Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!

AutorsZiņojums
snooze
02. Jul 2006, 10:30 #1081

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


2006-07-02 05:00, -ATAMAH- rakstīja:
Shodien sakas jauns projekts "THE FASTEST LATVIAN CAR"!!! Bejgsies vinjsh neatrak ka pec dazhiem meneshiem vaj vispar tikaj nakosh gad!
Jau var sakt ierakstities uz "test drive" kad projekts bejgsies!


Smelo skazano nadejus chto u tebja vsjo poluchitsja! Udachi
Offline
Tune-L
02. Jul 2006, 13:14 #1082

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
bestmen
02. Jul 2006, 13:16 #1083

Kopš: 21. Sep 2005

Ziņojumi: 3979

Braucu ar:


2006-07-02 13:14, Tune-L rakstīja:
Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas



sinii laikam japieversh uzmanibu skumjajai sejai
Offline
BigArchi
02. Jul 2006, 14:34 #1084

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


2006-07-02 13:14, Tune-L rakstīja:
Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas



BRAUKS, bet te paliek mehāniķi!

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Tune-L
02. Jul 2006, 15:23 #1085

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
BigArchi
02. Jul 2006, 18:57 #1086

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


2006-07-02 15:23, Tune-L rakstīja:
Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa



Uz nelielu brīdi, pēcāk atkal spridzinās!

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
snooze
02. Jul 2006, 21:06 #1087

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


2006-07-02 15:23, Tune-L rakstīja:
Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa


Imanta pietiks ar motocikliem.
Offline
Edzja
02. Jul 2006, 21:08 #1088

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Dazhi labi pashi var aizbraukt projaam. var jau pajokot un ATAMAHs jokus saprot, bet shitaa jokot nevajag...
Offline
snooze
02. Jul 2006, 21:12 #1089

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem

Edzha, tas man ir domats?

[ This message was edited by: snooze on 2006-07-02 21:12 ]
Offline
-ATAMAH-
04. Jul 2006, 01:54 #1090

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-07-01 10:18, SEMIGALL rakstīja:
varbut kadu bildi vari iemest,kur ta blive ir nofocheta(izpusta)
ja ta nem tas nav tik liels spiediens,lai vinu izpustu 1.5Bar Pec kataloga skatoties neuzrada to blivju materialu no kada razhotas(graphite,fibre?)
ir graphite razhojumi ar *stainless steel insertions* kursh dod tieshi tadas ipashibas,kas nelauj ta izpust to blivi
bet tas ir speciali japasuta un rasejums jataisa ar visiem izmeriem,un tt
ja abas pieguloshas virsmas galva+bloks ir ideali ar labi,precizi nostradatu virmu tad problema ir tieshi neatbilstoshaja blives materiala
-vel paris tips
-vai pievelkot galvu tiek izmantota dinametriska atslega?
-vai tiek ieverots zvaigznes peivilkshanas princips -tjipa pievelc skruvi,uzgriezni un tad pretejo ,lai vienmerigi galarezultata virsmas piegultos viena pie otras
-vel var pievilkt galvu pa pakapem-piemeram ar pieliekot noteiktus (Newton=kg.m/s2) speku uz visam skruvem tas pievelkot un tad palielina Newton lidz razhotaja pielaujamam,ieteicamam



Bildes bus pectam, kad nonemshu galvu! 1.5 tas ir liel spiediens prieksh originalaj prokladkaj! Ja galva un bloks ideala stavokli un ideali pievelkot galvu tad vinja parasti tur maksimum ap 1.2bar! Protams ka galvu pievilcia ar dinametrisko atslegu pa pakapem un ar zvajgznes pievelkshanas principu! Kopa lietoju parasti tris pakapi ar intervalu! Pirmajs ~4kg/m 20-30min, otrajs ~8kg/m 20min dzinaja iedarboshanas rezima un pec tam uz karsto motoru vel velku lidz skruves izstiepshanaj! Nu vot tipo ta daru es!
Offline
PERFS
04. Jul 2006, 02:29 #1091

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Jagrs skalji smejaas, karoche Tu kautko ne taa dari laikam vot juus vajag savest kopaa parunaat...
Offline
PERFS
04. Jul 2006, 02:29 #1092

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

...nevis smejaas, bet gandriiz no kreesla nokrita
Offline
-ATAMAH-
04. Jul 2006, 02:42 #1093

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-07-04 02:29, Prfctyon rakstīja:
...nevis smejaas, bet gandriiz no kreesla nokrita

A ka vajag?! Laj vinjsh pastasta!
Offline
-ATAMAH-
04. Jul 2006, 02:49 #1094

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Var but es druscinj neta uzrakstijus par pedejo tresho pakapi,pedejajs rejz uz karsto motoru vajag velk uz 30-40%! Paprasi vinjam,tads iztejciens bus labak?!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-07-04 02:50 ]
Offline
-ATAMAH-
10. Aug 2006, 13:29 #1095

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Metalisk prokladka jau gatava! Originals iet 1,73mm a shita 4mm, praktiski tris rejzes lielaka neka origenala! Nakosh nedelj jau varbut atnacat skruves pec pasutijuma no BMauto un var viss savienot!


Offline
-ATAMAH-
10. Aug 2006, 13:43 #1096

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..

Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam!
Offline
xx
10. Aug 2006, 13:49 #1097

Kopš: 21. Dec 2004

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


2006-08-10 13:43, -ATAMAH- rakstīja:

2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..

Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam!


a kur Tu taadu prokladku pasuutiiji?
Offline
Puce
10. Aug 2006, 13:51 #1098

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

man jau domāt, ka detonāciju novāc nevis ar kompresijas samazināšanu, bet gan ar pareizu degmaisījumu, lai gan kompresijas pakāpei ar ir nozīme.
ar šo 4mm blīvi tavs auto vispār neies kāmēr nedabūsi diezgan pozitīvu spiedienu no turbīnas..
vispār, lai auto labi ietu un turbīna labāk iegrieztos būtu jāmaina tieši turbīna, jo tā oriģinālā ir ļoti vecs tehnoloģisks izstrādājums..

btw cik maksā?
iekš amīšiem šādas blīves dažādos biezumos var dabūt pa apmēram 90 bakšiem.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
-ATAMAH-
10. Aug 2006, 14:03 #1099

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-08-10 13:51, Puce rakstīja:
man jau domāt, ka detonāciju novāc nevis ar kompresijas samazināšanu, bet gan ar pareizu degmaisījumu, lai gan kompresijas pakāpei ar ir nozīme.
ar šo 4mm blīvi tavs auto vispār neies kāmēr nedabūsi diezgan pozitīvu spiedienu no turbīnas..
vispār, lai auto labi ietu un turbīna labāk iegrieztos būtu jāmaina tieši turbīna, jo tā oriģinālā ir ļoti vecs tehnoloģisks izstrādājums..

btw cik maksā?
iekš amīšiem šādas blīves dažādos biezumos var dabūt pa apmēram 90 bakšiem.

Parejzi, detonaciju novac pec parejza degmajsijuma, tas viss man jau izrekinats un bus noregulets, bet ja nebus samazinata kompesija tad jebkura lajka ta parejza degmajsijuma bus kakim zem olam, saksies ditonet!
Tirbina man nav originala, tak4to ar turbinu viss kartiba un nekas nav jamajna! Un ja tikaj samajnis turbinu, mashina daudz labak neies, uzrejz jasamajna injektorus!
Offline
-ATAMAH-
10. Aug 2006, 14:04 #1100

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-08-10 13:49, xx rakstīja:

2006-08-10 13:43, -ATAMAH- rakstīja:

2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..

Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam!


a kur Tu taadu prokladku pasuutiiji?

25km no Riga!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo