Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi celtniekiem
Autors | Ziņojums |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| un tagad atbildi, huļi tu tā satraucies, ja tev ir pie dirsas? | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
| Konkrētajā dzīvoklī dažādu slīpo sienu un starpsienu ir vairāk nekā 3, tamdēļ tieši šajā zonā tā sanāk, bet pie ieejas durvīm flīze iet paralēli/perpendikulāri dēlim.
P.s. Par gaum protams nestrīdas, bet par izpildījumu gan, un tamdēļ uzskatu ka ja tomēr kāds izvēlas savu mitekli piecūkāt ar laminātu, dēļ kā jautājums tika pacelts, tad to dara maksimāli estētiski un kvalitatīvi, nevis savienojums zāģis un pāri līste neatkarīgi kādos leņķos materiāli savienojas. | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
18 Feb 2015, 23:17:40 Belluuns rakstīja:
un tagad atbildi, huļi tu tā satraucies, ja tev ir pie dirsas?
tu plkst redzēji? es vienk čatoju | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| ok, sorry | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
18 Feb 2015, 22:07:43 bezdarbnieks rakstīja:
Ātrais jautājums. Mājai, tā saucamā, pretvēja vate, tā cietā 3cm, ir obilgāta starp spārēm? Jeb vnk pietiek ar 30cm parasto?
Viss atkarīgs no kopējā jumta pīrāga un konfigurācijas.
Ja virs mīkstās vates liec difūzijas membrānu vai pretvēja plēvi, tad pretvēja vate nav vajadzīga. | Offline | | |
kasparitto | | Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 742
Braucu ar:
| Vai kāds pats darbojas galdniecībā vai var kādu tādu ieteikt? Dzīvoklim vajag 3 iekšdurvis. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
18 Feb 2015, 21:52:22 hrusts rakstīja:
18 Feb 2015, 21:48:29 Horacijs_Keins rakstīja:
Hloru jau nu pavisam noteikti nevajag lietot, ja gribi dzert no akas.
18 Feb 2015, 20:26:12 hrusts rakstīja:
kā pareizi likvidēt (aizbērt) kanalizācijas bedri, lai tas viss labums nesūcas zemē (netālu paredzēta aka)!!!! - bedre pie mājas pamatiem (malas betonētas, pamatne smiltis), ir izsūknēts viss ārā, ar lāpstu viss izrakts, iztīrīts, ko darīt tālāk??? vienkārši aizbērt??? vai ar hloru dezinficēt un tad bērt ciet???
nu spečuki, neviena ieteikuma????
P.S. augsti gruntsūdeņi, smilšaina grunts...
ok ko tad??? skalot vai vienk poh bērt ciet???
Tev tur viss jau sen ir nokļuvis gruntsūdeņos. Tas, ka tagad viss ir izsmelts, neko nemaina.
Cik dziļa aka?
Tas ir cik dziļi no zemes līmeņa akā ir ūdens līmenis?
Jebkurā gadījumā, lai ir drošība aizved ūdeni uz analīzēm.
Man laukos sausā bedre 30m no akas, ūdens tīrs, tiesa mums ir ļoti dziļi ūdens līmenis un smilts/grants. | Offline | | |
Turbomen | | Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
| Var kads ludzu paskaidrot kur ir pielietojama akmens vate un kur mineral vate? | Offline | | |
|
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 17:46:51 Turbomen rakstīja:
Var kads ludzu paskaidrot kur ir pielietojama akmens vate un kur mineral vate?
Visiem ražotājiem ir pieejami katalogi, kuros precīzi uzrakstīts, kas, kur un kā izmantojams.
Akmens vate jau pēc būtības arī ir minerālvate, ar minerālvati Tu visticamāk domāji stiklavati.
Tev vienkārši jāskatās, kurš produkts Tev der vislabāk - cena (+iestrādes izmaksas) vs. fizikālās īpašības (siltumvadāmība/noturība, attiecības ar mitrumu) vs. garantētais kalpošanas laiks (protams atkarīgs no iestrādes kvalitātes) vs. nepieciešamība pēc papildus materiāliem pīrāgam (plēves, pretvēja plātnes u.c.). | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto? | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 385
Braucu ar: F10 n47
| Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok? | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Jekuram tapetēm virsma jāsagatavo perfekti, pretējā gadījumā visi sīkumi būs redzami, gan dabiskajā, gan mākslīgajā apgaismojumā.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
|
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Reģipsim ir Zn, Al, papīra ar iestrādātu plastmasu un plastmasas stūrīši bet bez sieta. Tie ar sietu ir fasādēm.
Zn stūra šinas izmanto standarta situācijām 90' leņķī, papīra priekš šaur vai platleņķa, plastmasa savukārt arkām un citām liektām vietām. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13616
Braucu ar: 30niekiem
|
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 19:15:42 Z4 rakstīja:
Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok?
Tas atkarīgs no izvēlētā siltumizolācijas materiāla.
Bet pat eko-vatei, kurai raksta, ka nevajag tvaika plēvi ir pieejamas "elpojošas" membrānas.
Difūzmebrāna ir domāta, lai to mitrumu, kurš ticis konstrukcijās izlaistu ārā, un vienlaicīgi nelaistu iekšā vēju.
Iekšpusē nekāda jēga.
Pūst, ja nenolīmē tvaika izolācijas šuves un mitrums tiek konstrukcijās.
Pūšanu vēl vairāk pastiprina nepareiza ārpuses izbūve, kad, piemēram, membrāna saskarās ar vati un mitrums, kurš caur membrānu ejot ārā tur koncentrējās slapina vati un konstrukciju.
Saprotams, ka ideāli noslēgtai konstrukcijai "elpošana" nekāda un sanāk ledusskapja princips.
Tāpēc vajag labu ventilācijas sistēmu/rekuperācijas sistēmu. | Offline | | |
|
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Feb 2015, 20:04:33 968-jk rakstīja:
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas.
Es par to, ka ar krāsu vēl var kādu eroru noslēpt, bet ar fototapeti būs redzami visi kasjaki | Offline | | |
Horacijs_Keins | | Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
| Ko saka lietotāji par click parketu un apsildāmajām grīdām? Būvmateriālu veikalos ražotājs uz iepakojuma norāda max 25 grādi. Skaidrs,ka būs šad un tad pāri tā temperatūra. Ir kāds ražotājs kura parketam pieļaujama augstāka temperatūra? | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 385
Braucu ar: F10 n47
|
19 Feb 2015, 20:06:17 Lala rakstīja:
19 Feb 2015, 19:15:42 Z4 rakstīja:
Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok?
Tas atkarīgs no izvēlētā siltumizolācijas materiāla.
Bet pat eko-vatei, kurai raksta, ka nevajag tvaika plēvi ir pieejamas "elpojošas" membrānas.
Difūzmebrāna ir domāta, lai to mitrumu, kurš ticis konstrukcijās izlaistu ārā, un vienlaicīgi nelaistu iekšā vēju.
Iekšpusē nekāda jēga.
Pūst, ja nenolīmē tvaika izolācijas šuves un mitrums tiek konstrukcijās.
Pūšanu vēl vairāk pastiprina nepareiza ārpuses izbūve, kad, piemēram, membrāna saskarās ar vati un mitrums, kurš caur membrānu ejot ārā tur koncentrējās slapina vati un konstrukciju.
Saprotams, ka ideāli noslēgtai konstrukcijai "elpošana" nekāda un sanāk ledusskapja princips.
Tāpēc vajag labu ventilācijas sistēmu/rekuperācijas sistēmu.
Par labu ventilāciju tiek domāts, arī variants ir apsvērts par rekuperācijas sistēmu.
Mans siltumizolācijas pīrāgs skatoties no neapsildāmajiem un ventilējamiem bēniņiem ir
-30mm rokwool cietā vate( man liekas fasrock),
-tad starp sijām 100+75+50mm rokwool super, akmens vate loksnēs.
-tad nāks šķērsām vēlviens karkass,kurā būs 75mm rokwool super, akmens vate loksnēs,
-un tad vēl viens izlīmeņots šķērslatojums( sanāk paralēri sijām) ar soli pa 400mm(60*50mm latas),lai var skrūvēt reģipsi. un tur arī domāju ielikt 50mm vati.
Cik esmu izglītojies, tad tvaika izolāciju var likt arī starp pēdējo un pirmspēdējo slāni, vai labāk atstāt pēdējos 50mm tukšus un tvaika izolāciju likt pie 75mm vates? vai arī tieši pirm reģipša?
Mājā ir no keraterm mūrēta un ja likšu tvaika izolāciju,tad viņu uzlikšu maksimāli perfekti- nebūs caurumi tvaika izolācijā.
p.s. Zinu,ka daudzi šausmināsies par daudzajiem karkasiem un lielo siltumizolācijas slani, bet es taisu priekš sevis un zinu ,ka lielākais siltums iziet caur griestiem.
| Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
19 Feb 2015, 20:20:34 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 20:04:33 968-jk rakstīja:
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas.
Es par to, ka ar krāsu vēl var kādu eroru noslēpt, bet ar fototapeti būs redzami visi kasjaki
Nebūs fototapetes...taisu pa lēto,jo nav doma ilgi dzīvot tai izstabā...un tas ka diezvai spēšu sienas sagatavot labi...
Starpcitu,bez lieka čakara nav vieglāk nolīmēt ar krāsojamajām tapetēm,lai sienas nav baigi jāšpaktelē?
[ Šo ziņu laboja Nello, 19 Feb 2015, 20:48:26 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|