Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
hrjaz
18. Apr 2022, 11:53 #10881

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 699

Braucu ar: kuģi pa bruģi



Par viegliem auto
Ja palasīji iepriekšējo postu, par auto nelūšana pirmos 100k jeb garantijas laikā, tas norāda ka nopietnu servisu nav nepieciešams turēt tikai redzamībai, tikai kaut ko lētu un vienkāršu, bet ar augstu rentablitāti (riepas, diski, filtri, aksesuāri)

Kā Tu nonāci pie secinājuma, ka riepām ir augsta rentabilitāte?
Mana pieredze, strādājot mazpisānu dīlerservisā, ir, ka ar riepām algu nopelna tikai mehāniķis - nekāda biznesa tur nav.
Ja specializējas kā riepu serviss, droši vien kaut kas sanāk.

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 18 Apr 2022, 11:56:56 ]

Offline
strange_panda
18. Apr 2022, 12:58 #10882

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


18 Apr 2022, 11:53:59 @hrjaz rakstīja:


Par viegliem auto
Ja palasīji iepriekšējo postu, par auto nelūšana pirmos 100k jeb garantijas laikā, tas norāda ka nopietnu servisu nav nepieciešams turēt tikai redzamībai, tikai kaut ko lētu un vienkāršu, bet ar augstu rentablitāti (riepas, diski, filtri, aksesuāri)

Kā Tu nonāci pie secinājuma, ka riepām ir augsta rentabilitāte?
Mana pieredze, strādājot mazpisānu dīlerservisā, ir, ka ar riepām algu nopelna tikai mehāniķis - nekāda biznesa tur nav.
Ja specializējas kā riepu serviss, droši vien kaut kas sanāk.


18 Apr 2022, 11:53:59 @hrjaz rakstīja:


Par viegliem auto
Ja palasīji iepriekšējo postu, par auto nelūšana pirmos 100k jeb garantijas laikā, tas norāda ka nopietnu servisu nav nepieciešams turēt tikai redzamībai, tikai kaut ko lētu un vienkāršu, bet ar augstu rentablitāti (riepas, diski, filtri, aksesuāri)

Kā Tu nonāci pie secinājuma, ka riepām ir augsta rentabilitāte?
Mana pieredze, strādājot mazpisānu dīlerservisā, ir, ka ar riepām algu nopelna tikai mehāniķis - nekāda biznesa tur nav.
Ja specializējas kā riepu serviss, droši vien kaut kas sanāk.

Iesit salidzini.lv cik maksā noteikts riepas modelis. Tad paskaties cik par to prasa pārstāvis ... atkarībā no modeļa tur ir vismaz 50 EUR uzcenojums virs zemākās pieejamās mazumtirzniecības cenas, to pamanīju kad biju izvēles priekšā un skatījos Duster izmaksas (Duster Comfort 4x4 ar dīzeli, kuram nāk 16 ), ļoti šaubos ka dīleris pērk savas riepas par mazumtirzniecības cenu ... Ir jāsaprot ka riepu pārdošana dīlerim ir labs papildusienākums (200 eur pa 16 collu komplektu ir labi, cik var nopelnīt par 17, 18, 19, 20 ..., tikai jāuzliek , kas arī kaut ko nopelna, minimumu, bet galvenais ir pārdot riepas) un montāža ir prasība pārstāvniecības statusa saņemšanai, tas pats ar visu pārējo nevienam servisam nav izdevīgi uzlikt klienta materiālus ... Piemērs es savam e53 ar M57 nopirku normālu gaisa filtru pa 11.x, salona(ogles) pa 8.x, eļlas pa 3.x ... (tiesa mainīju to visu pats, ieskaitot eļļu(sūknis, pati eļļa 10l BMW LL04 Motul 44.x 2.5l palika) un servisa intervālu atjaunošanu). Ja vienkārši aizietu uz servisu tie visi materiāli maksātu ap 120 ... , neskaitot darbu (gaisa filtra nomaiņa M57 ir piņkerīga) un tā ir godīga maksa par negribu interesēties par auto un sataisiet to.
Offline
kexxx
18. Apr 2022, 14:03 #10883

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Ja reiz apkopes ienes dīlerim lielāko peļņu- tad kāpēc apkopju intervāli kļūst aizvien lielāki- pat eļļu ik pēc 30kkm?
Online
strange_panda
18. Apr 2022, 14:55 #10884

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


18 Apr 2022, 13:05:35 @DM-101 rakstīja:
panda mums ir vieteejais klauns saziimeejies.

par rentabilitaati.
logjiski, ka pelna uz jaunu auto paardoshanu, paarejais - pacieshamaas saapes.
razhotaajs dod labu iespeeju pelnit uz jauniem auto [tur buus visi 20+% videeji], pretii prasot: mega investicijas salonos, remzonas uztureeshanu, garantijas apkopes, utjpr.

elementaari pareekjinam. 20% no jaunas mashiinas = 50*0.2=10K

apkopes garantijas laikaa [lai buutu kaut 4..5 apkopes] - apgroziijums cik.. 1k? pelnja uz materiaaliem/detaljaam? paarsimts EUR?

Luuk arii atbilde, kas diileru centram nes pelnju un interesee.
Taas remonteeshanas ar stundas likmi 60EUR/h pat tekoshaas izmaksas nenosedz!
Aksesuaaru tirdznieciiba? Pec apgroziijuma kaads %, pat mazaak. Lai kaada buutu varka [da kaut 50%], taas ir kapeikas.

Āksts kurš nevar izvēlēties pareizas artikula atsperes un servisu ...

Par rentablitāti, te tiek apspriesta servisa pakalpojumu sfēra ... Neesi pa visam korekts ... Rūpnīca apmaksā Rūpnīcas garantijas remontus, ja pārstāvis sasola papildus, tad gan tās ir viņa izmaksas ... Vēl liels ienākumu punkts ir OCTA negadījumi ... kur jaunam auto ir atļauts uzcenojums vismaz 30% pret vidējo un garantijas auto gadījuma pārstāvim cenu jautājuma ir gala vārds ... un tāpēc daudzi vietējie pārstāvji atdod krāsošanu uz kaktu servisu un viegli nopelna starpību ... Par mežonīgajām investīcijam salonos tās ir viduvējas kā jebkuram biznesa centram un ir vienrezēja maksa ... nevajag stāstīt pasakas, servisa zonas uzturēšana ir tikai izdevumi ... un 60eur/h nesedz izmaksas nosedz visu un vēl nopelna, ja tur strāda ražošanas saprotošs cilvēks, ja to uztic grāmatvedim/pārdošanas menedžerim tad nepietiks arī ar 200 ... (katram auto vismaz reizi gadā ir vajadzīga eļlas maiņa, ja pārstāvis tā redz servisa intervālus(Ražotājam ir divi servisa intervāli parasti -> saudzīgi apstākļi - gari un intensīva ekspluatācija -> īsi, izvēle ir pārstāvja), riepu iegāde (vismaz divi komplekti) /maiņa/glabāšana garantijas laika, servisa darbi ), tur saskrien laba summa, pie kam atceramies ka pārstāvis neapkalpo vienu auto, oriģinālo detaļu tirzniecība ... Ja par ražošanu/servisa zonu gribi strīdēties, tepat Rīga ir tāds uzņēmums Vitrans - automātu remonts ... un sanāca ar visu "nerentablo" apkalpošanu un nebūt 60eur/h stundu rēķiniem, uzturēt labu komandu, uzbūvēt savu jauno ražošanas korpusu un bez garantētiem klientiem kā oficiālajiem pārstāvjiem... BTA savulaik Radio ielas gala turēja savu virsbūves krāsošanas servisu un pelnija 300% ar standarta remontstundas maksu ... slēdza jo neiekļavas jaunā ipašnieka sapratnē (BTA mainīja ipašniekus). Tā ir vis Latvijas problēma likt darīt darbus cilvēkiem kas tam nav sagatavoti un, pie mums ir vienkārši ļoti maz cilvēku kas var organizēt ražošanas procesus ... ieskaitot tehnisko apkalpošanu ... Pārdošana/marketings ir atsevišķs stāsts
Offline
strange_panda
18. Apr 2022, 15:02 #10885

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


18 Apr 2022, 14:03:49 @kexxx rakstīja:
Ja reiz apkopes ienes dīlerim lielāko peļņu- tad kāpēc apkopju intervāli kļūst aizvien lielāki- pat eļļu ik pēc 30kkm?

Pārstāvis izvēlas no ražotāja noteiktām ... Tas ir atkarīgs kā apmaksā (Papildus vai iekļauts pārdošanas cenā). Minējums, ja pārdošanas cenā iekļauj apkopes, pārstāvis ir ieintersēts samazināt tās līdz minimumam, galvenais lai auto iztur līdz garantijas beigām (100k vai n gadi)
Offline
strange_panda
18. Apr 2022, 16:51 #10886

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


18 Apr 2022, 15:07:05 @DM-101 rakstīja:
puika, beidz dziit pilnigu suudu. pat vairs nav sniekliigi.

p.s. un apguusti, kas ir ISTA/INPA, kas ir TIS [btw, pieejams bez maksas], kas ir EDIABAS.
par visu paarejo - tu esi maaster dumais naparnjiks?

Kāds te tam viss sakars ar diskusijas tematu ...
Nevari neko pateikt, nebārsti terminus ... gudrāks un zinošāks neesi ...
P.S "Bezmaksas" TIS neeksistē, to var tikai legāli abonēt par ko vismaz ASV ir liela "cepšanas", uzskata par "Right to repair" tiesību pārkāpumu (lietotāja pašremonts) auto entuziastu vidū, jo viņu cena 2500 USD gadā par vienu zīmolu ir pat daudziem vietējiem neatkarīgiem servisiem par dārgu, nerunājot par vairumu entuziastu. Vai nu lietot pirātiski iegūtos materiālus ... kas protams ir "Bezmaksas" ko minēju jau iepriekš
Offline
hrjaz
18. Apr 2022, 17:02 #10887

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 699

Braucu ar: kuģi pa bruģi


18 Apr 2022, 12:58:49 @strange_panda rakstīja:
Iesit salidzini.lv cik maksā noteikts riepas modelis. Tad paskaties cik par to prasa pārstāvis ... atkarībā no modeļa tur ir vismaz 50 EUR uzcenojums virs zemākās pieejamās mazumtirzniecības cenas, to pamanīju kad biju izvēles priekšā un skatījos Duster izmaksas (Duster Comfort 4x4 ar dīzeli, kuram nāk 16 ), ļoti šaubos ka dīleris pērk savas riepas par mazumtirzniecības cenu ... Ir jāsaprot ka riepu pārdošana dīlerim ir labs papildusienākums (200 eur pa 16 collu komplektu ir labi, cik var nopelnīt par 17, 18, 19, 20 ..., tikai jāuzliek , kas arī kaut ko nopelna, minimumu, bet galvenais ir pārdot riepas) un montāža ir prasība pārstāvniecības statusa saņemšanai, tas pats ar visu pārējo nevienam servisam nav izdevīgi uzlikt klienta materiālus ... Piemērs es savam e53 ar M57 nopirku normālu gaisa filtru pa 11.x, salona(ogles) pa 8.x, eļlas pa 3.x ... (tiesa mainīju to visu pats, ieskaitot eļļu(sūknis, pati eļļa 10l BMW LL04 Motul 44.x 2.5l palika) un servisa intervālu atjaunošanu). Ja vienkārši aizietu uz servisu tie visi materiāli maksātu ap 120 ... , neskaitot darbu (gaisa filtra nomaiņa M57 ir piņkerīga) un tā ir godīga maksa par negribu interesēties par auto un sataisiet to.

Tev derētu iemācīties svešu pieredzi pieņemt kā patiesu, jo šobrīd izskatās, ka Tu esi šeit, lai mēģinātu visiem iestāstīt, ka Tava pieredze ir vienīgā pareizā.
Offline
HiJaCKeR
18. Apr 2022, 17:49 #10888

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

par (+) vadu uz E60/61

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
strange_panda
18. Apr 2022, 18:00 #10889

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


18 Apr 2022, 17:02:29 @hrjaz rakstīja:

18 Apr 2022, 12:58:49 @strange_panda rakstīja:
Iesit salidzini.lv cik maksā noteikts riepas modelis. Tad paskaties cik par to prasa pārstāvis ... atkarībā no modeļa tur ir vismaz 50 EUR uzcenojums virs zemākās pieejamās mazumtirzniecības cenas, to pamanīju kad biju izvēles priekšā un skatījos Duster izmaksas (Duster Comfort 4x4 ar dīzeli, kuram nāk 16 ), ļoti šaubos ka dīleris pērk savas riepas par mazumtirzniecības cenu ... Ir jāsaprot ka riepu pārdošana dīlerim ir labs papildusienākums (200 eur pa 16 collu komplektu ir labi, cik var nopelnīt par 17, 18, 19, 20 ..., tikai jāuzliek , kas arī kaut ko nopelna, minimumu, bet galvenais ir pārdot riepas) un montāža ir prasība pārstāvniecības statusa saņemšanai, tas pats ar visu pārējo nevienam servisam nav izdevīgi uzlikt klienta materiālus ... Piemērs es savam e53 ar M57 nopirku normālu gaisa filtru pa 11.x, salona(ogles) pa 8.x, eļlas pa 3.x ... (tiesa mainīju to visu pats, ieskaitot eļļu(sūknis, pati eļļa 10l BMW LL04 Motul 44.x 2.5l palika) un servisa intervālu atjaunošanu). Ja vienkārši aizietu uz servisu tie visi materiāli maksātu ap 120 ... , neskaitot darbu (gaisa filtra nomaiņa M57 ir piņkerīga) un tā ir godīga maksa par negribu interesēties par auto un sataisiet to.

Tev derētu iemācīties svešu pieredzi pieņemt kā patiesu, jo šobrīd izskatās, ka Tu esi šeit, lai mēģinātu visiem iestāstīt, ka Tava pieredze ir vienīgā pareizā.

Kādu pieredzi ... Sen acimnredzamas lietas ja pasekot līdzi preču cenai dažādās vietās un dažādos apstākļos.
Offline
kexxx
18. Apr 2022, 18:37 #10890

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Jautājums- kāpēc no rūpnīcas to plusa vadu nevarēja palaist salonā, nevis pa apakšu, plus vēl pilnai laimei uztaisīt savienojumu vietā, kur tiek ūdens utt?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Apr 2022, 18:38:21 ]

Online
maasters
18. Apr 2022, 18:52 #10891

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


18 Apr 2022, 18:37:58 @kexxx rakstīja:
Jautājums- kāpēc no rūpnīcas to plusa vadu nevarēja palaist salonā, nevis pa apakšu, plus vēl pilnai laimei uztaisīt savienojumu vietā, kur tiek ūdens utt?


Gan jau ka tā paša iemesla pēc kāpēc autoražotāji vairs necinko bundžas kā savulaik audi, lai auto kalpotu vidēji līdz miljons km un vismaz 20 gadus, tā man domāt,varbūt vēl kāds iemesls.

Vai tad tas plus vads uz e60 bij problēma arī jauniem auto līdz 200k vai tas parādās tikai tiem eksemplāriem kas jau labu laiku brauc pa LV (attiecīgi vecums 14 gadi un vairāk) ?

[ Šo ziņu laboja maasters, 18 Apr 2022, 18:56:40 ]

Offline
maasters
18. Apr 2022, 18:57 #10892

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


par visu paarejo - tu esi maaster dumais naparnjiks?


eu eu eu
katik mani kautkur iepīt atkal
Offline
BigDog24
18. Apr 2022, 19:16 #10893

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


18 Apr 2022, 17:49:06 @HiJaCKeR rakstīja:
par (+) vadu uz E60/61

Spied "Play", lai skatītos video!



Kas tur nez ar to zāģēšanu, tas kaut kāds bmw risinājums?
Cik skatos random googles atrastā biļetenā, neko tādu nemanu.

Auto ražotāji tomēr samērā pamatīgi gruntē, apstrādā vietas, kur ir iejaukušies cinkotā metālā.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 18 Apr 2022, 19:17:19 ]

Offline
kexxx
18. Apr 2022, 19:42 #10894

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


18 Apr 2022, 19:16:57 @BigDog24 rakstīja:

18 Apr 2022, 17:49:06 @HiJaCKeR rakstīja:
par (+) vadu uz E60/61

Spied "Play", lai skatītos video!



Kas tur nez ar to zāģēšanu, tas kaut kāds bmw risinājums?
Cik skatos random googles atrastā biļetenā, neko tādu nemanu.

Auto ražotāji tomēr samērā pamatīgi gruntē, apstrādā vietas, kur ir iejaukušies cinkotā metālā.


Zāģēšana un plastmasas ieliktnis ir BMW risinājums, kad vnk vāciņa maiņa izrādījās nepietiekams risinājums- nu tā vismaz esmu sapratis...
Cinkots metāls??? Jau gadus 30 neko necinko
Un kā tur var kkas sākt rūsēt, ja izdara tā, kā parādīts video- gan ieliek to šņori, gan sapilda hermētiķi...
Online
BigDog24
18. Apr 2022, 19:57 #10895

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


18 Apr 2022, 19:42:54 @kexxx rakstīja:

Zāģēšana un plastmasas ieliktnis ir BMW risinājums, kad vnk vāciņa maiņa izrādījās nepietiekams risinājums- nu tā vismaz esmu sapratis...
Cinkots metāls??? Jau gadus 30 neko necinko
Un kā tur var kkas sākt rūsēt, ja izdara tā, kā parādīts video- gan ieliek to šņori, gan sapilda hermētiķi...


Ah Es par to elektro-cinkošanu, ne karsto cinkošanu (laigan Audi vēl pielieto karsto cinkošanu virknei mezglu noteiktos auto modeļos).
Par to šņori- kā saprotu, uzdevums jau neļaut tikt mitrumam,gaisam pie dzelzs. Laikam jau tā šnore ir tik ļoti efektīva, feini.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 18 Apr 2022, 19:57:47 ]

Offline
kexxx
18. Apr 2022, 20:03 #10896

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


18 Apr 2022, 19:57:23 @BigDog24 rakstīja:

18 Apr 2022, 19:42:54 @kexxx rakstīja:

Zāģēšana un plastmasas ieliktnis ir BMW risinājums, kad vnk vāciņa maiņa izrādījās nepietiekams risinājums- nu tā vismaz esmu sapratis...
Cinkots metāls??? Jau gadus 30 neko necinko
Un kā tur var kkas sākt rūsēt, ja izdara tā, kā parādīts video- gan ieliek to šņori, gan sapilda hermētiķi...


Ah Es par to elektro-cinkošanu, ne karsto cinkošanu (laigan Audi vēl pielieto karsto cinkošanu virknei mezglu noteiktos auto modeļos).
Par to šņori- kā saprotu, uzdevums jau neļaut tikt mitrumam,gaisam pie dzelzs. Laikam jau tā šnore ir tik ļoti efektīva, feini.


Tur vēl beigās visu plastmasas konstrukciju ar hermētiķi piepildīja... Anyway, nesaprotu pārdzīvojumus par rūsu- tas auto jau sen būs tolmetā, līdz tur kkas paspēs tā konkrēti sarūsēt
Online
kexxx
18. Apr 2022, 20:22 #10897

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Nu, ja tur ir dubļu kārta, kura pat netiek notīrīta, tad tur komentāri vnk lieki
Ja es taisītu kko tādu savam auto, tad izzāģēto caurumu sirdsmieram nokrāsotu ar kkādu Hammerite vai kko tamlīdzīgu
Online
Mixzzz
18. Apr 2022, 23:39 #10898

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Apr 2022, 19:42:54 @kexxx rakstīja:

Cinkots metāls??? Jau gadus 30 neko necinko
Dažiem lkm ir aizmirsies ko nozīmē necinkots auto.... Vairāk vai mazāk visi auto vēl joprojām tiek cinkoti...
Offline
PiRX
19. Apr 2022, 09:53 #10899

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


16 Apr 2022, 18:15:39 @DM-101 rakstīja:
Bet par teemu - interneta ciinjas. Nu,ja visiem der esoshais liimenis/situaacijas,dariet man zinaamu. Manupraat,cunftes (kamaa ietipst oficiaalji,daudzi servisinji,privaatie diagnosti lielaa vairumaa) ir katastrofaals.


Man gan pieredze ir ar veciem hobijautiņiem, kur idejiski situācijai būtu jābūt labākai, jo a) vienkāršāk, b) ir bijis laiks visu izkost.

Gan ar BMW (M30B35), gan MB (M102.961) situācija ir (bijusi) katastrofāla, īsti neviens neko nezināja un nezin, kaut kādas puspatiesības un pilsētas leģendas tiražē. Rezultātā mans secinājums ir, ka uz servisiem var vest darīt to, kur ir skaidrs, kas ir jāizdara, bet meklēt problēmas un diagnosticēt... nu nav man vairs ticības.
Offline
sys9291
19. Apr 2022, 10:14 #10900

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Apr 2022, 08:52:55 @DM-101 rakstīja:
veel viens cieteejs:

Jaunas sprauslas! Tieshaam?

kā jau minēju iepriekš - analoģija ar TDS augstspiediena sūkņiem...
Skarbi - bet izskatās, ka dotais izstrādājums dodas vēsturē un diez vai tiks atsākta šo sprauslu ražošana...ar visu no tā izrietošo...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4