Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
malinsaigars
19. Jan 2015, 13:54 #10981

Kopš: 04. Nov 2010

Ziņojumi: 114

Braucu ar: bmw

Iedarbinot auto bmw e39 1996, skaņa MAX skaļumā skan, kaut arī pirms tam tā nebija atstāta uz MAX skaļuma, idejas?
PM
Offline
Driver
19. Jan 2015, 14:10 #10982

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2015, 13:54:24 malinsaigars rakstīja:
Iedarbinot auto bmw e39 1996, skaņa MAX skaļumā skan, kaut arī pirms tam tā nebija atstāta uz MAX skaļuma, idejas?
PM

radio beigts procesors, letak bus visu radio samainit neka remontet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gunbox
19. Jan 2015, 14:24 #10983

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Driver
Bet tu jau arī runā tikai to vārdā, kuri nojāj auto līdz klinģim, nevis regulāri uztura.
Man ir piemērs par jaunu auto, kur uz brīdinājumu nav reakcijas par dīvainas skaņas parādīšanos pēc 4 gadu ekspluatācijas. Redzēs cik ilgi nobrauks ...jau ir sācis smirdēt.

Manam tdsam nav ne vainas. Ieguldījumu pēc pirkšanas ir bijis salīdzinoši daudz, bet ne kapeika tajā daļā, par ko tu te regulāri sūdzies. Vai es būtu iztērējis mazāk izvēloties citu auto? Ļoti šaubos. Vairak kā 15 gadus vecam auto var jebkurā brīdī jebkas nobirt.
Pareizi jau tu saki, bet tas attiecināms uz jebkuru vecu auto, nevis marazmātiski piesieties vieniem TDSiem, dēļ "savas nelaimīgās bērnības ar kaķa izkārnījumiem smilšu kastē".
Offline
Cherbikoff
19. Jan 2015, 14:30 #10984

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


19 Jan 2015, 13:48:51 Driver rakstīja:

19 Jan 2015, 13:09:07 Krekers rakstīja:

19 Jan 2015, 12:31:33 Cherbikoff rakstīja:
...
Redzi Kreker, gudri cilvēki domā ar savu galvu
...
Drivers vispār ir baigo tds heiteru kustību attīstījis powerī
...

Atcerējos...
...viss bija slikti un pēc mēneša iesmērēja nākamajām loham to lūzni.

jo TDS īpašnieki savus auto neremontē, bet brauc līdz kliņķim, un tad meklē lohu, kam iesmērēt

Ja tur nebūs kapi, tad diagnostiku un bamsli uzsaucu es Ja tur viss ir slikti, tad tu.


gudri cilveki doma ar galvu, paskatas, paklausas un atkal doma, nevis noperk to, kas ir max leets un kam teoretiski jabut max letam expluatacija. un kad apdomajusi, noperk to, kam ir bezproblemu ekspluatacija.

es neesmu neko daudz attistijis poweri, ir pietiekami daudz seit tadu, kas atnakusi ar pirkstiem gaisa uz poweri, dabujusi sudu spaini uz galvas, uzmetusi luupu, tad apdirsusies ar savu lielisko auto, iepisusi tur dahuja pikja un kad atbrivojusies no taa, pasi brivpratigi ir pievienojusies sai kustibai

tie auto ari tik iet pa lohu rokam, ja gadijuma nonak ne lohu rokas, tad tikai tapec, ka virsu ir paka, ieksha ir kresli + kaa donors un kad tas ir nonjemts, tad visu prejo vienk izjauc ara

un lidz klikjim brauc ne tikai tds, jau m57 daudz neatpaliek nopistibas pakape no 51, tik m57 diagnostikas iespejas ir biki advancetakas. bet nobrauc lidz klinjkim visu, kas ir kapeikpiseju auto wishlista. ari ar valtekiem sagazetie benzini, kas pat uz benzina pedejos 5gadus, pirms gazes, nav normali stradajusi, ne ar ko neatpaliek. jo tur nav viens defekts, bet visam kapi.

nu veicot diagnostiku mosh ari motors sances labi, ja kads piekritis braukt, bet airbagam pasaziera sensors bus poh, peckai cirkulacijas suknis bus poh, xenona lukturiem automatiskas korekcijas deveji pie tiltiem ari bus poh, jo bez taa visa var tak braukt.
labakaja gadijuma ari abs stradas, ne tikai motors.


Nu bet tā jau nav specifiska M51 problēma. Tā ir cilvēku problēma, ka pērkot auto nespēj saprast ka pērk miskasti. Tas attiecas uz pilnīgi visiem auto un pilnīgi visiem motoriem. Nopērkot normālu vai labu M51 var braukt ilgi un bez problēmām. Tādu šeit forumā arī ir daudz.

Man liekas, ka ja cilvēks ir nopircis nopistu M51, tad viņš noteikti nopirks arī nopistu M50, M52, M54, M57 vai dajebko. Jo viņš ir mazohists un viņam patīk pirkt nopistus auto.

Un skatoties kas notiek ar M57, mēs esam ļoti netālu no tā brīža kad cilvēkiem M57 asocēsies ar problēmām un mūžīgām galvassāpēm nopisteņu % dēļ, kurus atkal pirks tie paši kas iepriekš ir sapirkušies nojātus M51 un pēc tam raudājuši.

Jeb īsā tekstā - LLP.
Offline
edzhaans
19. Jan 2015, 14:33 #10985

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

gunbox, te tihijs kaut kad sen rakstīja, ja nemaldos, par to cik izmaksāja "remonts" uz tds. Nu jtipa sākās ar ķēdi, tad saprata, ka mierinātājus gribās jaunus tam auto, tad vēl un vēl un vēl.
Man pašam tds nav bijis, bet zinu kam ir bijis, tas cilvēks tika cauri ar sūkņa remontu, pabrauca, bet pārdeva tālāk. Tad nu kāds jautās, nahuj ķēdi vajadzēja aiztikt, nu nezinu, paprasiet kādam Stāsti ir dzirdēti dažādi, gan tādi labi, gan arī kapu variants. Citi īpašnieki vnk nezin, kas ar to auto pirms ir darīts un cik ir patiesais rādījums odo. Tie kas priecājas, patiesībā ir tikuši pie pensionāru auto, kas pirms tam nav spīdzināts un E39 kuzavā. Arī uz ielas ir nācies šo to redzēt, un tur secinājumus var izdarīt tik dažus. Citi TDS grab, citi negrab, citiem metās dūmu mutulis aiz tiem, citiem ne

Cherbik, cik saprotu M57 bik labāk uzdizainēts, tam atkrīt pāris problēmas, jo ir vieglāk to saprast, u nkā Drivers teica, to vieglāk diagnosticēt

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Jan 2015, 14:35:02 ]

Offline
gunbox
19. Jan 2015, 15:18 #10986

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

edzhaans
Bet ir jau runa par to, ka TDSi ir vienīgā driver sāpe. Tā vien liekas, ka 15 gadus vecs opelis būs dieva dāvana.
Trula muldēšana. Vecs auto ir vecs auto un nekā no viņa neizspiedīs. Priekš auto bez sūdzībām ir jebkuš auto dīleris ar 4 gadu garantiju.
Offline
Cherbikoff
19. Jan 2015, 15:31 #10987

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


19 Jan 2015, 14:33:12 edzhaans rakstīja:

Cherbik, cik saprotu M57 bik labāk uzdizainēts, tam atkrīt pāris problēmas, jo ir vieglāk to saprast, u nkā Drivers teica, to vieglāk diagnosticēt



Tas nemaina faktu, ka M57 lētais gals jau tagad ir pilnīgā dirsā. Un vieglāka diagnostika nozīmē tikai to, ka vieglāk ir konstatēt, ka tur tiešām viss ir dirsā
Offline
Araajz
19. Jan 2015, 15:38 #10988

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vīri, tam dampim ir vidēji 15 gadi jau - sen jau laiks uz svariem

Varbūt ir kāds, kuram viss čekots līdzi, mainīts pēc grāmatas utt. bet pārsvarā tagad atrast normālu m57 nevar - tā nu tas ir, nerunājot jau nemaz par tiem TDS
Es katrā ziņā tagad neriskētu vispār pirkt E39 - pat ar visu diagnostiku, kompjiem un rīkstnieku pie saniem
Offline
krods
19. Jan 2015, 15:46 #10989

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

ir kadri kas paņem e39 m57 pa 6k un netaisa diagnostiku
Offline
PASSATizhi
19. Jan 2015, 15:51 #10990

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


19 Jan 2015, 13:10:16 Driver rakstīja:

19 Jan 2015, 12:55:34 funkyasshit rakstīja:
Ko jūs te pisaties savā starpā. Labāk būtu nolikuši konkurentus, respektīvi, rAudi un sakostiem zobiem lielijuši gan benzīnu, gan TDSu.

lai kaa man to negribetos teikt, tad audi AEL dzinejs ir krutaks par TDSu, gan ieshanas, gan paterinja zinja, gan ari itaa mazak pisas tas.
mēģinājums salīdzināt arhaisku priekškameru ar tiešo iesmidzi ir mērens tehniskais idiotisms
Offline
Cherbikoff
19. Jan 2015, 15:52 #10991

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


19 Jan 2015, 15:46:53 krods rakstīja:
ir kadri kas paņem e39 m57 pa 6k un netaisa diagnostiku


jo pa 6k tak sterils būs
Offline
PASSATizhi
19. Jan 2015, 15:55 #10992

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


19 Jan 2015, 15:46:53 krods rakstīja:
ir kadri kas paņem e39 m57 pa 6k un netaisa diagnostiku
a nafig tā diagnostika? man domāt ka auto par tādu naudu nav vērts staipīt pa sašiem un vaņām, un mierīgi var novērtēt pats uz vietas. ja vien ir kkādi saprašanas iedīgļi.
Offline
krods
19. Jan 2015, 16:03 #10993

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

vispār tā jav ir kad m57 laiks arī ir iztecējis!kā arī visu pārējo,tādu gadu dīzeļi!visi nobraukuši 500-700k!a te tirgo pa 4000-7000 par e39 tikko no vācijas,oem nobraukums 200k,braukusi mūķene,utt!visi viņi ir veci nobraukti droti,kuriem nekas nav palicis pāri,un maksā kosmosu!TDSiem beigušies sūkņi,bet m57 beigušās farsunkas
Offline
bum_bumz
19. Jan 2015, 16:08 #10994

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


19 Jan 2015, 14:24:20 gunbox rakstīja:
Driver
Bet tu jau arī runā tikai to vārdā, kuri nojāj auto līdz klinģim, nevis regulāri uztura.
Man ir piemērs par jaunu auto, kur uz brīdinājumu nav reakcijas par dīvainas skaņas parādīšanos pēc 4 gadu ekspluatācijas. Redzēs cik ilgi nobrauks ...jau ir sācis smirdēt.

Manam tdsam nav ne vainas. Ieguldījumu pēc pirkšanas ir bijis salīdzinoši daudz, bet ne kapeika tajā daļā, par ko tu te regulāri sūdzies. Vai es būtu iztērējis mazāk izvēloties citu auto? Ļoti šaubos. Vairak kā 15 gadus vecam auto var jebkurā brīdī jebkas nobirt.
Pareizi jau tu saki, bet tas attiecināms uz jebkuru vecu auto, nevis marazmātiski piesieties vieniem TDSiem, dēļ "savas nelaimīgās bērnības ar kaķa izkārnījumiem smilšu kastē".

Hvz, TDSam 1 mikroshēma, tā paša rādžiņā, tur vajag izpausties, lai sataisītu, regulētu. Jaunajiem auto elementāri - nolasa kļūdu, maini bloku, iekasē piķi. Tas tākā galdnieks uztaisa koka krēslu ar ēveli, jeb rūpnīca presformā izspiež gatavu plastmasas sūdu
Offline
Czars
19. Jan 2015, 16:34 #10995

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


19 Jan 2015, 15:38:26 Araajz rakstīja:
Vīri, tam dampim ir vidēji 15 gadi jau - sen jau laiks uz svariem

Varbūt ir kāds, kuram viss čekots līdzi, mainīts pēc grāmatas utt. bet pārsvarā tagad atrast normālu m57 nevar - tā nu tas ir, nerunājot jau nemaz par tiem TDS
Es katrā ziņā tagad neriskētu vispār pirkt E39 - pat ar visu diagnostiku, kompjiem un rīkstnieku pie saniem
rev jebkuru auto perkot ir 50% varbutiba, ka bus papadoss. Starpiba ir taja cik tev maksas lidzvertigas shaizes novershana vecam e39 vai jaunam f10.
Offline
abyss
19. Jan 2015, 16:36 #10996

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


19 Jan 2015, 16:34:02 Czars rakstīja:

19 Jan 2015, 15:38:26 Araajz rakstīja:
Vīri, tam dampim ir vidēji 15 gadi jau - sen jau laiks uz svariem

Varbūt ir kāds, kuram viss čekots līdzi, mainīts pēc grāmatas utt. bet pārsvarā tagad atrast normālu m57 nevar - tā nu tas ir, nerunājot jau nemaz par tiem TDS
Es katrā ziņā tagad neriskētu vispār pirkt E39 - pat ar visu diagnostiku, kompjiem un rīkstnieku pie saniem
rev jebkuru auto perkot ir 50% varbutiba, ka bus papadoss. Starpiba ir taja cik tev maksas lidzvertigas shaizes novershana vecam e39 vai jaunam f10.


Ar jebkuru lietotu dīzeli ir laimes spēle. Kādam te bija labs paraksts, ar dīzeli ietaupa tikai pirmais īpašnieks. M52 way to go
Offline
krods
19. Jan 2015, 16:37 #10997

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

uz m57 ekanomēja tikai pirmais īpašnieks,parējie tikai maksā
Offline
funkyasshit
19. Jan 2015, 16:38 #10998

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Vispār auto iegāde ir baigā sāpe, ja runājam par vidēju budžetu un, piemēram, 5 sēriju. E60 it kā sanāk, bet bēdu ieleja, e39 ir izvēle, bet mašīna jau veca, dīzeļi nobraukti, bet priekšā var būt vēl pāris bloku maiņa, negribās čakarēties, labi vēl ir uzticamais e34, bet tas jau ir vecs kā zeme. Ko darīt? Ņemt kredītu priekš F sērijas, savilkt jostu un censties uzturēt viņu? Grozies kā gribi, nekad nebūs labi, it īpaši, ja 3. sērija neapmierina, bet nevelk uz 7. sēriju, ne tik. Beigās attopies pie Mazdas vai Toyotas.
Offline
krods
19. Jan 2015, 16:50 #10999

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


19 Jan 2015, 12:31:33 Cherbikoff rakstīja:

19 Jan 2015, 11:33:29 Krekers rakstīja:

19 Jan 2015, 08:18:51 -tihijs- rakstīja:

19 Jan 2015, 02:50:32 Krekers rakstīja:
A bet vaitad tas nav loģiski, ņemot vērā atalgojumu ārpusrīgas reģionos? Tas viss jau iet kopā - jo tālāk no Rīgas, jo zemākas algas, sūdīgāki auto un knapāki BMW.
Kā arī daudzi laukos jau piedzimst ar domu, ka vienīgā degviela ir tikai soļķis. Tapēc jau tie TDS'nieki ir kā suga, kuru nevar iznīdēt Pateiksi vienam, ka TDS ir sūds, šis tāpat nenoticēs un tā vietā atnāks vēl divi, kas no traktora piekabes grib pārsēsties kaut kādā auto un prasīs atkal par TDS.
:aļa_ama_biznesmēēn_everī_dej_am_hastaling: :aka_centra_sliktie_puishi_bImer_on_ze_sEta_740BENCZIN: :degviel_lampiņ_nedeg_jo_senir_pardedzisnodegšanas: :heitheithei_visi_dieselBRAVCEJ:
krekeri šmekeri vai kā tevi tur,Tu konkrēti pats esi,kautvai ar TDS braucis?nerunājot nemaz par kādu citu bavārijas dīzeli????
jeb salasījies LIELO zēnu pļāpas īnetā un TDS hei heit???a!
95% lielo diršļāgu to izslavēto tds ir tikai goglepicture redzējuši un tik dirš
jawku rītu shi ir normaala maajaslapa


