Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
25 Apr 2022, 13:03:00 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:52:57 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
Nu,bet peec buutiibas - shis pamatlietas (spraudnis,vadi,uudens,sazinja,leveling sensori) buutu jaapaarbauda,veicot diagnostiku? Nu,un buutu jaasaprot,kur probleema - ahl,vai smc,vai vados,vai lukturii/steperos/mehaanikaa,ne?
Protams, bet kā savādāk?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 14:31:29 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 14:21:34 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:54:35 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:48:10 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:03:00 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:52:57 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
Nu,bet peec buutiibas - shis pamatlietas (spraudnis,vadi,uudens,sazinja,leveling sensori) buutu jaapaarbauda,veicot diagnostiku? Nu,un buutu jaasaprot,kur probleema - ahl,vai smc,vai vados,vai lukturii/steperos/mehaanikaa,ne?
jā tev pilnīga taisnība - esmu lohs, nejēga, necērtu tēmu, stumju sūdu un kā tur viņus visus tur sauc... kā sacīt jāsaka jūtos pagodināts...
Pag,es te ar Alenu par teemu runaajos. To,kas tu esi,tu lem pats,tas jau nav obligaati visiem jaapazinjo!
Ā nu tad sorry - drusku pārpratu. Bet kā ir pareizāk - patērēt laiku noņemot lukturi, atrodot problēmu tālāk ko būtu jādara, ja skaidri zini, ka tev nav ar ko problēmu novērst? Jebšu pareizāk ir ieteikt aizbraukt tur, kur visas šīs lietas ir uz vietas?
Nu,otrais variants izklausaas logjiskaks. Ir tikai probleema - taadas glazuuras un co nodarbojas ar reflektoriem,stikliem.
Vienjiem nav nekaa no elektronikas. Vinjiem nav nekas no mehaanikas,tb.,steperiem un co.
Vinjiem nav pat iespeeju pieslegt to pribludu.
Nu,ja es varu teikt,kaa es saprotu - bez paarlieciibas par konkreeta mezgla defektu nedriikst izteikt apgalvojumus.
Kljuudas nolasiishana nav diagnostika. Shajaa gadiijumaa bija abas lietas.
savulaik aizvedām viņiem sasistu lukturi ar nopuvušu elektroniku, pēc pāris dienām atnāca - plug&play... ar visiem štepseļiem tapēc arī tāda infa...(bet neviens labs darbs nepaliek nesodīts)
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
25 Apr 2022, 12:32:19 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:24:38 @Zalespljavejs rakstīja:
24 Apr 2022, 20:39:10 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 20:28:48 @Zalespljavejs rakstīja:
24 Apr 2022, 15:20:09 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 15:10:05 @Zalespljavejs rakstīja:
Ātrāk, lētāk un efektīvāk ir visus pasūtīt dirst. Tā ir pārbaudīta metode un Kaspich to ļoti labi piekopj. Varetu pat teikt ka ir pionieris šajā jomā.
paldies, piekriitu! iznjeemuma kaartaa pat kaut ko praatiigu pateici.
Par otro sadalju - es tev miisli veltiiju DOHUJA laika, staastot par BMW dzineejiem. beigaas pat rakstu uzcepu.
Vai tu ko baigi saprati? nee, tikai - nahuj, paaraak sarezgjiti.
vai kaut formaali paldies pateici? nee, jo esi smirdiigs, nepateiciigs, anoniims lohs.
Bet, tik juutiigs. Bljaa, vinjam atkal kaads nav izdariijis tik, cik na haljavu gribeetos.. nabadzinjsh..
Paldies par uzslavu!
Kas attiecās par benzīna motoriem - tava infa un raksts apliecināja to, ka pēc E46 viss ir aizgājis dirsā. Gan benzīna, gan dīzeļa motoriem. Ja man ir jāuztraucas par mega daudz detaļām un motoru kā tādu, tad man tas vairs nav aktuāli. Un šobrīd man arī nav rocības, lai čakarētos ar BMW motoriem - neatkarīgi no degvielas tipa. Sauc mani par bomzi, nabagu un kā vēl vien vēlies, bet skaidrs ir fakts ka BMW ir domāts tikai fanātiem, kas grib ar to ņemties. Man tas nav pa ceļam.
kaapeec lai es tevi kaa sauktu? katram sava izveele. IKEA miljardieris liidz peedeejai dienai bruaca ar 30+ gadus vecu Volgo. Jo vinjam patika tas auto.
Teema ir cita - es esmu tev sniedzis VISAPTVEROSHU info par jautaajumiem, kas tevi interesee[ja], bet tu regulaari meegjini ko uzdirst, sak - es ne taa pret tevi izturos/nedalos, suutu nah, utjpr. Tad sanjemies un opredeljisj - info sanjeemi, vai es tev paari daru!
Man tev citātu iedot, kur tu forumā atbildēji man uz konkrētu jautājumu par E9x benzīna motoriem? Tu atbildi tieši tā pat, kā tu pavelcies uz manam piezīmēm kas ir beztēmā - ar rupjībām.
Nevienā brīdī neesmu apšaubījis tavas spējas konkrētā nišā, bet bieži vien tur nošauj greizi. Un to tu nespēj sagremot.
Klau, es pret tevi (taapat kaa pret maasteru,piem.) gana ilgi iztureejos ljoti korekti. Briidii,kad peec visa info sniegshanas tu izpildies taa,kaa izpildies,dabuu pretii. Neraudi,jutiigaa dveesle. Neviens tak nespiezh tev te ciest. Vari doties pie diilera uz konsultaaciju,uzklausiit citus forumjs,da pat shajaa forumaa - te ir tukstoshiem citu teemu. Es esmu tikai shajaa/vienaa.
Nu tikai nevaig melot kaspich, Tu pret manīm jau sen dirsi, un sāki dirst tieši tad, kad es atļāvos nepiekrist kaut kam. Principā kā pret jebkuru ar ko tu šeit komunicē.
Bet jāatdzīst, ka ņemot vērā, ka faktiski visus, kas šeit ir bijuši pa šiem gadiem diskusijā esi vismaz 1x tā normāli nodirsis(gan pamatoti gan arī nē), tad tomēr ir kautkāds sausais atlikums, kas nepamet šo bazaru un laikam arī Tevi ne. Tas es domāju ir tāpēc, ka par spīti tavam raksturam unikālajam tev tomēr ir zināšanas jomā, kuras cilvēki (arī tie , kurus regulāri sauc par mudakiem) zemapziņā laikam novērtē.
Es domāju var droši teikt, ka ja nebūtu runa par zināšanām, tad pie līdzvērtīgas attieksmes neviens jau sen vairs neliktos ne zinis par Tevīm.
Tas ir principā psiholoģijas ABC, respektīvi, cilveki ir gatavi pieciest daudzko, ja viņi jūt, ka var dabūt, kaut ko pretim sev interesējošu.
[ Šo ziņu laboja maasters, 25 Apr 2022, 15:50:31 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 15:19:41 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 15:15:18 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 14:31:29 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 14:21:34 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:54:35 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:48:10 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:03:00 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:52:57 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
Nu,bet peec buutiibas - shis pamatlietas (spraudnis,vadi,uudens,sazinja,leveling sensori) buutu jaapaarbauda,veicot diagnostiku? Nu,un buutu jaasaprot,kur probleema - ahl,vai smc,vai vados,vai lukturii/steperos/mehaanikaa,ne?
jā tev pilnīga taisnība - esmu lohs, nejēga, necērtu tēmu, stumju sūdu un kā tur viņus visus tur sauc... kā sacīt jāsaka jūtos pagodināts...
Pag,es te ar Alenu par teemu runaajos. To,kas tu esi,tu lem pats,tas jau nav obligaati visiem jaapazinjo!
Ā nu tad sorry - drusku pārpratu. Bet kā ir pareizāk - patērēt laiku noņemot lukturi, atrodot problēmu tālāk ko būtu jādara, ja skaidri zini, ka tev nav ar ko problēmu novērst? Jebšu pareizāk ir ieteikt aizbraukt tur, kur visas šīs lietas ir uz vietas?
Nu,otrais variants izklausaas logjiskaks. Ir tikai probleema - taadas glazuuras un co nodarbojas ar reflektoriem,stikliem.
Vienjiem nav nekaa no elektronikas. Vinjiem nav nekas no mehaanikas,tb.,steperiem un co.
Vinjiem nav pat iespeeju pieslegt to pribludu.
Nu,ja es varu teikt,kaa es saprotu - bez paarlieciibas par konkreeta mezgla defektu nedriikst izteikt apgalvojumus.
Kljuudas nolasiishana nav diagnostika. Shajaa gadiijumaa bija abas lietas.
savulaik aizvedām viņiem sasistu lukturi ar nopuvušu elektroniku, pēc pāris dienām atnāca - plug&play... ar visiem štepseļiem tapēc arī tāda infa...(bet neviens labs darbs nepaliek nesodīts)
Klau,nu beidz te kaa zutis lociities! Tu nepaarbaudiiji neko no taa,kas jaapaarbauda. Shoreiz probleema nebija lukturii,bet smc blokaa,kas ar 2 skruuviteem skruuveejas un nomainaams 2min laikaa. Un jaapiekodee pusei n shit,kas attiecas tieshi uz tavu profilu.
Un arii to tu nepaarbaudiiji. Un arii tas - nu,ved lukturi... nahuj tad tu tur esi vajadziigs? Lai inpa kljuudas nolasiitu? Tur bija arii kljuudas par ahl komunikaaciju. Un atkal - tu pat leveling sensorus (otro reizi) nepaskatiiji. Uldi, esi vienreiz vecis,nevis miiksts pipljuks. Tur nebija neviens labs darbs. Tur bija nekauniiga.. taa pat nav haltuura. Taa bija tukshdisrhana un kljuudas koda nolasiishana.
es jau iepriekš rakstīju kas es esmu...
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
25 Apr 2022, 16:12:07 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 15:48:45 @maasters rakstīja:
25 Apr 2022, 12:32:19 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:24:38 @Zalespljavejs rakstīja:
24 Apr 2022, 20:39:10 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 20:28:48 @Zalespljavejs rakstīja:
24 Apr 2022, 15:20:09 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 15:10:05 @Zalespljavejs rakstīja:
Ātrāk, lētāk un efektīvāk ir visus pasūtīt dirst. Tā ir pārbaudīta metode un Kaspich to ļoti labi piekopj. Varetu pat teikt ka ir pionieris šajā jomā.
paldies, piekriitu! iznjeemuma kaartaa pat kaut ko praatiigu pateici.
Par otro sadalju - es tev miisli veltiiju DOHUJA laika, staastot par BMW dzineejiem. beigaas pat rakstu uzcepu.
Vai tu ko baigi saprati? nee, tikai - nahuj, paaraak sarezgjiti.
vai kaut formaali paldies pateici? nee, jo esi smirdiigs, nepateiciigs, anoniims lohs.
Bet, tik juutiigs. Bljaa, vinjam atkal kaads nav izdariijis tik, cik na haljavu gribeetos.. nabadzinjsh..
Paldies par uzslavu!
Kas attiecās par benzīna motoriem - tava infa un raksts apliecināja to, ka pēc E46 viss ir aizgājis dirsā. Gan benzīna, gan dīzeļa motoriem. Ja man ir jāuztraucas par mega daudz detaļām un motoru kā tādu, tad man tas vairs nav aktuāli. Un šobrīd man arī nav rocības, lai čakarētos ar BMW motoriem - neatkarīgi no degvielas tipa. Sauc mani par bomzi, nabagu un kā vēl vien vēlies, bet skaidrs ir fakts ka BMW ir domāts tikai fanātiem, kas grib ar to ņemties. Man tas nav pa ceļam.
kaapeec lai es tevi kaa sauktu? katram sava izveele. IKEA miljardieris liidz peedeejai dienai bruaca ar 30+ gadus vecu Volgo. Jo vinjam patika tas auto.
Teema ir cita - es esmu tev sniedzis VISAPTVEROSHU info par jautaajumiem, kas tevi interesee[ja], bet tu regulaari meegjini ko uzdirst, sak - es ne taa pret tevi izturos/nedalos, suutu nah, utjpr. Tad sanjemies un opredeljisj - info sanjeemi, vai es tev paari daru!
Man tev citātu iedot, kur tu forumā atbildēji man uz konkrētu jautājumu par E9x benzīna motoriem? Tu atbildi tieši tā pat, kā tu pavelcies uz manam piezīmēm kas ir beztēmā - ar rupjībām.
Nevienā brīdī neesmu apšaubījis tavas spējas konkrētā nišā, bet bieži vien tur nošauj greizi. Un to tu nespēj sagremot.
Klau, es pret tevi (taapat kaa pret maasteru,piem.) gana ilgi iztureejos ljoti korekti. Briidii,kad peec visa info sniegshanas tu izpildies taa,kaa izpildies,dabuu pretii. Neraudi,jutiigaa dveesle. Neviens tak nespiezh tev te ciest. Vari doties pie diilera uz konsultaaciju,uzklausiit citus forumjs,da pat shajaa forumaa - te ir tukstoshiem citu teemu. Es esmu tikai shajaa/vienaa.
Nu tikai nevaig melot kaspich, Tu pret manīm jau sen dirsi, un sāki dirst tieši tad, kad es atļāvos nepiekrist kaut kam. Principā kā pret jebkuru ar ko tu šeit komunicē.
Bet jāatdzīst, ka ņemot vērā, ka faktiski visus, kas šeit ir bijuši pa šiem gadiem diskusijā esi vismaz 1x tā normāli nodirsis(gan pamatoti gan arī nē), tad tomēr ir kautkāds sausais atlikums, kas nepamet šo bazaru un laikam arī Tevi ne. Tas es domāju ir tāpēc, ka par spīti tavam raksturam unikālajam tev tomēr ir zināšanas jomā, kuras cilvēki (arī tie , kurus regulāri sauc par mudakiem) zemapziņā laikam novērtē.
Es domāju var droši teikt, ka ja nebūtu runa par zināšanām, tad pie līdzvērtīgas attieksmes neviens jau sen vairs neliktos ne zinis par Tevīm.
Tas ir principā psiholoģijas ABC, respektīvi, cilveki ir gatavi pieciest daudzko, ja viņi jūt, ka var dabūt, kaut ko pretim sev interesējošu.
maaster, tu to lepni vari saukt par ''nepiekrishanu'', bet es teikshu taa - sore, es konkreetajaa [analogaa sheemutehnika] esmu profesionaalis ar 30+ gadu staazhu. varu to apliecinaat/pieraadiit.
manaa veerteejumaa, tu knapi paziisti detaljas. sore. luudzu tev apliecinaat liimeni, paraadot, kaut 1 pasha izstraadaatu sheemu - klusums.
ja tu tupa suuda dziishanu sauc par ''nepiekriitu'' - jaa, man pacietiiba beidzas. ibo, luudzu, apguusti pamatlietas.
a par ''dabuus kaut ko noderiigu'' - manupraat, skumji. tb., na haljavu kaut ko ieriit - paciesh visu? a, ja nevajag ieriit, dirsh 10X vairaak kaa es. Es, piem., nevienam te neesmu noveeleejis, lai maate nospraagtu. es neesmu suutiijis nevienu pie galvas daktera, utjpr. tu jau nemani, ka te taadu uzdirseeju simti. un man baigi jaafiltree - bljaa, 47.uzdirseejs uzdirsa bisku mazaak, tam mazaak iedot aknaas. 81. var/vajag vairaak.
Klau, dvj dažas "pamatlietas" atrunājam, lai man nav vairs 10x pie tām jāatgriežas.
1) Forumā zināms procents ar idiotiem - jā piekrītu, bet es uz viņiem lielākoties neatsaucos.
2)Tavas zināšanas un to spektru es apmēram nojaušu un nevienā brīdī neesmu tās apšaubījis un arī neapšaubu šobrīd.
Kas attiecas uz shēmām, vari ticēt, ka es orientējos un saprotu, kādām zināšanām jābūt Tev vai dajebekuram citam, lai izstrādātu, kaut vai to pašu A klases pastiprinātāju. Izprast individuālo detaļu īpašības un darbību shēmā, sarēķināt strāvas, mācēt uzprojektēt plati (ja netaisa uz progām, kur daudzkas no pamatlietām priekšā pieejams), detaļām pielaides zināt un ņemt vērā , tad salikt visu kopā, mācēt lodēt nepļūtot un neveidojot "aukstos" tad to visu notestēt caur signālģeneratoru un oscili pie dažādām slodzēm utt.
Es labi apzinos, ka tur ir jābūt pietiekoši plašam zināšanu loka un pieredzei, lai to izdarītu un es nevienā brīdī neteicu, ka tev tādu nav, par ko tad cepiens? To manliekas tik tu pats saproti.
Kas attiecas uz mani. Es neteicu, ka man ir "savas shēmas", , ja interesē, es esmu gatavojis jau esošas shēmas un dažas pārveidojis.
No nulles ir salikts kopā varbūt kāds mazjaudas impulsnieks uz 2iem mosfet un plug n play draiveri 8pin IC "through hole" izskatā ar no PC barokļa nozagtu ieejas filtrāciju pasīvo, bez PFC protams. Nu ideju saproti. Bet es to neuzskatu opar vērā ņemamu lietu, lai to vispār pieminētu. Lielāki SMPS ir būvēti pēc "šablona", kas tikai nedaudz pielāgots individuālajām vajadzībam.
Tā sasodītā mosfet aizsardzība par kuru man uzkriti virsū būs, nekur nav pazudusi. Man sobrīd nav normāls oscils ar atmiņu (ir S1-94ais krievu, un 93ais divkanālu) tāpēc nāksies piedomāt, kā ieraudzīt pīķus izejā caur spoli pārtraucot strāvu. Jauztaisa prosts dalītājs arī, lai neizbliež to pašu oscili.
Principā idejiski es domāju pārveidot shēmu tā, ka papildus varistoriem izejā būtu kāds jaudas pusvadītājs, kas pie jebkuras drošības atslēgšanās (vienalga vai DC fault izejā vai tāpat izslēdz ampu) salaiž izeju uz īso. Tas būtu vispareizākais risinājums gan aizsargājot pašus mosfet slēdžus , gan tumbas elementus (pīkstulus utt) jo varistors jebkurā gadījumā ļaus spriegumam kāpt līdz zināmam līmenim iekams iestāsies "threshold" un tas sāks vadīt un šuntēs izeju. Arī šis spriegums var būt par augstu un nodarīt bojājumus skaļruņos, savukārt likt zemāka sprieguma threshold nozīmētu teorētiski uz lielākām jaudām izejā varistoram "pieslēgties", kad nevajag.
Bet par to varēsim padiskutēt, ja vēlēsies, kad būšu izveidojis risinājumu gatavu, šobrīd vēl ir domu process ik pa laikam.
Bet jebkurā gadījumā tavs salīdzinājums nav korekts, jo nevienā brīdī runa nebija par tavu shēmu un manu salīdzināšanu vai tavas sapratnes un zināšanu apšaubīšanu kādā no sfērām, kurās darbojies. Es ja godīgi nezinu par ko tā sāpe tur iznāca Tev.
Tas, ka es nepiekritu, ka mosfet SSR risinājums pēc būtības ir metams, jo vienmēr tiks izdemolēti pasi mosfeti? Nu es vienkārši neredzu, kamdēļ tam tā būtu jābūt, jo ir daudzi veidi, kā to nepieļaut. VAI tas ir tas , kam tu nepiekrīti?
[ Šo ziņu laboja maasters, 25 Apr 2022, 17:03:50 ] | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
25 Apr 2022, 13:05:12 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:38:24 @cmax rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:19:29 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 10:41:34 @DM-101 rakstīja:
man, savukaart, ir [ljoti draudziigs] jautaajums par diagnostiku. Kas tajaa ietilpst.
Nu, njemam sho piemeeru ar E60.
Taatad, ir E60 ar adaptiivo hrenonu.
Tam jauns AHL uzstaadiits.
saacis pljirinaaties viens no lukturiem. Kljuudas par komunikaaciju ar SMC/lukturi. Diagnosta veerteejums - dui ar lukturi uz Glazuura n shit, jaamaina/jaataisa lukturis.
nu izraadaas, ka speciaalists ne tikai nav paraavis lukturi aaraa, lai paarliecinaatos, vai spraudnis/bloks nav uudenii [ja teiks, ka ir, mans naakoshais jautaajums buus - ok, tad skaidri redzams, ka SMC ir aarpusee, ar 2 skruuviiteem - kaapeec tad testam kaut nav otrs lukturis piemests], nerunaajot par ko advanceetaaku [LIN shinas pachekoshana ar oscili].
tad ko, doma bija, ka neviens cits kljuudas nemaak nolasiit, vai? Tb., diagnostika = kljudu nolasiishana? Tieshaam?
ok, arii shoreiz fail. 3:0.
Aaa, un jaa, vadi pie augstuma korekcijas sensoriem - pliki. Kaads jau nopleesis izolaaciju, priekshaa vadi striikjeejushies pret to augstuma reguleeshanas sviru. Kopeejaa izolaacija pushu, tuvu jau dziislaam. Arii shis nav nochekots.
Nee, ok, viiri, sakiet, ja es neko nesaprotu. Manaa gadiijuma [dzineeja] diagnostika ietver dziivo datu analiizi n shit. Kljudas ir tikai 1..2% no visa info. Iespejams, es daru ko ne taa?
Kāda ir šī posta informatīvā jēga?
Tipa neviens nejēdz, izņemot Kasparu, tādā manuprāt diezgan vnk lietā kā adaptīvo lukturu prbl atrisināšanā?
Man tā ir ikdiena. Neredzu tur neko tādu.
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Lielākoties jau diagnostika ir fiksēts cipars X un klientam galīgi neinteresē apmaksāt dienu, kas pavadīta ložņājot ap auto, lai atrastu noberztu izolāciju kkur hadenē. Attiecīgi-lasam kļūdas-ar pirkstu parādam kur ir problēma un ja nesaiet tad "neko nezinu, kļūda bija par to un to"
Aa,ok, var arii shaadi,ja?
Tb.,klients aizbrauc uz kantori,luudz atrisinaat problemu,vinjam pasaka - maini lukturi,un viss? Piedevaam,zinaamam klientam,kur kapeika netiek pista,lai neteiktu vairaak (e60 gada laikaa uzfrishinaashanaa iemesti 7k reaalas naudas).
Vidējam lietotājam "pielikt pie kompja" ir kkas mītisks, kas ar bultiņām un detaļu kodiem dod norādes uz nomaināmo detaļu bet maksāt kādam par problēmas novēršanu ir par skopu jo labāk visu sapist paša rokām. | Offline | | |
amons | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
26 Apr 2022, 09:56:19 @cmax rakstīja:
25 Apr 2022, 13:05:12 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:38:24 @cmax rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:19:29 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 10:41:34 @DM-101 rakstīja:
man, savukaart, ir [ljoti draudziigs] jautaajums par diagnostiku. Kas tajaa ietilpst.
Nu, njemam sho piemeeru ar E60.
Taatad, ir E60 ar adaptiivo hrenonu.
Tam jauns AHL uzstaadiits.
saacis pljirinaaties viens no lukturiem. Kljuudas par komunikaaciju ar SMC/lukturi. Diagnosta veerteejums - dui ar lukturi uz Glazuura n shit, jaamaina/jaataisa lukturis.
nu izraadaas, ka speciaalists ne tikai nav paraavis lukturi aaraa, lai paarliecinaatos, vai spraudnis/bloks nav uudenii [ja teiks, ka ir, mans naakoshais jautaajums buus - ok, tad skaidri redzams, ka SMC ir aarpusee, ar 2 skruuviiteem - kaapeec tad testam kaut nav otrs lukturis piemests], nerunaajot par ko advanceetaaku [LIN shinas pachekoshana ar oscili].
tad ko, doma bija, ka neviens cits kljuudas nemaak nolasiit, vai? Tb., diagnostika = kljudu nolasiishana? Tieshaam?
ok, arii shoreiz fail. 3:0.
Aaa, un jaa, vadi pie augstuma korekcijas sensoriem - pliki. Kaads jau nopleesis izolaaciju, priekshaa vadi striikjeejushies pret to augstuma reguleeshanas sviru. Kopeejaa izolaacija pushu, tuvu jau dziislaam. Arii shis nav nochekots.
Nee, ok, viiri, sakiet, ja es neko nesaprotu. Manaa gadiijuma [dzineeja] diagnostika ietver dziivo datu analiizi n shit. Kljudas ir tikai 1..2% no visa info. Iespejams, es daru ko ne taa?
Kāda ir šī posta informatīvā jēga?
Tipa neviens nejēdz, izņemot Kasparu, tādā manuprāt diezgan vnk lietā kā adaptīvo lukturu prbl atrisināšanā?
Man tā ir ikdiena. Neredzu tur neko tādu.
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Lielākoties jau diagnostika ir fiksēts cipars X un klientam galīgi neinteresē apmaksāt dienu, kas pavadīta ložņājot ap auto, lai atrastu noberztu izolāciju kkur hadenē. Attiecīgi-lasam kļūdas-ar pirkstu parādam kur ir problēma un ja nesaiet tad "neko nezinu, kļūda bija par to un to"
Aa,ok, var arii shaadi,ja?
Tb.,klients aizbrauc uz kantori,luudz atrisinaat problemu,vinjam pasaka - maini lukturi,un viss? Piedevaam,zinaamam klientam,kur kapeika netiek pista,lai neteiktu vairaak (e60 gada laikaa uzfrishinaashanaa iemesti 7k reaalas naudas).
Vidējam lietotājam "pielikt pie kompja" ir kkas mītisks, kas ar bultiņām un detaļu kodiem dod norādes uz nomaināmo detaļu bet maksāt kādam par problēmas novēršanu ir par skopu jo labāk visu sapist paša rokām.
Bet kāpēc maksāt nekompetentam meham par sava auto sapišanu. Vismaz to izdara pats un ietaupa pārdesimit $$$ | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
| Varu tikai apstiprināt diezgan skumjo situāciju ar dīlera diagnostiem-PSA veidojuma motors ar DPF un EOLYS sistēmu(cērija oksīds tiek piejaukts degvielas bākā pēc uzpildes, domāts dpf temperatūras pacelšanai) jautājot pieņēmējam par šī EOLYS uzpildi, sapratu ka pieņēmējs nemaz nezin kas tas ir.
Diagnosts meklējot cēloni periodiskam zilu dūmu mutulim no izpūtēja nespēja konstatēt izsistu DPF elementu un sāka stāstīt par turbīnas ķīlēšanos. Notikumi gan 10+ gadu seni . | Offline | | |
|
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
| Paldies @DM-101 par vērtīgo un daudzkārt unikālo info blogā! | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Apr 2022, 10:04:01 @DM-101 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:47:53 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:00:24 @juriz rakstīja:
25 Apr 2022, 23:23:45 @echogolf666 rakstīja:
Džeki, f01 2011 gada, izdega ksenons, viss ok, nopirku spuldzes, bet vai nomainīt viņas tiešām ir iespēja tikai ņemot nost priekšējo bamperu?
YouTube apskatīts, domāju vai ir vēl varianti.
Ja ir īpaši lokanas, tievas rociņas, tad varbūt var.
Praktiski visiem šīs tūkstošgades auto spuldzes, parasti ir vieglāk nomainīt noņemot bamperi, izņemot arī pašus lukturus. Un tas ir gan ksenoniem, gan halogēniem. Ir citiem kaut kādas speciālas lūciņas zem spārniem un tml., bet tad tās spuldzes jāmaina katru dienu, lai bez čakara caur tām lūciņām tās nomainītu.
Un vai tik tam f01 vēl nevajadzēs kompi, lai jaunās spuldzes pieprogrammētu. To esi paredzējis?
nē xenona gadījumā nekas nebūs jāprogrammē...
FRM skaitiitaaji vairs nav F01?
xenona gadījumā? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Apr 2022, 11:15:57 @DM-101 rakstīja:
27 Apr 2022, 11:04:58 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2022, 10:04:01 @DM-101 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:47:53 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:00:24 @juriz rakstīja:
25 Apr 2022, 23:23:45 @echogolf666 rakstīja:
Džeki, f01 2011 gada, izdega ksenons, viss ok, nopirku spuldzes, bet vai nomainīt viņas tiešām ir iespēja tikai ņemot nost priekšējo bamperu?
YouTube apskatīts, domāju vai ir vēl varianti.
Ja ir īpaši lokanas, tievas rociņas, tad varbūt var.
Praktiski visiem šīs tūkstošgades auto spuldzes, parasti ir vieglāk nomainīt noņemot bamperi, izņemot arī pašus lukturus. Un tas ir gan ksenoniem, gan halogēniem. Ir citiem kaut kādas speciālas lūciņas zem spārniem un tml., bet tad tās spuldzes jāmaina katru dienu, lai bez čakara caur tām lūciņām tās nomainītu.
Un vai tik tam f01 vēl nevajadzēs kompi, lai jaunās spuldzes pieprogrammētu. To esi paredzējis?
nē xenona gadījumā nekas nebūs jāprogrammē...
FRM skaitiitaaji vairs nav F01?
xenona gadījumā?
Nav mana teema,taapeec arii prasu
dzīvē neesmu saskāries, nekad nav bijis...
Kas attiecas par LED, tad tur gan iespējama jautrība - nu piemēram nedeg viens eņģelis - ISTA prasa inicializāciju - uztaisīsi - neies viss lukturis.... | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
24 Apr 2022, 17:42:34 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 17:33:00 @xn3x rakstīja:
Varbūt šeit speci var palīdzēt ar padomu?
24 Apr 2022, 17:30:28 @xn3x rakstīja:
Te ir kāds, kas braukā ar xdrive un dažāda platuma 20" diskiem? Sajūta, ka sadales kārba sākusi čakarēties, ~2000km kopš uzliku vasaras ratus ar jaunām 245/35/20 un 275/30/30 riepām. It kā stock izmēri priekš f11, bet, iemetot kalkulatorā, priekša izskatas ar ~1% lielāku diametru. Paripinot pa taisni un paskatoties, par cik pagriezušies riteņi, izskatas, ka tā arī ir.
Ar to 1% varētu pietikt, lai sadales kārbu sajātu, vai sīkums? Ir jēga priekšā likt 235/35?
PS. No tiem 2k kādi 400 vismaz ir uz 200+ cauri DE vilkti, ja tas ko maina. Pēc tā brauciena arī sāku just, ka auto iet ar tādiem kā rāvieniem, tieši braucot/paātrinoties relatīvi lēni.
iiisaas paardomas:
a. par 1% deltu. riepas aareejais diametrs = 20 collas + riepa, ar kaartu 60cm, pareizi? 1% = 6mm, jeb 3mm protektora delta. Neizklausaas par daudz.
b. paatrinoties relatiivi leeni, razdatka vispaar netiek piesleegta.
nu, bet atkal - jaamin, kaada tipa dzineejs [par ko konkreetaaku nerunaajot], vai ir kljudas DME/DDE, ABS/DSC, kaarbas blokos, utjpr.
piedoshanu, ka nespeeju noraadiit uz 5 EUR mezglu, ko nomainot viss salabosies.
Galu galā, tā tomēr bija sadales kārba. Pārlasīja, problēmas vairs nav. Riepas gan nomainīšu asap, katram gadījumam. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Kaut kāds kaktu serviss bija, tas gan. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Nē, kaut kāda mehanik.lv Šveices versija, ar visādiem m, amg un ferrari pagalmā. Ieteica vietējā bmw FB grupā. [ Šo ziņu laboja xn3x, 27 Apr 2022, 22:34:02 ] | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Saprotu, ka iesācēja jautājums, bet Tev subis sanāk free-air/bagāžnieks kā kaste?
| Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| Forši.
Ar ko šis installs būs savādāks kā sedanā? Nu tīri tā, ja viss pēc fenšuj, saregulēts labi utt, tad skanēs abi auto vienādi? Kupejai gan jau salona tilpums mazāks, sanāk sēdēt mazākā kastē, un kas no tā sanāk? Kas būs labāk un kas sliktāk/savādāk starp abiem installiem? | Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Kur beigās liki muzīk'? Tepat Rīgā? Izskatās diezgan solīdi. | Offline | | |
bachoks | | Kopš: 02. Apr 2022
Ziņojumi: 80
Braucu ar: Pirkstu pa karti
|
30 Apr 2022, 08:37:26 @DM-101 rakstīja:
29 Apr 2022, 23:12:41 @echogolf666 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:47:53 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2022, 09:00:24 @juriz rakstīja:
25 Apr 2022, 23:23:45 @echogolf666 rakstīja:
Džeki, f01 2011 gada, izdega ksenons, viss ok, nopirku spuldzes, bet vai nomainīt viņas tiešām ir iespēja tikai ņemot nost priekšējo bamperu?
YouTube apskatīts, domāju vai ir vēl varianti.
Ja ir īpaši lokanas, tievas rociņas, tad varbūt var.
Praktiski visiem šīs tūkstošgades auto spuldzes, parasti ir vieglāk nomainīt noņemot bamperi, izņemot arī pašus lukturus. Un tas ir gan ksenoniem, gan halogēniem. Ir citiem kaut kādas speciālas lūciņas zem spārniem un tml., bet tad tās spuldzes jāmaina katru dienu, lai bez čakara caur tām lūciņām tās nomainītu.
Un vai tik tam f01 vēl nevajadzēs kompi, lai jaunās spuldzes pieprogrammētu. To esi paredzējis?
nē xenona gadījumā nekas nebūs jāprogrammē...
Ja nu kādu interesē, tad spuldzes nomainitas, noņemu bamberi, lampas ara un salikt atpakaļ. Programmēt neko nevajadzēja, vienīgi iebraucu pie dzekiem lai lampu augstumu paskatās.
YouTube pamācības ka noņemt bamperi palīdzēja.
Paldies.
nu re, paardesmit EUR iepisti.
man tikai interesee, kur skataas vadiitaaja puses gaisma pie aatrumiem virs 50 km/h. Ja pa labi un augshaa - neskumsti, buus viss labi
Cik noprotu, tad tas nav korekti, ja? Paziņai uz e60 lci (dynamic lukturi) - braucot līdz 50km/h vadītāja puses gaisma skatās uz ceļa kreiso malu, ātrumam palielinoties virs 50km/h gaisma aiziet uz ceļa labo malu. Ar ieslēgtiem miglas lukturiem patstāvīgi skatās uz kreiso malu neatkarīgi no ātruma, ieslēdzot tālās gaismas atkal pāriet uz ceļa labo malu, kas tas par prikolu? Cik servisos būts, neviens tā arī normālu atbildi nespēja sniegt. | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
|
29 Apr 2022, 14:10:55 @DM-101 rakstīja:
29 Apr 2022, 11:32:13 @streetking rakstīja:
Forši.
Ar ko šis installs būs savādāks kā sedanā? Nu tīri tā, ja viss pēc fenšuj, saregulēts labi utt, tad skanēs abi auto vienādi? Kupejai gan jau salona tilpums mazāks, sanāk sēdēt mazākā kastē, un kas no tā sanāk? Kas būs labāk un kas sliktāk/savādāk starp abiem installiem?
shim te ir 8 collu midbasi - krutaakie, kaadus es jebkad esmu dzirdeejis. Savulaik taadi bija E39.
Nu, un lielaaks kopeejais tesiens [ari delj leilaakas salona kompresijas]. Kaa subjektiivi skanees - to tik peec reguleeshanas uzzinasim..
Tev tie Hertzi kādi vēl aizvien midbasos?
Kādi subji? Vai draugiem.lv tur ir kaut kur vairāk info? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| Pēc man esošā info nekā jauna droseles un spara rata adaptēšanā nav. Vienīgais ko pamanīju ir pieejamas spara rata adaptācijas vērtības... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|