Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dienvidu tilts

AutorsZiņojums
Siipols
19. Mar 2009, 15:43 #1101

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Tu kautko dzen! ganjau,ka vienkārši rausties,ka iebruks

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
sandis_22
20. Mar 2009, 09:37 #1102

Kopš: 06. Feb 2007

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Pelēci



Lai arī Ziemeļu šķērsojuma vietas pētījumi veikti kopš 90.gadu beigām, Rīgas dome devusi zaļo gaismu jaunam pētījumam par lētākiem variantiem - zemo tiltu vai iegremdēto tuneli.

Rīgas domes amatpersonas atzīst, ka jau izpētītie koridora varianti ir pārāk dārgi. Tiek pieļauts, ka Ziemeļu transporta koridora projekta īstenošana, iespējams, aizkavēsies par vismaz pieciem gadiem finansējuma trūkuma dēļ, bet par to atbildīgie ierēdņi joprojām apgalvo, ka katrs koridora būvē ieguldītais lats atmaksāsies trīskārt.

Nolemts pētīt lētākus variantus - zemo tiltu, kas ir no 18 līdz 20 metrus augsts, vidēja augstuma tiltu, kas būtu 30-32 metrus augsts, vai iegremdēto tuneli, kas būtu salīdzinoši seklāks un lētāks par urbto.


Lūk šo es nevaru saprast, ik pēc 2 gadiem tiek veikti pētījumi maksāti miljoni, bet kad vajadzētu sākt izstrādāt kaut skiču projektu, tad pētījumi jau skaitās novecojuši
Offline
Grosha
20. Mar 2009, 09:49 #1103

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:


20 Mar 2009, 09:37:27 sandis_22 rakstīja:


Lai arī Ziemeļu šķērsojuma vietas pētījumi veikti kopš 90.gadu beigām, Rīgas dome devusi zaļo gaismu jaunam pētījumam par lētākiem variantiem - zemo tiltu vai iegremdēto tuneli.

Rīgas domes amatpersonas atzīst, ka jau izpētītie koridora varianti ir pārāk dārgi. Tiek pieļauts, ka Ziemeļu transporta koridora projekta īstenošana, iespējams, aizkavēsies par vismaz pieciem gadiem finansējuma trūkuma dēļ, bet par to atbildīgie ierēdņi joprojām apgalvo, ka katrs koridora būvē ieguldītais lats atmaksāsies trīskārt.

Nolemts pētīt lētākus variantus - zemo tiltu, kas ir no 18 līdz 20 metrus augsts, vidēja augstuma tiltu, kas būtu 30-32 metrus augsts, vai iegremdēto tuneli, kas būtu salīdzinoši seklāks un lētāks par urbto.


Lūk šo es nevaru saprast, ik pēc 2 gadiem tiek veikti pētījumi maksāti miljoni, bet kad vajadzētu sākt izstrādāt kaut skiču projektu, tad pētījumi jau skaitās novecojuši

Nomainījās vadoņi, tiem tak ar sava artava jāielie tfuu jānopelna
Offline
mazmotors
30. Jun 2010, 08:46 #1104

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

jāuzgaida
Offline
Bude
30. Jun 2010, 09:05 #1105

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s

..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja

PS. un imho kamēr nav sakārtotas uzbrauktuves abos krastos tas tilts savu f-ju pilda pa kādiem 30% + neticu, ka pabeigs 2011. gadā

Offline
niknice
30. Jun 2010, 09:36 #1106

Kopš: 21. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: tranzītnumuriem

Ganjau, ka te kkur jau ir par to rakstīts, bet man slinkums meklēt
Kad beidzot būs, estakāde uz slāvu apli?
Savādāk riktīgi zb, ja brauc piem uz Azur, vainu jāpārkāpj noteikumi, vainu jātaisa nenormāls līkums.. a ja tiek korķī tad ir vispār čau
+ arī tas, ka nevar tikt uz Dārzciema..
Offline
Zajec
30. Jun 2010, 09:52 #1107

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ

Vispār skats uz tam estakādēm ir tiešām bēdīgs, jo ir jau pirmās bedres un ielāpi. Pats "foršākais" ir tas, ka karstā laikā pārvadam uzkarstot nāk ārā piķis un tu brauc kā pa slapju asfaltu, lūk tā ir pilnīga hu.nja - kā var tā būvēt

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
edzulis
30. Jun 2010, 10:04 #1108

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


30 Jun 2010, 09:05:24 Bude rakstīja:
Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s

..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja


Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
Offline
alpins
30. Jun 2010, 10:10 #1109

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2557

Braucu ar:

Nafig vajadzēja tik lielu to bibliotēku būvēt ? ,būtu tiltam pieticis
Offline
Valcha
09. Jul 2010, 11:33 #1110

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Par cik man ofiss ir blakus Slāvu aplim visu laiku redzu kā notiek būvniecības process ..

Vakar izbrīnīja , ka šie rauj nost jauno asfaltu ko uzklāja nedēļu atpakaļ

Harasho rabotajem
Offline
M3
09. Jul 2010, 11:41 #1111

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3376

Braucu ar: VOLVO


30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:

30 Jun 2010, 09:05:24 Bude rakstīja:
Tas Dienvidu šķībais tak ir pilnīgs sū*s

..uz savulaik pirmajām atvertajām estakādēm ielāpi tak ir jau no vienas vietas.. un ne jau tur kaut kādas plaisinjas, bet uzreiz Latvijai raksturīgie ālinģi, kur R17/R18 utt.. bendēt ..interesanti, ka tos gan ātri un labi aizlāpīja


Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.


no centra braucot uz lubānas ielu .. tur tai uzbrauktuvei jau ir 3 ielāpi
Offline
martink
16. Jul 2010, 18:23 #1112

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Kā karstumiņš draudzējas ar mūsu zemītes lielo dārgumu?
Offline
Usins
16. Jul 2010, 18:51 #1113

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

noteikti uzsils un pats izlīdzināsies un uz ziemu būs taisns
Offline
AZ
16. Jul 2010, 18:57 #1114

Kopš: 01. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2173

Braucu ar: zviedru

uzbrucot no krasta ielas uz dienvidu tilta viena tiiiiiiik asa kante,aaaahujeķ taa uzsita pa piekari ,ka es labaak braucu pa salu tiltu

-----------------
nedaudz kaveesos ,buusu riit
Offline
Bude
16. Jul 2010, 20:57 #1115

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
Šodien viena jauna bedre.. bet ne pirmā tur

PS. vari braukt apskatīt dzīvajā kamēr nav aizlāpīta



..brauktuvei aptuveni pa vidu

[ Šo ziņu laboja Bude, 16 Jul 2010, 20:58:37 ]

Offline
V.I.P.
16. Jul 2010, 22:29 #1116

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


16 Jul 2010, 18:57:15 AZ rakstīja:
uzbrucot no krasta ielas uz dienvidu tilta viena tiiiiiiik asa kante,aaaahujeķ taa uzsita pa piekari ,ka es labaak braucu pa salu tiltu

Salu tiltam jau by default tās šuves arī nav nekādas līdzenās...
Offline
AZ
16. Jul 2010, 22:38 #1117

Kopš: 01. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2173

Braucu ar: zviedru


16 Jul 2010, 20:57:58 Bude rakstīja:

30 Jun 2010, 10:04:29 edzulis rakstīja:
Kur tieši tās bedres bija? Parādi kartē punktu.
Šodien viena jauna bedre.. bet ne pirmā tur

PS. vari braukt apskatīt dzīvajā kamēr nav aizlāpīta



..brauktuvei aptuveni pa vidu

tur kur cipariņš 257 tur arii ir ļoti asa kante jeb šuve vai kas tie taadi ir uz tiltiem

-----------------
nedaudz kaveesos ,buusu riit
Offline
rolis1987
16. Jul 2010, 23:36 #1118

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Deformācijas šuves.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo