Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
wanksta
29. Dec 2019, 15:34 #1081

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025


Laicīgi attapies
Datumu apskatījies?
Offline
Volvo60
29. Dec 2019, 15:35 #1082

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025


2016 gada raksts, gnj kaspich sen apraksrijis visu blogā
Offline
DeeCee
29. Dec 2019, 15:37 #1083

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


29 Dec 2019, 15:35:30 @Volvo60 rakstīja:

29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025


2016 gada raksts, gnj kaspich sen apraksrijis visu blogā

toč nafig parādījās malā, šķita, ka tur lika svaigus rakstus

paskatījos, ka pārējie arī veci , kkas salūzis?

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 29 Dec 2019, 15:38:26 ]

Offline
Staris
29. Dec 2019, 17:03 #1084

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Nekas nav salūzis. Kāpēc netaisīt rehash veciem rakstiem, lai vāktu klikšķus un reklāmas? Tāpat
1) lielākā daļa būs aizmirsuši, ka ir lasījuši tādu rakstu un izlasīs vēlreiz;
2) katru gadu parādās jaunieši, kuri vēl neko tādu nav lasījuši un tie šo rakstu izlasīs pirmo reizi.
Offline
menusource
07. Apr 2020, 14:10 #1085

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

Nomainot termostatus pazuda jauda, kad dzinējs uzsilst līdz darba temperatūrai.
e60, 3.0d; iepriekš čipots;
Dzirdēju ka jāpārprogrammē , ja iepriekš tika čipots ar beigtiem termostatiem. Taisnība?
Offline
FFL
07. Apr 2020, 14:49 #1086

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Negribas ticēt, ka iepriekš būsi vizinājies ar aukstu motoru
Offline
menusource
07. Apr 2020, 15:16 #1087

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni


07 Apr 2020, 14:49:36 @FFL rakstīja:
Negribas ticēt, ka iepriekš būsi vizinājies ar aukstu motoru


Tas ka esmu vizinājies ar aukstu motoru ir vairāk kā skaidrs tagad, bet uz jautājumu neatbildēji.
Offline
FFL
07. Apr 2020, 15:20 #1088

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nu pastav iespēja ka vajag velreiz remap, bet tādā gadījumā tur ir ļoti "ļjevo" sataisīts
Vispar viņu vajag vienkārši diagnosticēt ar kompi

[ Šo ziņu laboja FFL, 07 Apr 2020, 15:21:55 ]

Offline
ATB
07. Apr 2020, 15:29 #1089

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Novāc čipu, tad viss būs čikipiki
Offline
Kaross
07. Apr 2020, 16:38 #1090

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Parasti pēc katras termostata maiņas ir paredzēta programmēšana. Pilnīgi noteikti. Būtībā pēc katra remonta, kad kaut kas notiek.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kurils
13. Apr 2020, 01:33 #1091

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

ir vispar iespejams sacipot m57, taa lai tur viss funkcionee kaa tam ir jafunkcionee. negribu griezt ara ne dpf, ne glushiit egr. patik ka viss ir ta ka tam ir jabut, bet neatteiktos no papildus jaudas
Offline
Kaross
13. Apr 2020, 09:35 #1092

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Protams, ka ir. Tikai tam DPF jābūt labā kārtībā un tāpat arī EGR. Ja nebūs un nevarēsi atļauties uzlikt jaunus, tad nekāds chiptunings nesanāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
hustla
03. May 2020, 23:14 #1093

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

Kas ar šo sačipoto? Sajuga maiņa varētu būt saistīta ar čipu?
Offline
Bimmer
04. May 2020, 00:02 #1094

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Var būt un var arī nebūt. DSG sajūgu viegli nokaut, ja nezina (neievēro), kā tā darbojas. Piemēram, pat standartā pietiek, ja, ripojoties brīvgaitas apgriezienos, regulāri uzreiz dod mizā. DSG maksimāli ilgi uztur 2. pārnesumu. 1. pārslēdzas tikai pie full-stop. Un ja no brīvgaitas apgriezieniem (piemēram, pēc gulošā pol. pārbraukšanas) uzreiz dod grīdā, tad tā ir baigā slodze sajūgam.

Turklāt nav nemaz jāgonko - pietiek, ja sastrēgumos pārvietojas, visu laiku "knābājot", tad kārba to vien dara, kā no 2. uz 1. un atkal uz 2. slēdzas, cepinot sajūga diskus.

Pie čipošanas pamatā slodze ir uz 3. robu, kur ir griezes momenta pīķis.

Bet visādi citādi sajūgs DSG ir parasts "razhodņiks", kā maiņa darbs+detaļa mūsdienās ir ~500 eiro (tip reizi ~120k km).

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 04 May 2020, 00:21:56 ]

Offline
Kaross
04. May 2020, 09:18 #1095

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 May 2020, 23:14:02 @hustla rakstīja:
Kas ar šo sačipoto? Sajuga maiņa varētu būt saistīta ar čipu?


Viennozīmīgi.
Ja kāds pieskaras programmatūrai - uzsprāgst sajūgs.
Tie 10 000km atpakaļ viss tas ir darīts reizē. Mainījām ķēdes, čipojām, downpipe u.t.t. Lielā apkope.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
daticho
04. May 2020, 10:03 #1096

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Vai passatam B8 ar 190hp čipošana varetu kko būtiski dot? Gribu ka minimums apdzit 535d nečipotu
Offline
BigDog24
04. May 2020, 11:03 #1097

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


07 Apr 2020, 16:38:15 @Kaross rakstīja:
Parasti pēc katras termostata maiņas ir paredzēta programmēšana. Pilnīgi noteikti. Būtībā pēc katra remonta, kad kaut kas notiek.


Hejā,

Pēc kuru mezglu maiņas būtu obligāti jāgriežas pie chiptuning speciālistiem, ja mezgls mainīts pie dīlera (nomet adaptācijas pēc instrukcijas)? Būtu super minēt kaut kādus populārākos, ko biežāk maina. Kaut kādi rail spiediena devēji, regulatori?

Kaut kad te powerī runājām, ka mafa adaptācijas chipu neskar, bet būtu forši zināt pēc kuru mezglu maiņas noteikti jāgriežas pie chiptuning vīriem.
Offline
Kaross
04. May 2020, 14:29 #1098

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Ja mezgls tiek aizstāts ar tādu pašu rūpnīcas detaļu, tad nav jāgriežas nekur. Tas ir parasts remonts. Vai tas būtu MAF, EGR vai Rail spiediena devējs. Vadības bloks nav jāprogrammē. Citādāk ja notiek tūnings un sensors tiek mainīts uz citu, lielākas mērīšanas amplitūdas sensoru vai tamlīdzīgi. Piemēram, kad MAF pie liela turbo spiediena paliek par "īsu".

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cipargalva
06. May 2020, 00:14 #1099

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


04 May 2020, 00:02:02 @Bimmer rakstīja:
Var būt un var arī nebūt. DSG sajūgu viegli nokaut, ja nezina (neievēro), kā tā darbojas. Piemēram, pat standartā pietiek, ja, ripojoties brīvgaitas apgriezienos, regulāri uzreiz dod mizā. DSG maksimāli ilgi uztur 2. pārnesumu. 1. pārslēdzas tikai pie full-stop. Un ja no brīvgaitas apgriezieniem (piemēram, pēc gulošā pol. pārbraukšanas) uzreiz dod grīdā, tad tā ir baigā slodze sajūgam.

Turklāt nav nemaz jāgonko - pietiek, ja sastrēgumos pārvietojas, visu laiku "knābājot", tad kārba to vien dara, kā no 2. uz 1. un atkal uz 2. slēdzas, cepinot sajūga diskus.

Tā 2. pārnesuma padarīšana ir diezgan kaitinoša.
Offline
spriditis
06. May 2020, 12:34 #1100

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pazina nopirka audi a4 1.9tdi,paris menesus palietojot,vislaik kautkas plist,dachiki,trubas,kautkadi kompensatori,vienreiz nomainija kautkadu trubu un auto veras labak neka vajag un atkal kautkas nobira,turbina saka pust 1.6 bar,diagnostika teica ka chipots. Tad nu tagad choms stuko kur lai uzliek originalo softu,jo zb pa servisiem dzivoties,teica ka pirms tas lamatas pirksanas bija bagats
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo