Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Notikumi pasaulē, EU/ASV,NATO u.tml.

AutorsZiņojums
4chan
27. Jan 2025, 12:54 #10801

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 97

Braucu ar: Alpinweiss 3


27 Jan 2025, 11:52:52 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.


Uz OTDR optiskās šķiedras reflektrometra precīzi ir redzams kurā metrā ir pārrāvums. Monitoringā arī redzams laiks kurā brīdī signāls pārtrūka, nav nekādas kosmosa tehnoloģijas
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 12:55 #10802

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


27 Jan 2025, 12:54:20 @4chan rakstīja:

27 Jan 2025, 11:52:52 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.


Uz OTDR optiskās šķiedras reflektrometra precīzi ir redzams kurā metrā ir pārrāvums. Monitoringā arī redzams laiks kurā brīdī signāls pārtrūka, nav nekādas kosmosa tehnoloģijas


TETs, kas pārvalda optiskos kabeļus LV, to zina?
Offline
Bender
27. Jan 2025, 13:01 #10803

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 12:55:54 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 12:54:20 @4chan rakstīja:

27 Jan 2025, 11:52:52 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.


Uz OTDR optiskās šķiedras reflektrometra precīzi ir redzams kurā metrā ir pārrāvums. Monitoringā arī redzams laiks kurā brīdī signāls pārtrūka, nav nekādas kosmosa tehnoloģijas


TETs, kas pārvalda optiskos kabeļus LV, to zina?

Tet optiku nevelk, par to atbild apakšnieks Citrum vai kaut kas uz to pusi pēc nosaukuma. Un viņi zin gan. Tet tikai galus uzkniebj klientiem.
Man, kā VDAA apakšniekam nakts vidū ne tikai SMS un e-pasts pienāk, bet pat zvans no dežuranta par to, ka sakari ir traucēti.

[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 13:02:38 ]

Offline
kkas
27. Jan 2025, 13:07 #10804

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9482

Braucu ar: Alfu

Vismaz militāristiem ir ko darīt. Lai tik trennējas. Būsim gatavāki tam, ja random vietās kādi 6 kuģi pārraus reizē kabeļus.
X stundā vispār mums varētu būt pakaļā ar netu. Suvalkos sabotieri pārcirstu kabeļus un jūrā visi draudzīgi nomestu enkurus
Offline
Arsm3ns
27. Jan 2025, 13:20 #10805

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:

Šie būtu tie momenti, kad būtu jāaizdomājas visiem skaidrās naudas izskaušanas atbalstītājiem Bet diez vai.. viņi pārsvarā ir mental
Pirms uzbrukuma pārrauj pāris kabeļus un ar piecīti makā vari skriet ap māju
Offline
Samsasi
27. Jan 2025, 13:25 #10806

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4806

Braucu ar:


27 Jan 2025, 09:50:22 @RVR rakstīja:

27 Jan 2025, 09:25:18 @Samsasi rakstīja:

27 Jan 2025, 09:15:04 @RVR rakstīja:
Nevar jau katram kuģim, kas tuvojas jebkuram kabelim, pielikt savus militāros ūdenslīdējus klāt. Tas fiziski nav iespējams. Kabeļu šķērsām jūrai ir daudz. Tāpēc kaut kā reaģēt iespējams tikai pēc notikuša fakta.
Šoreiz, šķiet, noteikuši un aizturējuši aizdomās turamos diezgan ātri.
diezgan muļkīgi ir sēdēt un gaidīt kārtojos bojājumus....


OK, tad kādi būtu priekšlikumi? Nu, tā konkrēti, ko tieši vajadzētu apsteidzoši darīt - zinot, cik daudz ir kuģu jūrā un cik daudz kabeļu šķērsām jūrai?

Protams, sava loma tur var būt izlūkošanas informācijai par kādiem konkrētiem kuģiem, kas varētu tikt izmantoti šādās darbībās, bet tas tāpat ne tuvu nebūs 100% variants, jo nekādas baigās kuģa pārbūves vai īpašas papildināšanas (par ko attiecīgi varētu iegūt informāciju) tam nav nepieciešamas.
ēnu flotes kuģu identificešana, konfiscēšana. Attiecīgas sankcijas, lai ēnu flotei zūd jēga un vēlme. Vajag tikai nedaudz olas
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 13:28 #10807

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


27 Jan 2025, 13:01:18 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 12:55:54 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 12:54:20 @4chan rakstīja:

27 Jan 2025, 11:52:52 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.


Uz OTDR optiskās šķiedras reflektrometra precīzi ir redzams kurā metrā ir pārrāvums. Monitoringā arī redzams laiks kurā brīdī signāls pārtrūka, nav nekādas kosmosa tehnoloģijas


TETs, kas pārvalda optiskos kabeļus LV, to zina?

Tet optiku nevelk, par to atbild apakšnieks Citrum vai kaut kas uz to pusi pēc nosaukuma. Un viņi zin gan. Tet tikai galus uzkniebj klientiem.
Man, kā VDAA apakšniekam nakts vidū ne tikai SMS un e-pasts pienāk, bet pat zvans no dežuranta par to, ka sakari ir traucēti.


Pavisam nesen zemes darbus veicot uzgājām bojātu kabeli. Pirmā vieta bija labota ar izolācijas lentu, 2.vieta tāda ka nav bijis vērts labot. Noziņoju TETam par ko finālā esmu VP uz nopratināšanu, jo TETs uzstāja, ka pats esmu to kabeli bojājis. Citrus veči gan teica, ka bojājums sens taču traucējumi līnijā nav fiksēti. Vai nu ko līdz galam nesaprotu vai tur kāds iesaistītais smagi lej.
Offline
RVR
27. Jan 2025, 13:30 #10808

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22424

Braucu ar: RVR


27 Jan 2025, 13:25:57 @Samsasi rakstīja:
ēnu flotes kuģu identificešana, konfiscēšana. Attiecīgas sankcijas, lai ēnu flotei zūd jēga un vēlme. Vajag tikai nedaudz olas


Tas viss būtu jādara, pareizi.

Tikai kabeļu bojāšanas kontekstā nevajag jau obligāti kaut kādu "ēnu floti", lai to darītu. Pietiek nofraktēt jebkuru pietiekama izmēra kuģi.
Offline
Bender
27. Jan 2025, 13:45 #10809

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 13:28:47 @968-jk rakstīja:
Pavisam nesen zemes darbus veicot uzgājām bojātu kabeli. Pirmā vieta bija labota ar izolācijas lentu, 2.vieta tāda ka nav bijis vērts labot. Noziņoju TETam par ko finālā esmu VP uz nopratināšanu, jo TETs uzstāja, ka pats esmu to kabeli bojājis. Citrus veči gan teica, ka bojājums sens taču traucējumi līnijā nav fiksēti. Vai nu ko līdz galam nesaprotu vai tur kāds iesaistītais smagi lej.

Optiku laboja ar izolentu? Kāds smagi lej...
Offline
Belluuns
27. Jan 2025, 14:02 #10810

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9663

Braucu ar: quattro


27 Jan 2025, 13:28:47 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 13:01:18 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 12:55:54 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 12:54:20 @4chan rakstīja:

27 Jan 2025, 11:52:52 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.


Uz OTDR optiskās šķiedras reflektrometra precīzi ir redzams kurā metrā ir pārrāvums. Monitoringā arī redzams laiks kurā brīdī signāls pārtrūka, nav nekādas kosmosa tehnoloģijas


TETs, kas pārvalda optiskos kabeļus LV, to zina?

Tet optiku nevelk, par to atbild apakšnieks Citrum vai kaut kas uz to pusi pēc nosaukuma. Un viņi zin gan. Tet tikai galus uzkniebj klientiem.
Man, kā VDAA apakšniekam nakts vidū ne tikai SMS un e-pasts pienāk, bet pat zvans no dežuranta par to, ka sakari ir traucēti.


Pavisam nesen zemes darbus veicot uzgājām bojātu kabeli. Pirmā vieta bija labota ar izolācijas lentu, 2.vieta tāda ka nav bijis vērts labot. Noziņoju TETam par ko finālā esmu VP uz nopratināšanu, jo TETs uzstāja, ka pats esmu to kabeli bojājis. Citrus veči gan teica, ka bojājums sens taču traucējumi līnijā nav fiksēti. Vai nu ko līdz galam nesaprotu vai tur kāds iesaistītais smagi lej.


Nebija redzams ka rakts nesen? Nezinaji ka tur kabeļi iet? Rakšanas atļauja bija?
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 14:46 #10811

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem

Zināju par kabeļiem, rakšanas atļaujas bija. Kaimiņi zināja stāstīt ka pirms ~6mēnešiem ielas apgaismojums tur tika rakts.

Bez rakšanas atļaujām darbus neveicu kopš pie ēkas nodošanas ekspluatācijā dabūju TET inspektoru klātbūtnē stumt buksieri no akas uz aku un izrakstīt garantijas vēstuli par šiem posmiem.
Offline
Belluuns
27. Jan 2025, 14:53 #10812

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9663

Braucu ar: quattro

Tad lai tet iet uz iecirkni, ko Tev tur darīt
Offline
Samsasi
27. Jan 2025, 15:06 #10813

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4806

Braucu ar:


27 Jan 2025, 13:30:35 @RVR rakstīja:

27 Jan 2025, 13:25:57 @Samsasi rakstīja:
ēnu flotes kuģu identificešana, konfiscēšana. Attiecīgas sankcijas, lai ēnu flotei zūd jēga un vēlme. Vajag tikai nedaudz olas


Tas viss būtu jādara, pareizi.

Tikai kabeļu bojāšanas kontekstā nevajag jau obligāti kaut kādu "ēnu floti", lai to darītu. Pietiek nofraktēt jebkuru pietiekama izmēra kuģi.
protams, bet pagaidām vaininieki ir nākuši no t.s. ēnu flotes. Kuru itkā visi zin, bet neko nedara
Offline
kkas
27. Jan 2025, 15:29 #10814

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9482

Braucu ar: Alfu

Zīmīgi, ka kabeļi pārrauti Somijas un tagad Zviedrijas pusē.
Offline
markelis
27. Jan 2025, 16:35 #10815

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12974

Braucu ar: eFku


27 Jan 2025, 11:10:45 @Bender rakstīja:
Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta


pastaasti kaa tas notiek.
Offline
treshaa_josla
27. Jan 2025, 16:38 #10816

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 501

Braucu ar:


27 Jan 2025, 11:36:35 @ralfiks rakstīja:

27 Jan 2025, 11:34:11 @kexxx rakstīja:
kuģa kapteini uz 10 gadiem cietumā un tad redzētu, cai vēl būtu gribētāji


Shim jaapiekriit.Buutu bargs sods terorisms utt padomaatu cits divreiz


Jau tagad tie sodi ir diezgan skarbi
Offline
Indo
27. Jan 2025, 17:14 #10817

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


27 Jan 2025, 16:35:21 @markelis rakstīja:

27 Jan 2025, 11:10:45 @Bender rakstīja:
Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta


pastaasti kaa tas notiek.


Notiek, notiek.. Vienīgi tik ilgi, kamēr transponders ieslēgts. Tie ujebāni tak ne tikai lido ar izslēgtiem, bet arī peld.
Offline
markelis
27. Jan 2025, 17:19 #10818

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12974

Braucu ar: eFku


27 Jan 2025, 17:14:35 @Indo rakstīja:

27 Jan 2025, 16:35:21 @markelis rakstīja:

27 Jan 2025, 11:10:45 @Bender rakstīja:
Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta


pastaasti kaa tas notiek.


Notiek, notiek.. Vienīgi tik ilgi, kamēr transponders ieslēgts. Tie ujebāni tak ne tikai lido ar izslēgtiem, bet arī peld.


luuk es tieshi par to. arii muusu krasta apsardze meedz taa dariit.
Offline
Bender
27. Jan 2025, 17:29 #10819

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 17:19:55 @markelis rakstīja:

27 Jan 2025, 17:14:35 @Indo rakstīja:

27 Jan 2025, 16:35:21 @markelis rakstīja:

27 Jan 2025, 11:10:45 @Bender rakstīja:
Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta


pastaasti kaa tas notiek.


Notiek, notiek.. Vienīgi tik ilgi, kamēr transponders ieslēgts. Tie ujebāni tak ne tikai lido ar izslēgtiem, bet arī peld.


luuk es tieshi par to. arii muusu krasta apsardze meedz taa dariit.

It kā uzrakstīju, kas ir pamata monitoringa sistēmas, kuras varētu atslēgt, bet tāpat neviens negrib lasīt un iedziļināties... Tiklīdz kāda no tām "sabojājās", tā tuvākā osta un "remontē" līdz atkal atļauj doties jūrā. Nekādas patvaļīgas kustības vai "apstāšos uz enkura".
Zemūdeni var nepamanīt bez militārā sonāra, bet kuģi...

EDIT: Tas, ka militāriem objektiem ir iespēja publiski ar šiem datiem nedalīties, ir pavisam kas cits. Bet blakus esošie kuģi datus saņem un redz. Tīri drošības nolūkā.

[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 17:36:17 ]

Offline
uldens1
27. Jan 2025, 17:52 #10820

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16378

Braucu ar:

Tak krievi regulāri braukā atslēgtām izsekošanas ierīcēm,baigais jaunums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo