Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
agaFU
11. Mar 2013, 20:38 #10881

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

kaut kas tacu klientam jaasaka, lai var naudu nokaast
Offline
uldens1
11. Mar 2013, 20:44 #10882

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


11 Mar 2013, 20:33:52 Driver rakstīja:

11 Mar 2013, 16:44:58 FelikssK rakstīja:

P.S.
Nebija nekāda sprieguma krituma - starteris negrieza tāpēc, ka kompis gļuku meta kkādu un līdz ar to bloķēja starteri - bloķētāju noņēma elektriķis.

vainu Tu melo, vai Tev sameloja, kompis (ja tu doma dzineja vadibas bloku) nav spejigs ietekmet to vai starteri var griezt vai nee
pohuj,galvenais ka noņema un paņema naudu
Offline
Driver
11. Mar 2013, 20:49 #10883

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Mar 2013, 20:44:57 uldens1 rakstīja:

11 Mar 2013, 20:33:52 Driver rakstīja:

11 Mar 2013, 16:44:58 FelikssK rakstīja:

P.S.
Nebija nekāda sprieguma krituma - starteris negrieza tāpēc, ka kompis gļuku meta kkādu un līdz ar to bloķēja starteri - bloķētāju noņēma elektriķis.

vainu Tu melo, vai Tev sameloja, kompis (ja tu doma dzineja vadibas bloku) nav spejigs ietekmet to vai starteri var griezt vai nee
pohuj,galvenais ka noņema un paņema naudu

ja kas es ari nonjemu sprieguma kritumus un nopludes > cenradis 1volts/10Ls un 100mA/15Ls attiecigi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
11. Mar 2013, 21:58 #10884

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Sveiki!
Cik lielu spiedienu saražo M47b20 turbīna?
Ja varat, uzrakstiet arī pie kādiem apgriezieniem lūdzu.

paldies jau iepriekš.
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 22:31 #10885

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Mar 2013, 21:58:58 fondrahtenbergs rakstīja:
Sveiki!
Cik lielu spiedienu saražo M47b20 turbīna?
Ja varat, uzrakstiet arī pie kādiem apgriezieniem lūdzu.

paldies jau iepriekš.


Izsakies konkrētāk. Tev interesē standarta parametri uz E46 vai vispār uz ko ir spējīga pati turbīna?
Liksi citam auto?

Standartā uz E46 turbīnas max. spiediens ir precīzi 1,1bar.

Saražot droši var līdz 1,4bar. Ceļot augstāku spiedienu turbīna strādās jau neefektīvi, kā arī slodze būs ievērojama.
Standarta auto ~pie 2000rpm būs 1bar.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
11. Mar 2013, 22:32 #10886

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nē interesēja vnk cik viņa ražo stockā! Paldies tev!
Offline
seeingman
11. Mar 2013, 22:49 #10887

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


11 Mar 2013, 20:33:52 Driver rakstīja:

11 Mar 2013, 16:44:58 FelikssK rakstīja:

P.S.
Nebija nekāda sprieguma krituma - starteris negrieza tāpēc, ka kompis gļuku meta kkādu un līdz ar to bloķēja starteri - bloķētāju noņēma elektriķis.

vainu Tu melo, vai Tev sameloja, kompis (ja tu doma dzineja vadibas bloku) nav spejigs ietekmet to vai starteri var griezt vai nee

moš DME vinam aizmirsa EWS un tapec starteris negrieza, vai ari noklajas startera imobilizacijas relejs, bet nu tas laikam atrodas ieks pasa EWS ne?
Offline
Oldijs
11. Mar 2013, 23:49 #10888

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

ieks e28 ir m20b20 nemotors ar 5atrumu manuali, interese cik un no ka var dabut garaku reduktoru ka stock?
Offline
morris
12. Mar 2013, 11:40 #10889

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Varbūt kāds var palīdzēt.
Vecāsmātes Ford escort mk5 1.6 benzīns 98.gada negriež starteri vispār.
Problēma sākās, kad no rīta esot pielaists un atstāts lai iesilst, kad pēc 10min atgriezušies pie auto, tas bija noslāpis.
Ir tā kad ir izsists drošinātājs, kas ir aukstā starta vārstam(atradu internetā), kad ieliku jaunu drošinātāju, to uzreiz izsita, līdz ko startē, līdz starterim elektrība netiek. Kad motor telpā izrāvu vienīgo releju, tā drošinātāju vairs nesita ārā, bet pārbaudot releju ar testeri, tas darbojās.
Varbūt kāds saskāries ar līdzīgu problēmu,saprotu kad internetā diagnostiku nevar veikt. Auto atrodas Daugmalē, tādēļ pirms vilkšanas uz Rīgu jautāju.

Vai viss labāk, vai kāds tajā rajonā kādu elektriķi nezina, vai var ieteikt servisu kas viss tuvāk Daugmalei, kur ir elektriķis.
Offline
gumijkoks
12. Mar 2013, 12:42 #10890

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

Jautājums īstajiem spečukiem.
Kā ietekmējas dzinēja darbība atkarībā no eļļas temperatūres?
Novērojumi - aukstam dzinējam izteiktāk uzgrab vārstu kompensators. Silts dzinējs darbojas klusāk. Karsts dzinējs (dzesēšanas šķidrums normas robežās, bet eļļa jau papildus nedzesējas) tuukšgaitā strādā ar mazliet zemākiem apgriezieniem un attiecīgi vairāk uzvibrē..
Offline
3AKOH
12. Mar 2013, 14:14 #10891

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Jautajums zinkaribai. E39 piscalkas aizmugure saka cikstet. Pazistamie visa nopietniba uzskata, ka tadel, ka dazas dienas pirms tam pie -10 mpgazgaju masinu (roku moika bez zavesanas).
Tas, ka no sala ap -30 kada no piscalkam iziet no oerindas biju noverojis uz e38, bet ta, ka no mazgasanas???
Offline
gumijkoks
12. Mar 2013, 14:27 #10892

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

kas ir piscalka?
Offline
VWfans
12. Mar 2013, 17:04 #10893

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Mani dažbrīd tracina 1,3 CDTI motora izplūdes sistēmai pieliktais kvēpu filtrs. Piemēram, vakar... Braucu laukā no Rīgas, minu virsū, bet sajūta tāda, it kā izpūtējā iebāzts kartupelis - kaut kāds smagums, pretestība. Laikam atkal tīrījās kvēpu filtrs. Nobraucu 10 kilometrus tā ātrāk ar 105 km/h, kas ir jau 2900 apgriezieni.

Tad nu mani jautājumi. Ja kvēpu filtru par 200-250 latiem (samērīga cena) izgriež, piemēram, www.chiptuning.lv - vai tad tehnisko apskati var pēc tam iziet? Vai apskatē neteiks, ka šitam šrotam atgāzēm jāatbilst Eiro4 normām, bet te kvēpu filtrs ir izgriezts un atgāzes neatbilst normām?

Kāpēc pasūtot no Ebay kvēpu filtra cena ir 200 lati, bet šeit Latvijā veikalā vai pie dīlera 700-800 lati?

Offline
Kaross
12. Mar 2013, 17:13 #10894

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kurā vietā var atrast kvēpu filtru par 200ls? Ne jau nu jaunu.


Par kvēpu filtru sīkāk vari izlasīt arī šeit:

http://www.kaross-chip.lv/lv/pakalpojumi/dpf-fap-filtri

Bet uzreiz saku, ka TA nevar neko pateikt, ka tev nav kvēpu filtra, JO viņi nevar izmērīt cieto daļiņu sastāvu tava auto atgāzēs. palasot uzbūves principus sapratīsi.
Kvēpu filtrs nesamazina/neietekmē CO2 vai CO.

Vispār šiem Magnetti Marelli vadības blokiem jau labu laiciņu varu izgriezt filtru un cena ir daudz labāka...


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 17:17 #10895

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Problēmas ar TA nebūs.
Patēriņš un pedāļa atsaucība arī uzlabosies.

200Ls priekš konkrētā kantora ir normāla cena. Es par kvalitatīvu izprogrammēšanu prasu diezgan lētāk, bet mums ir atšķirīgas reklāmas

Par ebay - tie nav universālie vai aftermarket (neoriģinālie) DPF?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
7781
12. Mar 2013, 18:06 #10896

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Ir bliezts 318 e46. Nezinu, ko labāk darīt, taisīt vai jaukt daļās, vai vnk pārdot. Varbūt kāds jaucējs var padalīties ar info, cik tad no tāda plika sedana var aptuveni dabūt detaļās? Neuztveriet mani par konkurentu, vienreizējs pasākums
Offline
uldens1
12. Mar 2013, 18:18 #10897

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 Mar 2013, 17:13:42 Kaross rakstīja:
Kurā vietā var atrast kvēpu filtru par 200ls? Ne jau nu jaunu.


Par kvēpu filtru sīkāk vari izlasīt arī šeit:

http://www.kaross-chip.lv/lv/pakalpojumi/dpf-fap-filtri

Bet uzreiz saku, ka TA nevar neko pateikt, ka tev nav kvēpu filtra, JO viņi nevar izmērīt cieto daļiņu sastāvu tava auto atgāzēs. palasot uzbūves principus sapratīsi.
Kvēpu filtrs nesamazina/neietekmē CO2 vai CO.

Vispār šiem Magnetti Marelli vadības blokiem jau labu laiciņu varu izgriezt filtru un cena ir daudz labāka...

bet vai nakotne nesaks kontrolet kvepu filtru esamibu,neesamibu???
Es viņu negrieztu ara kamer viņš funkcionē,tomer dabu jacenšas maksimali maz piesarņot
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 19:29 #10898

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Nesāks kontrolēt. Vismaz tuvākajos 10 gados noteikti nevajadzētu. Jo īpaši, ja šis dzinējs nāca arī bez kvēpu filtriem.
Šobrīd arī DE nekontrolē to esamību.

TA mērītās emisijas kritītas pēc auto ražošanas gada.
Piemēram, 2007. gada E61 3.0D izgriezām kvēpu filtru un katu, reāli taisnā truba. Nākamajā dienā uz TA - max pieļaujamā dūmainības vērtība 1.5, reālā 0.3.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
VWfans
12. Mar 2013, 19:48 #10899

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


12 Mar 2013, 17:13:42 Kaross rakstīja:
Kurā vietā var atrast kvēpu filtru par 200ls? Ne jau nu jaunu.



Piemēram, šeit par 190 Anglijas mārciņām:

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-COMBO-1-3-CD...h=item20cf03babd
Offline
VWfans
12. Mar 2013, 19:50 #10900

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


12 Mar 2013, 17:13:42 Kaross rakstīja:
Bet uzreiz saku, ka TA nevar neko pateikt, ka tev nav kvēpu filtra, JO viņi nevar izmērīt cieto daļiņu sastāvu tava auto atgāzēs. palasot uzbūves principus sapratīsi.
Kvēpu filtrs nesamazina/neietekmē CO2 vai CO.

Vispār šiem Magnetti Marelli vadības blokiem jau labu laiciņu varu izgriezt filtru un cena ir daudz labāka...



Paldies, Tu mani nomierināji. Citādi mums te ģimenē pārdomas un diskusija, cik ilgi vērts vēl braukt ar šo auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo