Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
leicha
01. Apr 2016, 10:28 #10981

Kopš: 09. Mar 2016

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW 130i

Arvīd tas ir joks


01 Apr 2016, 10:15:04 @AVI rakstīja:

01 Apr 2016, 10:10:49 @abyss rakstīja:
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/602460-jaunas..._degvielas_cenas
iespēja visiem izpausties par nodkļiem n shit

Laoshi tikko pa muguru patīkama zosene nogāja, gāzinieki sveikti.
Offline
AVI
01. Apr 2016, 10:33 #10982

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


01 Apr 2016, 10:27:25 @cipargalva rakstīja:
Daļēji piekrītu par to mazo skolu plusu, ka skolotājiem ir iespēja vairāk laika veltīt katram skolēnam individuāli, bet tas ir arī tajā pat laikā mīnuss. Pienāk brīdis, kad auklētais skolēns iestājas augstskolā un tur vairs ar viņu neviens neauklējas un neiedziļinās viņa spējās. Tas daudziem individuālās pieejas produktiem ir problēmu sākums. Par profesionālo izglītību gan piekrītu par visiem 100! Tomēr liela daļa aizbraukušo neko arī tā īsti jēdzīgu neprot darīt. Braukt ar kariņu, šķirot salātus var jebkurš. Daudzi pat savu jauno televizoru nemāk pie sienas pieskrūvēt vai kumodi salikt.

Minētā sistēma pēc būtības paredz, ka skolniekam māca mācīties, analizēt, izdarīt secinājumus, rīkoties, krč domāt. Kopiššš?

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
viesulis
01. Apr 2016, 10:41 #10983

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Tikai mazajām skolām ir sliktāki rezultāti kā lielajām pilsētu skolām.

Kas tajos Ukros ar 3 purniem klasē, Enšteins pasniedz?
Offline
cipargalva
01. Apr 2016, 10:42 #10984

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Ja nav konkurences un salīdzināšanas, tad kas tieši mudina mācīties?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 01 Apr 2016, 10:42:58 ]

Offline
AVI
01. Apr 2016, 10:46 #10985

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


01 Apr 2016, 10:42:29 @cipargalva rakstīja:
Ja nav konkurences un salīdzināšanas, tad kas tieši mudina mācīties?

Daudz vārdu.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
EimZ
01. Apr 2016, 10:53 #10986

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Jā, atzīmes un salīdzināšana ir tieši tas, kas mudina mācīties
Nez, no kurienes rodas tie kredītu vergi, kuri pērk jaunu mašīnu tikai tāpēc, ka kaimiņam ir labāka, tajā pašā laikā, kāmēr laukos cilvēks braukā ar kautkuru tur kantaino volvo, kāmēr graudus kuļ ar dažus simtus tūkstošus eiro vērtu kombainu
Un ja vēl atzīmes atspuguļotu intelektu un erudīciju, būtu lieliski, tikai vērts atzīmēt faktu, ka valsts pārvaldē bez ļoti skaistiem kvalitatīvu izglītību un augstas atzīmes apliecinošiem papīriem cilvēki nestrādā ) Apaļi teicamnieki, kādi malači

[ Šo ziņu laboja EimZ, 01 Apr 2016, 10:55:53 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
cipargalva
01. Apr 2016, 10:58 #10987

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kā tad jūs iesakat novērtēt indivīda mācību rezultātus?
Offline
EimZ
01. Apr 2016, 11:04 #10988

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Novērtēt ir viens, kas paredzēts pašam audzēknim- apziņai, cik labi viņš ir apguvis vielu, kautkas cits- kautkādai sacensībai, kā minēts AVI rakstā.
Individuāli strādājot ar skolēnu ir iespējams atrast viņa stiprās puses, nevis mācīt vistai rāpties kokos kā pērtiķim tikai tāpēc ka tā rakstīts programmā, vai lai skolotājam un skolai būtu laba statistika.
Koncentrēšanās uz statistiku audzina bailes no kļūdu atzīšanas, kas ir absolūti vienīgais, no kā visefektīvāk var mācīties, if You know, what I mean.
Ar to statistiku vispār ir interesanti- viena dod visiem pēc kārtas, bet otra ir nevainīga, bet statistiski viņas abas ir ma*kas Vari atbildēt, kur tad šai statistikai ir jēga?

[ Šo ziņu laboja EimZ, 01 Apr 2016, 11:08:17 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
abyss
01. Apr 2016, 11:09 #10989

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

kas gan vēl labāk sagatavo reālajai dzīvei, kā pirmais saņemtais 2 vai 1 un skolotāja koments, kas Tu lohs esi, ka nevari to iemācīties .

Protams, idividuāla pieeja ir ok gadījumos, ja esi topošais miljonārs un 3 pasaules cilvēku problēmām, kā darba meklēšana, sava darba kvalitātīva novērtēšana, panākt, lai citi Tavu darbu novērtē kvalitātīvi. Komunikācija ar klientiem, kolēģiem utt.

Offline
kkas
01. Apr 2016, 11:13 #10990

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


01 Apr 2016, 11:04:36 @EimZ rakstīja:
Novērtēt ir viens, kas paredzēts pašam audzēknim- apziņai, cik labi viņš ir apguvis vielu, kautkas cits- kautkādai sacensībai, kā minēts AVI rakstā.
Individuāli strādājot ar skolēnu ir iespējams atrast viņa stiprās puses, nevis mācīt vistai rāpties kokos kā pērtiķim tikai tāpēc ka tā rakstīts programmā, vai lai skolotājam un skolai būtu laba statistika.
Koncentrēšanās uz statistiku audzina bailes no kļūdu atzīšanas, kas ir absolūti vienīgais, no kā visefektīvāk var mācīties, if You know, what I mean.

kura tad ir tā leiputrija, kur parastās skolas ir individuāla pieeja, kur atzīmes nav no svara un no bērnu dārza līdz vismaz baklauram tev ir personīgais mentors, kurš tevi ievirza pēc tavām spējām?
Offline
cipargalva
01. Apr 2016, 11:14 #10991

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nu bet novērtējums skaidri parāda stiprās un vājās puses. Obligātajā izglītībā neredzu nekādas vistas kokos. Manuprāt, vismaz pamatskolas viela ir vienādā apmērā jāmāca visiem. Tur ir tiešām elementāras lietas. Nevar būt tā, ka 9. klases matemātikas eksāmenā ir 1 balle, vai, ka pēc skolas beigšanas neprot uzrakstīt gramatiski pareizu saliktu sakārtotu/pakārtotu teikumu.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 01 Apr 2016, 11:15:05 ]

Offline
abyss
01. Apr 2016, 11:16 #10992

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


01 Apr 2016, 11:04:36 @EimZ rakstīja:
Novērtēt ir viens, kas paredzēts pašam audzēknim- apziņai, cik labi viņš ir apguvis vielu, kautkas cits- kautkādai sacensībai, kā minēts AVI rakstā.
Individuāli strādājot ar skolēnu ir iespējams atrast viņa stiprās puses, nevis mācīt vistai rāpties kokos kā pērtiķim tikai tāpēc ka tā rakstīts programmā, vai lai skolotājam un skolai būtu laba statistika.
Koncentrēšanās uz statistiku audzina bailes no kļūdu atzīšanas, kas ir absolūti vienīgais, no kā visefektīvāk var mācīties, if You know, what I mean.
Ar to statistiku vispār ir interesanti- viena dod visiem pēc kārtas, bet otra ir nevainīga, bet statistiski viņas abas ir ma*kas Vari atbildēt, kur tad šai statistikai ir jēga?


Ko darīt, ja skolēna stiprās puses dzīvē absolūti nekam neder? .

Viena lieta ir bailes kļūdīties. Pavisam, kas cits ir darbu darīt pavirši ar apziņu, aij poh, kāds tapat pāries pāri un es taču drīksu kļūdīties esmu cilvēks, utt. I

Skolā man būtu grūti iedomāties kā tas strādātu. Vsi raksta diktātu. Tiem, kuriem sanāk kļūdas skolotāji saka nu viss ok mazie stulbenīši nākam reiz būs labāk, visi dabūjat ieskaitītu. Kļūdīties visvairāk cilvēki baidās ne jau pašas kļūdas dēļ, bet gan tādēļ, ka baidās saņemt sodu. Jāiemāca, ka kļūdīties ir cilvēcīgi, tāpat kā saņemt sodu ir normāli. Jāiemācās ir nevis nekļudīties, bet, ka tas ir normāli, ka pēc kļūdas saņem sodu un no tā nav jābaidās, tas ir normāli. Vairumam tam būtu jāiemāca, ka nav jābaidās kļūdīties, bet nevar darīt darbu ar paviršību. Protams, ir dažādi sado mazo, kuriem patīk, ka viņus drāž visur un visos caurumos
Offline
RVR
01. Apr 2016, 11:25 #10993

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


01 Apr 2016, 11:14:08 @cipargalva

Nevar būt tā, ka 9. klases matemātikas eksāmenā ir 1 balle, vai, ka pēc skolas beigšanas neprot uzrakstīt gramatiski pareizu saliktu sakārtotu/pakārtotu teikumu.


Pilns powers ar piemēriem, ka tā var būt

[ Šo ziņu laboja 91, 01 Apr 2016, 11:25:38 ]

Offline
Tune-L
01. Apr 2016, 11:32 #10994

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


01 Apr 2016, 11:25:13 @91 rakstīja:

01 Apr 2016, 11:14:08 @cipargalva

Nevar būt tā, ka 9. klases matemātikas eksāmenā ir 1 balle, vai, ka pēc skolas beigšanas neprot uzrakstīt gramatiski pareizu saliktu sakārtotu/pakārtotu teikumu.


Pilns powers ar piemēriem, ka tā var būt


+17

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
EimZ
01. Apr 2016, 11:34 #10995

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Tieši par to ir runa- nevis diktāts visiem ir ieskaitīts, bet tiem, kuriem zināšanas ir par vāju, "neieskaitīts" kalpo kā informācija viņam pašam, KAS ir JĀMĀCĀS, un nevis kā sacensība, ka vajag mācīties tāpēc, lai būtu labāks par klasesbiedru!
Man, kuram skolā bija knapi sekmīgas atzīmes priekšmetos, kuros esmu vielu apguvis uz 4 un 5, tagad izpratne par tiem ir krietni lielāka kā apaļiem teicamniekiem, kas daļa jau ir aizmirsuši, kas ir Pitagora teorēma vai kas ir (a+b)^2, kas ir rezonsanse, viļņa garums un tā tālāk.
Un tajā pašā laikā priekšmeti, kas dabīgā veidā bez īpašas piepūles man gāja viegli- vēsture, informātika un sports- tagad, izņemot informātiku vēl joprojām ir saistoši, un ir vērts atzīmēt apstākli, ka tieši vēstures skolotājai bija ļoti liela pedagoģiskā pieredze un viņa katru audzēkni spēja ieinteresēt Un to pateiks pilnīgi jebkurš no tūkstošiem skolēnu, kas ir izgājuši caur viņas rūpēm!

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
EimZ
01. Apr 2016, 11:36 #10996

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


01 Apr 2016, 11:16:05 @abyss rakstīja:

Ko darīt, ja skolēna stiprās puses dzīvē absolūti nekam neder? .


Skatoties, kā tās stiprās puises meklē
Cilvēkam, kurš vispār nevelta laiku mājasdarbiem, bet tikai spēlē datorspēles var būt pirmās vietas angļu valodas olimpiādēs

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
Bimmer
01. Apr 2016, 11:41 #10997

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


01 Apr 2016, 11:25:13 @91 rakstīja:

01 Apr 2016, 11:14:08 @cipargalva
Nevar būt tā, ka 9. klases matemātikas eksāmenā ir 1 balle, vai, ka pēc skolas beigšanas neprot uzrakstīt gramatiski pareizu saliktu sakārtotu/pakārtotu teikumu.

Pilns powers ar piemēriem, ka tā var būt

Labi, bet dabūt "1", tas ir jāmāk! Neatceros kurš pasniedzējs, bet labi izstāstīja savu eksāmenu vērtēšanas sistēmu - "1" jau esi nopelnījis, ja vispār ierodies uz eksāmenu, "2" jau kabatā, ja zini, uz kāda priekšmeta eksāmenu esi ieradies. Tikai ar "3" sāk vērtētas pašas zināšanas attiecīgajā priekšmetā

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 01 Apr 2016, 11:43:10 ]

Offline
abyss
01. Apr 2016, 11:50 #10998

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Principā iesk./neiesk. ir tuvāk dzīvei kā atzīmes. Vai nu Tavu projektu pieņem vai nepieņem. Nebūs tā, ka pieņems, bet novērtēs sūdīgi.

Naiss, un vienīgais darbs, kur viņam pietiks tikai ar angļu valodu būs tulks. Bet pat par to ir jāmācās UNI, kur ir 100 citi priekšmeti. Īsāk sakot nedrīkst veicināt to, lai cilvēki kļūst var vienas šauras jomas idiotiem. Skolā ir jāmācās viss un pēc kārtas, poh, kas sanāk, kas nē. Dzīvē arī vienu brīdi liec reģipsi, jo ar to var nopelnīt 2k mēnesī, pēc 2 gadiem jau, lai nopelnītu 2k jādara, kas pa visam cits.
Offline
Riho7
01. Apr 2016, 12:21 #10999

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:

Somija vel kas ir labi, ka pec videnes ir 1 gads militarais dienests. Ar daudz somiem neesmu kontaktejies, bet ar tiem kuriem ir sanacis 22 gadu vecuma ir krietni pieaugusaki par teiksim UK studentiem.

Vel kas ir labi, ka universitates ir bezmaksas un pabalstu 500 eiro menesii maksaa dzivosanai, ja izlemj braukt uz international exchange.

P.s. Lauku skolas vajag stradat pie pedagogu kvalitates, tad arii bus rezultats izglitibas liimeni, ja skolitajiem ir pilniigi po un iet uz darbu tikai del taa ka nav nekas labaks ko kolhozaa darit tad labak veert ciet taas skolas.

Runajot par tehniku skolas, piem datoriem, tad teiksim var drosi algot 1 skolotaju ar masinu un nopirkt xx daudzumu ar laptopiem un tas uchuks var apbraukat teiksim 5 dazadas skolas nedeelaa lauku regionaa, noslogotiba buus liela, alga buus above average un nevajadzees semkas grauzt ar darbmacibas skolotaju kambarii.
Offline
Reinis_m
01. Apr 2016, 12:30 #11000

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Maz skolēnu klasē (man domāt, ka optimālais cipars ir bišķi zem 20), nenozīmē to pašu, ko skolas ar daždesmit skolēniem pa visu skolu, kur ir kaut kādas apvienotās klases un citas muļķības.

Tāpat arī tāda individuāla pieeja der sākumskolā, vēlāk ir jāmācās socializēties, kas ietver gan spēju strādāt komandās un ar dažādiem cilvēkiem, gan arī elementāri par kaut ko konkurēt.

Ideja, ka skolotājs braukā apkārt un reizi nedēļā pieved laptopu, ir vēl lielāks idiotisms.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4