Online
Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 17
Autors | Ziņojums |
Driver | 10. Dec 2009, 21:30 |
#1081
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ja esat slinki, tad nelieciet ari philips un osram krutas lampas.
Jaa, vinjas spid spozak un ir labak redzams un nav debiilaa tiinjuzila gaisma, BET vinjas ari daudz biezak izdeg ka parastas labo razotaju spuldzes.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ATB | 10. Dec 2009, 21:42 |
#1082
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5272
Braucu ar: ♛ ♛
| Atvainojiet, bet kas tas tāds bija par lietotāju Vortex? Cik nopratu, viņš ir aizsaulē? Kas tad notikās | Offline | | |
PG | 10. Dec 2009, 21:45 |
#1083
|
| Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
|
10 Dec 2009, 21:42:08 ATB rakstīja:
Atvainojiet, bet kas tas tāds bija par lietotāju Vortex? Cik nopratu, viņš ir aizsaulē? Kas tad notikās
diskusiju mekletaaja atrastu atbildi http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=16260
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
akmentinsh | 10. Dec 2009, 21:54 |
#1084
|
| Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
10 Dec 2009, 21:26:20 bmwaddict rakstīja:
10 Dec 2009, 15:22:58 Es10 rakstīja:
Situācija tāda... auto pa visu sānu novilkta švīka ar atslēgām vai ko taml. Novilkts tā pasmagi, izpulēt toč nereāli.
Tātad kādi ir varianti bez visa sāna pārkrāsošanas dabūt to švīku nost
cik pašam ir nācies ķēpāties, tad pats to pietiekami kvalitatīvi var izdarīt tikai ja krāsai nav laka pa virsu un tā nav metālika, piemēram kautkāds kadets zilā krāsā jo ja ir laka, tad tā ir jāslīpē nost palielā laukumā un jāmāk attiecīgi arī uzpūst atpakaļ, lai pēc tam ar ūdenspapīru var noslīpēt tā, ka neko neredz.
a ja vēl tā ūdenskrāsu metālika, tad jau vēl papildus sarežģītības līmenis..
anyway, es zināju vīruku berģos, kas šitās lietas ideāli mācēja, bet izčekoju telefonu, nav man vairs viņa kontaktu
samatē un tūs pa virsu laku pēctam pulē .baigi vienkārši | Offline | | |
Ivo__ | 10. Dec 2009, 21:58 |
#1085
|
| Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
|
10 Dec 2009, 21:30:32 Driver rakstīja:
Ja esat slinki, tad nelieciet ari philips un osram krutas lampas.
Jaa, vinjas spid spozak un ir labak redzams un nav debiilaa tiinjuzila gaisma, BET vinjas ari daudz biezak izdeg ka parastas labo razotaju spuldzes.
īstenībā,interesanti,bet baigi atkarīgs no spuldzes tipa,esmu pārbaudījis uz darba autoparka OSRAM night braker,H4-deg ārā ātri,apmēram četri mēneši un kirdik,H7 vispār vakars,trīs mēneši ir priģels(tas gan raksturīgi arī parastajām spuldzēm )H1,jau pusgadu un nav izdegušas
PS,visiem auto tuvajos | Offline | | |
Markss | 10. Dec 2009, 21:59 |
#1086
|
| Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx | Offline | | |
webo | 10. Dec 2009, 23:41 |
#1087
|
| Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Sveiki!
Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns
Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt? | Offline | | |
Es10 | 10. Dec 2009, 23:57 |
#1088
|
| Kopš: 07. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1938
Braucu ar: Q7, V70
|
10 Dec 2009, 21:54:04 akmentinsh rakstīja:
10 Dec 2009, 21:26:20 bmwaddict rakstīja:
10 Dec 2009, 15:22:58 Es10 rakstīja:
Situācija tāda... auto pa visu sānu novilkta švīka ar atslēgām vai ko taml. Novilkts tā pasmagi, izpulēt toč nereāli.
Tātad kādi ir varianti bez visa sāna pārkrāsošanas dabūt to švīku nost
cik pašam ir nācies ķēpāties, tad pats to pietiekami kvalitatīvi var izdarīt tikai ja krāsai nav laka pa virsu un tā nav metālika, piemēram kautkāds kadets zilā krāsā jo ja ir laka, tad tā ir jāslīpē nost palielā laukumā un jāmāk attiecīgi arī uzpūst atpakaļ, lai pēc tam ar ūdenspapīru var noslīpēt tā, ka neko neredz.
a ja vēl tā ūdenskrāsu metālika, tad jau vēl papildus sarežģītības līmenis..
anyway, es zināju vīruku berģos, kas šitās lietas ideāli mācēja, bet izčekoju telefonu, nav man vairs viņa kontaktu
samatē un tūs pa virsu laku pēctam pulē .baigi vienkārši
Labi ka vienkārši... ir kādam kādi ieteikumi, kontaki, kas to kvalitatīvi var izdarīt? | Offline | | |
|
bmwaddict | 11. Dec 2009, 00:01 |
#1089
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!
Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns
Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?
turpat pie ūdenssūkņa, bildē nr. 4
lai tiktu klāt ir jānoņem siksna un ventilatora mufta, lai noņemtu muftu laikam kautkas no radiātora plastmasiem ir jānojauc, tik sīki gan nezinu, ņem vērā, ka muftai ir kreisā vītne.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 11 Dec 2009, 00:01:36 ] | Offline | | |
dog | 11. Dec 2009, 00:02 |
#1090
|
| Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 1142
Braucu ar: e-39,v70
|
10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!
Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns
Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?
kautkur jau bija rakstīts,patin pāris lapas atpakaļ | Offline | | |
webo | 11. Dec 2009, 00:05 |
#1091
|
| Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
|
11 Dec 2009, 00:01:22 bmwaddict rakstīja:
10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!
Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns
Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?
turpat pie ūdenssūkņa, bildē nr. 4
lai tiktu klāt ir jānoņem siksna un ventilatora mufta, lai noņemtu muftu laikam kautkas no radiātora plastmasiem ir jānojauc, tik sīki gan nezinu, ņem vērā, ka muftai ir kreisā vītne.
Paldies par info.......... | Offline | | |
bembis316 | 11. Dec 2009, 00:39 |
#1092
|
| Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
| Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes (respektīvi, vajag dabūt vaļā to lielo skrūvi, ar kuru tas šķīvis ir pieskrūvēts)... izmēģinājos šodien visādi, bet tā kā nesanāca.. tur ir kāda viltība, kā var motoru nobloķēt, lai negriežas?! Un vai nav tai skrūvei kreisā vītne???
Vēl viens jautājums, kur Rīgā var pārbaudīt motora galvu vai nav plaisas un noslīpēt, un cik tas prieks maksā?! | Offline | | |
dust | 11. Dec 2009, 01:03 |
#1093
|
| Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
11 Dec 2009, 00:39:01 bembis316 rakstīja:
Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes
Tur ir skrūve. Vītnei tur būtu jābūt ierastajai. (drošības pēc apskaties vai uz skrūves kantēm nav atzīmes) Velk viņu vaļā ar spēku, tik paskaties, lai instrumenti kvalitatīvi, visu kārtīgi un taisni uzliec, tad ar asu kustību būs vaļā.
-----------------
| Offline | | |
Kashelz | 11. Dec 2009, 05:25 |
#1094
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Motronic vadiibas bloks, dzelziski ir viena versija teiksim Bosch 403 kompim, bet programatuurai eksistee vairaakas versijas. Kura butu labaaka/stabilaaka??? Taa teikt ja ir variaki vienadi kompji un atshkjiras versijas softam, kuru butu labaak astaat prieksh braukshanas? Un vai ta ir, ka ja ir lielaaki cipari versijai, tad taa buutu jaunaaka? Vai nevar gaditeis ka sleepjas kaut kaadi gljuki softaa un tadelj ir citas versijas uzlabotaakas iznaakushas jaunakiem auto ar to pashu vadiibas bloku? Vienkaarshi ir dazjaadi chipi un domaaju kuru atstaat. | Offline | | |
a_meitene | 11. Dec 2009, 07:31 |
#1095
|
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
|
10 Dec 2009, 21:59:38 Markss rakstīja:
zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx
e39?
nonjem klemmi aķim uz 15 min. | Offline | | |
bembis316 | 11. Dec 2009, 08:31 |
#1096
|
| Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
|
11 Dec 2009, 01:03:03 Dust rakstīja:
11 Dec 2009, 00:39:01 bembis316 rakstīja:
Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes
Tur ir skrūve. Vītnei tur būtu jābūt ierastajai. (drošības pēc apskaties vai uz skrūves kantēm nav atzīmes) Velk viņu vaļā ar spēku, tik paskaties, lai instrumenti kvalitatīvi, visu kārtīgi un taisni uzliec, tad ar asu kustību būs vaļā.
Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta | Offline | | |
|
bembis316 | 11. Dec 2009, 10:52 |
#1097
|
| Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
|
kur Rīgā var pārbaudīt motora galvu vai nav plaisas un noslīpēt, un cik tas prieks maksā?!
Atradu kantori Gaujas ielā 5, pie viņiem var pārbaudīt uz stenda (12 LVL) un noslīpēt (10 LVL)!
Ja kādam vēl vajag šādus pakalpojumus, tad iemetīšu kontaktus:
29592352 Rihards | Offline | | |
Re5tepa | 11. Dec 2009, 11:17 |
#1098
|
| Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
|
11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:
Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta
1 robs + rocene nelīdz?! | Offline | | |
bembis316 | 11. Dec 2009, 11:33 |
#1099
|
| Kopš: 15. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 320D (E46) Touring
|
11 Dec 2009, 11:17:35 Re5tepa rakstīja:
11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:
Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta
1 robs + rocene nelīdz?!
Mēģināju arī tā, bet vienalga ir neliela kustība - gribēju arī noskaidrot, vai tas kko nesačakarēs, ja pēc tādas metodikas darbošos?! | Offline | | |
vadims | 11. Dec 2009, 11:41 |
#1100
|
| Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
11 Dec 2009, 11:33:52 bembis316 rakstīja:
11 Dec 2009, 11:17:35 Re5tepa rakstīja:
11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:
Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta
1 robs + rocene nelīdz?!
Mēģināju arī tā, bet vienalga ir neliela kustība - gribēju arī noskaidrot, vai tas kko nesačakarēs, ja pēc tādas metodikas darbošos?!
Pakaties varbūt var nofiksēt spararatu ar kādu instrumentu/lauzni, kārbai pie motora ir tak jābūt kādam caurumam Sačakarēt var visu Dari ar prātu [ Šo ziņu laboja vadims, 11 Dec 2009, 11:42:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|