Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXVI

AutorsZiņojums
ingusL
26. Aug 2011, 12:39 #10961

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 621

Braucu ar: kuģi 12000Hp


26 Aug 2011, 12:35:53 Montana rakstīja:

26 Aug 2011, 12:29:30 BMW530 rakstīja:
Kur taads atrodas?
Nesleep sveci zem puura

tak pis viņu zirgs , kur tāds atrodās , es nebāžu degunu citos darījumos, materiālus piegādā ok būvmateriāli , darbus veic ar ramirent tehniku, izstrādā projektē cita firma, kuras nosaukumu neatklāšu , bet tā izstrādātājfirma un ok būvmateriāli pieder vienam cilvēkam + viņš vada ramirent pārstāvniecību latvijā


Vecīt tas tak ir BMW530 , ko gan tu no vinja citu gribēji sagaidīt , vienkāši laid garām un viss
Offline
Lood
26. Aug 2011, 12:40 #10962

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:


26 Aug 2011, 12:38:12 Araajz rakstīja:
Tak diskusija bija par spiešanos un laišanu pilsētā, bet MOnks tik muld par savu apdzīšanu uz šosejām

Saku velreiz, kaa jau vienmer te ir izverties ta, ka sakam temu par vienu lietu, bet beigas jau katrs iespamo savu sapi, vienam taa ir rinda veikala, vienam ravejs, vienam shoseja, vel kautkadam atkal kas cits un beigas ir ta ka vnk miljons temu jau te iet valja
Offline
MarC
26. Aug 2011, 12:40 #10963

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


26 Aug 2011, 12:34:00 markelis rakstīja:

26 Aug 2011, 12:26:24 MarC rakstīja:
pēdējā gada laika zinu divus gadījumus kur tika nokavēts, vienā gadījumā 8 minūtes , bet otrā 6 minūtes ar konkursa piedāvājumu iesniegšanu. Abi konkursi - vairāki miljoni. abas nokavējušās firmas - lieli uzņēmumi. Abos gadījumus, ja laikus tiktu iesniegts piedāvājums, 100% uzvara ar lētāko cenu.
vienā no šiem gadījumiem mēs piedalījāmies kā apakšnieki
cilvēku bezatbildībai nav robežu (c)



par sitiem lohiem man vienmeer nenormaala njirga naak. nu kas tev traucee iesniegt piedaavaajumu ieprieksheejaa dienaa? un veel vairaak izbriina kaapeec pie vinjiem vispaar taadi lohi straadaa.


vienā gadījumā nokavētājs bija pats valdes priekšsēdētājs esot gribējis apvienot iesniegšanu ar konkursa atvēršanu brauciena attālums 50km vienā virzienā

[ Šo ziņu laboja MarC, 26 Aug 2011, 12:43:58 ]

Offline
spritzmashinebanned
26. Aug 2011, 12:41 #10964

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

Offline
Czars
26. Aug 2011, 12:42 #10965

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Hipermārketā līdīsi ar saviem ratiem maniem priekšā uzzināsi,ne tikai no sīpoliem, bet arī no melones pa jobeli var sākt raudāt
Offline
Montana
26. Aug 2011, 12:43 #10966

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


26 Aug 2011, 12:39:58 BMW530 rakstīja:

26 Aug 2011, 12:35:53 Montana rakstīja:

26 Aug 2011, 12:29:30 BMW530 rakstīja:
Kur taads atrodas?
Nesleep sveci zem puura

tak pis viņu zirgs , kur tāds atrodās , es nebāžu degunu citos darījumos, materiālus piegādā ok būvmateriāli , darbus veic ar ramirent tehniku, izstrādā projektē cita firma, kuras nosaukumu neatklāšu , bet tā izstrādātājfirma un ok būvmateriāli pieder vienam cilvēkam + viņš vada ramirent pārstāvniecību latvijā

Labi, labi
Lai tik nesanak :traffic:
Man jau ari, itka Ramirent cilveki butu zinami...

Vienkarsi interesanti.
Tadi forsi darijumi, uz kuriem vaalee ar mitsukiem,
tomeer tik nosleepumaini
labi , nav mitsuks , bet toyota. izteicos vispārīgi...
Online
martink
26. Aug 2011, 12:43 #10967

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


26 Aug 2011, 12:26:24 MarC rakstīja:
pēdējā gada laika zinu divus gadījumus kur tika nokavēts, vienā gadījumā 8 minūtes , bet otrā 6 minūtes ar konkursa piedāvājumu iesniegšanu. Abi konkursi - vairāki miljoni. abas nokavējušās firmas - lieli uzņēmumi. Abos gadījumus, ja laikus tiktu iesniegts piedāvājums, 100% uzvara ar lētāko cenu.
vienā no šiem gadījumiem mēs piedalījāmies kā apakšnieki
cilvēku bezatbildībai nav robežu (c)


Darbus arī būtu apdarījuši pēdējo nedēļu raujot 3 maiņās un visu pietaisot, lai 5 min. pirms pieņemšanas komisijas būtu pabeigts?
Offline
MOnk
26. Aug 2011, 12:45 #10968

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9353

Braucu ar:


26 Aug 2011, 12:38:12 Araajz rakstīja:
Tak diskusija bija par spiešanos un laišanu pilsētā, bet MOnks tik muld par savu apdzīšanu uz šosejām


Patiesībā manis teiktais pārsvarā attiecas uz pilsētu, ja vien, piemēram, Jūrmalas gatve nav šoseja

Par spiešanos, piemēram, nobraucot no Salu tilta uz Mūkusalas apli tas pats - ja nejēdz braukt tā, ka tev nevar ielīst priekšā, tad sēdi mierīgs, ja ielien Un cik es zinu, agresīvās, kad tiek rindas dzītas, ir CP kompetencē, nevis vientuļā atriebēja

[ Šo ziņu laboja MOnk, 26 Aug 2011, 12:47:20 ]



-----------------
G:
Offline
MarC
26. Aug 2011, 12:47 #10969

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


26 Aug 2011, 12:43:34 martink rakstīja:
Darbus arī būtu apdarījuši pēdējo nedēļu raujot 3 maiņās un visu pietaisot, lai 5 min. pirms pieņemšanas komisijas būtu pabeigts?

tā nu gan ir ikdiena nezinu nevienu objektu kurš tiktu nodots laikā.
ā , zinu gan Ventspilī nesen viens tāds bija - nodeva mēnesi ātrāk :aivars_stingra_roka:
Offline
nj
26. Aug 2011, 12:47 #10970

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar: trīsriteni


26 Aug 2011, 12:39:58 BMW530 rakstīja:

26 Aug 2011, 12:35:53 Montana rakstīja:

26 Aug 2011, 12:29:30 BMW530 rakstīja:
Kur taads atrodas?
Nesleep sveci zem puura

tak pis viņu zirgs , kur tāds atrodās , es nebāžu degunu citos darījumos, materiālus piegādā ok būvmateriāli , darbus veic ar ramirent tehniku, izstrādā projektē cita firma, kuras nosaukumu neatklāšu , bet tā izstrādātājfirma un ok būvmateriāli pieder vienam cilvēkam + viņš vada ramirent pārstāvniecību latvijā

Labi, labi
Lai tik nesanak :traffic:
Man jau ari, itka Ramirent cilveki butu zinami...

Vienkarsi interesanti.
Tadi forsi darijumi, uz kuriem vaalee ar mitsukiem,
tomeer tik nosleepumaini


kāda gan nozīme tam, par cik miljoniem līgums?
tak kaut vai par miljardiem.

ne mazums uzņēmumu, kuriem apgrozījums miljonu miljoni, bet beigās tāpat zaudējumi.
Offline
rolands444
26. Aug 2011, 12:48 #10971

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


26 Aug 2011, 11:25:23 Es10 rakstīja:

26 Aug 2011, 11:18:48 arizah rakstīja:
nahren varoņus tēlot nelaižot rindā nekad neesmu varējis saprast šitos pāvus.

A nafiga jālaiž ja nagla spiežās, viss atkarīgs no situācijas...

Piemēram, Valmieras iela. Velk pa kreiso un tad galā lien iekšā. Nevajag d...st, nezināju, ka tā josla aiziet pa kreisi. Ja nagļakā lien, tad arī nevienu nelaižu. Man po, jo vajadzētu pārkrāsot abus spārnus un vienas durvis, bet kā pa nelaimi neviens nevar iebraukt sānā. Un es būtu ar abām par to, lai šitiem krāniņiem pa tādiem izlēcieniem atņemtu tiesības piemēram pa 1-mo reizi 3 mēn., ja pēc tam ir kruts, tad kaut vai uz pāris gadiem
Offline
Napalm
26. Aug 2011, 12:53 #10972

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234


26 Aug 2011, 12:31:08 MOnk rakstīja:

26 Aug 2011, 12:19:43 Lood rakstīja:

26 Aug 2011, 12:16:05 MOnk rakstīja:
Rēcīgi

Un prieks, ka kāds no nelaidējiem gan beidzot nošķīlies, gan pa muti dabūjis par savu stulbumu

Loģiski, nevar zināt kā izskatījās konkrētā situācija, iespējams, arī bmw kārtīgi vipendrījies - bet kas tiešām ir skaidrs, ka ir pilns ar auniem nelaidējiem, kas speciāli sāk pēkšņi paātrināties, lai tikai nepalaistu - un viņus vajag sist

izskatas, ka tu esi viens no tam naglam, kursh uzskata, ka tu varin list visur un ka gribi, un visiem tevi ir jalaiz, ja ta, tad apdoma sakuma savu ricibu pirms vaino citus, es nesaku ka es nelaizu, es nelaizu to jebanijos naglijos braucejus, ja cilveks normali parada pagriezienu, paskatas uzmani, okey laizu ieksha un sanjemu vel paldies ar avareikam un pasham prieks.


Es esmu viens no tiem, kurš uzskata, ka jābrauc ir tā, lai netraucētu citiem. Gan braucot ātri, gan braucot lēnu. Jā, ļoti profesionāli māku un reizēm mēdzu iespraukties starp mašīnām, ja ir tāda vajadzība Un vienmēr esmu palaidis jebkuru, kurš normāli pārkārtojas, nevis ieslēdz pagriezienu un gaida ziemassvētkus savas joslas vidū, kad visa satiksme apstāsies, lai viņu palaistu Arī redzot, ka kāds iet garām, atstāju viņam vietu vai spec. piebremzēju, lai radītu viņam vietu, kur palikt. Drīzāk pacani un karaļi ir tie, kuriem ir kaut kādas mistikas "tiesības" uz ceļa


Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā? Ja jau tik ļoti jāsteidzas un tik svarīgi kaut kur ielīst, tad močī taisni līdz galam un ielien pirms tilta (pret tādiem man nav pretenziju). Tas attiecas uz visām sab transp joslām.

Nav nekādu problēmu palaist citus, ja ir priekšā avārija vai nezināms ceļu remonts. Savādāk, es neuzskatu, ka kāds cits steidzās tik ļoti, lai "ķipa" ievērotu csn un nagla spiestos iekšā, bet kad jābrauc pa pretējo joslu pāri nepārtrauktajai vai kaut kā savādāk steidzoties tie noteikumi jāpārkāpj uzreiz ir mīksti...
Offline
Laoshi
26. Aug 2011, 12:58 #10973

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Yebal, visi, kas lien, steidzās nodot projektus

Gribu - laižu, negribu - nelaižu. Gribu laist tos, kas solīdi stāv ar pavarotu, purnu nebāž starpā. Nelaižu nagļakā līdējus, vai tos, kas sastrēgumā izbrauc cauri sētām un tad lien.

Vēl man patīk nelaist tos, kas nostājas blakus joslā, kas nogriežās, ar domu normāli paņemt startu un būt pirms manis. Dažiem nesanāca, gandrīz bija purnā pretimbraucošajam

Starp citu, ja uz ielas sanāk vicināties, tad divi varianti - vai nu dabūt pa muti un karināt lietu viņam, vai nu sadot pa tablo tā, ka izslēdzās un neatcerās auto numuru (ja ir liecinieki, tad jāizrubī arī viņi) :fatality:
Offline
Czars
26. Aug 2011, 13:00 #10974

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


26 Aug 2011, 12:53:44 Napalm rakstīja:


Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā?


Vispār jau šo lietu ceļu policija rosināja braukt pa labo līdz sab.joslai, pēc reifera principa jāielaiž, jo citādāk nah viena josla brīva,un visi tupa sēž krustojumā pie statķika un un čakarējas pa mm.
Noteikumi atļauj, CP rosināja to izmantot, jo citādāk vienrindīgs korķis veidojas.
Offline
MOnk
26. Aug 2011, 13:00 #10975

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9353

Braucu ar:


26 Aug 2011, 12:53:44 Napalm rakstīja:
Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā? Ja jau tik ļoti jāsteidzas un tik svarīgi kaut kur ielīst, tad močī taisni līdz galam un ielien pirms tilta (pret tādiem man nav pretenziju). Tas attiecas uz visām sab transp joslām.

Nav nekādu problēmu palaist citus, ja ir priekšā avārija vai nezināms ceļu remonts. Savādāk, es neuzskatu, ka kāds cits steidzās tik ļoti, lai "ķipa" ievērotu csn un nagla spiestos iekšā, bet kad jābrauc pa pretējo joslu pāri nepārtrauktajai vai kaut kā savādāk steidzoties tie noteikumi jāpārkāpj uzreiz ir mīksti...


Pa to galu maz braukāju, bet, jā, esmu šādā veidā izpildījies šur tur citur - un zini, man sirsniņa nesāp, ja es, piemēram, stāvu uz Vanšu tilta centra virzienā sastrēgumā un kāds skaisti palido visai rindai garām pa trešo joslu, kas griežas nost uz pili, un plūdeni kādai bremzei galā iekārtojas priekšā otrajā rindā Tāpēc, ka kā likums viņš satiksmi nobremzēs niecīgi, jo jau pēc pāris kvartāliem būs pazudis no redzes loka, bet tā bremze priekšā joprojām mīcīsies un ražos tālāk strēgumu Tik vienkārši.

Ar šo atvados no šīs intelektuālās diskusijas, lai jūs audzina agresīvi BMW braucēji

-----------------
G:
Offline
plakanais
26. Aug 2011, 13:01 #10976

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


26 Aug 2011, 12:53:44 Napalm rakstīja:

26 Aug 2011, 12:31:08 MOnk rakstīja:

26 Aug 2011, 12:19:43 Lood rakstīja:

26 Aug 2011, 12:16:05 MOnk rakstīja:
Rēcīgi

Un prieks, ka kāds no nelaidējiem gan beidzot nošķīlies, gan pa muti dabūjis par savu stulbumu

Loģiski, nevar zināt kā izskatījās konkrētā situācija, iespējams, arī bmw kārtīgi vipendrījies - bet kas tiešām ir skaidrs, ka ir pilns ar auniem nelaidējiem, kas speciāli sāk pēkšņi paātrināties, lai tikai nepalaistu - un viņus vajag sist

izskatas, ka tu esi viens no tam naglam, kursh uzskata, ka tu varin list visur un ka gribi, un visiem tevi ir jalaiz, ja ta, tad apdoma sakuma savu ricibu pirms vaino citus, es nesaku ka es nelaizu, es nelaizu to jebanijos naglijos braucejus, ja cilveks normali parada pagriezienu, paskatas uzmani, okey laizu ieksha un sanjemu vel paldies ar avareikam un pasham prieks.


Es esmu viens no tiem, kurš uzskata, ka jābrauc ir tā, lai netraucētu citiem. Gan braucot ātri, gan braucot lēnu. Jā, ļoti profesionāli māku un reizēm mēdzu iespraukties starp mašīnām, ja ir tāda vajadzība Un vienmēr esmu palaidis jebkuru, kurš normāli pārkārtojas, nevis ieslēdz pagriezienu un gaida ziemassvētkus savas joslas vidū, kad visa satiksme apstāsies, lai viņu palaistu Arī redzot, ka kāds iet garām, atstāju viņam vietu vai spec. piebremzēju, lai radītu viņam vietu, kur palikt. Drīzāk pacani un karaļi ir tie, kuriem ir kaut kādas mistikas "tiesības" uz ceļa


Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā? Ja jau tik ļoti jāsteidzas un tik svarīgi kaut kur ielīst, tad močī taisni līdz galam un ielien pirms tilta (pret tādiem man nav pretenziju). Tas attiecas uz visām sab transp joslām.

Nav nekādu problēmu palaist citus, ja ir priekšā avārija vai nezināms ceļu remonts. Savādāk, es neuzskatu, ka kāds cits steidzās tik ļoti, lai "ķipa" ievērotu csn un nagla spiestos iekšā, bet kad jābrauc pa pretējo joslu pāri nepārtrauktajai vai kaut kā savādāk steidzoties tie noteikumi jāpārkāpj uzreiz ir mīksti...


Tavai zinaashanai ir taads ''raaveejsleedzeeja princips'', ja prieksha - joslaa ir shkjeerslis, dajebkaads, auto, remontdarbi, aizlieguma ziime, da hotj piedzeeries brunjurupucis, ir jaaljauj paarkaartoties tam transporta liidzeklim, kura joslaa ir shis shkjeerslis.

Ja runa ir konkreeti par VEF posmu, nav visiem kaa ambaaljiem jaastaav otrajaa joslaa jau kilometru ieprieksh un jaabremzee satiksme visas ielas garumaa
Offline
Laoshi
26. Aug 2011, 13:03 #10977

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Aug 2011, 13:00:43 MOnk rakstīja:

26 Aug 2011, 12:53:44 Napalm rakstīja:
Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā? Ja jau tik ļoti jāsteidzas un tik svarīgi kaut kur ielīst, tad močī taisni līdz galam un ielien pirms tilta (pret tādiem man nav pretenziju). Tas attiecas uz visām sab transp joslām.

Nav nekādu problēmu palaist citus, ja ir priekšā avārija vai nezināms ceļu remonts. Savādāk, es neuzskatu, ka kāds cits steidzās tik ļoti, lai "ķipa" ievērotu csn un nagla spiestos iekšā, bet kad jābrauc pa pretējo joslu pāri nepārtrauktajai vai kaut kā savādāk steidzoties tie noteikumi jāpārkāpj uzreiz ir mīksti...


Pa to galu maz braukāju, bet, jā, esmu šādā veidā izpildījies šur tur citur - un zini, man sirsniņa nesāp, ja es, piemēram, stāvu uz Vanšu tilta centra virzienā sastrēgumā un kāds skaisti palido visai rindai garām pa trešo joslu, kas griežas nost uz pili, un plūdeni kādai bremzei galā iekārtojas priekšā otrajā rindā Tāpēc, ka kā likums viņš satiksmi nobremzēs niecīgi, jo jau pēc pāris kvartāliem būs pazudis no redzes loka, bet tā bremze priekšā joprojām mīcīsies un ražos tālāk strēgumu Tik vienkārši.

Ar šo atvados no šīs intelektuālās diskusijas, lai jūs audzina agresīvi BMW braucēji


Tā arī vajag. Braucot sameklēt kādu, kas nevar saštepselēt un viņam priekšā rindā iekšā.
Offline
plakanais
26. Aug 2011, 13:03 #10978

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

p.s. http://tv.delfi.lv/video/LFvjP3LZ/
Offline
hronists
26. Aug 2011, 13:04 #10979

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


26 Aug 2011, 13:00:43 MOnk rakstīja:


Pa to galu maz braukāju, bet, jā, esmu šādā veidā izpildījies šur tur citur - un zini, man sirsniņa nesāp, ja es, piemēram, stāvu uz Vanšu tilta centra virzienā sastrēgumā un kāds skaisti palido visai rindai garām pa trešo joslu, kas griežas nost uz pili, un plūdeni kādai bremzei galā iekārtojas priekšā otrajā rindā Tāpēc, ka kā likums viņš satiksmi nobremzēs niecīgi, jo jau pēc pāris kvartāliem būs pazudis no redzes loka, bet tā bremze priekšā joprojām mīcīsies un ražos tālāk strēgumu Tik vienkārši.

Ar šo atvados no šīs intelektuālās diskusijas, lai jūs audzina agresīvi BMW braucēji


man patīk tava leksika. ja tu stāsti par citiem tad tie ir bremzes un pajoļi. kad tu stāsti par sevi, tad - plūdeni, čotka, nevienam nepatraucē
Offline
arizah
26. Aug 2011, 13:06 #10980

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


26 Aug 2011, 12:53:44 Napalm rakstīja:
Vai tu esi viens no tiem, kas uz brīvības ielas pirms vef tilta močī pa pirmo joslu tieši līdz sab transp joslas zīmei un tad "mīksti" mēģina iekārtoties otrajā joslā?


a kamdēļ tavuprāt tajā posmā ir divas joslas? lai visi brauktu vienā? un cik tālu šis tavs nosacījums attiecas? moš jau juglā jāiekārtojas kreisajā un lēnām jādudina?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4