Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
19. Apr 2022, 11:07 #10901

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Apr 2022, 11:05:24 @DM-101 rakstīja:

19 Apr 2022, 10:14:46 @sys9291 rakstīja:

19 Apr 2022, 08:52:55 @DM-101 rakstīja:
veel viens cieteejs:

Jaunas sprauslas! Tieshaam?

kā jau minēju iepriekš - analoģija ar TDS augstspiediena sūkņiem...
Skarbi - bet izskatās, ka dotais izstrādājums dodas vēsturē un diez vai tiks atsākta šo sprauslu ražošana...ar visu no tā izrietošo...



nu, laiks raadiis. idejiski tie 40.000 pasuutiijumu noziimee ap 10mil rupniicai. Pietiekosha motivaacija sasprindzinaat pakaljas.

acīm redzot ir kādi iemesli kapēc tas netiek darīts...
Pēc analoģijas kā TDS laikos dēļ sūkņiem vēsturē aizgāja praktiski nenobraucami dzinēji...
Offline
kexxx
19. Apr 2022, 11:09 #10902

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


19 Apr 2022, 11:07:56 @sys9291 rakstīja:

19 Apr 2022, 11:05:24 @DM-101 rakstīja:

19 Apr 2022, 10:14:46 @sys9291 rakstīja:

19 Apr 2022, 08:52:55 @DM-101 rakstīja:
veel viens cieteejs:

Jaunas sprauslas! Tieshaam?

kā jau minēju iepriekš - analoģija ar TDS augstspiediena sūkņiem...
Skarbi - bet izskatās, ka dotais izstrādājums dodas vēsturē un diez vai tiks atsākta šo sprauslu ražošana...ar visu no tā izrietošo...



nu, laiks raadiis. idejiski tie 40.000 pasuutiijumu noziimee ap 10mil rupniicai. Pietiekosha motivaacija sasprindzinaat pakaljas.

acīm redzot ir kādi iemesli kapēc tas netiek darīts...
Pēc analoģijas kā TDS laikos dēļ sūkņiem vēsturē aizgāja praktiski nenobraucami dzinēji...


Nenobraucams= neizdevīgs ražotājam
Offline
karro
19. Apr 2022, 11:17 #10903

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

bet ko notiek? pieprasījums - cauri jumtam, backorderi - 2x apkārt zemeslodei, ražot māk, konveijers - jādomā, strādājošs, nav jāvelk no noliktavas ārā vai jābūvē no jauna, kāpēc tās sprauslas ir tāds deficīts?
Offline
Gribis
19. Apr 2022, 11:54 #10904

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


18 Apr 2022, 18:52:31 @maasters rakstīja:

18 Apr 2022, 18:37:58 @kexxx rakstīja:
Jautājums- kāpēc no rūpnīcas to plusa vadu nevarēja palaist salonā, nevis pa apakšu, plus vēl pilnai laimei uztaisīt savienojumu vietā, kur tiek ūdens utt?


Gan jau ka tā paša iemesla pēc kāpēc autoražotāji vairs necinko bundžas kā savulaik audi, lai auto kalpotu vidēji līdz miljons km un vismaz 20 gadus, tā man domāt,varbūt vēl kāds iemesls.

Vai tad tas plus vads uz e60 bij problēma arī jauniem auto līdz 200k vai tas parādās tikai tiem eksemplāriem kas jau labu laiku brauc pa LV (attiecīgi vecums 14 gadi un vairāk) ?




Mūsu pirmajiem plašām tautas masām pieejamajiem audžāriem bija tāda te uzlīme


Uzdodam sev jautājumu - kāpēc viņiem tāda bija jālīmē ?
Kāpēc piem volvo / saab nekad neko tādu nelīmē ?
Kā izskatijās audi paaudzi pirms tiem "burbuļiem" ?







Alternatīvi apdāvinātajiem pateikšu priekšā - modeļi pirms tā, tik šausmīgi puva, ka līdz mūsdienām nekas nav saglabājies. Un tikai ar šo modeli audi ieviesa +/- adekvātu cinkošanu
Un izskatās, ka atkal tur ir aizgājis auzās. Jaunie atkal pūst tā pat kā vintāžas
Offline
Gribis
19. Apr 2022, 11:59 #10905

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


18 Apr 2022, 14:03:49 @kexxx rakstīja:
Ja reiz apkopes ienes dīlerim lielāko peļņu- tad kāpēc apkopju intervāli kļūst aizvien lielāki- pat eļļu ik pēc 30kkm?


Tāpēc, ka mašīnu pērk gala patērētājs, nevis dīleris. Un jo sevišķi korporatīvajām flotēm ir svarīgi TCO.
Offline
GirtzB
19. Apr 2022, 12:27 #10906

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


19 Apr 2022, 11:54:33 @Gribis rakstīja:

18 Apr 2022, 18:52:31 @maasters rakstīja:


Mūsu pirmajiem plašām tautas masām pieejamajiem audžāriem bija tāda te uzlīme


Uzdodam sev jautājumu - kāpēc viņiem tāda bija jālīmē ?
Kāpēc piem volvo / saab nekad neko tādu nelīmē ?
Kā izskatijās audi paaudzi pirms tiem "burbuļiem" ?



Reklāma... un tikai. Aizlaikos korozija bija viena no primārajām problēmām + stāsti par rusējušajiem itāļu auto etc. Bija reiz laiki, kad marketings reklamēja "hardware inženieru sasniegumus" nevis "software+lifestyle"...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 19 Apr 2022, 12:27:54 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Angelz
20. Apr 2022, 02:55 #10907

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 Apr 2022, 16:28:30 @DM-101 rakstīja:

ciinjaa starp DPF un nolokaamu spoguli uzvar... nolokaams spogulis!


Kaspar, kas ar tevi?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Gestus
21. Apr 2022, 09:42 #10908

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1173

Braucu ar: Paseratti


20 Apr 2022, 18:05:28 @DM-101 rakstīja:
Izskataas, ka Wess Select nomainiijies servisa vadiitaajs.
Viktora (kas savulaikt bija manageris Inchape, tad prechu kurjers Skandinaavijaa) vietaa nu figuree Oljegs Makarovs.
Pienjemu, ka tas pats, kas savulaik bija (liidz)iipasnieks Permalat Plus.
Kaads, varbuut, zina ko vairaak?


BMW Inchchape mainās autosalona vadītājs, Tavs nopelns saistībā ar sprauslu skandālu un ziņojumiem BMW AG ?
Online
Angelz
22. Apr 2022, 08:06 #10909

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


22 Apr 2022, 07:25:19 @DM-101 rakstīja:

21 Apr 2022, 22:28:05 @Angelz rakstīja:

21 Apr 2022, 20:57:53 @Megache rakstīja:
Jautājums - Vai f10 var piekodet ka spoguļi aizverās pie mašīnas aizslēgšanas,ja orģināli tāda opcija nav mašīnai? Ja jā,tad varbūt var ieteikt kautkādu vietu,kur to izdarīt
Paldies


Ja esošie spoguļi ir elektriski nolokāmi tad ir kodējams jautājums.


Jaa, bet tad buutu jaastraadaa Aleksha mineetajam variantam te izklausaas, ka cilveeks cer, ka nelokaami spogulji saaks lociities peec darboshanaas ar kompi..


Ir bijuši auto arī ar atslēgtu opcinālu. Manuāli var salonā nolocīt bet ar rokturiem/pulti nē.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
22. Apr 2022, 09:04 #10910

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Apr 2022, 08:06:29 @Angelz rakstīja:

22 Apr 2022, 07:25:19 @DM-101 rakstīja:

21 Apr 2022, 22:28:05 @Angelz rakstīja:

21 Apr 2022, 20:57:53 @Megache rakstīja:
Jautājums - Vai f10 var piekodet ka spoguļi aizverās pie mašīnas aizslēgšanas,ja orģināli tāda opcija nav mašīnai? Ja jā,tad varbūt var ieteikt kautkādu vietu,kur to izdarīt
Paldies


Ja esošie spoguļi ir elektriski nolokāmi tad ir kodējams jautājums.


Jaa, bet tad buutu jaastraadaa Aleksha mineetajam variantam te izklausaas, ka cilveeks cer, ka nelokaami spogulji saaks lociities peec darboshanaas ar kompi..


Ir bijuši auto arī ar atslēgtu opcinālu. Manuāli var salonā nolocīt bet ar rokturiem/pulti nē.

un kā viens no iemesliem šādai atslēgšanai ir tas, ka ziemā spoguļi mēdz iesalt ar visu no tā izrietošo...
Offline
sys9291
22. Apr 2022, 10:17 #10911

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Apr 2022, 10:11:57 @DM-101 rakstīja:

22 Apr 2022, 09:04:27 @sys9291 rakstīja:

22 Apr 2022, 08:06:29 @Angelz rakstīja:

22 Apr 2022, 07:25:19 @DM-101 rakstīja:

21 Apr 2022, 22:28:05 @Angelz rakstīja:

21 Apr 2022, 20:57:53 @Megache rakstīja:
Jautājums - Vai f10 var piekodet ka spoguļi aizverās pie mašīnas aizslēgšanas,ja orģināli tāda opcija nav mašīnai? Ja jā,tad varbūt var ieteikt kautkādu vietu,kur to izdarīt
Paldies


Ja esošie spoguļi ir elektriski nolokāmi tad ir kodējams jautājums.


Jaa, bet tad buutu jaastraadaa Aleksha mineetajam variantam te izklausaas, ka cilveeks cer, ka nelokaami spogulji saaks lociities peec darboshanaas ar kompi..


Ir bijuši auto arī ar atslēgtu opcinālu. Manuāli var salonā nolocīt bet ar rokturiem/pulti nē.

un kā viens no iemesliem šādai atslēgšanai ir tas, ka ziemā spoguļi mēdz iesalt ar visu no tā izrietošo...


nu, bet tad jau jaarauj taa poga no durviim arii aaraa!
kaada jeega? ja vnk Lock nospiezh, tos spoguljus jau nekoka!

daudzi par to pat nezin...
Offline
kexxx
23. Apr 2022, 10:18 #10912

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


23 Apr 2022, 10:08:18 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

Dzinejeam pazuda jauda!


Interesanti, ka nebija kļūdas par GMM signālu... Laikam jau tur ir pietiekami plats koridors
Offline
kexxx
23. Apr 2022, 10:25 #10913

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


23 Apr 2022, 10:22:48 @DM-101 rakstīja:

23 Apr 2022, 10:18:20 @kexxx rakstīja:

23 Apr 2022, 10:08:18 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

Dzinejeam pazuda jauda!


Interesanti, ka nebija kļūdas par GMM signālu... Laikam jau tur ir pietiekami plats koridors


nee, nebuutu arii. ibo, N seerijas dzineejiem DME visus datus met energjeetiskaa modelja formulaas.
Shajaa gadijjumaa viss ideaali sakriit - samazinaats gaisa daudzums = trekns degmaisiijums = samazinaata grieze. Formulaas viss buutu gerai!


Nuu, bet lai sekotu līdzi disu darbībai,GMM, gaisa noplūdēm, nav kkādas pārbaudes, ka piem,pie apgriezieniem X un slodzes Y jābūt gaisa patēriņam no A līdz B un ja ir mazāks vai lielāks, tad iemet kļūdu?
Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 05:51 #10914

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 05:11:41 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 03:37:29 @Livetorace rakstīja:
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar sievas auto, un pamaniju problēmu. Mašīna kad nav vel darba temp. grib dažus atrumus pārslēgt ar tādu kā maigu grūdienu, uzsilstot ir vai nu ļoti minimāls citreiz, vai nav vispār. Eļļas maiņa šādā situacijā var ko glābt , vai vest pie spečukiem jau lai lien iekšā? Pec papiriem karbai eļļa mainīta pirms 68k km .


pareizi buutu:
a. savest kaartiibaa matoru;
b. paaradapteet;
c. paaradapteet kaarbu.
d. noveerteet situaaciju.

+ ar diezgan lielu probabilitaati apgalvoju, ka peec elljas mainjas kaarba netika paaradapteeta.
Bet poh, gan jau jusu dirseljspeci ieteiks ko citu

Kārbas eļļas maiņas laiks tuvojas (60k-70k) ... ja tiek plānots to vispār darīt, bet kārbas adaptācija ir arī variants, iespējams ZF kārbas vārstu blokā ir laiks mainīt gumijas(tas nav kārbas kapitālais remonts) kāds sakars te ir motoram ... vienīgais kas varētu būt saistībā ar motoru ir kārbas eļļas dzesešanas sistēmas termostats ja tāds ir ... (E53 ir 3 termostati, viens no kuriem ir tieši kārbas eļļas dzesēšanas radiatoram )

[ Šo ziņu laboja strange_panda, 24 Apr 2022, 05:56:54 ]

Offline
maasters
24. Apr 2022, 09:22 #10915

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


24 Apr 2022, 05:51:19 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 05:11:41 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 03:37:29 @Livetorace rakstīja:
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar sievas auto, un pamaniju problēmu. Mašīna kad nav vel darba temp. grib dažus atrumus pārslēgt ar tādu kā maigu grūdienu, uzsilstot ir vai nu ļoti minimāls citreiz, vai nav vispār. Eļļas maiņa šādā situacijā var ko glābt , vai vest pie spečukiem jau lai lien iekšā? Pec papiriem karbai eļļa mainīta pirms 68k km .


pareizi buutu:
a. savest kaartiibaa matoru;
b. paaradapteet;
c. paaradapteet kaarbu.
d. noveerteet situaaciju.

+ ar diezgan lielu probabilitaati apgalvoju, ka peec elljas mainjas kaarba netika paaradapteeta.
Bet poh, gan jau jusu dirseljspeci ieteiks ko citu

Kārbas eļļas maiņas laiks tuvojas (60k-70k) ... ja tiek plānots to vispār darīt, bet kārbas adaptācija ir arī variants, iespējams ZF kārbas vārstu blokā ir laiks mainīt gumijas(tas nav kārbas kapitālais remonts) kāds sakars te ir motoram ... vienīgais kas varētu būt saistībā ar motoru ir kārbas eļļas dzesešanas sistēmas termostats ja tāds ir ... (E53 ir 3 termostati, viens no kuriem ir tieši kārbas eļļas dzesēšanas radiatoram )



Riskējot, ka kaspich kautko dirsīs es tomēr gribu šeit iemest 2 centus.
@strange_panda nu paodmā, atšķirībā no manuālās kārbas, kurai kompis esi tu un vari uzsākt kaut ar 3 pārnesumu vibrējot un ģorgājot automātam ir vadības kompis, kurš vairāk vai mazāk sadarbojas arī ar dzinēja vadības bloku.
Automātā ir sensori, kas lasa RPM un griezes momentu utt un pēc tā vadās, kad pārslēgt ātrumu.
Ja tev motors ir tāds, kas strādā uz 3 no 4 stobriem, tad pat gaitā tev pārslēgšanās automātam arī būs traucēta.
Par minēto gadījumu tur dažādas iespējas, kā kaspich teica motors arī ir opcija, bet iespējams arī ka kārbai nolietojums.

Cik zinu diezgan standarta izpausme nodilstot sajūgiem, ka pārslēgšanās notiek nevis līgani, bet sākumā izslīdot un tad ar tādu kā sitienu aiziet, kad sajūgs beidzot nofiksē rumbu kārbā.
bet nu es neesmu kārbu specs, tas ir minējums, no tā, ko zinu tiem auto ar ko esu braucis, kur pavecāks automāts.
Citreiz eļļas maiņa tieši pasliktina situāciju, jo sajūga uc. mikrodaļiņas ir eļļā izdalījušās darba laikā, kas uzlabo saķeri, bet ielejot jaunu eļļu vai kādu eļļas piedevu šī sajūgu problēma tieši pasliktinās, jo berzes koef. ir samaiznājies jaunai eļļai, kas nozīmē, ka kārbas sajūgiem ir vēl mazāka saķere to nodiluma dēļ.

[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 09:25:22 ]

Offline
maasters
24. Apr 2022, 10:30 #10916

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


24 Apr 2022, 09:46:45 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 09:22:09 @maasters rakstīja:

24 Apr 2022, 05:51:19 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 05:11:41 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 03:37:29 @Livetorace rakstīja:
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar sievas auto, un pamaniju problēmu. Mašīna kad nav vel darba temp. grib dažus atrumus pārslēgt ar tādu kā maigu grūdienu, uzsilstot ir vai nu ļoti minimāls citreiz, vai nav vispār. Eļļas maiņa šādā situacijā var ko glābt , vai vest pie spečukiem jau lai lien iekšā? Pec papiriem karbai eļļa mainīta pirms 68k km .


pareizi buutu:
a. savest kaartiibaa matoru;
b. paaradapteet;
c. paaradapteet kaarbu.
d. noveerteet situaaciju.

+ ar diezgan lielu probabilitaati apgalvoju, ka peec elljas mainjas kaarba netika paaradapteeta.
Bet poh, gan jau jusu dirseljspeci ieteiks ko citu

Kārbas eļļas maiņas laiks tuvojas (60k-70k) ... ja tiek plānots to vispār darīt, bet kārbas adaptācija ir arī variants, iespējams ZF kārbas vārstu blokā ir laiks mainīt gumijas(tas nav kārbas kapitālais remonts) kāds sakars te ir motoram ... vienīgais kas varētu būt saistībā ar motoru ir kārbas eļļas dzesešanas sistēmas termostats ja tāds ir ... (E53 ir 3 termostati, viens no kuriem ir tieši kārbas eļļas dzesēšanas radiatoram )



Riskējot, ka kaspich kautko dirsīs es tomēr gribu šeit iemest 2 centus.
@strange_panda nu paodmā, atšķirībā no manuālās kārbas, kurai kompis esi tu un vari uzsākt kaut ar 3 pārnesumu vibrējot un ģorgājot automātam ir vadības kompis, kurš vairāk vai mazāk sadarbojas arī ar dzinēja vadības bloku.
Automātā ir sensori, kas lasa RPM un griezes momentu utt un pēc tā vadās, kad pārslēgt ātrumu.
Ja tev motors ir tāds, kas strādā uz 3 no 4 stobriem, tad pat gaitā tev pārslēgšanās automātam arī būs traucēta.
Par minēto gadījumu tur dažādas iespējas, kā kaspich teica motors arī ir opcija, bet iespējams arī ka kārbai nolietojums.

Cik zinu diezgan standarta izpausme nodilstot sajūgiem, ka pārslēgšanās notiek nevis līgani, bet sākumā izslīdot un tad ar tādu kā sitienu aiziet, kad sajūgs beidzot nofiksē rumbu kārbā.
bet nu es neesmu kārbu specs, tas ir minējums, no tā, ko zinu tiem auto ar ko esu braucis, kur pavecāks automāts.
Citreiz eļļas maiņa tieši pasliktina situāciju, jo sajūga uc. mikrodaļiņas ir eļļā izdalījušās darba laikā, kas uzlabo saķeri, bet ielejot jaunu eļļu vai kādu eļļas piedevu šī sajūgu problēma tieši pasliktinās, jo berzes koef. ir samaiznājies jaunai eļļai, kas nozīmē, ka kārbas sajūgiem ir vēl mazāka saķere to nodiluma dēļ.


nee, nee, nee, nee, neee, neeeeee.
saliec katru nee pie katra sava pastaasta daljas


Tu nepiekrīti nepiekrišanas pēc ne tā?

Es pats esmu veicis šo "testu". Nomainot 400k nogājušam automātam svaigu eļļu un filtru + pielejot Prolong piedevu reāli notiek šis pieminētais fenomens izteiktāk, ar laiku tas samazinās eļļai izstrādājoties.

Es saprotu, ka tev Kaspar visas problēmas vienmēr ir adaptācijās un tu arī uz poda sēžot ar aizcietējumu vispirms mēģini sev veikt pareizo adaptāciju un tikai tad meklē klizmu vai zvani ģimenes ārstam, bet nu nav visa pasaule tikai diagnostikas problēma, citreiz vienkārši kāds mezgls izbeidzas fiziski/mehāniski.
Tas nenozimē, ka nevajag veikt diagnostiku un adaptācijas, bet ir reizes, kad vaina ir izdilušā elementā, ne tā?

Par DPF gan tu dziedi citu dziesmu, ka tur tikai maiņa līdz, un es piekrītu, bet kā ar pusmiljona automātu, kam viss nodilis? Tieši tas pats. Kap rem vai maiņa.
Nezinot konkrēto minēto gadījumu protams par īsto iemeslu var tikai minēt

[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 10:33:40 ]

Offline
strange_panda
24. Apr 2022, 12:04 #10917

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


24 Apr 2022, 10:35:44 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 10:30:49 @maasters rakstīja:

24 Apr 2022, 09:46:45 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 09:22:09 @maasters rakstīja:

24 Apr 2022, 05:51:19 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 05:11:41 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 03:37:29 @Livetorace rakstīja:
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar sievas auto, un pamaniju problēmu. Mašīna kad nav vel darba temp. grib dažus atrumus pārslēgt ar tādu kā maigu grūdienu, uzsilstot ir vai nu ļoti minimāls citreiz, vai nav vispār. Eļļas maiņa šādā situacijā var ko glābt , vai vest pie spečukiem jau lai lien iekšā? Pec papiriem karbai eļļa mainīta pirms 68k km .


pareizi buutu:
a. savest kaartiibaa matoru;
b. paaradapteet;
c. paaradapteet kaarbu.
d. noveerteet situaaciju.

+ ar diezgan lielu probabilitaati apgalvoju, ka peec elljas mainjas kaarba netika paaradapteeta.
Bet poh, gan jau jusu dirseljspeci ieteiks ko citu

Kārbas eļļas maiņas laiks tuvojas (60k-70k) ... ja tiek plānots to vispār darīt, bet kārbas adaptācija ir arī variants, iespējams ZF kārbas vārstu blokā ir laiks mainīt gumijas(tas nav kārbas kapitālais remonts) kāds sakars te ir motoram ... vienīgais kas varētu būt saistībā ar motoru ir kārbas eļļas dzesešanas sistēmas termostats ja tāds ir ... (E53 ir 3 termostati, viens no kuriem ir tieši kārbas eļļas dzesēšanas radiatoram )



Riskējot, ka kaspich kautko dirsīs es tomēr gribu šeit iemest 2 centus.
@strange_panda nu paodmā, atšķirībā no manuālās kārbas, kurai kompis esi tu un vari uzsākt kaut ar 3 pārnesumu vibrējot un ģorgājot automātam ir vadības kompis, kurš vairāk vai mazāk sadarbojas arī ar dzinēja vadības bloku.
Automātā ir sensori, kas lasa RPM un griezes momentu utt un pēc tā vadās, kad pārslēgt ātrumu.
Ja tev motors ir tāds, kas strādā uz 3 no 4 stobriem, tad pat gaitā tev pārslēgšanās automātam arī būs traucēta.
Par minēto gadījumu tur dažādas iespējas, kā kaspich teica motors arī ir opcija, bet iespējams arī ka kārbai nolietojums.

Cik zinu diezgan standarta izpausme nodilstot sajūgiem, ka pārslēgšanās notiek nevis līgani, bet sākumā izslīdot un tad ar tādu kā sitienu aiziet, kad sajūgs beidzot nofiksē rumbu kārbā.
bet nu es neesmu kārbu specs, tas ir minējums, no tā, ko zinu tiem auto ar ko esu braucis, kur pavecāks automāts.
Citreiz eļļas maiņa tieši pasliktina situāciju, jo sajūga uc. mikrodaļiņas ir eļļā izdalījušās darba laikā, kas uzlabo saķeri, bet ielejot jaunu eļļu vai kādu eļļas piedevu šī sajūgu problēma tieši pasliktinās, jo berzes koef. ir samaiznājies jaunai eļļai, kas nozīmē, ka kārbas sajūgiem ir vēl mazāka saķere to nodiluma dēļ.


nee, nee, nee, nee, neee, neeeeee.
saliec katru nee pie katra sava pastaasta daljas


Tu nepiekrīti nepiekrišanas pēc ne tā?

Es pats esmu veicis šo "testu". Nomainot 400k nogājušam automātam svaigu eļļu un filtru + pielejot Prolong piedevu reāli notiek šis pieminētais fenomens izteiktāk, ar aliku tas samazinās eļļai izstrādājoties.

Es saprotu, ka tev kaspar visas problēmas vienmēr ir adaptācijās un tu arī uz poda sēžot ar aizcietējumu vispirms mēgini sev veikt pareizo adaptāciju un tikai tad meklē klizmu vai zvani gimenes ārstam, bet nu nav visa pasaule tikai diagnostikas problēma, citrezi vienkārši kāds mezgls izbeidzas fiziski/mehāniski.
Tas nenozimē, ka nevaig veikt diagnostiku un adaptācijas, bet ir reizes, kad vaina ir izdilušā elementā, ne tā?

Par DPF gan tu dziedi citu dziesmu, ka tur tikai maiņa līdz, un es piekrītu, bet kā ar pusmiljona automātu, kam viss nodilis? Tieši tas pats. Kap rem vai maiņa.
Nezinot konkrēto minēto gadījumu protams par īsto iemeslu var tikai minēt


aa, tagad nejeegshanai un bezgaliigiem floodiem par teemu pievienojaas arii rupjiibas?
pis tevi alnis! es patieshaam ceru, ka dziivee esi atradis savu nishu. kur daudz jaamuld, bet nav njihera jaajeedz.
Bet tev, piedod, laiku neteereeshu kaut ko pieraadot. reku tev jaunais draudzinjsh panda - jeedz tikpat [preciizi 0], arii ar veelmi floodot.
vieniigais luugums - buutu vnk episki forshi, ja juus aizpistu uz kaadu citu/savu teemu. es sheit tomeer proveeju kaadu nelielu jeegas komponenti saglabaat.
Jau ieprieksh pateicos. Jauku dieninju.

autors norādīja ka nav problēmu ar motoru(nav signālu uz paņeļa, auto nav avārijas režīmā), tukšgaitā nav darbības problēmu, problēma ir jaudas pārvadi kad auto nav iesilis, ts kārbas eļļa nav uzsilusi līdz darba temperatūrai(uzsilis auto šī problēma pazūd). Līdz ar vai kārbas eļļa ir izstrādājusi savu resursu (zaudējusi savas īpašibas), kārbas filtrs ir piedzīts un normāli
iet cauri tikai uzsilusi eļļa, arī iespējams kārbas eļļas dzesēšans sistēma (faktiskais uzdevums uzturēt darba temperatūru dzēsējot/uzsildot to tāpēc arī ir termostats) neuzsilda eļļu ... Automats nav rokas kārba ar automatizētu vadību (DSG un tamlīdzīgas sistēmas), tas ir hidrotransformātors jeb jaudas pārvaldīšana ar škidruma palīdzību. un ja DM ir sveša loģika un lasīšanas prasmes ... un jā automātam nav ne viena sensora motorā, vismaz mūsdienu (saņem datus no citiem blokiem,jebkādu problēmu gadījumā avārijas režims)
Offline
maasters
24. Apr 2022, 12:27 #10918

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


24 Apr 2022, 10:35:44 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 10:30:49 @maasters rakstīja:

24 Apr 2022, 09:46:45 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 09:22:09 @maasters rakstīja:

24 Apr 2022, 05:51:19 @strange_panda rakstīja:

24 Apr 2022, 05:11:41 @DM-101 rakstīja:

24 Apr 2022, 03:37:29 @Livetorace rakstīja:
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar sievas auto, un pamaniju problēmu. Mašīna kad nav vel darba temp. grib dažus atrumus pārslēgt ar tādu kā maigu grūdienu, uzsilstot ir vai nu ļoti minimāls citreiz, vai nav vispār. Eļļas maiņa šādā situacijā var ko glābt , vai vest pie spečukiem jau lai lien iekšā? Pec papiriem karbai eļļa mainīta pirms 68k km .


pareizi buutu:
a. savest kaartiibaa matoru;
b. paaradapteet;
c. paaradapteet kaarbu.
d. noveerteet situaaciju.

+ ar diezgan lielu probabilitaati apgalvoju, ka peec elljas mainjas kaarba netika paaradapteeta.
Bet poh, gan jau jusu dirseljspeci ieteiks ko citu

Kārbas eļļas maiņas laiks tuvojas (60k-70k) ... ja tiek plānots to vispār darīt, bet kārbas adaptācija ir arī variants, iespējams ZF kārbas vārstu blokā ir laiks mainīt gumijas(tas nav kārbas kapitālais remonts) kāds sakars te ir motoram ... vienīgais kas varētu būt saistībā ar motoru ir kārbas eļļas dzesešanas sistēmas termostats ja tāds ir ... (E53 ir 3 termostati, viens no kuriem ir tieši kārbas eļļas dzesēšanas radiatoram )



Riskējot, ka kaspich kautko dirsīs es tomēr gribu šeit iemest 2 centus.
@strange_panda nu paodmā, atšķirībā no manuālās kārbas, kurai kompis esi tu un vari uzsākt kaut ar 3 pārnesumu vibrējot un ģorgājot automātam ir vadības kompis, kurš vairāk vai mazāk sadarbojas arī ar dzinēja vadības bloku.
Automātā ir sensori, kas lasa RPM un griezes momentu utt un pēc tā vadās, kad pārslēgt ātrumu.
Ja tev motors ir tāds, kas strādā uz 3 no 4 stobriem, tad pat gaitā tev pārslēgšanās automātam arī būs traucēta.
Par minēto gadījumu tur dažādas iespējas, kā kaspich teica motors arī ir opcija, bet iespējams arī ka kārbai nolietojums.

Cik zinu diezgan standarta izpausme nodilstot sajūgiem, ka pārslēgšanās notiek nevis līgani, bet sākumā izslīdot un tad ar tādu kā sitienu aiziet, kad sajūgs beidzot nofiksē rumbu kārbā.
bet nu es neesmu kārbu specs, tas ir minējums, no tā, ko zinu tiem auto ar ko esu braucis, kur pavecāks automāts.
Citreiz eļļas maiņa tieši pasliktina situāciju, jo sajūga uc. mikrodaļiņas ir eļļā izdalījušās darba laikā, kas uzlabo saķeri, bet ielejot jaunu eļļu vai kādu eļļas piedevu šī sajūgu problēma tieši pasliktinās, jo berzes koef. ir samaiznājies jaunai eļļai, kas nozīmē, ka kārbas sajūgiem ir vēl mazāka saķere to nodiluma dēļ.


nee, nee, nee, nee, neee, neeeeee.
saliec katru nee pie katra sava pastaasta daljas


Tu nepiekrīti nepiekrišanas pēc ne tā?

Es pats esmu veicis šo "testu". Nomainot 400k nogājušam automātam svaigu eļļu un filtru + pielejot Prolong piedevu reāli notiek šis pieminētais fenomens izteiktāk, ar aliku tas samazinās eļļai izstrādājoties.

Es saprotu, ka tev kaspar visas problēmas vienmēr ir adaptācijās un tu arī uz poda sēžot ar aizcietējumu vispirms mēgini sev veikt pareizo adaptāciju un tikai tad meklē klizmu vai zvani gimenes ārstam, bet nu nav visa pasaule tikai diagnostikas problēma, citrezi vienkārši kāds mezgls izbeidzas fiziski/mehāniski.
Tas nenozimē, ka nevaig veikt diagnostiku un adaptācijas, bet ir reizes, kad vaina ir izdilušā elementā, ne tā?

Par DPF gan tu dziedi citu dziesmu, ka tur tikai maiņa līdz, un es piekrītu, bet kā ar pusmiljona automātu, kam viss nodilis? Tieši tas pats. Kap rem vai maiņa.
Nezinot konkrēto minēto gadījumu protams par īsto iemeslu var tikai minēt


aa, tagad nejeegshanai un bezgaliigiem floodiem par teemu pievienojaas arii rupjiibas?
pis tevi alnis! es patieshaam ceru, ka dziivee esi atradis savu nishu. kur daudz jaamuld, bet nav njihera jaajeedz.
Bet tev, piedod, laiku neteereeshu kaut ko pieraadot. reku tev jaunais draudzinjsh panda - jeedz tikpat [preciizi 0], arii ar veelmi floodot.
vieniigais luugums - buutu vnk episki forshi, ja juus aizpistu uz kaadu citu/savu teemu. es sheit tomeer proveeju kaadu nelielu jeegas komponenti saglabaat.
Jau ieprieksh pateicos. Jauku dieninju.


Kas nu tās par rupjībam, katrā ziņā, ne lielākas par tavējām. Drīzāk vienkārši kaitnošs joks. Bet kad izsakies par manīm tad gan es domāju Tevi neuztrauc vai man patiks tas ko tu saki.

Bet nu tā arī nesapratu, kur bija nepiekrišanas moments, ko es nepareizu pateicu? To ka kārbas mēdz nodilt neatkarīgi no tā vai tā ir noadaptēta vai nē?
Tā nu ir iznācis, ka esmu ar veciem automātiem pabraucis un viņiem visiem ir līdzīgi simptomi, kas vairumā gadījumu liecina par tieši sajūgu nodilumu.

[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 12:31:11 ]

Offline
maasters
24. Apr 2022, 13:31 #10919

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Kaspar , ir tāda anekdote īsa par priekšniekiem.

" 1) Priekšniekam vienmēr ir taisnība
2) Kad priekšniekam nav taisnība, skat. pirmo punktu...."


Ar tevīm ir tieši identiski. Es, kad esu kļūdījies esu teicis jā ok es kļūdījos. Tu, savukārt, gan tad, kad pasaki visu pareizi, gan tad , kad kļūdies izturies identiski. Vienmēr turpini cīnīties līdz galam kā kārtīgs revolucionārs.

Es tev neteicu, ka tev ir 0 zināšanas, kad runāji te aplamības dažās tēmās, kuras pārvaldu labāk par tevīm, kaut gan reāli varēju tā teikt. Samest miljons atsauces un ierādīt vietu.
Tev gan patīk ierādīt vietu vienmēr.
Principa tava retorika tad, kad vairs negribas strīdēties uz visiem tagad arī uz manīm ir identiska.

1) Pateikt, ka neko nejēdz
2) Tad pateikt, ka netērēs laiku
3) Pateikt, ka jāapgūst pamatlietas
Utt. Principā es teiktu ļoti gudra politiska stratēģija, kuru savulaik pielietoja tādi cilvēki kā Šķēle, kurš visu noliedza, tad lika saprast, ka jautājuma uzdevējs ir idiots, tad nobeigumā lika noprast, ka lai vispār izprastu viņa shēmas jāiemācās pamatlietas...
Kā toreiz, kad žurnālistei atbildēja, ka "Jums vēl tālu līdz manam līmenim"


Lai ko tu arī domātu, nu nav tas nedz adekvāts nedz pareizs veids kā komunicēt savu izpratni pat , ja tā ir labāka par pārējo cilvēku izpratni.
Tev ir labas zināšanas un pieredze vairākos lauciņos un tu ar viņām dalies savā blogā uc. vietās un tas ir ļoti apsveicami un jauki, bet tev (kā nevienam vien profam) ir indīgs raksturs un tas neļauj tev normāli saprasties, ja vien tev vislaik nepiekrīt.



[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 13:38:27 ]

Offline
maasters
24. Apr 2022, 13:45 #10920

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Un starp citu viens no iemesliem kāpēc šis forums ir sūds arī pēc tavas izpratnes salīdzinot ar līdzīgiem ārzemju forumiem ir , ne tikai tāpēc, ka ir daudz pamuļķi, kas ākstās, bet arī tāpēc, ka ir gudri cilvēki, kā tu, bet ar asu raksturu, kas tiem, kas nesaprot ar pirmo reizi otrajā viņus nodirš.

Tā vienkārši ir. Rietumu forumos pat, ja tavs uzrakstītais jautājums liecina par "nejēgšanu" lielākoties cilveki atbild tik un tā un cenšas palīdzēt. Reāli es vienreiz apvaicājos par kārbas problēmu un kā risināt, iedevu arī savu uz fikso izdomātu "širpotreba" risinājumu, bet tā vietā, lai kāds kautko dirstu par 0 sajēgu vai pamatlietu apgūšanu, cilvēki vienkārši apspēlēja to risinajumu tikmēr, kamēr atradās labs veids kā to izdarīt.
neviens nenoslinkoja samest manuāļus utt.
Es arī tā cenšos pieiet lietām tajos forumos, kur pats rakstu padomu citiem kādās tēmās.
Tiesa tas nav šejienas stils vairumam, bieži vien aŗī ne tavs stils Kaspar.
Teikšu kā tu saki "piedod par kritiku", bet manuprāt obkjektīvi.

[ Šo ziņu laboja maasters, 24 Apr 2022, 13:51:12 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4