Autors | Ziņojums |
wanksta | 29. Dec 2019, 15:34 |
#1081
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025
Laicīgi attapies
Datumu apskatījies? |
Offline | |
|
Volvo60 | 29. Dec 2019, 15:35 |
#1082
|
|
Kopš: 27. May 2019
Ziņojumi: 502
Braucu ar:
|
29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025
2016 gada raksts, gnj kaspich sen apraksrijis visu blogā |
Offline | |
|
DeeCee | 29. Dec 2019, 15:37 |
#1083
|
|
Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
29 Dec 2019, 15:35:30 @Volvo60 rakstīja:
29 Dec 2019, 15:32:05 @DeeCee rakstīja:
Kurš?
https://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-lietuviesu...ra.d?id=48273025
2016 gada raksts, gnj kaspich sen apraksrijis visu blogā
toč nafig parādījās malā, šķita, ka tur lika svaigus rakstus
paskatījos, ka pārējie arī veci , kkas salūzis?[ Šo ziņu laboja DeeCee, 29 Dec 2019, 15:38:26 ] |
Offline | |
|
Staris | 29. Dec 2019, 17:03 |
#1084
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nekas nav salūzis. Kāpēc netaisīt rehash veciem rakstiem, lai vāktu klikšķus un reklāmas? Tāpat
1) lielākā daļa būs aizmirsuši, ka ir lasījuši tādu rakstu un izlasīs vēlreiz;
2) katru gadu parādās jaunieši, kuri vēl neko tādu nav lasījuši un tie šo rakstu izlasīs pirmo reizi.
|
Offline | |
|
menusource | 07. Apr 2020, 14:10 |
#1085
|
|
Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
| Nomainot termostatus pazuda jauda, kad dzinējs uzsilst līdz darba temperatūrai.
e60, 3.0d; iepriekš čipots;
Dzirdēju ka jāpārprogrammē , ja iepriekš tika čipots ar beigtiem termostatiem. Taisnība? |
Offline | |
|
FFL | 07. Apr 2020, 14:49 |
#1086
|
|
Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Negribas ticēt, ka iepriekš būsi vizinājies ar aukstu motoru |
Offline | |
|
menusource | 07. Apr 2020, 15:16 |
#1087
|
|
Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
|
07 Apr 2020, 14:49:36 @FFL rakstīja:
Negribas ticēt, ka iepriekš būsi vizinājies ar aukstu motoru
Tas ka esmu vizinājies ar aukstu motoru ir vairāk kā skaidrs tagad, bet uz jautājumu neatbildēji. |
Offline | |
|
FFL | 07. Apr 2020, 15:20 |
#1088
|
|
Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Nu pastav iespēja ka vajag velreiz remap, bet tādā gadījumā tur ir ļoti "ļjevo" sataisīts
Vispar viņu vajag vienkārši diagnosticēt ar kompi[ Šo ziņu laboja FFL, 07 Apr 2020, 15:21:55 ] |
Offline | |
|
|
ATB | 07. Apr 2020, 15:29 |
#1089
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Novāc čipu, tad viss būs čikipiki |
Offline | |
|
Kaross | 07. Apr 2020, 16:38 |
#1090
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Parasti pēc katras termostata maiņas ir paredzēta programmēšana. Pilnīgi noteikti. Būtībā pēc katra remonta, kad kaut kas notiek.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
kurils | 13. Apr 2020, 01:33 |
#1091
|
|
Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| ir vispar iespejams sacipot m57, taa lai tur viss funkcionee kaa tam ir jafunkcionee. negribu griezt ara ne dpf, ne glushiit egr. patik ka viss ir ta ka tam ir jabut, bet neatteiktos no papildus jaudas |
Offline | |
|
Kaross | 13. Apr 2020, 09:35 |
#1092
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Protams, ka ir. Tikai tam DPF jābūt labā kārtībā un tāpat arī EGR. Ja nebūs un nevarēsi atļauties uzlikt jaunus, tad nekāds chiptunings nesanāks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
hustla | 03. May 2020, 23:14 |
#1093
|
|
Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
| Kas ar šo sačipoto? Sajuga maiņa varētu būt saistīta ar čipu? |
Offline | |
|
Bimmer | 04. May 2020, 00:02 |
#1094
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Var būt un var arī nebūt. DSG sajūgu viegli nokaut, ja nezina (neievēro), kā tā darbojas. Piemēram, pat standartā pietiek, ja, ripojoties brīvgaitas apgriezienos, regulāri uzreiz dod mizā. DSG maksimāli ilgi uztur 2. pārnesumu. 1. pārslēdzas tikai pie full-stop. Un ja no brīvgaitas apgriezieniem (piemēram, pēc gulošā pol. pārbraukšanas) uzreiz dod grīdā, tad tā ir baigā slodze sajūgam.
Turklāt nav nemaz jāgonko - pietiek, ja sastrēgumos pārvietojas, visu laiku "knābājot", tad kārba to vien dara, kā no 2. uz 1. un atkal uz 2. slēdzas, cepinot sajūga diskus.
Pie čipošanas pamatā slodze ir uz 3. robu, kur ir griezes momenta pīķis.
Bet visādi citādi sajūgs DSG ir parasts "razhodņiks", kā maiņa darbs+detaļa mūsdienās ir ~500 eiro (tip reizi ~120k km).[ Šo ziņu laboja Bimmer, 04 May 2020, 00:21:56 ] |
Offline | |
|
Kaross | 04. May 2020, 09:18 |
#1095
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
03 May 2020, 23:14:02 @hustla rakstīja:
Kas ar šo sačipoto? Sajuga maiņa varētu būt saistīta ar čipu?
Viennozīmīgi.
Ja kāds pieskaras programmatūrai - uzsprāgst sajūgs.
Tie 10 000km atpakaļ viss tas ir darīts reizē. Mainījām ķēdes, čipojām, downpipe u.t.t. Lielā apkope.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
daticho | 04. May 2020, 10:03 |
#1096
|
|
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Vai passatam B8 ar 190hp čipošana varetu kko būtiski dot? Gribu ka minimums apdzit 535d nečipotu |
Offline | |
|
|
BigDog24 | 04. May 2020, 11:03 |
#1097
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
07 Apr 2020, 16:38:15 @Kaross rakstīja:
Parasti pēc katras termostata maiņas ir paredzēta programmēšana. Pilnīgi noteikti. Būtībā pēc katra remonta, kad kaut kas notiek.
Hejā,
Pēc kuru mezglu maiņas būtu obligāti jāgriežas pie chiptuning speciālistiem, ja mezgls mainīts pie dīlera (nomet adaptācijas pēc instrukcijas)? Būtu super minēt kaut kādus populārākos, ko biežāk maina. Kaut kādi rail spiediena devēji, regulatori?
Kaut kad te powerī runājām, ka mafa adaptācijas chipu neskar, bet būtu forši zināt pēc kuru mezglu maiņas noteikti jāgriežas pie chiptuning vīriem. |
Offline | |
|
Kaross | 04. May 2020, 14:29 |
#1098
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Ja mezgls tiek aizstāts ar tādu pašu rūpnīcas detaļu, tad nav jāgriežas nekur. Tas ir parasts remonts. Vai tas būtu MAF, EGR vai Rail spiediena devējs. Vadības bloks nav jāprogrammē. Citādāk ja notiek tūnings un sensors tiek mainīts uz citu, lielākas mērīšanas amplitūdas sensoru vai tamlīdzīgi. Piemēram, kad MAF pie liela turbo spiediena paliek par "īsu".
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
cipargalva | 06. May 2020, 00:14 |
#1099
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
04 May 2020, 00:02:02 @Bimmer rakstīja:
Var būt un var arī nebūt. DSG sajūgu viegli nokaut, ja nezina (neievēro), kā tā darbojas. Piemēram, pat standartā pietiek, ja, ripojoties brīvgaitas apgriezienos, regulāri uzreiz dod mizā. DSG maksimāli ilgi uztur 2. pārnesumu. 1. pārslēdzas tikai pie full-stop. Un ja no brīvgaitas apgriezieniem (piemēram, pēc gulošā pol. pārbraukšanas) uzreiz dod grīdā, tad tā ir baigā slodze sajūgam.
Turklāt nav nemaz jāgonko - pietiek, ja sastrēgumos pārvietojas, visu laiku "knābājot", tad kārba to vien dara, kā no 2. uz 1. un atkal uz 2. slēdzas, cepinot sajūga diskus.
Tā 2. pārnesuma padarīšana ir diezgan kaitinoša. |
Offline | |
|
spriditis | 06. May 2020, 12:34 |
#1100
|
|
Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Pazina nopirka audi a4 1.9tdi,paris menesus palietojot,vislaik kautkas plist,dachiki,trubas,kautkadi kompensatori,vienreiz nomainija kautkadu trubu un auto veras labak neka vajag un atkal kautkas nobira,turbina saka pust 1.6 bar,diagnostika teica ka chipots. Tad nu tagad choms stuko kur lai uzliek originalo softu,jo zb pa servisiem dzivoties,teica ka pirms tas lamatas pirksanas bija bagats |
Offline | |
|