Autors | Ziņojums |
ekisz | |
Kopš: 13. Oct 2007
Ziņojumi: 37
Braucu ar: 525
| Vēlējos pajautāt tādu lietu - BMW e39 520 , braucot ar ātrumu piem. 60 km/h dodot virsū tāda skaņa itkā būtu automātiskā kārba. sajūgs izslīd? nu paātrinājums itkā normāls. un pie 100km/h un uz augšu nekā tāda nav. kas par vainām |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Kāds zina, kā šito sūdu bez fleksi izjaukt?
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=yet2kjkyscaopp3f6g.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=f42etrqk90f86szqcq.jpg][/URL]
Man izskatās, ka vienkārši ar āmuru jādauza ārā Bet nu klāt tur nekā normāli netiek
P.S. Lūznis - Astra G.[ Šo ziņu laboja Krekers, 09 Mar 2013, 17:09:02 ] |
Offline | |
|
igaunis69 | |
Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 17:08:31 Krekers rakstīja:
Kāds zina, kā šito sūdu bez fleksi izjaukt?
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=yet2kjkyscaopp3f6g.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=f42etrqk90f86szqcq.jpg][/URL]
Man izskatās, ka vienkārši ar āmuru jādauza ārā Bet nu klāt tur nekā normāli netiek
P.S. Lūznis - Astra G.
Izsit ārā to metāla tapu. Viņas var arī nopirkt jaunas, ja sabojā esošo, maksā kapeikas. |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Nu jā, bet tās tapas laikam tur stipri ierūsējušas. Tā mazliet pa sānu paknābājot nekas nenotiek. Un lai kārtīgi zvetētu, tur galīgi nepietiek vietas Metāls tizli izlocīts, ka nav vietas ne kur dorni likt, ne īpaši āmuru kur ievēzēt.
Bet nu ok, laikam vienkārši rītā būs visu dienu jāčakarējas, kamēr kaut kā vaļā dabūšu. Karoč tad tas par ko šaubījos arī tika noskaidrots - nekādas "padjobtkas", citas kā rūsa, tur nav - vienkārši jāzvetē [ Šo ziņu laboja Krekers, 09 Mar 2013, 17:22:17 ] |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Mar 2013, 17:19:29 Krekers rakstīja:
Nu jā, bet tās tapas laikam tur stipri ierūsējušas. Tā mazliet pa sānu paknābājot nekas nenotiek. Un lai kārtīgi zvetētu, tur galīgi nepietiek vietas Metāls tizli izlocīts, ka nav vietas ne kur dorni likt, ne īpaši āmuru kur ievēzēt.
Bet nu ok, laikam vienkārši rītā būs visu dienu jāčakarējas, kamēr kaut kā vaļā dabūšu. Karoč tad tas par ko šaubījos arī tika noskaidrots - nekādas "padjobtkas", citas kā rūsa, tur nav - vienkārši jāzvetē
Kaut kad sen tika nemtas vinas árá.
Sameklé skrúvi kas ir pietiekoshi tieva lai lien cauri un saskrúvé to tapu,tad ar atslégu var vinu iekustinát.Nu un tad jau var izsist.Pie tam pa skrúvi droshák,neká pa to tapu-vari salocít.
Bet já,chakars biku ir ar shitám.Vislabák,ja vari kádu atsitéjámuram ko lídzígu shtrumu sameistarot.[ Šo ziņu laboja Dzvile, 09 Mar 2013, 17:27:17 ]
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Mar 2013, 14:30:19 FelikssK rakstīja:
Noņemu ieplūdes kolektoru, tāpat knapi, knapi tik klāt starterim, izlocīju šo āra, piemetām pie aparātiem, starteris griežas kā trakais, viss šancē - kur vaina varētu būt, ka viņs pastāvējis 2-3h noslāpēts vairāk negriezīs, kamēr neievilks?
Ievelkot un noslāpējot - škil klāt, viss ies, pastāv, čušš.
sprieguma kritums lidz starterim un tas var but dajebkur.
pie tiko ievilkta un noslapeta akjii ieksha ganjau ir 13V, bet pasatavot 3h mazak un 12-12.5 tas volts pusvolts tava gadijuma ir no svara (njemot vera vel to defektu - sprieguma kritumu) ari nekas nenotiek
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
| bmw e46 ir cietas bremzes un ljoti minemali bremzee!
kas varetu but pa vainu?
uz kurieni aiziet ta truba no vakumnjika uz dzineju?[ Šo ziņu laboja TP, 09 Mar 2013, 20:11:42 ] |
Offline | |
|
ovelis | |
Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
| Tiešām uz e46 330d nevar dabūt virsū nekādus R15 diskus?
Tantes teica, ka R16 arī nevarot, tikai kautkādus vienus "kreisos"..???
Taisnība? |
Offline | |
|
|
DrumB | |
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
09 Mar 2013, 20:37:53 ovelis rakstīja:
Tiešām uz e46 330d nevar dabūt virsū nekādus R15 diskus?
Tantes teica, ka R16 arī nevarot, tikai kautkādus vienus "kreisos"..???
Taisnība?
Mazākus kā R17 nesanāks uzlikt. |
Offline | |
|
hoseee | |
Kopš: 25. Mar 2009
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Viņu
| Interesē kur atrodas E46 reduktora numurs? vai var redzēt no auto apakšas?,,,Skatoties pēc VIN nr uzrāda divus variantus,,,viens variants ir ar I 3.45 otrs ar I 4.10... |
Offline | |
|
ar4ibalc | |
Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
|
09 Mar 2013, 20:11:08 TP rakstīja:
bmw e46 ir cietas bremzes un ljoti minemali bremzee!
kas varetu but pa vainu?
uz kurieni aiziet ta truba no vakumnjika uz dzineju?
Truba no vakumņika uz bremžu vakumņiku un iepludes kolektoru, problēm visticamāk ka kkur truba pušu varētu būt vai vienkārši sūc kkur gaisu garām un neveidojas vakums. |
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
|
09 Mar 2013, 20:50:32 ar4ibalc rakstīja:
09 Mar 2013, 20:11:08 TP rakstīja:
bmw e46 ir cietas bremzes un ljoti minemali bremzee!
kas varetu but pa vainu?
uz kurieni aiziet ta truba no vakumnjika uz dzineju?
Truba no vakumņika uz bremžu vakumņiku un iepludes kolektoru, problēm visticamāk ka kkur truba pušu varētu būt vai vienkārši sūc kkur gaisu garām un neveidojas vakums.
skaidrs,rit gaismaa bus jaiecheko kas un kaa!
un ir kkads shkjidrums kas apklusina kompensatorus?ellja ir,bet kompensatori skalji kaa dizelim
[ Šo ziņu laboja TP, 09 Mar 2013, 21:05:41 ] |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 20:50:32 ar4ibalc rakstīja:
09 Mar 2013, 20:11:08 TP rakstīja:
bmw e46 ir cietas bremzes un ljoti minemali bremzee!
kas varetu but pa vainu?
uz kurieni aiziet ta truba no vakumnjika uz dzineju?
Truba no vakumņika uz bremžu vakumņiku un iepludes kolektoru, problēm visticamāk ka kkur truba pušu varētu būt vai vienkārši sūc kkur gaisu garām un neveidojas vakums.
Ja pēc ilgākas stāvēšanas pedālis ciets un pēc tam viss normāli, tad kāds vārsts uz tās vakuuma līnijas laiž atpakaļ. |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 20:53:50 TP rakstīja:
un ir kkads shkjidrums kas apklusina kompensatorus?ellja ir,bet kompensatori skalji kaa dizelim
Iesmērē dzinējā solidolu tā pavairāk, bet tas uz pārdošanu un tad ceri, ka nekad nesatiksi jauno īpašnieku |
Offline | |
|
TP | |
Kopš: 18. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4047
Braucu ar: e36 323ti e46 318i
|
09 Mar 2013, 20:55:05 Laoshi rakstīja:
09 Mar 2013, 20:50:32 ar4ibalc rakstīja:
09 Mar 2013, 20:11:08 TP rakstīja:
bmw e46 ir cietas bremzes un ljoti minemali bremzee!
kas varetu but pa vainu?
uz kurieni aiziet ta truba no vakumnjika uz dzineju?
Truba no vakumņika uz bremžu vakumņiku un iepludes kolektoru, problēm visticamāk ka kkur truba pušu varētu būt vai vienkārši sūc kkur gaisu garām un neveidojas vakums.
Ja pēc ilgākas stāvēšanas pedālis ciets un pēc tam viss normāli, tad kāds vārsts uz tās vakuuma līnijas laiž atpakaļ.
nonjemu to trubu tur pie dzineja un ne vakuma nekaa tur nav aizpiezhot to caurumu ciet.nekads vakums neveidojas!nemaz nezinu ka to sudu sauc uz ka ta truba maucas virsuu |
Offline | |
|
ar4ibalc | |
Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
|
09 Mar 2013, 20:56:32 Laoshi rakstīja:
09 Mar 2013, 20:53:50 TP rakstīja:
un ir kkads shkjidrums kas apklusina kompensatorus?ellja ir,bet kompensatori skalji kaa dizelim
Iesmērē dzinējā solidolu tā pavairāk, bet tas uz pārdošanu un tad ceri, ka nekad nesatiksi jauno īpašnieku
Ir jau visadas piedevas un dažas arī strādā, piemēram xado u.c sūdi |
Offline | |
|
|
igaunis69 | |
Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 14:57:34 igaunis69 rakstīja:
Kāda varētu būt normāla darba temperatūra MB 2.0 atmosfēriskam motoram. Pašlaik ir tā, kad pa šoseju 60 grādi, braucot uz 90, un 80 pilsētā normālā režīmā. Bet salonā siltais gaiss pietiek, nav tā kad būtu auksts. Vai ir pamats uztraukuma, un mēģināt termostatu mainīt?
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Mar 2013, 21:32:08 igaunis69 rakstīja:
09 Mar 2013, 14:57:34 igaunis69 rakstīja:
Kāda varētu būt normāla darba temperatūra MB 2.0 atmosfēriskam motoram. Pašlaik ir tā, kad pa šoseju 60 grādi, braucot uz 90, un 80 pilsētā normālā režīmā. Bet salonā siltais gaiss pietiek, nav tā kad būtu auksts. Vai ir pamats uztraukuma, un mēģināt termostatu mainīt?
protams, ka jamaina, ja neturas ap/virs 90
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Gintons | |
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| e39 nonemu sofer puses apsifku,lai saitaisitu lai logs atveras lidz galam vala,un pienacigi aizveras,bet nesanaca.logs atveras paris cm tikai uz leju un pats autumatiski apstajas.varbut kads var pateikt kur tiesi ir problema? |
Offline | |
|
Gintons | |
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
09 Mar 2013, 21:37:20 Gintons rakstīja:
e39 nonemu sofer puses apsifku,lai saitaisitu lai logs atveras lidz galam vala,un pienacigi aizveras,bet nesanaca.logs atveras paris cm tikai uz leju un pats autumatiski apstajas.varbut kads var pateikt kur tiesi ir problema?
+ kads man vel var iedot linku kur es ierakstu sava auto vin.kodu un es redzu kadas ekstras vinam ir bijusas jo man sodien sakas aizdomas ka tas auto ir aptirits nav ekstru |
Offline | |
|