Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Notikumi pasaulē, EU/ASV,NATO u.tml.

AutorsZiņojums
968-jk
27. Jan 2025, 10:36 #10781

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem

Nelaime ir tā, ka tas kabelis ir bojāts bet nav zināms kad tas tieši ir noticis un to arī tā nevar noteikt. Ja varētu noteikt precīzu bojāšanas laiku tad sazīmētu arī vainīgo kuģi.
Offline
user
27. Jan 2025, 10:40 #10782

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13917

Braucu ar:

kā var aizklapēt jūru ciet? tikai pārkāpjot visas starptautiskās tiesības un normas
Offline
Elviss
27. Jan 2025, 10:46 #10783

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22382

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu šobrīd ir tā, ka visi tur dara, ko grib un nevienam par to nekas nav. Kāpēc, lai tos kabeļus nebojātu?

-----------------

RT Translations
Offline
DiksIrseejs
27. Jan 2025, 10:51 #10784

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1228

Braucu ar: Hibrīdu

Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.
Online
968-jk
27. Jan 2025, 11:03 #10785

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.


Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.
Offline
Bender
27. Jan 2025, 11:10 #10786

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.


Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.

Aizbrauc kādu dienu pasauļoties vai pacopēt Irbes šaurumā. Satiksme ir biežāka, kā tramvaji Rīgā.

Un šeit bija minēts, ka kuģi un lidmašīnas izvēlās "vieglākos" ceļus, lai nonāktu galapunktā ātrāk, bet tā nav.
Par gaisa satiksmi man pieredzes nav, bet jūrā tās ir stingri regulētas "šosejas" - nevar izmest zveju tīklu uz šosejas un uz diennakti noenkuroties.

Tas ko gribu teikt - visa satiksme jūrā tiek fiksēta un LVRTC tāpat logo trafiku, lai līdz pat sekundei piereģistrētu laiku, kad notika negadījums.

EDIT: 2000. vidū mūsu pašu zvejas kuģim pāri pārgāja lielais un pat nepamanīja, ka 7 dzīves paķēra līdzi. Tikai tāpēc, ka kapteinis nevietā noenkurojās zivis gaidot. AIS tolaik vēl nebija obligāts, to Baltika tipa tupeli vienkārši neredzēja.

[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 11:22:30 ]

Offline
RVR
27. Jan 2025, 11:23 #10787

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22424

Braucu ar: RVR


27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.


Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.


Nezinu, par kuru gadījumu Tu runā, bet šajā pēdējā gadījumā zviedri diezgan operatīvi aizturēja "Vezhen" un sākotnējā apskate liecina, ka tam ir bojāts enkurs.
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 11:26 #10788

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


27 Jan 2025, 11:23:02 @RVR rakstīja:

27 Jan 2025, 11:03:14 @968-jk rakstīja:

27 Jan 2025, 10:51:20 @DiksIrseejs rakstīja:
Te kā reiz precīzs bojāšanas laiks ir zināms līdz minūtei, jo trafiks pa kabeli tiek monitorēts.


Ja būtu zināms precīzs bojāšanas laiks nevis bojājuma pifiksēšanas laiks, tad sazīmētu vainīgo. Jūras spēki taču izpētīja bojājuma piefiksēšanas laikā tur bijušo kuģi un palaida jo nekas neliecināja, ka viņi vainīgi.


Nezinu, par kuru gadījumu Tu runā, bet šajā pēdējā gadījumā zviedri diezgan operatīvi aizturēja "Vezhen" un sākotnējā apskate liecina, ka tam ir bojāts enkurs.



Tevis minēto info būšu palaidis garām.

Delfi:
Nekavējoties aizsūtījām kuģi pārbaudīt kabeļa tuvumā esošo kuģi "Michalis San". Konstatējām, ka kuģis ir ceļā uz Krieviju un gaida atļauju no sava aģenta, lai dotos tālāk. Nekādas aizdomīgas darbības uz klāja vai bojājumus enkuram mēs nekonstatējām," sacīja Polencs.


Raksts Delfi

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 27 Jan 2025, 11:29:13 ]

Offline
kexxx
27. Jan 2025, 11:29 #10789

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


27 Jan 2025, 10:36:30 @ralfiks rakstīja:


Piekrītu,neko īsti nosargāt tur vaktējot nevar.Tad kāds ir risinājums?Jāpieņem,ka katru nedēļu visus kabeļus bojās,salabos,atkal sabojā utt?
Ja kaimiņš huligāns katru dienu iemetīs logos ķieģeli,tad vienkārši jāstiklo logi katru dienu vai jāaiziet ar to ķieģeli pašam jāiemauc?Līdzīgi Ukrainā māžojas-tā vietā,lai likvidētu cēloni,tas ir, iznīcinātu vietas,no kurienes palaiž iskanderus,mēģina Patriotus visur nolikt,kas pēc definīcijas nav iespējams.Nē,nu ja tas ir bizness,tā iekārtots,tad ok


ppc, militārais eksperts
nez kāpēc Ukraina nevar iznīcināt raķešu palaišanas vietas/lidlaukus/lidmašīnas?
nu varbūt tāpēc, ka krievija ir liela un vnk nav ieroču, ar ko aizsniegt?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 27 Jan 2025, 11:31:09 ]

Offline
RVR
27. Jan 2025, 11:29 #10790

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22424

Braucu ar: RVR

Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi

Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.

Offline
kexxx
27. Jan 2025, 11:34 #10791

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

kuģa kapteini uz 10 gadiem cietumā un tad redzētu, cai vēl būtu gribētāji
Offline
ralfiks
27. Jan 2025, 11:35 #10792

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: MB;f15;LC

Nu tak taaapeec saku ka amiishi nevis paliidz likvideet ceelonjus bet ciinaas ar sekaam.Arii tas ir apsveicami bet iisti nerisina probleemu
Offline
ralfiks
27. Jan 2025, 11:36 #10793

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: MB;f15;LC


27 Jan 2025, 11:34:11 @kexxx rakstīja:
kuģa kapteini uz 10 gadiem cietumā un tad redzētu, cai vēl būtu gribētāji


Shim jaapiekriit.Buutu bargs sods terorisms utt padomaatu cits divreiz
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 11:37 #10794

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem

Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.
Offline
Bender
27. Jan 2025, 11:46 #10795

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.
Offline
968-jk
27. Jan 2025, 11:52 #10796

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13702

Braucu ar: 30niekiem


27 Jan 2025, 11:46:27 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 11:37:35 @968-jk rakstīja:
Neesmu kabeļu eksperts bet sauszemes optiskie kabeļi ir tā ka sabojā un par to neviens ilgi neuzzina jo daudz šķiedru stāv rezervei, t.i., par bojājumu vizuāli neredzot kabeli uzzināsi tikai sākot izmantot bojātās šķiedras/dzīslas.

Tā nu gan nav... Katru dzīslu monitorē automāta režīmā un alarms izlec. Un mūsdienās pat var noteikt bojājuma vietu, lai viss kabelis garumā nav jārok ārā.


Tā varbūt notiek teorijā bet dzīvē tas tā neotiek.
Offline
uldens1
27. Jan 2025, 12:19 #10797

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16378

Braucu ar:


27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi

Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.


Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts
Offline
Bender
27. Jan 2025, 12:28 #10798

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:

27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi

Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.


Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts

Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes...
Offline
uldens1
27. Jan 2025, 12:41 #10799

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16378

Braucu ar:


27 Jan 2025, 12:28:19 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:

27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi

Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.


Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts

Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes...
vai tad radars ņem aiz horizonta
Offline
Bender
27. Jan 2025, 12:53 #10800

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: E91


27 Jan 2025, 12:41:47 @uldens1 rakstīja:

27 Jan 2025, 12:28:19 @Bender rakstīja:

27 Jan 2025, 12:19:14 @uldens1 rakstīja:

27 Jan 2025, 11:29:50 @RVR rakstīja:
Iespējams, ka kabeli tajā laikā šķērsoja vairāki kuģi

Katrā ziņā, pēc sākotnējās apskates šķiet, ka zviedri ir trāpījuši uz īsto.


Vēl jau pastāv variants ka kuģis izslēdz to savu transponderi,vai kā to sūdu sauc,un brauc nemonitorēts

Izslēgt var, tikai izņemot AIS, Inmarsat un Iridium, tāda izmēra kuģim ir ne tikai dublējošās sistēmas, bet arī radara izsekošana no sauszemes...
vai tad radars ņem aiz horizonta

Apskaties, kur pārrāva - tur gandrīz vai tiešā redzamībā bez binokļa attālums.
Un radari kopā ar AIS dublē no blakus kuģiem. + jūrā ir pilns ar bākām, kuras veic monitoringu.

https://www.marinetraffic.com/

[ Šo ziņu laboja Bender, 27 Jan 2025, 12:58:52 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo