Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
moro
13. Mar 2009, 12:23 #1081

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


13 Mar 2009, 12:22:08 adolfs rakstīja:
visas nepareizi
3 +- pienjemami
nooooooot
Offline
genaadijs
13. Mar 2009, 12:25 #1082

Kopš: 09. Jul 2002

Ziņojumi: 7100

Braucu ar:

piektais vieniigi straadaa okei
Offline
Ekimons
13. Mar 2009, 12:29 #1083

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


13 Mar 2009, 12:25:31 genaadijs rakstīja:
piektais vieniigi straadaa okei


jaapievienojas, lai gan vairak liekas, ka taisniba adolfam
jabut tak vienmērīgi izkliedētam plataakaa leņķī

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 13 Mar 2009, 12:39:57 ]

Offline
Siipols
13. Mar 2009, 12:31 #1084

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Jābūt līdzīgam mākonītim kā 6 ajai sprauslai!
man šķiet,ka visas ir sūdi

Kurš ir reģistrējies Audistailā?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
emigrants
13. Mar 2009, 12:32 #1085

Kopš: 01. Mar 2003

Ziņojumi: 4060

Braucu ar: to kas bildē

1 un 5

[ Šo ziņu laboja emigrants, 13 Mar 2009, 12:33:00 ]

Offline
Ekimons
13. Mar 2009, 12:32 #1086

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Labi


daži pavisam labi

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 13 Mar 2009, 12:35:23 ]

Offline
jnk
13. Mar 2009, 12:41 #1087

Kopš: 13. Jan 2005

Ziņojumi: 288

Braucu ar: F34 335xd, i3s, NB2, AE86


13 Mar 2009, 12:21:39 moro rakstīja:
Cik, jūsuprāt, gaisa patērē standarta STi vai Evo dzinējs maks. jaudas attīstīšanas brīdī? Var nosaukt aptuveno ciparu


motora tilpums (STi ir arī 2.5L versija) reiz VE, ko tu redzi savās tūninga tabulās :P
aptuveni 250-300grami/sekundē
tas ir 200-250L 20grādos jūras līmenī

[ Šo ziņu laboja jnk, 13 Mar 2009, 13:17:53 ]

Offline
moro
13. Mar 2009, 13:30 #1088

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

par sprauslam tikaat skaidriibaa

adolfs/jnk - bingo

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 13:31:44 ]

Offline
moro
13. Mar 2009, 13:50 #1089

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

spararaats

nezinu kaa to latviski pateikt - divas masas (divu massu vai kaa)
Offline
Puce
13. Mar 2009, 13:51 #1090

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

abi divi wide band.



13 Mar 2009, 12:06:20 moro rakstīja:
QUIZ:
Kas ir kopīgs šiem priekšmetiem:



un



adolf, dod iespēju cilvēkiem padomāt


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Doors
13. Mar 2009, 13:59 #1091

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: GS-96

ko nozīmē divu masu spararats? sīkāku paskaidrojumu lūdzu studijā (:

-----------------
Copyright © Doors
Offline
moro
13. Mar 2009, 14:14 #1092

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

divas atsevišķas masas, savienotas ar atsperojumu

Spararats vispār ir vajadzīgs, lai izlīdzināt griezes momenta "raustīšanas", kas veidojas no motora darbības: vienā ciklā ietvaros kloķvārpsta
- paātrinās, kad tiek sadedzināta degviela (darbā taktī)
- sabremzējās saspiešanās taktī

Lai izlīdzīnat šo raustīšanas, izmanto spararatu, kas nodrošīna inerci kloķvārpstai.

Tas raustīšanas ir jo lielākas, jo lielāka ir motora jauda pie vienādiem pārējiem. Piemēram, lieljaudas 4-cilindru motoram tas raustīšanas ir ļoti pamatīgas. Jo lielākas vinas ir, jo lielākas masas spararatu ir jāizmanto. Bet kā zināms, lielas masas spararats pasliktina motora dinamiku (apgrūtina griešanas ātruma uzņemšanu).

Divu masu spararats ļauj "noizolēt" dzinēju no transmisijas, tagadēji samazinot vibrācijas, neizmantojot pārāk lielas masas spararatu.

Kaut kā tā

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 15:34:10 ]

Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 14:20 #1093

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

aha un tipiski bmw vecu spararatu graboņa pēc noslāpēšanas...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Ekimons
13. Mar 2009, 14:22 #1094

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


13 Mar 2009, 14:20:59 GirtzB rakstīja:
aha un tipiski bmw vecu spararatu graboņa pēc noslāpēšanas...


zvanīt zvana
Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 14:27 #1095

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. dodiet e46 m3 spararata/sajūga kompektu zem oem cenām

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
moro
13. Mar 2009, 14:34 #1096

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


13 Mar 2009, 14:27:12 GirtzB rakstīja:
p.s. dodiet e46 m3 spararata/sajūga kompektu zem oem cenām

topika nosaukumu redzeeji?

[ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 14:36:15 ]

Offline
GirtzB
13. Mar 2009, 14:37 #1097

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

jap.
p.s. kurš spameris šodien skrēja no juglas līdz alfai ar sarkanu lūciju...?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
moro
13. Mar 2009, 14:48 #1098

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

GirtzB - no offence, just joking

Quiz: AFR pie kurā reakcija ir visātrāka?
Offline
kaarbis
13. Mar 2009, 15:06 #1099

Kopš: 25. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: pirkstu pa karti

Uzdevums:
Dota Impreza 02' gada, simptomi sagriežot stūri pa labi vai pa kreisi līdz galam braucot ir parādijušies diezgan nepatīkami klākšķi (braucot gan uz priekšu, gan atpakaļ).
Ir aizdomas uz viskomufti, vai ir iespēja kaut kā to visu pārbaudīt neņemot nost kārbu un nejaucot bloķi pa reizinātājiem??? Thanks
Offline
jnk
13. Mar 2009, 15:19 #1100

Kopš: 13. Jan 2005

Ziņojumi: 288

Braucu ar: F34 335xd, i3s, NB2, AE86


13 Mar 2009, 14:48:10 moro rakstīja:

Quiz: AFR pie kurā reakcija ir visātrāka?


ja oksidēšanās reakcija, tad drošvien liesāks ir ātrāks, tb detonācija.

[ Šo ziņu laboja jnk, 13 Mar 2009, 15:20:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex