Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
andronss8
07. Apr 2024, 08:37 #10841

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i

Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds.
Offline
martins_usars
07. Apr 2024, 09:04 #10842

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Offline
andronss8
07. Apr 2024, 09:33 #10843

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i


07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.

300€ vai tad ir kosmoss par jaunu turbo.
Offline
Fandulis
07. Apr 2024, 09:43 #10844

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Plusā visam, katiņi izgriezti, tas vēl +1000€

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 07 Apr 2024, 09:44:04 ]

Offline
andronss8
07. Apr 2024, 09:51 #10845

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i


07 Apr 2024, 09:43:40 @Fandulis rakstīja:
Plusā visam, katiņi izgriezti, tas vēl +1000€

Tak po katiņi, tie tak euro5 būs bēdu stāsts nākošgad.
Offline
Deivid
07. Apr 2024, 10:48 #10846

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām?
Offline
andronss8
07. Apr 2024, 11:01 #10847

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i


07 Apr 2024, 10:48:47 @Deivid rakstīja:
Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām?

Gan jau dpf domāti
Offline
Fandulis
07. Apr 2024, 11:48 #10848

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nu ja domāju vienu uzrakstīju citu.
Offline
Deivid
07. Apr 2024, 12:10 #10849

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nu Jūs abi izcēlāties
Offline
martins_usars
07. Apr 2024, 12:25 #10850

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Vai ta M57 katalizators nav pilnīgi visiem? Man kaut kā liekas, ka pat tds M51 bija katalizators. Bez katalizatora tur toč jābūt pizģets, pat ja nav DPF. Portālā ir runāts arī par M57B30 Euro 4 versijām ar DPF, M57D30TÜ un M57D30TÜ2, kur 100% ir gan cat gan dpf.
Offline
Kaross
07. Apr 2024, 12:30 #10851

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Apr 2024, 10:48:47 @Deivid rakstīja:
Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām?


Bez katalizatora var iziet kaut vai 2018.gada dīzelis. Dīzeļa un benzīna katalizatoriem nav nekāda līdzība. Tik vien, ka tas ir katalizators.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
07. Apr 2024, 12:35 #10852

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.


Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
andronss8
07. Apr 2024, 12:54 #10853

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i


07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:

07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.


Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.

Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw.
Offline
martins_usars
07. Apr 2024, 13:24 #10854

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Meham par darbu arī jāmaksā, detaļas maksā naudu, uz cik nostājas kārtīgi pabrauktam eksemplāram visu izdarīt pēc fenšuj, lai pēc tam nav galvassāpes? Pie nosacījuma, ka tiek mainītas turbas, vakuuma trubas, tīrīts ieplūdnieks, nav saplaisājis izplūdes kolektors, nepil sprauslas, nezūd tosols dzeses sistēmā etc? 500 eiro un rīt gatavs ja? Vai tomēr te ir runa par vairākiem tūkstošiem?
Offline
HiJaCKeR
07. Apr 2024, 13:37 #10855

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

cilvēki riepas jaunas nevar nopirkt, kur nu vēl turbīnas
Offline
martins_usars
07. Apr 2024, 13:38 #10856

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Pēc wikipēdijas starpība ir 8s 3.0d un 7s 3.0sd ar tādu raketu var mērīties gunāriņiem ar kkādiem dīzeļpasātiem un kia miniveniem ar baudāmu 1.6 turbopūtes benzīna agregātu Nezinu vai 1s ir pāris tūkstošus vērta "investīcija" 10k auto, ņemot vērā, ka biturbo setupā kam nopisties ir 2x vairāk. 40d N57 ar 8HP jau ir cita diršana veiktspējā

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 07 Apr 2024, 13:38:35 ]

Offline
HiJaCKeR
07. Apr 2024, 13:48 #10857

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

vispār kaut kā ielās manās vairāk E53 nevis E70 manuprāt
Offline
kexxx
07. Apr 2024, 13:49 #10858

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12439

Braucu ar:


07 Apr 2024, 12:54:25 @andronss8 rakstīja:

07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:

07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.


Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.

Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw.


nu, aizbrauc un apskaties pārus eksemplārus, no kuriem kratās vaļā, varbūt radīsies priekšstats par iemesliem
Offline
RSAWorkshop
07. Apr 2024, 14:06 #10859

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7145

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Apr 2024, 08:37:25 @andronss8 rakstīja:
Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds.

Hz bet man pagalmā viens sd stāv, klanis izlīda uz pasauli paskatīties. Varbūt kādreiz arī tiks līdz remontam, ja nē, tad atdošu metāllūžņos un moš kko pārdošu ja klientam nauda neatradīsies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
07. Apr 2024, 14:07 #10860

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Apr 2024, 13:49:29 @kexxx rakstīja:

07 Apr 2024, 12:54:25 @andronss8 rakstīja:

07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:

07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.


Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.

Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw.


nu, aizbrauc un apskaties pārus eksemplārus, no kuriem kratās vaļā, varbūt radīsies priekšstats par iemesliem

veca un dārga ekpluatācijā mašīna
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo