Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Laoshi
17. Dec 2013, 14:33 #10961

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.


Tas viss uz GAZ 53 ar šļauku filtrā?
Offline
martinssirants
17. Dec 2013, 14:36 #10962

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.


vispaar jau dzeltenaa lampinja noziimee, ka tu mauc uz benju.

zvani uz www.lpgpower.lv vini tev paliidzees 100%
Offline
uteo
17. Dec 2013, 16:29 #10963

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


17 Dec 2013, 14:36:38 martinssirants rakstīja:

17 Dec 2013, 14:31:26 bruvers rakstīja:
Varbut kads varetu pateikt Ko nozime kad parsledzoties uz gazi deg gan zala gan dzeltena lampina reize , sodien braucot uz gazes beidzas bendzins un talak netiku , sanak ka patere gan gazi gan bemdzinu reize. , vai vrb tas lampinas nozime ka uz gazes nebraucu vsp un kkas nav kartibaa? Pec tam pielaist ar vairs nevareju... Help.


vispaar jau dzeltenaa lampinja noziimee, ka tu mauc uz benju.

zvani uz www.lpgpower.lv vini tev paliidzees 100%

Tieši tā, gāzei deg tikai zaļā, ja deg arī dzeltenā, tad iet uz benzīna.
Offline
bmw540
18. Dec 2013, 08:16 #10964

Kopš: 24. Jun 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar: SCOTT

Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :

LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)


Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)

Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)

Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.
Offline
koijotss
18. Dec 2013, 09:04 #10965

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :

LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)


Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)

Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)

Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.

vārstu eļļotāju tev nevajag

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Siipols
18. Dec 2013, 15:10 #10966

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Kurš var saregulet iekartu LANDI RENZO itāļu

paziņa jautā. pm.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
s-line
18. Dec 2013, 15:21 #10967

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu


18 Dec 2013, 15:10:20 Siipols rakstīja:
Kurš var saregulet iekartu LANDI RENZO itāļu

paziņa jautā. pm.


Man šķiet,ka Norde ņemas ar šitām iekārtām!
Offline
AudiM
18. Dec 2013, 21:33 #10968

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower

Tomasetto reduktors normali nevar pabarot so motoru.


18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :

LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)


Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)

Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)

Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.
Offline
bmw540
18. Dec 2013, 21:55 #10969

Kopš: 24. Jun 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar: SCOTT

Ar diviem reduktoriem

18 Dec 2013, 21:33:54 AudiM rakstīja:
Tomasetto reduktors normali nevar pabarot so motoru.


18 Dec 2013, 08:16:12 bmw540 rakstīja:
Kādi komentāri par piedāvājumu cenu adekvātumu ko es saņēmu priekš uzstādīšanas uz e39 540.
Rekomendejamas komplektacijas :

LPG TECH, A.E.B. , COSMO vadibas bloks
Tomasetto Reduktors (Italija)
Sprauslas - HANA 2000, DRAGON
Gazes trubas Parker (nesmirdigas) (Italija)
Balons rezerves ritena vieta.
Multivarsts Tomasetto (Italija)


Cena + Uzstadisana: 787Ls Vadiba LPG TECH ar HANA 2000 sprauslam.
Nodrosina Euro5 izspludes gazes (ieteicams). Garantija (300 000km)
(AR HANA SPRAUSLAM JAUDAS ZUDUMA NAV)

Cena + Uzstadisana: 737Ls Vadiba LPG TECH ar DRAGON (LPG TECH)
sprauslam. Nodrosina Euro5 izspludes gazes Garantija (150 000km)

Cena + Uzstadisana: 817 Vadiba COSMO OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Cena + Uzstadisana: 957 Vadiba A.E.B. OBD + HANA. Nodrosina Euro5
izspludes gazes Garantija (300 000km)

Slēptā uzpilde + vārstu eļļotājs iekļauts cenā.

Offline
AudiM
18. Dec 2013, 21:57 #10970

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower

tapat nav ipasi labs reduktors
Offline
jaks
18. Dec 2013, 22:03 #10971

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

AT13 ideālos apstākļos 380hp

noņemam 20% rezervei un paliek 300hp

Offline
kexxx
18. Dec 2013, 22:04 #10972

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Dec 2013, 22:03:00 jaks rakstīja:
AT13 ideālos apstākļos 380hp

noņemam 20% rezervei un paliek 300hp




tie nav tie paši, kuriem atmetoties spiediens nenormāli uzlec?
Offline
AudiM
18. Dec 2013, 22:16 #10973

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: Audi ///MPower


18 Dec 2013, 22:03:00 jaks rakstīja:
AT13 ideālos apstākļos 380hp

noņemam 20% rezervei un paliek 300hp




pie 1.8 bar? Vinu tak vel var modernizet

un ja, ir ta ar to spiediena nolaisanu
Offline
uudensputns
20. Dec 2013, 10:09 #10974

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...
Un nolaist var tikai bikses-ja lpg ecu piedāvā cut-off funkciju,tad labi,tai pretī ieliek ķeksi,izvēlas spiedienu,pie kura tā sāk darboties,laiku un ir labi,pārbaudīts.Ja lpg ecu tāda lieta nav ,tad neko,raudi.
Offline
Gacans
20. Dec 2013, 19:25 #10975

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D

Labvakar ,laikam jau izrunāts ,bet godīgi sakot negribas visu pārlasīt ,tad jautājums ,vajadzētu uzlikt gāzes iekārtu 4 cil motoram (golf 2.0l,saimniecības auto ) ,sakarīgu variantu par labu cenu ,un meistaru ar reputāciju !! Paldies par sapratni !!!
Offline
kexxx
20. Dec 2013, 20:29 #10976

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...



kas tad ir vainīgs???
nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost...
Offline
jaks
20. Dec 2013, 21:37 #10977

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

man neko neplēš pušu
Offline
Jods
20. Dec 2013, 22:31 #10978

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600


20 Dec 2013, 19:25:36 Gacans rakstīja:
Labvakar ,laikam jau izrunāts ,bet godīgi sakot negribas visu pārlasīt ,tad jautājums ,vajadzētu uzlikt gāzes iekārtu 4 cil motoram (golf 2.0l,saimniecības auto ) ,sakarīgu variantu par labu cenu ,un meistaru ar reputāciju !! Paldies par sapratni !!!


Man ar gribas propanizeties, tikai dzinejs V6 Chrysler. Pm
Offline
uudensputns
20. Dec 2013, 22:37 #10979

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


20 Dec 2013, 20:29:31 kexxx rakstīja:

20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...



kas tad ir vainīgs???


nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost...



Gandrīz pareizi. Runa nav par faktu,bet gan par cēloni.
Būsi pārsteigts,ka cēlonis jāmeklē konkrētā auto motora vadības blokā - atmetienā dažiem motoriem benzīna sprauslu impulss pazūd momentā,gāzei vairs nav,kur palikt,bet reduktoram ir inerce,neliela,taču pietiekama,lai diferi uzdzītu mākoņos.Lielākajai daļai motoru vadība veidota tā,ka atmetienā impulsi nepazūd momentā,bet samazinās līdz nullēm,tur viss kārtībā.
Var mēģināt likt resnu vakuuma cauruli no kolektora uz reduktoru,taču galvenās zāles ir lpg ecu.
Offline
kexxx
21. Dec 2013, 16:29 #10980

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Dec 2013, 22:37:57 uudensputns rakstīja:

20 Dec 2013, 20:29:31 kexxx rakstīja:

20 Dec 2013, 10:09:38 uudensputns rakstīja:
Ne jau reduktors vainīgs pie spiediena uzlekšanas atmetienā...



kas tad ir vainīgs???


nu, skaidrs, ka DIFERENCIĀLAIS spiediens uzlec dēļ tā, ka atmetoties kolektorā spiediens samazinās, bet gāzes spiediens paliek tāds pats, bet šajā gadījumā runa ir par tādu GĀZES spiediena pieaugumu, ka pat stiprinājumus plēš nost...



Gandrīz pareizi. Runa nav par faktu,bet gan par cēloni.
Būsi pārsteigts,ka cēlonis jāmeklē konkrētā auto motora vadības blokā - atmetienā dažiem motoriem benzīna sprauslu impulss pazūd momentā,gāzei vairs nav,kur palikt,bet reduktoram ir inerce,neliela,taču pietiekama,lai diferi uzdzītu mākoņos.Lielākajai daļai motoru vadība veidota tā,ka atmetienā impulsi nepazūd momentā,bet samazinās līdz nullēm,tur viss kārtībā.
Var mēģināt likt resnu vakuuma cauruli no kolektora uz reduktoru,taču galvenās zāles ir lpg ecu.


gribētu redzēt oscilogrammu no tāda motora, kuram atmetoties uzreiz nepazūd benzīna impulsi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo