Online
Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Notikumi pasaulē, EU/ASV,NATO u.tml.
Autors | Ziņojums |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13702
Braucu ar: 30niekiem
| Nelaime ir tā, ka tas kabelis ir bojāts bet nav zināms kad tas tieši ir noticis un to arī tā nevar noteikt. Ja varētu noteikt precīzu bojāšanas laiku tad sazīmētu arī vainīgo kuģi. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13917
Braucu ar:
| kā var aizklapēt jūru ciet? tikai pārkāpjot visas starptautiskās tiesības un normas | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22382
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nu šobrīd ir tā, ka visi tur dara, ko grib un nevienam par to nekas nav. Kāpēc, lai tos kabeļus nebojātu?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1228
Braucu ar: Hibrīdu
| Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts. | Online | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13702
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.
Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1917
Braucu ar: E91
|
27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:
27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.
Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.
Aizbrauc kādu dienu pasauļoties vai pacopēt Irbes šaurumā. Satiksme ir biežāka, kā tramvaji Rīgā.
Un šeit bija minēts, ka kuģi un lidmašīnas izvēlās "vieglākos" ceļus, lai nonāktu galapunktā ātrāk, bet tā nav.
Par gaisa satiksmi man pieredzes nav, bet jūrā tās ir stingri regulētas "šosejas" - nevar izmest zveju tīklu uz šosejas un uz diennakti noenkuroties.
Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta un LVRTC tāpat logo trafiku, lai līdz pat sekundei piereģistrētu laiku, kad notika negadījums.
EDIT: 2000. vidū mūsu pašu zvejas kuģim pāri pārgāja lielais un pat nepamanīja, ka 7 dzīves paķēra līdzi. Tikai tāpēc, ka kapteinis nevietā noenkurojās zivis gaidot. AIS tolaik vēl nebija obligāts, to Baltika tipa tupeli vienkārši neredzēja.[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 11:22:30 ] | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22424
Braucu ar: RVR
|
27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:
27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.
Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.
Nezinu, par kuru gadījumu Tu runā, bet šajā pēdējā gadījumā zviedri diezgan operatīvi aizturēja "Vezhen" un sākotnējā apskate liecina, ka tam ir bojāts enkurs. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13702
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jan 2025, 11:23:02 @RVR rakstīja:
27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:
27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.
Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.
Nezinu, par kuru gadījumu Tu runā, bet šajā pēdējā gadījumā zviedri diezgan operatīvi aizturēja "Vezhen" un sākotnējā apskate liecina, ka tam ir bojāts enkurs.
Tevis minēto info būšu palaidis garām.
Delfi:
Nekavējoties aizsūtījām kuģi pārbaudīt kabeļa tuvumā esošo kuģi "Michalis San". Konstatējām, ka kuģis ir ceļā uz Krieviju un gaida atļauju no sava aģenta, lai dotos tālāk. Nekādas aizdomīgas darbības uz klāja vai bojājumus enkuram mēs nekonstatējām," sacīja Polencs.
Raksts Delfi[ Šo ziņu laboja 968-jk, 27 Jan 2025, 11:29:13 ] | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12550
Braucu ar:
|
27 Jan 2025, 10:36:30 @ralfiks rakstīja:
Piekrītu,neko īsti nosargāt tur vaktējot nevar.Tad kāds ir risinājums?Jāpieņem,ka katru nedēļu visus kabeļus bojās,salabos,atkal sabojā utt?
Ja kaimiņš huligāns katru dienu iemetīs logos ķieģeli,tad vienkārši jāstiklo logi katru dienu vai jāaiziet ar to ķieģeli pašam jāiemauc?Līdzīgi Ukrainā māžojas-tā vietā,lai likvidētu cēloni,tas ir, iznīcinātu vietas,no kurienes palaiž iskanderus,mēģina Patriotus visur nolikt,kas pēc definīcijas nav iespējams.Nē,nu ja tas ir bizness,tā iekārtots,tad ok
ppc, militārais eksperts
nez kāpēc Ukraina nevar iznīcināt raķešu palaišanas vietas/lidlaukus/lidmašīnas?
nu varbūt tāpēc, ka krievija ir liela un vnk nav ieroču, ar ko aizsniegt? [ Šo ziņu laboja kexxx, 27 Jan 2025, 11:31:09 ] | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22424
Braucu ar: RVR
| Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi
Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12550
Braucu ar:
| kuģa kapteini uz 10 gadiem cietumā un tad redzētu, cai vēl būtu gribētāji | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3127
Braucu ar: MB;f15;LC
| Nu tak taaapeec saku ka amiishi nevis paliidz likvideet ceelonjus bet ciinaas ar sekaam.Arii tas ir apsveicami bet iisti nerisina probleemu | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3127
Braucu ar: MB;f15;LC
|
27 Jan 2025, 11:34:11 @kexxx rakstīja:
kuģa kapteini uz 10 gadiem cietumā un tad redzētu, cai vēl būtu gribētāji
Shim jaapiekriit.Buutu bargs sods terorisms utt padomaatu cits divreiz | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13702
Braucu ar: 30niekiem
| Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1917
Braucu ar: E91
|
27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.
Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13702
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:
27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.
Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.
Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek. | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16378
Braucu ar:
|
27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi
Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.
Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1917
Braucu ar: E91
|
27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:
27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi
Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.
Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts
Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16378
Braucu ar:
|
27 Jan 2025, 12:28:19 @Bender rakstīja:
27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:
27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi
Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.
Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts
Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes...
vai tad radars ņem aiz horizonta | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1917
Braucu ar: E91
|
27 Jan 2025, 12:41:47 @uldens1 rakstīja:
27 Jan 2025, 12:28:19 @Bender rakstīja:
27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:
27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi
Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.
Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts
Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes...
vai tad radars ņem aiz horizonta
Apskaties, kur pārrāva - tur gandrīz vai tiešā redzamībā bez binokļa attālums.
Un radari kopā ar AIS dublē no blakus kuģiem. + jūrā ir pilns ar bākām, kuras veic monitoringu.
https://www.marinetraffic.com/[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 12:58:52 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|