Redzi gudri cilvēki mācās no citu kļūdām, muļķi - no savējām. Tu neapšaubāmi piederi pie muļķiem. Un jā, man ir BMW dīzelis, bet tas nav ar M51 motoru, bet gan M57. Un pirkts tika tikai tāpēc, ka vajadzēja obligāti touringu, kurus ar benzīna motoru ir diezgan pagrūti dabūt. Un nē, nejau lai vadātu kartupeļu maisus un saļaras kannas, kā tev tas ir pieņemts.


P.S. Jurek, vari mēģināt pārbaudīt vai pie vainas nav amortizatoru atbalsta gultņi.


Redzi Kreker, gudri cilvēki domā ar savu galvu, muļķi akli tic visam kas internetā rakstīts. Tu neapšaubāmi piederi pie muļķiem. M51 Tev bijis nav, bet dirst uz tds Tev obligāti vajag. Zini kā gudri cilvēki dara? Nerunā par lietām, par kurām nezin.

Drivers vispār ir baigo tds heiteru kustību attīstījis powerī. Es pat esmu mazliet pārsteigts cik veiksmīgi viņš ir zombējis lielas tautas masas, ar putām uz lūpām brēkt ka tds ir sūds, kautgan paši nav ne ar tds braukuši, ne īsti pat redzējuši

Esmu pietiekami daudz nobraukājis gan ar M51 gan M57. Salīdzināt viņus protams nevar un nevajag. Bet heitot M51 ir pilnīgi nevietā.






šitam pilnīgi piekritīšu!esmu nobraucis 3 tdsus,esmu gājis cauri visiem niķiem un stiķiem!neko citu kā sūkni nebiju remontējis!nopirku labu sūkni,un braucu bēdu nezinādams!kopumā kādus 5-6 gadus braucu ar tdsu!nekāda vaina!tikai tagad jau sūkņi ir beigušies,tagad 2.4 mehānika jāsper virsū!tds ir labs dzinējs kurš ir vienkārš kā lāpsta,protams tur griezes nav,un jāgriež viņš kā 2takteris,bet ņemot vērā ka tā ir veca tehnaloģija,tad ir ok!ja paceļ turbo spiedienu un uzliek virs normas degvielas padevi tad arī kko brauca ēda 7.5 -9litri,caurmērā 8,5 varēja ielīst!
Offline
Krekers
19. Jan 2015, 17:17 #11000

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


19 Jan 2015, 16:38:44 funkyasshit rakstīja:
Vispār auto iegāde ir baigā sāpe, ja runājam par vidēju budžetu un, piemēram, 5 sēriju. E60 it kā sanāk, bet bēdu ieleja, e39 ir izvēle, bet mašīna jau veca, dīzeļi nobraukti, bet priekšā var būt vēl pāris bloku maiņa, negribās čakarēties, labi vēl ir uzticamais e34, bet tas jau ir vecs kā zeme. Ko darīt? Ņemt kredītu priekš F sērijas, savilkt jostu un censties uzturēt viņu? Grozies kā gribi, nekad nebūs labi, it īpaši, ja 3. sērija neapmierina, bet nevelk uz 7. sēriju, ne tik. Beigās attopies pie Mazdas vai Toyotas.


Nez, pagaidām braucu ar M52b28 E39. Tagadējo braukšu 1-2 gadus vēl. Tad, kad izrūsēs pirmais slieksnis, visticamāk, to nemetināšu. Ir doma ieķert svaigāku virsbūvi un tur visu labi sataisīt. Bet nu jā, tāds variants ir priekš braukšanas un priekš sevis, un ja plāno par pārdošanu nākotnē, tad nekas tur neatmaksājas. Un protams, es šeit arī nedomāju dīzeli skrūvēt

Bet nu vergot jaunam f10, ja to vienkārši nevar atļauties vispār neredzu jēgu. Un E60 taču nav novecojis - ja E39 liekas viss vecs, tad FL E60 ir way to go. Nekādīgi neredzu sev variantu attapties pie mazdas vai toyotas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo