Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
26 Mar 2024, 18:02:37 @HiJaCKeR rakstīja:
atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu
Ieteiktu Wess select.... |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
26 Mar 2024, 20:20:54 @sys9291 rakstīja:
26 Mar 2024, 18:02:37 @HiJaCKeR rakstīja:
atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu
Ieteiktu Wess select....
ok, paldies |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| Sveicināti foruma biedri un speciālisti!
Pačekoju N52 temperatūru. Ar INPU pavadīju elektisko ūdens sūkni. Vadās atbisltoši uztotajiem procentiem. Termostata apsilde arī vadās.
Ievēroju, ka ūdens sūknis strādā ar 75% un uz augšu, ja ir ieslēgta pečka uz silto. Kā tā tiek nogriezta uz 16 grādiem un bez AC, tā sūkņa ražība staigā no 40 % un uz augšu atkarībā no brauciena dinamikas. Tas tā kā būtu loģiski.
Ārgaisa temperatūra +2 grādi un brauciens garš gabals pa šosi 100 km/h.
Ar ieslēgtu pečku - termostata apsilde 0 %, ūdens sūknis 75 %, dzinēja temperatūra 97 grādi, radiatora izeja 23 grādi.
Ar izslēgtu pečku - termostata apsilde 0 %, ūdens sūknis 40 %, dzinēja temperatūra 100 grādi, radiatora izeja 20 grādi.
Kā Jums škiet, termostats būtu tā kā kārtībā?
Kā tiek samazināts ātrums zem 96 km/h, tā notiek momentā termostata apsilde 100 % un ļoti ātri, sekundēs piecās, jau dzen no radiatora auksto škidrumu, dzinēja dzesēšanas škidrums pazeminās līdz 80 grādiem. Kad sasniedz 80 grādus, termostata apsilde arī samazinās.
Rodas iepaids, ka DME mēģina turēt eļļas temperatūru 90 grādus.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Apr 2024, 22:21:56 ] |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Nu man pa šoseju izrubot apsildi viņš uzkāpj uz tiem 103-105C. Kā sāc sildīt tā 96-97C.
Bet nu par dzīšanu lējā uz 80C gan tā kā nav pareizi, bet nu to lai tad komentē gudrāki cilvēki. Pa pilsētu braukājot staigā 90-105C robežās man. Atkarībā no tā cik agresīvi brauc. Nekad neesmu noķēris momentu, ka piespiedu kārtā dzītu lejā uz 80C. Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Aaa, un teici, ka tev eļļas temp ir ap 90C - nu tas tā kā par aukstu liekās, man tā staigā 100-110C, bet nu tas ļoti iespējams dēļ tiem pašiem 80C coolanta temp.
Stulbs jautājums - āra temp/ieplūdes gaisa temp utt. uzrādās normālas? Nav mazums kkādas abnormālas vērtības?[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 05 Apr 2024, 10:47:50 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Nu man pa šoseju izrubot apsildi viņš uzkāpj uz tiem 103-105C. Kā sāc sildīt tā 96-97C.
Bet nu par dzīšanu lējā uz 80C gan tā kā nav pareizi, bet nu to lai tad komentē gudrāki cilvēki. Pa pilsētu braukājot staigā 90-105C robežās man. Atkarībā no tā cik agresīvi brauc. Nekad neesmu noķēris momentu, ka piespiedu kārtā dzītu lejā uz 80C. Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Aaa, un teici, ka tev eļļas temp ir ap 90C - nu tas tā kā par aukstu liekās, man tā staigā 100-110C, bet nu tas ļoti iespējams dēļ tiem pašiem 80C coolanta temp.
adaptēt vēl nemēģināju. bija tagad nesen karsta diena un pamanīju, ar ieslēgtu kondišku pilsētā temperatūra bija ap 95 grādi. kondiškas radiatoru dzesējot sasilda dzinēja radiatoru vai ? ar INPU nebiju pētījis šo ciklu.
jocīgi ir tas, ka kad pāršuva DME pāris gadus atpakaļ, eļļas maiņas intervāls no 30 kkm nomainījās uz 29kkm, hvz kāpēc tā. kaut kā man niez pirksti, ka to vajadzētu pārflešot.
āra gaisa un iesūces gaisa temperatūras ir ok, to paskatījos
sūdīgi kati? kļudas nav un lamda 1,0 pirms katiem 2,04 V un aiz 0,76 V, tas ir tugšgaitā, bet laikam jau vajag pačekot braucot ...[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 05 Apr 2024, 11:31:06 ] |
Offline | |
|
Athe | |
Kopš: 20. Apr 2018
Ziņojumi: 156
Braucu ar:
| Jautājums par facelift E90 priekšējiem lukturiem. Ieslēdzot tuvās/tālās, vai jums izslēdzas iekšējais dienas gaismas lukturis (eņģelis)? Nevaru internetā atrast kā ir no rūpnīcas un manual arī neatradu, bet šķietami vairākkārt esmu redzējis apkārtējiem, ka deg gan dienas gaismas lukturis, gan arī tuvais/tālais, jo viegli pamanīt viens vai divi apļi deg. |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| LCI variantā enģelacis maina spožumu.
Kopā ar gaismām deg "gabarītu" variantā, bez deg uz pilnu DRL. |
Offline | |
|
|
Athe | |
Kopš: 20. Apr 2018
Ziņojumi: 156
Braucu ar:
|
09 Apr 2024, 14:45:05 @Bender rakstīja:
LCI variantā enģelacis maina spožumu.
Kopā ar gaismām deg "gabarītu" variantā, bez deg uz pilnu DRL.
Okey, paldies! Jā,taisnība pie dienas gaismām eņģelis kļūst mazāk intensīvs.
Sanāk, ka nedegot galvenajam lukturim deg abi eņģeļi, tikai iekšējais kļūst spilgtāks? Un ieslēdzot galveno lukturi turpina arī degt iekšējais eņģelis, bet blāvāk? Jautāju, jo nevaru saprast vai tā ir no rūpnīcas vai man gateris sataisīts. |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Abiem rinķīšiem ir viena spuldze. H8.
Ja deg tuvās, tad spīd blāvāk. |
Offline | |
|
esteban | |
Kopš: 10. Sep 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: N57
| par to pašu turpinot - ko dara iekšējā lampa? var būt tā, ka xenon lampām nekad neiedegas? tuvie/tālie/midžināšana ir ārējā |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| LCI lukturos iekšējās ir līkumgaismas (cornering lights), ja nedeg tad iespējams ka jāaktivizē caur iDrive.
|
Offline | |
|
Dii | |
Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Pieejamas visas detaļas no e91 preface
N47 apkare
Melnie griesti viss komplekts
Panorāmas lūka
Un daudz kas cits
PM |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
09 Apr 2024, 22:24:27 @josi rakstīja:
LCI lukturos iekšējās ir līkumgaismas (cornering lights), ja nedeg tad iespējams ka jāaktivizē caur iDrive.
Nav gan fakts, ka tur vispār ir spuldze. Manam nav. Tīra butaforija. |
Offline | |
|
Kristaps5s | |
Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos. [ Šo ziņu laboja Kristaps5s, 12 Apr 2024, 10:19:05 ] |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.
Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.
|
Offline | |
|
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Apr 2024, 15:04:58 @josi rakstīja:
12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.
Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.
labāk, jau visu DSC bloku... |
Offline | |
|
Kristaps5s | |
Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
12 Apr 2024, 15:17:41 @sys9291 rakstīja:
12 Apr 2024, 15:04:58 @josi rakstīja:
12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.
Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.
labāk, jau visu DSC bloku...
Paldies par info. Meklēju bloku. Vai pēc maiņas vajag piekodēt, pieraksīt, vai tikai pietiek ar kļūdas nodzēšanu? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vajag
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Elbarto | |
Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
| Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu? |
Offline | |
|