Autors | Ziņojums |
moro | 13. Mar 2009, 12:23 |
#1081
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 12:22:08 adolfs rakstīja:
visas nepareizi
3 +- pienjemami
nooooooot |
Offline | |
|
genaadijs | 13. Mar 2009, 12:25 |
#1082
|
|
Kopš: 09. Jul 2002
Ziņojumi: 7100
Braucu ar:
| piektais vieniigi straadaa okei |
Offline | |
|
Ekimons | 13. Mar 2009, 12:29 |
#1083
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 12:25:31 genaadijs rakstīja:
piektais vieniigi straadaa okei
jaapievienojas, lai gan vairak liekas, ka taisniba adolfam
jabut tak vienmērīgi izkliedētam plataakaa leņķī
[ Šo ziņu laboja Ekimons, 13 Mar 2009, 12:39:57 ] |
Offline | |
|
Siipols | 13. Mar 2009, 12:31 |
#1084
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Jābūt līdzīgam mākonītim kā 6 ajai sprauslai!
man šķiet,ka visas ir sūdi
Kurš ir reģistrējies Audistailā?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
emigrants | 13. Mar 2009, 12:32 |
#1085
|
|
Kopš: 01. Mar 2003
Ziņojumi: 4060
Braucu ar: to kas bildē
| 1 un 5 [ Šo ziņu laboja emigrants, 13 Mar 2009, 12:33:00 ] |
Offline | |
|
Ekimons | 13. Mar 2009, 12:32 |
#1086
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| Labi
daži pavisam labi [ Šo ziņu laboja Ekimons, 13 Mar 2009, 12:35:23 ] |
Offline | |
|
jnk | 13. Mar 2009, 12:41 |
#1087
|
|
Kopš: 13. Jan 2005
Ziņojumi: 288
Braucu ar: F34 335xd, i3s, NB2, AE86
|
13 Mar 2009, 12:21:39 moro rakstīja:
Cik, jūsuprāt, gaisa patērē standarta STi vai Evo dzinējs maks. jaudas attīstīšanas brīdī? Var nosaukt aptuveno ciparu
motora tilpums (STi ir arī 2.5L versija) reiz VE, ko tu redzi savās tūninga tabulās :P
aptuveni 250-300grami/sekundē
tas ir 200-250L 20grādos jūras līmenī [ Šo ziņu laboja jnk, 13 Mar 2009, 13:17:53 ] |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 13:30 |
#1088
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| par sprauslam tikaat skaidriibaa
adolfs/jnk - bingo [ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 13:31:44 ] |
Offline | |
|
|
moro | 13. Mar 2009, 13:50 |
#1089
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| spararaats
nezinu kaa to latviski pateikt - divas masas (divu massu vai kaa) |
Offline | |
|
Puce | 13. Mar 2009, 13:51 |
#1090
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| abi divi wide band.
13 Mar 2009, 12:06:20 moro rakstīja:
QUIZ:
Kas ir kopīgs šiem priekšmetiem:
un
adolf, dod iespēju cilvēkiem padomāt
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Doors | 13. Mar 2009, 13:59 |
#1091
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1031
Braucu ar: GS-96
| ko nozīmē divu masu spararats? sīkāku paskaidrojumu lūdzu studijā (:
----------------- Copyright © Doors |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 14:14 |
#1092
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| divas atsevišķas masas, savienotas ar atsperojumu
Spararats vispār ir vajadzīgs, lai izlīdzināt griezes momenta "raustīšanas", kas veidojas no motora darbības: vienā ciklā ietvaros kloķvārpsta
- paātrinās, kad tiek sadedzināta degviela (darbā taktī)
- sabremzējās saspiešanās taktī
Lai izlīdzīnat šo raustīšanas, izmanto spararatu, kas nodrošīna inerci kloķvārpstai.
Tas raustīšanas ir jo lielākas, jo lielāka ir motora jauda pie vienādiem pārējiem. Piemēram, lieljaudas 4-cilindru motoram tas raustīšanas ir ļoti pamatīgas. Jo lielākas vinas ir, jo lielākas masas spararatu ir jāizmanto. Bet kā zināms, lielas masas spararats pasliktina motora dinamiku (apgrūtina griešanas ātruma uzņemšanu).
Divu masu spararats ļauj "noizolēt" dzinēju no transmisijas, tagadēji samazinot vibrācijas, neizmantojot pārāk lielas masas spararatu.
Kaut kā tā [ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 15:34:10 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 14:20 |
#1093
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| aha un tipiski bmw vecu spararatu graboņa pēc noslāpēšanas...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Ekimons | 13. Mar 2009, 14:22 |
#1094
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 14:20:59 GirtzB rakstīja:
aha un tipiski bmw vecu spararatu graboņa pēc noslāpēšanas...
zvanīt zvana |
Offline | |
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 14:27 |
#1095
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| p.s. dodiet e46 m3 spararata/sajūga kompektu zem oem cenām
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 14:34 |
#1096
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
|
13 Mar 2009, 14:27:12 GirtzB rakstīja:
p.s. dodiet e46 m3 spararata/sajūga kompektu zem oem cenām
topika nosaukumu redzeeji? [ Šo ziņu laboja moro, 13 Mar 2009, 14:36:15 ] |
Offline | |
|
|
GirtzB | 13. Mar 2009, 14:37 |
#1097
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| jap.
p.s. kurš spameris šodien skrēja no juglas līdz alfai ar sarkanu lūciju...?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
moro | 13. Mar 2009, 14:48 |
#1098
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| GirtzB - no offence, just joking
Quiz: AFR pie kurā reakcija ir visātrāka? |
Offline | |
|
kaarbis | 13. Mar 2009, 15:06 |
#1099
|
|
Kopš: 25. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 365
Braucu ar: pirkstu pa karti
| Uzdevums:
Dota Impreza 02' gada, simptomi sagriežot stūri pa labi vai pa kreisi līdz galam braucot ir parādijušies diezgan nepatīkami klākšķi (braucot gan uz priekšu, gan atpakaļ).
Ir aizdomas uz viskomufti, vai ir iespēja kaut kā to visu pārbaudīt neņemot nost kārbu un nejaucot bloķi pa reizinātājiem??? Thanks |
Offline | |
|
jnk | 13. Mar 2009, 15:19 |
#1100
|
|
Kopš: 13. Jan 2005
Ziņojumi: 288
Braucu ar: F34 335xd, i3s, NB2, AE86
|
13 Mar 2009, 14:48:10 moro rakstīja:
Quiz: AFR pie kurā reakcija ir visātrāka?
ja oksidēšanās reakcija, tad drošvien liesāks ir ātrāks, tb detonācija. [ Šo ziņu laboja jnk, 13 Mar 2009, 15:20:21 ] |
Offline | |
|