Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
uldens1
09. May 2024, 17:29 #1081

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


09 May 2024, 15:18:54 @mrCage rakstīja:

08 May 2024, 12:21:43 @uldens1 rakstīja:
Bet EV tas vienkārši ir progres,ICE sen sevi ir izsmēlis,lietderības koeficents zems un pat nav īsti ideju vairs kā paaugtināt


Progress parasti notiek pats no sevis ,kad patērētājs pieprasa nevis viņam tiek uzspiests kaut kas .Otrajā gadijumā tā ir diktatūra.

Labs piemērs mobīlie telefoni . Cik mūsdienās staigā ar 90. gadu NOKIA ''koferi'' ?
Pārēja no ''koferiem ''uz mūsdienu viedajiem notika ātri un bez valdības spiedieniem .patērētājs pats tika galā jo redzēja lietderību .

Ja nebūtu valdību diktatūra ,tad mūsdienās reti kuram tas EV būtu vajadzīgs.Vismaz lielie ražotāji
nesteigtos atteikties no iekšdedzes dzinējiem.


Tieši tā,EV nemaz tik viegli nevar nopirkt,pieprasījums ir liels,spētu tik pieražot.
Offline
martins_usars
09. May 2024, 17:45 #1082

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tulpju sīpolus un sarkano dzīvsudrabu arī grūti nopirkt
Offline
Mizx
09. May 2024, 22:55 #1083

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


09 May 2024, 15:29:30 @esir rakstīja:

09 May 2024, 15:26:13 @martins_usars rakstīja:
Nav nekā ilgspējīgāka par 1984. gada Peugeot dīzeli Āfrikā Vai 1973. gada W123 200d taksi.


es tad ceru, ka ar tādu auto pats ar pārvietojies nevis ar pēdējajos 20 gados ražotu vācu plastmasa kasti

un ja paskatās statistiku, tad arī āfrikā tādas 30+ miskastes ir reti sastopamas : https://africon.de/en/slide-of-the-month-sotm-j...tion-in-nigeria/
Ja izvēlas vienu no attīstītākajām Āfrikas valstīm ar top 20-niekā esošu galvaspilsētu starp visām pasaules pilsētām, tad statistika būs OK. Nigērijā izskatās šādi:
Offline
tg
14. Jun 2024, 07:40 #1084

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās

https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.

[ Šo ziņu laboja tg, 14 Jun 2024, 07:40:35 ]

Offline
Amphiney
14. Jun 2024, 08:43 #1085

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Chill, pārejas gads, pirmajā gadā vieninieks, norma 1milj.
Offline
Kasics
14. Jun 2024, 20:49 #1086

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.


No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.
Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2024, 21:01 #1087

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nomīza

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RaL
14. Jun 2024, 21:55 #1088

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:

14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.


No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.


Ehh...
Tad jau 10 gadus ilgāk būs jāelpo kuposo dīzeļu dūmi
Offline
Locis
14. Jun 2024, 22:03 #1089

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:

14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.


No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.

Garlaicīgi......
atdodiet man naudu par kino biļeti un popkornu
Tieši kaut kāds 2008-2013 man šķiet ir tagad tie kastretakie ,jo fkas facelifts vēl bišķi par dārgu un vecāki nav pačotna

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jun 2024, 22:04:40 ]

Offline
ilmars4998
15. Jun 2024, 01:26 #1090

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:

14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.


No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.

Tad kā? No 2013.g vai euro 6 ? Jo 2014 dažiem vag ir euro 5
Offline
tg
15. Jun 2024, 12:06 #1091

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās


15 Jun 2024, 01:26:06 @ilmars4998 rakstīja:

14 Jun 2024, 20:49:33 @Kasics rakstīja:

14 Jun 2024, 07:40:18 @tg rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=R0eQMaz6jmM

Rekur officiāli jaunumi par DPF filtriem no nākoša gada. Tiesa, krieviski.


No 2013. gada izlaiduma un eiro 6 tik sāks pārbaudīt.

Tad kā? No 2013.g vai euro 6 ? Jo 2014 dažiem vag ir euro 5



Es sapratu tā, ka pārbauda Euro 6 no 13.gada. ja tev 14.gada ir Euro 5, tad viss bumbās.
Offline
tg
15. Jun 2024, 12:08 #1092

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās

Taja sižetā ir vēl tāds interesants teksts, ka viņi divus gadus ir testējuši auto ar jauno iekārtu un tikai 8 proc.nav atbilduši, kas patiesībā ir ļoti maz. Tiesa nav gan patiekts tieši kādus auto, kādam prasībām testējuši.

[ Šo ziņu laboja tg, 15 Jun 2024, 12:09:12 ]

Offline
Corey
16. Jun 2024, 10:53 #1093

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?
Offline
martins_usars
16. Jun 2024, 11:15 #1094

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 16 Jun 2024, 11:30:18 ]

Offline
duzis89
17. Jun 2024, 17:12 #1095

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 383

Braucu ar: 318i


16 Jun 2024, 11:15:05 @martins_usars rakstīja:
Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada.


Jums ir laikam vw passat b7?
Offline
martins_usars
17. Jun 2024, 18:03 #1096

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


17 Jun 2024, 17:12:49 @duzis89 rakstīja:

16 Jun 2024, 11:15:05 @martins_usars rakstīja:
Pašu līkrocība Man ir 2011. gada VW CFFB Euro 5 dīzelis ar DPF, kurš tehpasē ir atzīmēts kā Euro 6n Euro6 sākas no MY14, bet man jau tāds ir pasē. Tāpēc labi vien ir, ka kratīs no 2013. gada.


Jums ir laikam vw passat b7?
jā. Bez adblue, ar dpf
Offline
ensure
17. Jun 2024, 18:19 #1097

Kopš: 13. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Golfu


16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?


Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.
Offline
shirminieks
17. Jun 2024, 18:21 #1098

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


17 Jun 2024, 18:19:20 @ensure rakstīja:

16 Jun 2024, 10:53:42 @Corey rakstīja:
Līdz šim runāja,ka visus euro6 pārbaudīs. Tagad tikai no 2013.gada? Kas tad tā lika izmainīt plānu?


Man pēdējais atmiņā ir, ka baudīšot euro5 no 2010.


Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Offline
RolandsK
17. Jun 2024, 18:25 #1099

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Tie ir labi jaunumi, būs jāiepērk kāds kūpošs mersis
Offline
Mizx
17. Jun 2024, 18:34 #1100

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


17 Jun 2024, 18:21:14 @shirminieks rakstīja:

Vispār jau vajadzēja sākt pārbaudīt no Euro4, bet tur laikam jāsagaida kā tie kūpošie traktori nomirs dabiskā nāvē vai sarūsēs…
Man visai pamatotas aizdomas, ka diezgan kļūdies šajā apgalvojumā. EURO 4 dzinēju laikā bija tādas tehnoloģijas, kādas bija, vajadzēja iekļauties normās visai "analogos" veidos, bet pašas normas savukārt bija piedzītas to gadu tehnoloģiskajām iespējām. Laiks gāja, ieviesa papildu sistēmas, "digitalizējās" un ražotāji jau varēja paļauties uz to, ka ārā nākošu pilnīgu miskasti šis papildu sistēmas iztīrīs un, ja neiztīrīs, tad bonusā vajag mazu elektronisku iejaukšanos — dīzeļgeita. Attiecīgi motori ar noamputētām sistēmām un saprogrammētu nez ko ļoti iespējams gāž laukā tādu kokteili, ka tvaika lokomotīves stūrītī nervozi pīpē. Vecie "analogie" motori, var izsist atsevišķu melnu dūmu mākoni, bet tāpat savās normās iekļausies un būs ekoloģiskāki par dīzeļgeitu un co. Jo kaitīgais jau ir ne tik daudz ar aci redzamais kā neredzamais. Ja neiekļausies, tad TA tāpat nespīd kā 2022. gada izlaiduma auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo