Online
Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
| Tā sēdinātu can līniju, ka pilnīgi nesaņem kontrolieris wakeup un nav nekādu citu sūdzību?
Šādi jau parasti uzvedās aizlietie zbe.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
Trickster | | Kopš: 28. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: 2 x 328
| Varbūt kāds ir sastapies un var komentēt šādu lietu un kurā virzienā skatīties. e90 325i 06' bez nekādām iepriekšējām pazīmēm ieliekot atslēgu rāda sabloķētas stūres simbolu un arī aizdedzi neļauj ieslēgt, auto nav iedarbināms. Izslēgtā stāvoklī ar izņemtu atslēgu stūre nav sabloķēta. Līdz ar to man aizdomas, ka bloķētājs ir mehāniski noķīlējis vai nosvilis motoriņš un kompis neļauj startēt auto.
Tā kā mašīna stāv ielas malā, nav iespējas to jaukt, izklapēju stūres kolonnu, atvienoju aķi, nekas nemainās. Tik pēc aķa atvienošanas pazuda sabloķētas stūres simbols, bet visi pārējie simptomi nav mainījušies.
Kas man šķiet aizdomīgi, ka ar atslēgu nevar ne atslēgt, ne aizslēgt auto, nestrādā radio utml..
Rīt jātiek skaidrībā, uz kurieni vest diagnosticēt un remontēt | Offline | | |
Bmwpowerists | | Kopš: 03. Jun 2010
Ziņojumi: 233
Braucu ar: ///M
| kompi jaatjauno neveiksmigu starteshanas skaitu. tad viss stradas. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Mar 2024, 22:07:41 @Trickster rakstīja:
Varbūt kāds ir sastapies un var komentēt šādu lietu un kurā virzienā skatīties. e90 325i 06' bez nekādām iepriekšējām pazīmēm ieliekot atslēgu rāda sabloķētas stūres simbolu un arī aizdedzi neļauj ieslēgt, auto nav iedarbināms. Izslēgtā stāvoklī ar izņemtu atslēgu stūre nav sabloķēta. Līdz ar to man aizdomas, ka bloķētājs ir mehāniski noķīlējis vai nosvilis motoriņš un kompis neļauj startēt auto.
Tā kā mašīna stāv ielas malā, nav iespējas to jaukt, izklapēju stūres kolonnu, atvienoju aķi, nekas nemainās. Tik pēc aķa atvienošanas pazuda sabloķētas stūres simbols, bet visi pārējie simptomi nav mainījušies.
Kas man šķiet aizdomīgi, ka ar atslēgu nevar ne atslēgt, ne aizslēgt auto, nestrādā radio utml..
Rīt jātiek skaidrībā, uz kurieni vest diagnosticēt un remontēt
žandra klasika..., kā risinājums - bloķētāja amputācija un emulatora uzstādīšana..., bet ir bijuši gadījumi, kad IBS izpēlē šadu joku - tā kā iesākumā varētu pārbaudes nolūkos viņu atvienot... | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Vēl jau risinājums ir atjaunināt CAS softu, un tikai tad, ja tas nepalīdz, tad amputēt blokētāju un iešūt softu bez ELV.
| Offline | | |
karmens | | Kopš: 18. Feb 2017
No: Sigulda
Ziņojumi: 80
Braucu ar: ragaviņām
|
Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:
Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?
jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt... | Offline | | |
karmens | | Kopš: 18. Feb 2017
No: Sigulda
Ziņojumi: 80
Braucu ar: ragaviņām
|
09 Mar 2024, 20:28:18 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:
Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?
jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt...
Vispār jau M57D30TU2 145kw krāmēja līdz 2010 gadam, nav kā ar M47 kas ir sastopams līdz 2006 gadam! | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2024, 23:58:31 @karmens rakstīja:
09 Mar 2024, 20:28:18 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:
Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?
jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt...
Vispār jau M57D30TU2 145kw krāmēja līdz 2010 gadam, nav kā ar M47 kas ir sastopams līdz 2006 gadam!
un? Sie 4 gadi daudz ko nozīmē? Pie kam M57 pēdējiem dzinējiem arī ir savas problēmas, bet ne tik katastrofālas kā nobrauktajiem N57... Jo brīnumi jau nenotiek, neviens nepērk jaunu auto, lai 10 gadus pa druskai ripinātu, ideāli uzturētu un tad pa kapeikām pārdotu...
P.S E39 ar 300K noskrējienu iet ap 9K EUR..., un tad notika brīnums - F11 ar 150K pa 10K EUR ... | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Varbut kadam vajag N47 iepludes kolektoru? Klapites iznemtas, ir komplekta noslegs, ka ari aktuators. Viss kopa 20eur. PM
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.
Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.
Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Mar 2024, 15:06:04 @HiJaCKeR rakstīja:
Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.
Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.
Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.
Kādu eļļas temp rāda? Kkur no kaspicha blogiem atminos kko par to, ka ja zema eļļas temp, tad motora temp arī dzen lejā.
Vēl jau var būt ka kkādas adaptācijas dīvaini saveidojušās, kkur vienā UK forumā džekam līdzīgi bijis, sataisījis jaunas adaptācijas un tipa bija ok. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Mar 2024, 15:53:32 @Mixzzz rakstīja:
24 Mar 2024, 15:06:04 @HiJaCKeR rakstīja:
Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.
Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.
Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.
Kādu eļļas temp rāda? Kkur no kaspicha blogiem atminos kko par to, ka ja zema eļļas temp, tad motora temp arī dzen lejā.
Vēl jau var būt ka kkādas adaptācijas dīvaini saveidojušās, kkur vienā UK forumā džekam līdzīgi bijis, sataisījis jaunas adaptācijas un tipa bija ok.
eļļa ap 90 grādiem. man škiet ja ir augsta eļļas temperstūra, tad dzen lejā dzeses šķidrumu. un ja silda dzinēju, tad pie 80 grādiem atver termostatu, ja eļļas temperatūra būtiski atšķiras.
tas termostata 27 % atvērums es saprotu ir sarēķinātais, kādam jābūt ir būt. fiziski to nemēra. ja kaut kas nebūtu kā vajag, būtu kāds bojājums, tad laikam tas būtu 100 %, būtu tā sildīšanas komanda no DME "thermostat mode". vai tik tas termostats stāv atvēries patiesībā uz 100 %.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 24 Mar 2024, 16:33:27 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...
Bet vabūt nekas nav jādara, bet vienkārši iesākumam jāpavēro...[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Mar 2024, 16:51:12 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Mar 2024, 16:37:28 @sys9291 rakstīja:
Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...
tad kas ir "Status Characteristics field thermostat" ?
un kāds ir oficiāls ceļš pie Kaspiča uz diagnostiku ? [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 24 Mar 2024, 16:48:17 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tas arī ir, ka tas ir termostats ar sildītāju iekšā kurš izkausē kristālus un atver termostatu ja vajag, nekāda atgriezeniskā saite viņam nav
Varbūt vnk ūdenssūknis sprāgst nost
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Mar 2024, 16:54:35 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas arī ir, ka tas ir termostats ar sildītāju iekšā kurš izkausē kristālus un atver termostatu ja vajag, nekāda atgriezeniskā saite viņam nav
Varbūt vnk ūdenssūknis sprāgst nost
no manis pievienotās bildes, es saprotu nav no DME atvēršanas komanda uz 100 procentiem termostata, lai uzturētu 80 grādus. varbūt jāmaina termostats. sūknis regulējas, pačekoju gan braucot gan ar INPU. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 Mar 2024, 16:46:02 @HiJaCKeR rakstīja:
24 Mar 2024, 16:37:28 @sys9291 rakstīja:
Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...
tad kas ir "Status Characteristics field thermostat" ?
un kāds ir oficiāls ceļš pie Kaspiča uz diagnostiku ?
Principā sildītāja P/W modulācija (jo lielāks cipars, jo vairāk silda sildītājs, jo pie zemākas dzeses temperatūras atveras termostats). Vai ar papildus matemātisko apstrādi vai nē nemācēšu komentēt...
P.S tu parametrisko termostatu dzīvē esi redzējis? kaut vai no M54...?
Tīri teorētiski noraujot štepseli no sildītāja dzinēja temperatūrai pie pareizi strādājoša termostata vajadzētu pārsniegt 100 grādus, jo var jau būt, ka termosta elements ir saguris... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Mar 2024, 16:58:30 @HiJaCKeR rakstīja:
24 Mar 2024, 16:54:35 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas arī ir, ka tas ir termostats ar sildītāju iekšā kurš izkausē kristālus un atver termostatu ja vajag, nekāda atgriezeniskā saite viņam nav
Varbūt vnk ūdenssūknis sprāgst nost
no manis pievienotās bildes, es saprotu nav no DME atvēršanas komanda uz 100 procentiem termostata, lai uzturētu 80 grādus. varbūt jāmaina termostats. sūknis regulējas, pačekoju gan braucot gan ar INPU.
Tas termostats var arī ķīlēt, jo tie procenti ko viņam rāda ir DME dotā komanda, bet nav nekāda mēraparāta kurš dod atbildi ir vai nav 27 vai 57%. S85 motors, piemēram, mēra atšķirību motorā un radiatorā un no tā izsecina un izmet kļūdu, ka mehāniskais termostats bez neviena sensora ir nosprādzis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| Labi.Paldies Jums! Domāju mainīšu termostatu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|