Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
14. Apr 2022, 09:58 #10841

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Apr 2022, 09:55:37 @DM-101 rakstīja:

14 Apr 2022, 09:47:08 @flame_boy rakstīja:
Sveiki.
Pēc gāzes uzpildes noņemot pistoli gāzi sāk pūst ārā no balona kādas 7 sekundes.

Problēma parādījās pēc ilgas stāvēšanas. (auto izmantots tiek tikai vasarās)
4.paaudzes gāzes iekārta.



nu, lbja.

1. nenjem nost to pistoli;
2. 7 sekundes izliecies, ka nemani probleemu;
3. ar pikstu noblokjee to nopluudi;
4. pieskjil to gaazi, vismaz rokas sasildiisi, kameer aaraa vel auksts.

it kā jau tagad salūti aizliegti, bet iespēja pastāv ka būs blīkšķis...
P.S nu tur jābūt izcilām prāta spējām lai brauktu ar tādā stāvoklī esošu auto...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Apr 2022, 10:01:02 ]

Offline
abyss
14. Apr 2022, 09:59 #10842

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


14 Apr 2022, 09:58:01 @sys9291 rakstīja:

14 Apr 2022, 09:55:37 @DM-101 rakstīja:

14 Apr 2022, 09:47:08 @flame_boy rakstīja:
Sveiki.
Pēc gāzes uzpildes noņemot pistoli gāzi sāk pūst ārā no balona kādas 7 sekundes.

Problēma parādījās pēc ilgas stāvēšanas. (auto izmantots tiek tikai vasarās)
4.paaudzes gāzes iekārta.



nu, lbja.

1. nenjem nost to pistoli;
2. 7 sekundes izliecies, ka nemani probleemu;
3. ar pikstu noblokjee to nopluudi;
4. pieskjil to gaazi, vismaz rokas sasildiisi, kameer aaraa vel auksts.

it kā jau tagad salūti aizliegti, bet iespēja pastāv kabūs blīkšķis...
P.S nu tur jābūt izcilām prāta spējām lai brauktu ar tādā stāvoklī esošu auto...


Es vienīgais pamanīju ironiju

Flame_boy
Online
Angelz
14. Apr 2022, 21:52 #10843

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


14 Apr 2022, 21:23:11 @DM-101 rakstīja:

14 Apr 2022, 21:10:27 @Angelz rakstīja:

14 Apr 2022, 16:52:04 @Asch rakstīja:

Cik tagad komplekts maksa?


Apmēram 750..800€ +darbs, par E6* CIC kitu un E7/9 Combox.


Ir pieejama mega kruta tehnika. Pieejamiiba,arii ciparu izpratnee ir kaa nekad.
Un tajaa pat laikaa - totaala degradeeshanaas.
Kad nebija naudas,ar tehniku bija suudiigaak, LV tapa paardesmit normaalu sq installu sezonaa. Ar normaalu frontu,ar prochiem/korektu skatuvi. Tagad,max ko speej - srotaa savaak "tumbas" no L7 (kas bija bezceriigs meesls jau kopsh dzimshanas) un kaadam samaksaat,kas visu sadara.
Driiz naturaali nejeegs start/stop pogu nospiest. Runaat kaut ko par skatuvi,par to,kaa buutu jaaveido skanja - pilniigi bezceriigi.
Taapat kaa maajaas - nomet kaut kaadu regbija bumbas formas suudu kaktaa,un ir mega "skanja".



Kāds sakars ar L7? Šajā gadījumā runa iet par muļķumēdiju nevis L7.

Man pašam pilnīgi pietiek ar Individual audio.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 14 Apr 2022, 21:52:46 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
14. Apr 2022, 23:04 #10844

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


14 Apr 2022, 22:08:19 @DM-101 rakstīja:

Apskauzhu. Goda vaards. Cik daudz naudas,laika,nervu var ietaupiit,ja der pilniigs meesls.


Kam mēsls kam nē. Man arguments lai audio sistēma ir BMW OEM, salīdzinot ar L7 ir pakāpi augstāk.

Neviens jau nenoliedz, ka trešās puses audiofīlu brendu audiosistēmas ir daudz labākas.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 14 Apr 2022, 23:06:11 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
bokens
15. Apr 2022, 00:57 #10845

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


14 Apr 2022, 09:07:34 @DM-101 rakstīja:

14 Apr 2022, 00:41:44 @bokens rakstīja:

12 Apr 2022, 10:12:19 @tg rakstīja:
Pirmās sērijas BMW 116., -2009, kāda (kādas paaudzes) gāzes iekārta jāliek un kādas ir izmaksas?

Dzinēja kods? Google māki, kods+lpg, jautājumi nebūs, ja neieraksties 5l ar benzīnu tad 3000+ EURO priekš lpg ne tik neesi gatavs investēt Un neapsaukājies, Uldis pareizi pateica. Ja N43 tad sestā.


ja N43, tad pat teoretiski nevar uzlikt nekaadu.
ja N42/46, tad var pisties, kaa tu to dari ar savu N52. Vibrinoties, ar EML panelii, palielinaatu pateerinju, utjpr.

Varu iedot pieslēgties Tev, Kaspar, un būsi pārsteigts ka nav kļūdu. EML toreiz dega jo kāds SWE tam auto otrās bankas prekata zondes vadu bija bez lodēšanas savienojis- saspiedēji. Mitrā laikā līda ārā. Ir fotogrāfijas, vajag, varu nosūtīt. Arī Tavs čomiņš R uz to kļūdu konstatēja, man INPA tad vēl nebija pašam. Vadus salodēju, virsū termo kembrikus un EML simbols panelī par šo problēmu nav dedzis! Nākamais punkts par EML: vanosa bīdītāji, uzliku normālus PIERBURG un problēma pazuda. Pirms tam bija: tīrīti un jaukti OEM, jauni un lēti pa 36 EUR . Pēc nomaiņas uz premium viss ok. Jautājums Tev, kāds sakars aprautam zondes vadam un defektīvam vanoss bīdītājam ar gāzi? Nekāds.

Varbūt vari komentēt kā ir iespējams iziet TA ar 2005.g. BMW kam 300+ k km nobraukumu atgāzes?! CO(%) = 0,14, CO paaugst = 0.1, HC= 100. Gāzi uzlika kad bija 242 k km, tagad 305k km, turklāt pat pēc tā ko tam nabaga auto izdarīja, 2,5 uz 3.0 pārbūve, softa maiņa ja Tu savam n53 power class maiņu par mission impossible uzskati. TA atgāzes ideālas, pat pēc tās eksekūcijas akta kad Tavs čoms R. izdomāja kaut ko nodemonstrēt, lai parādītu kā prot diagnosticēt auto, un pēkšņi auto sāka spļaut bendžu ārā pa izpūtēju!!!, raustīties kā traks zirgs, noslāpa un pielaist nevarēja labu laiku Diezgan smieklīgi atskatoties, bet toreiz ne visai. Un pēc visa tā katiņi vēl dzīvi. Ja nopietni, tad bļin, ja ko testē padomā ko dari, ja nejēdz, tad nebāzies, varbūt Tu jēdz, nezinu, bet tas ko toreiz piedzīvoju- šoks. Aiz cieņas toreiz neko neteicu, tagad pats uzprasījies, atskatoties domāju, ka ja diagnosts sāk demonstrēt kā var atslēgt cilindrus, bet auto sāk spļaut degvielu un nevar pielaist, katalizatoriem tas par labu nenāk. Patēriņš, šobrīd vidējais 11,4 l lpg, vai tas ir ok n52, nezinu. Nav ar ko salīdzināt. Ar benzīnu nebraucu vairs.
Offline
bokens
15. Apr 2022, 02:02 #10846

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


14 Apr 2022, 09:46:00 @DM-101 rakstīja:
Skarbaakais, ka bokens ir nesalauzhams savaa paarlieciibaa. Gadiem vinjsh lauzh to savu auto.
Nenokaujamais dzineejs jau tika nokauts liidz pilniigai paarlasishanai.
Visu laiku ir riktigi palielinaats pateerinjsh, kas to ''ekonomiju'' nodzen liidz 0.
Visu laiku ir EML, tiek regulaari sajaatas zondes. Live data - pilniigaa zaraa [cik nu esmu netieshi uzmetis skatu tam beedu auto]. Bet nee, jaaturpina ''ekonomeet''

Par kādu EML runā? Sajātas zondes? Šī ir pērle. Zondes vads bij ķibināts un ne Latvijā. Mainīju tikai vienu zondi BOSH LHS(vispār jau nevajadzēja mainīt), pirms gada, platjoslas, bet problēma palika, un kā mūs "guru" R. ar INPA secināja, tad nekontakts 38 reizes. Kad pārlodēju, pazuda EML. Citas zondes nav mainītas! Tātad, no Tavas puses par šo faktu PP

Dzinējs nav bijis nokauts Kāpēc veicu pārbūvi info ir šeit, ja atmiņa par īsu: https://bmwservice.livejournal.com/138875.html

BMW nepareizi uzprojektēja virzuli 325, tieši tik vienkārši. Pēc bloka nomaiņas uz 3.0 eļļa nezūd, pašlaik 5000 km un nav pat viens kvadrāts nodzisis.

Nesen izlasīju grāmatu par faktoloģiju, iesaku. Varbūt iemācīsies sākt savus spriedumus balstīt uz faktiem kurus pats pārbaudi. Auto nopirku ne pārāk labā stāvoklī. Iepriekšējā saimnieka, zviedra, eļļas maiņas intervāli fascinēja 23 k km, 27 k km un viens pat 33 k km!!! Ir servisa grāmatiņa. Vajag, varu atrast un nosūtīt. Par vizuālo, rūsa tur, kur normālam analogam no DE nav vispār. Nopērkot mainīju visas eļļas, kārbā trūka 3 l!!! Man gan teica ka rekords esot 5 l.

Par live data: varu nosūtīt, bet ja EML nedeg tad laikam būs sāpe Vispār mainīja kārbu pirms mēneša, pasaki ka arī pie tā gāze vainīga Jā, arī ABS devējs labais, priekšā nupat nobeidzās, droši vien no gāzes... Kaspar, neesi aizdomājies ka 17 gadus vecam auto var nobeigties vanoss bīdītājs un degt EML? 17 gadus vecie katiņi gan pagaidām dzīvi, ar visu briesmīgo gāzi. Nošokēšu, nav pat kaut viena spole mainīta Un būs vēl ļaunāka ziņa. Priekšā. Pat bail teikt. Nu jāsaņemas. Ir. OEM amīši. Tā, pateicu šo briesmīgo ziņu. Tagad varu mierīgi nomirt

Offline
bokens
15. Apr 2022, 10:54 #10847

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


15 Apr 2022, 06:35:34 @DM-101 rakstīja:
Daargais boken.

Jaa,nomaini,luudzu,power class MSD80. Tev nav ne mazaakaas sajeegas,kaa tas daraams un tam nav nekaads sakars ar MSV70 kodeejuma datiem. Tas jau vien,ka saliidzini N52 ar N53,MSV70 ar MSD80,liecina par to,ka sajeega teemaa tev absoluuta 0. Piedod par kritiku.
VANOS "biidiitaajus" nevar tiiriit un iztiiriit,to es esmu mineejis 117 reizes.
TA atgaazu datus,ko mini. Tie ir ljoti slikti un ljoti tuvu max pieljaujamajiem. Taadi NEDRIIKSTEETU buut. Tie cipari liecina vai nu par nopietnaam degmaisiijuma probleemama vai CO katu kapacitaati,kas nepaarsniedz kaadus 5% no saakotneejaas. Man pie 400kkm ar vecajiem CO katiem shie cipari bija par kaartu zemaaki.
Nu,ja tev kljuudu esamiiba ir vieniigais arguments.. es,laikam, neoponeeshu. Tev ir izcils dzineejs,izcilaa kaartiibaa

Nesaprati domu, auto jau nopirku nolaistu, ja uz 1000 km zuda 1l eļļas, bet kārbā trūkst 3 l, tad ko var gribēt?! Kur tā eļļa sadega, ja ne katos? Iepriekšējais saimnieks nebija mainījis amīšus 14 gadus, kas liecina par attieksmi. Pirmo eļļas maiņu zviedrs veica pēc 33 k km. Katus plānoju mainīt, varianti robežās no 500 - 800 eur, tās gan cenas pirms gada.

Nesalīdzināju N52 MSV70 ar N53 MSD80 powercclass maiņu, nesaprati manu sarkasmu - neesmu pārliecināts, ka tur viss izdarīts korekti.


Offline
Accessdenied
15. Apr 2022, 12:09 #10848

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz

Eu, man jautājumzz. Kas ir tas Kaspich, kura postus es te pat neesmu atradis?
Offline
Angelz
15. Apr 2022, 17:08 #10849

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


15 Apr 2022, 16:23:24 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2022, 14:35:19 @Angelz rakstīja:

15 Apr 2022, 10:23:57 @Asch rakstīja:

Problemu ielikt nav, es vairak par izmaksam.


Vispār jau ielikt multimediju būs prbl, par cik sertifikāti un pareizs kodējums. Vidējais aritmētikais vietējais elektriķis to nespēs korekti paveikt, kā rezultātā sāksies krokodila asaras par elektro patēriņu, nekorektu funkcionāla darbību utt.

Ja runājam par izmaksām, tad te ir jāskatās no otras puses, ja nevari atļauties tātad nebrauc ar to ko nevari atļauties. Kolhozēt auto ar aftermarket magnitolam, nu nav tak vairs 90tie, vai arī es maldos?


Aftermarket galvas meedz likt gana nopietnos izstallos,tie,kas uzskata,ka stock galva nav gana laba un lai izvairiitos no papildis adc/dac (jo jebkuram normaalam installam jaabuut ar proci). Bet nu taas galvas (piem. Pio 88 vai vecais labais Alpine F1 status) maksaa tik,cik te cilveekam budzets visam "projektam".



Cilvēks grib iestumt mēslu cimdu nodalījumā bet tu viņam oponē, ideāls scenārijs! Tā turēt!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Jurka88
15. Apr 2022, 19:27 #10850

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 464

Braucu ar:

E60 vs E87? Budžetā līdz 7k

Offline
Araajz
15. Apr 2022, 19:52 #10851

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


15 Apr 2022, 19:27:27 @Jurka88 rakstīja:
E60 vs E87? Budžetā līdz 7k

Kas ar E36 notika? Sapuva?
Online
Jurka88
15. Apr 2022, 19:57 #10852

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 464

Braucu ar:


15 Apr 2022, 19:42:38 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2022, 19:27:27 @Jurka88 rakstīja:
E60 vs E87? Budžetā līdz 7k



E65 vai F10/11
fka jāņem
Offline
Amphiney
15. Apr 2022, 22:29 #10853

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Nu jopcik, un tik jaunu mašīnu. Kā specs arī reklamē to čipošanu. Kaut kāda vienošanās ,lai visi, kas remontējas un rindās stāv vestu čipot?
Offline
depo
15. Apr 2022, 22:45 #10854

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Jā, šausmīgi jauna - tā lamata jau nogājusi 250 štukas. Pēc šitāda tjūninga tur kārbai un pusasīm preved baigi ātri.

[ Šo ziņu laboja depo, 15 Apr 2022, 22:45:37 ]

Offline
strange_panda
15. Apr 2022, 23:14 #10855

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Nu ekaloģija un maksimāla jauda ir nesavienojamas lietas ... Jo ekaloģijas nodrošināšanai vajag gan papildus degvielu (lai dedzinātu izplūdes gāzu un gaisa maisījumu, kad deg sliktāk kā tikai gaiss EGR vārsts), gan paugstināt pretestība izplūdes trubās (filtri un citas ekaloģijas uzpariktes) no tām pašām sprauslām(degvielas daudzuma) var sadedzināt vairāk tīra gaisa un dabūt lielāku jaudu, vienīgais ko autoram var pārmest ka netiek pateikts lielākai jaudai nepieciešams, gan lielāks radiātors (lielāka jauda lielāks siltuma daudzums ko vajag dzesēt) un iespējams papildus ūdens sūknis(vajadzīga lielāka plūsma) , jautājums ir par ātrumkārbu (vai tas brīmums var sagremot vajadzīgos ņūtonmetrus), tas pats par reduktoru(piedziņa), jautājums ir par bremzēm iespējams tās var nākties uzlabot, lai nodrošinātu pietiekamu bremzēšanu sistēmas jaudu plus vēl piekare. Pēdējās visas ir prasības ja ir doma auto izveidot ka drošu un ātru ikdienas auto nevis hobija auto brīvdienām un biežu servisa viesi kam viss lūzt regulāri. Personiski savam auto nekādu čipu, E53 ar 218zs dīzeli un šespakāpju automātu ir pietiekami ātrs ... Bez tam ārī vairums BMW ir pietiekami ātri tāpat ... (protams nepieminu mazjaudas vārguļus ar zem 300Nm, jā pārdošanu nosaka Zs, bet pārvietošanās ātrumu Nm atbilstošos diapozonos)
Offline
kexxx
16. Apr 2022, 08:58 #10856

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Apbrīnoju cilvēkus, kuri uz tā stenda dien dienā elpo visu drazu, kas nāk no izpūtēja mašīnām ar izgrieztu ekOloģiju... Pie tam ne jau tukšgaitā viņas rūc, bet pilnā gāzē, ar sagrozītu ecu, kas droši vien nozīmē tūkstošus reizes vairāk mp utt
Offline
maasters
16. Apr 2022, 09:24 #10857

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

es neatbalstu piesārņošanu, jo sevišķi, ja tas tiek darīts debīlu mērķu vārdā, bet es domāju te bišķi tiek pārspīlēts ar to atgāžu kaitīgumu.
Kaspich, gan jau zini, kas darījās pagājušā gadsimta sākumā daudzos industriālajos centros, kur faktiski visa darbība notika dedzinot akmeņogles.
pārkraujot ogles, par rakšanu nemaz nerunāsim.

Tad vaig palūkoties kā piem 20gs strādāja cilveki metāllietuvēs. Tie paši metinātāji, kaut vai, kas ir ļoti kaitīgs darbs pat ja ievēro visus noteikumus.
Kādreiz visur izmantoja stikla vati piemēram, kas varbūt ari aizmirsies jau.
bonusā lielākā dāļa no tiem, kas to darīja smēķēja pačku dienā.


Es domāju ir drusku pārdroši no zinātniskā viedokļa teikt, ka tikai tagad ar augstas kompresijas dīzeļiem ir problēmas ar partikuliem un gaisa kvalitāti.
Es teiktu pretējo, ka tieši tik tīrs gaiss, cik ir tagad lielpilsētās agrāk nebija, jo kaut arī ir kas izgriež tur kādu DPF kopumā (jo sevišķi attīstītajās valstīs) tāds procents ir zems un tādi gaisa kvalitātes kritēriji kādi ir tagad agrāk vispār nebija, nedz arī kāds agrāk mērija kaut ko.

Londonā šodien ir smogs? Nē nav,. bet vel 50 tajos gados bija.
Tagad tu savā dārzā piepilsētā nedŗīksti pat degošos atkritumus nokurināt, ko kādreiz darīja regulāri daudzkur.
Rupnīcu skursteņiem prasa daļiņu filtrāciju utt, par ko kādreiz pat iztēloties nevarēja

spec vietas kā teh apskates un citas slēgtas telpas ir atsevišķa saruna, bet domāju, ka vidējam pilsonim, kurš nedzīvo čaka ielas pašā malā apdraudējums ir salīdzinoši zems.
LV ja kas visvairak mirst no sirds asinsvadu slimībām un vēžiem.
Neskaitot tos citus miljons faktorus kas iespaido vēzi, tad plaušu vēži vēljoprojām gandrīz visi ir smēķēšana.



[ Šo ziņu laboja maasters, 16 Apr 2022, 09:33:34 ]

Offline
abyss
16. Apr 2022, 09:51 #10858

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Pirmkārt mikrodaļiņas un gaisa tīrība ir dažādas problēmas.

Otrkārt, noteikti arī pirms 150, 100 un 50 gadiem bija tādi Kaspichi, par kuriem visi ierēca kā aktualizēja kaut kādu dabas problēmu. Jo tas taču bremzē industriālo attīstību, utt. Par to pašu čaļi, kurš atklāja, ka svins degvielā nav nemaz tik nekaitīgs, par viņu ari visi rēca un bija taču zinātnieki nopirkti, kuri apgalvoja pretējos, iznākumu mēs visi zinam.

Domāju, ja kāds zinātniski patiešām pieradītu mikrodaļiņu ietekmi, būtu pavisam citas testēšanas procedūras ātri vien.
Online
strange_panda
16. Apr 2022, 10:47 #10859

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


16 Apr 2022, 08:44:12 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2022, 23:14:17 @strange_panda rakstīja:
Nu ekaloģija un maksimāla jauda ir nesavienojamas lietas ... Jo ekaloģijas nodrošināšanai vajag gan papildus degvielu (lai dedzinātu izplūdes gāzu un gaisa maisījumu, kad deg sliktāk kā tikai gaiss EGR vārsts), gan paugstināt pretestība izplūdes trubās (filtri un citas ekaloģijas uzpariktes) no tām pašām sprauslām(degvielas daudzuma) var sadedzināt vairāk tīra gaisa un dabūt lielāku jaudu, vienīgais ko autoram var pārmest ka netiek pateikts lielākai jaudai nepieciešams, gan lielāks radiātors (lielāka jauda lielāks siltuma daudzums ko vajag dzesēt) un iespējams papildus ūdens sūknis(vajadzīga lielāka plūsma) , jautājums ir par ātrumkārbu (vai tas brīmums var sagremot vajadzīgos ņūtonmetrus), tas pats par reduktoru(piedziņa), jautājums ir par bremzēm iespējams tās var nākties uzlabot, lai nodrošinātu pietiekamu bremzēšanu sistēmas jaudu plus vēl piekare. Pēdējās visas ir prasības ja ir doma auto izveidot ka drošu un ātru ikdienas auto nevis hobija auto brīvdienām un biežu servisa viesi kam viss lūzt regulāri. Personiski savam auto nekādu čipu, E53 ar 218zs dīzeli un šespakāpju automātu ir pietiekami ātrs ... Bez tam ārī vairums BMW ir pietiekami ātri tāpat ... (protams nepieminu mazjaudas vārguļus ar zem 300Nm, jā pārdošanu nosaka Zs, bet pārvietošanās ātrumu Nm atbilstošos diapozonos)


Tur ir arii citas,daudz nopietnaakas un sarezgjiitaakas probleemas. Bet nu tev es laiku neteereeshu. Ibo,tu mums pats juuties kaa specs

Nevajag sarežģit ... Gudri cilvēki saka ka cilvēks, kas visu sarežģi un nevar vienkārši izskaidrot lietas tās nepārvalda ... Ja palielinam motora jaudu to vajag līdzsvarot ar visu pārējo ... Ekaloģija ir likumdevēju uzspiests risinājums kurš nevienam motoram nav vajadzīgs tā funkcionēšanai un primārai funkcionalitātei ...
Offline
maasters
16. Apr 2022, 11:39 #10860

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Kaspich es saprotu tev vēl ir uzmesta lūpa par to, ka nesanāca mani izkabināt dažās tēmās, kurām tu pats piegāji tiesi ar tādu pat attieksmi kādu tu pārmet man - pavirši.

Bet varbūt ir vērts iedziļināties tajā, ko es teicu pirms kritizēt?
Es neteicu, ka PM nav kaitīgas! Es teicu, ka Tev nav datu (nevienam nav), kas varētu skaidri apgalvot, ka šī brīža piesārņojuma daudzums un sadalījums pa izmešu avotiem var novest pie augstāka vēža saslimstības, kā tas, kas bija gadus piem 80 atpakaļ, ja skatamies uz urbānām teritorijām piem.

Nevaig aizmirst, ka ogles ir tieši tāds pats PM 2.5 avots kā tavs augstkompresijas benzīns vai dīzelis bez DPF utt.
Oglēm bonusā vēl nāk smagie metāli, uc. savienojumi, sēra izmeši utt.
Gribi datus? Ok lūdzu.
ASV nacionālais average trends pēdējie 20 gadi
Links


UK grafikas gan PM 10 gan 2.5 pēdējie 30 gadi
https://www.gov.uk/government/statistics/air-quality-statistics/concentrations-of-particulate-matter-pm10-and-pm25


Losandželosa kopš 1960, slāpekļa un to savienojumu izmeši, uc.
Links


Visbeidzot tas uz ko es tēmēju. Lūk grafikas par Pekinu, var redzēt, ka palielinoties PM 2.5 no autotransporta pretī ir samazinājums no ogļu kurināšanas. Savukārt agrāk, kad ir bijis mazāk no transporta tā vietā bija ogles.
Links


Skaidrs ir viens, ka regulas un ierobežojumi strādā, kā arī atteikšanās no visnedraudzīgāko fosilo kurināmo izmantošanas kā piem. ogles un gāzes izmantošanu ta vietā.


Tavs PM arguments man sen ir skaidrs un tehniski viss ir pareizi, jā tās ir cietās daļiņas, kas nosēžas un visvairāk koncentrējas tieši avota tuvumā, tāpēc arguments par atrašanos uz maģistrālajām ielām, kur blakus daudz auto ir pareizs, bet mans arguments par atrašanos tajā pašā vidē, kur blakus nebeidzaqmi skursteņi, kuri visi kūp un ielas klāj melnu putekļu kārta arī ir tikpat adekvāts, jo tāda bij urbānā vide agrākos laikos.
Vai toreiz kāds mērija PM pilsētās? Nē, tik ar aci redzēja ka deguns melns un noslaucīja un acis izskaloja jo asaras tecēja no smoga, kurā bij sērs, PM, slāpekļa savienojumi utt.
Es neapgāžu tavu argumentu, jo pamatā tas ir faktos balstīts tur nav ko apgāzt, es tikai saku, ka agrāk iespejams nebija labāk , drīzāk vēl sliktāk.


Un par to nebeidzamo pārmetumu par "floodoshanu" Kaspar tiešām? Tu to saki man, kad es te ienāku 1x mēnesī, bet tu esi pats ieslēgts šajā topikā, kur 80% tavs pienesums ir bijis saistīts ar online cīņām un dažādiem rakstiem par visāda veida cūcībam un personīgam intrigām?

Būsim reāli, neatkarīgi no tā vai Tev ir taisnība vai nav , tāda tipa online cīņas kādas Tu esi veicis ar piem to pašu Alenu uc. šeit jebkurā citā cienīgākā un augstākas raudzes forumā jau sen būtu rezultējušās ar tavu BAN, un topika pilnīgu izdzēšanu. Bet man tu pārmet par floodoshanu, es uzskatu nevietā.

[ Šo ziņu laboja maasters, 16 Apr 2022, 11:46:15 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4