Online

Pašreiz BMWPower skatās 268 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
-JUREVICH-
10. Apr 2011, 02:45 #10821

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


10 Apr 2011, 00:20:02 gengis rakstīja:

09 Apr 2011, 22:58:25 matiicins rakstīja:

09 Apr 2011, 22:47:24 Staris rakstīja:
Auto officiāli skaitās uzskaitē, tātad tev par to jāmaksā nodoklis
Varēt jau vari aizmirst par to visu, tikai, ja veiksies, tad pēc gada vai diviem tevi apciemos parādu piedzinēji. Ja neveiksies, tad pagaidīs visus piecus gadus + uzrēķinās procentus.
Tā kā auto ir uzskaitē, tad katru mēnesi tev naudas skaitītājs griežas jau kopš 2010. gada

csdd lapā ievadi auto numuru un paskaties cik tev jāmaksā, lai auto noņemtu no uzskatites
nekas tur nebūs jāmaksā lai mašīnu norakstītu. Vienkārši jāaiziet uz CSDD un jāsaka, ka gribi norakstīt un tas arī viss. Vajag tikai personu apliecinošu dokumentu

Tā bij sen un tā nav taisnība,tagad maksāsi nodokli par pagājušo gadu,rakstīsi papīru kad ,kur un kādēļ nodevi lūžņos,tad vēl pārbaudīs kas ar TA un tikai tad varbūt norakstīs
Ja nav Ta iets pēc 31.12.09 noraksta bez uzrēķina
Offline
Martinsse
10. Apr 2011, 02:47 #10822

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


10 Apr 2011, 02:31:10 matiicins rakstīja:

10 Apr 2011, 00:20:02 gengis rakstīja:

09 Apr 2011, 22:58:25 matiicins rakstīja:

09 Apr 2011, 22:47:24 Staris rakstīja:
Auto officiāli skaitās uzskaitē, tātad tev par to jāmaksā nodoklis
Varēt jau vari aizmirst par to visu, tikai, ja veiksies, tad pēc gada vai diviem tevi apciemos parādu piedzinēji. Ja neveiksies, tad pagaidīs visus piecus gadus + uzrēķinās procentus.
Tā kā auto ir uzskaitē, tad katru mēnesi tev naudas skaitītājs griežas jau kopš 2010. gada

csdd lapā ievadi auto numuru un paskaties cik tev jāmaksā, lai auto noņemtu no uzskatites
nekas tur nebūs jāmaksā lai mašīnu norakstītu. Vienkārši jāaiziet uz CSDD un jāsaka, ka gribi norakstīt un tas arī viss. Vajag tikai personu apliecinošu dokumentu

Tā bij sen un tā nav taisnība,tagad maksāsi nodokli par pagājušo gadu,rakstīsi papīru kad ,kur un kādēļ nodevi lūžņos,tad vēl pārbaudīs kas ar TA un tikai tad varbūt norakstīs
es pirms kāda pusgada norakstīju moci un vienīgais ko man teica, ka tas ir neatgriezenisks process un neko es tur nemaksāju. aizņēma tas ~1 minūti


Tā bija senāk, ja nemaldos, tad 2010 gads tika dots, lai visus lūžņus, kas sakrājušies un nav kustināti, norakstītu. Palabojiet, ja kļūdos.
Offline
marchixs1
10. Apr 2011, 04:23 #10823

Kopš: 14. Dec 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 146

Braucu ar: bmw

sveiki, cik maksá aptuveni elkona balsts prieks e46
Offline
RENIO
10. Apr 2011, 10:09 #10824

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet tomēr:
Kam ir piederējis šis:
Offline
BBAN325
10. Apr 2011, 17:09 #10825

Kopš: 18. Jul 2009

Ziņojumi: 270

Braucu ar:

Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???
Offline
xn3x
10. Apr 2011, 17:30 #10826

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

lasīju e36 service manuālī, ka, ja ir ASC, tad bremzes pašam gaisot nedrīkstot, tikai autorizētā servisā. kas tur par āķi? vai arī var pats tomēr visu ok izdarīt?
Offline
Anderss
10. Apr 2011, 17:46 #10827

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E90

Priekš e36 1.8is derēs glušaks līdz biksēm no 1.8 ?
Offline
seeingman
10. Apr 2011, 18:46 #10828

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

Stulbs jautājums, bet ja sprauslai noplīsis tas zaļais plastmas kronītis apakšā, vai var tādu izmantot?
Offline
BMW-Valcha
10. Apr 2011, 18:54 #10829

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

ir vecs motor 1940gada, kuram galvas blīvi vairs nedabūt 'motors ir jauns, nav izdilis, bet nebija aiztaisīts ieplūdes kolektors. līdz ar to sabiruši sūdi un vairs netaisās ritīgi vārsti ciet. ko viņā varētu ieliet, lai tas viss atkal darbotos
visus šos gadus stāvējis šķūnī

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 10 Apr 2011, 18:57:09 ]

Offline
nagla
10. Apr 2011, 19:04 #10830

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


10 Apr 2011, 17:09:20 BBAN325 rakstīja:
Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???
varbut nepareizo zondi ieliki?
Offline
nagla
10. Apr 2011, 19:07 #10831

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1



Tā bija senāk, ja nemaldos, tad 2010 gads tika dots, lai visus lūžņus, kas sakrājušies un nav kustināti, norakstītu. Palabojiet, ja kļūdos.


pagashgad vienu mashinu norakstiju kam ta beidzas 2010,nodoklis nebija jamaksa! aiznesu numurus paprasija kur mashina,pateicu shrota un viss!
Offline
Dzvile
10. Apr 2011, 19:10 #10832

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


10 Apr 2011, 17:09:20 BBAN325 rakstīja:
Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???


Varbūt sūdīga diagnostika,a varbūt sūdīgu zondi esi nopircis.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
nagla
10. Apr 2011, 19:11 #10833

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


09 Apr 2011, 17:16:02 Archa_21 rakstīja:

09 Apr 2011, 17:12:20 matiicins rakstīja:

09 Apr 2011, 17:09:44 Archa_21 rakstīja:

09 Apr 2011, 17:06:04 matiicins rakstīja:

09 Apr 2011, 16:58:38 Archa_21 rakstīja:
Izstāstiet lūdzu kāds, kā E36 spidometram var uzlikt cinkotos riņķus? Izjaucu visu spidometru, bet tor riņķus vietā dabūt nekādi nesanāk. Man viņi laikam baigi precīzi uziet virsū, un neigā nesanāk. Skatīju video, bet nevar saprast, ar kādu štrumu vecis tur velk un ko viņš vsp viņiem velk?
kas tie tādi par cinkotiem riņķiem


SPīdīgi tādi. Hrometi, jeb nezinu, kā lai viņus pareizi nosauc!
izjauc spidometru un ieliec tos riņķus, ja riktīgi neturas, tad ar caurspīdīgu silikonu nedaudz pielipini

Turas viņi pārāk labi, tapēc arī nedabū normāli iekšā! Kā pareizāk un labāk viņus iemānīt? Kādu palīgštrumu izmantot?
pusapala vile
Offline
e2xd
10. Apr 2011, 19:16 #10834

Kopš: 17. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 896

Braucu ar: e46 un spirtu


10 Apr 2011, 19:10:10 Dzvile rakstīja:

10 Apr 2011, 17:09:20 BBAN325 rakstīja:
Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???


Varbūt sūdīga diagnostika,a varbūt sūdīgu zondi esi nopircis.


nav jāiztiek aķis, vnk nomaini un viss. varbūt zondei vaina, neparaizā vai brāķis. paskaties vai vadi nav bojāti
Offline
nagla
10. Apr 2011, 19:17 #10835

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


10 Apr 2011, 19:10:10 Dzvile rakstīja:

10 Apr 2011, 17:09:20 BBAN325 rakstīja:
Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???


Varbūt sūdīga diagnostika,a varbūt sūdīgu zondi esi nopircis.
es par to pashu jo ir bmw kuriem nevar uzlikt unversalo zondi,ir jaliek titana speciala zonde ! to pec vadu krasam var pateikt,shchiet tai titana bija serkns un dzetens vads,vai kautkas uz to pusi!

Titanium sensors do not generate a voltage as the Zirconia type do. Instead, the resistance of the sensing element changes in response to the Oxygen present in the exhaust gases. The ECU uses slightly different circuitry to sense the changes which uses a precision voltage reference, and the two types are not interchangeable. However, the output curve of the Titania sensor is very similar to the Zirconia.

There is no need for a pocket of atmospheric reference gas with this type of sensor, hence the absence of a vent. This is important for off-road vehicles where mud and other debris may splash the exhaust system. The sensor casing can be physically smaller, stronger, and it has a faster reaction time than the Zirconia type, which is why it is a functionally superior sensor. However, it is still a narrowband type of sensor.

Titania sensors were initially used because they are less susceptible to lead poisoning than the Zirconia types. They are, however, more susceptible to anti-freeze poisoning than the Zirconia types. However the other advantages of the sensor (faster response times, more efficient packaging) led some ECU designers to use this type of sensor.

BMW used the Siemens engine management system for the later 3.2 M3's during the 1990s which utilises a Titanium sensor for reasons of being better suited to the high-performance engine ECU, which gives the unit its phenomenal power/weight output. The system was also used on other 6 cylinder BMW's. Two types of sensor are available from Lambdapower each with slightly different mechanical construction, but identical electrical performance. The different types can be distinguished by the different sensor casings - one is smooth, the other stepped.

Vauxhall also used a Siemens ECU during the Nineties, and again for reasons of high performance a Titanium sensor was specified. NGK are the OE manufacturer of all these items because their laboratories developed them, therefore Bosch do not produce a Titanium sensor.

Some Lucas-ECU equipped vehicles also use a Titania sensor, notably V8 Land Rovers and Range Rovers and TVR's using the same engine management.

[ Šo ziņu laboja nagla, 10 Apr 2011, 19:25:01 ]

Offline
Driver
10. Apr 2011, 20:26 #10836

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


ganjau lietota zonde ielikta un pilnai laimei nepareiza tipa

10 Apr 2011, 19:10:10 Dzvile rakstīja:

10 Apr 2011, 17:09:20 BBAN325 rakstīja:
Mainot zondi ir jāatvieno aķis vai vienkārši izņem un ieliek jaunu un ir ok??? nomainiju zondi un nekas nemainijās palika tāpatās motora darbības svārstības un kondensāts liels. diagnostikā zondi uzrādija pirms tam ka jāmaina. tagad jautājums kapec nomainot zondi nekas nemainijās uz labo pusi???


Varbūt sūdīga diagnostika,a varbūt sūdīgu zondi esi nopircis.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
10. Apr 2011, 20:29 #10837

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Apr 2011, 18:46:41 seeingman rakstīja:
Stulbs jautājums, bet ja sprauslai noplīsis tas zaļais plastmas kronītis apakšā, vai var tādu izmantot?


nevar!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JG1990
10. Apr 2011, 20:41 #10838

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

varbut kads var dot kādu padomu saistība ar e36 M40B18 dzinēju, problēma ir tāda ka tukshgaitā lēkā apgriezieni, un braucot arī nevar izgriezt lidz galam, pie kkadi 4,5- 5 tk dzinējs sāk tā kā bubināt, un ristites- gaisa masas mērītāju nomainiju, zondi arī, vel ir doma ka varbūt kloķenes devējs pateicis chau, bet nu varbūt kādam ir vēl kāda cita ideja?
Offline
nagla
10. Apr 2011, 20:43 #10839

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

bezina suknis,vai filtrs baka? pec visa spriezot liesais iestajas pie 4k rpm?

[ Šo ziņu laboja nagla, 10 Apr 2011, 20:53:20 ]

Offline
Dzvile
10. Apr 2011, 20:43 #10840

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


10 Apr 2011, 20:41:03 JG1990 rakstīja:
varbut kads var dot kādu padomu saistība ar e36 M40B18 dzinēju, problēma ir tāda ka tukshgaitā lēkā apgriezieni, un braucot arī nevar izgriezt lidz galam, pie kkadi 4,5- 5 tk dzinējs sāk tā kā bubināt, un ristites- gaisa masas mērītāju nomainiju, zondi arī, vel ir doma ka varbūt kloķenes devējs pateicis chau, bet nu varbūt kādam ir vēl kāda cita ideja?


Tas jau drīzāk izklausās kas ar degvielas padevi nevis ar devēju. Bet nu tā ir tikai "interneta diagnostika"

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo