Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
22 Nov 2013, 23:25:07 vitaalijs rakstīja:
Sveiki gāzes gudrie! Situācija sekojoša - gāzes sistēma klusē. Ieslēdzot aizdedzi iemirdzas pārslēgšanas poga jeb līmeņa rādītājs jeb nezinu īsto nosaukumu (tas kas no gāzes sistēmas ir salonā) un nodziest un viss... Tā ir vienīgā dzīvības pazīme, ko gāzes sistēma izrāda. Pārbaudīju drošinātāju (cik esmu redzējis dažādām mašīnām vairāk par 1 drošinātāju neviens neliek) itkā ir ok. Gribēju, lai jūs noraidāt manu briesmīgo pieņēmumu, ka tas viss izskatās ļoti līdzīgi vadības bloka (diego g3) bojāejai...
neviens neko izzīlēt nevar, dzen pie gāzinieka un slēdziet pie PC klāt.
P.S. parasti ir 2 drošinātāji- viens pastāvīgajai barošanai, otrs stāv uz vada, kas tiek pieslēgts aizdedzei (tb, uz kuru tiek padoti +12, kad ieslēdz aizdedzi) |
Offline | |
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| vecā gāzes paaudze uz 3.0 w124. bremzējot mašīna raustās un reizēm arī noslāpt, ar gāzi nesaistīts cilvēks teica, lai pamēģinu noņemt gaisa padeves cauruli, ja es tai 3\4 šķērsgriezumu aizlīmeju ar līmlenti tad viss ir ok. cik labi/slikti tas ir? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 10:17:15 cndr rakstīja:
vecā gāzes paaudze uz 3.0 w124. bremzējot mašīna raustās un reizēm arī noslāpt, ar gāzi nesaistīts cilvēks teica, lai pamēģinu noņemt gaisa padeves cauruli, ja es tai 3\4 šķērsgriezumu aizlīmeju ar līmlenti tad viss ir ok. cik labi/slikti tas ir?
kādā virzienā ielikts reduktors? |
Offline | |
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| nu uz šo jautājumu es nemācēšu atbildēt ja tas ko līdz es varu ielikt fotogrāfiju. vispār man tur viss ir galīgi garām salikts, un ir skaidrs ka pie licēja vairs nedošos, tikai pieļauju, ka tur kāda pkope jātaisa vai kas tāds ir. ir kādi ieteikumi kur to darīt? [ Šo ziņu laboja cndr, 23 Nov 2013, 10:58:45 ] |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| es sev ventilacijas caurumam pieliku filtru jo bija gadijumi kad izspiezhot sajugu ripinotie neitralaja mashina slapa,tas vis del ta ka mainijas spiediens uz membranu,puta ieksha gaisu taja caurumaa! |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 10:57:26 cndr rakstīja:
nu uz šo jautājumu es nemācēšu atbildēt ja tas ko līdz es varu ielikt fotogrāfiju. vispār man tur viss ir galīgi garām salikts, un ir skaidrs ka pie licēja vairs nedošos, tikai pieļauju, ka tur kāda pkope jātaisa vai kas tāds ir. ir kādi ieteikumi kur to darīt?
parade kā ielikts tas gazes reduktors. |
Offline | |
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| http://imgur.com/xmvRZr4
http://imgur.com/IimMB4M[ Šo ziņu laboja cndr, 23 Nov 2013, 11:12:31 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 11:11:51 cndr rakstīja:
http://imgur.com/xmvRZr4
http://imgur.com/IimMB4M
ieskrūvēts ir pareizi |
Offline | |
|
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| nu tas jau ir pozitīvi |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 11:25:54 cndr rakstīja:
nu tas jau ir pozitīvi
tas viņam problēma ar k-jet lāpstu, ka viņa aizcērtas ciet |
Offline | |
|
pekinens | |
Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
23 Nov 2013, 11:33:43 BMW-Valcha rakstīja:
23 Nov 2013, 11:25:54 cndr rakstīja:
nu tas jau ir pozitīvi
tas viņam problēma ar k-jet lāpstu, ka viņa aizcērtas ciet
ko nozīmetie 100hp uz reduktora? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 11:37:09 pekinens rakstīja:
23 Nov 2013, 11:33:43 BMW-Valcha rakstīja:
23 Nov 2013, 11:25:54 cndr rakstīja:
nu tas jau ir pozitīvi
tas viņam problēma ar k-jet lāpstu, ka viņa aizcērtas ciet
ko nozīmetie 100hp uz reduktora?
tas dotajā brīdī nav iemsls kasjakam. Es tikai tagad ieraudzīju, ka tev tā gazes truba ieiet gaisa filtrā. WTF? Tev tur maisītāja nav?
Tas reduktors ir paredzēts līdz 100ZS [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 23 Nov 2013, 11:46:22 ] |
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
23 Nov 2013, 10:26:07 BMW-Valcha rakstīja:
23 Nov 2013, 10:17:15 cndr rakstīja:
vecā gāzes paaudze uz 3.0 w124. bremzējot mašīna raustās un reizēm arī noslāpt, ar gāzi nesaistīts cilvēks teica, lai pamēģinu noņemt gaisa padeves cauruli, ja es tai 3\4 šķērsgriezumu aizlīmeju ar līmlenti tad viss ir ok. cik labi/slikti tas ir?
kādā virzienā ielikts reduktors?
a kādā virzienā tu pats liec reduktorus, nesen nācās vienu tavu "mākslas darbu" pārtaisīt |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tas mersis ir biesmu lieta trubas un vadi pie izplūdes, reduktors priekš mopēda, maisītāja nav. un brīnās ka nikuja nestrādā |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 12:39:23 seeingman rakstīja:
23 Nov 2013, 10:26:07 BMW-Valcha rakstīja:
23 Nov 2013, 10:17:15 cndr rakstīja:
vecā gāzes paaudze uz 3.0 w124. bremzējot mašīna raustās un reizēm arī noslāpt, ar gāzi nesaistīts cilvēks teica, lai pamēģinu noņemt gaisa padeves cauruli, ja es tai 3\4 šķērsgriezumu aizlīmeju ar līmlenti tad viss ir ok. cik labi/slikti tas ir?
kādā virzienā ielikts reduktors?
a kādā virzienā tu pats liec reduktorus, nesen nācās vienu tavu "mākslas darbu" pārtaisīt
manu? Kāds auto? Es tikai 3hab kladikas esmu licis un visiem viss kā vajag |
Offline | |
|
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| ne klasiku, 4. paaudzei membrāniekiem novietojums arī tomēr ietekmē, ne tik ļoti kā klasikai, bet tomēr.
Un padomā pats ar kuru auto tu pisies ~6 mēnešus un tā pat neiet, kā arī no reduktora uz sprauslām ir 1.6m gara truba... |
Offline | |
|
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
23 Nov 2013, 12:51:41 PASSATizhi rakstīja:
tas mersis ir biesmu lieta trubas un vadi pie izplūdes, reduktors priekš mopēda, maisītāja nav. un brīnās ka nikuja nestrādā
japiekrit tev! ka taddam vispar sertifikatu kads deva? jeb ta ir nelegala iekarta? tru ka minimums divi tadi reduktori butu jaustada! likumos ir minets minimalais gazes caurulu attalums no izpludes trubam,ganjau magijtrale ar ar tiveakajiem plastmasas hamutiem piesieta pie degvielas trubam,kautagn butu jaliek atseviski stiprinajumi kurus ja zel nauda var pats no skarda cinkota izgriest un tures gadiem,a tie hamuti driz noplisis un magistrale vilksies pa zemi [ Šo ziņu laboja nagla, 23 Nov 2013, 15:44:31 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
23 Nov 2013, 14:04:00 seeingman rakstīja:
ne klasiku, 4. paaudzei membrāniekiem novietojums arī tomēr ietekmē, ne tik ļoti kā klasikai, bet tomēr.
Un padomā pats ar kuru auto tu pisies ~6 mēnešus un tā pat neiet, kā arī no reduktora uz sprauslām ir 1.6m gara truba...
es ne ar vienu auto neesmu mocījies 6 mēnešus. Es vispār ar auto nepišoss Vienk tev nebija citu ko padirst tapēc uzrakstīj vismaz kaut ko? un ko traucē kaut 2m truba un 4. gen reduktora novietojums šķērsām?[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 23 Nov 2013, 22:54:32 ] |
Offline | |
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| jauda ir apmēram tāda pati kā uz benzīna. tā kā pats no auto daudz nesaprotu, tad nevarēju īsti pārbaudīt darbu, bet tagad jūtu, ka vajadzēs vest pie kāda lai pārtaisa. pie šī cilvēka, liku tāpēc, ka tas kurš uzņēmās to izdarīt pirmais beigās pateica, ka šādam auto nemāk uzlikt |
Offline | |
|
RaL | |
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| šodien redzēju to e38 semaku, kuram, lai uzpildītu gāzi, jāpaliek klucītis zem pakaļējā riteņa un jāuzbrauc atpakaļgaitā, lai varētu gāzes pistoli piespraust
kā var tādu vietā vispār iedomāties likt uzpildi |
Offline | |
|