Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
24 Apr 2022, 13:54:32 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 13:45:44 @maasters rakstīja:
Un starp citu viens no iemesliem kāpēc šis forums ir sūds arī pēc tavas izpratnes salīdzinot ar līdzīgiem ārzemju forumiem ir , ne tikai tāpēc, ka ir daudz pamuļķi, kas ākstās, bet arī tāpēc, ka ir gudri cilvēki, kā tu, bet ar asu raksturu, kas tiem, kas nesaprot ar pirmo reizi otrajā viņus nodirš.
Tā vienkārši ir. Rietumu forumos pat, ja tavs uzrakstītais jautājums liecina par "nejēgšanu" lielākoties cilveki atbild tik un tā un cenšas palīdzēt. Reāli es vienreiz apvaicājos par kārbas problēmu un kā risināt, iedevu arī savu uz fikso izdomātu "širpotreba" risinājumu, bet tā vietā, lai kāds kautko dirstu par 0 sajēgu vai pamatlietu apgūšanu, cilvēki vienkārši apspēlēja to risinajumu tikmēr, kamēr atradās labs veids kā to izdarīt.
neviens nenoslinkoja samest manuāļus utt.
Es arī tā cenšos pieiet lietām tajos forumos, kur pats rakstu padomu citiem kādās tēmās.
Tiesa tas nav šejienas stils vairumam, bieži vien aŗī ne tavs stils Kaspar.
Teikšu kā tu saki "piedod par kritiku", bet manuprāt obkjektīvi.
tu esi anoniims, nepateiciigs meesls. piedod par kritiku.
BMW teemaa - ap 500 bloga ierakstu [kuriem nav analogu na haljavu. esi apguvis teemu? nee. dirs suudu par sadalju, pojhujaa teereejot manu laiku un energjiju.
elektronikaa - nopisu nenormaali daudz laika, liidz izraadiijaas, ka detaljas iisti nepaziisiti. jeega? NULLE.
bet, uzdirst, ak tev te par maz laika velta - to, jaa.
pis tachu nahuj! no tevis taapaat te pienesums nulle!
Nu re Sākās. Es pat īsti nezinu par ko tas komentārs par nepateicību. Es neatceros, ka būtu pēdeja gada vai ilgākā laikā šeit uzdevis kādu jautājumu.
Nu kur tad visas detaļas pazīt elektronikā pasarg dies... Un Mosfetā strāvas kanālu veido nevis elektronu migrācija elektriskā lauka ietekmē, kas kā spriegums pievadīts starp aizvaru un izteci, bet fejas. Es to izlasīju elektronikas krāsojamā grāmatā bērniem, piedod vienkārši nav to pamatzinasanu.
Nu tikai nepārspīlē vismaz, kādu vēl laiku tu esi nopisis, kurā vietā? Pļāpājot šeit un atbildod uz pāris postiem diez vai tas būs daudz laika.
Un es par to laiku vispār ne par sevīm biju domājis, bet par citiem. Es pats galīgi nejūtos apbižots pat ne par taviem epileptiskajiem uzdirsieniem
[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 14:25:02 ] | Offline | | |
Accessdenied | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 598
Braucu ar: Mercedes-Benz
|
24 Apr 2022, 13:45:44 @maasters rakstīja:
Un starp citu viens no iemesliem kāpēc šis forums ir sūds arī pēc tavas izpratnes salīdzinot ar līdzīgiem ārzemju forumiem ir , ne tikai tāpēc, ka ir daudz pamuļķi, kas ākstās, bet arī tāpēc, ka ir gudri cilvēki, kā tu, bet ar asu raksturu, kas tiem, kas nesaprot ar pirmo reizi otrajā viņus nodirš.
Tā vienkārši ir. Rietumu forumos pat, ja tavs uzrakstītais jautājums liecina par "nejēgšanu" lielākoties cilveki atbild tik un tā un cenšas palīdzēt. Reāli es vienreiz apvaicājos par kārbas problēmu un kā risināt, iedevu arī savu uz fikso izdomātu "širpotreba" risinājumu, bet tā vietā, lai kāds kautko dirstu par 0 sajēgu vai pamatlietu apgūšanu, cilvēki vienkārši apspēlēja to risinajumu tikmēr, kamēr atradās labs veids kā to izdarīt.
neviens nenoslinkoja samest manuāļus utt.
Es arī tā cenšos pieiet lietām tajos forumos, kur pats rakstu padomu citiem kādās tēmās.
Tiesa tas nav šejienas stils vairumam, bieži vien aŗī ne tavs stils Kaspar.
Teikšu kā tu saki "piedod par kritiku", bet manuprāt obkjektīvi.
Te nu ir pat anekdote šajā sakarā.
Uzjautājot rietumu forumā kaut ko, tev mēģinās ilgi un plaši skaidrot risinājumu, uzjautājot to pašu krievu forumā, tevi visi nodirsīs, ka esi nejēga un pasūtīs dirst, savukārt ebreju forumā uz savu jautājumu saņemsi pretjautājumu. =) Te nu jāsaka, ka LV forumi ir līdzīgi krievu forumiem. Es domāju, ka tas nav no labas dzīves tāda iekšējā agresija, kuru vislaik mēģina uz tevi projicēt, tāpat kā man te neļauj izteikties, jo man, redz, nav pietiekami jauns auto. ^^ Cilvēki lielākoties ir dusmīgi (iespējams, pat uz sevi), aizkaitināti, bez iekšējā miera, ar zemu IQ vai nu nedara neko vai arī mēģina kompensēt to ar erudīciju utt. Galvenā problēma, ka nav filozofiska skata uz dzīvi, pārāk liela piezemētība un materiālisms. Kā to labot? Hz, bet nu vismaz pašam jāmēģina tādam kā viņi nebūt, tas jau būs kaut kāds pozitīvs solis. [ Šo ziņu laboja Accessdenied, 24 Apr 2022, 15:06:06 ] | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Ātrāk, lētāk un efektīvāk ir visus pasūtīt dirst. Tā ir pārbaudīta metode un Kaspich to ļoti labi piekopj. Varetu pat teikt ka ir pionieris šajā jomā. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
24 Apr 2022, 14:29:19 @Accessdenied rakstīja:
24 Apr 2022, 13:45:44 @maasters rakstīja:
Un starp citu viens no iemesliem kāpēc šis forums ir sūds arī pēc tavas izpratnes salīdzinot ar līdzīgiem ārzemju forumiem ir , ne tikai tāpēc, ka ir daudz pamuļķi, kas ākstās, bet arī tāpēc, ka ir gudri cilvēki, kā tu, bet ar asu raksturu, kas tiem, kas nesaprot ar pirmo reizi otrajā viņus nodirš.
Tā vienkārši ir. Rietumu forumos pat, ja tavs uzrakstītais jautājums liecina par "nejēgšanu" lielākoties cilveki atbild tik un tā un cenšas palīdzēt. Reāli es vienreiz apvaicājos par kārbas problēmu un kā risināt, iedevu arī savu uz fikso izdomātu "širpotreba" risinājumu, bet tā vietā, lai kāds kautko dirstu par 0 sajēgu vai pamatlietu apgūšanu, cilvēki vienkārši apspēlēja to risinajumu tikmēr, kamēr atradās labs veids kā to izdarīt.
neviens nenoslinkoja samest manuāļus utt.
Es arī tā cenšos pieiet lietām tajos forumos, kur pats rakstu padomu citiem kādās tēmās.
Tiesa tas nav šejienas stils vairumam, bieži vien aŗī ne tavs stils Kaspar.
Teikšu kā tu saki "piedod par kritiku", bet manuprāt obkjektīvi.
Te nu ir pat anekdote šajā sakarā.
Uzjautājot rietumu forumā kaut ko, tev mēģinās ilgi un plaši skaidrot risinājumu, uzjautājot to pašu krievu forumā, tevi visi nodirsīs, ka esi nejēga un pasūtīs dirst, savukārt ebreju forumā uz savu jautājumu saņemsi pretjautājumu. =) Te nu jāsaka, ka LV forumi ir līdzīgi krievu forumiem. Es domāju, ka tas nav no labas dzīves tāda iekšējā agresija, kuru vislaik mēģina uz tevi projicēt, tāpat kā man te neļauj izteikties, jo man, redz, nav pietiekami jauns auto. ^^ Cilvēki lielākoties ir dusmīgi (iespējams, pat uz sevi), aizkaitināti, bez iekšējā miera, ar zemu IQ vai nu nedara neko vai arī mēģina kompensēt to ar erudīciju utt. Galvenā problēma, ka nav filozofiska skata uz dzīvi, pārāk liela piezemētība un materiālisms. Kā to labot? Hz, bet nu vismaz pašam jāmēģina tādam kā viņi nebūt, tas jau būs kaut kāds pozitīvs solis.
Nu atbildēt ar pretjautājumu ir netikai intelektuāli, bet dažreiz arī labākā iespējamā atbildes forma, jo ļauj tās saņēmējam pašam izdomāt daļu no atbildes tādā veidā mācoties.
Visādi citādi piekrītu visam, ko raksti. Mentalitāte atsķiras no vietas uz vietu un ne visi cilvēki ir vienlīdz atvērti.
Es domāju kopējais zināšanu apjoms krievu un austrumeiropas forumos nav sevišķi zemāks, bet tas tiek pasniegts daudz savādāk.
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
24 Apr 2022, 15:09:08 @DM-101 rakstīja:
99.9% visas informaacijas JEBKURAA forumaa ir pilniigs craps.
Tikai ar to atskjiriibu, ka LV/RU forumaa aatraak nah pasuutiis. EN forumos vairaak teelo starprasu toleranci un vairaak lohu sagjeneree vairaak pilniiga suuda.
Tas, ko [globaali] ir panaakushi forumi - MEGA retos gadiijumos kaads jeedzosh tajos vispaar ko raksta. kaapeec? tapeec, ka paarejie, kuri nejeedz NEKO no teemas, uztver visus peec savas nejegshanas pakaapes. nu, kaa liidzveertiigus. Var but mega jeedziigi posti., taadi maasteri/pandas uc mudaki ievilks suudos JEBKURU sakariigu info.
Taapeec, ka vieglaak ir tukshi muldeet/socializeeties, nevis ko jeegt/apguut/uzklausiit. Mudaki pienjem, ka visi paareejie arii ir mudaki. Un nejeega videjais arii nespeej izveerteet, kam ir veerts pieveerst uzmaniibu, kam nav. powers ir labs indikators. sveshajiem no 100 padomiem moska 1 uzklausa. Paarejie - izdara kaut ko pilniigi garaam. Jo vinjiem pat nav ne mazaakaas nojausmas, kursh ceert teemu.
Labi šoreiz bez mīļvārdiņiem, es tāpat saprotu, ka esmu savu prestižu neglābjami pazaudējis tavās acīs..
1)Tas, ka forumos kopsummā ir daudz sūda, bet pilnīgi loģiski. Es piekrītu, tur nemaz nevar neko citu gribēt, ja forums sastāv no sabiedrības vidējā indivīda.
Bet tas pats par sevi neattaisno vienkārši visu nodiršanu ko veic tu ik pa laikam.
Reāli jau tu pats dari to, ko tu saki, ka negribi darīt, nolaidies līdz to līmenim, kurus tu ienīsti lietojot tieši to pašu valodu un uzrunas formas, kuras lieto ar intelektu vismazāk apdāvinātie tipi, no kuriem mūc kā no uguns, tjipa.
2)Kas attiecas uz manis pieminēšanu, es saprotu, ka tev viss ir viens, es esmu tas pats kas jebkurš cits lietotājs šeit un kopā ņemot visi mudaki. Ok te viens otrs ik pa laikam tiešām sadzen sūdu nevar nepiekrist, bet ja jau mēs tā skrupolozi, tad ļauj man tev pateikt, ka Tevis paša izteikumi kodolfizikas sakarā bija maigi izsakoties "ar nepietiekošām pamatzināšanām"
pēctam sekoja bravūra un manis nodiršana, kaut pašam sajēga bija 0, un pašās beigās sekoja izvairīšanās pamatojoties uz nevēlēšanos nolaisties līdz "manam līmenim" un arī ingore PM, kur cerēju izcilāt nesaprotamās jautājuma daļas.
Interesanti, ka tēmās, kuras saproti labi, ja kāds pasaka kautko aplamu ir mudaks, bet tēmās, kurās pats neorientējies un sarunā sūdu tik un tā mudaks paliek otrs...
Man vispār patīk šitā logika, žēl, ka dzīvē nevar visur ar tādu izbraukt kā šeit.
Un principā jau tā diršanās mums sākās, neba tāpēc, ka es tev būtu ko tīši pateicis , es to nekad nedaru man vispār nav tāds princips. Diršanās sākās un sākas katru reizi, kad kāds tev nepiekrīt. Es nezinu vai tu to saproti, bet nav daudz tādu cilvēku, pat ne online, kuri ir kādā forumā ieslēgti vienā topikā dēļ to uzvedības un sarunas veida un tad tie turpina tajā topikā vārīties gadiem savā sulā.
Es neesmu dusmīgs uz Tevīm daļēji tāpēc, ka es saprotu, ka tev ir "citādāks" un "īpašs" skatījums uz dzīvi nu teiksim tā "stipri atšķirīgāks" nekā vairumam un tāpēc arī esi tāds. Tas pats par sevi nenozīmē, ka tas ir slikti, un kā jau teicu gudriem cilvēkiem tā ir, ne vienam vien.
Lielākā daļa slaveno teorētisko fiziķu bija ar ļoti ekscentrisku raksturu un brīžiem uz robežas starp šizofrēniju.
Diez kā BMWpowerā uzvestos Pols Diraks vai Schroedingers vai varbūt Saharovs uc.
Viens ieteikums , ja var kaspich, vismaz manā sakarā. Lūdzu esi tik laips un, ja es samuldu kautko ne par tēmu jomā, kurā labi zini, kā ir pareizi, tad vienkārši pasaki pareizo versiju , kaut ar rupjiem vārdiem. Bet nepaliec pie tiem lētajiem argumentiem, ka "zināšanas nulle" "netērēšu laiku utt" jo skaidrs, ka laiku šeit tērē ikdienā neatkarīgi no tā vai rakstu vai nē. Es domāju tas būtu tikai godīgi prasīts. Man nevaig speciālu izturešanos, tikai atklātas atbildes.
[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 16:51:09 ] | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Varbūt šeit speci var palīdzēt ar padomu?
24 Apr 2022, 17:30:28 @xn3x rakstīja:
Te ir kāds, kas braukā ar xdrive un dažāda platuma 20" diskiem? Sajūta, ka sadales kārba sākusi čakarēties, ~2000km kopš uzliku vasaras ratus ar jaunām 245/35/20 un 275/30/30 riepām. It kā stock izmēri priekš f11, bet, iemetot kalkulatorā, priekša izskatas ar ~1% lielāku diametru. Paripinot pa taisni un paskatoties, par cik pagriezušies riteņi, izskatas, ka tā arī ir.
Ar to 1% varētu pietikt, lai sadales kārbu sajātu, vai sīkums? Ir jēga priekšā likt 235/35?
PS. No tiem 2k kādi 400 vismaz ir uz 200+ cauri DE vilkti, ja tas ko maina. Pēc tā brauciena arī sāku just, ka auto iet ar tādiem kā rāvieniem, tieši braucot/paātrinoties relatīvi lēni. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Paldies. Par razdatkas nepieslēgšanos labs punkts [ Šo ziņu laboja xn3x, 24 Apr 2022, 18:03:12 ] | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| e36 nelec
Kaspič, palīdzi čalim | Offline | | |
|
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
24 Apr 2022, 15:20:09 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 15:10:05 @Zalespljavejs rakstīja:
Ātrāk, lētāk un efektīvāk ir visus pasūtīt dirst. Tā ir pārbaudīta metode un Kaspich to ļoti labi piekopj. Varetu pat teikt ka ir pionieris šajā jomā.
paldies, piekriitu! iznjeemuma kaartaa pat kaut ko praatiigu pateici.
Par otro sadalju - es tev miisli veltiiju DOHUJA laika, staastot par BMW dzineejiem. beigaas pat rakstu uzcepu.
Vai tu ko baigi saprati? nee, tikai - nahuj, paaraak sarezgjiti.
vai kaut formaali paldies pateici? nee, jo esi smirdiigs, nepateiciigs, anoniims lohs.
Bet, tik juutiigs. Bljaa, vinjam atkal kaads nav izdariijis tik, cik na haljavu gribeetos.. nabadzinjsh..
Paldies par uzslavu!
Kas attiecās par benzīna motoriem - tava infa un raksts apliecināja to, ka pēc E46 viss ir aizgājis dirsā. Gan benzīna, gan dīzeļa motoriem. Ja man ir jāuztraucas par mega daudz detaļām un motoru kā tādu, tad man tas vairs nav aktuāli. Un šobrīd man arī nav rocības, lai čakarētos ar BMW motoriem - neatkarīgi no degvielas tipa. Sauc mani par bomzi, nabagu un kā vēl vien vēlies, bet skaidrs ir fakts ka BMW ir domāts tikai fanātiem, kas grib ar to ņemties. Man tas nav pa ceļam. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 02:31:43 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 23:47:46 @Sternwolf rakstīja:
Bija laiks kad tas "selflevel suspension inactive" man jau murgos rādījās.
Šad tad nezin no kā priekšējie nolaidās uz leju. Tika mainīti priekšējie baloni, līmeņa sensori, aiz sliekšņa kautkāds sadalītājs. Bija būts pie Driver, arī uz BMauto un citiem servisiem, bet bez pozitīva rezultata.
Tā pēc vairāku mēnešu čakarēšanās Garkalnes čigāna servisā šie pielika savu kompresoru notestēja un viss labi. Manējais kompresors itkā strādāja, bet laikam bij pa vāju, atverot vārstu lai piepūstu reāli sanāca spiedienu tieši nolaist laikam.
Quick fix priekš manis bija ar Delphi nodzēst to kļūdu un tad pneima pati uzcēla purnu atpakaļ.
Mans rezumē, ka tā pneima tāda piņķerīga lieta priekš tiem kas nav uz to specializējušies.
taa sisteema ir tik tupa, cik vien var buut! tur it TRIIS releji, jopta!
cita lieta, ka muusu cunftes patiesais liimenis ir taads, kaads ir.
Driver savulaik bija izcils sharlataans. Muldeet - stundaam. Cik man bija reaala kontakteeshanaas - pisec vnk. Tuksha dirshana.
Eku/reku iz jaunaakiem laikiem viens cits specs arii. 2 dienas peetiija tos 3 relejus. jo NEMAAK releju. NESPEEJ elektrisko kjeedi ar multimetru paarbaudiit. Nesaprot elektriibu releja liimenii.
tu piemirsi vēl fundamentālu lietu - konkrēti līmeņa devējus un to vadus, kā arī sapuvušo vadības bloku grabažniekā.... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 09:35:51 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 09:26:59 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 02:31:43 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 23:47:46 @Sternwolf rakstīja:
Bija laiks kad tas "selflevel suspension inactive" man jau murgos rādījās.
Šad tad nezin no kā priekšējie nolaidās uz leju. Tika mainīti priekšējie baloni, līmeņa sensori, aiz sliekšņa kautkāds sadalītājs. Bija būts pie Driver, arī uz BMauto un citiem servisiem, bet bez pozitīva rezultata.
Tā pēc vairāku mēnešu čakarēšanās Garkalnes čigāna servisā šie pielika savu kompresoru notestēja un viss labi. Manējais kompresors itkā strādāja, bet laikam bij pa vāju, atverot vārstu lai piepūstu reāli sanāca spiedienu tieši nolaist laikam.
Quick fix priekš manis bija ar Delphi nodzēst to kļūdu un tad pneima pati uzcēla purnu atpakaļ.
Mans rezumē, ka tā pneima tāda piņķerīga lieta priekš tiem kas nav uz to specializējušies.
taa sisteema ir tik tupa, cik vien var buut! tur it TRIIS releji, jopta!
cita lieta, ka muusu cunftes patiesais liimenis ir taads, kaads ir.
Driver savulaik bija izcils sharlataans. Muldeet - stundaam. Cik man bija reaala kontakteeshanaas - pisec vnk. Tuksha dirshana.
Eku/reku iz jaunaakiem laikiem viens cits specs arii. 2 dienas peetiija tos 3 relejus. jo NEMAAK releju. NESPEEJ elektrisko kjeedi ar multimetru paarbaudiit. Nesaprot elektriibu releja liimenii.
tu piemirsi vēl fundamentālu lietu - konkrēti līmeņa devējus un to vadus, kā arī sapuvušo vadības bloku grabažniekā....
tas jau ir naakoshais liimenis. es par sadalju - ''specs'' ir bezpaliidziigs situaacijaa, kad ar blogu it kaa viss ok [tie, protams, tiek mainiiti pa apli]. es par to, ka nespeej saprast: vai tiek iedarbinaats relejs [padots spanis uz spoli], vai sasleedzas kontakti, vai iesledzas kompresors.
aa, atceries keisu ar E60 hrenonu? Lukturis nebija pie vainas. SMC bloks.
kas atrodas lukturī , bet nu labi...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Apr 2022, 09:59:46 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 10:00:45 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 09:59:16 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 09:35:51 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 09:26:59 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 02:31:43 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 23:47:46 @Sternwolf rakstīja:
Bija laiks kad tas "selflevel suspension inactive" man jau murgos rādījās.
Šad tad nezin no kā priekšējie nolaidās uz leju. Tika mainīti priekšējie baloni, līmeņa sensori, aiz sliekšņa kautkāds sadalītājs. Bija būts pie Driver, arī uz BMauto un citiem servisiem, bet bez pozitīva rezultata.
Tā pēc vairāku mēnešu čakarēšanās Garkalnes čigāna servisā šie pielika savu kompresoru notestēja un viss labi. Manējais kompresors itkā strādāja, bet laikam bij pa vāju, atverot vārstu lai piepūstu reāli sanāca spiedienu tieši nolaist laikam.
Quick fix priekš manis bija ar Delphi nodzēst to kļūdu un tad pneima pati uzcēla purnu atpakaļ.
Mans rezumē, ka tā pneima tāda piņķerīga lieta priekš tiem kas nav uz to specializējušies.
taa sisteema ir tik tupa, cik vien var buut! tur it TRIIS releji, jopta!
cita lieta, ka muusu cunftes patiesais liimenis ir taads, kaads ir.
Driver savulaik bija izcils sharlataans. Muldeet - stundaam. Cik man bija reaala kontakteeshanaas - pisec vnk. Tuksha dirshana.
Eku/reku iz jaunaakiem laikiem viens cits specs arii. 2 dienas peetiija tos 3 relejus. jo NEMAAK releju. NESPEEJ elektrisko kjeedi ar multimetru paarbaudiit. Nesaprot elektriibu releja liimenii.
tu piemirsi vēl fundamentālu lietu - konkrēti līmeņa devējus un to vadus, kā arī sapuvušo vadības bloku grabažniekā....
tas jau ir naakoshais liimenis. es par sadalju - ''specs'' ir bezpaliidziigs situaacijaa, kad ar blogu it kaa viss ok [tie, protams, tiek mainiiti pa apli]. es par to, ka nespeej saprast: vai tiek iedarbinaats relejs [padots spanis uz spoli], vai sasleedzas kontakti, vai iesledzas kompresors.
aa, atceries keisu ar E60 hrenonu? Lukturis nebija pie vainas. SMC bloks.
kas atrodas lukturī , bet nu labi...
nu, nee, vinji tak mainaas, lukturi neaiztiekot!
tu jau glazuurai, u.c. lukturu remonteetaajiem galiigi nav ko dariit!
atzīšos: nekad neesmu E sērijas lukturus jaucis, bet ir nianse - viņi ir aš 3 veidi un kā saprotams visi savādāki...
LAbāk apgaismo savu ideju par atmosfēriskā dzinēja gaisa patēriņu atkarībā no forsēšanas pakāpes pie identiskiem rpm, par ko savā blogā rakstīji... man kaut kā kopā neiet... | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
25 Apr 2022, 10:41:34 @DM-101 rakstīja:
man, savukaart, ir [ljoti draudziigs] jautaajums par diagnostiku. Kas tajaa ietilpst.
Nu, njemam sho piemeeru ar E60.
Taatad, ir E60 ar adaptiivo hrenonu.
Tam jauns AHL uzstaadiits.
saacis pljirinaaties viens no lukturiem. Kljuudas par komunikaaciju ar SMC/lukturi. Diagnosta veerteejums - dui ar lukturi uz Glazuura n shit, jaamaina/jaataisa lukturis.
nu izraadaas, ka speciaalists ne tikai nav paraavis lukturi aaraa, lai paarliecinaatos, vai spraudnis/bloks nav uudenii [ja teiks, ka ir, mans naakoshais jautaajums buus - ok, tad skaidri redzams, ka SMC ir aarpusee, ar 2 skruuviiteem - kaapeec tad testam kaut nav otrs lukturis piemests], nerunaajot par ko advanceetaaku [LIN shinas pachekoshana ar oscili].
tad ko, doma bija, ka neviens cits kljuudas nemaak nolasiit, vai? Tb., diagnostika = kljudu nolasiishana? Tieshaam?
ok, arii shoreiz fail. 3:0.
Aaa, un jaa, vadi pie augstuma korekcijas sensoriem - pliki. Kaads jau nopleesis izolaaciju, priekshaa vadi striikjeejushies pret to augstuma reguleeshanas sviru. Kopeejaa izolaacija pushu, tuvu jau dziislaam. Arii shis nav nochekots.
Nee, ok, viiri, sakiet, ja es neko nesaprotu. Manaa gadiijuma [dzineeja] diagnostika ietver dziivo datu analiizi n shit. Kljudas ir tikai 1..2% no visa info. Iespejams, es daru ko ne taa?
Kāda ir šī posta informatīvā jēga?
Tipa neviens nejēdz, izņemot Kasparu, tādā manuprāt diezgan vnk lietā kā adaptīvo lukturu prbl atrisināšanā?
Man tā ir ikdiena. Neredzu tur neko tādu.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
|
24 Apr 2022, 20:39:10 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 20:28:48 @Zalespljavejs rakstīja:
24 Apr 2022, 15:20:09 @DM-101 rakstīja:
24 Apr 2022, 15:10:05 @Zalespljavejs rakstīja:
Ātrāk, lētāk un efektīvāk ir visus pasūtīt dirst. Tā ir pārbaudīta metode un Kaspich to ļoti labi piekopj. Varetu pat teikt ka ir pionieris šajā jomā.
paldies, piekriitu! iznjeemuma kaartaa pat kaut ko praatiigu pateici.
Par otro sadalju - es tev miisli veltiiju DOHUJA laika, staastot par BMW dzineejiem. beigaas pat rakstu uzcepu.
Vai tu ko baigi saprati? nee, tikai - nahuj, paaraak sarezgjiti.
vai kaut formaali paldies pateici? nee, jo esi smirdiigs, nepateiciigs, anoniims lohs.
Bet, tik juutiigs. Bljaa, vinjam atkal kaads nav izdariijis tik, cik na haljavu gribeetos.. nabadzinjsh..
Paldies par uzslavu!
Kas attiecās par benzīna motoriem - tava infa un raksts apliecināja to, ka pēc E46 viss ir aizgājis dirsā. Gan benzīna, gan dīzeļa motoriem. Ja man ir jāuztraucas par mega daudz detaļām un motoru kā tādu, tad man tas vairs nav aktuāli. Un šobrīd man arī nav rocības, lai čakarētos ar BMW motoriem - neatkarīgi no degvielas tipa. Sauc mani par bomzi, nabagu un kā vēl vien vēlies, bet skaidrs ir fakts ka BMW ir domāts tikai fanātiem, kas grib ar to ņemties. Man tas nav pa ceļam.
kaapeec lai es tevi kaa sauktu? katram sava izveele. IKEA miljardieris liidz peedeejai dienai bruaca ar 30+ gadus vecu Volgo. Jo vinjam patika tas auto.
Teema ir cita - es esmu tev sniedzis VISAPTVEROSHU info par jautaajumiem, kas tevi interesee[ja], bet tu regulaari meegjini ko uzdirst, sak - es ne taa pret tevi izturos/nedalos, suutu nah, utjpr. Tad sanjemies un opredeljisj - info sanjeemi, vai es tev paari daru!
Man tev citātu iedot, kur tu forumā atbildēji man uz konkrētu jautājumu par E9x benzīna motoriem? Tu atbildi tieši tā pat, kā tu pavelcies uz manam piezīmēm kas ir beztēmā - ar rupjībām.
Nevienā brīdī neesmu apšaubījis tavas spējas konkrētā nišā, bet bieži vien tur nošauj greizi. Un to tu nespēj sagremot. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:19:29 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 10:41:34 @DM-101 rakstīja:
man, savukaart, ir [ljoti draudziigs] jautaajums par diagnostiku. Kas tajaa ietilpst.
Nu, njemam sho piemeeru ar E60.
Taatad, ir E60 ar adaptiivo hrenonu.
Tam jauns AHL uzstaadiits.
saacis pljirinaaties viens no lukturiem. Kljuudas par komunikaaciju ar SMC/lukturi. Diagnosta veerteejums - dui ar lukturi uz Glazuura n shit, jaamaina/jaataisa lukturis.
nu izraadaas, ka speciaalists ne tikai nav paraavis lukturi aaraa, lai paarliecinaatos, vai spraudnis/bloks nav uudenii [ja teiks, ka ir, mans naakoshais jautaajums buus - ok, tad skaidri redzams, ka SMC ir aarpusee, ar 2 skruuviiteem - kaapeec tad testam kaut nav otrs lukturis piemests], nerunaajot par ko advanceetaaku [LIN shinas pachekoshana ar oscili].
tad ko, doma bija, ka neviens cits kljuudas nemaak nolasiit, vai? Tb., diagnostika = kljudu nolasiishana? Tieshaam?
ok, arii shoreiz fail. 3:0.
Aaa, un jaa, vadi pie augstuma korekcijas sensoriem - pliki. Kaads jau nopleesis izolaaciju, priekshaa vadi striikjeejushies pret to augstuma reguleeshanas sviru. Kopeejaa izolaacija pushu, tuvu jau dziislaam. Arii shis nav nochekots.
Nee, ok, viiri, sakiet, ja es neko nesaprotu. Manaa gadiijuma [dzineeja] diagnostika ietver dziivo datu analiizi n shit. Kljudas ir tikai 1..2% no visa info. Iespejams, es daru ko ne taa?
Kāda ir šī posta informatīvā jēga?
Tipa neviens nejēdz, izņemot Kasparu, tādā manuprāt diezgan vnk lietā kā adaptīvo lukturu prbl atrisināšanā?
Man tā ir ikdiena. Neredzu tur neko tādu.
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Lielākoties jau diagnostika ir fiksēts cipars X un klientam galīgi neinteresē apmaksāt dienu, kas pavadīta ložņājot ap auto, lai atrastu noberztu izolāciju kkur hadenē. Attiecīgi-lasam kļūdas-ar pirkstu parādam kur ir problēma un ja nesaiet tad "neko nezinu, kļūda bija par to un to"
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 13:03:00 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:52:57 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
Nu,bet peec buutiibas - shis pamatlietas (spraudnis,vadi,uudens,sazinja,leveling sensori) buutu jaapaarbauda,veicot diagnostiku? Nu,un buutu jaasaprot,kur probleema - ahl,vai smc,vai vados,vai lukturii/steperos/mehaanikaa,ne?
jā tev pilnīga taisnība - esmu lohs, nejēga, necērtu tēmu, stumju sūdu un kā tur viņus visus tur sauc... kā sacīt jāsaka jūtos pagodināts... | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Kaspich, ko Tu domā par DiagnoseDan youtubā? Es maz ko no auto tēmas rubīju, bet vismaz viņa piegājiens diagnostikai liekas nopietns. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Apr 2022, 13:54:35 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:48:10 @sys9291 rakstīja:
25 Apr 2022, 13:03:00 @DM-101 rakstīja:
25 Apr 2022, 12:52:57 @Angelz rakstīja:
25 Apr 2022, 12:30:22 @DM-101 rakstīja:
Nee,shajaa gadiijumaa jautaaju to,ko jautaaju. Vai taada diagnostika ir diagnostika. Taa nav mana sfeera,taapeec arii jautaaju - kaadaa liimenii cunfte straadaa.
Diagnostika ir norāde uz problēmām un risinājumu.
AHL lietā: AHL modulis tikai SGM bāzētiem savukārt KGM bāzētiem LM2 AHL vēl neesmu sastapis ar beigtu kanālu, SMC modulis(i), konektori pie lampām, līmeņu devējs(i), vadi lampu iekšienē (bojāta vadu izolācija dēļ karstuma/vecuma), paši vadi atbilstoši shematiskai, nekorekts iesaistīto moduļu kodējums.
Kaut kā tā.
Nu,bet peec buutiibas - shis pamatlietas (spraudnis,vadi,uudens,sazinja,leveling sensori) buutu jaapaarbauda,veicot diagnostiku? Nu,un buutu jaasaprot,kur probleema - ahl,vai smc,vai vados,vai lukturii/steperos/mehaanikaa,ne?
jā tev pilnīga taisnība - esmu lohs, nejēga, necērtu tēmu, stumju sūdu un kā tur viņus visus tur sauc... kā sacīt jāsaka jūtos pagodināts...
Pag,es te ar Alenu par teemu runaajos. To,kas tu esi,tu lem pats,tas jau nav obligaati visiem jaapazinjo!
Ā nu tad sorry - drusku pārpratu. Bet kā ir pareizāk - patērēt laiku noņemot lukturi, atrodot problēmu tālāk ko būtu jādara, ja skaidri zini, ka tev nav ar ko problēmu novērst? Jebšu pareizāk ir ieteikt aizbraukt tur, kur visas šīs lietas ir uz vietas? | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
25 Apr 2022, 14:34:29 @DM-101 rakstīja:
Veltiiju veel 5min
Visa vinja diagnostika - kljudu nolasiishana. Pisec vnk
Nu, es šad tad paskatos, man atmiņā ir ka dara daudz vairāk ko par kļūdu lasīšanu. Šad tad oscili piesprauž, kaut kādā keisā pat ar fēnu sildīja vadības bloku, lai pārbaudītu teoriju, ka gļuks ir blokam uzsilstot.
Tieši tāpēc arī diskusijas "kas ir diagnostika" ietvaros par viņu atcerējos, jo bija radies iespaids, ka viņš tomēr mēģina atrast kļūdas rašanās iemeslu, nevis nolasīt kļūdas un iedot izdruku
[ Šo ziņu laboja PiRX, 25 Apr 2022, 14:42:47 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|