Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
21. Dec 2013, 17:58 #10981

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Oscilogrammā galvenā uzmanība jāpievērš tam,cik ātri benzīna impulsi sasniedz nulli,būsi pārsteigts par secinājumiem...

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 21 Dec 2013, 18:01:36 ]

Offline
piradzinjsh
22. Dec 2013, 00:25 #10982

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

Ir nepieciešamība pārbaudīt, saregulēt, apkopt iekārtu Liepājā. Lūdzu, PM.
4cil. stag4. opel vectraB 1.8i
Offline
Driver
22. Dec 2013, 00:44 #10983

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Dec 2013, 17:58:54 uudensputns rakstīja:
Oscilogrammā galvenā uzmanība jāpievērš tam,cik ātri benzīna impulsi sasniedz nulli,būsi pārsteigts par secinājumiem...

Bet tur bus ari nozime AT vai MT auto
Jebkura gadijuma kartigi gazot ar gazes pedali stradajot on-off-on-off rezima, ir tendence "reduktoram puusties"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
minime
22. Dec 2013, 12:43 #10984

Kopš: 23. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e93

Labdien,
būšu priecīgs par Ziemasvētku rūķa palīdzību
Karburatoram vajag uzmest gāzi un ir daži jautājumi.
-Reduktors Elpigaz cometa 140HP tjip domats no 100-140zirgiem, man ir 75, vai nebuus kkadas problemas!?
-Vai der sekojošā vadu shēma bildē !?
-kapēc ir 2 gāzes vārsti- viens uz reduktora un viens atseviski !?
-reduktoram vakuums nekur nepienak ?

neta infa LV vai ENG nav. RUS vai PL necertu lai varetu brivi uzserčot un izlasiit.

pladies


Offline
uudensputns
22. Dec 2013, 13:34 #10985

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


22 Dec 2013, 00:44:45 Driver rakstīja:

21 Dec 2013, 17:58:54 uudensputns rakstīja:
Oscilogrammā galvenā uzmanība jāpievērš tam,cik ātri benzīna impulsi sasniedz nulli,būsi pārsteigts par secinājumiem...

Bet tur bus ari nozime AT vai MT auto
Jebkura gadijuma kartigi gazot ar gazes pedali stradajot on-off-on-off rezima, ir tendence "reduktoram puusties"


Tā arī ir.Taču piekrīti,ka vieniem tas joks ir gandrīz katrā atmetienā,pat bez T,turpretim citiem ir jānopūlas,lai diferi līdz 3.5 uzdzītu pat ar visu T.
Offline
uudensputns
22. Dec 2013, 13:37 #10986

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


22 Dec 2013, 12:43:24 minime rakstīja:
Labdien,
būšu priecīgs par Ziemasvētku rūķa palīdzību
Karburatoram vajag uzmest gāzi un ir daži jautājumi.
-Reduktors Elpigaz cometa 140HP tjip domats no 100-140zirgiem, man ir 75, vai nebuus kkadas problemas!?
-Vai der sekojošā vadu shēma bildē !?
-kapēc ir 2 gāzes vārsti- viens uz reduktora un viens atseviski !?
-reduktoram vakuums nekur nepienak ?

neta infa LV vai ENG nav. RUS vai PL necertu lai varetu brivi uzserčot un izlasiit.

pladies





Piedod,draugs,taču ja Tev ir šādi jautājumi,tad sorry,nevajag sev zobus pašam labotnebūs labi... Atrodi gāzinieku,kurš to visu saliks un saregulēs.
Shēma pareiza.
Esošajam reduktoram vakuumu nevajag.
Uz reduktora ir gāzes vārsts, bildē ar zilo spoli papildu gāzes vārsts ar filtru.Tas otrs ar kruķilku ir benzīnu noslēdzošais vārsts.Motoram darbojoties ar gāzi,tiek noslēgta benzīna apdeve karburatoram.
Maisītājs,kurš nāk zem karburatora,ir?

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 22 Dec 2013, 13:42:50 ]

Offline
minime
22. Dec 2013, 14:23 #10987

Kopš: 23. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e93


22 Dec 2013, 13:37:14 uudensputns rakstīja:

22 Dec 2013, 12:43:24 minime rakstīja:
Labdien,
būšu priecīgs par Ziemasvētku rūķa palīdzību
Karburatoram vajag uzmest gāzi un ir daži jautājumi.
-Reduktors Elpigaz cometa 140HP tjip domats no 100-140zirgiem, man ir 75, vai nebuus kkadas problemas!?
-Vai der sekojošā vadu shēma bildē !?
-kapēc ir 2 gāzes vārsti- viens uz reduktora un viens atseviski !?
-reduktoram vakuums nekur nepienak ?

neta infa LV vai ENG nav. RUS vai PL necertu lai varetu brivi uzserčot un izlasiit.

pladies





Piedod,draugs,taču ja Tev ir šādi jautājumi,tad sorry,nevajag sev zobus pašam labotnebūs labi... Atrodi gāzinieku,kurš to visu saliks un saregulēs.
Shēma pareiza.
Esošajam reduktoram vakuumu nevajag.
Uz reduktora ir gāzes vārsts, bildē ar zilo spoli papildu gāzes vārsts ar filtru.Tas otrs ar kruķilku ir benzīnu noslēdzošais vārsts.Motoram darbojoties ar gāzi,tiek noslēgta benzīna apdeve karburatoram.
Maisītājs,kurš nāk zem karburatora,ir?


es domāju ar skrūvgrieizi un gāzu analizatoru pietiks lai saregulētu, taa kaa cinisos pats
bet paldies vismaz par konkretakam atbildēm.
varētu būt tā ka tas papildus vārsts ir domāts kā multivārsts balonam, jo pie balona nekadus štekerus neredzu?
maisītājs vēl jānopērk, skatījos www.heinrihs-gaze.lv ir kkadi varianti, varbut ir kadi vēl ieteikumi agsystems!? varbut kkas vidzemes pusee !?
Offline
Automaniaks
22. Dec 2013, 14:33 #10988

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

Tev tas viens vārsts lieks, jo abiem ir filtrs, viens tik pa taisno piejūgts maisītājam
Offline
Automaniaks
22. Dec 2013, 14:39 #10989

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

Nekādu multivārstu tas neaizvieto, ja gribēsi to arī slēgt, tad paralēli otram ar zilo vadu, shēmā no multivārsta tas domāts līmenim, to vadu atstāj noizolētu un atlikumu skaties pēc nobrakuma, vai meklē balonu ar līmeņa sensoru, bettādi ir retums un nesajauc ar tādu, kam ir nolēgvārsts
Offline
sejejs
22. Dec 2013, 16:52 #10990

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Nav gāzes pagaidām, bet vajag pieregulēt aizdedzi uz Chevy V8 89. gada ar gāzes analizatoru. Un varētu pieslēgties pie kompja. Ir kāds lūdzu CSDD tuvumā?

[ Šo ziņu laboja sejejs, 22 Dec 2013, 17:06:40 ]

Offline
Foxijs
22. Dec 2013, 18:22 #10991

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

kur parasti liekat reduktoru e39 m52 ?
Offline
Foxijs
22. Dec 2013, 18:58 #10992

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:





Offline
BMW-Valcha
22. Dec 2013, 19:02 #10993

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


22 Dec 2013, 18:58:05 Foxijs rakstīja:






motortelpā blakus motoram
Offline
968-jk
22. Dec 2013, 19:10 #10994

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Kāpēc tam e39 sānā rozete šķepstelim? Viņam elektromotors?
Offline
kexxx
22. Dec 2013, 19:14 #10995

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


22 Dec 2013, 18:58:05 Foxijs rakstīja:







nu skaisti! visas komponentes izvietotas viegli aizsniedzamā vietā (padomāts par nākotni, kad kkas jāremontē vai jāmaina), atveros kapotu, uzreiz redzams, ka cilvēks spēj atļauties ielikt gāzes iekārtu (pačots)... sprauslu teritoriālais izvietojums liecina, ka gāzinieks ir iepazinies ar Lielā Haosa teoriju, tātad tas ir labi izglītots cilvēks, nevis kkāds vaņķa. sprauslu "stiprināšanas" metode liecina, ka licējs bijis brīvdomātājs, tādad radoša personība... vienā vārdā-
Offline
Foxijs
22. Dec 2013, 19:29 #10996

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

skatoties internetā kā citi uzstāda, brīžiem nesaprotu kapēc es tā čakarējos lai ir pa smuko
Vakar vēl ņēmu ieplūdi nost lai paslēptu sprauslas savam auto
Offline
kexxx
22. Dec 2013, 19:36 #10997

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


22 Dec 2013, 19:29:53 Foxijs rakstīja:
skatoties internetā kā citi uzstāda, brīžiem nesaprotu kapēc es tā čakarējos lai ir pa smuko
Vakar vēl ņēmu ieplūdi nost lai paslēptu sprauslas savam auto


nu, paslēpt jau ir apsveicama lieta, tikai vai ir vērts to darīt tā, ka, lai noņemtu sprauslas, atkal ieplūde jāceļ nost?
Offline
Foxijs
22. Dec 2013, 19:43 #10998

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

priekš sevis jau var tā uztaisīt :nez: kad visu biju salicis atcerējos ka OMVL sprauslās palika tā mazā zaļā gumija no vāciņa, pa pus stundu noravēju un uzliku atpakaļ kolektoru otrajā reizē
Offline
Driver
22. Dec 2013, 19:45 #10999

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Dec 2013, 19:36:25 kexxx rakstīja:

22 Dec 2013, 19:29:53 Foxijs rakstīja:
skatoties internetā kā citi uzstāda, brīžiem nesaprotu kapēc es tā čakarējos lai ir pa smuko
Vakar vēl ņēmu ieplūdi nost lai paslēptu sprauslas savam auto


nu, paslēpt jau ir apsveicama lieta, tikai vai ir vērts to darīt tā, ka, lai noņemtu sprauslas, atkal ieplūde jāceļ nost?

Par klienta naudu jebko
tik pie katras apkopes lieka jeblja un katru x jaunas blives.
Jaliek augsha, ne apaksha, bet ne jau tadu gateri kaa sarkanajam bildee.
P.s. janu vienigi valteka limenja suudi jaslepj

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
22. Dec 2013, 19:49 #11000

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

btw, tās bildes no vienas un tās pašas mašīnas? tagad tik pamanīju, ka motortelpa sarkana, a bumers- sudrabots

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 Dec 2013, 19:50:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo