Autors | Ziņojums |
Siipols | 19. Mar 2009, 15:43 |
#1101
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Tu kautko dzen! ganjau,ka vienkārši rausties,ka iebruks
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
sandis_22 | 20. Mar 2009, 09:37 |
#1102
|
|
Kopš: 06. Feb 2007
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Pelēci
|
Lai arī Ziemeļu šķērsojuma vietas pētījumi veikti kopš 90.gadu beigām, Rīgas dome devusi zaļo gaismu jaunam pētījumam par lētākiem variantiem - zemo tiltu vai iegremdēto tuneli.
Rīgas domes amatpersonas atzīst, ka jau izpētītie koridora varianti ir pārāk dārgi. Tiek pieļauts, ka Ziemeļu transporta koridora projekta īstenošana, iespējams, aizkavēsies par vismaz pieciem gadiem finansējuma trūkuma dēļ, bet par to atbildīgie ierēdņi joprojām apgalvo, ka katrs koridora būvē ieguldītais lats atmaksāsies trīskārt.
Nolemts pētīt lētākus variantus - zemo tiltu, kas ir no 18 līdz 20 metrus augsts, vidēja augstuma tiltu, kas būtu 30-32 metrus augsts, vai iegremdēto tuneli, kas būtu salīdzinoši seklāks un lētāks par urbto.
Lūk šo es nevaru saprast, ik pēc 2 gadiem tiek veikti pētījumi maksāti miljoni, bet kad vajadzētu sākt izstrādāt kaut skiču projektu, tad pētījumi jau skaitās novecojuši |
Offline | |
|
Grosha | 20. Mar 2009, 09:49 |
#1103
|
|
Kopš: 14. Apr 2006
Ziņojumi: 2722
Braucu ar:
|
20 Mar 2009, 09:37:27 sandis_22 rakstīja:
Lai arī Ziemeļu šķērsojuma vietas pētījumi veikti kopš 90.gadu beigām, Rīgas dome devusi zaļo gaismu jaunam pētījumam par lētākiem variantiem - zemo tiltu vai iegremdēto tuneli.
Rīgas domes amatpersonas atzīst, ka jau izpētītie koridora varianti ir pārāk dārgi. Tiek pieļauts, ka Ziemeļu transporta koridora projekta īstenošana, iespējams, aizkavēsies par vismaz pieciem gadiem finansējuma trūkuma dēļ, bet par to atbildīgie ierēdņi joprojām apgalvo, ka katrs koridora būvē ieguldītais lats atmaksāsies trīskārt.
Nolemts pētīt lētākus variantus - zemo tiltu, kas ir no 18 līdz 20 metrus augsts, vidēja augstuma tiltu, kas būtu 30-32 metrus augsts, vai iegremdēto tuneli, kas būtu salīdzinoši seklāks un lētāks par urbto.
Lūk šo es nevaru saprast, ik pēc 2 gadiem tiek veikti pētījumi maksāti miljoni, bet kad vajadzētu sākt izstrādāt kaut skiču projektu, tad pētījumi jau skaitās novecojuši
Nomainījās vadoņi, tiem tak ar sava artava jāielie tfuu jānopelna |
Offline | |
|
mazmotors | 30. Jun 2010, 08:46 |
#1104
|
|
Kopš: 17. Jun 2007
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
| jāuzgaida |
Offline | |
|
Bude | 30. Jun 2010, 09:05 |
#1105
|
|
Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
| Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s
..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja
PS. un imho kamēr nav sakārtotas uzbrauktuves abos krastos tas tilts savu f-ju pilda pa kādiem 30% + neticu, ka pabeigs 2011. gadā
|
Offline | |
|
niknice | 30. Jun 2010, 09:36 |
#1106
|
|
Kopš: 21. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 629
Braucu ar: tranzītnumuriem
| Ganjau, ka te kkur jau ir par to rakstīts, bet man slinkums meklēt
Kad beidzot būs, estakāde uz slāvu apli?
Savādāk riktīgi zb, ja brauc piem uz Azur, vainu jāpārkāpj noteikumi, vainu jātaisa nenormāls līkums.. a ja tiek korķī tad ir vispār čau
+ arī tas, ka nevar tikt uz Dārzciema.. |
Offline | |
|
Zajec | 30. Jun 2010, 09:52 |
#1107
|
|
Kopš: 05. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 680
Braucu ar: JZ
| Vispār skats uz tam estakādēm ir tiešām bēdīgs, jo ir jau pirmās bedres un ielāpi. Pats "foršākais" ir tas, ka karstā laikā pārvadam uzkarstot nāk ārā piķis un tu brauc kā pa slapju asfaltu, lūk tā ir pilnīga hu.nja - kā var tā būvēt
----------------- Nepird ar pilnu dirsu! |
Offline | |
|
edzulis | 30. Jun 2010, 10:04 |
#1108
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
30 Jun 2010, 09:05:24 Bude rakstīja:
Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s
..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu. |
Offline | |
|
|
alpins | 30. Jun 2010, 10:10 |
#1109
|
|
Kopš: 01. Sep 2003
Ziņojumi: 2557
Braucu ar:
| Nafig vajadzēja tik lielu to bibliotēku būvēt ? ,būtu tiltam pieticis |
Offline | |
|
Valcha | 09. Jul 2010, 11:33 |
#1110
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| Par cik man ofiss ir blakus Slāvu aplim visu laiku redzu kā notiek būvniecības process ..
Vakar izbrīnīja , ka šie rauj nost jauno asfaltu ko uzklāja nedēļu atpakaļ
Harasho rabotajem |
Offline | |
|
M3 | 09. Jul 2010, 11:41 |
#1111
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3376
Braucu ar: VOLVO
|
30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:
30 Jun 2010, 09:05:24 Bude rakstīja:
Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s
..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
no centra braucot uz lubānas ielu .. tur tai uzbrauktuvei jau ir 3 ielāpi |
Offline | |
|
martink | 16. Jul 2010, 18:23 |
#1112
|
|
Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Kā karstumiņš draudzējas ar mūsu zemītes lielo dārgumu? |
Offline | |
|
Usins | 16. Jul 2010, 18:51 |
#1113
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| noteikti uzsils un pats izlīdzināsies un uz ziemu būs taisns |
Offline | |
|
AZ | 16. Jul 2010, 18:57 |
#1114
|
|
Kopš: 01. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2173
Braucu ar: zviedru
| uzbrucot no krasta ielas uz dienvidu tilta viena tiiiiiiik asa kante,aaaahujeķ taa uzsita pa piekari ,ka es labaak braucu pa salu tiltu
----------------- nedaudz kaveesos ,buusu riit |
Offline | |
|
Bude | 16. Jul 2010, 20:57 |
#1115
|
|
Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
Šodien viena jauna bedre.. bet ne pirmā tur
PS. vari braukt apskatīt dzīvajā kamēr nav aizlāpīta
..brauktuvei aptuveni pa vidu [ Šo ziņu laboja Bude, 16 Jul 2010, 20:58:37 ] |
Offline | |
|
V.I.P. | 16. Jul 2010, 22:29 |
#1116
|
|
Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
16 Jul 2010, 18:57:15 AZ rakstīja:
uzbrucot no krasta ielas uz dienvidu tilta viena tiiiiiiik asa kante,aaaahujeķ taa uzsita pa piekari ,ka es labaak braucu pa salu tiltu
Salu tiltam jau by default tās šuves arī nav nekādas līdzenās... |
Offline | |
|
|
AZ | 16. Jul 2010, 22:38 |
#1117
|
|
Kopš: 01. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2173
Braucu ar: zviedru
|
16 Jul 2010, 20:57:58 Bude rakstīja:
30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
Šodien viena jauna bedre.. bet ne pirmā tur
PS. vari braukt apskatīt dzīvajā kamēr nav aizlāpīta
..brauktuvei aptuveni pa vidu
tur kur cipariņš 257 tur arii ir ļoti asa kante jeb šuve vai kas tie taadi ir uz tiltiem
----------------- nedaudz kaveesos ,buusu riit |
Offline | |
|
rolis1987 | 16. Jul 2010, 23:36 |
#1118
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Deformācijas šuves. |
Offline | |
|