Autors | Ziņojums |
Re5tepa | |
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| atvienots vai nestrādājošs - auto tāpat ilgi sils.
sūknis jālabo, jo visticamākais viņš nestrādā. ja sūknis nestrādā, sildītājs pārkars. |
Offline | |
|
Bumme | |
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
| Bet nu interesanti, ja jau sūknis nestrādātu tad man viņš vārītos augšā, ja tas nav kaut kāds papildus elektriskais...
Ja kāds var iemetat bildes vai linkus kas tieši jāmaina, lai to herņu salabotu.
Jo ja pats sūknis neietu, kas laikam man ir mehāniskais, tad jau vārītos augšā tas auto. |
Offline | |
|
daavo | |
Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
|
13 Nov 2018, 14:22:46 @Bumme rakstīja:
Bet nu interesanti, ja jau sūknis nestrādātu tad man viņš vārītos augšā, ja tas nav kaut kāds papildus elektriskais...
Ja kāds var iemetat bildes vai linkus kas tieši jāmaina, lai to herņu salabotu.
Jo ja pats sūknis neietu, kas laikam man ir mehāniskais, tad jau vārītos augšā tas auto.
Tas ir papildus elektriskais sūknis. Nekas nevārīsies, ja viņs nedarbosies. Domāts viņš ir komfortam, lai tukšgaitā pečkas radiatorā turētos konstanta temperatūra. Parasti beigtas ir oglītes, aiznes pie kādiem kas ņemās ar elektromotoriem vai ģeneratoriem. Un nav jau arī teikts, ka viņs ir beigts. No sākuma jāpārbauda. Viens pagriež aizdedzi un otrs uzliek roku uz motoriņa, ja viņs strādā to varēs just uz pirkstiem.
[ Šo ziņu laboja daavo, 13 Nov 2018, 14:47:54 ] |
Offline | |
|
Bumme | |
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
| Tas varbūt izsaka to, kāpēc man kad ir -1 grāds ārā temperatūra ir ap 80 grādiem, vopšem noslīdz no 90 diezgan strauji līdz 80 un kad atkal turpinu braukt, 50km/h vai 90km/h smuki 90 grādi vislaik. ?! |
Offline | |
|
daavo | |
Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
| Šim sūknim ar to nav nekāda sakara |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
13 Nov 2018, 15:23:31 @Bumme rakstīja:
Tas varbūt izsaka to, kāpēc man kad ir -1 grāds ārā temperatūra ir ap 80 grādiem, vopšem noslīdz no 90 diezgan strauji līdz 80 un kad atkal turpinu braukt, 50km/h vai 90km/h smuki 90 grādi vislaik. ?!
Nenem launa, bet labak nelien tur, kur tev nav isti saprasana pedejie posti no tevis diezgan skibi. Ja tev ir 5 silditaji in tu nevari atrast detalas novietojumu motortelpa, tad isti labi ar tehnisko pusi laikam nebus. |
Offline | |
|
Bumme | |
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
|
13 Nov 2018, 19:48:15 @Asch rakstīja:
13 Nov 2018, 15:23:31 @Bumme rakstīja:
Tas varbūt izsaka to, kāpēc man kad ir -1 grāds ārā temperatūra ir ap 80 grādiem, vopšem noslīdz no 90 diezgan strauji līdz 80 un kad atkal turpinu braukt, 50km/h vai 90km/h smuki 90 grādi vislaik. ?!
Nenem launa, bet labak nelien tur, kur tev nav isti saprasana pedejie posti no tevis diezgan skibi. Ja tev ir 5 silditaji in tu nevari atrast detalas novietojumu motortelpa, tad isti labi ar tehnisko pusi laikam nebus.
es savu auto neremontēju, tāpēc prasu šeit aptuvenos virzienus, tēvs visu sataisa, es tikai ievācu info, jo šīs tādas mistiskas lietas. |
Offline | |
|
krushh | |
Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Novēroju, ka pie ejoša dzinēja, atverot bākas korķi pūš laukā gaisu. Uz cita 46. atverot korķi, gaisu nepūš laukā. Tā tam jabūt, vai kaut kas ar bākas ventilāciju nav kārtībā? m43b19
Paldies. |
Offline | |
|
|
gapp | |
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Dodot virsū mašīna noraustās (drīzāk pat novibrē), ir kā pārbrauktu pāri grubuļiem uz ceļa. Izteikti jūtams tikai 3. ātrumā spiežot grīdā, kad apgriezieni ap 3k. 320D 150zs tourings. Jauda ir ok, citu sūdzību nav. Kas tur varētu būt maināms? [ Šo ziņu laboja gapp, 19 Nov 2018, 19:12:01 ] |
Offline | |
|
S14DST | |
Kopš: 26. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: e46 un rx7
| Sveiki. Ir problēma ar vadītāja benķa apsildi (recaro) Visbiežāk nospiežot lai sāk sildīt lampiņas iedegas un praktiski uzreiz izslēdzas. Bet pabraucot garākus laika posmus ar mašīnu, tad strādā un silda visu kā nākas visos režīmos kā nākas. Varbūt kāds relejs, termo devēji? Jo loģiski domājot ja būtu pārrāvums tad nestrādātu vispār nekad tā apsilde
P.S zem krēsla vizuāli vadi visi smuki, un štekeros zaļo ar aci neredzu. |
Offline | |
|
gintc | |
Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| FL e46 2,0d M57D20
iedarbinot un citreiz vnk uz vietas stāvot nosmird pēc atgāzēm.
vai šitiem ar ir problēmas ar izplūdes kolektoriem? |
Offline | |
|
bmw325ix | |
Kopš: 10. May 2010
Ziņojumi: 50
Braucu ar:
| Nopirkšu
E46 330i (m54)
E46 330d (m57)
interesē tikai manuālis, nesapuvis, vēlams sedans |
Offline | |
|
patsr | |
Kopš: 29. Jun 2017
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
| Labrīt.
E46 320d Pagājušogad bija tas pats, bet nomainot visas kvēlsveces, auto leca ''uz sitiena'' un nobraucu ziemu/vasaru bēdu nezinādams.
Šodien atkal.. Auto lec ilgi un un knapi pielec. Atkal saistīts ar kvēlsvecēm/releju/bloku? Vai kas cits? Protams silts lec labi. |
Offline | |
|
Bumme | |
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
|
30 Nov 2018, 10:05:34 @patsr rakstīja:
Labrīt.
E46 320d Pagājušogad bija tas pats, bet nomainot visas kvēlsveces, auto leca ''uz sitiena'' un nobraucu ziemu/vasaru bēdu nezinādams.
Šodien atkal.. Auto lec ilgi un un knapi pielec. Atkal saistīts ar kvēlsvecēm/releju/bloku? Vai kas cits? Protams silts lec labi.
Man pielec, bet sajūta, ka grieziens ir mazs, kā aķītis kad būtu mazliet nosēdies, bet kad ir silts tad griež nevainojami. Ilgi nav jāgaida līdz pielec, bet nu sajūta, ka katrs naākamais grieziens būs pēdējais, pielecot visi cilindri strādā, kvēlsveces arī visas 6 strādā nu tas,protams, kad vairāk par -5 iet. |
Offline | |
|
bmw325ix | |
Kopš: 10. May 2010
Ziņojumi: 50
Braucu ar:
| vēlos tuvākajās dienās iegādāties:
gatavu E46 reduktoru ar LSD
vai
188mm E36 LSD elementu
|
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Man ar vienu |
Offline | |
|
|
St21 | |
Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
| Cik tāds prieks nostājas ja ņem sborā un kas nepieciešams, lai ieliktu e36 LSD elementu? |
Offline | |
|
Edgars_J | |
Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
20 Nov 2018, 15:20:56 @gintc rakstīja:
FL e46 2,0d M57D20
iedarbinot un citreiz vnk uz vietas stāvot nosmird pēc atgāzēm.
vai šitiem ar ir problēmas ar izplūdes kolektoriem?
Izpūtēja gofra jāmaina, ja tu domā, ka atgāzes rauj salonā. |
Offline | |
|
Bumme | |
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
|
03 Dec 2018, 12:04:35 @Edgars_J rakstīja:
20 Nov 2018, 15:20:56 @gintc rakstīja:
FL e46 2,0d M57D20
iedarbinot un citreiz vnk uz vietas stāvot nosmird pēc atgāzēm.
vai šitiem ar ir problēmas ar izplūdes kolektoriem?
Izpūtēja gofra jāmaina, ja tu domā, ka atgāzes rauj salonā.
man vispār bija prikols ar šito, man iepriekš nesmirdēja, bet pateica, ka esot beigta tā gofra, nopirku jaunu, uzliku un sāka smirdēt.. |
Offline | |
|
king03 | |
Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
| Klau kurš te nodarbojās ar atslēgu izgatavošanu un piekodēšanu, vajag priekš e46 2001.gada? |
Offline | |
|