Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Driver
10. Dec 2009, 21:30 #1081

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja esat slinki, tad nelieciet ari philips un osram krutas lampas.
Jaa, vinjas spid spozak un ir labak redzams un nav debiilaa tiinjuzila gaisma, BET vinjas ari daudz biezak izdeg ka parastas labo razotaju spuldzes.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ATB
10. Dec 2009, 21:42 #1082

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5251

Braucu ar: ♛ ♛

Atvainojiet, bet kas tas tāds bija par lietotāju Vortex? Cik nopratu, viņš ir aizsaulē? Kas tad notikās
Offline
PG
10. Dec 2009, 21:45 #1083

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


10 Dec 2009, 21:42:08 ATB rakstīja:
Atvainojiet, bet kas tas tāds bija par lietotāju Vortex? Cik nopratu, viņš ir aizsaulē? Kas tad notikās


diskusiju mekletaaja atrastu atbildi http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=16260

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
akmentinsh
10. Dec 2009, 21:54 #1084

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


10 Dec 2009, 21:26:20 bmwaddict rakstīja:

10 Dec 2009, 15:22:58 Es10 rakstīja:
Situācija tāda... auto pa visu sānu novilkta švīka ar atslēgām vai ko taml. Novilkts tā pasmagi, izpulēt toč nereāli.
Tātad kādi ir varianti bez visa sāna pārkrāsošanas dabūt to švīku nost


cik pašam ir nācies ķēpāties, tad pats to pietiekami kvalitatīvi var izdarīt tikai ja krāsai nav laka pa virsu un tā nav metālika, piemēram kautkāds kadets zilā krāsā jo ja ir laka, tad tā ir jāslīpē nost palielā laukumā un jāmāk attiecīgi arī uzpūst atpakaļ, lai pēc tam ar ūdenspapīru var noslīpēt tā, ka neko neredz.
a ja vēl tā ūdenskrāsu metālika, tad jau vēl papildus sarežģītības līmenis..

anyway, es zināju vīruku berģos, kas šitās lietas ideāli mācēja, bet izčekoju telefonu, nav man vairs viņa kontaktu
samatē un tūs pa virsu laku pēctam pulē .baigi vienkārši
Offline
Ivo__
10. Dec 2009, 21:58 #1085

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto


10 Dec 2009, 21:30:32 Driver rakstīja:
Ja esat slinki, tad nelieciet ari philips un osram krutas lampas.
Jaa, vinjas spid spozak un ir labak redzams un nav debiilaa tiinjuzila gaisma, BET vinjas ari daudz biezak izdeg ka parastas labo razotaju spuldzes.

īstenībā,interesanti,bet baigi atkarīgs no spuldzes tipa,esmu pārbaudījis uz darba autoparka OSRAM night braker,H4-deg ārā ātri,apmēram četri mēneši un kirdik,H7 vispār vakars,trīs mēneši ir priģels(tas gan raksturīgi arī parastajām spuldzēm )H1,jau pusgadu un nav izdegušas
PS,visiem auto tuvajos
Offline
Markss
10. Dec 2009, 21:59 #1086

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx
Offline
webo
10. Dec 2009, 23:41 #1087

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Sveiki!


Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns


Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?
Offline
Es10
10. Dec 2009, 23:57 #1088

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


10 Dec 2009, 21:54:04 akmentinsh rakstīja:

10 Dec 2009, 21:26:20 bmwaddict rakstīja:

10 Dec 2009, 15:22:58 Es10 rakstīja:
Situācija tāda... auto pa visu sānu novilkta švīka ar atslēgām vai ko taml. Novilkts tā pasmagi, izpulēt toč nereāli.
Tātad kādi ir varianti bez visa sāna pārkrāsošanas dabūt to švīku nost


cik pašam ir nācies ķēpāties, tad pats to pietiekami kvalitatīvi var izdarīt tikai ja krāsai nav laka pa virsu un tā nav metālika, piemēram kautkāds kadets zilā krāsā jo ja ir laka, tad tā ir jāslīpē nost palielā laukumā un jāmāk attiecīgi arī uzpūst atpakaļ, lai pēc tam ar ūdenspapīru var noslīpēt tā, ka neko neredz.
a ja vēl tā ūdenskrāsu metālika, tad jau vēl papildus sarežģītības līmenis..

anyway, es zināju vīruku berģos, kas šitās lietas ideāli mācēja, bet izčekoju telefonu, nav man vairs viņa kontaktu
samatē un tūs pa virsu laku pēctam pulē .baigi vienkārši

Labi ka vienkārši... ir kādam kādi ieteikumi, kontaki, kas to kvalitatīvi var izdarīt?
Offline
bmwaddict
11. Dec 2009, 00:01 #1089

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!


Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns


Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?


turpat pie ūdenssūkņa, bildē nr. 4
lai tiktu klāt ir jānoņem siksna un ventilatora mufta, lai noņemtu muftu laikam kautkas no radiātora plastmasiem ir jānojauc, tik sīki gan nezinu, ņem vērā, ka muftai ir kreisā vītne.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 11 Dec 2009, 00:01:36 ]

Offline
dog
11. Dec 2009, 00:02 #1090

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!


Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns


Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?

kautkur jau bija rakstīts,patin pāris lapas atpakaļ
Offline
webo
11. Dec 2009, 00:05 #1091

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


11 Dec 2009, 00:01:22 bmwaddict rakstīja:

10 Dec 2009, 23:41:58 webo rakstīja:
Sveiki!


Tikko braucot mājās sāka nenormāli karst auto, pataustiju apakšējo trubu- auksta, noteikti ka termostats neveras vaļā.........Auto e39 2.5 benzīns


Tumsā neko nevarēja redzēt tapēc gribēju uzprasīt kur viņam atrodas termostats, normāli var tikt klāt?


turpat pie ūdenssūkņa, bildē nr. 4
lai tiktu klāt ir jānoņem siksna un ventilatora mufta, lai noņemtu muftu laikam kautkas no radiātora plastmasiem ir jānojauc, tik sīki gan nezinu, ņem vērā, ka muftai ir kreisā vītne.




Paldies par info..........
Offline
bembis316
11. Dec 2009, 00:39 #1092

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes (respektīvi, vajag dabūt vaļā to lielo skrūvi, ar kuru tas šķīvis ir pieskrūvēts)... izmēģinājos šodien visādi, bet tā kā nesanāca.. tur ir kāda viltība, kā var motoru nobloķēt, lai negriežas?! Un vai nav tai skrūvei kreisā vītne???

Vēl viens jautājums, kur Rīgā var pārbaudīt motora galvu vai nav plaisas un noslīpēt, un cik tas prieks maksā?!
Offline
dust
11. Dec 2009, 01:03 #1093

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2


11 Dec 2009, 00:39:01 bembis316 rakstīja:
Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes


Tur ir skrūve. Vītnei tur būtu jābūt ierastajai. (drošības pēc apskaties vai uz skrūves kantēm nav atzīmes) Velk viņu vaļā ar spēku, tik paskaties, lai instrumenti kvalitatīvi, visu kārtīgi un taisni uzliec, tad ar asu kustību būs vaļā.


-----------------

Offline
Kashelz
11. Dec 2009, 05:25 #1094

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Motronic vadiibas bloks, dzelziski ir viena versija teiksim Bosch 403 kompim, bet programatuurai eksistee vairaakas versijas. Kura butu labaaka/stabilaaka??? Taa teikt ja ir variaki vienadi kompji un atshkjiras versijas softam, kuru butu labaak astaat prieksh braukshanas? Un vai ta ir, ka ja ir lielaaki cipari versijai, tad taa buutu jaunaaka? Vai nevar gaditeis ka sleepjas kaut kaadi gljuki softaa un tadelj ir citas versijas uzlabotaakas iznaakushas jaunakiem auto ar to pashu vadiibas bloku? Vienkaarshi ir dazjaadi chipi un domaaju kuru atstaat.
Offline
a_meitene
11. Dec 2009, 07:31 #1095

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


10 Dec 2009, 21:59:38 Markss rakstīja:
zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx


e39?

nonjem klemmi aķim uz 15 min.
Offline
bembis316
11. Dec 2009, 08:31 #1096

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


11 Dec 2009, 01:03:03 Dust rakstīja:

11 Dec 2009, 00:39:01 bembis316 rakstīja:
Jautājums par E36 318TDS (M41 motors), kā var dabūt nost lielo skriemeli kas nāk uz kloķenes


Tur ir skrūve. Vītnei tur būtu jābūt ierastajai. (drošības pēc apskaties vai uz skrūves kantēm nav atzīmes) Velk viņu vaļā ar spēku, tik paskaties, lai instrumenti kvalitatīvi, visu kārtīgi un taisni uzliec, tad ar asu kustību būs vaļā.



Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta
Offline
bembis316
11. Dec 2009, 10:52 #1097

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring



kur Rīgā var pārbaudīt motora galvu vai nav plaisas un noslīpēt, un cik tas prieks maksā?!


Atradu kantori Gaujas ielā 5, pie viņiem var pārbaudīt uz stenda (12 LVL) un noslīpēt (10 LVL)!

Ja kādam vēl vajag šādus pakalpojumus, tad iemetīšu kontaktus:

29592352 Rihards
Offline
Re5tepa
11. Dec 2009, 11:17 #1098

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:


Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta

1 robs + rocene nelīdz?!
Offline
bembis316
11. Dec 2009, 11:33 #1099

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


11 Dec 2009, 11:17:35 Re5tepa rakstīja:

11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:


Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta

1 robs + rocene nelīdz?!


Mēģināju arī tā, bet vienalga ir neliela kustība - gribēju arī noskaidrot, vai tas kko nesačakarēs, ja pēc tādas metodikas darbošos?!
Offline
vadims
11. Dec 2009, 11:41 #1100

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


11 Dec 2009, 11:33:52 bembis316 rakstīja:

11 Dec 2009, 11:17:35 Re5tepa rakstīja:

11 Dec 2009, 08:31:46 bembis316 rakstīja:


Jā, nu tik tālu es arī sapratu, vienīgi kā dabūt to aso kustību, jo motors tak griežas līdz?! Kā to varētu realizēt?!
P.S. Motoram galva noņemta

1 robs + rocene nelīdz?!


Mēģināju arī tā, bet vienalga ir neliela kustība - gribēju arī noskaidrot, vai tas kko nesačakarēs, ja pēc tādas metodikas darbošos?!
Pakaties varbūt var nofiksēt spararatu ar kādu instrumentu/lauzni, kārbai pie motora ir tak jābūt kādam caurumam Sačakarēt var visu Dari ar prātu

[ Šo ziņu laboja vadims, 11 Dec 2009, 11:42:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo