Autors | Ziņojums |
uldens1 | 09. May 2024, 17:29 |
#1081
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
09 May 2024, 15:18:54 @mrCage rakstīja:
08 May 2024, 12:21:43 @uldens1 rakstīja:
Bet EV tas vienkārši ir progres,ICE sen sevi ir izsmēlis,lietderības koeficents zems un pat nav īsti ideju vairs kā paaugtināt
Progress parasti notiek pats no sevis ,kad patērētājs pieprasa nevis viņam tiek uzspiests kaut kas .Otrajā gadijumā tā ir diktatūra.
Labs piemērs mobīlie telefoni . Cik mūsdienās staigā ar 90. gadu NOKIA ''koferi'' ?
Pārēja no ''koferiem ''uz mūsdienu viedajiem notika ātri un bez valdības spiedieniem .patērētājs pats tika galā jo redzēja lietderību .
Ja nebūtu valdību diktatūra ,tad mūsdienās reti kuram tas EV būtu vajadzīgs.Vismaz lielie ražotāji
nesteigtos atteikties no iekšdedzes dzinējiem.
Tieši tā,EV nemaz tik viegli nevar nopirkt,pieprasījums ir liels,spētu tik pieražot. |
Offline | |
|
martins_usars | 09. May 2024, 17:45 |
#1082
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Tulpju sīpolus un sarkano dzīvsudrabu arī grūti nopirkt |
Offline | |
|
Mizx | 09. May 2024, 22:55 |
#1083
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
09 May 2024, 15:29:30 @esir rakstīja:
09 May 2024, 15:26:13 @martins_usars rakstīja:
Nav nekā ilgspējīgāka par 1984. gada Peugeot dīzeli Āfrikā Vai 1973. gada W123 200d taksi.
es tad ceru, ka ar tādu auto pats ar pārvietojies nevis ar pēdējajos 20 gados ražotu vācu plastmasa kasti
un ja paskatās statistiku, tad arī āfrikā tādas 30+ miskastes ir reti sastopamas : https://africon.de/en/slide-of-the-month-sotm-j...tion-in-nigeria/
Ja izvēlas vienu no attīstītākajām Āfrikas valstīm ar top 20-niekā esošu galvaspilsētu starp visām pasaules pilsētām, tad statistika būs OK. Nigērijā izskatās šādi:
|
Offline | |
|
tg
| 14. Jun 2024, 07:40 |
#1084
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.[ Šo ziņu laboja tg, 14 Jun 2024, 07:40:35 ] |
Offline | |
|
Amphiney | 14. Jun 2024, 08:43 |
#1085
|
|
Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
| Chill, pārejas gads, pirmajā gadā vieninieks, norma 1milj. |
Offline | |
|
Kasics | 14. Jun 2024, 20:49 |
#1086
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.
No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 14. Jun 2024, 21:01 |
#1087
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nomīza
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RaL | 14. Jun 2024, 21:55 |
#1088
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:
14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.
No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.
Ehh...
Tad jau 10 gadus ilgāk būs jāelpo kuposo dīzeļu dūmi |
Offline | |
|
|
Locis | 14. Jun 2024, 22:03 |
#1089
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:
14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.
No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.
Garlaicīgi......
atdodiet man naudu par kino biļeti un popkornu
Tieši kaut kāds 2008-2013 man šķiet ir tagad tie kastretakie ,jo fkas facelifts vēl bišķi par dārgu un vecāki nav pačotna [ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jun 2024, 22:04:40 ] |
Offline | |
|
ilmars4998 | 15. Jun 2024, 01:26 |
#1090
|
|
Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
|
14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:
14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.
No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.
Tad kā? No 2013.g vai euro 6 ? Jo 2014 dažiem vag ir euro 5 |
Offline | |
|
tg
| 15. Jun 2024, 12:06 |
#1091
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
15 Jun 2024, 01:26:06 @ilmars4998 rakstīja:
14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:
14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM
Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.
No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.
Tad kā? No 2013.g vai euro 6 ? Jo 2014 dažiem vag ir euro 5
Es sapratu tā, ka pārbauda Euro 6 no 13.gada. ja tev 14.gada ir Euro 5, tad viss bumbās.
|
Offline | |
|
tg
| 15. Jun 2024, 12:08 |
#1092
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Taja sižetā ir vēl tāds interesants teksts, ka viņi divus gadus ir testējuši auto ar jauno iekārtu un tikai 8 proc.nav atbilduši, kas patiesībā ir ļoti maz. Tiesa nav gan patiekts tieši kādus auto, kādam prasībām testējuši. [ Šo ziņu laboja tg, 15 Jun 2024, 12:09:12 ] |
Offline | |
|
Corey | 16. Jun 2024, 10:53 |
#1093
|
|
Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu? |
Offline | |
|
martins_usars | 16. Jun 2024, 11:15 |
#1094
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada. [ Šo ziņu laboja martins_usars, 16 Jun 2024, 11:30:18 ] |
Offline | |
|
duzis89 | 17. Jun 2024, 17:12 |
#1095
|
|
Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 383
Braucu ar: 318i
|
16 Jun 2024, 11:15:05 @martins_usars rakstīja:
Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada.
Jums ir laikam vw passat b7? |
Offline | |
|
martins_usars | 17. Jun 2024, 18:03 |
#1096
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
|
17 Jun 2024, 17:12:49 @duzis89 rakstīja:
16 Jun 2024, 11:15:05 @martins_usars rakstīja:
Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada.
Jums ir laikam vw passat b7?
jā. Bez adblue, ar dpf |
Offline | |
|
|
ensure | 17. Jun 2024, 18:19 |
#1097
|
|
Kopš: 13. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Golfu
|
16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?
Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010. |
Offline | |
|
shirminieks | 17. Jun 2024, 18:21 |
#1098
|
|
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:
16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?
Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs… |
Offline | |
|
RolandsK | 17. Jun 2024, 18:25 |
#1099
|
|
Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3538
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis |
Offline | |
|
Mizx | 17. Jun 2024, 18:34 |
#1100
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:
Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto. |
Offline | |
|