var atshchirt evo sadalenes - kur ir INT un kura EXT
pajautaat adolfam
Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 17:45 #1115

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

2:1 un 5:1?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
13. Mar 2009, 17:51 #1116

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

cūcenes efekts

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
13. Mar 2009, 17:55 #1117

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kur šoreiz?
overbore?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Miks44
13. Mar 2009, 18:00 #1118

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

Kautkā Andis PS6 zaudējis 30sek.
Offline
moro
13. Mar 2009, 18:00 #1119

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


13 Mar 2009, 17:59:26 adolfs rakstīja:
jaa - vajadzees overbore
sienas kaput vai virzuļi
Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 18:03 #1120

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

gan jau ka virzulis kaputiziējis cilindru... tā teikt lai maz neliktos

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex