Autors | Ziņojums |
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.
Tas viss uz GAZ 53 ar šļauku filtrā? |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.
vispaar jau dzeltenaa lampinja noziimee, ka tu mauc uz benju.
zvani uz www.lpgpower.lv vini tev paliidzees 100% |
Offline | |
|
uteo | |
Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
|
17 Dec 2013, 14:36:38 martinssirants rakstīja:
17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.
vispaar jau dzeltenaa lampinja noziimee, ka tu mauc uz benju.
zvani uz www.lpgpower.lv vini tev paliidzees 100%
Tieši tā, gāzei deg tikai zaļā, ja deg arī dzeltenā, tad iet uz benzīna. |
Offline | |
|
bmw540 | |
Kopš: 24. Jun 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar: SCOTT
| Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :
LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)
Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)
Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)
Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā. |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :
LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)
Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)
Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)
Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.
vārstu eļļotāju tev nevajag
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Kurš var saregulet iekartu LANDI RENZO itāļu
paziņa jautā. pm.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
s-line | |
Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
|
18 Dec 2013, 15:10:20 Siipols rakstīja:
Kurš var saregulet iekartu LANDI RENZO itāļu
paziņa jautā. pm.
Man šķiet,ka Norde ņemas ar šitām iekārtām! |
Offline | |
|
AudiM | |
Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| Tomasetto reduktors normali nevar pabarot so motoru.
18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :
LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)
Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)
Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)
Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.
|
Offline | |
|
|
bmw540 | |
Kopš: 24. Jun 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar: SCOTT
| Ar diviem reduktoriem
18 Dec 2013, 21:33:54 AudiM rakstīja:
Tomasetto reduktors normali nevar pabarot so motoru.
18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :
LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)
Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)
Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)
Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)
Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.
|
Offline | |
|
AudiM | |
Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| tapat nav ipasi labs reduktors |
Offline | |
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| AT13 ideālos apstākļos 380hp
noņemam 20% rezervei un paliek 300hp
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Dec 2013, 22:03:00 jaks rakstīja:
AT13 ideālos apstākļos 380hp
noņemam 20% rezervei un paliek 300hp
tie nav tie paši, kuriem atmetoties spiediens nenormāli uzlec? |
Offline | |
|
AudiM | |
Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
|
18 Dec 2013, 22:03:00 jaks rakstīja:
AT13 ideālos apstākļos 380hp
noņemam 20% rezervei un paliek 300hp
pie 1.8 bar? Vinu tak vel var modernizet
un ja, ir ta ar to spiediena nolaisanu |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...
Un nolaist var tikai bikses-ja lpg ecu piedāvā cut-off funkciju,tad labi,tai pretī ieliek ķeksi,izvēlas spiedienu,pie kura tā sāk darboties,laiku un ir labi,pārbaudīts.Ja lpg ecu tāda lieta nav ,tad neko,raudi. |
Offline | |
|
Gacans | |
Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
| Labvakar ,laikam jau izrunāts ,bet godīgi sakot negribas visu pārlasīt ,tad jautājums ,vajadzētu uzlikt gāzes iekārtu 4 cil motoram (golf 2.0l,saimniecības auto ) ,sakarīgu variantu par labu cenu ,un meistaru ar reputāciju !! Paldies par sapratni !!! |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...
kas tad ir vainīgs???
nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost... |
Offline | |
|
|
jaks | |
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| man neko neplēš pušu |
Offline | |
|
Jods | |
Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
|
20 Dec 2013, 19:25:36 Gacans rakstīja:
Labvakar ,laikam jau izrunāts ,bet godīgi sakot negribas visu pārlasīt ,tad jautājums ,vajadzētu uzlikt gāzes iekārtu 4 cil motoram (golf 2.0l,saimniecības auto ) ,sakarīgu variantu par labu cenu ,un meistaru ar reputāciju !! Paldies par sapratni !!!
Man ar gribas propanizeties, tikai dzinejs V6 Chrysler. Pm |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
20 Dec 2013, 20:29:31 kexxx rakstīja:
20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...
kas tad ir vainīgs???
nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost...
Gandrīz pareizi. Runa nav par faktu,bet gan par cēloni.
Būsi pārsteigts,ka cēlonis jāmeklē konkrētā auto motora vadības blokā - atmetienā dažiem motoriem benzīna sprauslu impulss pazūd momentā,gāzei vairs nav,kur palikt,bet reduktoram ir inerce,neliela,taču pietiekama,lai diferi uzdzītu mākoņos.Lielākajai daļai motoru vadība veidota tā,ka atmetienā impulsi nepazūd momentā,bet samazinās līdz nullēm,tur viss kārtībā.
Var mēģināt likt resnu vakuuma cauruli no kolektora uz reduktoru,taču galvenās zāles ir lpg ecu. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
20 Dec 2013, 22:37:57 uudensputns rakstīja:
20 Dec 2013, 20:29:31 kexxx rakstīja:
20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...
kas tad ir vainīgs???
nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost...
Gandrīz pareizi. Runa nav par faktu,bet gan par cēloni.
Būsi pārsteigts,ka cēlonis jāmeklē konkrētā auto motora vadības blokā - atmetienā dažiem motoriem benzīna sprauslu impulss pazūd momentā,gāzei vairs nav,kur palikt,bet reduktoram ir inerce,neliela,taču pietiekama,lai diferi uzdzītu mākoņos.Lielākajai daļai motoru vadība veidota tā,ka atmetienā impulsi nepazūd momentā,bet samazinās līdz nullēm,tur viss kārtībā.
Var mēģināt likt resnu vakuuma cauruli no kolektora uz reduktoru,taču galvenās zāles ir lpg ecu.
gribētu redzēt oscilogrammu no tāda motora, kuram atmetoties uzreiz nepazūd benzīna impulsi... |
Offline | |
|