Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Mar 2024, 08:51:20 @kkas rakstīja:
17 Mar 2024, 22:11:30 @Kaross rakstīja:
17 Mar 2024, 17:55:52 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/OrbRK8h6rvU?si=cmCDYBpwBks1ph85
Ko spečuki teiks par šo ?
Skatamies no 19min. un 20 sek.
Esot kaut kāds gadžets, kuru pieslēdzot caur diagnostikas ligzdu, tas glušī odometra kilometru "tīšanas" ātrumu. Maksājot 350euro
Ko Tu gribi dzirdēt? Nu pipeles viņi visi ir, kas tos sūdus izmanto. Jobani krāpnieki. LV tādi arī ir. Vismaz gadus 5 atpakaļ es tādu redzēju, ja ne senāk.
motorstundas arī skaita mazāk?
tas tāpat nekad nebūs masveidā, vismaz ne importijā un attieksies tāpat uz visādiem super un premium auto. nu vēl visādiem random šeit ripojošiem expremium auto
Motorstundas var nodzēst, tas nav nekas sarežģīts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1040
Braucu ar: F11
|
18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.
Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.
Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.
Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.
Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?
Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?
Ja kaut viens no 4 nedarbojas,būs tpms failure. Ir tooļi,kas var nolasīt katru sensoru,pieliekot klāt pie riepas ,attiecīgi iespējams nodiagnosticēt vai visi 4 strādā, vai kāds tomēr nesūta signālu uz tpms bloku. Oem sensoriem baterija aptuveni 10g tur, beidzoties baterijai, sensors pārstās sūtīt signālu. | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 788
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
|
18 Mar 2024, 09:16:25 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Mar 2024, 08:51:20 @kkas rakstīja:
17 Mar 2024, 22:11:30 @Kaross rakstīja:
17 Mar 2024, 17:55:52 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/OrbRK8h6rvU?si=cmCDYBpwBks1ph85
Ko spečuki teiks par šo ?
Skatamies no 19min. un 20 sek.
Esot kaut kāds gadžets, kuru pieslēdzot caur diagnostikas ligzdu, tas glušī odometra kilometru "tīšanas" ātrumu. Maksājot 350euro
Ko Tu gribi dzirdēt? Nu pipeles viņi visi ir, kas tos sūdus izmanto. Jobani krāpnieki. LV tādi arī ir. Vismaz gadus 5 atpakaļ es tādu redzēju, ja ne senāk.
motorstundas arī skaita mazāk?
tas tāpat nekad nebūs masveidā, vismaz ne importijā un attieksies tāpat uz visādiem super un premium auto. nu vēl visādiem random šeit ripojošiem expremium auto
Motorstundas var nodzēst, tas nav nekas sarežģīts
Aizmirsi piebilst, ka ka vari to izdarīt, ja klientam ir daudz naudas, jo tas ir dārgi. Tas nekas, ka nav nekas sarežģits. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Mar 2024, 09:21:47 @Achtung rakstīja:
18 Mar 2024, 09:16:25 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Mar 2024, 08:51:20 @kkas rakstīja:
17 Mar 2024, 22:11:30 @Kaross rakstīja:
17 Mar 2024, 17:55:52 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/OrbRK8h6rvU?si=cmCDYBpwBks1ph85
Ko spečuki teiks par šo ?
Skatamies no 19min. un 20 sek.
Esot kaut kāds gadžets, kuru pieslēdzot caur diagnostikas ligzdu, tas glušī odometra kilometru "tīšanas" ātrumu. Maksājot 350euro
Ko Tu gribi dzirdēt? Nu pipeles viņi visi ir, kas tos sūdus izmanto. Jobani krāpnieki. LV tādi arī ir. Vismaz gadus 5 atpakaļ es tādu redzēju, ja ne senāk.
motorstundas arī skaita mazāk?
tas tāpat nekad nebūs masveidā, vismaz ne importijā un attieksies tāpat uz visādiem super un premium auto. nu vēl visādiem random šeit ripojošiem expremium auto
Motorstundas var nodzēst, tas nav nekas sarežģīts
Aizmirsi piebilst, ka ka vari to izdarīt, ja klientam ir daudz naudas, jo tas ir dārgi. Tas nekas, ka nav nekas sarežģits.
Tieši kas tur ir dārgi? Ja kādi 100eur ir dārgi, tad nevajag to BMW
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:
18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.
Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.
Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.
Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.
Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?
Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?
Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.
Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3' | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8536
Braucu ar: m635csi
| problēma visdrīzāk ir tajos aftermarket sensoros, kad nopirku vēl vienu ziemas disku komplektu priekš f15 ar oem sensoriem, tad auto tos pats atpazina un neko tur kalibrēt nevajadzēja, viss strādāja tāpat kā ar vasaras setu | Offline | | |
Ro_lv | | Kopš: 02. Mar 2021
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: F34 320d GT lci
|
18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:
18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:
18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.
Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.
Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.
Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.
Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?
Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?
Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.
Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'
Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts | Offline | | |
Ro_lv | | Kopš: 02. Mar 2021
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: F34 320d GT lci
| Ir kāds Jelgavas pusē kam ir bimmercode vai līdzīgs aparāts , gribēju F34 ieslēgt opciju ka kopā ar dienasgaismām deg arī aizmugures gabarīti , bet diagun launch neatradu šo opciju | Offline | | |
|
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
18 Mar 2024, 18:09:31 @Ro_lv rakstīja:
18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:
18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:
18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.
Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.
Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.
Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.
Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?
Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?
Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.
Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'
Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts
Pag.Tad man viens vai visi 4 jāpērk tagad? Es jau nezinu kurš neiet | Offline | | |
Ro_lv | | Kopš: 02. Mar 2021
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: F34 320d GT lci
|
18 Mar 2024, 20:45:38 @Negantelis rakstīja:
18 Mar 2024, 18:09:31 @Ro_lv rakstīja:
18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:
18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:
18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.
Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.
Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.
Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.
Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?
Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?
Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.
Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'
Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts
Pag.Tad man viens vai visi 4 jāpērk tagad? Es jau nezinu kurš neiet
Teorētiski nē , ja uz auto riepas aizbrauc līdz riepiniekuem lai pasaka kuru nevar nolasīt , ja nav uz auto aizved diskus līdz čaļiem. Tik nepērc Bosch Toms sensorus tur speciālu aparātu vajag, ja interkuilī nopirkšu hamaton kas jau paredzēts BMW tad pat kodēt viņu nevajag un BMW Toms resets jau atradīs viņu (vismaz f sērijai atrada) | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2812
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Mar 2024, 18:37:28 @Briize rakstīja:
17 Mar 2024, 18:31:57 @Mixzzz rakstīja:
17 Mar 2024, 15:12:21 @Briize rakstīja:
17 Mar 2024, 13:59:27 @HiJaCKeR rakstīja:
17 Mar 2024, 13:57:45 @sys9291 rakstīja:
17 Mar 2024, 13:40:53 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Mar 2024, 23:19:19 @Briize rakstīja:
Un dīzeļi vēl esot tie dārgi uzturamie, neekonomiskie sūdi...
n43 ir tiekai viens no benzīna dzinējiem, iegaumē to
tu piemirsi N53...
tas jau tas pats vien ir, tikai +2 cilindri
Un n54, kā arī n55, par n55 pilns youtube ar briesmu lietām
Aha, tikai kā parasti aizdomāties par to kāpēc YT in pilns ar info par benzīniem nevis dīzeļiem jau nevarēji. Un n54 ir tas par kuru ir briesmu lietas.
Tieši tāpat YT ir pilns arī ar n47/n57 šausmu stāstiem ! Divains tev tas arguments...
Un nē tieši par n55 ir ļoti daudz video !
Salīdzinoši ir ļoti maz par 47/57 motoriem. Krievu resursus vispār neizskatu jēgu pētīt BMW sakarā, jo tur vēl joprojām nav attīstījušies tālāk par āmuru un 10/13 atslēdziņu. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
18 Mar 2024, 21:41:35 @Mixzzz rakstīja:
17 Mar 2024, 18:37:28 @Briize rakstīja:
17 Mar 2024, 18:31:57 @Mixzzz rakstīja:
17 Mar 2024, 15:12:21 @Briize rakstīja:
17 Mar 2024, 13:59:27 @HiJaCKeR rakstīja:
17 Mar 2024, 13:57:45 @sys9291 rakstīja:
17 Mar 2024, 13:40:53 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Mar 2024, 23:19:19 @Briize rakstīja:
Un dīzeļi vēl esot tie dārgi uzturamie, neekonomiskie sūdi...
n43 ir tiekai viens no benzīna dzinējiem, iegaumē to
tu piemirsi N53...
tas jau tas pats vien ir, tikai +2 cilindri
Un n54, kā arī n55, par n55 pilns youtube ar briesmu lietām
Aha, tikai kā parasti aizdomāties par to kāpēc YT in pilns ar info par benzīniem nevis dīzeļiem jau nevarēji. Un n54 ir tas par kuru ir briesmu lietas.
Tieši tāpat YT ir pilns arī ar n47/n57 šausmu stāstiem ! Divains tev tas arguments...
Un nē tieši par n55 ir ļoti daudz video !
Salīdzinoši ir ļoti maz par 47/57 motoriem. Krievu resursus vispār neizskatu jēgu pētīt BMW sakarā, jo tur vēl joprojām nav attīstījušies tālāk par āmuru un 10/13 atslēdziņu.
Kad rudenī meklēju auto, tad kā variantu izskatīju f10 ar n54 un n55 benzīniem, pēctam, kad mani te pāris powera biedri, kuri skrūvē šos auto apgaismoja par šo dzinēju uzturēšanas izmaksām sapratu, ka nekas tur lētāk nav par to pašu n57 dīzeli. Papildus meklēju info internetā un protams youtube, par ko tev ir taisnība, ka ir pilns ar video no ASV un UK par šiem benzīniem, jo tie tur ir populārāki, Krievu video neesmu skatījies. Ja interesē te būs:
https://youtu.be/8jKTGAQSCrk?si=e1EERQfsgwZU1vyG
Vēl viens
https://youtu.be/rPUUNhjJjHU?si=7ZHGV966zyHcjTiy
Šis labs
https://youtu.be/yLAOYfsRnVc?si=oPEiWgc9Cwg3ua6J
Ļoti labs video Krievu valodā parādījies, kur konkrēti pa punktiem uzskaita n55 kasjakus, a tu saki, ka nav tādu video un Krievi neko nejēdzot...
https://youtu.be/x3L7d7wktiA?si=zYvLvOb6mHOKczwT[ Šo ziņu laboja Briize, 18 Mar 2024, 22:54:24 ] | Offline | | |
PuuCe | | Kopš: 23. Sep 2005
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Diizeli
| Jautājums par F31 FL aizmugurējiem LED lukturiem. Noraustījās un izdega viens lukturis, tas kurš bagāžnieka vākā (iekšējais). Izņēmu un secināju ka kontakti ir nosūbējuši, bet tīrīšna nepalīdz. Vai kāds to remontē, vai jāpērk jauns ? | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
14 Mar 2024, 14:35:27 @hasans rakstīja:
Par cik powera meklētājs normāli nestrādā, tad gan jau jautāšu 100x izrunātu tēmu - N20 135 kW tipiskās problēmas. Kam pievērst uzmanību pērkot? Vai labāk vispār izvairīties?
Skatos uz šo Links
Biju apskatīt un izbraukt ar to F34. Šķita ļoti sakarīgs auto. Zem kapota pamanīju Karosa servisa apkopes uzlīmi. Čalis godīgi pateica, ka esot čipots. Cik veselīgi ir čipot tos N20? | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4150
Braucu ar: mexipoku.com
| Jā - nopērc un nepārraksti uz sevi | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
20 Mar 2024, 11:01:54 @M5owner rakstīja:
Tagad ir kaut kāda iespēja nopirkt transporta līdzekli bet neparakstīt uzreiz uz sevi ?
Notārs-pilnvara, izpirkuma līgums utt | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2812
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
19 Mar 2024, 21:22:02 @hasans rakstīja:
14 Mar 2024, 14:35:27 @hasans rakstīja:
Par cik powera meklētājs normāli nestrādā, tad gan jau jautāšu 100x izrunātu tēmu - N20 135 kW tipiskās problēmas. Kam pievērst uzmanību pērkot? Vai labāk vispār izvairīties?
Skatos uz šo Links
Biju apskatīt un izbraukt ar to F34. Šķita ļoti sakarīgs auto. Zem kapota pamanīju Karosa servisa apkopes uzlīmi. Čalis godīgi pateica, ka esot čipots. Cik veselīgi ir čipot tos N20?
Nu hz cik var ticēt katalogam, bet vienīgais, kas atsķiras 20i un 28i itkā ir virzuļi. 20i ir augstāka kompresija. Tālāk spried pats, bet es teiktu ka nekas tur īpaši nenotiks(To 20i baigi augstu nesachiposi, lai nesāktu detonēt utt.)[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 20 Mar 2024, 12:05:50 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
21 Mar 2024, 09:40:02 @M5owner rakstīja:
20 Mar 2024, 11:12:32 @CP17 rakstīja:
20 Mar 2024, 11:01:54 @M5owner rakstīja:
Tagad ir kaut kāda iespēja nopirkt transporta līdzekli bet neparakstīt uzreiz uz sevi ?
Notārs-pilnvara, izpirkuma līgums utt
Kā situācija ar tranzīta numuriem ? Tip 30 dienas un pēc tam atpakaļ uz parastiem numuriem neatļauj likt ?
5 dienas pa Lv var spolēt ar tranzīta nr, 30 ārpus Lv un 1x var pagarināt. 'atvest' atpakaļ un uzlikt uzskaitē var kaut pēc 17 gadiem.
Ko Tu tur muhļī? Tak izstāsti visu kā ir, ieteiksim labāko.[ Šo ziņu laboja CP17, 21 Mar 2024, 10:04:58 ] | Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1011
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Varbūt te kāds saskāries un zin iemeslu kāpēc reizēm pēc braukšanas apstājoties un ieliekot P (parking) režīmā motoram ir samērā lieli apgriezieni (nu ap 1500 rpm un paši nekrītas)?
Benzīna motors (B48 laikam), auto ir BMW Active Tourer 220i.
Nezinu vai tas varētu būt saistīts, bet pirms gada vairākas reizes bija kļūda P2237 (Oxygen sensor before catalytic converter). Kaut kā pazuda un vairs nav bijusi. Citādi viss normāli. Arī tie paaugstinātie apgriezieni ir tikai, kad motors ir karsts un apmēram katru piekto reizi. Ja būtu problēmas ar degmaisījumu, vai tad nevarētu just arī citos brīžos (nu tur trūktu jaudas vai kas tāds)? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Mar 2024, 10:21:29 @elbruss rakstīja:
Varbūt te kāds saskāries un zin iemeslu kāpēc reizēm pēc braukšanas apstājoties un ieliekot P (parking) režīmā motoram ir samērā lieli apgriezieni (nu ap 1500 rpm un paši nekrītas)?
Benzīna motors (B48 laikam), auto ir BMW Active Tourer 220i.
Nezinu vai tas varētu būt saistīts, bet pirms gada vairākas reizes bija kļūda P2237 (Oxygen sensor before catalytic converter). Kaut kā pazuda un vairs nav bijusi. Citādi viss normāli. Arī tie paaugstinātie apgriezieni ir tikai, kad motors ir karsts un apmēram katru piekto reizi. Ja būtu problēmas ar degmaisījumu, vai tad nevarētu just arī citos brīžos (nu tur trūktu jaudas vai kas tāds)?
ko nozīmē kļūda pazuda? čeks panelī pazuda vai arī pati kļūda? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|