Autors | Ziņojums |
snooze | 02. Jul 2006, 10:30 |
#1081
|
|
Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
|
2006-07-02 05:00, -ATAMAH- rakstīja:
Shodien sakas jauns projekts "THE FASTEST LATVIAN CAR"!!! Bejgsies vinjsh neatrak ka pec dazhiem meneshiem vaj vispar tikaj nakosh gad!
Jau var sakt ierakstities uz "test drive" kad projekts bejgsies!
Smelo skazano nadejus chto u tebja vsjo poluchitsja! Udachi |
Offline | |
|
Tune-L | 02. Jul 2006, 13:14 |
#1082
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
bestmen | 02. Jul 2006, 13:16 |
#1083
|
|
Kopš: 21. Sep 2005
Ziņojumi: 3979
Braucu ar:
|
2006-07-02 13:14, Tune-L rakstīja:
Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas
sinii laikam japieversh uzmanibu skumjajai sejai |
Offline | |
|
BigArchi | 02. Jul 2006, 14:34 |
#1084
|
|
Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
|
2006-07-02 13:14, Tune-L rakstīja:
Tad jau sanaak ka Atamans nebrauks prom no Latvijas
BRAUKS, bet te paliek mehāniķi!
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! |
Offline | |
|
Tune-L | 02. Jul 2006, 15:23 |
#1085
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
BigArchi | 02. Jul 2006, 18:57 |
#1086
|
|
Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
|
2006-07-02 15:23, Tune-L rakstīja:
Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa
Uz nelielu brīdi, pēcāk atkal spridzinās!
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! |
Offline | |
|
snooze | 02. Jul 2006, 21:06 |
#1087
|
|
Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
|
2006-07-02 15:23, Tune-L rakstīja:
Tad jau beidzot buus miers Poweraa un Imantaa
Imanta pietiks ar motocikliem. |
Offline | |
|
Edzja | 02. Jul 2006, 21:08 |
#1088
|
|
Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
| Dazhi labi pashi var aizbraukt projaam. var jau pajokot un ATAMAHs jokus saprot, bet shitaa jokot nevajag... |
Offline | |
|
|
snooze | 02. Jul 2006, 21:12 |
#1089
|
|
Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
| Edzha, tas man ir domats?
[ This message was edited by: snooze on 2006-07-02 21:12 ] |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 04. Jul 2006, 01:54 |
#1090
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-07-01 10:18, SEMIGALL rakstīja:
varbut kadu bildi vari iemest,kur ta blive ir nofocheta(izpusta)
ja ta nem tas nav tik liels spiediens,lai vinu izpustu 1.5Bar Pec kataloga skatoties neuzrada to blivju materialu no kada razhotas(graphite,fibre?)
ir graphite razhojumi ar *stainless steel insertions* kursh dod tieshi tadas ipashibas,kas nelauj ta izpust to blivi
bet tas ir speciali japasuta un rasejums jataisa ar visiem izmeriem,un tt
ja abas pieguloshas virsmas galva+bloks ir ideali ar labi,precizi nostradatu virmu tad problema ir tieshi neatbilstoshaja blives materiala
-vel paris tips
-vai pievelkot galvu tiek izmantota dinametriska atslega?
-vai tiek ieverots zvaigznes peivilkshanas princips -tjipa pievelc skruvi,uzgriezni un tad pretejo ,lai vienmerigi galarezultata virsmas piegultos viena pie otras
-vel var pievilkt galvu pa pakapem-piemeram ar pieliekot noteiktus (Newton=kg.m/s2) speku uz visam skruvem tas pievelkot un tad palielina Newton lidz razhotaja pielaujamam,ieteicamam
Bildes bus pectam, kad nonemshu galvu! 1.5 tas ir liel spiediens prieksh originalaj prokladkaj! Ja galva un bloks ideala stavokli un ideali pievelkot galvu tad vinja parasti tur maksimum ap 1.2bar! Protams ka galvu pievilcia ar dinametrisko atslegu pa pakapem un ar zvajgznes pievelkshanas principu! Kopa lietoju parasti tris pakapi ar intervalu! Pirmajs ~4kg/m 20-30min, otrajs ~8kg/m 20min dzinaja iedarboshanas rezima un pec tam uz karsto motoru vel velku lidz skruves izstiepshanaj! Nu vot tipo ta daru es! |
Offline | |
|
PERFS | 04. Jul 2006, 02:29 |
#1091
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Jagrs skalji smejaas, karoche Tu kautko ne taa dari laikam vot juus vajag savest kopaa parunaat... |
Offline | |
|
PERFS | 04. Jul 2006, 02:29 |
#1092
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| ...nevis smejaas, bet gandriiz no kreesla nokrita |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 04. Jul 2006, 02:42 |
#1093
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-07-04 02:29, Prfctyon rakstīja:
...nevis smejaas, bet gandriiz no kreesla nokrita
A ka vajag?! Laj vinjsh pastasta! |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 04. Jul 2006, 02:49 |
#1094
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Var but es druscinj neta uzrakstijus par pedejo tresho pakapi,pedejajs rejz uz karsto motoru vajag velk uz 30-40%! Paprasi vinjam,tads iztejciens bus labak?!
[ This message was edited by: -ATAMAH- on 2006-07-04 02:50 ] |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 10. Aug 2006, 13:29 |
#1095
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Metalisk prokladka jau gatava! Originals iet 1,73mm a shita 4mm, praktiski tris rejzes lielaka neka origenala! Nakosh nedelj jau varbut atnacat skruves pec pasutijuma no BMauto un var viss savienot!
|
Offline | |
|
-ATAMAH- | 10. Aug 2006, 13:43 |
#1096
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..
Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam! |
Offline | |
|
|
xx | 10. Aug 2006, 13:49 |
#1097
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
Ziņojumi: 255
Braucu ar:
|
2006-08-10 13:43, -ATAMAH- rakstīja:
2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..
Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam!
a kur Tu taadu prokladku pasuutiiji? |
Offline | |
|
Puce | 10. Aug 2006, 13:51 |
#1098
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| man jau domāt, ka detonāciju novāc nevis ar kompresijas samazināšanu, bet gan ar pareizu degmaisījumu, lai gan kompresijas pakāpei ar ir nozīme.
ar šo 4mm blīvi tavs auto vispār neies kāmēr nedabūsi diezgan pozitīvu spiedienu no turbīnas..
vispār, lai auto labi ietu un turbīna labāk iegrieztos būtu jāmaina tieši turbīna, jo tā oriģinālā ir ļoti vecs tehnoloģisks izstrādājums..
btw cik maksā?
iekš amīšiem šādas blīves dažādos biezumos var dabūt pa apmēram 90 bakšiem.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 10. Aug 2006, 14:03 |
#1099
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-08-10 13:51, Puce rakstīja:
man jau domāt, ka detonāciju novāc nevis ar kompresijas samazināšanu, bet gan ar pareizu degmaisījumu, lai gan kompresijas pakāpei ar ir nozīme.
ar šo 4mm blīvi tavs auto vispār neies kāmēr nedabūsi diezgan pozitīvu spiedienu no turbīnas..
vispār, lai auto labi ietu un turbīna labāk iegrieztos būtu jāmaina tieši turbīna, jo tā oriģinālā ir ļoti vecs tehnoloģisks izstrādājums..
btw cik maksā?
iekš amīšiem šādas blīves dažādos biezumos var dabūt pa apmēram 90 bakšiem.
Parejzi, detonaciju novac pec parejza degmajsijuma, tas viss man jau izrekinats un bus noregulets, bet ja nebus samazinata kompesija tad jebkura lajka ta parejza degmajsijuma bus kakim zem olam, saksies ditonet!
Tirbina man nav originala, tak4to ar turbinu viss kartiba un nekas nav jamajna! Un ja tikaj samajnis turbinu, mashina daudz labak neies, uzrejz jasamajna injektorus! |
Offline | |
|
-ATAMAH- | 10. Aug 2006, 14:04 |
#1100
|
|
Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-08-10 13:49, xx rakstīja:
2006-08-10 13:43, -ATAMAH- rakstīja:
2006-08-10 13:35, Kaspich rakstīja:
pag. to blivi izpuush ne jau tajaa briidii, kad tur ir 1.5bar, ko dod turbiina. Buutisks tacju ir spiediens/kompresijas pakaape un max spiediens kameraa sadegshanas briidii. Ja motors pirms turbiinas uzstadiishanas nav pareizi deforseets, kompresija ir par augstu, degviela detonee, utt, utjpr.. Da ok, pat pareizi deforseetam var buut detonaacija deelj nepareiza t rezjima..
Ar sho prokladku, kompresija bus mazak un 90% ka detonacija vajrs nebus un ceru ka jau saks pedrolitj bez problemam!
a kur Tu taadu prokladku pasuutiiji?
25km no Riga! |
Offline | |
|