Autors | Ziņojums |
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
| Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds. |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu. |
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
|
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
300€ vai tad ir kosmoss par jaunu turbo. |
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Plusā visam, katiņi izgriezti, tas vēl +1000€ [ Šo ziņu laboja Fandulis, 07 Apr 2024, 09:44:04 ] |
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
|
07 Apr 2024, 09:43:40 @Fandulis rakstīja:
Plusā visam, katiņi izgriezti, tas vēl +1000€
Tak po katiņi, tie tak euro5 būs bēdu stāsts nākošgad. |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām? |
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
|
07 Apr 2024, 10:48:47 @Deivid rakstīja:
Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām?
Gan jau dpf domāti |
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nu ja domāju vienu uzrakstīju citu. |
Offline | |
|
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nu Jūs abi izcēlāties |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Vai ta M57 katalizators nav pilnīgi visiem? Man kaut kā liekas, ka pat tds M51 bija katalizators. Bez katalizatora tur toč jābūt pizģets, pat ja nav DPF. Portālā ir runāts arī par M57B30 Euro 4 versijām ar DPF, M57D30TÜ un M57D30TÜ2, kur 100% ir gan cat gan dpf. |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
07 Apr 2024, 10:48:47 @Deivid rakstīja:
Dīzeļiem citi noteikumi? Var iziet TA bez katalizatoriem pec 2000 gada beigām?
Bez katalizatora var iziet kaut vai 2018.gada dīzelis. Dīzeļa un benzīna katalizatoriem nav nekāda līdzība. Tik vien, ka tas ir katalizators.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
|
07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.
Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw. |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Meham par darbu arī jāmaksā, detaļas maksā naudu, uz cik nostājas kārtīgi pabrauktam eksemplāram visu izdarīt pēc fenšuj, lai pēc tam nav galvassāpes? Pie nosacījuma, ka tiek mainītas turbas, vakuuma trubas, tīrīts ieplūdnieks, nav saplaisājis izplūdes kolektors, nepil sprauslas, nezūd tosols dzeses sistēmā etc? 500 eiro un rīt gatavs ja? Vai tomēr te ir runa par vairākiem tūkstošiem? |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| cilvēki riepas jaunas nevar nopirkt, kur nu vēl turbīnas |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Pēc wikipēdijas starpība ir 8s 3.0d un 7s 3.0sd ar tādu raketu var mērīties gunāriņiem ar kkādiem dīzeļpasātiem un kia miniveniem ar baudāmu 1.6 turbopūtes benzīna agregātu Nezinu vai 1s ir pāris tūkstošus vērta "investīcija" 10k auto, ņemot vērā, ka biturbo setupā kam nopisties ir 2x vairāk. 40d N57 ar 8HP jau ir cita diršana veiktspējā [ Šo ziņu laboja martins_usars, 07 Apr 2024, 13:38:35 ] |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| vispār kaut kā ielās manās vairāk E53 nevis E70 manuprāt |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12439
Braucu ar:
|
07 Apr 2024, 12:54:25 @andronss8 rakstīja:
07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.
Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw.
nu, aizbrauc un apskaties pārus eksemplārus, no kuriem kratās vaļā, varbūt radīsies priekšstats par iemesliem |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7145
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Apr 2024, 08:37:25 @andronss8 rakstīja:
Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds.
Hz bet man pagalmā viens sd stāv, klanis izlīda uz pasauli paskatīties. Varbūt kādreiz arī tiks līdz remontam, ja nē, tad atdošu metāllūžņos un moš kko pārdošu ja klientam nauda neatradīsies
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
07 Apr 2024, 13:49:29 @kexxx rakstīja:
07 Apr 2024, 12:54:25 @andronss8 rakstīja:
07 Apr 2024, 12:35:48 @Kaross rakstīja:
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Diezgan lieli mīti. Samaini tos turbo un brauc. Kādas tur problēmas? Vakuuma caurules? Nu saliec tās visas jaunas un aizmirsti uz gadiem 5 vismaz. Nobraucu 6 gadus ar biturbo un 180k, vispār bēdu nezināju ar turbo. Lielā turbīna ir vispār nenokaujama.
Manas domas. Sataisi un mauc. Tikai kāpēc visi grib tikt vaļā. Un domāju, ka sd ies manāmi labāk par 173kw.
nu, aizbrauc un apskaties pārus eksemplārus, no kuriem kratās vaļā, varbūt radīsies priekšstats par iemesliem
veca un dārga ekpluatācijā mašīna |
Offline | |
|